Rekvalifikační účetní kurzy
moderni timemanagement dż˝dż˝dż˝ 10 navyku pro vas cas a energii
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Ekonomický management

Celkem nalezeno - 153 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11| ... >> poslední (11)






Profesionální asistent/ka, rekvalifikace MŠMT ČR

2019-01-15 - Účastněte se rekvalifikačního kurzu a získejte zaměstnavateli velmi žádanou profesní kvalifikaci Asistent - ka, Sekretář - ka! Kurz je určen všem, kteří chtějí získat nové znalosti z oblasti administrativy, obchodu, firemních a společenských procesů. Je vhodný také pro ty, kteří chtějí rozšířit své dosavadní vědomosti a rádi by zdokonalili své jednání, vystupování a sebeprezentaci. Součástí kurzu je zkouška z profesní kvalifikace, která je již zahrnuta v ceně kurzu ! Profil absolventa: Absolvent umí pracovat s výpočetní technikou, základními počítačovými programy a internetovými nástroji. Naučí se provádět zápisy z pracovních porad, umí pracovat s elektronickou poštou, zná podstatu a způsob práce s datovou schránkou a ovládá také normy pro obchodní korespondenci a podnikové písemnosti. Orientuje se v řízení a organizaci práce v sekretariátu, umí zajistit nákup kancelářského vybavení i materiálů a naučí se pracovat s cestovními náhradami. Absolvent ovládá pravidla pro BOZP a PO, principy řízení organizace a zásady firemní kultury. Má dobré komunikační dovednosti včetně pravopisu a telefonického projevu a umí řešit konflikty, což může uplatnit nejen ve své práci, ale také v osobním životě. Zná základy společenského chování a vystupování. Orientuje se v legislativních pravidlech pro zacházení s osobními a důvěrnými údaji. Kurz je možné získat ZDARMA přes Úřad práce v rámci Zvolené rekvalifikace ....
Středisko vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Profesionální asistent/ka, rekvalifikace MŠMT ČR

2019-01-15 - Účastněte se rekvalifikačního kurzu a získejte zaměstnavateli velmi žádanou profesní kvalifikaci Asistent - ka, Sekretář - ka! Kurz je určen všem, kteří chtějí získat nové znalosti z oblasti administrativy, obchodu, firemních a společenských procesů. Je vhodný také pro ty, kteří chtějí rozšířit své dosavadní vědomosti a rádi by zdokonalili své jednání, vystupování a sebeprezentaci. Součástí kurzu je zkouška z profesní kvalifikace, která je již zahrnuta v ceně kurzu ! Profil absolventa: Absolvent umí pracovat s výpočetní technikou, základními počítačovými programy a internetovými nástroji. Naučí se provádět zápisy z pracovních porad, umí pracovat s elektronickou poštou, zná podstatu a způsob práce s datovou schránkou a ovládá také normy pro obchodní korespondenci a podnikové písemnosti. Orientuje se v řízení a organizaci práce v sekretariátu, umí zajistit nákup kancelářského vybavení i materiálů a naučí se pracovat s cestovními náhradami. Absolvent ovládá pravidla pro BOZP a PO, principy řízení organizace a zásady firemní kultury. Má dobré komunikační dovednosti včetně pravopisu a telefonického projevu a umí řešit konflikty, což může uplatnit nejen ve své práci, ale také v osobním životě. Zná základy společenského chování a vystupování. Orientuje se v legislativních pravidlech pro zacházení s osobními a důvěrnými údaji. Kurz je možné získat ZDARMA přes Úřad práce v rámci Zvolené rekvalifikace ....
Středisko vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Profesionální asistent/ka, rekvalifikace MŠMT ČR

2019-01-15 - Účastněte se rekvalifikačního kurzu a získejte zaměstnavateli velmi žádanou profesní kvalifikaci Asistent - ka, Sekretář - ka! Kurz je určen všem, kteří chtějí získat nové znalosti z oblasti administrativy, obchodu, firemních a společenských procesů. Je vhodný také pro ty, kteří chtějí rozšířit své dosavadní vědomosti a rádi by zdokonalili své jednání, vystupování a sebeprezentaci. Součástí kurzu je zkouška z profesní kvalifikace, která je již zahrnuta v ceně kurzu ! Profil absolventa: Absolvent umí pracovat s výpočetní technikou, základními počítačovými programy a internetovými nástroji. Naučí se provádět zápisy z pracovních porad, umí pracovat s elektronickou poštou, zná podstatu a způsob práce s datovou schránkou a ovládá také normy pro obchodní korespondenci a podnikové písemnosti. Orientuje se v řízení a organizaci práce v sekretariátu, umí zajistit nákup kancelářského vybavení i materiálů a naučí se pracovat s cestovními náhradami. Absolvent ovládá pravidla pro BOZP a PO, principy řízení organizace a zásady firemní kultury. Má dobré komunikační dovednosti včetně pravopisu a telefonického projevu a umí řešit konflikty, což může uplatnit nejen ve své práci, ale také v osobním životě. Zná základy společenského chování a vystupování. Orientuje se v legislativních pravidlech pro zacházení s osobními a důvěrnými údaji. Kurz je možné získat ZDARMA přes Úřad práce v rámci Zvolené rekvalifikace ....
Středisko vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Profesionální asistent/ka, rekvalifikace MŠMT ČR

2019-01-15 - Účastněte se rekvalifikačního kurzu a získejte zaměstnavateli velmi žádanou profesní kvalifikaci Asistent - ka, Sekretář - ka! Kurz je určen všem, kteří chtějí získat nové znalosti z oblasti administrativy, obchodu, firemních a společenských procesů. Je vhodný také pro ty, kteří chtějí rozšířit své dosavadní vědomosti a rádi by zdokonalili své jednání, vystupování a sebeprezentaci. Součástí kurzu je zkouška z profesní kvalifikace, která je již zahrnuta v ceně kurzu ! Profil absolventa: Absolvent umí pracovat s výpočetní technikou, základními počítačovými programy a internetovými nástroji. Naučí se provádět zápisy z pracovních porad, umí pracovat s elektronickou poštou, zná podstatu a způsob práce s datovou schránkou a ovládá také normy pro obchodní korespondenci a podnikové písemnosti. Orientuje se v řízení a organizaci práce v sekretariátu, umí zajistit nákup kancelářského vybavení i materiálů a naučí se pracovat s cestovními náhradami. Absolvent ovládá pravidla pro BOZP a PO, principy řízení organizace a zásady firemní kultury. Má dobré komunikační dovednosti včetně pravopisu a telefonického projevu a umí řešit konflikty, což může uplatnit nejen ve své práci, ale také v osobním životě. Zná základy společenského chování a vystupování. Orientuje se v legislativních pravidlech pro zacházení s osobními a důvěrnými údaji. Kurz je možné získat ZDARMA přes Úřad práce v rámci Zvolené rekvalifikace ....
Středisko vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Prevence syndromu vyhoření v sociálních službách - akreditace MPSV ČR

2019-01-22 - Jste jako tělo bez duše nebo se při své práci setkáváte se s klienty, kteří rezignovali na život? Jsou jako tělo bez duše? S největší pravděpodobností mají syndrom vyhoření! Přijďte navštívit náš seminář a zjistěte, jak tyto lidi uvést zpátky do života!...
Středisko vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Zvládání stresu

2019-01-23 - Stres nás provází jak v práci, tak v osobním životě. Ať už se vyrovnáváte se stresem pomocí vany plné bublinek nebo jiných razantnějších prostředků, náš kurz Vám jistě ukáže lepší a účinnější relaxační techniky. Kurz Zvládání stresu se zaměřuje jak na teorii a různé typy relaxačních technik, tak na praktický trénink. * ...
ACZ, vzdělávací centrum - Podrobnosti o kurzu



Psychohygiena a relaxační techniky

2019-01-24 - Jak odolávat tlakům dnešní doby? Jak unést vysoké nároky, které jsou na nás kladeny? Pomůže nám psychohygiena a relaxační techniky. Stres, vyhoření, pracovní nebo psychická zátěž. Dnešní doba na nás klade velmi vysoké nároky. Málokdo si na sebe udělá pravidelný čas, kdy se zastaví a oddechne. Ale můžeme se tomu naučit. Účastníci našeho kurzu se seznámí s problematikou psychohygieny....
Středisko vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Time management

2019-01-24 - Pokud si myslíte, že Váš čas je příliš cenný, než abyste s ním plýtvali, přihlaste se do našeho kurzu Time managementu a my Vás naučíme, jak si správně určit priority, jak postupovat při plánování dne, týdne i celého života, nebo jak se naučit říkat "ne". Nejenom manažeři potřebují být dobrými organizátory svého času. Organizační dovednosti může uplatnit ve svém životě i zaměstnání každý. * ...
ACZ, vzdělávací centrum - Podrobnosti o kurzu



Kvalita v realizaci produktu [akreditováno MŠMT]

2019-02-02 - operativní management kvality a jeho principy a cíle, vliv řízení výroby na kvalitu - moderní koncepce plánování a řízení výroby, vliv zásob na kvalitu, formy a metody ověřování shody produktu ve výrobě, sebekontrola, identifikace a sledovatelnost v systémech kvality, řízení neshodných produktů, opatření k nápravě a prevence [dle norem ISO ř. 9000]. V ceně je zajištěno ubytování - 1 noc....
Orbis Technology, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



ZÁKONÍK PRÁCE PO NOVELÁCH pro liniový management, mistry a další vedoucí pracovníky

2019-02-06 - Obsah: * Co je závislá práce (zákaz tzv. „švarcsystému“ a nelegální práce – hrozba vysoké pokuty) * Vazba na občanský zákoník a jak s ním pracovat * Zásada „co není zakázáno, je dovoleno“ – kdy se lze od zákona odchýlit * Kolektivní smlouvy a vnitřní předpisy, pracovní řád, pravidla pro ukládání povinností zaměstnancům (vymezení „pracovní kázně“) * Osobní agenda – osobní spis, přístup vedoucích zaměstnanců k němu, GDPR (Obecné nařízení EU o ochraně osobních údajů), nakládání s osobními daty, ochrana soukromí na pracovišti (kamerové systémy, kontrola elektronické pošty aj.), hrozba pokut – nová úprava v zákoně o inspekci práce * Vznik pracovního poměru, pracovní smlouva, zkušební doba, doba určitá a jiná ujednání * Změny pracovního poměru – převedení na jinou práci, vyslání na pracovní cestu, přeložení, dočasné přidělení k jinému zaměstnavateli * Konkurenční doložka * Novela ZP provedená změnou zákona o specifických zdravotních službách (změny vstupních prohlídek a lékařských prohlídek zaměstnanců pracujících v noci) * Změna právní úpravy pracovnělékařských služeb (hlavní změny – pracovnělékařské prohlídky, vysílání zaměstnanců k nim, lékařský posudek a jeho důsledky) * Novela ZP a dalších zákonů týkající se agenturních zaměstnanců * Další dílčí změny * Skončení pracovního poměru a jeho způsoby, výpovědní důvody, organizační změny, odstupné, hromadné propouštění – vybrané výkladové otázky, zdravotní nezpůsobilost k práci * Základní povinnosti zaměstnanců – posuzování porušení „pracovní kázně“, rozdíl oproti neuspokojivým pracovním výsledkům, možnosti propuštění zaměstnance, soudní judikatura * Základní povinnosti vedoucích zaměstnanců * Odměňování, včetně práce přesčas, ve svátek, v noci, v sobotu a v neděli * Překážky v práci, včetně náhrady mzdy v době prvních 2 týdnů nemoci, kontroly nemocných ze strany zaměstnavatelů, sankce * Odpovědnost za škodu, rozlišování mezi pracovními a nepracovními úrazy * Právo zaměstnanců na informace a projednání, postavení odborů * BOZP, hlavní práva a povinnosti zaměstnanců podle zákoníku práce a dalších předpisů * Kategorizace prací, rizikové práce * Povinnost zaměstnanců a zaměstnavatelů prokazovat při kontrole doklady (sankce) * Inspekce práce a poslední změny právní úpravy, státní zdravotní dozor, ukládání pokut ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Základy Risk Managementu - nastavení funkčního procesu řízení rizik

2019-02-13 - Naučte se, jak identifikovat možná rizika a jak je efektivně řídit Řízení rizik je nezbytnou součástí zodpovědného vedení každého podniku a má zásadní vliv na jeho konkurenceschopnost. Získejte ucelený přehled o úkolech a přínosech Risk Managementu a naučte se, jak v praxi identifikovat a efektivně řídit rizika. Poznejte, co je úlohou risk manažera a každého vedoucího pracovníka při hodnocení a zabezpečování možných rizik. Poučte se z četných příkladů z praxe a odhalte, co a jak můžete zlepšit v oblasti řízení rizik ve vaší společnosti. Kurz je určen: finančním ředitelům a manažerům   projektovým a provozním manažerům   ředitelům a auditorům   specialistům Risk Managementu   majitelům a jednatelům malých a středních podniků    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: poznáte přínosy Risk Managementu a pochopíte úlohu risk manažera   zjistíte, jak řízení rizik ovlivňuje konkurenceschopnost podniku   seznámíte se s řadou způsobů identifikace a řízení rizik   poznáte nejčastější (a často nejdražší) chyby a omyly v praxi   zjistíte, co a jak lze zlepšit na vašem současném nastavení     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



DO405 - Configuration Management with Puppet

2019-02-18 - Configuration Management with Puppet (DO405) is designed for system administrators and cloud administrators who intend to implement Puppet as integrated with Red Hat® products in an operations environment or a cloud computing environment. This course is on Red Hat Enterprise Linux® 7 and Red Hat Satellite 6. This course will cover case studies involving Red Hat products that use Puppet: Red Hat Enterprise Linux OpenStack® Platform and Red Hat Satellite. Key Puppet...
DataScript s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Nástroje a metody managementu kvality [akreditováno MŠMT]

2019-02-22 - Potýkáte se s problémy při zavádění managementu kvality? Nevíte, jaké správné nástroje použít? Snažíte se a stále se vyskytují problémy? Kurz vám dá možnost nalézt tu správnou cestu. Tým školitelů Vás obeznámí s různými úskalími a možnostmi řešení....
Orbis Technology, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



EX405 - Red Hat Certified Specialist in Configuration Management

2019-02-22 - Study points for the exam To help you prepare, the exam objectives highlight the task areas you can expect to see covered in the exam. Red Hat reserves the right to add, modify, and remove exam objectives. Such changes will be made public in advance. Candidates should be able to perform these tasks: Install and configure Puppet. Install Puppet servers. Install Puppet nodes. Register Puppet nodes to a Puppet server. Create and maintain Puppet manifests. Create new Puppet manifests. Debug existing Puppet manifests. Create Puppet modules. Create reusable modules. Create modules with classes, name spaces, variables, and conditionals. Create modules that install software on target nodes and deploy configuration files. Use facter to obtain system information. Create custom facts. Use facts to change Puppet behavior. [/ul * These audiences may be interested in earning the Red Hat Certificate of Expertise in Configuration Management with Puppet: Experienced Linux system administrators responsible for the planning, deployment, and management of multiple physical or virtualized servers Experienced Linux systems administrators responsible for implementing DevOps practices An RHCE interested in earning a Red Hat Certificate of Expertise or Red Hat Certified Architect (RHCA) credential Study points for the exam To help you prepare, the exam objectives highlight the task areas you can expect to see covered in the exam. Red Hat reserves the right to add, modify, and remove exam objectives. Such changes will be made public in advance. Candidates should be able to perform these tasks: Install and configure Puppet. Install Puppet servers. Install Puppet nodes. Register Puppet nodes to a Puppet server. Create and maintain Puppet manifests. Create new Puppet manifests. Debug existing Puppet manifests. Create Puppet modules. Create reusable modules. Create modules with classes, name spaces, variables, and conditionals. Create modules that install software on target nodes and deploy configuration files. Use facter to obtain system information. Create custom facts. Use facts to change Puppet behavior. Create Git repositories. Create and perform simple management of a Git repository. Add files to a Git repository. Apply changes and commit changed files to a Git repository. Implement Puppet in a Red Hat Satellite 6 environment. Create a Puppet repository on Red Hat Satellite. Install, configure, and deploy Puppet modules using Red Hat Satellite. Register Puppet clients to a Red Hat Satellite server. As with all Red Hat performance-based exams, configurations must persist after restart without intervention. Scores and reporting Official scores for exams come exclusively from Red Hat Certification Central. Red Hat does not authorize examiners or training partners to report results to candidates directly. Scores on the exam are usually reported within 3 U.S. business days. Exam results are reported as total scores. Red Hat does not report performance on individual items, nor will it provide additional information upon request. Prerequisites Exam candidates should: Hold a current RHCE certification at exam time Have Red Hat Configuration Management with Puppet (DO405) or equivalent experience Understand that actual system administration experience is also an important aspect of preparation for the exam Review exam objectives for the Red Hat Certificate of Expertise in Configuration Management with Puppet exam Recommende...
DataScript s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



NAŠE TĚLO A MYSL ve světě moderních technologií a informací aneb optimalizace zdravého životního stylu

2019-02-27 - Motto: „Je načase si vzít svoji energii a koncentraci zpět!“ Určeno pro: * Pracovníky, kteří mají problémy se spánkem, energií, chtějí si uklidit v hlavě a dělat kvalitnější rozhodnutí * Jedince, kteří se chtějí soustředit na své fyziologické tělo včetně mozku jako nástroje pro osobní spokojenost, produktivitu v zaměstnání a zvýšit kvalitu svého života * Pro ty, kteří touží po trvale udržitelných výsledcích a chápou čas a energii investovanou do těla jako tu nejlepší možnou investici * Pro ty, kteří si uvědomují odpovědnost za své vlastní zdraví (včetně imunity) a chtějí se věnovat personalizované prevenci před nemocemi (záněty) * Pro ty, co už mají dost nefunkčních řešení a ocení celkový pohled na propojení psychofyziologie v praxi Cíl: * Uvědomit si, porozumět a optimalizovat nejdůležitější procesy a principy obnovy sil, životní vitality * Získat praktické tipy pro vědomou práci s energií, získat návyky pro klidnou mysl a recepty pro naše chytré stravování, regeneraci, koncentraci a flow * Zlepšit kvalitu spánku, mít emoce pod kontrolou, být víc odolný a mít více radosti ze života * Vytvořit si osobní plán (pracovní list) jak vychytat svůj životní styl Obsah: A. Energy management – kvalita spánku, stravy a pohybu Spánek * Kvalita spánku – jak být při omezené délce spánku dostatečně odpočinutý * Souvislosti, tipy a triky a měření spánkové kvality bez návštěvy spánkové laboratoře * Deník vděčnosti * Co nám bere energii a co nám ji naopak dává * Jaké aplikace pro počítače nebo chytré telefony nám mohou opravdu pomoci Strava pro mozek a druhý mozek (mikrobiom) * Kvalita makro a mikronutrientů a jejich vliv na produktivitu a spokojenost * Čím krmit náš 2. mozek – mikrobiom – kvalitnější trávení a zažívání a jeho vliv na naší náladu a spokojenost * Typy potravin pro prevenci před kardiovaskulárními chorobami a zánětlivým prostředím * BRAIN HACKS – glykemický index, stabilní energie přes den pro mozek a mikrobiom * Smoothie a superfoods, gamifikace zeleniny a pravidlo 9 (cvičení) Pohyb * Ergonomie v kanceláři * Kvalita pohybu sezení a stání (aktivní stoj a sed) * Hluboký stabilizační systém – méně energie a prevence před zraněním * Doporučení a ukázka pohybu – procházka, aerobní, anaerobní pohyb * Wim hof, otužování (ukázka) B. Koncentrace Stres/Flow – stres dostat pod kontrolu a pak se posunout všímavě k flow * NASA dýchání – HRV technika pro nastartování koncentrace a snížení stresu * Progresivní Jacobson relaxace (praktická ukázka) * Adaptogeny – byliny a tinktury pro kvalitnější kontrolu stresových situací * Pohyb a chůze – vliv na bolest páteře a kvalitu spánku * Aromaterapie a ukázka vonných spouštěčů * Hudba – jak použít binaurální rytmy pro koncentraci a flow * Osobní produktivita, plánování, návyky, rutina a rituály, cíle/záměr * Růstové nastavení mysli jako klíč k trvalému zlepšování * Mikronávyky – vyb...
Studio W - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 153 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11| ... >> poslední (11)




[?]
 
Novinky & Aktuality

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde