Rekvalifikační účetní kurzy
soft skills profesionalni asistentky manazera s certifikatem i budte oporou manazera i pracovniho ty mu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Ekonomický management

Celkem nalezeno - 215 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9| ... >> poslední (15)






Management konfliktů

2018-03-06 - V průběhu tréninku se účastníci seznámí a také si formou praktického nácviku zkusí techniky zvládání různých typů konfliktů v pracovním prostředí, od banálních střetů až po vyhrocené antipatie. Nevyřešené konflikty zásadně ovlivňují pracovní atmosféru a tím efektivitu, výkon a spokojenost zaměstnanců. V pracovním prostředí trávíme velkou část svého života a pracovní konflikty pro nás mohou být pohonem a inspirací, nebo frustrací. Volba je na nás! * V průběhu tréninku se účastníci seznámí a také si formou praktického nácviku zkusí techniky zvládání různých typů konfliktů v pracovním prostředí, od banálních střetů až po vyhrocené antipatie. Nevyřešené konflikty zásadně ovlivňují pracovní atmosféru a tím efektivitu, výkon a spokojenost zaměstnanců. V pracovním prostředí trávíme velkou část svého života a pracovní konflikty pro nás mohou být pohonem a inspirací, nebo frustrací. Volba je na nás! Náš přítel konflikt   Náš přítel konflikt   Řízení konfliktů   Vyhodnocení konfliktní situace   Modelové situace   Vlastní "case study"   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



MS Visio

2018-03-06 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet. Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows. Tento kurz naučí posluchače upravovat do přehledné grafické podoby data, nápady, schémata, náčrtky a grafy včetně technických výkresů a síťových nákresů vyrobených některým z profesionálních programů. Posluchači pochopí podstatu programu a další možnosti jeho využití. Po praktické stránce je možno očekávat po ukončení kurzu od účastníků schopnost vytvoření středně složitého výkresu včetně jeho rozložení do vrstev.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Popis a základní ovládání programu MS Visio   Úvodní ukázka vlastností programu   Tvorba nového výkresu, podklady, tiskové výstupy a vlastnosti stránek   Vkládání objektů do výkresu – grafické objekty, obrázky, kreslení   Vkládání vývojových grafů, organizačních schémat a projektových úloh včetně propojování objektů   Práce s objekty ve výkresech a jejich vlastnosti   Tvorba a úprava knihoven grafických objektů   Tvorba a úprava šablon – předloh stran dokumentů   Práce s vrstvami – kreslení projektových schémat   Export a import do dalších grafických programů (CorelDraw, CAD, Microstation …)   Ukázka dalších možností programu, nastavení     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc, Jan Andrš, Ing. Petr Grešl, Ing. Martin Štěpánek a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-visio/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-visio.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Asertivita

2018-03-07 - Asertivita patří v dnešní době mezi důležité komunikační schopnosti, kterou jednající projevuje úctu k sobě samému i druhým. Asertivní člověk je hůře manipulovatelný, dokáže volně projevit své pocity a přání, kontroluje svůj hněv a dokáže se vcítit do pocitů ostatních. Asertivní chování, kterému Vás má naučit tento kurz, Vám zaručí úspěšná jednání, pomuže zachovat klid a zajistí respekt....
ACZ, vzdělávací centrum - Podrobnosti o kurzu



JEDNÁNÍ S PODŘÍZENÝMI A ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTNÍCH SITUACÍ pro liniový management, mistry a další vedoucí pracovníky - 2denní

2018-03-07 - Cíl: * Naučit se techniky účinného jednání s lidmi * Schopnost analyzovat konfliktní situace a zvolit nejlepší strategie * Schopnost rozpoznat konfliktní typy * Získat dovednost vést obtížné rozhovory Obsah: 1. den * Role liniového manažera, mistra v moderní organizaci * Komunikační dovednost jako základní nástroj úspěchu v práci s lidmi (dotazník MBTI a jeho vyhodnocení) * Typy rozhovorů a jejich trénink (výběrový, motivační, koučovací a hodnotící rozhovor) * Styly řízení a jejich uplatnění v praxi (autoritativní, participativní, delegování, koučování) 2. den * Motivace podřízených (výukový film) * Metody vedení týmu * Typy konfliktů v podniku * Pět způsobů řešení konfliktů * Konfliktní typy a strategie, jak je zvládnout * Modelová řešení konfliktních situací – trénink Metody výuky: Výklad, práce ve skupinách, případové studie, dotazníky a jejich vyhodnocení, trénink rozhovorů a jejich rozbor. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Event Management

2018-03-07 - Pořádání společenských akcí, v marketingu označovanéjako Event Management, prošlo v poslední době výrazným vývojem. Už nestačí jen vybrat vhodné místo, špičkový kulturní program a drahý catering. Do popředí se dostává také důraz na obsah sdělení, zaměření konkrétního eventu. Podstatnou roli hrají in-field aktivity, zajištující větší viditelnost, zvací proces, plánování termínů, vyloučení kolize s jinými akcemi. V našem kurzu vás provedeme všemi náležitostmi moderního event managementu a ukážeme vám jak omezit rizika a zvýšit úspěšnost akce. * Pořádání společenských akcí, v marketingu označovanéjako Event Management, prošlo v poslední době výrazným vývojem. Už nestačí jen vybrat vhodné místo, špičkový kulturní program a drahý catering. Do popředí se dostává také důraz na obsah sdělení, zaměření konkrétního eventu. Podstatnou roli hrají in-field aktivity, zajištující větší viditelnost, zvací proces, plánování termínů, vyloučení kolize s jinými akcemi. V našem kurzu vás provedeme všemi náležitostmi moderního event managementu a ukážeme vám jak omezit rizika a zvýšit úspěšnost akce. Event jako součást Marketingové komunikace   Event jako součást Marketingové komunikace   Klasický Event Management   Speciální Eventy   Jak připravit úspěšný event   Strategie úspěšného Event managera   Eventy z praxe - zadání a řešení konkrétních eventů od "A do Z"   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Principy štíhlé výroby a 5S

2018-03-07 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 2 – 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je pět až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály. Cílem kurzu je naučit  základy efektivity práce a zásad štíhlé výroby podle japonské metody 5S. Tato metoda je prvním krokem k neustálému se zdokonalování ( KAIZEN ), které využívají přední nadnárodní společnosti jako například Toyota. Přičemž je zde kladen důraz na porozumění novému přístupu k práci a rozvoj zaměstnanců a jejich ztotožnění se s firmou a přijetí své odpovědnosti za svou roli, kterou ve firmě zastávají. Kurz je veden interaktivní formou a posluchači jsou zapojováni do debat, aby si lépe uvědomovali a osvojili probíraná témata. Pro zvládnutí tohoto kurzu nejsou nutné žádné předešlé zkušenosti ani znalosti o tématu. Přednášená látka je vysvětlena včetně všech doprovodných témat, která ucelují látku. Kurz je určen pracovníkům ve výrobních společnostech, skladovacích a logistických společnostech,   strojírenských společnostech, kovovýrobách, drobné údržbě, údržbářských a správcovských společnostech, a všude tam, kde je nutné organizovat zásoby, práci, zvyšovat bezpečnost při manipulaci a efektivitu lidské činnosti při výrobě.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Firma a zaměstnanci   Přístup k práci   Komunikace   Zodpovědnost   Hodnota úklidu   Systém práce   Úvod do štíhlé výroby   1S SEIRI (roztřídit)   2S SEITON (srovnat)   3S SEISO (vyčistit)   4S SEIKETSU (systematizovat)   5S SHITSUKE (standardizovat)   Nástroje na efektivní plánování času     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden den od 9:00 do 16:00.   Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Josef Grygar, Ing. Marek Laurenčík MBA, Ing. Jan Regent, Pavel Štícha a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.    Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /technicke-kurzy/stihla-vyroba/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/stihla-v...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Prodejte sebe a své myšlenky - Elevator Speech, Asertivní chování

2018-03-07 - Elevator speech, Umění sebeprezentace, Jak prosadit svou myšlenku/nápad, Jak být nezapomenutelní   Schopnost zaujmout náš protějšek v krátkém čase   Představení techniky elevator speech, jak ji připravit a proč ji využívat   Tipy na pomocníky při tvorbě elevator speech, upozornění na úskalí   Vlastní praktický nácvik         Nechceme být agresivní ani pasivní, chceme být asertivní   Vyvarujme se pasivního a agresivního chování a jednejme asertivně   Práva a povinnosti v asertivní komunikaci   Kouzlo prosím a děkuji, umění komplimentu   Z konfliktních situací se vztyčenou hlavou   Naučme se říkat NE     ...
DMC management consulting - Podrobnosti o kurzu



MS Access - základní kurz

2018-03-07 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet. Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows. Cílem kurzu je naučit se základní práce s databázovým programem MS Access a vytvářet v něm jednoduché databáze. Účastníci kurzu se naučí pracovat s tabulkami, vytvářet výběry z tabulek a formulářové sestavy pro zadávání dat. Uložené údaje budou umět exportovat a dále s nimi pracovat.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Základy práce s programem MS Access   Práce s tabulkou, relace mezi tabulkami a další pomocné akce s tabulkami   Tvorba jednoduchých dotazů pomocí průvodce i ručně   Dotazy z několika tabulek, dotazy se souhrnem   Akční dotazy: vytvářecí, přidávací, aktualizační, odstraňovací   Tvorba jednoduchého formuláře z dat tabulek i dotazů   Další práce s formuláři včetně propojených formulářů   Sestavy a jednoduchý tisk dat sestav, tabulek a dotazů   Tvorba jednoduché i složitější sestavy   Opakování a procvičení probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu jsou dva školicí dny, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-access-pro-zacatecniky/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-access-pro-zacatecniky.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Typologie osobnosti DISC - manažerská nadstavba

2018-03-08 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Podstatou efektivní práce jedince je dnes znalost sama sebe a schopnost se účinně dorozumět s kolegy v pracovním týmu, s podřízenými, nadřízenými i obchodními partnery. Kurz nabídne účastníkům prohloubení sebepoznání a vzájemného poznání pomocí standardizovaného nástroje modelu DISC. Tento model umožní účastníkům porozumět lépe sobě i svým podřízeným. Kurz je určen především pro střední management a management první linie, leaderům obchodních týmů, vedoucím projektů, všem, kteří chtějí nejen řídit, ale také vést a motivovat své podřízené.Seminář je veden interaktivní formou – kombinace teorie se cvičeními z praxe. Budou realizovány praktické nácviky konkrétních situací individuálně i v týmu (např. jak zvolit efektivní komunikační styl pro různé povahové profily DISC, vzájemné sebepoznání metodou semafor, jak poznat různé povahové profily v praxi na první pohled, aj.). Při výuce je využívána didaktická technika.Přínos kurzu pro účastníky: Sebepoznání a poznání druhých – jednoduše, pozitivně a prakticky   Zlepšení komunikace uvnitř týmu i mimo něj   Snížení a předcházení konfliktům v týmu   Zvýšení úspěšnosti při prodeji a získávání nových zákazníků   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Stanovení pravidel výcviku, vzájemné seznámení a kolečko očekávání   Úloha managementu při vedení lidí, organizování a vyjednávání   Metoda DISC a vedení lidí   Management a leadership – aplikace na model DISC   Styly vedení lidí - DISC   Situační model vedení   Řízení vztahů se zaměstnanci   Koučování jako nástroj vedení lidí   Motivace jednotlivých typů DISC   DISC team – složení týmu, analýza týmu   Jednání a vyjednávání – praktický workshop   Jak dostat z lidí maximum – praktický workshop   Mocenské klima na pracovišti   Dimenze osobnosti manažera   Klíčové zásady úspěšného vedoucího pracovníka   Akční plán - první kroky v praxi   Zhodnocení a závěr kurzu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu. &nb...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Úspěšná asistentka manažera

2018-03-08 -     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Typologie DISC

2018-03-08 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Podstatou efektivní práce jedince je dnes znalost sama sebe a schopnost se účinně dorozumět s kolegy v pracovním týmu, s podřízenými, nadřízenými i obchodními partnery. Kurz nabídne účastníkům prohloubení sebepoznání a vzájemného poznání pomocí standardizovaného nástroje modelu DISC. Tento model umožní účastníkům porozumět lépe sobě, svému chování, motivům, silným a slabým stránkám. Pochopit odlišnost ostatních, respektovat je a umět s nimi pracovat, a tím předcházet konfliktům na pracovišti i mimo něj a zefektivňovat práci v týmu.Seminář je veden interaktivní formou – kombinace teorie se cvičeními z praxe. Budou realizovány praktické nácviky konkrétních situací individuálně i v týmu (např. jak zvolit efektivní komunikační styl pro různé povahové profily DISC, vzájemné sebepoznání metodou semafor, jak poznat různé povahové profily v praxi na první pohled, aj.). Při výuce je využívána didaktická technika.Přínos kurzu pro účastníky: Sebepoznání a poznání druhých – jednoduše, pozitivně a prakticky   Zlepšení komunikace uvnitř týmu i mimo něj   Snížení a předcházení konfliktům   Umění motivovat zaměstnance k vyššímu výkonu - bez zbytečného úsilí   Schopnost podávat účinnou zpětnou vazbu   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Stanovení pravidel výcviku, vzájemné seznámení a kolečko očekávání   Různí lidé, různé pohledy   Vztahový marketing a jeho aplikace ve Vaší profesi   Klíčové zásady pro úspěšnou komunikaci ve firmě   Sociální percepce a její vliv na rozvoj osobnosti   Vysvětlení modelu lidského chování DISC   Aplikace znalostí jednotlivých osobností v praxi   Metody pro vylepšení vztahů v týmu i směrem ke kolegům, podřízeným zákazníkům   Efektivní komunikace s různými typy lidí a tajemství úspěchu   Klíčové zásady pro osobní rozvoj pomocí typologie DISC   Akční plán - první kroky v praxi   Zhodnocení a závěr kurzu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz a...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Internet - základní kurz

2018-03-09 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Kurz naučí posluchače všechny standardní možnosti práce s internetem, vyhledávání a komunikační nástroje na internetu. Dále se seznámíte s prostředím Google a jejich možnostmi. Dále práci s aktivními formulářovými prvky jak pro vyhledávání, tak pro další práci. Součástí kurzu je základní ukázka práce i Google aplikacemi, webmaily a dalšími prvky současných technologií.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Opakování základních pojmů z předpokládaných znalostí   Základní seznámení s jednotlivými internetovými prohlížeči   Základní pojmy na internetu (, doména …), internetovské adresy   Praktická práce s hypertextovými stránkami, způsoby prohlížení stránek   Internetové portály a katalogy   Vyhledávací nástroje na internetu – Google, Seznam, a další   Používání webmailu a základní ukázky   Zajímavá místa na internetu, nejčastější zdroje informací   Ukládání získaných informací na vlastní počítač   Tipy a triky s internetem, zajímavé adresy   Filosofie internetu – pravidla projevu na internetu   Zabezpečení a ochrana při práci s internetem   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí půlden, vždy 9:00 – 13:00 hodin   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek, Dr. Alexandr Perutka  a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/internet-zakladni-kurz/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/internet-zakladni-kurz.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS Outlook

2018-03-09 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet. Tento kurz je určen pro ty, kteří používají denně počítač ke své práci a chtějí plně využít tohoto programu pro plánování svého pracovního dne a svých úkolů, plánování ve skupině a využívání elektronické pošty. Po absolvování tohoto kurzu budou uživatelé umět využívat všechny schopnosti uvedeného programu (plánování úkolů, schůzek, elektronickou poštu) včetně plánování ve skupinách.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Opakování základních pojmů z předpokládaných znalostí.   Základní popis programu – pruh nástrojů aplikace Outlook   Elektronická pošta – jeden z hlavních nástrojů Outlooku (princip, popis programu)   Použití seznamu adres – kontakty (vytvoření, úprava a rušení kontaktů)   Kalendáře a úkoly (plánovač schůzek, úprava činností, …)   Práce se soubory v elektronické poště   Komunikace dat z programu MS Outlook s ostatními programy MS Office   Nastavení některých parametrů v programu MS Outlook (nástroje, obrazovka,….)     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí půlden, vždy 9:00 – 13:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj. Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek, Dr. Alexandr Perutka a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-outlook/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-outlook.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS PowerPoint pro uživatele

2018-03-09 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows.Určeno pro uživatele, kteří chtějí vytvářet přehledné prezentace pro předvádění svých produktů jak ve formě tištěných prezentačních materiálů, tak pro použití na promítání nebo předvádění na obrazovce (tzv. slideshow). Po absolvování kurzu dokážou uživatelé vytvořit středně složitou prezentaci včetně vložení grafických objektů z externích zdrojů dat, naučí se ji vytisknout případně připravit pro předvádění na obrazovce.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Popis a základní ovládání programu MS PowerPoint   Seznámení s možnostmi aplikace MS PowerPoint - typy objektů a jejich organizace   Vytvoření prezentace s využitím připravených průvodců   Vkládání textových polí, používání textu v prezentaci, stínování, barvy textu, výplně   Vkládání obrázků, grafiky a dalších objektů, přesouvání a překrývání objektů   Kreslení v aplikaci MS PowerPoint   Organizační schéma - popis a práce s tímto programem   Vkládání tabulek a grafů z Wordu a Excelu, propojování s tabulkami z Excelu   Vkládání tlačítek akcí, spouštění jiných programů uvnitř aplikace   Nastavení efektů a animací uvnitř jednotlivých snímků   Automatické načasování běhu prezentace (způsoby časování a přechody)   Náhled na vytvořenou prezentaci, tisk a nastavení tisku   Videoklipy, animované a zvukové efekty a další multimediální prvky   Další možnosti a nastavení programu MS PowerPoint   Opakování a procvičení probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Jan Andrš, V...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Kvalita v realizaci produktu [akreditováno MŠMT]

2018-03-10 - operativní management kvality a jeho principy a cíle, vliv řízení výroby na kvalitu - moderní koncepce plánování a řízení výroby, vliv zásob na kvalitu, formy a metody ověřování shody produktu ve výrobě, sebekontrola, identifikace a sledovatelnost v systémech kvality, řízení neshodných produktů, opatření k nápravě a prevence [dle norem ISO ř. 9000]. V ceně je zajištěno ubytování - 1 noc....
Orbis Technology, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 215 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9| ... >> poslední (15)



  2002 - Connection refused