Rekvalifikační účetní kurzy
cesta za vysnenou postavou
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

mzdy socialni a zdravotni pojisteni

Celkem nalezeno - 164 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro mzdy socialni a zdravotni pojisteni
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10| ... >> poslední (11)






SA 8000:2008 - Standard pro ověření sociální odpovědnosti firmy

2018-06-15 - Získání povědomí o standardu SA 8000 a udržování systému sociální odpovědnosti podle SA 8000 ve firmě, vazby se systémy řízení podle norem ISO. Seznámení s praktickými zkušenostmi a problémy při aplikaci standardu z pohledu certifikační společnosti. Důležité informace při rozhodování co vše obnáší certifikace dle SA 8000. Získání osvědčení o absolvování kurzu ....
DNV GL Business Assurance Czech Republic s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Vedoucí auditor/Manažer MDD 93/42/E EC pro zdravotnické prostředky

2018-06-15 - Direktiva MDD 93 - 42 - EHS je jednou ze základních směrnic, kterou se řídí výrobci zdravotnických prostředků....
DNV GL Business Assurance Czech Republic s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Komunikace na sociálních sítích

2018-06-15 - Cíl kurzu: Rozvíjet schopnost odpovědných zaměstnanců budovat povědomí a dobré jméno firmy i prostřednictvím sociálních sítí a dalších síťových a mobilních technologií. Popis kurzu: Osnova kurzu Osnova Komunikace na sociálních sítích Podrobná osnova kurzu - Komunikace na sociálních sítích: 1. Seznámení s tématem a stanovení očekávání účastníků v oblasti sociálních sítí 2. Vztahy s veřejností 3. Mediální prostředí – specifika internetového prostředí Výhody a nevýhody Vhodné kanály pro různé cílové skupiny 4. Internet jako médium 5. Sociální sítě – současnost 6. Twitter 7. Facebook 8. Tvorba obsahu Aktualizace dat 9. Nároky na správu a adaptaci obsahu 10. Typ a kvalita interakce hodnocení efektivity 11. Konkrétní rady a návody k tvorbě sociální PR v prostředí internetu 12. Práce s Plánem uplatnění dovedností v praxi – akční plán změn Workshop – dodatečné otázky a odpov...
ALTUS Training Center, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Pracovník v sociálních službách

2018-06-15 - Odborná příprava osob, kteří se chtějí ucházet o práci v sociálním zařízení....
KUSTOD - Podrobnosti o kurzu



Úvod do problematiky domácího násilí

2018-06-15 - Kurz je určen pracovníkům, kteří se při výkonu své profese mohou setkat s lidmi, kteří jsou ohroženi, nebo přímo vystaveni domácímu násilí...
KUSTOD - Podrobnosti o kurzu



Základy psychohygieny v pomáhajících profesích # pro pracovníky v sociálních službách, sociální pracovníky

2018-06-15 - Cílem kurzu je seznámit pracovníky ve všech pomáhajících profesích [pracovníky sociálních službách, sociální pracovníky] s teoretickými, tak především s praktickými dovednostmi týkající se oblasti psychohygieny, významu duševní hygieny, potřeb a pracovní zátěže pečujících. Je zaměřen na uvědomění si zásad psychohygieny pečujících a získání praktických zkušeností s relaxačními technikami. Psychohygiena [duševní hygiena] je obor, který se zabývá rozvojem a podporou duševního zdraví, prevencí duševních poruch a nemocí. Je to systém vědecky propracovaných pravidel a rad sloužící k udržení, prohloubení nebo znovuzískání duševního zdraví. Pomáhající profese jsou bezesporu všeobecně považovány za velmi náročné. Na pracovníky jsou kladeny vysoké nároky, vždy musí být připraveni pomáhat druhým s jejich problémy a těžkými životními situacemi, proto je pro udržení duševní rovnováhy těchto pracovníků dodržování zásad psychohygieny velice důležité....
KUSTOD - Podrobnosti o kurzu



Doprovázení umírajících pohledem pečujících # pro pracovníky v sociálních službách, sociální pracovníky

2018-06-15 - Rozšiřující vzdělávání pro pracovníky v přímé obslužné péči, nejen sociálních zařízení, ale i nemocnic, léčeben dlouhodobě nemocných, rodinných příslušníků....
KUSTOD - Podrobnosti o kurzu



Praktické využití supervize v sociálních službách # pro sociální pracovníky

2018-06-15 - Akreditovaný program MPSV, profesní kurz pro sociální pracovníky v pomáhajících profesích....
KUSTOD - Podrobnosti o kurzu



Kurz první pomoci ZDRAVOTNÍK

2018-06-15 - MZČR vyhlásilo ve Věstníku 16/2015 nově povinnost se jednou za rok školit v první pomoci. Kurz první pomoci pro pracovníky lůžkové, jednodenní a ambulantní péče je připravený v souladu s aktuálními doporučeními podle těchto požadavků. Dále je stanovena i povinnost periodického plánování kurzů....
InGarden o.s. - Podrobnosti o kurzu



RESUSCITACE NOVOROZENCE a první pomoci u dětí [pro zdravotníky]

2018-06-15 - Kurz resuscitace novorozence [a první pomoci u dětí] ZDRAVOTNÍK / NEWBO trénink resuscitace novorozence pro porodní asistentky, personál porodních sálů, lékaře, dětské sestry, … Dne 15.10.2015 byla vydána nová doporučení Guidelines 2015 pro poskytování první pomoci při náhlé zástavě oběhu. V našich kurzech se budete vždy setkávat s těmi neaktuálnějšími postupy. ... Provádíme kurz – trénink i u Vás na pracovišti....
InGarden o.s. - Podrobnosti o kurzu



SRÁŽKY ZE MZDY, EXEKUCE A INSOLVENCE FYZICKÝCH OSOB - mzdové souvislosti

2018-06-15 - Určeno pro mzdové účetní a personalisty. Obsah: * Právní předpisy upravující postup při provádění srážek ze mzdy, příjmy, z nichž se srážky provádějí, srážky bez souhlasu zaměstnance a se souhlasem zaměstnance * Dohoda o srážce ze mzdy uzavřená podle § 2045 OZ * Postoupení práva na mzdu – § 144a zákoníku práce, srážky přednostní a nepřednostní * Výživné a dluh na výživném, pořadí srážek, nezabavitelná částka, dlužník a vyživované osoby * Prokazování vyživovaných osob * Plně zabavitelná část mzdy, jediný plátce příjmu, několik souběžných plátců příjmu, postup při provádění srážek ze mzdy, příslušenství ke srážce (úroky z prodlení a § 288 OSŘ), povinnosti plátce příjmu při vzniku pracovněprávního vztahu, za trvání PPV a při jeho ukončení, souběh exekucí * Poměrné uspokojování exekučních srážek, sankce při porušení povinností, doručování exekučních titulů do datových schránek, exekuce a dočasná pracovní neschopnost, PPM, postup při exekuci v případě změny plátce, je-li jím OSSZ, zaměstnavatel versus OSSZ a opačně * Insolvenční zákon a insolvence fyzické osoby, podání návrhu na insolvenční řízení * Oprávněné osoby k podání návrhu * Zahájení insolvenčního řízení * Rozhodnutí o úpadku, rozhodnutí o oddlužení schválením splátkového kalendáře, oddlužení zpeněžením majetkové podstaty, postup zaměstnavatele v případě insolvence zaměstnance, výše nezabavitelné částky v případě insolvence, postup v případě deponovaných částek na účtu zaměstnavatele, povinnosti dlužníka, pohledávky za podstatou, pohledávky postavené na roveň pohledávkám za podstatou (výživné), součinnost zaměstnavatele vůči insolvenčním správcům, exekutorům, soudům, důležité judikáty týkající se daňového bonusu při exekuci a při insolvenci, exekuce dle § 312 OSŘ, přikázáním jiné peněžité pohledávky – zabavení daňového bonusu * Dotazy, diskuze ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Jak na tvorbu směrnic a personální reporting

2018-06-19 - V průběhu tohoto semináře se naučíte vyhledat informace, nastavit pravidla ve spolupráci s vedením firmy a hlavně s vedoucími zaměstnanci, kteří podle interních nařízení mají rozdělovat, dodržovat a kontrolovat činnosti. Získáte informace, jak směrnice propojit s popisy činností a následným hodnocením zaměstanců. V reportingu zkoordinujete požadavky od vedení firmy, dle norem ISO popř. IATF a vlastní vedení přehledů pro zpracovávání půlročních a ročních personálních zpráv. Seznámíte se s možnostmi jak data vyhledat, zpracovat a udělat výstupy. Naučíte se, jak získaná data prezentovat. * Jak na tvorbu směrnic a personální reporting Dopolední blok JAK NA SMĚRNICE 9:00–12:00 • ukázky směrnic, • nastavení jednotné vizáže a přehlednosti, • proč pracovat s přímými vedoucími a jak je do tvorby směrnic zapojit, • zavedení a určení odpovědnosti, • směrnice a možnosti hodnocení zaměstnanců (propojení se ZP a popisy činností), • praktické ukázky. Odpolední blok PERSONÁLNÍ REPORTING JE VLASTNĚ HRA 13:00–16:00 • získávání dat (kde, jak nastavit přehledy), • koordinace požadavků vedení firmy, ISO a IATF, • možnosti zpracování pro pravidelné měsíční, půlroční a roční zprávy, • praktické ukázky. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Vedení účetnictví a účetních podkladů v MS Excel

2018-06-19 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: připravujeme    Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden den, vždy 9:00 – 16:00.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Valérie Laurenčíková, Ing. Petr Grešl a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ucetnictvi-msexcel/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ucetnictvi-msexcel.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Vedení týmu v sociálních službách

2018-06-19 - Máte svůj tým a chcete ho umět správně a efektivně vést? V našem semináři se společně s lektorem naučíte hledat cesty, jak rozvíjet a motivovat svůj tým, a to na úrovni jednotlivců i celého týmu. Zjistíte také, jak pracovat na zlepšování a kultivaci svého manažerského stylu. Cílem semináře je poskytnout účastníkům vhled do problematiky „vedení týmu“ se zaměřením na specifika oblasti sociálních služeb. Seminář je veden interaktivní formou. V ceně je zahrnut coffee break....
Středisko vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Práce s motivací klienta v sociálních službách

2018-06-20 - Nevíte jak z klientů „dostat“ , co vlastně chtějí? Přemýšlíte o tom, jestli klient patří do vaší služby? Nevíte si rady s tím, když se rozchází cíl klienta s cíli a zaměřením vaší služby? Řešíte ve spolupráci „odpor“ klienta? Máte dojem, že tak trochu tlačíte klienta k tomu, co by bylo pro něho dobré, k tomu , co chcete vy – a op o míjíte to , co chce on? Na tomto kurzu se můžete dozvědět mnoho užitečných nápadů jak pracovat s tématem motivace ve spolupráci s klientem . Na kurzu se společně budeme zabývat základními otázkami a tématy motivace klienta a jak s ní pracovat . Naučíme se reflektovat svoji a klientovu motivaci v průběhu spolupráce....
Portus Praha z.ú. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 164 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro mzdy socialni a zdravotni pojisteni
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10| ... >> poslední (11)



 
Novinky & Aktuality

Mzdy
mzdy | 2017-11-01 

Stát pošle poště 800 milionů za ztrátové služby. Zaměstnancům vzrostou mzdy říká Chovanec
mzdy | 2017-03-03 
Že za ztratove služby pošte pošle penize stat domluvili ministri Chovanec a Babiš. Pul miliardy ma jit na vyšši vyplaty zamestnancu.

Vedení účetnictví | Praha | avanibusiness.cz
účetnictví | 2017-03-01 
Spolehlive a rychle zpracujeme dane. Vedeni ucetnictvi a mezd online. Poradenstvi. Vedeni ucetnictvi dane mzdy. Poradenstvi

Šance na podnikání nejen pro nezaměstnané
mzdy | 2017-03-01 
#8222 Projekt podnikatelsko-zamestnaneckych družstev je zameren na podporu podnikani pro osoby ohrožene na trhu prace. System podpory je nastaven tak aby co nejvice pomohl všem zajemcum o zahajeni podnikani. Je urcen všem kteri by si chteli otestov

Vláda schválila zvýšení nemocenské při dlouhodobé pracovní neschopnosti
nemocenské | 2017-02-28 
Vlada schvalila zvyšeni nemocenske pri dlouhodobe pracovni neschopnosti lt br gt Vlada dnes projednala navrh MPSV ktery zlepši socialni situaci lidem pri dlouhodobe pracovni neschopnosti. Opatreni zajisti zmirneni ekonomickeho dopadu zpusobneho

Vláda rozhodla o příspěvku na opravy silnic či růstu nemocenské
nemocenské | 2017-02-28 
Praha - Vlada na svem dnešnim zasedani rozhodla o trimiliardove financni pomoci krajum na opravy silnic nižšich trid. Kabinet take rešil otazku rustu nemocenske dlouhodobe

Archiv nabídky pracovních míst Účetní do Oddělení účetnictví
účetnictví | 2017-02-28 
07.02.2017 Archiv nabidky pracovnich mist | Nabidka plati do 24. unora 2017 Statni fond životniho prostredi ceske republiky vyhlašuje vyberove rizeni na pozici ucetni do Oddeleni ucetnictvi Hledame otevrenou komunikativni a peclivou osobnost ktera by

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde