Rekvalifikační účetní kurzy
pracovni doba jeji rozvrzeni a pravidla s durazem na formu nerovnomerneho rozvrzeni pracovni doby v roce 2018 z pohledu praxe ve firmach
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

mzdy socialni a zdravotni pojisteni

Celkem nalezeno - 204 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro mzdy socialni a zdravotni pojisteni
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8| ... >> poslední (14)






Zdravotní pojištění v roce 2017 – změny v roce 2016 a k 1.1.2017 (záznam on-line)

2018-02-28 - Neuvedeno * • změny ve zdravotním pojištění v roce 2016 a k 1. 1. 2017, • minimální vyměřovací základ – doklady k odvodu pojistného – kdy povinné minimum (ne)musí být dodrženo, • řešení případů na základě dotazů z praxe v uplynulém období, • oznamování změn zdravotní pojišťovně - specifika, • problémové situace u dohod a neplaceného volna, • písemnosti zaměstnavatele ve zdravotním pojištění, • státní kategorie – podmínky, oznamování příslušných skutečností, • nadbytečnost zaměstnance z pohledu zdravotního pojištění, • právní nástupnictví a úmrtí, • datové schránky, • škoda vzniklá ve zdravotním pojištění, • z četných práv a povinností pojištěnců a spousta dalších zajímavostí, • individuální konzultace po skončení semináře....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Nemocenské pojištění a pojistné na sociální zabezpečení 2017 (záznam on-line)

2018-02-28 - Neuvedeno * Změny v nemocenském pojištění a pojistném na sociální zabezpečení proběhlé v roce 2016. NEMOCENSKÉ POJIŠTĚNÍ • Aktuální legislativní situace. • Účast na NP – okruh pojištěných osob, podmínky účasti na NP („pojem zaměstnání malého rozsahu“ účast na nemocenském pojištění, sčítání a přesouvání příjmů v zaměstnání malého rozsahu´, dohody o provedení práce). • Dávky NP – podmínky nároku na dávky a jejich výše, uplatnění nároku na dávky, výplata dávek (nové redukční hranice pro dávky NP a náhradu mzdy, zavedení nové dávky nemocenského pojištění – otcovské, změna ve stanovení pravděpodobného příjmu, podmínky pro nárok na dávky nemocenského pojištění u zaměstnání malého rozsahu a DPP). • Povinnosti zaměstnavatele v NP. • Posuzování zdravotního stavu a nemocenské pojištění – pojem dočasné pracovní neschopnosti (DPN), uznávání a ukončování DPN dopředu a zpětně, navazující DPN, čerpání 180 dnů DPN a vyčerpání podpůrčí doby, uznání invalidity a ukončení DPN, povinnosti pojištěnců při předkládání “neschopenky“, předpokládaný vývoj („elektronická neschopenka“). POJISTNÉ NA SOCIÁLNÍ ZABEZPEČENÍ • Poplatníci pojistného a odvod pojistného (možnost doplacení pojistného účastníky II. pilíře – důchodového spoření). • Vyměřovací základy a maximální vyměřovací základ (vyměřovací základ zaměstnance, nová výše maximálního vyměřovacího základu). • Povinnosti zaměstnavatele v pojistném na SZ. OSOBY SAMOSTATNĚ VÝDĚLEČNĚ ČINNÉ • Povinnosti OSVČ v důchodovém pojištění (nové hranice pro placení pojistného na důchodové pojištění). • Nemocenské pojištění OSVČ. DISKUZE, ODPOVĚDI NA DOTAZY...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Účetně administrativní povinnosti ve společnosti

2018-02-28 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Kurz je určen pro všechny, kteří začínají podnikat, vést firmy, nebo mají zastupovat společnost v určitých administrativních úkonech vůči státním institucím. Účastníci se zde seznámí se všemi povinnostmi, tipy a fakty, se kterými se ve vedení společnosti mohou dostat do styku a za které jsou odpovědni.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Podnikání jako OSVČ nebo jako společnost (společnost s ručením omezeným, akciová společnost …)   Založení společnosti, obchodní soud, notářské služby   Zaměstnanci, jejich práva a povinnosti – zákoník práce   Druhy pracovních smluv a dohod – popis výhodnosti a pracnosti, včetně finančních aspektů   Povinnost zřízení a práce s datovou schránkou   DPH - principy a výpočty, povinnosti být plátcem DPH   Cash flow společnosti v příkladech   Rozpočtování obchodního případu – základní principy a ukázky   Motorové vozidlo ve firmě – finanční aspekty a povinnosti, soukromé vozidlo, leasing   Půjčky a úvěry pro společnosti včetně jejich vlivu na cash flow společnosti   Vedení účetnictví – základní povinnosti, interní a externí účetní   Manažerské účetnictví – výkaznictví, reporty a přehledy, podklady pro účetní   Problematika mezd, odvodů a dalších aspektů zaměstnávání (úrazy, nemoc, dovolená, výpovědi …)   Povinné výkaznictví ve vztahu k finančnímu úřadu (kontrolní hlášení, DPH přiznání, a další)   Práce s daňovou informační schránkou a daňovým portálem , komunikace s úřady a přístup   Elektronická komunikace s úřady státní správy, podatelny, elektronický podpis   Daňová přiznání a hlášení prostřednictvím daňového portálu – kompletní souh a popis   Vyhledávání základních informací n internetu a práce s nimi   Závěrečná rozprava, otázky a odpovědi     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden den, vždy 9:00 – 16:00.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy pr...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Výpočty ve mzdové účtárně – problematika výpočtu mzdy (záznam on-line)

2018-02-28 - Neuvedeno * 1. ÚVOD DO PROBLEMATIKY 2. ZÁKLADNÍ POJMY – rozdíly mezi mzdou, platem, právní předpisy. 2.1. Kdo je odměňován mzdou, informace o výši mzdy, 2.2. kdo je odměňován platem, informace o výši tarifního platu, 2.3. právní předpisy o mzdě, platu, 2.4. formy mzdy, 2.5. co není mzdou, platem. 3. ZAŘAZOVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ ODMĚŇOVANÝCH MZDOU 3.1. Minimální mzda, 3.2. zaručená mzda – nejnižší úroveň zaručené mzdy. 4. ZAŘAZOVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ ODMĚŇOVANÝCH PLATEM 4.1. Nejnižší úroveň zaručeného tarifního platu, 4.2. způsoby zařazování zaměstnanců odměňovaných platem. 5. SPOLEČNÁ USTANOVENÍ o mzdě, platu a odměnách z dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr - obsluha mzdy, platu nebo odměny. 6. VÝPOČTY – příplatkové nárokové složky ke mzdě, platu, odměna za pracovní pohotovost. 6.1. Příplatek za přesčas, 6.2. příplatek za svátek, 6.3. příplatek za sobotu a neděli, 6.4. příplatek v noci, 6.5. příplatek ve ztíženém pracovním prostředí, 6.6. zvláštní příplatek, 6.7. příplatek za vedení, 6.8. příplatek za dělenou směnu, 6.9. odměna za pracovní pohotovost, 6.10. smluvní mzda sjednaná s přihlédnutím k práci přesčas. 7. NENÁROKOVÉ SLOŽKY KE MZDĚ, PLATU 7.1. Prémie, odměny, 7.2. osobní příplatek – osobní ohodnocení. 8. VÝPOČET DOVOLENÉ 9. VÝPOČET NÁHRADY za ztrátu na výdělku při pracovní neschopnosti vzniklé pracovním úrazem nebo nemocí z povolání, a náhrada za ztrátu na výdělku po skončení pracovní neschopnosti. 10. DOTAZY...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Status kandidáta – online aneb kde na internetu hledat kandidáty pro vaši firmu

2018-02-28 - V průběhu tohoto workshopu se naučíte orientovat v nástrojích online marketingu tak, abyste byli schopni efektivně oslovit a získat nové zaměstnance pro vaši firmu. * Status kandidáta – online aneb kde na internetu hledat kandidáty pro vaši firmu • jací jsou vaši cíloví kandidáti a kdy, kde a jak je můžete vhodně oslovit, • jak mohou pomoci nástroje online marketingu při vašem náboru, • představení jednotlivých možností v náboru, • přiřazení efektivních náborových nástrojů vhodné cílové skupině, • specifika HR marketingu v online světě, • práce s reakcemi kandidátů....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Zdravotník zotavovacích akcí - INTENZIVNÍ

2018-03-01 - kurz zdravotník zotavovacích akcí má 41 hodinovou normu a je zaměřen na zdravotnickou činnost při škole v přírodě nebo zotavovací akci, který je pořádán v souladu se zákonem č. 258/2000 Sb. O ochraně veřejného zdraví [§11] ve znění zákona 274/2003 Sb., a zákona 148/2004 Sb., podle něhož provozovatel školy v přírodě či jiné zotavovací akce musí pro akci zajistit způsobilou fyzickou osobu [zdravotníka] s příslušnou kvalifikací. Je ukončen zkouškou písemnou , ústní a praktickou. Po úspěšném absolvování obdržíte průkaz Zdravotníka zotavovacích akcí, který platí 4 roky, pro pedagogické pracovníky s neomezenou platností. Akreditace MŠMT....
Oblastní spolek Českého červeného kříže Brno - Podrobnosti o kurzu



Účtujeme v Pohodě

2018-03-01 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač s nainstalovaným účetním programem a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows.Cílem kurzu je seznámit účastníky s ovládáním a základními pracemi v tomto účetním programu. Účastníci se naučí orientovat v programu a dokážou zúčtovávat nejčastější typy účetních případů - faktury, pokladnu, banku, párování a další. Současně dokážou provádět jednoduché importy/exporty, výběry dat a práci s účetní osnovou a základními číselníky programu. Nakonec se seznámí s účtováním mezd. Po ukončení kurzu budou moci samostatně účtovat jednoduché účetní úkony.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Popis a základní ovládání programu POHODA   Účtová osnova, principy účetnictví   Účtování standardních účetních případů   Záznamy v tabulkách, úpravy dat, typování dokladů   Praktická cvičení v agendách programu   Účtování složitějších účetních případů   Problematika DPH   Administrace programu a účetních jednotek   Exporty a importy dat z programu   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu jsou dva školicí dny, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Zdeněk Jurák, Valérie Laurenčíková, Jan Andrš a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/pohoda/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/pohoda.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Mzdové účetnictví v r. 2018 [mzda a odměňování]

2018-03-01 - =gt; Získáte přehled o problematice mzdového účetnictví vč. změn od r. 2018...
AZ PERSONALISTIKA - vzdělávací a poradenská firma - Podrobnosti o kurzu



Controlling vzdělávání - jak zvýšit efektivitu vzdělávání zaměstnanců

2018-03-01 - Překonejte slabé stránky firemního vzdělávání a zlepšete jeho účinnost Nedostatečná efektivita vzdělávání je problém, který trápí řadu firem. Poznejte cesty, jak účinnost vzdělávání v organizaci zvýšit! S pomocí metod controllingu vzdělávání analyzujte vzdělávací potřeby zaměstnanců, plánujte dokonaleji vzdělávací akce, vybírejte správné vzdělávací metody. Naučte se vyhodnocovat výsledky vzdělávacích akcí a zvyšovat motivaci zaměstnanců ke vzdělávání. Kurz je určen: personálním manažerům   HR specialistům, kteří se zabývají vzděláváním zaměstnanců   všem, kteří se věnují řízení a organizaci podnikového vzdělávání    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: budete schopni kriticky zhodnotit své plánování, počáteční očekávání i dosažené výsledky   seznámíte se s účinnými metodami vzdělávání a rozvoje zaměstnanců   poznáte, jak efektivně pracovat s motivací zaměstnanců ke vzdělávání   získané znalosti si vyzkoušíte na praktických příkladech     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Nábor zaměstnanců na sociálních sítích - hledání špičkových kandidátů v digitálním světě

2018-03-01 - Objevujte talenty na sociálních sítích a naučte se s nimi komunikovat Hledání talentů je stále těžší a ty nejlepší zaměstnance na pracovních portálech nenajdete. Seznamte se proto s technikami, které vám umožní být o krok napřed. Naučte se efektivně řešit situace, v nichž tradiční metody a zdroje náboru nestačí. Poznejte, jak můžete využít sílu sociálních sítí ve svůj prospěch a jak najít špičkové kandidáty na pracovní pozice. Posilte svou pozici rádce v oblasti rozvoje a uplatnění talentu díky ovládnutí potenciálu, který nabízí digitální svět.   U účastníků tohoto kurzu se předpokládá alespoň elementární znalost a zkušenosti s LinkedInem, případně i s dalšími sociálními sítěmi. Kurz je určen: HR manažerům   specialistům náboru   specialistům HR marketingu   pracovníkům personálních agentur    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: poznáte, jak budovat profesionální image náboráře v on-line prostředí   osvojíte si techniky a strategie, které vám pomohou vyhledat ty nejlepší uchazeče   zjistíte, jak fungují HR marketingové kampaně a naučíte se vést on-line dialog s kandidáty   zjistíte, jak pomoci své firmě k lepší značce zaměstnavatele   díky novým nástrojům a síle dat upevníte svou roli experta     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Poradce pro výživu a suplementaci

2018-03-05 - Šestiměsíční kurz určený pro všechny zájemce o zdravý životní styl. Naučíte se vytvářet stravovací režim v souvislosti s individualitou jedince, dozvít se základní informace o běžně konzumovaných potravinách a postupech jejich úpravy. Po absolvování kurzu budete schopni stanovovat výživová doporučení a vyhodnocovat nutriční potřeby pro různé skupiny populace [mládež x dospělí x senioři, muži x ženy, sportovci x nesportovci] v návaznosti na jejich metabolické potřeby. Distanční forma studia – v průběhu studia se 6x setkáme na společných školeních, jinak studujete on-line. Uspoříte čas. Pro více informací rolujte dolů po stránce....
ATAC spol. s r.o. - Podrobnosti o kurzu



Syndrom vyhoření a jeho prevence v sociálních službách. MPSV

2018-03-05 - Nejen profesionálové pracující v sociálních službách jsou ohroženi tzv. syndromem vyhoření [burnout], tedy pocitem pracovního vyčerpání, který vede k závažným psychickým a následně i zdravotním potížím. Náš kurz vás seznámí s příznaky a fázemi syndromu vyhoření, ujasníte si rizikové faktory syndromu vyhoření a pochopíte vztah mezi syndromem vyhoření a stresem. Následně se naučíte proti syndromu vyhoření aktivně pracovat - naučíte se a vyzkoušíte si techniky zvládání stresu a duševní hygieny, které jsou účinnou prevencí proti syndromu vyhoření....
ACZ, vzdělávací centrum - Podrobnosti o kurzu



Cesta za vysněnou postavou

2018-03-05 - Zhubnout nadbytečný tuk. Nabrat svaly. Získat pevnější postavu. Tři zdánlivě odlišné cíle, ke kterým vede jedna cesta – nastartování metabolických procesů, které vedou k přestavbě těla na buněčné úrovni. V kurzu Cesta za vysněnou postavou půjdu nějaký čas po této cestě s vámi, abych vás naučil stravovat se a hýbat tak, aby se zásadní změny [růst svalů, hubnutí, rozvoj síly] začaly odehrávat na buněčné úrovni a fungovaly trvale....
ATAC spol. s r.o. - Podrobnosti o kurzu



Moderní metody náboru, sociální sítě a headhunting - mistrovství v LinkedIn II.

2018-03-05 - Přijďte si rozšířit své poznatky v oblasti náboru zaměstnanců a headhuntingu nejen pomocí sociálních sítí. Ukážeme vám, jak efektivně využívat LinkedIn pro propagaci vaší firmy a získávání těch správných kontaktů na vhodné kandidáty pro vaši společnost. Nastavte si svoje sítě k maximálně efektivnímu propojení s profesionály ve všech oborech z různých koutů světa. * Přijďte si rozšířit své poznatky v oblasti náboru zaměstnanců a headhuntingu nejen pomocí sociálních sítí. Ukážeme vám, jak efektivně využívat LinkedIn pro propagaci vaší firmy a získávání těch správných kontaktů na vhodné kandidáty pro vaši společnost. Nastavte si svoje sítě k maximálně efektivnímu propojení s profesionály ve všech oborech z různých koutů světa. Poznatky z minulé části školení a domácí úkoly   Poznatky z minulé části školení a domácí úkoly   Workflow   LinkedIn jako nástroj pro tvorbu značky zaměstnanosti   InMail   Psaní lepších InMailů   Personalizace   Statistiky rekrutérů – analytika   Dílčí tipy - Konference / Veletrhy pracovních příležitostí   Pokročilé operátory hledání na LinkedIn   LI search – Jak najít německé mluvčí   Hledání na LI – Nalezení absolventů   Booleovská vyhledávací lišta   Opakování a praktická cvičení   Proč používat Linkedin?   Metriky   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Účetnictví s využitím výpočetní techniky a praxí

2018-03-05 - Certifikovaný rekvalifikační kurzAbsolvent se po absolvování kurzu orientuje v problematice vedení účetnictví účetních jednotek obchodních společností. Umí evidovat operace jednotlivých agend (faktury přijaté a vystavené, banku a pokladnu, majetek, zásoby, mzdy), ovládá souvztažnosti účtování účetních případů potřebných ke komplexnímu vedení účetnictví účetních jednotek obchodních společností včetně účetní uzávěrky a závěrky. Umí využívat ekonomický systém Pohoda k účtování dokladů jednotlivých agend včetně finálních výstupů při ukončení zdaňovacího období. Orientuje se v manažerském účetnictví (rozpočetnictví, kalkulace a vnitropodnikové účetnictví). Umí založit personální agendu s použitím části pro výpočet mzdy zaměstnance a dávek sociálního zabezpečení, umí komunikovat s úřady. Absolvent najde uplatnění jako samostatný účetní společnosti.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Základy a úvod do účetnictví   Vedení účetnictví - základní knihy   Vedení účetnictví - ostatní knihy   Komplexní příklad zaúčtování   Účetní systém POHODA - úvod a popis   Komplexní popis účtování standardních účetních případů   Nestandardní operace a tipy v POHODĚ   Uzávěrkové operace   Základy účtování mezd a souvisejících dokladů   Řízená praxe pod dohledem   Řízená praxe samostatné účtování pod dozorem   Řízená praxe samostatné - hodnocení a ukázky správných postupů   Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 25 školicích dnů / 5 týdnů.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Zdeněk Jurák, Valérie Laurenčíková, MBA, Ing. Petr Grešl, Ing. Michal Bureš, CSc, Ing Marek Laurenčík, MBA. Ing. Oldřich Bartůněk a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/ucetnictvi-pohoda/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ucetnictvi-pohoda.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 204 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro mzdy socialni a zdravotni pojisteni
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8| ... >> poslední (14)



  2002 - Connection refused