Rekvalifikační účetní kurzy
excel pro administrativni pracovniky
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Ekonomický management

Celkem nalezeno - 172 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10| ... >> poslední (12)






Asistent/ka - rekvalifikační kurz s kvalifikační zkouškou

2019-02-14 - Kurz je akreditován MŠMT ČR * Autorizace MPSV pro profesní kvalifikace NSK * Zakončení: kvalifikační zkouška * Výstupní doklad: platné rekvalifikační Osvědčení a Osvědčení o získání profesní kvalifikace * Cílem vzdělávacího kurzu Asistent - ka vedoucího pracovníka je vybavit posluchače znalostmi a dovednostmi potřebnými pro výkon funkce. Rekvalifikujte se na kvalitního administrativního pracovníka!...
OBCHODNÍ INSTITUT - Podrobnosti o kurzu



Vyhledávací nástroje a analýza informací na webu

2019-02-14 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač, a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Kurz je určen především pro administrativní pracovníky, kteří potřebují na internetu aktivně vyhledávat informace o klientech, dodavatelích nebo konkurenci. V průběhu kurzu se naučíte rychle a afektivně vyhledávat informace a získaná data následně exportovat a analyzovat. Získáte také základní povědomí o tom, jak fungují internetové vyhledávače a jak je využít ve svůj prospěch.Přínos kurzu pro účastníky: Schopnost využívat pokročilé možnosti internetových vyhledávačů   Základní pojem o obchodování na internetu a využití obchodních příležitostí   Hledání potřebných informací o fyzických osobách i společnostech   Analýza získaných dat a jejich zpracování   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Jak pracují vyhledávače   České a zahraniční vyhledávače   Vyhledávač Google   Vyhledávač Seznam   Nakupování na internetu   Sociální sítě a způsoby jejich využití   Vyhledávání firem   Reklama na internetu   Praktický workshop   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Mgr. Rostislav Peška a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/vyhledavaci-nastroje-internet/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/vyhledavaci-nastroje-internet.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Zavádění štíhlé výroby do praxe

2019-02-14 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 3 – 5 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je pět až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály. Štíhlá výroba je prvním krokem k neustálému zdokonalování, přičemž je zde kladen důraz na porozumění novému přístupu k práci a rozvoj zaměstnanců a jejich ztotožnění se s firmou a přijetí své odpovědnosti za svou roli, kterou ve firmě zastávají. Cílem kurzu je prakticky využít principy štíhlé výroby a 5S na pracovišti v administrativních, výrobním nebo skladovacích prostorách společností. Současně s touto metodikou seznámit všechny pracovníky daného provozu a dostat ji do povědomí tak, aby ji vnímali jako celkový přínos a ne další zátěž. Tyto přínosy prakticky ukázat a pomocí těchto metod změnit celkový pohled na své pracoviště a tým, se kterým pracují. Kurz je veden interaktivní formou a posluchači jsou zapojováni do debat, aby si lépe uvědomovali a osvojili probíraná témata. Kurz je určen pracovníkům ve výrobních společnostech, skladovacích a logistických společnostech,   strojírenských společnostech, kovovýrobách, drobné údržbě, údržbářských a správcovských společnostech, a všude tam, kde je nutné organizovat zásoby, práci, zvyšovat bezpečnost při manipulaci a efektivitu lidské činnosti při výrobě.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Filozofie a úvod do štíhlé výroby   Teorie metody 5S, popis metodiky, cíle a smysl   Bezpečnost a ochrana zdraví při práci ve vztahu k štíhlé výrobě a metodě 5S   Zavedení metody 5S v podnicích, praktické ukázky a konzultace   Možnosti a úskalí metody, úvodní analýza   Tým na zavedení 5S, odpovědné osoby a jejich role   Praktická aplikace v kanceláři (fiktivní firma nebo přímo na pracovišti zákazníka) Dokumentace výchozího stavu a následné průběžné dokumentace   Separace (potřebný x nepotřebný materiál/předměty, využívaný/nevyužívaný )   Systematizace předchozího vytřídění dle kategorií   Vytvoření a udržení systému přehledného uložení a pořádku (vyčištěné pracoviště)   Standardizace přehledů činností a odpovědností   Sebedisciplinovanost – dodržování navrhnutého modelu a kontrola, auditování   Finální dokumentace stavu     Praktická aplikace ve výrobním/skladovacím provozu (fiktivní firma nebo přímo na pracovišti zákazníka) Postup viz. výše – separace -systematizace – pořádek – standardizace – finální dokumentace stavu   Pravidlo červených visaček   Plýtvání ve výrobních / skladovacích procesech   Metody odhalení plýtvání     Plýtvání v sy...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS Word - pokročilí

2019-02-15 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet. Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows a programu MS Word na základní úrovni. Tento kurz naučí posluchače základní práce s textovým editorem MS Word. Naučí se napsat libovolný text, zformátovat jej, vložit do něj případné obrázky, tabulky a další grafické prvky, a nakonec jej vytisknout. Dále se naučí používat záhlaví a další speciální nástroje, používat kontrolu pravopisu a některé prvky automatizace dokumentu (hromadná korespondence, styly dokumentu a odstavce, generování obsahu, rejstříku, automatické číslování atd...)Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Zopakování základních pojmů MS Word pro začátečníky   Procvičení uvedené látky napsáním, úpravou a tiskem složitějšího dokumentu   Práce s obrázky, tabulkami a textovými poli   Styly odstavce a jejich aplikace na dlouhý dokument   Automatický formát a galerie stylů   Styly dokumentu a práce se šablonami   Oddíly v dokumentu a jejich aplikování na dlouhý dokument   Automatický formát a práce s dokumentem   Organizační diagram a další grafické diagramy   Osnova, obsah, rejstřík, poznámky a revizní značky   Vkládání objektů a propojení   Slučování - vytváření hromadné korespondence   Exporty do dalších formátů včetně PDF   Komunikace mezi programy MS Word, MS Excel a MS PowerPoint   Vlastní nastavení ovládacích prvků   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Jan Andrš, Valérie Laurenčíková, Ing. Petr Grešl, Ing. Martin Štěpánek a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   P...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Asertivní komunikace pro ženy

2019-02-15 - Asertivita pomáhá posilovat sebeúctu a důstojnost, pocit vlastní hodnoty a pomáhá budovat a rozvíjet vztahy s druhými.”Cílem života je sebezdokonalování a naším posláním je zdokonalovat sami sebe”, Oscar Wilde. Přínos pro účastníky: Asertivita učí poznat, zda se s Vámi někdo manipuluje a jak na to efektivně reagovat. Přináší vhodné slovní reakce na oprávněnou či neoprávněnou kritiku. Jako bonus ke kurzu - libovolná publikace podle vlastního výběru....
EDUX, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Mluvený projev a rétorika

2019-02-15 - První oblastí je práce s hlasem, používání mluvidel a využití pohybu bránice. Rozcvičení před prezentací. Nácvik dýchání. Trénink kapacity plic. Druhá část je zaměřena na psychické aspekty projevu, především na překonávání trémy a nejistoty a na sebevědomém hlasovém projevu. Nácvik a využití zážitkových technik NLP Třetí část se zaměřuje na práci s tělem - neverbální komunikaci při projevu a využití fyzických dispozic při mluveném projevu. Náplní čtvrté části je role typologie při přípravě prezentace nebo sebeprezentace. Jak zapůsobit na různé typy posluchačů i z hlediska psychologie? Používání slabých a silných slov, odstranění blokátorů komunikace....
EDUX, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Skype konzultace - ebook Kaizen - chci změnu

2019-02-15 - Cílem SKYPE konzultace je probrat vypracovaná cvičení s lektorem a vyhodnit závěry cvičení. Účastník získá další náměty, jak pokračovat či rozvíjet cvičení a a tipy, jak pracovat dál. Součástí 2 hodinové konzultace je i e-book. Skype konzultaci lze rozložit po hodinách. Na co se nejvíce téma quot;Kaizen - chci změnuquot; zaměřuje? Na změny v osobním i pracovním životě - vztahy [pracovní, osobní, rodinné], změny stravování, nová práce - kariéra, rozběhnutí podnikání, prevence syndromu vyhoření, posilování sebevědomí....
EDUX, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Kurz MS Excel - formuláře a makra

2019-02-15 - Kurz, ve kterém se naučíte tvořit formuláře pomocí MS Excel a pracovat s jednoduchými makry....
Školicí středisko ADMIS s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MANAGEMENT [mikro, malého a středního podniku se zaměřením na marketing] - denní kurz

2019-02-15 - Cílem rekvalifikačního kurzu Management [mikro, malého a středního podniku se zaměřením na marketing] je vybavit pracovníka znalostmi potřebnými pro organizaci a řízení marketingově orientovaného podniku v podmínkách tržní ekonomiky a dosáhnout toho, aby dokázal přijímat rozhodnutí. Posluchač by měl být schopen po ukončení rekvalifikačního kurzu zvládnout základní manažerské funkce: plánování, organizování, vedení, koordinace a kontrolování....
OBCHODNÍ INSTITUT - Podrobnosti o kurzu



MANAŽER

2019-02-15 - Kurz je možné absolvovat za účelem získání rekvalifikace [povinné závěrečné zkoušky, výstupní doklad: platné rekvalifikační osvědčení] nebo jako běžný vzdělávací kurz [bez povinnosti skládat závěrečné zkoušky, výstupním dokladem je osvědčení o absolvování kurzu]. Posluchač se po ukončení rekvalifikačního kurzu Manažer bude orientovat v legislativě spojené s pozicí manažera. Bude ovládat základní manažerské dovednosti: plánování, organizování, rozhodování, koordinování, kontrolování. Bude umět určit priority plnění jednotlivých úkolů, přidělovat úkoly členům pracovního kolektivu, srozumitelně formulovat zadání, určit pravomoc, vést pracovní kolektiv a zvolit vhodný manažerský styl řízení pracovníků ve vztahu k pracovnímu kolektivu i jednotlivcům....
OBCHODNÍ INSTITUT - Podrobnosti o kurzu



Facility management ve vztahu k povinnostem v BOZP, PO a ŽP

2019-02-15 - Absolvent získá znalosti a přehled o právních předpisech, které jsou nedílnou součástí tzv. objektivního plnění jeho legislativních povinností, kdy bude schopen co nejlépe řídit, posoudit a prosadit plnění zákonného rámce plynoucího z požárně bezpečnostního inženýrství ve firmě nebo na pracovišti a bude moci efektivně kontrolovat práci svých podřízených zaměstnanců v prevenci rizik, požární ochraně a ochraně životního prostředí ve vztahu k facility managementu....
PYROKONTROL trading consulting - Podrobnosti o kurzu



Kurz Hot Stones - masáž lávovými kameny

2019-02-15 - Masáž horkými lávovými kameny dokáže navodit báječné pocity úlevy a relaxace. Co se naučíte: Historie masáže lávovými kameny, Kontraindikace, Jak správně zacházet s lávovými kameny, Samotnou masáž lávovými kameny zad, šíje, nohou, rukou, Vyzkoušíte si postup rituálu Rituálu Bora-Bora, Speciální bonusy a tipy pro masáž lávovými kameny, Doporučení po masáži Hot Stones....
Kosmetická škola Le Club des Professionnels - Podrobnosti o kurzu



MANAGEMENT A VEDENÍ LIDÍ pro nově a nedávno jmenované manažery - 2denní

2019-02-18 - Motto: „Když změníte způsob, jakým se na věci díváte, věci, na které se díváte, se změní.“ - Wayne Dyer, autor a řečník Určeno pro všechny manažery a vedoucí projektů nezávisle na oboru působení, kteří teprve nedávno nastoupili na manažerskou pozici a chtějí si upevnit a rozšířit manažerské znalosti a dovednosti tak, aby mohli v této pozici co nejdříve uspět. Cíl: Na konci semináře budou mít účastníci jasný obraz o tom, jaké úkoly a překážky je v manažerské funkci čekají a budou schopni se s nimi od počátku úspěšně vyrovnat. Obsah: * Role a poslání manažera – rozdíl mezi manažerem a vůdcem, klíčové manažerské kompetence při liniovém a projektovém řízení, styly vedení lidí a jejich využití * Přijímání, rozdělování a stanovování cílů – parametry dobrých cílů, od strategických až po operativu, jak dobře převzít cíle od nadřízených a předat je dále * Delegování úkolů – proč a jaké úkoly delegovat a jaké ne, příprava a vedení delegovacího rozhovoru, styly delegování – od příkazu po předání pravomocí, jak se vypořádat s námitkami * Motivace spolupracovníků a podřízených při plnění úkolů, motivační faktory a jakých chyb se v motivaci vyvarovat * Kontrola a hodnocení úkolů a výkonu pracovníků – poskytování kritiky a pochvaly, podávání a přijímání zpětné vazby, oceňování a jeho význam v praxi * Budování výkonných týmů – skupina nebo tým, fáze vzniku týmu, jak NASA buduje týmy Metody výuky: Moderovaná diskuze účastníků, maximální zaměření na procvičení praktických situací, hraní rolí, osobní testy, skupinové a samostatné práce, případové studie, videotrénink. Každému tématu je věnován ucelený blok zahrnující význam tématu pro praxi, zásady provádění a nácvik konkrétních modelových situací se zpětnou vazbou pro účastníky. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Kancelářské minimum - (Word, Excel, Internet)

2019-02-18 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows.Kurz naučí posluchače základy práce s kancelářskými aplikacemi MS Office: MS Word a MS Excel. Touto základní znalostí se rozumí, že po ukončení kurzu budou absolventi schopni napsat jednoduchý dopis ve Wordu, graficky jej zformátovat, vytisknout a uložit. V programu Excel potom dokáží vytvořit jednoduchou formulářovou tabulku, vyplnit ji daty a základními výpočty, zformátovat, uložit a vytisknout. Součástí kurzu je i základní práce s internetem a elektronickou poštou.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Základy práce s programem MS Word – psaní textu a ukládání   Formátování dokumentu a základní práce s dokumentem   Formátování stránky a tisk   Práce s Internetem a elektronickou poštou   Základní ovládání programu MS Excel – popis a ovládání programu   Vkládání hodnot do buněk, formátování a úpravy v tabulce   Jednoduché výpočty a funkce v tabulce   Vytvoření jednoduché formulářové tabulky obsahující výpočty a její vytištění   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek, Dr. Alexandr Perutka a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.    Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/kancelarske-minimum-word-excel-internet-e-mail/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/kancelarske-minimum-word-excel-internet-e-mail.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Kancelářské minimum - OpenOffice

2019-02-18 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost WindowsUrčeno pro ty, kteří se potřebují seznámit se základními kancelářskými aplikacemi balíku OpenOffice, případně LibreOffice, a také aplikacemi pro Internet a elektronickou poštu.Kurz naučí posluchače základy práce s kancelářskými aplikacemi OpenOffice, případně LibreOffice: Textový editor a tabulkový procesor. Touto základní znalostí se rozumí, že po ukončení kurzu budou absolventi schopni napsat jednoduchý dopis v textovém editoru, graficky jej zformátovat, vytisknout a uložit. V tabulkovém kalkulátoru potom dokáží vytvořit jednoduchou formulářovou tabulku, vyplnit ji daty a základními výpočty, zformátovat, uložit a vytisknout. Součástí kurzu je i základní práce s internetem a elektronickou poštou.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Práce s textovým editorem Writer - psaní textu a ukládání   Základy práce s dokumentem (psaní, mazání, odstavce, vkládání symbolů…)   Formátování dokumentu - lokální (text, odstavec, tabulátory,…)   Tisk (formát stránky, náhled před tiskem, konečná úprava, nastavení tisku, tiskárny a tisk).   Internet a elektronická pošta   Práce s tabulkovým kalkulátorem Calc - popis a ovládání programu   Základy práce v tabulce (otevření, uložení, základy psaní do buněk…)   Práce s buňkami, formátování buněk v tabulce, práce se sloupci a řádky   Jednoduché výpočty a funkce v tabulce - zápis jednoduchých vzorců   Nastavení tiskové stránky, tisk   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 172 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10| ... >> poslední (12)



 
Novinky & Aktuality

Rostou mzdy roste riziko
mzdy | 2019-01-14 

Mzdy a personalistika | Money
mzdy | 2018-11-29 

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde