Rekvalifikační účetní kurzy
mzdove ucetnictvi
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

mzdy socialni a zdravotni pojisteni

Celkem nalezeno - 164 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro mzdy socialni a zdravotni pojisteni
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11| ... >> poslední (11)






Účetně administrativní povinnosti ve společnosti

2018-06-20 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Kurz je určen pro všechny, kteří začínají podnikat, vést firmy, nebo mají zastupovat společnost v určitých administrativních úkonech vůči státním institucím. Účastníci se zde seznámí se všemi povinnostmi, tipy a fakty, se kterými se ve vedení společnosti mohou dostat do styku a za které jsou odpovědni.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Podnikání jako OSVČ nebo jako společnost (společnost s ručením omezeným, akciová společnost …)   Založení společnosti, obchodní soud, notářské služby   Zaměstnanci, jejich práva a povinnosti – zákoník práce   Druhy pracovních smluv a dohod – popis výhodnosti a pracnosti, včetně finančních aspektů   Povinnost zřízení a práce s datovou schránkou   DPH - principy a výpočty, povinnosti být plátcem DPH   Cash flow společnosti v příkladech   Rozpočtování obchodního případu – základní principy a ukázky   Motorové vozidlo ve firmě – finanční aspekty a povinnosti, soukromé vozidlo, leasing   Půjčky a úvěry pro společnosti včetně jejich vlivu na cash flow společnosti   Vedení účetnictví – základní povinnosti, interní a externí účetní   Manažerské účetnictví – výkaznictví, reporty a přehledy, podklady pro účetní   Problematika mezd, odvodů a dalších aspektů zaměstnávání (úrazy, nemoc, dovolená, výpovědi …)   Povinné výkaznictví ve vztahu k finančnímu úřadu (kontrolní hlášení, DPH přiznání, a další)   Práce s daňovou informační schránkou a daňovým portálem , komunikace s úřady a přístup   Elektronická komunikace s úřady státní správy, podatelny, elektronický podpis   Daňová přiznání a hlášení prostřednictvím daňového portálu – kompletní souh a popis   Vyhledávání základních informací n internetu a práce s nimi   Závěrečná rozprava, otázky a odpovědi     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden den, vždy 9:00 – 16:00.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy pr...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Mzdová agenda krok za krokem - zpracování mezd na profesionální úrovni

2018-06-20 - Získejte detailní přehled v oblasti mzdového účetnictví a pracovněprávních vztahů Pracovněprávní vztahy, odměny za práci a zpracování mezd představují důležitou součást chodu každé firmy. Přijďte si prohloubit své znalosti v této oblasti a získejte praktické dovednosti, tipy a doporučení pro každodenní využití. Seznamte se s aktuální související legislativou a na četných příkladech z praxe poznejte praktická řešení nejčastějších problémů a situací v oblasti pracovněprávních vztahů a mzdové agendy. Kurz je určen: personalistům   daňovým poradcům   účetním   auditorům   malým a středním podnikatelům    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: detailně se seznámíte s oblastí mzdové agendy a pracovněprávních vztahů   poznáte všechny důležité aspekty vyplácení odměn za práci a zpracování mezd   získáte přehled o legislativě související s pracovněprávní agendou   z praktických ukázek pochopíte, jak řešit nejčastější problémy a jak se vyhnout chybám   teoretické znalosti si upevníte při řešení příkladů z praxe     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Mzdy rychle a prakticky

2018-06-21 - Kurz je určen pro ty, které zajímá mzdové účetnictví nebo ke své práci potřebují znalosti z oblasti mzdového účetnictví a chtějí umět zpracovat, vypočítat a zaúčtovat mzdy. Kurz vás seznámí se všemi důležitými informacemi, které budete v rámci mzdového účetnictví potřebovat. Naučíte se připravovat a kontrolovat podklady pro zpracování mezd a jejich výpočet. Budete znát vše ohledně náplně, náročnosti a termínech, včetně základů personalistiky. ...
MOJE KURZY HK - Podrobnosti o kurzu



Psychohygiena – cílevědomá úprava životního stylu aneb jak udržet pracovní výkonnost a sociální vztahy

2018-06-22 - Během semináře se seznámíte s možnostmi, jak udržet pracovní tempo v kombinaci se zachováním či obnovením fungujících sociálních vztahů na pracovišti i v soukromém životě. * Psychohygiena – cílevědomá úprava životního stylu aneb jak udržet pracovní výkonnost a sociální vztahy • jak si organizujeme práci a volnočasové aktivity, • jaký vliv má pracovní a osobní prostředí, životospráva – a co a jak dělat a nedělat, • vlastní systém hodnot ve společnosti i v soukromí, • dobré pocity uzdravují – spokojení lidé žijí déle, • psychohygiena a závislosti, • objevování možností relaxačních technik. Seminář je doplněn množstvím testů, praktických doporučení a návodů. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Specifické mzdové problémy při zaměstnávání matek a otců po změnách v roce 2017 a souvislosti se změnami roku 2018

2018-06-22 - Seminář poukáže na specifické oblasti, které v praxi mnohdy neumíme správně řešit, i s ohledem na skutečnost, že v některých odvětvích je zaměstnávání rodičů obtížným personálním a mzdovým problémem. * • mateřská a rodičovská dovolená z pohledu zákoníku práce – rozdíly a vztah se zákonem o nemocenském pojištění a zákonem o důchodovém pojištění, • zástup matky na mateřské dovolené a rodičovské dovolené, • jaké jsou možnosti pracovněprávních vztahů v souběhu mateřské a rodičovské dovolené – nároky a podmínky z pohledu zákona o nemocenském pojištění – doplatek bonusů, nepeněžní plnění, zúčtované v tomto období; jaký vztah a omezení je mezi rodičovskou dovolenou a rodičovským příspěvkem, • ukončení mateřské a rodičovské dovolené – prodlužování rodičovské dovolené, • zaměstnanci pečující o děti – vysílání na pracovní cesty, úprava pracovní doby, práce přesčas aj., • povinnosti ke státním institucím spojené s mateřskou a rodičovskou dovolenou – co je nutné ohlašovat, • nárok, správné poskytnutí a krácení dovolené mezi mateřskou a rodičovskou dovolenou – stanovení průměrného výdělku pro dovolenou mezi mateřskou a rodičovskou dovolenou, • dopady exekučních srážek v období mateřské dovolené – na dávky nemocenského pojištění – PPM, • srážky na základě dohod mezi zaměstnancem a organizací při nástupu na PPM – srážky, zúčtovávané zpětně – PHM, stravné aj., • zpracování RZD zaměstnancům na mateřské nebo rodičovské dovolené, • změna zdravotní pojišťovny v průběhu mateřské a rodičovské dovolené, • návrat zaměstnance po rodičovské dovolené na zkrácený pracovní úvazek a dopad do nároku na dovolenou, • výplata odstupného při ukončení rodičovské dovolené dohodou z organizačních důvodů – stanovení pravděpodobného výdělku; upozornění na judikaturu ovlivňující danou oblas, • potvrzení pro pracovní úřady o výši průměrného nebo pravděpodobného čistého měsíčního výdělku u zaměstnanců, kteří čerpali v době zaměstnání mateřskou a rodičovskou dovolenou, při odchodu ze společnosti; vztah rodičovské dovolené – ukončení dohodou z organizačních důvodů a nároku na podporu nezaměstnanosti – z čeho se podpora v nezaměstnanosti vyměřuje? Dotazy a příklady....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Moderní metody náboru, sociální sítě a headhunting - mistrovství v LinkedIn I.

2018-06-26 - V současné době, kdy svět ovládá Internet, dochází k výraznému vývoji metod a nástrojů v oblasti náboru a najímání zaměstnanců. Roli rozsáhlých náborových týmů dnes z velké části dokáží suplovat sociální média a množství online nástrojů, které jsou využívány jako efektivní prostředek pro vyhledávání nových kandidátů. Takto postupuje dnes již více než 80 procent organizací. V našem workshopu vám ukážeme praktické příklady moderního náboru a naučíme Vás jak sociální sítě a média využívat. * V současné době, kdy svět ovládá Internet, dochází k výraznému vývoji metod a nástrojů v oblasti náboru a najímání zaměstnanců. Roli rozsáhlých náborových týmů dnes z velké části dokáží suplovat sociální média a množství online nástrojů, které jsou využívány jako efektivní prostředek pro vyhledávání nových kandidátů. Takto postupuje dnes již více než 80 procent organizací. V našem workshopu vám ukážeme praktické příklady moderního náboru a naučíme Vás jak sociální sítě a média využívat. Úvod   Úvod   Vývoj náboru a najímání zaměstnanců   Nábor dříve (náborové agentury, tištěné reklamy, webové stránky atd.)   Nábor dnes (interní nábor, zaměstnanecký branding, osobní značka, sociální média atd.)   Změny v najímání a náboru a jak na ně reagovat   Praktický příklad moderního náboru: Red Hat Czech   Sociální sítě a média   Práce s kandidáty   Další tip pro osobní účet na LinkedIn - vyberte svou osobní adresu   Příprava před další fází teorie náboru   Termíny a klíčová slova (Kick off meeting, Job desc, průzkum trhu, Ongoing research)   Publikování pracovních pozic a náborových příspěvků   Pět úrovní identifikace kandidáta   Booleovské vyhledávání   Vybudování vyhledávacího řetězce a práce s moduly   Ukázkový projekt   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Pracovněprávní vztahy – osobní agenda zaměstnanců ve vztahu k ochraně údajů a GDPR, vedení osobního spisu po 25. 5. 2018

2018-06-26 - Na semináři se seznámíte s novinkami spojenými s účinností GDPR v personální praxi, zjistíte, že GDPR lze zvládnout i ve vztahu ke zpracování osobních dat zaměstnanců. * Problematika osobních údajů zaměstnanců v roce 2018 – GDPR – • principy rovnováhy mezi oprávněnými zájmy zaměstnance a zaměstnavatele – základní zásady a regulace, • nové informační technologie a zpracování dat zaměstnanců, • základní právní rámec ochrany dat zaměstnanců v roce 2018, • právní důvody pro oprávněnost zpracování osobních dat zaměstnanců, • souhlas zaměstnance jako nejdůležitější kritérium, • kdy není souhlas nezbytný – plnění smlouvy, zákonné povinnosti, oprávněný zájem, • požadavek na transparentnost při dat na pracovišti, • problematika posouzení vlivu na ochranu osobních údajů, • zpracování dat v souvislosti se zaměstnáním: - GDPR aneb odpovědnost-riziko-seberegulace, - posouzení proporcionality, - problematika během přijímacího řízení, - zpracování při prověřování v průběhu pracovního poměru, - zpracování při dohledu nad užíváním informačních a komunikačních technologií na pracovištích zaměstnavatele, - zpracování při monitorování využití informačních a komunikačních technologií mimo pracoviště zaměstnavatele – práce z domova, - zpracování týkající se pracovní doby a docházky, kamerové sledování, GPS ve vozidlech, - zpracování zahrnující zpřístupnění zaměstnaneckých dat třetím osobám, - zpracování zahrnující mezinárodní předání personálních a jiných údajů o zaměstnancích. Obsah osobního spisu co do obsahu a délky uchovávání pro potřeby zaměstnavatele Základní složky osobní evidence: Vymezení obsahu osobního spisu • jednotlivé fáze kdy, lze danou informaci od zaměstnance legálně získat. Jaké informace a kdy může – musí zaměstnavatel od zaměstnance získat: Zákonem zakázané druhy informací, které nesmí zaměstnavatel získávat • zákonem povolené výjimky • osobní údaje v dokumentech osobní evidence. Mzdové listy: Identifikace zaměstnance • problematika utajení výše mzdy zaměstnance. Vzorový obsah osobního spisu: Jednotlivé dokumenty a jejich dovolený obsah....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Základy první pomoci se zaměřením na sociální služby

2018-06-27 - Cílem kurzu První pomoci se zaměřením na sociální služby je seznámit uchazeče se základy poskytování první předlékařské pomoci tak, aby byli schopni adekvátně reagovat v případě nejběžnějších zdravotních obtíží klientů sociálních služeb, se kterými se mohou setkat na pracovišti i mimo něj. Účastníci kurzu se naučí, jak správně postupovat v situacích, kdy je nutné poskytnou první pomoc, vyzkouší si techniky pomoci a ověří si schopnost jejich užití....
Rekval, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách [150 vyuč. hod.], rekvalifikace MPSV ČR

2018-07-11 - Patříte k empatickým lidem a rádi byste pomáhali druhým prostřednictvím přímé obslužné péče? Pak absolvujte rekvalifikační kurz určen pro pracovníky v sociálních službách nebo pro úplné začátečníky, kteří se chtějí v této oblasti proškolit a pracovat. Po úspěšném absolvování obdržíte celostátně platný certifikát s názvem: ”Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách”. V rámci kurzu Vám zařídíme také PRAXI!...
Středisko vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Mzdové účetnictví se základy personalistiky, rekvalifikace MŠMT ČR

2018-07-11 - Kurz je určen pro zájemce, kteří se chtějí věnovat mzdovému účetnictví v praxi. Je určen pro začátečníky nebo pro ty, kteří si chtějí oprášit základní znalosti a nabýt nové dovednosti z oblasti mzdového účetnictví. Po absolvování kurzu obdržíte celostátně platný certifikát a budete schopni vést samostatně mzdové účetnictví včetně mzdové agendy. V ceně kurzu obdržíte výukový materiál....
Středisko vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Mzdové účetnictví se základy personalistiky v programu POHODA, rekvalifikace MŠMT ČR

2018-07-11 - Kurz je určen pro zájemce, kteří se chtějí věnovat mzdovému účetnictví v praxi. Je určen pro začátečníky nebo pro ty, kteří si chtějí oprášit základní znalosti a nabýt nové dovednosti z oblasti mzdového účetnictví. Po absolvování kurzu obdržíte celostátně platný certifikát a budete schopni vést samostatně mzdové účetnictví včetně mzdové agendy. V kurzu se naučíte vést mzdové účetnictví prostřednictvím komplexního ekonomického a účetního softwaru POHODA. Jedná se o využívaný, přehledný program, který získal řadu ocenění. V ceně kurzu obdržíte výukový materiál. Pro podrobné informace rolujte dolů po stránce....
Středisko vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách [206 vyuč. hod.], rekvalifikace MPSV ČR

2018-07-11 - Patříte k empatickým lidem a rádi byste pomáhali druhým prostřednictvím přímé obslužné péče? Pak absolvujte rekvalifikační kurz určen pro pracovníky v sociálních službách nebo pro úplné začátečníky, kteří se chtějí v této oblasti proškolit a pracovat. Po úspěšném absolvování obdržíte celostátně platný certifikát s názvem: ”Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách”. V rámci kurzu Vám zařídíme také PRAXI!...
Středisko vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Pojištění - nová pravidla pro distribuci a správa produktů

2018-07-15 - Právní rámec pojistných produktů a jejich distribuce Transparentnost pojistných produktů a PRIIPs Struktura distribuce pojistných produktů - pojišťovny a zprostředkovatelé Pravidla tvorby a správy pojistných produktů Požadavky na zprostředkovatele Řídící a kontrolní systém Distribuční sítě Požadavky na odbornost Pobídky a střety zájmů Pravidla jednání a odborná péče Transparentnost produktů a PRIIPs Cross-selling Dohled ...
Legendor - Podrobnosti o kurzu



Člen první pomoci, rekvalifikace MŠMT ČR

2018-07-16 - Chcete umět zachránit lidský život pro případ, že se naskytnete vy nebo někdo ve vašem okolí v ohrožení života? Absolvujte náš rekvalifikační kurz! Vše potřebné se naučíte nejen teoreticky, ale hlavně prakticky!...
Středisko vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Zákoník práce 2018 – pro začínající aneb začínám/vracím se k personalistice

2018-07-16 - Na semináři se seznámíte se zákoníkem práce a dalším souvisejícími pracovněprávními předpisy. Výklad je propojen s praktickými příklady z praxe. Po jeho absolvování se budete umět v tomto základním pracovněprávním předpisu orientovat. * ZÁKONÍK PRÁCE: Aktuální stav právní úpravy v roce 2018 • všeobecná ustanovení zákoníku práce – smluvní volnost, závislá práce, vzdání se práva, veřejný pořádek, zakazuje se x nepřihlíží se, účastníci pracovněprávních vztahů, zastupování, základní zásady, odbory, rovné zacházení, diskriminace. PRACOVNÍ POMĚR: Postup před vznikem pracovního poměru, příslib zaměstnání, vznik pracovního poměru, pracovní smlouva, zkušební doba, povinnost informování, doba určitá, převedení na jinou práci, pracovní cesta, přeložení, skončení pracovního poměru, odstupné, odvolání, konkurenční doložka • dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr • statutární orgán ve firmě, práce z domova a její pravidla. PRACOVNÍ DOBA A DOBA ODPOČINKU: Definice, rozvržení pracovní doby, formy a úprava odpočinku zaměstnance, práce přesčas, noční práce, pracovní pohotovost, evidence pracovní doby • bezpečnost a ochrana zdraví při práci – prevence, předcházení, povinnosti zaměstnavatele, práva a povinnosti zaměstnance • stres v pracovním právu a s tím spojené povinnosti zaměstnavatele. ODMĚŇOVÁNÍ ZA PRÁCI: Základní výklad, mzda, plat, příplatky • náhrada výdajů poskytovaných zaměstnanci v souvislosti s výkonem práce – základní výklad • překážky v práci. DOVOLENÁ, PÉČE O ZAMĚSTNANCE: Odborný rozvoj zaměstnanců, stravování. NÁHRADA ŠKODY: Prevence, odpovědnost za škodu, dohoda o odpovědnosti, dohoda o odpovědnosti za ztrátu svěřených předmětů, náhrada škody. ODBORY A ZAMĚSTNAVATEL: Práva a povinnosti, kolektivní vyjednávání • práva a povinnosti účastníků pracovněprávních vztahů – zaměstnanci, zaměstnavatelé, postavení vedoucího zaměstnance. VNITŘNÍ PŘEDPISY: Pracovní řád, osobní spis, pracovní posudek • ochrana majetkových zájmů zaměstnavatele a ochrana osobních práv zaměstnance • doručování, přechod práv a povinností z pracovněprávních vztahů. Základní seznámení s antidiskriminačním zákonem ve vazbě na pracovněprávní vztahy....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 164 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro mzdy socialni a zdravotni pojisteni
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11| ... >> poslední (11)



 
Novinky & Aktuality

Mzdy
mzdy | 2017-11-01 

Stát pošle poště 800 milionů za ztrátové služby. Zaměstnancům vzrostou mzdy říká Chovanec
mzdy | 2017-03-03 
Že za ztratove služby pošte pošle penize stat domluvili ministri Chovanec a Babiš. Pul miliardy ma jit na vyšši vyplaty zamestnancu.

Vedení účetnictví | Praha | avanibusiness.cz
účetnictví | 2017-03-01 
Spolehlive a rychle zpracujeme dane. Vedeni ucetnictvi a mezd online. Poradenstvi. Vedeni ucetnictvi dane mzdy. Poradenstvi

Šance na podnikání nejen pro nezaměstnané
mzdy | 2017-03-01 
#8222 Projekt podnikatelsko-zamestnaneckych družstev je zameren na podporu podnikani pro osoby ohrožene na trhu prace. System podpory je nastaven tak aby co nejvice pomohl všem zajemcum o zahajeni podnikani. Je urcen všem kteri by si chteli otestov

Vláda schválila zvýšení nemocenské při dlouhodobé pracovní neschopnosti
nemocenské | 2017-02-28 
Vlada schvalila zvyšeni nemocenske pri dlouhodobe pracovni neschopnosti lt br gt Vlada dnes projednala navrh MPSV ktery zlepši socialni situaci lidem pri dlouhodobe pracovni neschopnosti. Opatreni zajisti zmirneni ekonomickeho dopadu zpusobneho

Vláda rozhodla o příspěvku na opravy silnic či růstu nemocenské
nemocenské | 2017-02-28 
Praha - Vlada na svem dnešnim zasedani rozhodla o trimiliardove financni pomoci krajum na opravy silnic nižšich trid. Kabinet take rešil otazku rustu nemocenske dlouhodobe

Archiv nabídky pracovních míst Účetní do Oddělení účetnictví
účetnictví | 2017-02-28 
07.02.2017 Archiv nabidky pracovnich mist | Nabidka plati do 24. unora 2017 Statni fond životniho prostredi ceske republiky vyhlašuje vyberove rizeni na pozici ucetni do Oddeleni ucetnictvi Hledame otevrenou komunikativni a peclivou osobnost ktera by

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde