Rekvalifikační účetní kurzy
time management v socialnich sluzbach
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Ekonomický management

Celkem nalezeno - 155 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10| ... >> poslední (11)






Skladování a manipulace s materiálem

2019-03-13 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 2 – 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně vybavené příslušnou technikou ke kurzu, případně na dalších místech po dohodě s účastníky kurzu. A to v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je pět až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály. Cílem kurzu je poznat metody znalosti uplatňované v obchodních, logistických a výrobních firmách týkající se manipulace se zbožím, výrobky a zásilkami týkající se jejich přepravy, skladování a především manipulace s nimi. Účastníci získají znalosti, aby mohli po absolvování kurzu vykonávat pozice ve skladech a logistických centrech. Současně získají  praktické dovednosti a znalosti z oblasti skladovacích a manipulačních. Kurz je určen pracovníkům ve skladech v logistických a obchodních firmách, a všude tam, kde pro svoji práci potřebují znalosti manipulace se zbožím a jejich skladováním a přepravou.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Příjem zboží   Výdej zboží   Expedice   Kompletace, palette servis   Skladovací prostředky   Přepravní prostředky   Dopravní prostředky   Manipulační prostředky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden den od 9:00 do 16:00.   Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Jiří Grygar, Ing. Marek Laurenčík MBA, Pavel Štícha, Ing. Jan Regent a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /technicke-kurzy/skladovani-manipulace/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/skladovani-manipulace.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Nenahraditelná asistentka - realitní kanceláře

2019-03-13 - KURZ NENAHRADITELNÁ ASISTENTKA pro všechny asistentky, které na sobě chtějí pracovat. Získejte návod „co dělat, aby…“. Abyste nenahraditelnou asistentkou byly nebo abyste svou nenahraditelnou asistentku jako šéfové měli....
Asociace realitních kanceláří ČR - Podrobnosti o kurzu



Sebeřízení a stres ...

2019-03-13 - Popis Doba, v níž zdánlivě chybí čas a z níž se vytrácejí věkovité jistoty, přirozeně přináší hrozbu dezorientace a neúspěchu v životě. Přitom k dobré orientaci a dostatečné stabilitě stačí poměrně málo. Stačí postavit několik pevných pilířů, o které se může opřít třeba již vzdušná stavba každodenního života. Prvním takovým pilířem je sebepoznání. Známe-li se, víme co potřebujeme a je těžké nám něco vnutit proti naší vůli, byť by na tom pracovaly celé armády populistů nebo marketingových odborníků. Druhým pilířem je schopnost rozeznávat důležitost věcí. Víme-li, co je důležité, je snadné dávat sobě cíle a životu smysl. Třetím pilířem je hospodaření se zdroji. Umíme-li využít svých zdrojů, včetně času, a zvládat zátěže, které nese život v moderní společnosti, nemusíme se bát stresu a konfliktů. Ty mohou škodit, pokud nás ovládají, ale také pomáhat, když z nich dokážeme získat cenné informace, které přinášejí, a užitečné podněty, které nám poskytují pro náš osobní rozvoj. Základy sebepoznání Jak pochopit osobnost Co potřebujeme a po čem toužíme Jak vzniká stres Základy sebeřízení Management cílů, priorit a činností Management zdrojů včetně času Management změn Zvládání stresu Rozdíl mezi zátěží a stresem 8 kroků ke zvládnutí distresu Prožívání klidu a zdroje eustresu ...
Controller Institut - Podrobnosti o kurzu



Vyhledávací nástroje a analýza informací na webu

2019-03-14 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač, a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Kurz je určen především pro administrativní pracovníky, kteří potřebují na internetu aktivně vyhledávat informace o klientech, dodavatelích nebo konkurenci. V průběhu kurzu se naučíte rychle a afektivně vyhledávat informace a získaná data následně exportovat a analyzovat. Získáte také základní povědomí o tom, jak fungují internetové vyhledávače a jak je využít ve svůj prospěch.Přínos kurzu pro účastníky: Schopnost využívat pokročilé možnosti internetových vyhledávačů   Základní pojem o obchodování na internetu a využití obchodních příležitostí   Hledání potřebných informací o fyzických osobách i společnostech   Analýza získaných dat a jejich zpracování   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Jak pracují vyhledávače   České a zahraniční vyhledávače   Vyhledávač Google   Vyhledávač Seznam   Nakupování na internetu   Sociální sítě a způsoby jejich využití   Vyhledávání firem   Reklama na internetu   Praktický workshop   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Mgr. Rostislav Peška a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/vyhledavaci-nastroje-internet/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/vyhledavaci-nastroje-internet.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Zavádění štíhlé výroby do praxe

2019-03-14 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 3 – 5 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je pět až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály. Štíhlá výroba je prvním krokem k neustálému zdokonalování, přičemž je zde kladen důraz na porozumění novému přístupu k práci a rozvoj zaměstnanců a jejich ztotožnění se s firmou a přijetí své odpovědnosti za svou roli, kterou ve firmě zastávají. Cílem kurzu je prakticky využít principy štíhlé výroby a 5S na pracovišti v administrativních, výrobním nebo skladovacích prostorách společností. Současně s touto metodikou seznámit všechny pracovníky daného provozu a dostat ji do povědomí tak, aby ji vnímali jako celkový přínos a ne další zátěž. Tyto přínosy prakticky ukázat a pomocí těchto metod změnit celkový pohled na své pracoviště a tým, se kterým pracují. Kurz je veden interaktivní formou a posluchači jsou zapojováni do debat, aby si lépe uvědomovali a osvojili probíraná témata. Kurz je určen pracovníkům ve výrobních společnostech, skladovacích a logistických společnostech,   strojírenských společnostech, kovovýrobách, drobné údržbě, údržbářských a správcovských společnostech, a všude tam, kde je nutné organizovat zásoby, práci, zvyšovat bezpečnost při manipulaci a efektivitu lidské činnosti při výrobě.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Filozofie a úvod do štíhlé výroby   Teorie metody 5S, popis metodiky, cíle a smysl   Bezpečnost a ochrana zdraví při práci ve vztahu k štíhlé výrobě a metodě 5S   Zavedení metody 5S v podnicích, praktické ukázky a konzultace   Možnosti a úskalí metody, úvodní analýza   Tým na zavedení 5S, odpovědné osoby a jejich role   Praktická aplikace v kanceláři (fiktivní firma nebo přímo na pracovišti zákazníka) Dokumentace výchozího stavu a následné průběžné dokumentace   Separace (potřebný x nepotřebný materiál/předměty, využívaný/nevyužívaný )   Systematizace předchozího vytřídění dle kategorií   Vytvoření a udržení systému přehledného uložení a pořádku (vyčištěné pracoviště)   Standardizace přehledů činností a odpovědností   Sebedisciplinovanost – dodržování navrhnutého modelu a kontrola, auditování   Finální dokumentace stavu     Praktická aplikace ve výrobním/skladovacím provozu (fiktivní firma nebo přímo na pracovišti zákazníka) Postup viz. výše – separace -systematizace – pořádek – standardizace – finální dokumentace stavu   Pravidlo červených visaček   Plýtvání ve výrobních / skladovacích procesech   Metody odhalení plýtvání     Plýtvání v sy...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Psychohygiena a relaxační techniky

2019-03-14 - Jak odolávat tlakům dnešní doby? Jak unést vysoké nároky, které jsou na nás kladeny? Pomůže nám psychohygiena a relaxační techniky. Stres, vyhoření, pracovní nebo psychická zátěž. Dnešní doba na nás klade velmi vysoké nároky. Málokdo si na sebe udělá pravidelný čas, kdy se zastaví a oddechne. Ale můžeme se tomu naučit. Účastníci našeho kurzu se seznámí s problematikou psychohygieny....
Středisko vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Strategický management

2019-03-14 - V průběhu semináře pochopíte, co je (a co není) firemní strategie a jaký je její význam. Poznáte cíle a hlavní úkoly strategického managementu, tvorbu strategie i její metody. Budou ilustrovány způsoby, jak strategii ve firmě zavést a prosadit i jak její úspěšnost hodnotit. Výklad se bude opírat o řadu úspěšných (i neúspěšných) firemních strategií včetně metod jejich prosazování. * Strategický management • co je firemní strategie a jaký je její význam pro firmu, • co firemní strategiií není, byť je to často tak nazýváno, • příklady úspěšných i neúspěšných strategií, • hlavní typy firemních strategií, • konkurenční výhody a jejich zdroje, • jakou strategii zvolit; analýza potenciálních strategií a její metody, • zavedení a prosazení strategie ve firmě, • vyhodnocování strategií, • nejčastější chyby při tvorbě firemních strategií a cesty jejich překonání....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Stress and Life Management - jak předcházet syndromu vyhoření

2019-03-14 - Naučte se lépe zvládat potenciální stresové situace a také jim předcházet Jste bez nápadů a energie? Jste frustrovaní a neznáte příčiny? Pociťujete stresovou zátěž? Důsledky mohou být zničující pro vás i vaši kariéru. Důležité je vědět, jak nakládat s časem, prioritami, pracovními úkoly a energií. Korigujte svůj life management a včas předej...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



CHIEF HAPPINESS OFFICER / Manažer štěstí / KOUČ

2019-03-14 - Jste vrcholovým manažerem nebo chcete být? Nechcete být pro společnost pouhou položkou? Máte obavy, že jste nahraditelný? Hrnou se na vás problémy podřízených? Nebuďte jen obyčejným zaměstnancem, staňte se pro firmu nepostradatelným zaměstnancem. Jak toho dosáhnete? Staňte se firemním koučem, který ví, jak sestavit tým tak, aby byla spolupráce nejen příjemná, ale i přínosná. Staňte se pro firmu cenným partnerem, kterého si budou cenit. Staňte se výjimečným lídrem. Vzdělávání pro manažery je celá řada, obvykle se však jedná o obecnou rovinu vedení týmů. Kurz Manažer štěstí vám umožní stát se skutečným profesionálem a vést svůj tým jinak než je běžná praxe českých manažerů. Kdo je manažer štěstí - kreativní terapeut a psycholog nebo personalista - manažer? Chief happiness officer je v podstatě personalista - manažer, jehož znalosti a dovednosti přesahují do psychologie vztahů, rozvoje osobnosti a individuální terapie. Udržuje firemní kulturu v rovnováze a zajišťuje štěstí v obdobích, které jsou pro organizaci náročné. Jde o vyspělého mediátora, který pomáhá řešit spory ve společnosti. Je to člověk, který radí vedení podniku s přístupem k zaměstnancům. Jde o kombinaci kouče a mentora, který podporuje kreativitu pracovníků a rozvíjí firemní kulturu. Zároveň by se mělo jednat o charismatického lídra, jehož si vedení firmy i zaměstnanci váží tak, že dokáže ovlivňovat chod firmy a vztahy posunovat dopředu. Lídr, který má schopnosti a dovednosti vzbudit v zaměstnancích nadšení pro práci a udržovat pozitivní energii v týmu a společnosti....
KURZY-PANDORA - Podrobnosti o kurzu



FIREMNÍ MEDIÁTOR / BŘEZEN

2019-03-14 - Jste vrcholovým manažerem nebo chcete být? Nechcete být pro společnost pouhou položkou? Máte obavy, že jste nahraditelný? Hrnou se na vás problémy podřízených? Nebuďte jen obyčejným zaměstnancem, staňte se pro firmu nepostradatelným zaměstnancem. Jak toho dosáhnete? Staňte se firemním koučem, který ví, jak sestavit tým tak, aby byla spolupráce nejen příjemná, ale i přínosná. Staňte se pro firmu cenným partnerem, kterého si budou cenit. Staňte se výjimečným lídrem. Vzdělávání pro manažery je celá řada, obvykle se však jedná o obecnou rovinu vedení týmů. Kurz Manažer štěstí vám umožní stát se skutečným profesionálem a vést svůj tým jinak než je běžná praxe českých manažerů. Kdo je FIREMNÍ MEDIÁTOR - kreativní terapeut a psycholog nebo personalista - manažer? FIREMNÍ MEDIÁTOR je v podstatě personalista - manažer, jehož znalosti a dovednosti přesahují do psychologie vztahů, rozvoje osobnosti a individuální terapie. Udržuje firemní kulturu v rovnováze a zajišťuje štěstí v obdobích, které jsou pro organizaci náročné. Jde o vyspělého mediátora, který pomáhá řešit spory ve společnosti. Je to člověk, který radí vedení podniku s přístupem k zaměstnancům. Jde o kombinaci kouče a mentora, který podporuje kreativitu pracovníků a rozvíjí firemní kulturu. Zároveň by se mělo jednat o charismatického lídra, jehož si vedení firmy i zaměstnanci váží tak, že dokáže ovlivňovat chod firmy a vztahy posunovat dopředu. Lídr, který má schopnosti a dovednosti vzbudit v zaměstnancích nadšení pro práci a udržovat pozitivní energii v týmu a společnosti....
KURZY-PANDORA - Podrobnosti o kurzu



MS Word - pokročilí

2019-03-15 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet. Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows a programu MS Word na základní úrovni. Tento kurz naučí posluchače základní práce s textovým editorem MS Word. Naučí se napsat libovolný text, zformátovat jej, vložit do něj případné obrázky, tabulky a další grafické prvky, a nakonec jej vytisknout. Dále se naučí používat záhlaví a další speciální nástroje, používat kontrolu pravopisu a některé prvky automatizace dokumentu (hromadná korespondence, styly dokumentu a odstavce, generování obsahu, rejstříku, automatické číslování atd...)Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Zopakování základních pojmů MS Word pro začátečníky   Procvičení uvedené látky napsáním, úpravou a tiskem složitějšího dokumentu   Práce s obrázky, tabulkami a textovými poli   Styly odstavce a jejich aplikace na dlouhý dokument   Automatický formát a galerie stylů   Styly dokumentu a práce se šablonami   Oddíly v dokumentu a jejich aplikování na dlouhý dokument   Automatický formát a práce s dokumentem   Organizační diagram a další grafické diagramy   Osnova, obsah, rejstřík, poznámky a revizní značky   Vkládání objektů a propojení   Slučování - vytváření hromadné korespondence   Exporty do dalších formátů včetně PDF   Komunikace mezi programy MS Word, MS Excel a MS PowerPoint   Vlastní nastavení ovládacích prvků   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Jan Andrš, Valérie Laurenčíková, Ing. Petr Grešl, Ing. Martin Štěpánek a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   P...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Asertivní komunikace pro ženy

2019-03-15 - Asertivita pomáhá posilovat sebeúctu a důstojnost, pocit vlastní hodnoty a pomáhá budovat a rozvíjet vztahy s druhými.”Cílem života je sebezdokonalování a naším posláním je zdokonalovat sami sebe”, Oscar Wilde. Přínos pro účastníky: Asertivita učí poznat, zda se s Vámi někdo manipuluje a jak na to efektivně reagovat. Přináší vhodné slovní reakce na oprávněnou či neoprávněnou kritiku. Jako bonus ke kurzu - libovolná publikace podle vlastního výběru....
EDUX, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Mluvený projev a rétorika

2019-03-15 - První oblastí je práce s hlasem, používání mluvidel a využití pohybu bránice. Rozcvičení před prezentací. Nácvik dýchání. Trénink kapacity plic. Druhá část je zaměřena na psychické aspekty projevu, především na překonávání trémy a nejistoty a na sebevědomém hlasovém projevu. Nácvik a využití zážitkových technik NLP Třetí část se zaměřuje na práci s tělem - neverbální komunikaci při projevu a využití fyzických dispozic při mluveném projevu. Náplní čtvrté části je role typologie při přípravě prezentace nebo sebeprezentace. Jak zapůsobit na různé typy posluchačů i z hlediska psychologie? Používání slabých a silných slov, odstranění blokátorů komunikace....
EDUX, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Skype konzultace - ebook Kaizen - chci změnu

2019-03-15 - Cílem SKYPE konzultace je probrat vypracovaná cvičení s lektorem a vyhodnit závěry cvičení. Účastník získá další náměty, jak pokračovat či rozvíjet cvičení a a tipy, jak pracovat dál. Součástí 2 hodinové konzultace je i e-book. Skype konzultaci lze rozložit po hodinách. Na co se nejvíce téma quot;Kaizen - chci změnuquot; zaměřuje? Na změny v osobním i pracovním životě - vztahy [pracovní, osobní, rodinné], změny stravování, nová práce - kariéra, rozběhnutí podnikání, prevence syndromu vyhoření, posilování sebevědomí....
EDUX, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Kurz MS Excel - formuláře a makra

2019-03-15 - Kurz, ve kterém se naučíte tvořit formuláře pomocí MS Excel a pracovat s jednoduchými makry....
Školicí středisko ADMIS s.r.o. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 155 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10| ... >> poslední (11)




[?]
 
Novinky & Aktuality

Rostou mzdy roste riziko
mzdy | 2019-01-14 

Mzdy a personalistika | Money
mzdy | 2018-11-29 

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde