Rekvalifikační účetní kurzy
nemovitosti a jejich najem z ucetniho a danoveho pohledu vcetne praktickych prikladu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

ucetnictvi

Celkem nalezeno - 369 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro účetnictví
STRANA | (1) první << ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15| ... >> poslední (25)






Účetní výkazy pro manažery

2020-05-14 - Tento kurz je určen jako základní modul a první krok pro získání ekonomických dovedností všem manažerům neekonomům bez ohledu na pracovní zařazení a úroveň řízení. Kurz není o praktickém účtování, ale o orientaci v základních účetních výkazech a přehledech. Získáte více jistoty při komunikaci s podnikovými účetními, ekonomickými a finančními manažery. Dosáhnete účinného a nepostradatelného nástroje pro svoji práci. Součástí kurzu je i praktické procvičení probírané látky na výkazech konkrétních firem. * Tento kurz je určen jako základní modul a první krok pro získání ekonomických dovedností všem manažerům neekonomům bez ohledu na pracovní zařazení a úroveň řízení. Kurz není o praktickém účtování, ale o orientaci v základních účetních výkazech a přehledech. Získáte více jistoty při komunikaci s podnikovými účetními, ekonomickými a finančními manažery. Dosáhnete účinného a nepostradatelného nástroje pro svoji práci. Součástí kurzu je i praktické procvičení probírané látky na výkazech konkrétních firem. Účetnictví a informační systém podniku   Účetnictví a informační systém podniku   Účetní závěrka podniku   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Účetní výkazy pro manažery jako podklad pro manažerské rozhodování

2020-05-14 - Podkladem pro řadu rozhodnutí podnikových manažerů jsou data obsažená v účetních výkazech. Od manažerů se většinou očekává, že jsou schopni orientovat se v účetních údajích, znají jejich strukturu a obsah i jejich vypovídací schopnost o stavu podniku a jeho hospodářských operacích. Pro finanční rozhodování a řízení představují podnikové účetní výkazy základní datovou bázi. Naučíme Vás popsat racionální postup identifikace a analýzy rozhodovacích problémů, popsat metody a nástroje kauzální analýzy, vysvětlit principy fungování kvalitního systému managementu rizika v organizaci, navrhnout vhodné postupy a metody řešení. * Podkladem pro řadu rozhodnutí podnikových manažerů jsou data obsažená v účetních výkazech. Od manažerů se většinou očekává, že jsou schopni orientovat se v účetních údajích, znají jejich strukturu a obsah i jejich vypovídací schopnost o stavu podniku a jeho hospodářských operacích. Pro finanční rozhodování a řízení představují podnikové účetní výkazy základní datovou bázi. Naučíme Vás popsat racionální postup identifikace a analýzy rozhodovacích problémů, popsat metody a nástroje kauzální analýzy, vysvětlit principy fungování kvalitního systému managementu rizika v organizaci, navrhnout vhodné postupy a metody řešení. Účetní závěrka podniku   Účetní závěrka podniku   Základy manažerského rozhodování   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Konzultační seminář a panelová diskuse k uplatňování a vzájemným vazbám předpisů o DPH, dani z příjmů právnických osob a účetnictví za rok 2019 a v roce 2020

2020-05-14 - Odborný program semináře: ZÁKON O DANI Z PŘIDANÉ HODNOTY – výklad k DPH bude zaměřen především na problémové oblasti uplatňování DPH podle právní úpravy platné k datu konání semináře. Výklad se z hlediska DPH bude týkat zejména těchto oblastí: * základní informace o aktuálním stavu národní a evropské legislativy v oblasti...
Agentura BOVA - RNDr. Ivana Hexnerová - Podrobnosti o kurzu



Daň z příjmů ze závislé činnosti v roce 2020

2020-05-14 - Na semináři si osvojíte aktuální znalosti o zdaňování příjmů ze závislé činnosti. * Vymezení příjmů podléhající dani z příjmů ze závislé činnosti • příjmy osvobozené od daně, daňové benefity • základ daně z příjmů ze závislé činnosti • schéma výpočtu daňové povinnosti – rozlišení zdanění zálohou na daň a zvláštní sazbou daně, solidární přirážka • slevy na dani, daňové zvýhodnění na vyživované děti • prokazování přípravy na budoucí povolání zvláštní případy výpočtu daňové povinnosti (vliv uzavřeného pracovněprávního vztahu na výpočet daně, způsob výpočtu daňové povinnosti při souběhu příjmů a další). Roční zúčtování záloh na daň z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti: Roční zúčtování záloh na daň z pohledu zaměstnance – podmínky pro uplatnění práva na jeho provedení • roční zúčtování záloh na daň z pohledu zaměstnavatele – základní zásady jeho provedení • slevy na dani uplatňované při ročním zúčtování – sleva na vyživovaného manžela (manželku), „školkovné“ • uplatňování nezdanitelných částek ze základu daně a jejich prokazování • vracení přeplatků na zálohách na daň, zúčtování bonusů • rezidenti, nerezidenti a postup plátců při zdaňování jejich příjmů. Povinnosti plátců, změny: Povinnosti plátců daně • tiskopisy předkládané finančnímu úřadu • opravy chyb při výpočtu záloh a daně u zaměstnanců. Diskuze a odpovědi na otázky....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Právo nejen pro ekonomy a účetní

2020-05-14 - Na semináři proberete základní právní předpisy a pravidla, které by měl znát každý ekonom a účetní. Lektorka vás srozumitelnou formou (včetně příkladů z praxe) naučí orientaci v právu. * • právní odvětví a dělení práva, • právní předpisy vztahující se k práci ekonomů a účetních, • předpisy Evropské unie a jejich dopad pro práci ekonomů a účetních, • zásady GDPR, • závazky a věcná práva – vznik a zánik závazků z pohledu nového občanského zákoníku, • na co si dát pozor při uzavírání smluv, • předsmluvní odpovědnost, • nové pojmy občanského zákoníku a jejich promítnutí do účetních předpisů (závdavek, kvitance, fixní závazek, výprosa atd.), • zákon o obchodních korporacích – základní přehled a principy, • právní odpovědnost účetních a ekonomů, • vymáhání práva – soudy a druhy soudních řízení v ČR, • alternativní řešení sporů....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



DPH prakticky pro začínající a mírně pokročilé plátce

2020-05-14 - Cílem semináře je provést vás základními pravidly při uplatňování zákona o DPH pomocí řady praktických situací a příkladů. Stejná pozornost bude věnována nejčastějším chybám a omylům, k nimž v praxi dochází. * • registrace plátce a praktické povinnosti podnikatele, • transakce a situace, které nezakládají povinnost odvést daň, • předmět daně s místem plnění v tuzemsku u dodání zboží a poskytnutí služeb, • přijaté doklady od různých poskytovatelů a uplatňování nároku na odpočet daně (kdy, zda vůbec, v jakém rozsahu, kritéria, opravy…), • kdy vzniká povinnost přiznat daň (jak DAP, KH), problematika základu daně – změny, výpočet daně, • osvobozená plnění s nárokem na odpočet daně v příkladech, • osvobozená plnění bez nároku na odpočtu daně v příkladech, • důkazní řízení před správcem daně, • problematika oprav základu a výše daně v souvislostech, • sazby daně a jejich opravy, • správa daně v tuzemsku. Diskuze a odpovědi na dotazy....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Nástup digitalizace - její dopady do účetnictví a daňové správy

2020-05-14 - Seminář je určen zejména účetním, ekonomům, auditorům, pracovníkům finančních a ekonomických úseků, statutárním zástupcům, daňovým poradcům a jejich asistentům. * Na semináři budete seznámeni s novinkami a hlavními trendy vývoje digitalizace daní a účetnictví. Budeme se zabývat otázkami, jak lze elektronicky komunikovat s orgány veřejné moci, ale také v komerční sféře s klienty, dodavateli a dalšími subjekty. Obsahem semináře jsou také požadavky na elektronické písemnosti a doklady (účetní i daňové), jejich vystavování, zpracování a ukládání, zmíněny budou aktuální otázky zachování věrnosti, spolehlivosti a průkaznosti digitálních písemností, i rizika vyplývající z používání informačních technologií.Program Konec éry papíru a nástup IT – je to realita?   Na čem se pracuje a co se chystá v tzv. eGovernment   Digitální legislativa a daně – situace a výhled do budoucna   Aktuální změny a novinky v komunikaci, identifikaci a legislativě   Máte novou eObčanku? Víte jak a na co lze použít?   Digitální eIdentita a nový Portál občana – ukázky využití v praxi   Písemnosti v elektronické podobě – pohled účetní a daňový   Elektronické ověřování údajů – rejstříky, portály, co lze zjistit přes Internet   Nespolehlivý plátce, riziko ručení, internetové registry DPH a VAT   Elektronická daňová tvrzení – DPH, daň z příjmu, daňový řád   Ukládání – zajištění neměnnosti a průkaznosti e_písemností, praktické nástroje   Jak používat email, datovou schránku, portály   Evropský rozměr – jak je to v EU?   Co je to cloud a jak lze využít (včetně otázek ochrany osobních údajů – GDPR)   Rizika a hrozby v oblasti IT a jak se jim vyhýbat   ...
InAkademia s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Přeshraniční transakce v nejdůležitějších okruzích v příkladech včetně řešení

2020-05-15 - Vybrali jsme pro vás 10 nejdůležitějších oblastí, které jsou klíčové pro plátce DPH aktivní v přeshraničních zbožových či službových transakcích. Každou z těchto oblastí si probereme na několika modelových příkladech včetně jejich řešení a odkazu na ustanovení ZDPH, judikátů, metodických pokynů MF či předpisů EU včetně dopadu novely ZDPH 2020, která je na přeshraniční obchod poměrně bohatá. * 10 níže uvedených okruhů v řešených příkladech – tj. zadání problému včetně řešení. • úloha „daňového statutu“ obchodního partnera při přeshraniční fakturaci – aneb několik nezbytných zásad nutných pro správné daňové řešení v závislosti na povaze obchodního partnera, • osvobození s nárokem na odpočet DPH – jak ho obhájit vůči správci u zbožových obchodů do EU a do třetích zemí, judikáty EMAG, Euro tyre atd., řetězové obchody v rámci EU, přemístění zboží, třístranné obchody, • služby s přeshraničním prvkem – přenesení daňové povinnosti na příjemce plnění (splnění podmínek základního pravidla dle paragrafu 9 ZDPH) anebo dle zvláštních pravidel (paragraf 10 ZDPH), • registrace k DPH v jiných členských státech – přehled situací, ze kterých vyplývá povinnost registrovat se v jiných členských státech k DPH, • dovoz zboží – uplatnění DPH při dovozu, celní problematika, faktury při dovozu, celní problematika, účetní souvztažnosti, rizika při dovozu, • vývoz zboží – uplatnění DPH při vývozu, celní problematika, faktury při vývozu, důkazní prostředky, • zvláštní režim – cestovní služba dle paragrafu 89 ZDPH, • kontrolní hlášení a jeho sekce A.2 zaměřená na přijatá plnění ze zahraničí – časové souvislosti paragrafu 24, 25 ZDPH, • souhrnné hlášení a vykazování vydaných příhraničních plnění v něm – souvislosti mezi výstupy obchodních partnerů – provázanost SH a KH, časové souvislosti při uvedení transakce do přiznání k DPH, • neobvyklé obchodní modely v rámci EU včetně smluvních typů – práce na movité věci, propůjčování matric, forem a nástrojů, komisionářské smlouvy a další....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Komunikace datovou schránkou aneb „jak efektivně komunikovat (nejen) s úřady“

2020-05-15 - Na kurzu se naučíte užívat správných a efektivních způsobů povinné elektronické komunikace s úřady dle jednotlivých cílových skupin (PO, PFO, FO). * Způsoby elektronické komunikace (datovou schránkou, e-mailem) • tvorba elektronických dokumentů a jejich datové formáty • zrovnoprávnění papírové a elektronické verze dokumentu • druhy certifikátů a jejich použití při elektronické komunikaci s úřady (elektronický podpis, elektronická značka/pečeť, kvalifikované časové razítko) • právní zakotvení problematiky datových schránek • co je to datová schránka a k čemu slouží • kdo musí mít datovou schránku zřízenou ze zákona • kdo, kde a jakým způsobem si datovou schránku může zřídit na žádost • kdo může vstupovat do datové schránky a jakými způsoby • nastavení funkcionalit přímo v datové schránce • zneplatnění a vydání nových přístupových údajů • znepřístupnění/zrušení datové schránky • datová zpráva jako elektronická data zasílaná datovou schránkou a její možné stavy • dokument jako příloha datové zprávy zasílaná datovou schránkou a její přípustné formáty • poštovní datová zpráva jako komerční služba zasílaná datovou schránkou • způsoby ukládání elektronických dokumentů a dlouhodobé zabezpečení jejich důvěryhodnosti • konverze dokumentů (neautorizovaná x autorizovaná) • praktická práce se zkušební datovou schránkou • aktuality k datu konání semináře....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Daňové a účetní minimum pro neúčetní profese

2020-05-15 - Na semináři si osvojíte základní ekonomické principy a postupy z hlediska daní a účetnictví, potřebné pro běžnou praxi obchodních korporací v roce 2020. Výklad bude ilustrován na příkladech a bude doplněn stanovisky MF a GFŘ k dané problematice a bude přizpůsoben aktuálnímu vývoji legislativy v okamžiku konání semináře. V průběhu semináře budou zodpovězeny dotazy účastníků. * • vysvětlení základních ekonomických principů a postupů z hlediska daní a účetnictví, potřebných pro běžnou praxi obchodních společností (výsledek hospodaření, základní orientace v účetní osnově a sestavách účetní závěrky, účetní principy, náležitosti účetních dokladů, oběh dokladů a jejich archivace), • majetek, jeho evidence, odpisování a inventarizace (vysvětlení základních principů a postupů), • co je třeba vědět o evidování zásob (možnosti, skladové karty), • fakturace a související problémy, • náklady a výnosy (základní principy zachycení nákladů a výnosů v účetnictví, časové rozlišení, vybrané příklady daňových a nedaňových nákladů), • daň z příjmů (základní princip zdanění fyzických a právnických osob, rozdíl mezi účetním a daňovým výsledkem, povinnosti daňového subjektu), • DPH (základní pravidla aplikace daně, podmínky pro registraci, náležitosti daňových dokladů, postup při plněních ve vztahu k EU a zahraničí, splatnost DPH, daňové přiznání), • přehled dalších daní v ČR (stručné probrání jednotlivých daní a základních principů pro jejich aplikaci, zejména se zaměřením na základní povinnosti), • vztah se správcem daně (registrace, základní práva a povinnosti daňového subjektu, termíny podávání přiznání a hlášení, kontrola správce daně), • další vybrané problémové okruhy (povinnosti při hrazení zdravotního a sociálního pojištění, problematika zaměstnanců, cestovních náhrad)....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Ekonomická správa nemovitostí včetně daňových aspektů pro začínající

2020-05-15 - Po ukončení kurzu se budete umět orientovat v základní problematice nájemních vztahů, povinností pronajímatele a nájemce a zdaňování příjmů z pronájmu, vše v souvislosti s platnou legislativou po novele občanského zákoníku. Velkým přínosem kurzu je diskuze a kolegiální setkání s lidmi se stejnými problémy, jaké řešíte vy. Lektorka tohoto kurzu pro vás spolu s dalšími erudovanými autory připravila publikaci “BYTOVÉ DOMY, ZDROJ PŘÍJMŮ I POVINNOSTÍ – KOMPLEXNÍ PRŮVODCE OD A DO Z” (vyd. nakladatelsví 1. VOX a.s., 2017), kterou na semináři obdržíte. * • ekonomická správa bytových domů, • nájemní vztah, nájemní smlouva, • zálohy na služby, vyúčtování (termíny, postup podle metodiky Ministerstva pro místní rozvoj), • vybraná práva a povinnosti nájemce a pronajímatele bytů dle aktuální legislativy, • možné způsoby ukončení nájemních vztahů (upozornění na vybraná ustanovení občasnkého zákoníku), • problematika DPH u nemovitostí, • zdaňování příjmů (daň z příjmu fyzických osob), • výběr z aktuální judikatury, • otázky účastníků, diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Obvyklá cena, administrativní cena a reálná/tržní hodnota včetně účetních a daňových aspektů aneb jak porozumět ocenění znalcem

2020-05-15 - Seminář vám poskytne široký přehled tematické terminologie a objasnění zákonných povinností ocenění v účetnictví a v daních. Seznámíte se také s možnostmi využití ocenění pro různé účely a s vykazováním ocenění v národních účetních předpisech i mezinárodních úřetních standardech. Závěrem budete upozorněni na očekávané změny a trendy v oceňování. * • pojmosloví – reálná hodnota, tržní hodnota, obvyklá cena, administrativní (vyhlášková) cena, způsoby ocenění, metody ocenění, • zákonné povinnosti ocenění v účetnictví, • zákonné povinnosti ocenění v daních, • zákonné povinnosti ocenění v dalších případech (nepeněžité vklady, insolvence, přeměny, dražby, atp.), • využití a vykázání ocenění v účetních výkazech podle ČÚS (oceňovací rozdíl a goodwill), • využití a vykázání ocenění v účetních výkazech podle IFRS (rozdíly proti ČÚS), • chystané změny v oceňování. Diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Mzdová agenda krok za krokem - Zpracování mezd na profesionální úrovni

2020-05-18 - Získejte detailní přehled v oblasti mzdového účetnictví a pracovněprávních vztahů Pracovněprávní vztahy, odměny za práci a zpracování mezd představují důležitou součást chodu každé firmy. Přijďte si prohloubit své znalosti v této oblasti a získejte praktické dovednosti, tipy a doporučení pro každodenní využití. Seznamte se s aktuální souvise...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



IFRS v praxi – pro pokročilé

2020-05-18 - Většina společností v Čechách aplikuje IFRS proto, že jsou členy mezinárodní skupiny, která má povinnost zveřejnovat finanční zprávy sestavené podle IFRS. Poměrně malé množství českých firem je emitentem akcií na burze cenných papírů. Na druhé straně, přibývá těch, které místo akcií emitují dluhopisy či podobné nástroje. I na tyto firmy se však vztahuje nařízení ES č. 1606/2002 a zákon č. 563/1991 Sb. § 19a, který praví, že „použije pro účtování a sestavení účetní závěrky mezinárodní účetní standardy“. Ty mezinárodní účetní standardy, na které zákon naráží, se už ale nejmenují International Accounting Standards, nýbrž International Financial Reporting Standards (Mezinárodní standardy finančního výkaznictví). Změnou názvu chtěl jejich tvůrce dát jasně najevo, že se nejedná o „účetní standardy“ upravující postupy, ale o „standardy výkaznictví“ upravující výstupy. Jedna komplikace, která při aplikaci IFRS proto vzniká, je jak použít pro účtování standardy, které neupravují účtov * 1. den: • úvod do problematiky, • zaúčtování, ocenění a vykazování, • prvky účetnictví a účetní zásady, • reálná hodnota, • peníze a krátkodobé investice, • pohledávky a smluvní majetek. 2. den: • zásoby: ocenění, náklady na prodané zboží, účetní postupy, • uznávání výnosů (základy), • časové rozlišení, • hmotný majetek: třídy a skupiny, ocenění, komponenty, životnost a odpisy. 3. den: • nehmotný majetek: třídy a skupiny, ocenění, goodwill, • leasing, • závazky, • vlastní kapitál, • výsledovka: ASC 606, služby, • volitelná témata (například impairment, segmenty, cizí měny, finanční nástroje, atd.)....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Zákon o pojistném na sociální zabezpečení v roce 2020

2020-05-18 - Na semináři získáte aktuální přehled o pojistném na sociální zabezpečení a o očekávaných změnách. Upozorněni budete na nesprávné postupy a naučíte se, jak se jich vyvarovat. * • změny od 1. 1. 2020, • okruh poplatníků pojistného, nesprávné posuzování podmínek u zaměstnání malého rozsahu, • vyměřovací základ (výjimky), příklady na posuzování konkrétních příjmů, • sazba pojistného, • placení pojistného a odvod pojistného, • maximální vyměřovací základ, úh vyměřovacích základů, vracení přeplatku zaměstnavateli a zaměstnanci, • přehled o výši pojistného, nulové přehledy, • přeplatky a nedoplatky, výkazy nedoplatků, platební výměry, • promíjení penále, • splátky, • pokuty. Diskuze, odpovědi na otázky....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 369 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro účetnictví
STRANA | (1) první << ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15| ... >> poslední (25)




[?]
 
Novinky & Aktuality

mzdy | info.cz
mzdy | 2019-08-08 

mzdy
mzdy | 2019-08-08 

mzdy | Euroekonom.cz
mzdy | 2019-06-03 

Mzdy | www.zaoffice.cz
mzdy | 2019-04-09 

Mzdy - Accost
mzdy | 2019-04-05 

mzdy | Blesk.cz
mzdy | 2019-03-02 

Rostou mzdy roste riziko
mzdy | 2019-01-14 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde