Rekvalifikační účetní kurzy
management s vyukou obchodni anglictiny rekvalifikacni kurz
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Ekonomický management

Celkem nalezeno - 169 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11| ... >> poslední (12)






MS Project - základy projektového řízení

2018-09-18 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows a základní představa o projektech, projektovém týmu a projektovém řízení.Kurz naučí posluchače ovládat tento manažerský program na řízení projektů na uživatelské úrovni s důrazem na praktickou tvorbu jednotlivých projektů. Posluchači pochopí podstatu programu a další možnosti jeho využití. Po praktické stránce je možno očekávat po ukončení kurzu od účastníků schopnost vytvoření jednoduchého projektu, včetně přiřazení zdrojů a vytvoření kritické cesty.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Úvod do problematiky plánování projektů   Popis a základní ovládání programu   Ukázky připravených projektů v MS Project   Zásady plánování projektu – základní činnosti programu   Vytváření harmonogramu projektu - práce s úkoly a jejich vlastnostmi   Nalezení kritické cesty a její promítnutí do projektu   Procvičení vytvořením jednoduchého projektu   Práce se zdroji a jejich kalendáři a jejich přiřazení   Přiřazování zdrojů jednotlivým úkolům, řešení kolizí a přetížení   Založení směrného plánu a práce s ním   Komplexní příklad na vytváření projektu dle možností a schopností účastníků kurzu s přihlédnutím na jejich profesní zkušenosti a znalosti.   Správa projektu a řešení přetížení zdrojů, práce na projektu.   Tisky, exporty a výstupy z programu   Opakování a procvičování ptobrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školící den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Vladimír Bříza, MBA, Ing. Petr Grešl, Mgr. Rostislav Peška a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné info...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS Excel - seznámení s novou verzí

2018-09-18 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows a MS Word za základní úrovni.Určeno pro ty, kteří se potřebují seznámit s novinkami u MS Word 2016. Důraz je kladen na vylepšení a nové funkce.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Seznámení s rozdíly mezi Microsoft Excel a staršími verzemi   Seznámení s novinkami v poslední verzi Microsoft Excel   Uživatelské rozhraní a procházení jednotlivých karet s popisem nových funkcionalit   Nové funkce, nástroje, formáty   Kompatibilita s dalšími aplikacemi Microsoft Office   Integrace Microsoft Office s dalšími produkty   Praktické procvičení práce s aplikací   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí půlden, vždy 9:00 – 13:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Jan Andrš,  Ing. Martin Štěpánek, Valérie Laurenčíková a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-excel-prechazime-na-novou-verzi/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-excel-prechazime-na-novou-verzi.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS Office - seznámení s novou verzí

2018-09-18 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows a MS Office za základní úrovni.Určeno pro ty, kteří se potřebují seznámit s novinkami v kancelářském balíku MS Office. Důraz je kladen na vylepšení a nové funkce jednotlivých programůKurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Uživatelské rozhraní a jeho úpravy   Seznámení s novinkami v posledních verzích kompletu MS Office   Formáty souborů – XML   MS Word - nové funkce a formáty, styly, šablony   MS PowerPoint - nové funkce a formáty, SmartArt, nové pojetí grafických prvků   MS Excel - nové funkce a formáty, práce se vzorci a kontingenčními tabulkami   MS Outlook - nové funkce a formáty, nová podoba vyhledávání informací   Seznámení s rozdíly v rámci jednotlivých aplikací a staršími verzemi   Procházení jednotlivých karet s popisem nových funkcionalit   Úprava uživatelského rozhraní, přizpůsobení jednotlivých programů potřebám uživatele   Kompatibilita a integrace s dalšími aplikacemi Microsoft Office   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu jsou dva školicí dny, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Jan Andrš,  Ing. Martin Štěpánek, Valérie Laurenčíková a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-office-prechazime-na-novou-verzi/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-office-prechazime-na-novou-verzi.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS Word - seznámení s novou verzí

2018-09-18 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows a MS Word za základní úrovni.Určeno pro ty, kteří se potřebují seznámit s novinkami u MS Word 2016. Důraz je kladen na vylepšení a nové funkce.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Seznámení s rozdíly mezi Microsoft Word a staršími verzemi   Seznámení s novinkami v poslední verzi Microsoft Word   Uživatelské rozhraní a procházení jednotlivých karet s popisem nových funkcionalit   Nové funkce, nástroje, formáty   Kompatibilita s dalšími aplikacemi Microsoft Office   Integrace Microsoft Word s dalšími produkty   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí půlden, vždy 9:00 – 13:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Jan Andrš,  Ing. Martin Štěpánek, Valérie Laurenčíková a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-word-prechazime-na-novou-verzi/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-word-prechazime-na-novou-verzi.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Nenahraditelná asistentka - realitní kanceláře

2018-09-18 - Kurz pro všechny asistentky, které na sobě chtějí pracovat. Získejte návod „co dělat, aby…“. Abyste nenahraditelnou asistentkou byly nebo abyste svou nenahraditelnou asistentku jako šéfové měli. Obsah - kurzu NENAHRADITELNÁ ASISTENTKA – REALITNÍCH KANCELÁŘÍ 1. Důvěra a respekt Role asistentky 2. Loajalita aneb dýchám za šéfa Co je to loajalita 3. Proaktivita a samostatnost 4. Image a úsměv Jak být skvělým obrazem svého šéfa. 5. Chování -  Asertivita jako způsob komunikace a chování. 6. Komunikace Jak správně mluvit, naslouchat a pracovat s emocemi. 7. Umění prioritizace 8. Znám svého šéfa a znám sebe Šéfův prostor 9. Inovátor, usnadňovač, hasič Originální nápady, usnadňování práce (když něco šéf zadá, nemusí to držet v hlavě, může se spolehnout na to, že to bude hotovo na 100%) a zachraňování situací. 10. Dovednosti a schopnosti Hardskills a softskills nutné k práci asistentky. Uvědomění si toho, co šéfovi vydělává peníze. ...
Asociace realitních kanceláří ČR - Podrobnosti o kurzu



MS Project - pokročilí

2018-09-19 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač, a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Kurz je určen pro základní uživatele programu MS Project, kteří se chtějí zdokonalit v práci s uvedeným programem. Naučí je pracovat se směrným plánem, řešit přetížení projektu, kritickou cestu a další nástroje řízení projektu v tomto programu. Dále se naučí exporty a tisky jednotlivých pohledů a další výstupní sestavy. Pro týmovou práci budou po ukončení programu umět sdílet projekty i zdroje v lokálních sítích. Nakonec se naučí konfigurovat pohledy a vytvářet vlastní pole s informacemi o projektu.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Opakování z požadovaných znalostí základního ovládání MS Project   Komplexní příklad na vytváření projektu dle možností a schopností účastníků kurzu s přihlédnutím na jejich profesní zkušenosti a znalosti   Nalezení kritické cesty a její promítnutí do projektu   Založení směrného plánu a práce se směrným plánem   Práce na projektu, zadávání plnění jednotlivých úkolů   Tisky a výstupy z programu   Řízení projektu v týmu: sdílený projekt, sdílené zdroje   Úpravy a změny pohledů, výpočtová pole v tabulkách   Nastavení a práce s jednotlivými pohledy na projekt   Procvičení na společném příkladu všech posluchačů na učebně   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Petr Grešl, Jan Andrš, Ing, Vladimír Bříza, MBA, Mgr. Rostislav Peška a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-project-pro-pokrocile/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-project-pro-pokrocile.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Mobile Device Management - SOTI MobiControl

2018-09-20 - SOTI MobiControl® je předním nástrojem pro správu mobilních zařízení - mobile device management (MDM). V rámci školení se seznámíte s architekturou systému, jeho instalací a správou (přidávání zařízení do správy, tvorba a distribuce balíčků, Remote Control, reporting, zabezpečení, ..). Součástí kurzu budou také praktická cvičení obsahující kompletní oživení nové instalace SOTI MobiControl včetně mobilních zařízení Zebra (Motorola) s Windows CE, Windows Mobile a Android a praktické ukázky veškeré probírané problematiky. * SOTI MobiControl® je předním nástrojem pro správu mobilních zařízení - mobile device management (MDM). V rámci školení se seznámíte s architekturou systému, jeho instalací a správou (přidávání zařízení do správy, tvorba a distribuce balíčků, Remote Control, reporting, zabezpečení, ..). Součástí kurzu budou také praktická cvičení obsahující kompletní oživení nové instalace SOTI MobiControl včetně mobilních zařízení Zebra (Motorola) s Windows CE, Windows Mobile a Android a praktické ukázky veškeré probírané problematiky. Introduction to SOTI & MobiControl   Introduction to SOTI & MobiControl   Architecture and Pre-Requisites   Installation & Activation of MobiControl   Deployment Server   MobiControl Administrative Utility   Device Connectivity, MobiControl Stage   Asset Management   Location Based Services   Content Library   Remote Control Settings   ecom Expense Manager   File Synchronization   Application Catalog   Advanced Settings   Profiles / Configurations   SOTI Hub and SOTI Surf   Packages & MobiControl Package Studio   Alerts   MobiControl Security   Reporting   Scripting   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



MS Access - programování VBA

2018-09-20 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows a MS Access za základní úrovni.Určeno pro uživatele, kteří si chtějí rozšířit své znalosti tabulkového procesoru Microsoft Access o práci s makry a programování ve Visual Basic for Application. Po absolvování kurzu budou uživatelé schopni pracovat rutinně s makry, vytvářet dialogová okna a vytvářet si jednoduché aplikace v programovacím jazyku Visual Basic for Aplication.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Základy VBA, práce s editorem, ladící okno   Vytvoření jednoduché funkce, povinné a volitelné parametry, deklarace proměnných   Větvení kódu (if, select case), standardní funkce VBA: date, weekday, iif, im,   Jednoduchá procedura, spuštění procedury, procedura s parametry   Makro vs. kód a převod makra do kódu   Otevření formuláře, Otevření sestavy, práce s tabulkou: DoCmd.OpenTable, filtrace   Export a import tabulek pomocí kódu   Práce s tabulkami a dotazy - otevření a zavření Recordsetu, akční a výběrové dotazy   Práce se soubory, import a export   Dialogová okna pro otevírání a ukládání souborů   Formuláře a seznamy, podformuláře   Sestavy, události sestavy. Příklad: command bar   Application, spuštění Excelu z Accessu   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu jsou dva školicí dny, vždy 8:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.    Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-access-zaklady-makroprogramovani/...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Google - mobilní aplikace pro manažery

2018-09-21 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač, a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Kurz je určen pro všechny, kteří chtějí naplno využívat svůj smartphone při práci a zajímají se o moderní technologie. Během kurzu se naučíte, jak jednoduše s pomocí mobilu řídit práci na projektech, úkolovat zaměstnance či kolegy, nebo efektivně komunikovat se zákazníky. To vše s pomocí chytrých Google aplikací, které jsou volně dostupné na internetu. Dozvíte se také, jak sdílet tabulky, soubory, nebo jak zefektivnit svůj osobní timemanegement s pomocí Google kalendáře. Naučte se naplno využívat potenciál, který nabízí moderní technologie, a usnadněte si život.Přínos kurzu pro účastníky: Využití Google aplikací ve vašem PC i v mobilu   Jak řídit firmu jen s pomocí telefonu – z domova, ze služební cesty, z pláže   Plánování událostí a sdílení dat   Vedení videokonferencí a využití mobilních kancelářských aplikací   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Google – více než vyhledávač   Google mapy   G- a jeho využití   Google kalendář   Google Drive   Google Docs   Google Talk   Google Plus a možnosti podpory Vašeho webu   Další užitečné aplikace pro Android, iOS a WindowsPhone   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Mgr. Rostislav Peška a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/google/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/google.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



CŽV - Podniková ekonomika a management (Cheb)

2018-09-21 - Studium bloku předmětů 1. ročníku bakalářského studia v rámci celoživotního vzdělávání (CŽV). Místo studia: Cheb. Mezní termín podání přihlášek: 12. září 2018 Představení fungování studia: Představení - video Podmínkou přijetí ke studiu je: úplné středoškolské vzdělání (platí pro předměty úvodního ročníku bakalářského studia),   zaplacení příspěvku na úhradu nákladů ve výši 25 000,- Kč.   Konzultace: cca. 6x za semestr, vždy v pátek. Hlavní výhody studia v rámci celoživotního vzdělávání: ke studiu se mohou přihlásit také uchazeči, kteří nebyli přijati k řádnému vysokoškolskému studiu,   účastník absolvuje předměty podle individuálního studijního plánu,   předměty prvního ročníku je možné studovat až dva roky (první ročník studia je tedy možné si rozdělit do dvou let),   poplatek na úhradu nákladů spojených se studiem se platí pouze jednou a je určený na celou dobu studia (tedy až na dva roky).   prezenční výuka probíhá pouze o několika pátcích, nebo sobotách během semestru, zbytek je nahrazen samostudiem s podporou moderních výukových prostředků,   studium v rámci CŽV sice nevede k získání bakalářského, resp. inženýrského diplomu, avšak účastníci CŽV mohou být za stanovených podmínek přijati do druhého ročníku kombinované formy studia v příslušném řádném studijním programu po úspěšném absolvování zápočtů a zkoušek prvního ročníku dle studijního plánu.   Studium v rámci CŽV – jedná se o tzv. kombinovanou formu studia. Účastník má k dispozici servis Centra celoživotního vzdělávání, konzultace v blocích (tzv. tutoriály na fakultě) a individuální konzultace s vyučujícím (mail, popř. konzultace na fakultě) a vypracovává z každého předmětu během semestru zpravidla čtyři úkoly. Splní-li dílčí specifikované požadavky, získává účastník zápočet a může skládat zkoušku, která má stejné požadavky jako u studentů prezenční formy studia. Podpora pro účastníky je rozdílná podle jednotlivých předmětů. Od převážné v e-learningu, přes obvyklé s mixem distanční přípravy za pomocí různých studijních materiálů a konzultací – blokové výuky na fakultě, po předměty, kde jsou konzultace a prezenční výuka klíčové (např. výcvik komunikačních dovedností atd.). Informační podpora se skládá ze zavedeného studijního systému ZČU v Plzni, podpůrného systému pro studium, tzv. COURSEWARE a v některých předmětech i z e-learningových kurzů. ...
Centrum celoživotního vzdělávání [CECEV] - Podrobnosti o kurzu



EX405 - Red Hat Certified Specialist in Configuration Management

2018-09-21 - Study points for the exam To help you prepare, the exam objectives highlight the task areas you can expect to see covered in the exam. Red Hat reserves the right to add, modify, and remove exam objectives. Such changes will be made public in advance. Candidates should be able to perform these tasks: Install and configure Puppet. Install Puppet servers. Install Puppet nodes. Register Puppet nodes to a Puppet server. Create and maintain Puppet manifests. Create new Puppet manifests. Debug existing Puppet manifests. Create Puppet modules. Create reusable modules. Create modules with classes, name spaces, variables, and conditionals. Create modules that install software on target nodes and deploy configuration files. Use facter to obtain system information. Create custom facts. Use facts to change Puppet behavior. [/ul * These audiences may be interested in earning the Red Hat Certificate of Expertise in Configuration Management with Puppet: Experienced Linux system administrators responsible for the planning, deployment, and management of multiple physical or virtualized servers Experienced Linux systems administrators responsible for implementing DevOps practices An RHCE interested in earning a Red Hat Certificate of Expertise or Red Hat Certified Architect (RHCA) credential Study points for the exam To help you prepare, the exam objectives highlight the task areas you can expect to see covered in the exam. Red Hat reserves the right to add, modify, and remove exam objectives. Such changes will be made public in advance. Candidates should be able to perform these tasks: Install and configure Puppet. Install Puppet servers. Install Puppet nodes. Register Puppet nodes to a Puppet server. Create and maintain Puppet manifests. Create new Puppet manifests. Debug existing Puppet manifests. Create Puppet modules. Create reusable modules. Create modules with classes, name spaces, variables, and conditionals. Create modules that install software on target nodes and deploy configuration files. Use facter to obtain system information. Create custom facts. Use facts to change Puppet behavior. Create Git repositories. Create and perform simple management of a Git repository. Add files to a Git repository. Apply changes and commit changed files to a Git repository. Implement Puppet in a Red Hat Satellite 6 environment. Create a Puppet repository on Red Hat Satellite. Install, configure, and deploy Puppet modules using Red Hat Satellite. Register Puppet clients to a Red Hat Satellite server. As with all Red Hat performance-based exams, configurations must persist after restart without intervention. Scores and reporting Official scores for exams come exclusively from Red Hat Certification Central. Red Hat does not authorize examiners or training partners to report results to candidates directly. Scores on the exam are usually reported within 3 U.S. business days. Exam results are reported as total scores. Red Hat does not report performance on individual items, nor will it provide additional information upon request. Prerequisites Exam candidates should: Hold a current RHCE certification at exam time Have Red Hat Configuration Management with Puppet (DO405) or equivalent experience Understand that actual system administration experience is also an important aspect of preparation for the exam Review exam objectives for the Red Hat Certificate of Expertise in Configuration Management with Puppet exam Recommende...
DataScript s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



CŽV - Podniková ekonomika a management (Plzeň)

2018-09-22 - Studium bloku předmětů 1. ročníku bakalářského studia v rámci celoživotního vzdělávání (CŽV). Místo studia: Plzeň. Mezní termín podání přihlášek: 12. září 2018 Představení fungování studia: Představení - video Podmínkou přijetí ke studiu je: absolvované úplné střední vzdělání ukončené maturitní zkouškou. Uchazeči musí doložit úředně ověřenou kopii maturitního vysvědčení nebo jeho nostrifikace (v případě absolvování střední školy v zahraničí s výjimkou Slovenské republiky),   zaplacení jednorázového příspěvku na úhradu nákladů ve výši 25 000,- Kč (lze i na splátky).   Konzultace: cca. 6x za semestr, vždy v sobotu. Hlavní výhody studia v rámci celoživotního vzdělávání: ke studiu se mohou přihlásit také uchazeči, kteří nebyli přijati k řádnému vysokoškolskému studiu,   účastník absolvuje předměty podle individuálního studijního plánu,   předměty prvního ročníku je možné studovat až dva roky (první ročník studia je tedy možné si rozdělit do dvou let),   poplatek na úhradu nákladů spojených se studiem se platí pouze jednou a je určený na celou dobu studia (tedy až na dva roky).   prezenční výuka probíhá pouze o několika pátcích, nebo sobotách během semestru, zbytek je nahrazen samostudiem s podporou moderních výukových prostředků,   studium v rámci CŽV sice nevede k získání bakalářského, resp. inženýrského diplomu, avšak účastníci CŽV mohou být za stanovených podmínek přijati do druhého ročníku kombinované formy studia v příslušném řádném studijním programu po úspěšném absolvování zápočtů a zkoušek prvního ročníku dle studijního plánu.   Studium v rámci CŽV – jedná se o tzv. kombinovanou formu studia. Účastník má k dispozici servis Centra celoživotního vzdělávání, konzultace v blocích (tzv. tutoriály na fakultě) a individuální konzultace s vyučujícím (mail, popř. konzultace na fakultě) a vypracovává z každého předmětu během semestru zpravidla čtyři úkoly. Splní-li dílčí specifikované požadavky, získává účastník zápočet a může skládat zkoušku, která má stejné požadavky jako u studentů prezenční formy studia. Podpora pro účastníky je rozdílná podle jednotlivých předmětů. Od převážné v e-learningu, přes obvyklé s mixem distanční přípravy za pomocí různých studijních materiálů a konzultací – blokové výuky na fakultě, po předměty, kde jsou konzultace a prezenční výuka klíčové (např. výcvik komunikačních dovedností atd.). Informační podpora se skládá ze zavedeného studijního systému ZČU v Plzni, podpůrného systému pro studium, tzv. COURSEWARE a v některých předmětech i z e-learningových kurzů. ...
Centrum celoživotního vzdělávání [CECEV] - Podrobnosti o kurzu



CŽV - Podniková ekonomika a management (Plzeň) - navazující magisterské

2018-09-22 - Studium bloku předmětů 1. ročníku navazujícího magisterského studia v rámci celoživotního vzdělávání (CŽV). Místo studia: Plzeň. Mezní termín podání přihlášek: 12. září 2018 Představení fungování studia: Představení - video Podmínkou přijetí ke studiu je: bakalářské nebo srovnatelné studium,   zaplacení příspěvku na úhradu nákladů ve výši 30 000,- Kč.   Konzultace: cca. 6x za semestr, vždy v sobotu. Hlavní výhody studia v rámci celoživotního vzdělávání: ke studiu se mohou přihlásit také uchazeči, kteří nebyli přijati k řádnému vysokoškolskému studiu,   účastník absolvuje předměty podle individuálního studijního plánu,   předměty prvního ročníku je možné studovat až dva roky (první ročník studia je tedy možné si rozdělit do dvou let),   poplatek na úhradu nákladů spojených se studiem se platí pouze jednou a je určený na celou dobu studia (tedy až na dva roky).   prezenční výuka probíhá pouze o několika pátcích, nebo sobotách během semestru, zbytek je nahrazen samostudiem s podporou moderních výukových prostředků,   studium v rámci CŽV sice nevede k získání bakalářského, resp. inženýrského diplomu, avšak účastníci CŽV mohou být za stanovených podmínek přijati do druhého ročníku kombinované formy studia v příslušném řádném studijním programu po úspěšném absolvování zápočtů a zkoušek prvního ročníku dle studijního plánu.   Studium v rámci CŽV – jedná se o tzv. kombinovanou formu studia. Účastník má k dispozici servis Centra celoživotního vzdělávání, konzultace v blocích (tzv. tutoriály na fakultě) a individuální konzultace s vyučujícím (mail, popř. konzultace na fakultě) a vypracovává z každého předmětu během semestru zpravidla čtyři úkoly. Splní-li dílčí specifikované požadavky, získává účastník zápočet a může skládat zkoušku, která má stejné požadavky jako u studentů prezenční formy studia. Podpora pro účastníky je rozdílná podle jednotlivých předmětů. Od převážné v e-learningu, přes obvyklé s mixem distanční přípravy za pomocí různých studijních materiálů a konzultací – blokové výuky na fakultě, po předměty, kde jsou konzultace a prezenční výuka klíčové (např. výcvik komunikačních dovedností atd.). Informační podpora se skládá ze zavedeného studijního systému ZČU v Plzni, podpůrného systému pro studium, tzv. COURSEWARE a v některých předmětech i z e-learningových kurzů. ...
Centrum celoživotního vzdělávání [CECEV] - Podrobnosti o kurzu



Mobile Device Management - MobileIron

2018-09-24 - Školení se detailně věnuje technologii Mobile Device Management pro správu mobilních zařízení (MDM) iOS Apple, Android a Windows Phone. Kurz je přizpůsoben a prezentován na vybrané technologii MDM MobileIron nebo Zenprise. Studenti získají obecné znalosti problematiky správy mobilních zařízení i detailní informace o zvoleném MDM systému, jeho instalaci, konfiguraci a správě. Školení je standardně dvoudenní. Volitelně se studenti mohou zúčastnit třetího dne, který je zaměřený na bezpečnostní problematiku mobilních zařízení. Program kurzu lze přizpůsobit individuálním požadavkům zákazníka. Jsme schopni provést školení těchto MDM produktů: MobileIron, Zenprise, výhledově Airwatch. * Školení se detailně věnuje technologii Mobile Device Management pro správu mobilních zařízení (MDM) iOS Apple, Android a Windows Phone. Kurz je přizpůsoben a prezentován na vybrané technologii MDM MobileIron nebo Zenprise. Studenti získají obecné znalosti problematiky správy mobilních zařízení i detailní informace o zvoleném MDM systému, jeho instalaci, konfiguraci a správě. Školení je standardně dvoudenní. Volitelně se studenti mohou zúčastnit třetího dne, který je zaměřený na bezpečnostní problematiku mobilních zařízení. Program kurzu lze přizpůsobit individuálním požadavkům zákazníka. Jsme schopni provést školení těchto MDM produktů: MobileIron, Zenprise, výhledově Airwatch. Úvod do MDM, konfigurace   Úvod do MDM, konfigurace   Práce s MDM a základní správa   Komponenty MDM, komunikace, funkce   Nastavení MDM   MDM a mobilní zařízení   Nastavení profilů a politik   MDM troubleshooting   Řešení praktických úloh správy   Třetí den volitelný (není standardně v ceně kurzu) - zaměřeno na bezpečnost   Zabezpečení mobilních zařízení, bezpečnostní rizika   Nastavení zabezpečení - prakticky   Zabezpečení v bezdrátových sítích   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Internetový marketing

2018-09-24 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Kurz je určen pro ty, kteří se chtějí jít s dobou a orientovat se v širokém spektru internetového marketingu. Obsahem kurzu je teoretické a praktické znázornění vybraných částí internetového marketingu, pro co nejlepší pochopení a názorné zobrazení toho, co funguje a jak to funguje. Řeč bude nejen o SEO neboli optimalizaci webových stránek pro vyhledávače. V našem komplexním shrnutí internetového marketingu se dále dozvíte více o tom, jak efektivně využívat placenou PPC reklamu, hromadný e-mailing nebo sílu sociálních sítí. Na praktickém příkladu uvidíte, jak analyzovat data pomocí nástroje Google Analytics, nebo jak zjistit co nejvíce informací o konkurenčním webu a stanovení dalších postupů pro firemní rozvoj.Cílem kurzu je prohloubit znalosti z oblasti internetového marketingu. Dovést účastníka k pochopení a využití marketingových principů a aktivit na internetu v širokém spektru firemního a osobního využití. Na kurzu účastníci získají potřebné znalosti a dovednosti, které pomůžou v konkurenčním boji dnešní doby. Na kurzu je kladen velký důraz na pochopení důležitosti zákazníka. Pochopení jeho potřeb a chování je základním principem marketingu. Účastníci kurzu budou dále seznámeni s možnostmi analýz, které jsou nutné pro měření marketingových aktivit, vyhodnocování úspěšnosti a stanovení dalších postupů pro firemní rozvoj.Přínos kurzu pro účastníky: Orientace v nástrojích internetového marketingu   Schopnost efektivně plánovat marketingové kampaně a minimalizovat zbytečné investice   Usnadnění práce se zákazníkem – maximalizace výstupů   Přesné vyhodnocení kampaní z hlediska zvýšení obratu   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Internetový marketing a jeho specifika   Komunikační proces a vliv internetu   Dobrý web - dobrý základ   E-shop a podnikání na internetu   Mobilní web a mobilní aplikace   Nástroje internetového marketingu   SEO a jeho význam   Hromadný E-mailing   PPC kampaně   Virální marketing a sociální sítě   Analýza chování uživatelů   Provázanost internetových kampaní – praktický workshop     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát. Na kurz může být navázáno státní zkouškou k získání kvalifikace Specialista marketinguRozsah výuky a organizace výuky: Celková...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 169 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11| ... >> poslední (12)




[?]
 
Novinky & Aktuality

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

Mzdy
mzdy | 2018-06-29 

Modul Mzdy
mzdy | 2018-06-22 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde