Rekvalifikační účetní kurzy
soft skills profesionalni asistentky manazera s certifikatem i budte oporou manazera i pracovniho ty mu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Ekonomický management

Celkem nalezeno - 192 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9| ... >> poslední (13)






EFEKTIVNÍ DELEGOVÁNÍ ÚKOLŮ aneb jak účinně přenášet úkoly a pravomoci na jinou osobu

2018-06-06 - Určeno pro manažery, podnikatele, vedoucí pracovních a projektových týmů a všechny, kteří vedou další zaměstnance. Cíl: Seznámit účastníky s principy a základy delegování tak, aby je dokázali v praxi efektivně využít. Obsah: * Delegování není přikazování (jak využít situační styly vedení v praxi) * Delegování typu „správce“ šetří Váš čas i nervy a pomáhá podřízeným rozvíjet se * Co vše můžete delegovat * Základní překážky při delegování – při delegování se můžete setkat s řadou překážek – jak na straně těch, na které chcete delegovat, tak také na straně vlastní – podíváme se, jak na ně! * Příprava na delegování – řada vedoucích selhává při delegování, protože neumějí ty, na které chtějí delegovat, dobře připravit – podíváme se, jak nám může pomoci manažerské koučování před delegováním * Co chcete delegovat – co ihned, co do čtvrt roku a co do roka? Metody výuky: Interaktivní forma s důrazem na vlastní zkušenost a zapojení účastníků. Součástí výcviku jsou individuální i týmové práce, testy, hry a modelové situace. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Timemanagement

2018-06-06 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Cílem semináře timemanagement je naučit účastníky analyzovat svůj pracovní styl a najít rezervy a možnosti jak efektivněji pracovat v čase. A zároveň se naučit efektivně řídit porady jako jednoho z možných "časožroutů".Celý výukový program je koncipován jako výcvikový kurz, v něž se střídá výklad lektora s praktickým výcvikem a případně s "role plays" s videozáznamem, skupinovým řešením cvičných příkladů a sebepoznávacích testů. Při výuce je využívána didaktická technika.Kurz je určen manažerům nižší a střední úrovně, obchodníkům a vedoucím projektů, všem, kteří chtějí efektivně komunikovat se svými partnery.Přínos kurzu pro účastníky: Umění jasně stanovovat priority   Efektivní plánování   Tvořivé myšlení a maximalizace výstupů za určité období   Efektivní komunikace   Schopnost využít čas jako dobrého sluhu - ne jako špatného pána   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Stanovení pravidel výcviku, vzájemné seznámení a kolečko očekávání   Pojetí efektivity, pojetí času a jeho vztahu k penězům   Work-life ballance   Prokrastinace a způsoby, jak se jí bránit   Proaktivita a její význam   Křivka pozornosti   Naléhavost a důležitost - Eisenhowerův princip   Paretovo pravidlo   ABC analýza - stanovování priorit, cvičný příklad na priority   Osobní vize   3 úrovně cílů - strategie, taktika, operativa   Plánovací systémy - nástroje manažera pro 21. století   Efektivní komunikace a WIN to WIN princip   Pochopení druhých jako klíč k úspěchu   Aktivní naslouchání a efektivní učení   Zásady delegování (x zadávání úkolů) - postup   Kvadranty úspěchu a obnova sil   Výkonnostní křivka   Budování návyků   Praktické rady k řízení času - workshop   Akční plán - první kroky v praxi   Zhodnocení a závěr kurzu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno ku...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS Excel pro ekonomy a manažery

2018-06-06 - Základní délka kurzu jsou tři dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows a programu MS Excel na základní úrovni.Tento kurz je určen účetním, ekonomům a dalším zájemcům, kteří se chtějí naučit efektivněji využívat pro své potřeby tabulkový procesor, další související programy. Účastníci budou seznámeni s možnostmi a praktickými způsoby využití počítačových produktů pro účely ekonomických úseků firem, seznámí se s tvorbou užitečných aplikací a použitím matematických a jiných funkcí zabudovaných v programových produktech, získají inspiraci pro další využití počítačů pro odbourání rutinních činností. Po absolvování kurzu budou uživatelé schopni pracovat s databázemi, budou umět vzájemně komunikovat mezi několika tabulkami a využívat dalších možností programu.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Souhrnný příklad na procvičování opakování základních znalostí   Podmíněné formátování tabulek včetně podmíněných funkcí   Vzorce a výpočty, přehled funkcí s parametry a příklady použití   Finanční funkce v příkladech   Vkládání objektů a propojení   Ověřování vstupních dat   Ochrana da v Excelu   Scénáře a práce s nimi   Citlivostní analýza a MS Excel   Práce s databázemi v Excelu – importy, filtry a kontingenční tabulky   Manažerské funkce a výpočtové algoritmy   Na praktických ukázkách budou předvedeny možnosti práce s formuláři.   Makra - jednoduchou formou vysvětlena podstata maker a jejich smysl pro laika)   Krátký úvod do makroprogramování. Cvičení jednoduchých maker na příkladech.   Další možnosti programu Excel včetně komunikace s jinými aplikacemi   Komplexní příklad – opakování (vytvoření jednoduché aplikace)   Opakování a procvičení probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu jsou tři dny, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Úvod do webdesignu

2018-06-06 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet. Požadované vstupní znalosti: základy práce v prostředí Microsoft Windows a znalost internetu. Kurz je určen nejen zadavatelům webových projektů, ale také marketérům, kodérům, programátorům, grafikům i začínajícím webdesignérům. Naučíte se chápat sílu, kterou představuje funkční a vydělávající web a dostanete do ruky nástroje, jak takový web – s pomocí dobře fungujícího týmu vybudovat. Rozklíčujte tajemství nejúspěšnějších webů, které vydělávají ročně miliony.Přínos kurzu pro účastníky: Poznání rozdílu mezi „pěknou grafikou“ a skutečně funkčním webdesignem   Definování jasných cílů při zadávání webového projektu – co byste měli požadovat od svého webdesignera   Mobilní weby, aplikace a jak je využít   Technický dozor – jak uhlídat projekt, aby se Vám nevymkl z ruky   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Co je to webdesign a jak ho chápat   Zadání webových projektů a typy projektů, proces návrhu webu   Vize projektu a definování cílů   Struktura a obsah webu a uživatelská zkušenost   Řízení webových projektů   Typografie webu, co vidíme a co je skryté   Analýza funkčnosti webu, testování, zpětná vazba   Nalezitelnost webu a základy SEO, úspěšnost webu a její měření   Propagace webu   Praktický příklad s využitím všech uvedených technik na příkladu z praxe   Závěrečné procvičení výše uvedených témat     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc., Ing. Vladimír Kapic, Mgr. Rostislav Peška, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Event Management

2018-06-06 - Pořádání společenských akcí, v marketingu označovanéjako Event Management, prošlo v poslední době výrazným vývojem. Už nestačí jen vybrat vhodné místo, špičkový kulturní program a drahý catering. Do popředí se dostává také důraz na obsah sdělení, zaměření konkrétního eventu. Podstatnou roli hrají in-field aktivity, zajištující větší viditelnost, zvací proces, plánování termínů, vyloučení kolize s jinými akcemi. V našem kurzu vás provedeme všemi náležitostmi moderního event managementu a ukážeme vám jak omezit rizika a zvýšit úspěšnost akce. * Pořádání společenských akcí, v marketingu označovanéjako Event Management, prošlo v poslední době výrazným vývojem. Už nestačí jen vybrat vhodné místo, špičkový kulturní program a drahý catering. Do popředí se dostává také důraz na obsah sdělení, zaměření konkrétního eventu. Podstatnou roli hrají in-field aktivity, zajištující větší viditelnost, zvací proces, plánování termínů, vyloučení kolize s jinými akcemi. V našem kurzu vás provedeme všemi náležitostmi moderního event managementu a ukážeme vám jak omezit rizika a zvýšit úspěšnost akce. Event jako součást Marketingové komunikace   Event jako součást Marketingové komunikace   Klasický Event Management   Speciální Eventy   Jak připravit úspěšný event   Strategie úspěšného Event managera   Eventy z praxe - zadání a řešení konkrétních eventů od "A do Z"   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Skladování a manipulace s materiálem

2018-06-06 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 2 – 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně vybavené příslušnou technikou ke kurzu, případně na dalších místech po dohodě s účastníky kurzu. A to v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je pět až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály. Cílem kurzu je poznat metody znalosti uplatňované v obchodních, logistických a výrobních firmách týkající se manipulace se zbožím, výrobky a zásilkami týkající se jejich přepravy, skladování a především manipulace s nimi. Účastníci získají znalosti, aby mohli po absolvování kurzu vykonávat pozice ve skladech a logistických centrech. Současně získají  praktické dovednosti a znalosti z oblasti skladovacích a manipulačních. Kurz je určen pracovníkům ve skladech v logistických a obchodních firmách, a všude tam, kde pro svoji práci potřebují znalosti manipulace se zbožím a jejich skladováním a přepravou.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Příjem zboží   Výdej zboží   Expedice   Kompletace, palette servis   Skladovací prostředky   Přepravní prostředky   Dopravní prostředky   Manipulační prostředky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden den od 9:00 do 16:00.   Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Jiří Grygar, Ing. Marek Laurenčík MBA, Pavel Štícha, Ing. Jan Regent a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /technicke-kurzy/skladovani-manipulace/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/skladovani-manipulace.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS Excel - pokročilé výpočty a funkce v příkladech

2018-06-06 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet. Určeno pro uživatele, kteří si chtějí rozšířit znalosti tabulkového procesoru Microsoft Excel v oblasti výpočtů a funkcí, včetně výpočtů ve vzájemně propojených tabulkách. Po absolvování kurzu budou uživatelé schopni pracovat s více vzájemně propojenými tabulkami a provádět mezi nimi výpočty. Dále se podrobně naučí pracovat s funkcemi programuKurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky:  Pravidla psaní vzorců, výpočty v tabulkách a sešitech   Praktické příklady výpočtů v tabulkách   Absolutní a relativní adresace, maticové výpočty   Základní popis funkcí a jejich parametrů, zopakování základních funkcí   Základní přehled a použití průvodce funkcí   Ukázka funkcí dle jednotlivých kategorií   Praktické procvičení funkcí dle požadavků účastníků kurzu   Diskuse a dotazy     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 8:00 – 13:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek, Dr. Alexandr Perutka  a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/ms-excel-vypocty-a-funkce/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-excel-vypocty-a-funkce.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Dovednosti pro úspěšné asistenty/-ky - staňte se účinnou podporou managementu

2018-06-06 - Odneste si soubor v praxi okamžitě uplatnitelných dovedností, které jsou nepostradatelné na každé asistentské pozici Úspěch je velice subjektivní dojem, protože to, co považujete za úspěch, váš nadřízený možná zhodnotí jinak. Nemůžeme vás proto naučit mít úspěch za všech okolností, ale ukážeme vám cestu, jak se mu svou snahou co nejvíce přiblížit. Kurz je určen: asistentky a asistenti   sekretářky a sekretáři   recepční    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: odhalíte své silné a slabé stránky, ve kterých se budete chtít zdokonalovat   osvojíte si pravidla time managementu pro lepší organizaci své práce i činností nadřízeného   naučíte se přirozeně navazovat kontakty   seznámíte se s nejčastějšími chybami v písemné komunikaci   telefonní rozhovor zvládnete s noblesou     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Jak dlouhodobě podávat excelentní výkon a nezbláznit se - priority Management and Work Life Balance

2018-06-06 - Srovnejte si priority, začněte vědomě emocionálně sdílet Pracujete naplno, ale necítíte se šťastní, nebo něco brání vaší spokojenosti? Víte, co je pro vás opravdu důležité, co vás nabíjí energií a kde naopak o sílu přicházíte? Objevte zdroje své skutečné, nejhlubší motivace a naučte se s nimi pracovat. Ukážeme vám, jak si dlouhodobě udržet výkonnost, aniž by vám došly síly či chuť něco dokázat. Dozvíte se, jak sladit své profesní i osobní cíle a jak nakládat s emocemi, časem a energií tak, abyste byli v životě úspěšnější a spokojenější. Probereme, proč je důležité vést sebe k náhledu vlastních životních hodnot. Proč má pro mne i pro firmu přínos, když přestaneme ztrácet čas aktivitami, které nemůžeme ovlivnit. Jak souvisí efektivita se spokojeností, proč a jak oboje naplnit. Kurz je určen: každému, kdo chce lépe sladit osobní a pracovní život a dosahovat lepších výkonů    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: Naučíte se pracovat s prioritami tak, abyste se necítili vystresovaní   Najdete způsob, jak zdokonalit svůj time management   Získáte celkový přehled o svém energetickém hospodaření a dozvíte se, jak eliminovat ztráty   Při skupinové práci obdržíte cennou zpětnou vazbu a naleznete své vlastní řešení   Obdržíte konkrétní návod na zavedení potřebných změn s ohledem na vaši aktuální pracovní etapu   Nebudeme si jen povídat, ale vyzkoušíme si na Vašem konkrétním příkladě, jak s tím lze pracovat     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



MS Excel - databáze a kontingenční tabulky

2018-06-07 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Určeno pro uživatele, kteří si chtějí prohloubit své znalosti tabulkového procesoru Microsoft Excel v oblasti práce s tabulkou jako s databází. Po absolvování kurzu budou uživatelé schopni pracovat s databázemi, budou v nich umět třídit, filtrovat záznamy, vytvářet souhrny a kontingenční tabulky.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Práce s databází v Excelu - co je to databáze, princip práce s databází   Vložení libovolné databáze do tabulky Excelu, formulář   Třídění databáze (seřazení dle „klíčů“)   Filtrování údajů – automatický a rozšířený filtr   Souhrnné výpočty a jejich export   Práce s externími databázemi v Excelu – propojování dat   Import dat do tabulky v Excelu   Kontingenční tabulka a práce s ní jako zdrojem dat pro analýzy   Tvorba kontingenční tabulky, výpočty a úpravy včetně kontingenčních grafů   Praktická ukázka využití databázových nástrojů a kontingenčních tabulek   Datový model Excelu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí půlden, vždy 9:00 – 13:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek, Dr. Alexandr Perutka a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-excel-prace-s-databazemi-a-kontingencni-tabulky/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-excel-prace-s-databazemi-a-kontingencni-tabulky.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Vyhledávací nástroje a analýza informací na webu

2018-06-07 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač, a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Kurz je určen především pro administrativní pracovníky, kteří potřebují na internetu aktivně vyhledávat informace o klientech, dodavatelích nebo konkurenci. V průběhu kurzu se naučíte rychle a afektivně vyhledávat informace a získaná data následně exportovat a analyzovat. Získáte také základní povědomí o tom, jak fungují internetové vyhledávače a jak je využít ve svůj prospěch.Přínos kurzu pro účastníky: Schopnost využívat pokročilé možnosti internetových vyhledávačů   Základní pojem o obchodování na internetu a využití obchodních příležitostí   Hledání potřebných informací o fyzických osobách i společnostech   Analýza získaných dat a jejich zpracování   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Jak pracují vyhledávače   České a zahraniční vyhledávače   Vyhledávač Google   Vyhledávač Seznam   Nakupování na internetu   Sociální sítě a způsoby jejich využití   Vyhledávání firem   Reklama na internetu   Praktický workshop   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Mgr. Rostislav Peška a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/vyhledavaci-nastroje-internet/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/vyhledavaci-nastroje-internet.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Management konfliktů

2018-06-07 - V průběhu tréninku se účastníci seznámí a také si formou praktického nácviku zkusí techniky zvládání různých typů konfliktů v pracovním prostředí, od banálních střetů až po vyhrocené antipatie. Nevyřešené konflikty zásadně ovlivňují pracovní atmosféru a tím efektivitu, výkon a spokojenost zaměstnanců. V pracovním prostředí trávíme velkou část svého života a pracovní konflikty pro nás mohou být pohonem a inspirací, nebo frustrací. Volba je na nás! * V průběhu tréninku se účastníci seznámí a také si formou praktického nácviku zkusí techniky zvládání různých typů konfliktů v pracovním prostředí, od banálních střetů až po vyhrocené antipatie. Nevyřešené konflikty zásadně ovlivňují pracovní atmosféru a tím efektivitu, výkon a spokojenost zaměstnanců. V pracovním prostředí trávíme velkou část svého života a pracovní konflikty pro nás mohou být pohonem a inspirací, nebo frustrací. Volba je na nás! Náš přítel konflikt   Náš přítel konflikt   Řízení konfliktů   Vyhodnocení konfliktní situace   Modelové situace   Vlastní "case study"   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Zavádění štíhlé výroby do praxe

2018-06-07 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 3 – 5 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je pět až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály. Štíhlá výroba je prvním krokem k neustálému zdokonalování, přičemž je zde kladen důraz na porozumění novému přístupu k práci a rozvoj zaměstnanců a jejich ztotožnění se s firmou a přijetí své odpovědnosti za svou roli, kterou ve firmě zastávají. Cílem kurzu je prakticky využít principy štíhlé výroby a 5S na pracovišti v administrativních, výrobním nebo skladovacích prostorách společností. Současně s touto metodikou seznámit všechny pracovníky daného provozu a dostat ji do povědomí tak, aby ji vnímali jako celkový přínos a ne další zátěž. Tyto přínosy prakticky ukázat a pomocí těchto metod změnit celkový pohled na své pracoviště a tým, se kterým pracují. Kurz je veden interaktivní formou a posluchači jsou zapojováni do debat, aby si lépe uvědomovali a osvojili probíraná témata. Kurz je určen pracovníkům ve výrobních společnostech, skladovacích a logistických společnostech,   strojírenských společnostech, kovovýrobách, drobné údržbě, údržbářských a správcovských společnostech, a všude tam, kde je nutné organizovat zásoby, práci, zvyšovat bezpečnost při manipulaci a efektivitu lidské činnosti při výrobě.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Filozofie a úvod do štíhlé výroby   Teorie metody 5S, popis metodiky, cíle a smysl   Bezpečnost a ochrana zdraví při práci ve vztahu k štíhlé výrobě a metodě 5S   Zavedení metody 5S v podnicích, praktické ukázky a konzultace   Možnosti a úskalí metody, úvodní analýza   Tým na zavedení 5S, odpovědné osoby a jejich role   Praktická aplikace v kanceláři (fiktivní firma nebo přímo na pracovišti zákazníka) Dokumentace výchozího stavu a následné průběžné dokumentace   Separace (potřebný x nepotřebný materiál/předměty, využívaný/nevyužívaný )   Systematizace předchozího vytřídění dle kategorií   Vytvoření a udržení systému přehledného uložení a pořádku (vyčištěné pracoviště)   Standardizace přehledů činností a odpovědností   Sebedisciplinovanost – dodržování navrhnutého modelu a kontrola, auditování   Finální dokumentace stavu     Praktická aplikace ve výrobním/skladovacím provozu (fiktivní firma nebo přímo na pracovišti zákazníka) Postup viz. výše – separace -systematizace – pořádek – standardizace – finální dokumentace stavu   Pravidlo červených visaček   Plýtvání ve výrobních / skladovacích procesech   Metody odhalení plýtvání     Plýtvání v sy...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Naučte se konečně psát správně čárky! - získejte jistotu v nejobtížnější oblasti českého jazyka - interpunkci

2018-06-07 - Chybovat je lidské a v psaní čárek to platí více než dvojnásobně. Někdo píše čárek v souvětích nedostatek. Někdo je zase píše i na místech, kam vůbec nepatří, i když by se tam zdály být zcela přirozené. Také se řídíte pravidlem, kde mi klesne hlas, tam udělám čárku? Tak tenhle trik vám vyvrátíme, ale tipů si odnesete spoustu. Zopakujte si pravidla, která jste již od školy zapomněli, a najděte konkrétní odpovědi na otázky, na které vám internetové zdroje odpovídají pouze obecně. Kurz je určen: všem, kteří chtějí získat jistotu v psaní čárek ve větách   copywriterům   pracovníkům marketingu a obchodu   specialistům interní a externí komunikace    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: zopakujete si pravidla pro psaní čárek v dlouhých i krátkých souvětích   získáte konkrétní odpovědi, jak psát čárky ve vámi nejčastěji používaných větách   obdržíte návod, tipy a triky, jak si psaní čárek usnadnit   odejdete s pocitem jistoty, že vaše písemná komunikace je profesionální a bez chyb     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



MS Word - pokročilí

2018-06-08 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet. Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows a programu MS Word na základní úrovni. Tento kurz naučí posluchače základní práce s textovým editorem MS Word. Naučí se napsat libovolný text, zformátovat jej, vložit do něj případné obrázky, tabulky a další grafické prvky, a nakonec jej vytisknout. Dále se naučí používat záhlaví a další speciální nástroje, používat kontrolu pravopisu a některé prvky automatizace dokumentu (hromadná korespondence, styly dokumentu a odstavce, generování obsahu, rejstříku, automatické číslování atd...)Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Zopakování základních pojmů MS Word pro začátečníky   Procvičení uvedené látky napsáním, úpravou a tiskem složitějšího dokumentu   Práce s obrázky, tabulkami a textovými poli   Styly odstavce a jejich aplikace na dlouhý dokument   Automatický formát a galerie stylů   Styly dokumentu a práce se šablonami   Oddíly v dokumentu a jejich aplikování na dlouhý dokument   Automatický formát a práce s dokumentem   Organizační diagram a další grafické diagramy   Osnova, obsah, rejstřík, poznámky a revizní značky   Vkládání objektů a propojení   Slučování - vytváření hromadné korespondence   Exporty do dalších formátů včetně PDF   Komunikace mezi programy MS Word, MS Excel a MS PowerPoint   Vlastní nastavení ovládacích prvků   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Jan Andrš, Valérie Laurenčíková, Ing. Petr Grešl, Ing. Martin Štěpánek a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   P...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 192 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9| ... >> poslední (13)



 
Novinky & Aktuality

Mzdy
mzdy | 2017-11-01 

Stát pošle poště 800 milionů za ztrátové služby. Zaměstnancům vzrostou mzdy říká Chovanec
mzdy | 2017-03-03 
Že za ztratove služby pošte pošle penize stat domluvili ministri Chovanec a Babiš. Pul miliardy ma jit na vyšši vyplaty zamestnancu.

Vedení účetnictví | Praha | avanibusiness.cz
účetnictví | 2017-03-01 
Spolehlive a rychle zpracujeme dane. Vedeni ucetnictvi a mezd online. Poradenstvi. Vedeni ucetnictvi dane mzdy. Poradenstvi

Šance na podnikání nejen pro nezaměstnané
mzdy | 2017-03-01 
#8222 Projekt podnikatelsko-zamestnaneckych družstev je zameren na podporu podnikani pro osoby ohrožene na trhu prace. System podpory je nastaven tak aby co nejvice pomohl všem zajemcum o zahajeni podnikani. Je urcen všem kteri by si chteli otestov

Vláda schválila zvýšení nemocenské při dlouhodobé pracovní neschopnosti
nemocenské | 2017-02-28 
Vlada schvalila zvyšeni nemocenske pri dlouhodobe pracovni neschopnosti lt br gt Vlada dnes projednala navrh MPSV ktery zlepši socialni situaci lidem pri dlouhodobe pracovni neschopnosti. Opatreni zajisti zmirneni ekonomickeho dopadu zpusobneho

Vláda rozhodla o příspěvku na opravy silnic či růstu nemocenské
nemocenské | 2017-02-28 
Praha - Vlada na svem dnešnim zasedani rozhodla o trimiliardove financni pomoci krajum na opravy silnic nižšich trid. Kabinet take rešil otazku rustu nemocenske dlouhodobe

Archiv nabídky pracovních míst Účetní do Oddělení účetnictví
účetnictví | 2017-02-28 
07.02.2017 Archiv nabidky pracovnich mist | Nabidka plati do 24. unora 2017 Statni fond životniho prostredi ceske republiky vyhlašuje vyberove rizeni na pozici ucetni do Oddeleni ucetnictvi Hledame otevrenou komunikativni a peclivou osobnost ktera by

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde