Rekvalifikační účetní kurzy
time management v socialnich sluzbach
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Ekonomický management

Celkem nalezeno - 79 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (6)






Strategický management

2019-03-14 - V průběhu semináře pochopíte, co je (a co není) firemní strategie a jaký je její význam. Poznáte cíle a hlavní úkoly strategického managementu, tvorbu strategie i její metody. Budou ilustrovány způsoby, jak strategii ve firmě zavést a prosadit i jak její úspěšnost hodnotit. Výklad se bude opírat o řadu úspěšných (i neúspěšných) firemních strategií včetně metod jejich prosazování. * Strategický management • co je firemní strategie a jaký je její význam pro firmu, • co firemní strategiií není, byť je to často tak nazýváno, • příklady úspěšných i neúspěšných strategií, • hlavní typy firemních strategií, • konkurenční výhody a jejich zdroje, • jakou strategii zvolit; analýza potenciálních strategií a její metody, • zavedení a prosazení strategie ve firmě, • vyhodnocování strategií, • nejčastější chyby při tvorbě firemních strategií a cesty jejich překonání....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Management kvality v procesu návrhu a vývoje [akreditováno MŠMT]

2019-03-16 - předvýrobní etapy a jejich úkoly, požadavky ISO 9001 na procesy návrhu a vývoje, plánování kvality - hlavní aktivity a význam, metodické přístupy k plánování jakosti, moderní přístupy k plánování jakosti, [APQP], metody plánování kvality [QFD, Design Review, FMEA]...
Orbis Technology, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Time management pro mistry ve výrobě - jak efektivně zacházet s časovými kapacitami svými i svých kolegů

2019-03-27 - Dnešní doba nám to vůbec neulehčuje. Kvůli novým informačním technologiím a všudypřítomné mobilitě jsme trvale přesyceni (zbytečnými) informacemi, ovšem navzdory tomu jsme nuceni se rychle rozhodovat, často v situacích, kdy nám podstatná fakta ke správnému rozhodnutí paradoxně chybějí.  Navíc se za poslední dobu výrazně změnil způsob práce. Nedostáváme jednoznačná zadání úkolů. Zejména perfekcionisté zažívají opravdová muka. Má pravdu Ivo Spilka, který tvrdí, že existují způsoby, jak si neustále udržet přehled o tom, zda smysluplně zacházíme s veškerými svými kapacitami, a přitom neztrácet čas? Kurz je určen: mistrům, kteří potřebují zlepšit svůj time management a výkonně zvládat své i týmové výsledky    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: jak mít den pod kontrolou   jak přestat zapomínat   jak se zbytečně nezdržovat se zástupnými věcmi   jak mít odvahu pustit se i do nejistot, má-li ji smysl   jak si poradit s nejednoznačnými zadáními úkolů   jak se rozhodovat pod časovým tlakem     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Veřejná podpora - aktuální otázky

2019-03-27 - Číslo akreditovaného kurzu: AK - PV-202 - 2015, název akreditace: Veřejná podpora - praktické otázky Akreditace: MV V rámci naší nabídky Vám přinášíme 2 denní ucelený seminář na téma Veřejná podpora – aktuální otázky s náměstkem ministra financí Mgr. Ondřejem Landou a asistentem předsedy senátu Nejvyššího soudu ČR JUDr. Michaelem Kinclem, jež ...
Aliaves Co., a.s. - Podrobnosti o kurzu



Time management čtvrté generace – řízením času řídíte vlastní život

2019-03-28 - Uvědomíte si, jakou roli hrají v životě člověka možnosti a cíle – pracovní i ty osobní. Zjistíte, jak moc na psychiku působí bezcílnost. Naučíte se způsob, jakým své cíle stanovovat, abyste se k nim co nejvíce dokázali přiblížit. Uvědomíte si své vnitřní a vnější zdroje, která vás podporují i to, co vám bere sílu. Podíváme se na rovnováhu mezi prací a osobním životem, co dělat s prokrastinací a kde ušetřit čas. * Time management čtvrté generace – řízením času řídíte vlastní život • jak se tvoří návyky, • jak řídíte svůj čas vy (test), • typologie osobnosti v řízení času, • jak a proč si stanovit cíle v práci a doma, jak je formulovat, abychom cílů dosáhli, • bezcílnost, • vaše výkonnostní křivka a jak s ní pracovat, • systém plánování cílů a priorit, • časožrouti a antičasožrouti – co šetří čas, • proč odkládáme a nestíháme, • jak ušetřit čas při každodenní pracovní rutině. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Soft skills profesionální asistentky manažera s certifikátem II - zvládání náročných pracovních situací

2019-04-02 - Naučte se klidně jednat, zvládat stres i konflikty a zacházet s emocemi Stresu a tlaku na výkon čelí v dnešní době téměř každý. I asistentky manažerů se ocitají v komunikačně náročných situacích, jež vyžadují klidná a sebevědomá řešení. Jak zvládnout vlastní i cizí emoce a nenechat se zaskočit? Čím podpořit vlastní sebedůvěru, výkonnost a efektivitu a jak zabránit syndromu vyhoření? Osvojte si techniky, které vám umožní konfliktům předcházet a také je úspěšně zvládnout. Naučte se, jak jednat v obtížných situacích, aniž by vás připravily o energii, a jak čelit akutnímu i dlouhodobému stresu. Kurz je určen: asistentkám manažerů, které se chtějí dále profesně rozvíjet   absolventkám kurzu Soft skills profesionální asistentky manažera s certifikátem I (není podmínkou)    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: poznáte různé přístupy k řešení náročných pracovních situací   naučíte se v klidu řešit stížnosti i neshody a účinně předcházet konfliktům   vyzkoušíte si relaxační a antistresové techniky pro zvládnutí akutní i dlouhodobé zátěže   rozvinete svou emoční inteligenci, posílíte vlastní sebedůvěru a vnitřní stabilitu   pochopíte, jak být v práci plně aktivní i jak se v soukromí od práce oprostit   vaše znalosti prověří závěrečný test, úspěšné absolventky získají mezinárodní certifikát IES    Pro zájemce o certifikát ies: Podmínkou získání certifikátu je absolvování dvoudenního tréninku a úspěšné složení závěrečného testu.  ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Jak může management firmy předejít daňové pasti

2019-04-04 - Po absolvování semináře budete vědět, jak se vyvarovat účetních a daňových chyb při manažerském řízení obchodní korporace, které mohou ohrozit finanční stabilitu firmy, případně způsobit kolizi se zákonem. * • bezpečný a správný postup při prodeji majetku obchodní korporace svým statutárním orgánům, • pravidla pro zápůjčky a úvěry mezi obchodní korporací, statutárními orgány a spojenými osobami, • odměny statutárních orgánů obchodní korporace a osob blízkých, • o čem musí jednat valná hromada, • problém s neuhrazenou ztrátou a rizikem úpadku, • kdy je možné a kdy není možné vyplácení podílů na zisku, • na co dát pozor při financování pořízení dlouhodobého majetku (finanční leasing – úvěr), • jaké jsou problémy při pořizování, užívání a vyřazení automobilů, • jak postupovat u nájmu nemovitých věcí, • problematika oprav a rekonstrukcí najatých prostor, • na co je třeba myslet při prodeji nemovitých věcí, • jak racionálně postupovat při uplatňování nároku na odpočet DPH, • daňové aspekty při pořizování a poskytování dárků a drobných reklamních a propagačních předmětů, • jak uzavírat darovací smlouvy, sponzorské smlouvy a smlouvy o reklamě a jaký je mezi nimi rozdíl, • jak přistupovat k zaměstnaneckým benefitům. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Time management 5. generace – proti presu času a stresu

2019-04-09 - Díky psychovzorcům vám tento kurz time managementu zároveň prozradí i podstatu toho, co přijde v dalších budoucích metodách v této oblasti z ČR či ze zahraničí. Naučíte se zvládat time management jednak v užším smyslu – plánovací systém, správná kombinace papírových a elektronických pomůcek, stanovování priorit, dotahování plánů do konce, obrana proti nenadálým zlodějům času i nervů… Pak ovládnete i time management i v širším slova smyslu - přímo na kurzu si vyberete tu oblast souvisící s časem, která vás zajímá nejvíce a lektor podle vašich nejčastějších priorit na místě přizpůsobí průběh kurzu, důraz na tu či onu oblast přesně podle vašich přání. * Time management 5. generace – proti presu času a stresu Jak dokonale využít osvědčenou metodu SOUSTO: • Stanovte si položky od plánů po úkony, • Ovládněte umění přinutit se a nepřestat, • Uvědomte si termínovanost a priority, • Sestavujte záznamy • Tvořte z nich realitu, • Ošetřujte resty. Dále podle priorit účastníků to nejžádanější z následujících témat: • čas a vyrušování • čas a zdolávání kupící se hory restů • čas a učení se jazyku • čas a konflikty • čas a rychlá relaxace • čas a zklidnění po srážkách s blbcem • čas na práci a na rodinu • čas a vydělávání peněz • čas a budování a udržování systému konexí • čas a týmová práce • čas a účelné sebevzdělávání • čas a ostatní, co vás zajímá... Je to na vás – až do vyčerpání dvoudenního času! ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Controller jako partner managementu ... aneb Kde je role controllera v podniku

2019-04-16 - Popis Jste jako controller partnerem manažera, nebo pouze výkonnou jednotkou, jejíž názor nikoho ani moc nezajímá? Pokud jste partnerem, nebo k tomuto pojetí controllingu vývoj ve vaší firmě již směřuje, gratulujeme! Tento workshop je určen zejména Vám. Pokud Vás naopak jako partnera nevnímají, podpoříme Vás v úsilí partnerství s manažerem dosáhnout. Takže neváhejte a také přijďte. Seminář je veden formou interaktivního workshopu. Úloha controllera jako business partnera Odpovědnost controllera, jeho organizační začlenění Porozumění byznysu Vztah s vedením - analýza potřeb manažerů Nastavení cílového profilu controllingu Klíčové cíle firmy - jejich uchopení formou řiditelných veličin Nastavení controllingových procesů - spolupráce s ostatními útvary podniku Osobnostní předpoklady controllera Proaktivita Controller a řízení změn Jak přesvědčit manažera Controller v roli Agenta změny Základy řízení změn Principy procesu trvalého zlepšování Motivace vyvolat a prosadit změnu / Motivace k přijetí změny - příklady z manažerské praxe Prevence a řešení konfliktů – příklady z manažerské praxe Moc – jak ji využít a nezneužít Bezmoc – co s ní? ...
Controller Institut - Podrobnosti o kurzu



Syndrom vyhoření a techniky zvládání stresu

2019-04-18 - Číslo akreditovaného kurzu: AK - PV-57 - 2017, Název akreditace: Dlouhodobý stres v práci a syndrom vyhoření Akreditace: MV : Stres nás motivuje. Pod tlakem podává mnohdy člověk ty nejlepší výkony. Jenže všeho do času. Krátkodobý stres je výzva, dlouhodobý je plíživým zabijákem. Dlouhodobý stres z vás nakonec udělá trosku. Říká se tomu syndrom v...
Aliaves Co., a.s. - Podrobnosti o kurzu



EX436 - Red Hat Certified Specialist in Clustering and Storage Management Exam

2019-05-17 - Study points for the exam To help you prepare, review the exam objectives which highlights the task areas you can expect to see covered in the exam. Red Hat reserves the right to add, modify, and remove exam objectives. Such changes will be made public in advance. Candidates should be able to perform the tasks listed below: Configure a high-availability cluster, using either physical or virtual systems, that: Provides a service fail-over between the nodes Provides a preferred node for the service Selectively fails over based on node characteristics Manage logical volumes in a clustered environment such as: Create volumes and volume groups that are available to all members of a highly-available cluster Create snapshots of logical volumes Configure a GFS file system to: Meet specified size, layout, and performance objectives Support file system quotas * Experienced Linux® system administrators responsible for the planning, deployment, and management of more than 1 physical or virtualized server An RHCE interested in earning a Red Hat Certificate of Expertise or RHCA credential Study points for the exam To help you prepare, review the exam objectives which highlights the task areas you can expect to see covered in the exam. Red Hat reserves the right to add, modify, and remove exam objectives. Such changes will be made public in advance. Candidates should be able to perform the tasks listed below: Configure a high-availability cluster, using either physical or virtual systems, that: Provides a service fail-over between the nodes Provides a preferred node for the service Selectively fails over based on node characteristics Manage logical volumes in a clustered environment such as: Create volumes and volume groups that are available to all members of a highly-available cluster Create snapshots of logical volumes Configure a GFS file system to: Meet specified size, layout, and performance objectives Support file system quotas Configure iSCSI targets and initiators Manage device configuration using udev Create and manage Red Hat Storage based clusters including: Creating distributed clusters Creating replicated clusters Implementing and utilizing appropriate file systems As with all Red Hat performance-based exams, configurations must persist after reboot without intervention. Scores and reporting Official scores for exams come exclusively from Red Hat Certification Central. Red Hat does not authorize examiners or training partners to report results to candidates directly. Scores on the exam are usually reported within 3 U.S. business days. Exam results are reported as section scores. Red Hat does not report performance on individual items, nor will it provide additional information upon request. Prerequisites  Holding a current RHCE certification is recommended. Have Red Hat Enterprise Clustering and Storage Management (RH436) or equivalent experience. Understand that real-world system administration experience is also an important aspect of preparation for the exam. Review exam objectives for the Red Hat Certificate of Expertise in Clustering and Storage Management Exam. Recommended courses  RH436 - Red Hat High Availability Clustering ...
DataScript s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



KDYŽ NENÍ KAM USTOUPIT

2019-05-21 - Šéf policejních vyjednavačů mjr. Miroslav Vymyslický, národní koordinátor krizového vyjednávání Policie ČR, vede tento výjimečný seminář spolu s lektory Interquality. Ve své praxi vyjednával s nájemným vrahem, s únosci, kteří drželi rukojmí, se sebevrahy… Osvojíte si nástroje a vybroušené techniky krizového vyjednávání, které vám přinesou konkurenční výhodu v práci i v osobním životě, a pomohou vám překonat ty nejobtížnější vyjednávací výzvy....
INTERQUALITY, spol. s r.o. - Podrobnosti o kurzu



Time management IV. generace s Ing. Petrem Pacovským

2019-05-22 - Naučíte se pracovat s poněkud jiným pojetím time managementu – zjistíte, jak se zaměřit na vlastní osobní kvality, jak se proaktivně orientovat v problémech, jak si určovat priority a tím si snižovat míru stresu. Respektování několika principů vám přinese osobní spokojenost, vysokou motivaci a dlouhodobou pracovní výkonnost. * Time management IV. generace s Ing. Petrem Pacovským Vedení a řízení: • pochopení důležitosti sebevedení a sebeřízení a jejich vzájemného propojení, • principy time managementu IV. generace, • proč cíle stresují a priority pomáhají, • určení vlastních priorit aneb "co" a "jak" jako hlavní nástroj perspektivního rozhodování, • modely jednoduchých a funkčních plánovacích pomůcek, • rozlišení činností z hlediska důležitosti a naléhavosti, • trénink umění efektivně si zorganizovat den, • cesty k omezení vyrušování, • cesty k perspektivnímu řešení problémů a směřování k viditelným výsledkům. Sebepoznání: • porozumění důležitým principům a zákonitostem mysli: logika, emoce, stres, výkonnost, soustředění, • jakou cestou změnit své návyky, které změnit chceme....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Controlling pro podnikový management včetně příkladů a případových studií

2019-05-27 - Jaký je vztah řízení výkonnosti podniku z pozice vlastníků a z pozice managementu? Jaké manažerské výsledovky je vhodné pro potřeby ekonomického řízení sestavovat? Jak a proč se liší měření zisku opakovaných produktů a zakázkové činnosti? Jaký je obsah a členění nákladů pro potřeby ekonomického řízení? Jaké informace potřebuje manažer pro správné posouzení ziskovosti produktů a zákazníků? Jak souvisí kalkulace nákladů a stanovení ceny produktů a zakázek? Jak vhodnými propočty vyjádřit náklady produktů a zakázek? Jaké metody se používají při alokaci nepřímých nákladů? Jak zdokonalit plánovací proces? Kde jsou největší odchylky mezi podnikovými cíli a skutečnými výsledky, jak jim předejít? Jak řídit zisk a likviditu firmy? Jak účinně transformovat celopodniková hodnotová kritéria do systému řízení podnikových útvarů? Jak motivovat jednotlivé útvary, aby se chovaly podnikatelsky, ale zároveň svou iniciativou přispívaly k co nejlepším výsle * Odborná garantka: prof. Ing. Jana Fibírová, CSc. Účinnost systému řízení firmy závisí na propojení jejího vrcholového řízení s řízením managementu na vnitropodnikových úrovních řízení. Úkolem controllingových informací je nejen hledat základní příčiny a faktory vývoje nákladů, výnosů a zisku, peněžních toků, ale i sledovat je takovým způsobem, aby bylo možné jejich vyhodnocení, zjištění příčin odchylek skutečného a předem stanoveného vývoje, určení odpovědnosti za tento vývoj. Předmětem zájmu je vytvoření komplexního systému informací, který podporuje rozhodování v několika základních průřezech řízení – po linii výkonů, procesů a odpovědnosti. 27. 5. 2019 (Po); 9:00–17:00 • Obsah, pojetí a členění controllingových informací (řešení dílčích příkladů) • prof. Ing. Jana Fibírová, CSc. Začlenění controllingu v podniku (vztah controllera a manažera, treasurera a controllera) • vypovídací schopnost koncepčně odlišných výsledovek pro vlastníky a management • manažerské výsledovky a jejich propojení s rozpočty středisek, kalkulací produktů • odlišnosti měření zisku opakovaných produktů a zakázkové činnosti • základní faktory a kritéria řízení efektivnosti, účinnosti a hospodárnosti procesu tvorby výkonů • pojetí a členění nákladů pro potřeby ekonomického řízení. 28. 5. 2019 (Út); 9:00–17:00 • Controlling produktů a zákazníků (řešení dílčích případových studií) • doc. Ing. Jaroslav Wagner, Ph.D. Controllingové informace pro rozhodování o ziskovosti výkonů a zákazníků • sestavení kalkulace nákladů výkonu a zakázky • principy a metody alokace nákladů (volba rozvrhových základen, přiřazování nákladů servisních útvarů, alokace na základě aktivit ABC) • význam kalkulace při cenotvorbě a vyjednávání o ceně se zákazníkem. 29. 5. 2019 (St); 9:00–17:00 • Systém plánů a rozpočtů, řízení peněžních toků a likvidity (řešení případové studie) • Ing. Kateřina Knorová, MBA Systém plánů a rozpočtů (základní cíle, otázky tvorby a využití, časová dimenze) • vztah hlavního podnikového rozpočtu (rozpočetní výsledovka, rozvaha a cash flow) a dílčích rozpočtů • obsah ekonomických kritérií velitelského rozpočtu • transformace podnikových plánů a rozpočtů na nižší úrovně • přímá a nepřímá metoda sestavení rozpočtu peněžních toků, jeho podrobnější členění • řízení solventnosti a likvidity. 30. 5. 2019 (Čt); 9:00–17:00 • Manažerské účetnictví a řízení po linii odpovědností (řešení komplexní případové studie) • prof. Ing. Bohumil Král, CSc. Cíle odpovědnostního řízení a úloha manažerského účetnictví při naplňování těchto cílů • vztah organizační a ekonomické struktury podniku • typy odpovědnostních středisek a principy jejich řízení • centralizace a decentralizace v odpovědnostním řízení • aplikace hodnotových nástrojů a kritérií v odpovědnostním řízení. Test IES....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Profesionální asistentka – management podpory manažerů

2019-05-28 - Asistentky jsou v organizaci klíčovými pracovnicemi, na něž se všichni se vším obracejí. V průběhu tohoto semináře si proto vyjasníte, procvičíte a zdokonalíte znalosti a dovednosti, které by profesionální asistentka měla ovládat. Protože současná moderní asistentka je všestrannou osobností nejen s asistentskými, ale i s manažerskými dovednostmi. * Profesionální asistentka – management podpory manažerů • práce asistentky pohledem manažera – důležité aspekty, které je třeba mít na zřeteli, • základy práce s časem svým i svého nadřízeného – volba priorit, • týdenní a denní manažerův plán, • domlouvání schůzek, přijímání návštěv, obchodní korespondence, zápis z porady, příprava prezentací, • komunikace s klienty, • komunikace s nadřízeným a se spolupracovníky (osobní, telefonní, e-mailem), • zvládání konfliktů, • asertivitou, klidem a humorem proti stresu, • jak rozumět odborným manažerským termínům aneb rychlokurz klíčových pojmů finančního řízení, účetnictví, marketingu, obchodu, personalistiky, • jak „řídit“ potřeby svých nadřízených, • řešení příkladů z praxe....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 79 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (6)



 
Novinky & Aktuality

Mzdy a personalistika | Money
mzdy | 2018-11-29 

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde