Rekvalifikační účetní kurzy
management s vyukou obchodni anglictiny rekvalifikacni kurz
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Ekonomický management

Celkem nalezeno - 194 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11| ... >> poslední (13)






Building Information Management od teorie k praxi

2018-06-12 - Building Information Management - od teorie k praxi Cíle semináře: Cílem semináře je nejen obeznámit účastníky s obecnými tezemi metody BIM, ale naopak se dotknout konkrétních témat a řešení z praxe. V současné době je dané téma více než aktuální a je třeba se jím začít aktivně zabývat. Bohužel jsme ve fázi jakýchsi zárodků tvorby standardů metody BIM a bez toho, abychom se na vývoji efektivního využití progresivního způsobu spolupráce společně podíleli, není smysluplné cesty. Tak pojďme do toho. Seminář je určen: Pro projekční společnosti, realizační společnosti, zástupce investorů Program: Teoretický úvod: Co je BIM? Situace BIM v ČR BIM ve fázi přípravy PD a jeho využití k efektivní práci Rozpočtování – současná praxe / využití BIM procesů / vize BIM ve fázi přípravy provedení stavby BIM procesy v průběhu výstavby Předání díla investorovi – využití BIM pro správu budovy Proces implementace BIM do standardů firmy Praktická část: Návrh konkrétního postupu implementace Požadavky na BIM – zpracování modelu skutečného provedení Práce s BIM modelem – přípravná a realizační fáze v procesu výstavby Názorná ukázka práce s BIM modelem – realizační proces (CDE) Lektoři: Roman Voráč Lukáš Pavlica Rudolf Vyhnálek Filip Kalina Harmonogram: 9:30 - 10:00 Registrace 10:00 - 12:00 První blok 12:00 - 12:30 přestávka na kávu 12:30 - 14:30 Druhý blok Účastníci obdrží materiály a osvědčení o absolvování semináře. ...
SEKURKON s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS Project - pokročilí

2018-06-13 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač, a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Kurz je určen pro základní uživatele programu MS Project, kteří se chtějí zdokonalit v práci s uvedeným programem. Naučí je pracovat se směrným plánem, řešit přetížení projektu, kritickou cestu a další nástroje řízení projektu v tomto programu. Dále se naučí exporty a tisky jednotlivých pohledů a další výstupní sestavy. Pro týmovou práci budou po ukončení programu umět sdílet projekty i zdroje v lokálních sítích. Nakonec se naučí konfigurovat pohledy a vytvářet vlastní pole s informacemi o projektu.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Opakování z požadovaných znalostí základního ovládání MS Project   Komplexní příklad na vytváření projektu dle možností a schopností účastníků kurzu s přihlédnutím na jejich profesní zkušenosti a znalosti   Nalezení kritické cesty a její promítnutí do projektu   Založení směrného plánu a práce se směrným plánem   Práce na projektu, zadávání plnění jednotlivých úkolů   Tisky a výstupy z programu   Řízení projektu v týmu: sdílený projekt, sdílené zdroje   Úpravy a změny pohledů, výpočtová pole v tabulkách   Nastavení a práce s jednotlivými pohledy na projekt   Procvičení na společném příkladu všech posluchačů na učebně   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Petr Grešl, Jan Andrš, Ing, Vladimír Bříza, MBA, Mgr. Rostislav Peška a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-project-pro-pokrocile/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-project-pro-pokrocile.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS Excel - seznámení s novou verzí

2018-06-13 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows a MS Word za základní úrovni.Určeno pro ty, kteří se potřebují seznámit s novinkami u MS Word 2016. Důraz je kladen na vylepšení a nové funkce.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Seznámení s rozdíly mezi Microsoft Excel a staršími verzemi   Seznámení s novinkami v poslední verzi Microsoft Excel   Uživatelské rozhraní a procházení jednotlivých karet s popisem nových funkcionalit   Nové funkce, nástroje, formáty   Kompatibilita s dalšími aplikacemi Microsoft Office   Integrace Microsoft Office s dalšími produkty   Praktické procvičení práce s aplikací   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí půlden, vždy 9:00 – 13:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Jan Andrš,  Ing. Martin Štěpánek, Valérie Laurenčíková a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-excel-prechazime-na-novou-verzi/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-excel-prechazime-na-novou-verzi.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Zvládání stresu

2018-06-14 - Stres nás provází jak v práci, tak v osobním životě. Ať už se vyrovnáváte se stresem pomocí vany plné bublinek nebo jiných razantnějších prostředků, náš kurz Vám jistě ukáže lepší a účinnější relaxační techniky. Kurz Zvládání stresu se zaměřuje jak na teorii a různé typy relaxačních technik, tak na praktický trénink....
ACZ, vzdělávací centrum - Podrobnosti o kurzu



Mobile Device Management - BlackBerry Mobile Fusion

2018-06-14 - Školení se detailně věnuje technologii pro BlackBerry Mobile Fusion od společnosti RIM pro správu mobilních zařízení (MDM) iOS Apple, Android, BlackBerry 10 a BlackBerry PlayBook. Studenti získají obecné znalosti problematiky správy mobilních zařízení i detailní informace o systému BlackBerry Mobile Fusion, jeho instalaci, konfiguraci a správě. Školení je dvoudenní. Volitelně se studenti mohou zúčastnit třetího dne, který je zaměřený na bezpečnostní problematiku mobilních zařízení. * Školení se detailně věnuje technologii pro BlackBerry Mobile Fusion od společnosti RIM pro správu mobilních zařízení (MDM) iOS Apple, Android, BlackBerry 10 a BlackBerry PlayBook. Studenti získají obecné znalosti problematiky správy mobilních zařízení i detailní informace o systému BlackBerry Mobile Fusion, jeho instalaci, konfiguraci a správě. Školení je dvoudenní. Volitelně se studenti mohou zúčastnit třetího dne, který je zaměřený na bezpečnostní problematiku mobilních zařízení. Úvod do MDM, konfigurace   Úvod do MDM, konfigurace   Práce s MDM a základní správa   Komponenty MDM, komunikace, funkce   Nastavení MDM   MDM a mobilní zařízení   Nastavení profilů a politik   Mobile Fusion troubleshooting   Řešení praktických úloh správy   Třetí den volitelný - zaměřeno na bezpečnost   Zabezpečení mobilních zařízení, bezpečnostní rizika   Nastavení zabezpečení - prakticky   Zabezpečení v bezdrátových sítích   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



MS Access - programování VBA

2018-06-14 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows a MS Access za základní úrovni.Určeno pro uživatele, kteří si chtějí rozšířit své znalosti tabulkového procesoru Microsoft Access o práci s makry a programování ve Visual Basic for Application. Po absolvování kurzu budou uživatelé schopni pracovat rutinně s makry, vytvářet dialogová okna a vytvářet si jednoduché aplikace v programovacím jazyku Visual Basic for Aplication.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Základy VBA, práce s editorem, ladící okno   Vytvoření jednoduché funkce, povinné a volitelné parametry, deklarace proměnných   Větvení kódu (if, select case), standardní funkce VBA: date, weekday, iif, im,   Jednoduchá procedura, spuštění procedury, procedura s parametry   Makro vs. kód a převod makra do kódu   Otevření formuláře, Otevření sestavy, práce s tabulkou: DoCmd.OpenTable, filtrace   Export a import tabulek pomocí kódu   Práce s tabulkami a dotazy - otevření a zavření Recordsetu, akční a výběrové dotazy   Práce se soubory, import a export   Dialogová okna pro otevírání a ukládání souborů   Formuláře a seznamy, podformuláře   Sestavy, události sestavy. Příklad: command bar   Application, spuštění Excelu z Accessu   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu jsou dva školicí dny, vždy 8:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.    Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-access-zaklady-makroprogramovani/...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Asertivní komunikace pro ženy

2018-06-15 - Asertivita pomáhá posilovat sebeúctu a důstojnost, pocit vlastní hodnoty a pomáhá budovat a rozvíjet vztahy s druhými.”Cílem života je sebezdokonalování a naším posláním je zdokonalovat sami sebe”, Oscar Wilde. Přínos pro účastníky: Asertivita učí poznat, zda se s Vámi někdo manipuluje a jak na to efektivně reagovat. Přináší vhodné slovní reakce na oprávněnou či neoprávněnou kritiku. Jako bonus ke kurzu - libovolná publikace podle vlastního výběru....
EDUX, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Mluvený projev a rétorika

2018-06-15 - První oblastí je práce s hlasem, používání mluvidel a využití pohybu bránice. Rozcvičení před prezentací. Nácvik dýchání. Trénink kapacity plic. Druhá část je zaměřena na psychické aspekty projevu, především na překonávání trémy a nejistoty a na sebevědomém hlasovém projevu. Nácvik a využití zážitkových technik NLP Třetí část se zaměřuje na práci s tělem - neverbální komunikaci při projevu a využití fyzických dispozic při mluveném projevu. Náplní čtvrté části je role typologie při přípravě prezentace nebo sebeprezentace. Jak zapůsobit na různé typy posluchačů i z hlediska psychologie? Používání slabých a silných slov, odstranění blokátorů komunikace....
EDUX, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Skype konzultace - ebook Kaizen - chci změnu

2018-06-15 - Cílem SKYPE konzultace je probrat vypracovaná cvičení s lektorem a vyhodnit závěry cvičení. Účastník získá další náměty, jak pokračovat či rozvíjet cvičení a a tipy, jak pracovat dál. Součástí 2 hodinové konzultace je i e-book. Skype konzultaci lze rozložit po hodinách. Na co se nejvíce téma quot;Kaizen - chci změnuquot; zaměřuje? Na změny v osobním i pracovním životě - vztahy [pracovní, osobní, rodinné], změny stravování, nová práce - kariéra, rozběhnutí podnikání, prevence syndromu vyhoření, posilování sebevědomí....
EDUX, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



TIME MANAGEMENT BEZ STRESU

2018-06-15 - Žijeme jen jednou, naučme se mít na život čas. Už dávno neplatí, že úspěch má jen ten, kdo pracuje do úmoru, držme se pravidla: méně, ale lépe. Kurz Vám umožní pochopit principy řízení času, odstraní příčiny prokrastinace, odhalí zloděje času, zlepší schopnosti delegovat, motivovat, vyjednávat, asertivně reagovat na okolní žádosti a určit si priority. Na rozdíl od ostatních kurzů spojíme starý Východ s moderním Západem, poukážeme na duševní zdraví, rovnováhu a ukážeme si i tajemství relaxace, sílu správného dechu a psychosomatiky. Jen člověk, který je odpočinutý a bez stresu může účinně fungovat....
Školicí středisko ADMIS s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Asistent/ka, sekretář/ka s praxí

2018-06-15 - Po ukončení kurzu absolvent má veškeré kompetence a dovednosti vyplývající z aktuálně platného hodnotícího standardu profesní kvalifikace....
Aktivní život od A do Z - Podrobnosti o kurzu



Asistent/ka, sekretář/ka s praxí a výukou AJ

2018-06-15 - Absolvent umí vést administrativní agendu a příslušnou dokumentaci, umí zajistit organizační, provozní a administrativní záležitosti [evidence pošty – odeslané, přijaté, archivace dokumentů, tvorba zápisů z porad, zajišťování obchodní korespondence - tvorba dopisů, objednávek, nabídek, žádostí, vytváření formulářů v MS Word a MS Excel, evidence elektronické pošty - reakce na příchozí emaily, třídění, rozesílání odpovědným pracovníkům, telefonická komunikace, práce s kancelářskou technikou - kopírka, scanner, fax, organizace pracovního času nadřízeného pracovníka, další administrativní činnosti v závislosti na zaměření a typu organizace a přidělené agendě - např. pomoc při administraci projektů, tvorba databází, administrace vzdělávacích programů organizace – kontakt s ÚP, příprava kurzů, propagace organizace, inzerce aj.]. Absolvent kurzu umí základy obchodní angličtiny a anglické obchodní korespondence. Absolvent umí vést obchodní korespondenci v AJ. Absolvent si dále osvojí komunikační dovednosti, základy etiky, spisové služby a práci s internetem a elektronickou poštou, práci s PC [MS Word, MS Excel]. V rámci praxe uplatní účastník vzdělávacího programu vědomosti získané při teoretické části výuky. Pro více informací rolujte dolů po stránce....
Aktivní život od A do Z - Podrobnosti o kurzu



Kurz MS Excel - formuláře a makra

2018-06-15 - Kurz, ve kterém se naučíte tvořit formuláře pomocí MS Excel a pracovat s jednoduchými makry....
Školicí středisko ADMIS s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Kurz Management - hard skills [tvrdé dovednosti manažera]

2018-06-15 - Interaktivní seminář, při kterém se účastníci seznámí s tvrdými dovednostmi manažera a mohou si je na modelových situacích vyzkoušet. Dostane se jim cené zpětné vazby od lektora....
Školicí středisko ADMIS s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Asistent, asistentka, sekretář, sekretářka - včetně profesní kvalifikační zkoušky

2018-06-15 - Kurz je akreditován MŠMT ČR * Autorizace MPSV pro profesní kvalifikace NSK * Zakončení: kvalifikační zkoušky [písemné a ústní]za doplatek k základní ceně * Výstupní doklad: platné rekvalifikační Osvědčení a Osvědčení o získání profesní kvalifikace * Cílem vzdělávacího kurzu Sekretářka - asistentka vedoucího pracovníka je vybavit posluchače znalostmi, potřebnými pro výkon funkce sekretářky - asistentky. Rekvalifikujte se na kvalitního administrativního pracovníka!...
OBCHODNÍ INSTITUT - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 194 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11| ... >> poslední (13)




[?]
 
Novinky & Aktuality

Mzdy
mzdy | 2017-11-01 

Stát pošle poště 800 milionů za ztrátové služby. Zaměstnancům vzrostou mzdy říká Chovanec
mzdy | 2017-03-03 
Že za ztratove služby pošte pošle penize stat domluvili ministri Chovanec a Babiš. Pul miliardy ma jit na vyšši vyplaty zamestnancu.

Vedení účetnictví | Praha | avanibusiness.cz
účetnictví | 2017-03-01 
Spolehlive a rychle zpracujeme dane. Vedeni ucetnictvi a mezd online. Poradenstvi. Vedeni ucetnictvi dane mzdy. Poradenstvi

Šance na podnikání nejen pro nezaměstnané
mzdy | 2017-03-01 
#8222 Projekt podnikatelsko-zamestnaneckych družstev je zameren na podporu podnikani pro osoby ohrožene na trhu prace. System podpory je nastaven tak aby co nejvice pomohl všem zajemcum o zahajeni podnikani. Je urcen všem kteri by si chteli otestov

Vláda schválila zvýšení nemocenské při dlouhodobé pracovní neschopnosti
nemocenské | 2017-02-28 
Vlada schvalila zvyšeni nemocenske pri dlouhodobe pracovni neschopnosti lt br gt Vlada dnes projednala navrh MPSV ktery zlepši socialni situaci lidem pri dlouhodobe pracovni neschopnosti. Opatreni zajisti zmirneni ekonomickeho dopadu zpusobneho

Vláda rozhodla o příspěvku na opravy silnic či růstu nemocenské
nemocenské | 2017-02-28 
Praha - Vlada na svem dnešnim zasedani rozhodla o trimiliardove financni pomoci krajum na opravy silnic nižšich trid. Kabinet take rešil otazku rustu nemocenske dlouhodobe

Archiv nabídky pracovních míst Účetní do Oddělení účetnictví
účetnictví | 2017-02-28 
07.02.2017 Archiv nabidky pracovnich mist | Nabidka plati do 24. unora 2017 Statni fond životniho prostredi ceske republiky vyhlašuje vyberove rizeni na pozici ucetni do Oddeleni ucetnictvi Hledame otevrenou komunikativni a peclivou osobnost ktera by

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde