Rekvalifikační účetní kurzy
excel pro administrativni pracovniky
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Ekonomický management

Celkem nalezeno - 155 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10| ... >> poslední (11)






Úvod do webdesignu

2018-12-05 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet. Požadované vstupní znalosti: základy práce v prostředí Microsoft Windows a znalost internetu. Kurz je určen nejen zadavatelům webových projektů, ale také marketérům, kodérům, programátorům, grafikům i začínajícím webdesignérům. Naučíte se chápat sílu, kterou představuje funkční a vydělávající web a dostanete do ruky nástroje, jak takový web – s pomocí dobře fungujícího týmu vybudovat. Rozklíčujte tajemství nejúspěšnějších webů, které vydělávají ročně miliony.Přínos kurzu pro účastníky: Poznání rozdílu mezi „pěknou grafikou“ a skutečně funkčním webdesignem   Definování jasných cílů při zadávání webového projektu – co byste měli požadovat od svého webdesignera   Mobilní weby, aplikace a jak je využít   Technický dozor – jak uhlídat projekt, aby se Vám nevymkl z ruky   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Co je to webdesign a jak ho chápat   Zadání webových projektů a typy projektů, proces návrhu webu   Vize projektu a definování cílů   Struktura a obsah webu a uživatelská zkušenost   Řízení webových projektů   Typografie webu, co vidíme a co je skryté   Analýza funkčnosti webu, testování, zpětná vazba   Nalezitelnost webu a základy SEO, úspěšnost webu a její měření   Propagace webu   Praktický příklad s využitím všech uvedených technik na příkladu z praxe   Závěrečné procvičení výše uvedených témat     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc., Ing. Vladimír Kapic, Mgr. Rostislav Peška, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Profesionální asistentka – management podpory manažerů

2018-12-05 - Místo SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 Přednášející Petr Sládeček, MBA (manažerský poradce, mediální konzultant a vysokoškolský pedagog) Mgr. Petr Uherka, Dipl. Mgmt. (manažer, konzultant a vysokoškolský pedagog) Poznámka V ceně semináře jsou podkladové materiály a občerstvení. Každý účastník obdrží na konci semináře OSVĚDČENÍ o absolvování. Po celou dobu kurzu je pro vás připraveno bohaté občerstvení a kvalitní káva.       základy práce s časem; volba priorit v práci asistentky,   týdenní a denní manažerův plán,   komunikace se zákazníkem, s nadřízeným a se spolupracovníky (osobní, telefonní, e-mailem),   zvládání konfliktů,   asertivitou, klidem a humorem proti stresu,   jak rozumět odborným manažerským termínům,   rychlokurz klíčových pojmů finančního řízení, účetnictví, marketingu, obchodu, personalistiky • domlouvání schůzek, přijímání návštěv, obchodní korespondence, zápis z porady, příprava prezentací,   jak „řídit“ potřeby svých nadřízených.   ZDARMA INDIVIDUÁLNÍ KONZULTACE PO UKONČENÍ KURZU ...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu



Skladování a manipulace s materiálem

2018-12-05 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 2 – 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně vybavené příslušnou technikou ke kurzu, případně na dalších místech po dohodě s účastníky kurzu. A to v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je pět až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály. Cílem kurzu je poznat metody znalosti uplatňované v obchodních, logistických a výrobních firmách týkající se manipulace se zbožím, výrobky a zásilkami týkající se jejich přepravy, skladování a především manipulace s nimi. Účastníci získají znalosti, aby mohli po absolvování kurzu vykonávat pozice ve skladech a logistických centrech. Současně získají  praktické dovednosti a znalosti z oblasti skladovacích a manipulačních. Kurz je určen pracovníkům ve skladech v logistických a obchodních firmách, a všude tam, kde pro svoji práci potřebují znalosti manipulace se zbožím a jejich skladováním a přepravou.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Příjem zboží   Výdej zboží   Expedice   Kompletace, palette servis   Skladovací prostředky   Přepravní prostředky   Dopravní prostředky   Manipulační prostředky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden den od 9:00 do 16:00.   Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Jiří Grygar, Ing. Marek Laurenčík MBA, Pavel Štícha, Ing. Jan Regent a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /technicke-kurzy/skladovani-manipulace/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/skladovani-manipulace.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Stres a syndrom vyhoření u pedagogických pracovníků

2018-12-05 - Číslo akreditovaného kurzu: Neakreditováno : Kurz se zabývá velmi problematikou syndromu vyhoření a stresu u pedagogických pracovníků. Podává přehled nejmodernějších a často překvapivých poznatků o podstatě stresu v dnešním životě se zvláštní pozorností na problémy a témata, které ve své práci pedagogičtí praconíci. Součástí kurzu jsou praktická doporučení k tomu, jak efektivně negativním důsledkům stresu předcházet, jak s ním nakládat, eventuálně řešit jeho dopady. Přednášející je spol...
Aliaves Co., a.s. - Podrobnosti o kurzu



MANAGEMENT A VEDENÍ LIDÍ pro nově a nedávno jmenované manažery - 2denní

2018-12-06 - Motto: „Když změníte způsob, jakým se na věci díváte, věci, na které se díváte, se změní.“ - Wayne Dyer, autor a řečník Určeno pro všechny manažery a vedoucí projektů nezávisle na oboru působení, kteří teprve nedávno nastoupili na manažerskou pozici a chtějí si upevnit a rozšířit manažerské znalosti a dovednosti tak, aby mohli v této pozici co nejdříve uspět. Cíl: Na konci semináře budou mít účastníci jasný obraz o tom, jaké úkoly a překážky je v manažerské funkci čekají a budou schopni se s nimi od počátku úspěšně vyrovnat. Obsah: * Role a poslání manažera – rozdíl mezi manažerem a vůdcem, klíčové manažerské kompetence při liniovém a projektovém řízení, styly vedení lidí a jejich využití * Přijímání, rozdělování a stanovování cílů – parametry dobrých cílů, od strategických až po operativu, jak dobře převzít cíle od nadřízených a předat je dále * Delegování úkolů – proč a jaké úkoly delegovat a jaké ne, příprava a vedení delegovacího rozhovoru, styly delegování – od příkazu po předání pravomocí, jak se vypořádat s námitkami * Motivace spolupracovníků a podřízených při plnění úkolů, motivační faktory a jakých chyb se v motivaci vyvarovat * Kontrola a hodnocení úkolů a výkonu pracovníků – poskytování kritiky a pochvaly, podávání a přijímání zpětné vazby, oceňování a jeho význam v praxi * Budování výkonných týmů – skupina nebo tým, fáze vzniku týmu, jak NASA buduje týmy Metody výuky: Moderovaná diskuze účastníků, maximální zaměření na procvičení praktických situací, hraní rolí, osobní testy, skupinové a samostatné práce, případové studie, videotrénink. Každému tématu je věnován ucelený blok zahrnující význam tématu pro praxi, zásady provádění a nácvik konkrétních modelových situací se zpětnou vazbou pro účastníky. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Time management a zvládání stresu

2018-12-06 - Co se naučíte: Organizovat a optimálně využít svůj čas. Zefektivnit pracovní proces. Identifikovat priority v pracovním procesu. Vyhnout se stresovým situacím a problémům s nedostatkem času. Odolávat stresu. ...
Centrum služeb pro podnikání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Vyhledávací nástroje a analýza informací na webu

2018-12-06 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač, a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Kurz je určen především pro administrativní pracovníky, kteří potřebují na internetu aktivně vyhledávat informace o klientech, dodavatelích nebo konkurenci. V průběhu kurzu se naučíte rychle a afektivně vyhledávat informace a získaná data následně exportovat a analyzovat. Získáte také základní povědomí o tom, jak fungují internetové vyhledávače a jak je využít ve svůj prospěch.Přínos kurzu pro účastníky: Schopnost využívat pokročilé možnosti internetových vyhledávačů   Základní pojem o obchodování na internetu a využití obchodních příležitostí   Hledání potřebných informací o fyzických osobách i společnostech   Analýza získaných dat a jejich zpracování   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Jak pracují vyhledávače   České a zahraniční vyhledávače   Vyhledávač Google   Vyhledávač Seznam   Nakupování na internetu   Sociální sítě a způsoby jejich využití   Vyhledávání firem   Reklama na internetu   Praktický workshop   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Mgr. Rostislav Peška a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/vyhledavaci-nastroje-internet/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/vyhledavaci-nastroje-internet.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Zavádění štíhlé výroby do praxe

2018-12-06 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 3 – 5 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je pět až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály. Štíhlá výroba je prvním krokem k neustálému zdokonalování, přičemž je zde kladen důraz na porozumění novému přístupu k práci a rozvoj zaměstnanců a jejich ztotožnění se s firmou a přijetí své odpovědnosti za svou roli, kterou ve firmě zastávají. Cílem kurzu je prakticky využít principy štíhlé výroby a 5S na pracovišti v administrativních, výrobním nebo skladovacích prostorách společností. Současně s touto metodikou seznámit všechny pracovníky daného provozu a dostat ji do povědomí tak, aby ji vnímali jako celkový přínos a ne další zátěž. Tyto přínosy prakticky ukázat a pomocí těchto metod změnit celkový pohled na své pracoviště a tým, se kterým pracují. Kurz je veden interaktivní formou a posluchači jsou zapojováni do debat, aby si lépe uvědomovali a osvojili probíraná témata. Kurz je určen pracovníkům ve výrobních společnostech, skladovacích a logistických společnostech,   strojírenských společnostech, kovovýrobách, drobné údržbě, údržbářských a správcovských společnostech, a všude tam, kde je nutné organizovat zásoby, práci, zvyšovat bezpečnost při manipulaci a efektivitu lidské činnosti při výrobě.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Filozofie a úvod do štíhlé výroby   Teorie metody 5S, popis metodiky, cíle a smysl   Bezpečnost a ochrana zdraví při práci ve vztahu k štíhlé výrobě a metodě 5S   Zavedení metody 5S v podnicích, praktické ukázky a konzultace   Možnosti a úskalí metody, úvodní analýza   Tým na zavedení 5S, odpovědné osoby a jejich role   Praktická aplikace v kanceláři (fiktivní firma nebo přímo na pracovišti zákazníka) Dokumentace výchozího stavu a následné průběžné dokumentace   Separace (potřebný x nepotřebný materiál/předměty, využívaný/nevyužívaný )   Systematizace předchozího vytřídění dle kategorií   Vytvoření a udržení systému přehledného uložení a pořádku (vyčištěné pracoviště)   Standardizace přehledů činností a odpovědností   Sebedisciplinovanost – dodržování navrhnutého modelu a kontrola, auditování   Finální dokumentace stavu     Praktická aplikace ve výrobním/skladovacím provozu (fiktivní firma nebo přímo na pracovišti zákazníka) Postup viz. výše – separace -systematizace – pořádek – standardizace – finální dokumentace stavu   Pravidlo červených visaček   Plýtvání ve výrobních / skladovacích procesech   Metody odhalení plýtvání     Plýtvání v sy...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Time management čtvrté generace – řízením času řídíte vlastní život

2018-12-06 - Uvědomíte si, jakou roli hrají v životě člověka možnosti a cíle – pracovní i ty osobní. Zjistíte, jak moc na psychiku působí bezcílnost. Naučíte se způsob, jakým své cíle stanovovat, abyste se k nim co nejvíce dokázali přiblížit. Uvědomíte si své vnitřní a vnější zdroje, která vás podporují i to, co vám bere sílu. Podíváme se na rovnováhu mezi prací a osobním životem, co dělat s prokrastinací a kde ušetřit čas. * Time management čtvrté generace – řízením času řídíte vlastní život • jak se tvoří návyky, • jak řídíte svůj čas vy (test), • typologie osobnosti v řízení času, • jak a proč si stanovit cíle v práci a doma, jak je formulovat, abychom cílů dosáhli, • bezcílnost, • vaše výkonnostní křivka a jak s ní pracovat, • systém plánování cílů a priorit, • časožrouti a antičasožrouti – co šetří čas, • proč odkládáme a nestíháme, • jak ušetřit čas při každodenní pracovní rutině. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



MS Word - pokročilí

2018-12-07 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet. Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows a programu MS Word na základní úrovni. Tento kurz naučí posluchače základní práce s textovým editorem MS Word. Naučí se napsat libovolný text, zformátovat jej, vložit do něj případné obrázky, tabulky a další grafické prvky, a nakonec jej vytisknout. Dále se naučí používat záhlaví a další speciální nástroje, používat kontrolu pravopisu a některé prvky automatizace dokumentu (hromadná korespondence, styly dokumentu a odstavce, generování obsahu, rejstříku, automatické číslování atd...)Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Zopakování základních pojmů MS Word pro začátečníky   Procvičení uvedené látky napsáním, úpravou a tiskem složitějšího dokumentu   Práce s obrázky, tabulkami a textovými poli   Styly odstavce a jejich aplikace na dlouhý dokument   Automatický formát a galerie stylů   Styly dokumentu a práce se šablonami   Oddíly v dokumentu a jejich aplikování na dlouhý dokument   Automatický formát a práce s dokumentem   Organizační diagram a další grafické diagramy   Osnova, obsah, rejstřík, poznámky a revizní značky   Vkládání objektů a propojení   Slučování - vytváření hromadné korespondence   Exporty do dalších formátů včetně PDF   Komunikace mezi programy MS Word, MS Excel a MS PowerPoint   Vlastní nastavení ovládacích prvků   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Jan Andrš, Valérie Laurenčíková, Ing. Petr Grešl, Ing. Martin Štěpánek a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   P...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



EX220 - Red Hat Certificate of Expertise in Hybrid Cloud Management exam

2018-12-07 - Study points for the exam To help you prepare, review the exam objectives, which highlight the task areas you can expect to see on the exam. Being able to manage Red Hat CloudForms Management Engine (CFME) requires some level of skill with one or more of the underlying cloud and virtualization technologies supported by CFME. In order to provide a defined and manageable scope for the exam, the Red Hat Certificate of Expertise in Hybrid Cloud Management exam is based on Red Hat Enterprise Virtualization Management, one of the several that CFME supports. Therefore, you should also be able to perform these ancillary tasks with Red Hat Enterprise Virtualization Management: Import virtual machine template images into a pre-configured Red Hat Enterprise Virtualization Management environment Import ISO image files and template VM images into Red Hat Enterprise Virtualization Management Create virtual machine images from templates and customize various attributes * Experienced Red Hat CloudForms administrators seeking validation of their skills Students who have attended Red Hat CloudForms Hybrid Cloud Management (CL220)   Study points for the exam To help you prepare, review the exam objectives, which highlight the task areas you can expect to see on the exam. Being able to manage Red Hat CloudForms Management Engine (CFME) requires some level of skill with one or more of the underlying cloud and virtualization technologies supported by CFME. In order to provide a defined and manageable scope for the exam, the Red Hat Certificate of Expertise in Hybrid Cloud Management exam is based on Red Hat Enterprise Virtualization Management, one of the several that CFME supports. Therefore, you should also be able to perform these ancillary tasks with Red Hat Enterprise Virtualization Management: Import virtual machine template images into a pre-configured Red Hat Enterprise Virtualization Management environment Import ISO image files and template VM images into Red Hat Enterprise Virtualization Management Create virtual machine images from templates and customize various attributes of the virtual machine  You will not be directly evaluated on your ability to perform those ancillary tasks, but the inability to do so will prevent you from being able to perform the actual exam tasks, which include: Perform initial CloudForms management engine configuration via virtual machine console Add Red Hat Enterprise Virtualization as a cloud service provider Configure basic CFME settings Create new CFME roles Add CFME users and groups Create and apply smart tags Configure CFME to be able to provision virtual systems via all supported mechanisms Use CFME to provision virtual systems Configure control policies Configure chargeback reporting Configure reporting Perform drift analyses Configure alerts Configure life cycle management provisioning request default values Save the output from reporting and analyses in an external format that can be parsed by other tools Scores and reporting Official scores for exams come exclusively from Red Hat Certification Central. Red Hat does not authorize examiners or training partners to report results to candidates directly. Scores on the exam are usually reported within 3 U.S. business days. Exam results are reported as section scores. Red Hat does not report performance on individual items, nor will it provide additional information upon request.   Recommended course CL220 - Red Hat CloudForms Hybrid Cloud Management   ...
DataScript s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Asistent pedagoga mezi paragrafy

2018-12-07 - Číslo akreditovaného kurzu: Neakreditováno : Cíl semináře : Cílem tohoto školení je seznámit účastníky se základními pravidly ve vztahu asistent pedagoga-vedení školy a pomoci jim s orientací v množství změn po novele inkluzivní vyhlášky. Obsah semináře : Náplň práce asistenta pedagoga. Kompetence asistenta pedagoga a dalších pozic, spojených s realizací společného vzdělávání (školní asistent, asistent sociální inkluze). Medikace a zdravotní úkony v souvislosti s...
Aliaves Co., a.s. - Podrobnosti o kurzu



Integrovaný systém managementu - Modul III. - Manažer IMS

2018-12-10 - Integrovaný systém řízení [Integrated management system – IMS] je jednotný způsob vedení a řízení organizace, který mimo jiné splňuje požadavky pro řízení kvality, environmentu a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.Akademie TÜV SÜD Czech pro Vás připravila komplexní školení, které Vámumožní získat poznatky ze všech těchto oblastí řízení a o jejich vzájemnýchvazbách, a to od základního kurzu až po úroveň poradce integrovaného sys-tému řízení.                                                                               Komu je školení určeno                                                                              * pracovníkům, kteří jsou pověřeni řízením IMS* pracovníkům poradenských společností* těm, kteří si chtějí rozšířit a prohloubit znalosti v oblasti všech tří systémů  a jejich vzájemné integraci* požadované znalosti: rozsah Modulu II.Obsah školení* osobnostní předpoklady pro poradenskou a lektorskou činnost* koncepce obsahu a formy poradenské a školící činnosti* vstupní analýza podmínek pro zavedení systémových managementů  v dané organizaci* návrh struktury a tvorba předpisové a záznamové dokumentace* příprava organizace k certifikačnímu řízeníCo Vám školení přineseZorientujete se v možnostech různých stupňů a variant integrace systémo-vých managementů kvality, environmentu a BOZP. Seznámíte se s příkladystruktury dokumentace integrovaného systému. Budete se moci seznámittaké s poznatky z praxe v oblasti odpovědností a pravomocí manažeraIMS.Školení je ukončeno závěrečným testem a zkouškou, na jejímž základě Vámbude vystaven certifikát manažera IMS [platnost 3 roky od data vystavení]....
TÜV SÜD Czech s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Kancelářské minimum - (Word, Excel, Internet)

2018-12-10 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows.Kurz naučí posluchače základy práce s kancelářskými aplikacemi MS Office: MS Word a MS Excel. Touto základní znalostí se rozumí, že po ukončení kurzu budou absolventi schopni napsat jednoduchý dopis ve Wordu, graficky jej zformátovat, vytisknout a uložit. V programu Excel potom dokáží vytvořit jednoduchou formulářovou tabulku, vyplnit ji daty a základními výpočty, zformátovat, uložit a vytisknout. Součástí kurzu je i základní práce s internetem a elektronickou poštou.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Základy práce s programem MS Word – psaní textu a ukládání   Formátování dokumentu a základní práce s dokumentem   Formátování stránky a tisk   Práce s Internetem a elektronickou poštou   Základní ovládání programu MS Excel – popis a ovládání programu   Vkládání hodnot do buněk, formátování a úpravy v tabulce   Jednoduché výpočty a funkce v tabulce   Vytvoření jednoduché formulářové tabulky obsahující výpočty a její vytištění   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek, Dr. Alexandr Perutka a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.    Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/kancelarske-minimum-word-excel-internet-e-mail/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/kancelarske-minimum-word-excel-internet-e-mail.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Kancelářské minimum - OpenOffice

2018-12-10 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost WindowsUrčeno pro ty, kteří se potřebují seznámit se základními kancelářskými aplikacemi balíku OpenOffice, případně LibreOffice, a také aplikacemi pro Internet a elektronickou poštu.Kurz naučí posluchače základy práce s kancelářskými aplikacemi OpenOffice, případně LibreOffice: Textový editor a tabulkový procesor. Touto základní znalostí se rozumí, že po ukončení kurzu budou absolventi schopni napsat jednoduchý dopis v textovém editoru, graficky jej zformátovat, vytisknout a uložit. V tabulkovém kalkulátoru potom dokáží vytvořit jednoduchou formulářovou tabulku, vyplnit ji daty a základními výpočty, zformátovat, uložit a vytisknout. Součástí kurzu je i základní práce s internetem a elektronickou poštou.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Práce s textovým editorem Writer - psaní textu a ukládání   Základy práce s dokumentem (psaní, mazání, odstavce, vkládání symbolů…)   Formátování dokumentu - lokální (text, odstavec, tabulátory,…)   Tisk (formát stránky, náhled před tiskem, konečná úprava, nastavení tisku, tiskárny a tisk).   Internet a elektronická pošta   Práce s tabulkovým kalkulátorem Calc - popis a ovládání programu   Základy práce v tabulce (otevření, uložení, základy psaní do buněk…)   Práce s buňkami, formátování buněk v tabulce, práce se sloupci a řádky   Jednoduché výpočty a funkce v tabulce - zápis jednoduchých vzorců   Nastavení tiskové stránky, tisk   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 155 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10| ... >> poslední (11)




[?]
 
Novinky & Aktuality

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde