Rekvalifikační účetní kurzy
mzdove ucetnictvi
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

mzdy socialni a zdravotni pojisteni

Celkem nalezeno - 168 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro mzdy socialni a zdravotni pojisteni
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11| ... >> poslední (12)






LinkedIn pro personalistu profesionála

2018-09-25 - Zjistíte, jak vylepšit vyhledávání vhodných kandidátů na LinkedInu i na dalších sociálních sítích. Jak můžete získat výhodu zlepšením vyhledávacích technik i technik odkrývání skrytých zdrojů s talenty. Poznatky ze semináře budete aplikovat okamžitě při online práci na sociálních sítích. * LinkedIn pro personalistu profesionála • současné trendy v sociálním recruitmentu – poslední novinky i náznaky budoucích trendů, • hlavní cíle LinkedIn recruitera, • cesty ke zvýšení počtu LinkedIn kontaktů bez zablokování účtu, • LinkedIn People Search a jak s ním pracovat na maximum, • jak odkrýt skryté zdroje s relevantními zaměstnanci (tzv. hidden talent pools), • denní rutina úspěšných recruiterů – tzv. Boolean vyhledávání, • pokročilé techniky vyhledávání (sémantické, vyčerpávající, X-Ray...), • jak najít kontaktní informace každého LinkedIn uživatele a to za každých okolností, • co je to diverzita kandidátů a jaké výzvy nám přináší, • které kontaktní metody jsou pro nábor pracovníků nejefektivnější, • jak měřit efektivitu kontaktování kandidátů, • jak sledovat LinkedIn aktivity vaší konkurence, • ...a mnohé další možnosti v závislosti na posledních novinkách. Aktuální práce se sociální sítí LinkedIn po celou dobu semináře....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Vedení účetnictví a účetních podkladů v MS Excel

2018-09-25 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: připravujeme    Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden den, vždy 9:00 – 16:00.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Valérie Laurenčíková, Ing. Petr Grešl a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ucetnictvi-msexcel/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ucetnictvi-msexcel.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Účtujeme v Pohodě

2018-09-26 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač s nainstalovaným účetním programem a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows.Cílem kurzu je seznámit účastníky s ovládáním a základními pracemi v tomto účetním programu. Účastníci se naučí orientovat v programu a dokážou zúčtovávat nejčastější typy účetních případů - faktury, pokladnu, banku, párování a další. Současně dokážou provádět jednoduché importy/exporty, výběry dat a práci s účetní osnovou a základními číselníky programu. Nakonec se seznámí s účtováním mezd. Po ukončení kurzu budou moci samostatně účtovat jednoduché účetní úkony.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Popis a základní ovládání programu POHODA   Účtová osnova, principy účetnictví   Účtování standardních účetních případů   Záznamy v tabulkách, úpravy dat, typování dokladů   Praktická cvičení v agendách programu   Účtování složitějších účetních případů   Problematika DPH   Administrace programu a účetních jednotek   Exporty a importy dat z programu   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu jsou dva školicí dny, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Zdeněk Jurák, Valérie Laurenčíková, Jan Andrš a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/pohoda/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/pohoda.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Psychohygiena – cílevědomá úprava životního stylu aneb jak udržet pracovní výkonnost a sociální vztahy

2018-09-26 - Během semináře se seznámíte s možnostmi, jak udržet pracovní tempo v kombinaci se zachováním či obnovením fungujících sociálních vztahů na pracovišti i v soukromém životě. * Psychohygiena – cílevědomá úprava životního stylu aneb jak udržet pracovní výkonnost a sociální vztahy • jak si organizujeme práci a volnočasové aktivity, • jaký vliv má pracovní a osobní prostředí, životospráva – a co a jak dělat a nedělat, • vlastní systém hodnot ve společnosti i v soukromí, • dobré pocity uzdravují – spokojení lidé žijí déle, • psychohygiena a závislosti, • objevování možností relaxačních technik. Seminář je doplněn množstvím testů, praktických doporučení a návodů. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Problematika srážek ze mzdy, platu, odměny nebo jiných příjmů v roce 2018 krok za krokem

2018-09-26 - Na semináři se lektor zaměří na výklad provádění srážek ze mzdy, platu nebo odměny u zaměstnanců. Seznámíte se současnou právní úpravou v dané problematice pro rok 2018, a to nejen formou podrobného výkladu, ale především pomocí názorných příkladů provádění srážek a to podle posledního právního výkladu. * Právní předpisy související s problematikou srážek pro rok 2018. V jakých případech se sráží ze mzdy, platu nebo odměny: Srážky ve smyslu zákoníku práce • co může zaměstnavatel srazit bez souhlasu zaměstnance • co může zaměstnavatel srazit pouze se souhlasem zaměstnance • pojem výkon rozhodnutí – exekuce • srážka ze mzdy nad rámec zákoníku práce • evidence o prováděných srážkách. Dohody o srážkách ze mzdy, platu: Dohody o srážkách ze mzdy podle zákoníku práce – penzijní připojištění, soukromé životní pojištění a další srážky po dohodě zaměstnavatel/zaměstnanec • srážky ze mzdy v případech způsobené škody zaměstnancem zaměstnavateli • dohoda o srážkách ze mzdy ve smyslu občanského zákoníku – dobrovolná platba výživného v roce 2018 • vzory, postupy. Okruh příjmů, ze kterých se provádí srážky: Mzda, plat, odměna či jiné příjmy zúčtované zaměstnavatelem zaměstnanci • souběh příjmů u jednoho zaměstnavatele • způsob provádění srážek • daňové bonusy, roční vyúčtování daně z příjmu ze závislé činnosti – přeplatky a doplatky na daňových bonusech • odstupné, odchodné • příjmy podle zákoníku práce – § 145, příjmy podle OSŘ – § 299 v roce 2018. Pořadí srážek ze mzdy – přednostní a nepřednostní pohledávky: Postup řazení jednotlivých právních titulů – občanský soudní řád, přednostní pohledávky, jednotlivé právní tituly rozhodnutí soudních a správních orgánů – § 279 OSŘ. Postup při provádění srážek ze mzdy a jejich rozsah. Životní a existenční minimum: Zjištění tzv. výpočtové základny pro určení nezabavitelných částek, nezabavitelná částka na povinného a další nezabavitelná částka na vyživované osoby v roce 2018 (rodinné příslušníky povinného) ve smyslu občanského zákoníku. Specifické případové studie: Určení částek k uspokojení přednostních nebo nepřednostních pohledávek • zjištění tzv. ještě další použitelné částky k uspokojení pohledávek • souběh příjmů od více plátců. Specifika při posuzování srážek při výkonu rozhodnutí: Soudní, správní výkon rozhodnutí • exekuční příkaz a jeho obsah • součinnost plátce mzdy povinného a exekutora – podávání informací • nařízení exekuce – doručování, datové schránky, právní tituly, právní moc (vykonatelnost) • změna plátců mzdy – povinnosti plátce mzdy, zápočtový list, informační povinnost ve smyslu občanského soudního řádu – soud, další orgány • souběžné příjmy a postupy při provádění srážek. Srážky při oddlužení, tzv. osobní bankrot: Povinnosti zaměstnavatele • srážky z jiných příjmů – náhrada mzdy při dočasné pracovní neschopnosti za prvních 14 dnů a následná výplata nemocenského • postupy zaměstnavatele vůči místně příslušné správě sociálního zabezpečení jako plátci jiného příjmu (nemocenského, peněžité pomoci v mateřství) • zákon o exekutorech – povinnosti exekutorů vůči zaměstnavatelům • insolvence zaměstnance • postupy při provádění srážek v insolvenčním řízení a po jeho skončení. Praktické příklady: Případové studie,...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Účetně administrativní povinnosti ve společnosti

2018-09-26 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Kurz je určen pro všechny, kteří začínají podnikat, vést firmy, nebo mají zastupovat společnost v určitých administrativních úkonech vůči státním institucím. Účastníci se zde seznámí se všemi povinnostmi, tipy a fakty, se kterými se ve vedení společnosti mohou dostat do styku a za které jsou odpovědni.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Podnikání jako OSVČ nebo jako společnost (společnost s ručením omezeným, akciová společnost …)   Založení společnosti, obchodní soud, notářské služby   Zaměstnanci, jejich práva a povinnosti – zákoník práce   Druhy pracovních smluv a dohod – popis výhodnosti a pracnosti, včetně finančních aspektů   Povinnost zřízení a práce s datovou schránkou   DPH - principy a výpočty, povinnosti být plátcem DPH   Cash flow společnosti v příkladech   Rozpočtování obchodního případu – základní principy a ukázky   Motorové vozidlo ve firmě – finanční aspekty a povinnosti, soukromé vozidlo, leasing   Půjčky a úvěry pro společnosti včetně jejich vlivu na cash flow společnosti   Vedení účetnictví – základní povinnosti, interní a externí účetní   Manažerské účetnictví – výkaznictví, reporty a přehledy, podklady pro účetní   Problematika mezd, odvodů a dalších aspektů zaměstnávání (úrazy, nemoc, dovolená, výpovědi …)   Povinné výkaznictví ve vztahu k finančnímu úřadu (kontrolní hlášení, DPH přiznání, a další)   Práce s daňovou informační schránkou a daňovým portálem , komunikace s úřady a přístup   Elektronická komunikace s úřady státní správy, podatelny, elektronický podpis   Daňová přiznání a hlášení prostřednictvím daňového portálu – kompletní souh a popis   Vyhledávání základních informací n internetu a práce s nimi   Závěrečná rozprava, otázky a odpovědi     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden den, vždy 9:00 – 16:00.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy pr...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Pracovněprávní vztahy – osobní agenda zaměstnanců ve vztahu k ochraně údajů a GDPR, vedení osobního spisu po 25. 5. 2018

2018-09-26 - Na semináři se seznámíte s novinkami spojenými s účinností GDPR v personální praxi, zjistíte, že GDPR lze zvládnout i ve vztahu ke zpracování osobních dat zaměstnanců. * Problematika osobních údajů zaměstnanců v roce 2018 + GDPR – • principy rovnováhy mezi oprávněnými zájmy zaměstnance a zaměstnavatele – základní zásady a regulace, • nové informační technologie a zpracování dat zaměstnanců, • základní právní rámec ochrany dat zaměstnanců v roce 2018, • právní důvody pro oprávněnost zpracování osobních dat zaměstnanců, • souhlas zaměstnance jako nejdůležitější kritérium, • kdy není souhlas nezbytný – plnění smlouvy, zákonné povinnosti, oprávněný zájem, • požadavek na transparentnost při správě dat na pracovišti, • problematika posouzení vlivu na ochranu osobních údajů, • zpracování dat v souvislosti se zaměstnáním: - GDPR aneb odpovědnost-riziko-seberegulace, - posouzení proporcionality, - problematika během přijímacího řízení, - zpracování při prověřování v průběhu pracovního poměru, - zpracování při dohledu nad užíváním informačních a komunikačních technologií na pracovištích zaměstnavatele, - zpracování při monitorování využití informačních a komunikačních technologií mimo pracoviště zaměstnavatele – práce z domova, - zpracování týkající se pracovní doby a docházky, kamerové sledování, GPS ve vozidlech, - zpracování zahrnující zpřístupnění zaměstnaneckých dat třetím osobám, - zpracování zahrnující mezinárodní předání personálních a jiných údajů o zaměstnancích. Obsah osobního spisu co do obsahu a délky uchovávání pro potřeby zaměstnavatele. Základní složky osobní evidence: Vymezení obsahu osobního spisu • jednotlivé fáze kdy, lze danou informaci od zaměstnance legálně získat. Jaké informace a kdy může – musí zaměstnavatel od zaměstnance získat: Zákonem zakázané druhy informací, které nesmí zaměstnavatel získávat • zákonem povolené výjimky • osobní údaje v dokumentech osobní evidence. Mzdové listy: Identifikace zaměstnance • problematika utajení výše mzdy zaměstnance. Vzorový obsah osobního spisu: Jednotlivé dokumenty a jejich dovolený obsah....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Trestné činy, jichž se mohou dopustit úředníci OSPOD a sociální pracovníci v ústavech

2018-09-27 - Číslo akreditovaného kurzu: Neakreditováno : Podstatným obsahem této přednášky je výběr trestných činů, které mohou spáchat pracovníci v sociálních ústavech anebo osoby, které vykonávají sociální práce v rámci obecních úřadů, zejména v rámci práce OSPOD. V rámci přednášky bude poukázáno na rozhodovací činnost Nejvyššího soudu související s problematikou související s těmito trestnými činy: krádeže podle § 205 tr. zákoníku, zpronevěry podle § 206 tr. zákoníku, podvod...
Aliaves Co., a.s. - Podrobnosti o kurzu



Facebook a firemní komunikace - propagace výrobků a služeb na nejoblíbenější sociální síti

2018-09-27 - Využijte potenciál firemní prezentace na Facebooku Na Facebooku je v ČR kolem 4,5 milionu uživatelů. Naučíte se, jak nad strategií přemýšlet tak, abyste dokázali sami vytvářet obsah, který přitáhne pozornost k vaší značce. Poznáte, jak Facebook vybírá obsah pro uživatele a jak toho při tvorbě obsahu využít. Budete umět měřit úspěšnost svých aktivit. Praktické rady a tipy zkušené lektorky Blanky Crozier ocení jak uživatelé, kteří teprve plánují vytvořit firemní profil, tak i správci již existujících firemních stránek. Kurz je určen: uživatelům, kteří chtějí začít propagovat výrobky a služby na Facebooku   správcům firemních profilů, kteří se chtějí dozvědět více tipů a triků   manažerům a jednatelům malých a středních firem   pracovníkům PR a marketingových oddělení     Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: seznámíte se s aktuálními trendy firemního marketingu na Facebooku   budete se umět orientovat v nástrojích, které Facebook nabízí   naučíte se vytvářet efektivní obsah, který osloví maximum uživatelů   pochopíte, co stojí za šířením obsahu mezi uživateli   seznámíte se se základy inzerce na Facebooku   budete úspěšně komunikovat s fanoušky     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Moderní metody náboru, sociální sítě a headhunting - mistrovství v LinkedIn II.

2018-10-01 - Přijďte si rozšířit své poznatky v oblasti náboru zaměstnanců a headhuntingu nejen pomocí sociálních sítí. Ukážeme vám, jak efektivně využívat LinkedIn pro propagaci vaší firmy a získávání těch správných kontaktů na vhodné kandidáty pro vaši společnost. Nastavte si svoje sítě k maximálně efektivnímu propojení s profesionály ve všech oborech z různých koutů světa. * Přijďte si rozšířit své poznatky v oblasti náboru zaměstnanců a headhuntingu nejen pomocí sociálních sítí. Ukážeme vám, jak efektivně využívat LinkedIn pro propagaci vaší firmy a získávání těch správných kontaktů na vhodné kandidáty pro vaši společnost. Nastavte si svoje sítě k maximálně efektivnímu propojení s profesionály ve všech oborech z různých koutů světa. Poznatky z minulé části školení a domácí úkoly   Poznatky z minulé části školení a domácí úkoly   Workflow   LinkedIn jako nástroj pro tvorbu značky zaměstnanosti   InMail   Psaní lepších InMailů   Personalizace   Statistiky rekrutérů – analytika   Dílčí tipy - Konference / Veletrhy pracovních příležitostí   Pokročilé operátory hledání na LinkedIn   LI search – Jak najít německé mluvčí   Hledání na LI – Nalezení absolventů   Booleovská vyhledávací lišta   Opakování a praktická cvičení   Proč používat Linkedin?   Metriky   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Pracovnělékařské služby aktuálně z pohledu zaměstnavatele, zaměstnance a lékaře

2018-10-02 - Právní úprava pracovnělékařských služeb prošla od roku 2012 zásadní změnou. Byl přijat zákon č. 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách, a prováděcí právní předpis vyhláška č. 79/2013 Sb., o pracovnělékařských službách a druzích posudkové péče, které zakotvily zejména ve vztahu k zaměstnavatelům a poskytovatelům zdravotních služeb nové povinnosti. Aplikační problémy, které se v praxi při aplikaci nové právní úpravy projevily, jsou řešeny postupnými novelizacemi zákona o specifických zdravotních službách a prováděcí vyhlášky. K poslední a nejrozsáhlejší změně zákona o specifických zdravotních službách došlo s účinností od 1. 11. 2017. Cílem semináře je seznámit vás s aktuální právní úpravou pracovnělékařských služeb, upozornit na praktické problémy, které se v praxi vyskytují a nastínit možná řešení. Seminář je zaměřen na všechny subjekty pracovnělékařských služeb, tj. zaměstnavatele, zaměstnance i poskytovatele pracovnělékařských služeb, jelikož jejich vzájemná spol * • pracovnělékařské služby (PLS) – vymezení, • poskytovatelé PLS, • posudková činnost – lékařské posudky, • povinnosti zaměstnavatele v rámci PLS, • povinnosti zaměstnance v rámci PLS, • soudní judikatura ve vztahu k PLS. Dotazy a diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Personální controlling - jak zefektivnit HR procesy

2018-10-02 - Seznamte se s metodami personálního controllingu a jejich aplikací v praxi Personální controlling představuje nezastupitelný a moderní nástroj personálního managementu. Zaměřuje personální činnosti na podporu strategie podniku, spojuje plánování, kontrolu a hodnocení personálních procesů. Přispívá ke snižování personálních nákladů podniku, zvyšuje účinnost personálního řízení a umožňuje lépe předpovídat a hodnotit náklady a výsledky personálních opatření. Kurz je určen: personálním manažerům a specialistům   controllerům i dalším podnikovým specialistům   všem, kteří se zabývají zdokonalováním personálního řízení    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: naučíte se aplikovat controllingový přístup na personální oblast   seznámíte se s tvorbou personálních cílů a plánů   osvojíte si nástroje personálního controllingu a reportingu   naučíte se provádět personální průzkumy a analýzy   naučíte se vyhodnocovat efektivitu personálních opatření     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Právo na sociálních sítích

2018-10-03 - Podrobná osnova * Odpovědnost provozovatelů a uživatelů sociálních sítí - subjekty na internetu a jejich odpovědnost - aktuální kauzy v ČR i ve světě - možnost blokování stránek prostřednictvím poskytovatelů připojení k internetu - vývoj povinností ve vztahu k fake news v EU * Autorské právo na sociálních sítích - užívání fotografií - linkování - streaming * Ochrana osobních údajů a ochrana osobnosti na sociálních sítích - užívání fotografií a videí - cookies - soutěže na sociálních sítích - falešné profily - využívání sociálních sítí zaměstnanci a zaměstnavateli - přátelství na sociálních sítích ...
Agentura BOVA - RNDr. Ivana Hexnerová - Podrobnosti o kurzu



Personální a organizační audity

2018-10-04 - Seznámíte se s cíli a metodami personálních a organizačních auditů i s výsledky, které audity přinášejí, naučíte se formulovat zadání auditů i pracovat s jejich závěry. Zaměříme se na význam, metodiku, závěry a doporučení personálních a organizačních auditů zabývajících se posouzením lidských zdrojů, personálních kapacit a organizačního uspořádání podniků i veřejných organizací. * Personální a organizační audity • personální a organizační audit – jeho význam a funkce, • cíle personálního a organizačního auditu, • metody, postupy a předpoklady personálního a organizačního auditu, • význam auditu vnitřní komunikace, • kvalifikace pro výkon auditu, • optimalizace personálních kapacit organizace a její metody, • řízení a komunikace personálních a organizačních auditů, • interpretace výsledků a doporučení personálních auditů, • implementace závěrů personálního a organizačního auditu, • ukázky personálních a organizačních auditů....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



LinkedIn pro personalisty – nováčky ve světě této sociální sítě

2018-10-04 - V průběhu tohoto semináře si osvojíte základy efektivní práce v síti LinkedIn. Poznáte možnosti, která tato síť nabízí – jak pro propagaci vaší firmy, tak i pro vyhledávání vašich budoucích kolegů. * LinkedIn pro personalisty – nováčky ve světě této sociální sítě • efektivní postup při tvorbě kvalitního profilu na LinkedIn, • jak můžete v současné podobě LinkedIn vyhledávat vhodné kandidáty, • jak se dají na LinkedIn inzerovat volné pozice, • základy práce s vaší firemní stránkou – aby i vaše firma byla na síti vidět, • diskuze, sdílení zkušeností. Na workshop si prosím vezměte s sebou notebook....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 168 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro mzdy socialni a zdravotni pojisteni
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11| ... >> poslední (12)



 
Novinky & Aktuality

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

Mzdy
mzdy | 2018-06-29 

Modul Mzdy
mzdy | 2018-06-22 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde