Rekvalifikační účetní kurzy
online course change management i
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Ekonomický management

Celkem nalezeno - 192 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10| ... >> poslední (13)






MS Excel - manažerské nástroje

2018-06-08 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Tento kurz je určen účetním, ekonomům a dalším zájemcům, kteří se chtějí naučit efektivněji využívat pro své potřeby tabulkový procesor. Je součástí bloku tří jednodenních kurzů, kam dále patří MS Excel - pokročilé výpočty a funkce a MS Excel - práce s databází a kontingenční tabulky.Uvedený kurz doplňuje cyklus třídenních jednodenních kurzů MS Excel pro ekonomy a manažery: MS Excel – pokročilé výpočty a funkce   MS Excel – práce s databázemi a kontingenční tabulky   MS Excel – manažerské nástroje   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Finanční funkce – komplexní shrnutí v příkladech   Základní statistické funkce   Propojení dat v rámci programů MS Office – specielně Word / Excel   Ochrana zápisu dat do buněk a sdílení souborů   Ochrana dat proti nechtěným přepisům a zálohování   Hledání řešení (zpětný výpočet proměnných)   Podmíněné formátování tabulek – rozšíření o praktické příklady   Ověřování vstupních dat na zápis hodnot nebo funkce   Scénáře   Práce s formulářovými prvky   Makra a jejich využití   Další možnosti programu Excel včetně komunikace s jinými aplikacemi   Diskuse a dotazy   Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek, Dr. Alexandr Perutka a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-excel-manazerske-nastroje/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-excel-manazerske-nastroje.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Management v podmínkách časového tlaku

2018-06-08 - Z workshopu si odnesete především praktické poznatky, jak lze plnit nezbytné manažerské postupy a úkoly s využitím časově nenáročných manažerských nástrojů. * Management v podmínkách časového tlaku • jaké jsou hlavní úkoly manažera – ví vůbec manažer, co má dělat? • jak používat základní nástroje managementu s minimální časovou náročností, • osobní pracovní metody a nejčastější chyby při jejich použití v případech nedostatku času, • největší "polykači času" v managementu, • nejčastější chyby, které vedou k velkým časovým ztrátám, • cvičení, aktivní řešení případů z praxe....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Kvalita v realizaci produktu [akreditováno MŠMT]

2018-06-08 - operativní management kvality a jeho principy a cíle, vliv řízení výroby na kvalitu - moderní koncepce plánování a řízení výroby, vliv zásob na kvalitu, formy a metody ověřování shody produktu ve výrobě, sebekontrola, identifikace a sledovatelnost v systémech kvality, řízení neshodných produktů, opatření k nápravě a prevence [dle norem ISO ř. 9000]. V ceně je zajištěno ubytování - 1 noc....
Orbis Technology, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



5S metodika

2018-06-09 - Školení vám přinese metodu vhodnou pro odhalení plýtvání, vadných standardů či ne-standardů. Kurz je vhodný pro mistry, předáky, výrobní dělníky, administrativní pracovníky, manažery i ředitele společností. Školení je určeno společnostem a pracovníkům, kteří chtějí odstranit nevýkonnost, nedostatek disciplíny, zažité chyby, plýtvání, špatnou kvalitu, vysoké náklady, vadnou organizaci, nepořádek....
TÜV SÜD Czech s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Ujišťovací role interního auditu v oblasti Risk Managementu

2018-06-11 - Pro všechny úrovně. Určeno pro Seminář v rámci Akademie Risk Managementu. Cíl semináře Cílem je poskytnout vysvětlení možných ujišťovacích role interního auditora v oblasti řízení rizik. Seminář je doprovázen praktickými příklady. Obsah semináře Interní auditor a jeho role ujištění, požadavky standardů. Ujištění o řízení klíčových rizik – klíčové indikátory rizika (kri). Praktické využití kri. Reporting rizik a prvky ujištění. Ujištění o postupech pro řízení rizik – na příkladu auditní zakázky. Modely vyspělosti RM a jejich praktické využití. ...
Český institut interních auditorů, z.s. - Podrobnosti o kurzu



Time management a zvládání stresu

2018-06-11 - Co se naučíte: Organizovat a optimálně využít svůj čas. Zefektivnit pracovní proces. Identifikovat priority v pracovním procesu. Vyhnout se stresovým situacím a problémům s nedostatkem času. Odolávat stresu. ...
Centrum služeb pro podnikání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Kancelářské minimum - (Word, Excel, Internet)

2018-06-11 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows.Kurz naučí posluchače základy práce s kancelářskými aplikacemi MS Office: MS Word a MS Excel. Touto základní znalostí se rozumí, že po ukončení kurzu budou absolventi schopni napsat jednoduchý dopis ve Wordu, graficky jej zformátovat, vytisknout a uložit. V programu Excel potom dokáží vytvořit jednoduchou formulářovou tabulku, vyplnit ji daty a základními výpočty, zformátovat, uložit a vytisknout. Součástí kurzu je i základní práce s internetem a elektronickou poštou.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Základy práce s programem MS Word – psaní textu a ukládání   Formátování dokumentu a základní práce s dokumentem   Formátování stránky a tisk   Práce s Internetem a elektronickou poštou   Základní ovládání programu MS Excel – popis a ovládání programu   Vkládání hodnot do buněk, formátování a úpravy v tabulce   Jednoduché výpočty a funkce v tabulce   Vytvoření jednoduché formulářové tabulky obsahující výpočty a její vytištění   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek, Dr. Alexandr Perutka a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.    Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/kancelarske-minimum-word-excel-internet-e-mail/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/kancelarske-minimum-word-excel-internet-e-mail.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Kancelářské minimum - OpenOffice

2018-06-11 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost WindowsUrčeno pro ty, kteří se potřebují seznámit se základními kancelářskými aplikacemi balíku OpenOffice, případně LibreOffice, a také aplikacemi pro Internet a elektronickou poštu.Kurz naučí posluchače základy práce s kancelářskými aplikacemi OpenOffice, případně LibreOffice: Textový editor a tabulkový procesor. Touto základní znalostí se rozumí, že po ukončení kurzu budou absolventi schopni napsat jednoduchý dopis v textovém editoru, graficky jej zformátovat, vytisknout a uložit. V tabulkovém kalkulátoru potom dokáží vytvořit jednoduchou formulářovou tabulku, vyplnit ji daty a základními výpočty, zformátovat, uložit a vytisknout. Součástí kurzu je i základní práce s internetem a elektronickou poštou.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Práce s textovým editorem Writer - psaní textu a ukládání   Základy práce s dokumentem (psaní, mazání, odstavce, vkládání symbolů…)   Formátování dokumentu - lokální (text, odstavec, tabulátory,…)   Tisk (formát stránky, náhled před tiskem, konečná úprava, nastavení tisku, tiskárny a tisk).   Internet a elektronická pošta   Práce s tabulkovým kalkulátorem Calc - popis a ovládání programu   Základy práce v tabulce (otevření, uložení, základy psaní do buněk…)   Práce s buňkami, formátování buněk v tabulce, práce se sloupci a řádky   Jednoduché výpočty a funkce v tabulce - zápis jednoduchých vzorců   Nastavení tiskové stránky, tisk   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Otevřený kurz MotivP: Management a leadership

2018-06-11 - Jak zvládat vedení lidí a různé problematické situace? Jak obstát v různých rolích, které lídrovi přísluší? Jak zvolit správný přístup a podle čeho se řídit při vedení druhých? Těmito otázkami se zabývá kurz s názvem „Management s leadership“. Účastníci se naučí jak jednat, pracovat a vést různé typy podřízených v různých situacích. Osvojí si různé styly vedení, naučí se pracovat s problematickými typy podřízených v náročných situacích.   Cíle: Poznat a osvojit si různé styly vedení lidí, a naučit se účinně využívat svůj preferovaný styl Naučit se umět být lidský i věcný, současně obchodně zaměřen Najít řešení náročných situací na vedení lidí z vlastní praxe Osvojit si operační pravidla managementu  ...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Finanční profesionál 2018® – finanční řízení pro vrcholový a střední management

2018-06-11 - Cyklus odborných přednášek a workshopů vás seznámí - s podnikovou strategií jako nástrojem úspěšného podnikání včetně celosvětových trendů, které ho ovlivňují, - s účetním výkaznictvím, - s metodami finanční analýzy zkoumajícími firmu zevnitř, - navazujícím finančním plánováním a oceňováním firmy. Prakticky orientované workshopy jsou zaměřené na doplnění znalostí finančního managementu, například na efektivní využívání progresivně se vyvíjejících technologií a prohloubení právních znalostí. * 1. den • 11. 6. 2018 9:00–13:00 • Strategie podniku • Ing. Josef Krause, Ph.D. Strategie a strategické řízení – základní podmínka přežití a rozvoje podniku • různá pojetí strategie podniku • principy strategického myšlení. Celosvětové trendy ovlivňující podnikání. 14:30–18:00 • Manažerské účetnictví • doc. Ing. Boris Popesko, Ph.D. Řízení hospodárnosti pomocí kalkulací a rozpočtů • vnitropodniková střediska a řízení nákladů podle odpovědnosti • informační systém nákladového účetnictví. 2. den • 12. 6. 2018 9:00–13:00 • Účetní výkaznictví podle českých předpisů a IFRS • prof. Ing. Jiří Strouhal, Ph.D. Rozdíly mezi IFRS a českou úpravou • zásady sestavení účetní závěrky • vypovídací schopnost účetních výkazů. 14:00–18:00 • Finanční analýza • prof. Ing. Jiří Strouhal, Ph.D. Základní ukazatele finanční analýzy a jejich interpretace • horizontální a vertikální analýza • poměrové ukazatele • bankrotní a bonitní modely • praktické aplikace na konkrétní firmě 3. den • 13. 6. 2018 9:00–13:00 • Finanční plánování • Ing. Petra Štamfestová, Ph.D. Krátkodobé finanční plánování • řízení pracovního kapitálu • plánování cash flow • dlouhodobé finanční plánování • příprava střednědobých a dlouhodobých finančních plánů • praktické aplikace. 14:00–18:00 • Oceňování firmy • Ing. Petra Štamfestová, Ph.D. Základní cíl – růst tržní hodnoty firmy • faktory ovlivňující hodnotu firmy • metody hodnocení firmy • praktické aplikace. 4. den • 14. 6. 2018 WORKSHOP 1 9:00–12:00 • Investiční rozhodování • prof. Ing. Jiří Strouhal, Ph.D. Časová hodnota peněz • peněžní toky jako součást analytické části investičního projektu • základní kritéria hodnocení ekonomické efektivnosti projektu • cizí zdroje financování investičního projektu. WORKSHOP 2 12:45–15:45 • Právní základ pro manažery • Mgr. Ing. Tereza Krupová Základy orientace v právu, přehled významných právních předpisů a jejich vazby • zaměstnávání fyzických osob v pracovněprávních vztazích podle nové právní úpravy • možnost odchylek od zákoníku práce • mzdová a další práva manažerů • statutární orgán zaměstnancem • zákaz konkurence a povinnost mlčenlivosti • profesní odpovědnost. WORKSHOP 3 16:00–18:30 • Využití informačních technologií ve finančním řízení • Ing. Josef Horák, Ph.D. Úvod do problematiky • práce s daty, jejich řazení, filtrování • finanční a statistické funkce v Excelu • analýza scénářů • vizualizace dat pomocí podmíněného formátování v tabulkách • kontingenční tabulky a kontingenční grafy. Na workshop si, prosím, přineste svůj notebook s nainstalovaným Excelem (nejlépe verze Excel 2010 a vyšší). Test IES....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Prezentační dovednosti aneb vím, co říct, ale nevím, jak

2018-06-11 - [MANAGEMENT] Každý z nás se občas dostane do situace, kdy musí něco prezentovat před lidmi. Ať už jde o pohovor mezi čtyřma očima, poradu, vystoupení na konferenci nebo rozhovor s novinářem před kamerou. I když v nás každá situace vyvolává jiné pocity, základ je stejný – jde o přenos slov, emocí, stavů atd. Musíme tedy přesně vědět, co chceme říct, jak to chceme podat a zároveň zvládnout svoji trému a emoce, které nám kladou překážky. Není to tak těžké, přesvědčíme vás o tom na našem kurzu. ...
ICV - Institut certifikovaného vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Time, priority and self management - zdravé řízení sebe samých i svého života

2018-06-11 - Moderní time management pro pokročilé, náročně a zvídavé Nestíháte? Chtěli byste vědět, jak lépe nakládat se svým časem, prioritami a energií? Jak být spokojenější v tom jednoduchém slova smyslu? A jak pro sebe najít ten ideální work & life balance? Vydejte se cestou mimořádné produktivity a efektivity. Naučte se ovládat svůj čas namísto toho, abyste byli časem ovládáni.   Nikdy není pozdě – každý den je novým začátkem. Jakou vlastně hodnotu má pro vás den? Co děláte se svými 86 400 sekundami? Zdravý time management je nejen o řízení času, ale také o osobní spokojenosti. Je o radosti z práce a osobního rozvoje, o schopnosti dělat to, co máme rádi, o neustálém nacházení smyslu a odmítání lákavých příležitostí, které bychom však nestíhali, o rovnováze a schopnosti vést spokojený život podle svých představ. Kurz je určen: všichni, kteří již mají povědomí o time managementu   všichni, kteří chtějí být pány svého času    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: uděláte si inventuru svého času a zjistíte, kde máte rezervy   pojmenujete si zloděje svého času a naučíte se s nimi pracovat   podle významnosti a urgentnosti vytyčíte své priority   seznámíte se s „question managementem“ a naučíte se si pokládat správné otázky   naučíte se pracovat s populárními metodami GTD (Getting Things Done), Pomodoro a POSEC     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



MS Project - základy projektového řízení

2018-06-12 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows a základní představa o projektech, projektovém týmu a projektovém řízení.Kurz naučí posluchače ovládat tento manažerský program na řízení projektů na uživatelské úrovni s důrazem na praktickou tvorbu jednotlivých projektů. Posluchači pochopí podstatu programu a další možnosti jeho využití. Po praktické stránce je možno očekávat po ukončení kurzu od účastníků schopnost vytvoření jednoduchého projektu, včetně přiřazení zdrojů a vytvoření kritické cesty.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Úvod do problematiky plánování projektů   Popis a základní ovládání programu   Ukázky připravených projektů v MS Project   Zásady plánování projektu – základní činnosti programu   Vytváření harmonogramu projektu - práce s úkoly a jejich vlastnostmi   Nalezení kritické cesty a její promítnutí do projektu   Procvičení vytvořením jednoduchého projektu   Práce se zdroji a jejich kalendáři a jejich přiřazení   Přiřazování zdrojů jednotlivým úkolům, řešení kolizí a přetížení   Založení směrného plánu a práce s ním   Komplexní příklad na vytváření projektu dle možností a schopností účastníků kurzu s přihlédnutím na jejich profesní zkušenosti a znalosti.   Správa projektu a řešení přetížení zdrojů, práce na projektu.   Tisky, exporty a výstupy z programu   Opakování a procvičování ptobrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školící den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Vladimír Bříza, MBA, Ing. Petr Grešl, Mgr. Rostislav Peška a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné info...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Time management pro nemanažerské pozice

2018-06-12 - Obsah Jak být efektivní – stanovení SMART cílů Rozlišení velkého a malého plánu, stanovení každodenních priorit Organizace času - jak se zbavit odkládání, plánování úkolů na příhodnou dobu Papírování – systematický přístup, pořádek na pracovním stole Organizace práce s ostatními – meetingy a čas Zvládání stresu ...
Positive s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Poradenská role interního auditu v oblasti Risk managementu

2018-06-12 - Pro všechny úrovně. Určeno pro Seminář v rámci Akademie Risk Managementu. Cíl semináře Strukturovaným způsobem seznámit interní auditory s možnými typy poradenských zakázek v oblasti řízení rizik (rm) a s jejich možnými úskalími. Obsah semináře Seznámení s požadavky standardů v oblasti poradenských zakázek. Jednotlivé typy poradenství v oblasti RM (náplň a možný průběh zakázky, aspekty zachování objektivity a nezávislosti, praktické ukázky výstupů). Koordinace činností rm. Příprava výkazů o rm. Udržování a rozvoj rámce RM. Prosazování myšlenky zavedení rm. Příprava RM strategie pro její schválení orgány společnosti. ...
Český institut interních auditorů, z.s. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 192 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10| ... >> poslední (13)



 
Novinky & Aktuality

Mzdy
mzdy | 2017-11-01 

Stát pošle poště 800 milionů za ztrátové služby. Zaměstnancům vzrostou mzdy říká Chovanec
mzdy | 2017-03-03 
Že za ztratove služby pošte pošle penize stat domluvili ministri Chovanec a Babiš. Pul miliardy ma jit na vyšši vyplaty zamestnancu.

Vedení účetnictví | Praha | avanibusiness.cz
účetnictví | 2017-03-01 
Spolehlive a rychle zpracujeme dane. Vedeni ucetnictvi a mezd online. Poradenstvi. Vedeni ucetnictvi dane mzdy. Poradenstvi

Šance na podnikání nejen pro nezaměstnané
mzdy | 2017-03-01 
#8222 Projekt podnikatelsko-zamestnaneckych družstev je zameren na podporu podnikani pro osoby ohrožene na trhu prace. System podpory je nastaven tak aby co nejvice pomohl všem zajemcum o zahajeni podnikani. Je urcen všem kteri by si chteli otestov

Vláda schválila zvýšení nemocenské při dlouhodobé pracovní neschopnosti
nemocenské | 2017-02-28 
Vlada schvalila zvyšeni nemocenske pri dlouhodobe pracovni neschopnosti lt br gt Vlada dnes projednala navrh MPSV ktery zlepši socialni situaci lidem pri dlouhodobe pracovni neschopnosti. Opatreni zajisti zmirneni ekonomickeho dopadu zpusobneho

Vláda rozhodla o příspěvku na opravy silnic či růstu nemocenské
nemocenské | 2017-02-28 
Praha - Vlada na svem dnešnim zasedani rozhodla o trimiliardove financni pomoci krajum na opravy silnic nižšich trid. Kabinet take rešil otazku rustu nemocenske dlouhodobe

Archiv nabídky pracovních míst Účetní do Oddělení účetnictví
účetnictví | 2017-02-28 
07.02.2017 Archiv nabidky pracovnich mist | Nabidka plati do 24. unora 2017 Statni fond životniho prostredi ceske republiky vyhlašuje vyberove rizeni na pozici ucetni do Oddeleni ucetnictvi Hledame otevrenou komunikativni a peclivou osobnost ktera by

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde