Rekvalifikační účetní kurzy
internet zakladni kurz
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Ekonomický management

Celkem nalezeno - 172 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8| ... >> poslední (12)






Time Management

2019-02-04 - In today's hectic world, time management is one of the key skills in our professional as well as personal life both for success in meeting our goals with respect to the priorities, and also for life balance and stress resistance. Lea with us to manage your time and set priorities, gain control over your own time and outwit so called "Thieves of time". * In today's hectic world, time management is one of the key skills in our professional as well as personal life both for success in meeting our goals with respect to the priorities, and also for life balance and stress resistance. Lea with us to manage your time and set priorities, gain control over your own time and outwit so called "Thieves of time". Time Management   Time Management   Self-awareness   Leadership   Management   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Asistent/ka, sekretář/ka

2019-02-04 - certifikovaný profesní rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici Asistenta/asistentky. Zná pravidla písemné a elektronické komunikace, jakož i komunikace po telefonu. Zná zásady úspěšné komunikace a prezentace včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Zvládá úkoly spojené s řízením kanceláře a organizací porad. Orientuje se v problematice hospodaření s časem a zvládání stresu. Dovede ve své činnosti využít osobní počítač.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Umění komunikovat   Asertivní a krizová komunikace   Komunikace po telefonu   Pravidla písemné a emailové komunikace   Jak vést a řídit kancelář   Příprava porady a její dokumentace   Timemanagement   Zvládání stresu   Prezentační dovednosti   Základy společenského chování   Počítač v kanceláři     Součástí ceny kurzu je zkouška profesní kvalifikace 62-008-M.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 11 školicích dnů / 2 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Michal Bureš, CSc., Mgr. Rostislav Peška, Ing. Petr Grešl, Dr. Alexandr Perutka a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/asistent-asistentka/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/asistent-asistentka.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení kurzu. Dále je nutno podat žádost s cca 3týdenním předstihem před datem konání kurzu. Takto budete mít uvedený kurz zcela ZDARMA.Naše společnost NIKDY nechce hradit kurz předem a nepožaduje po účastníkovi ŽÁDNÉ platby. A to i v případě, že účastník neuspěje u závěrečné zkoušky (to se u nás stává velice výjimečně). Všechny platby si řešíme přímo s úřadem práce bez Vaší účasti.Postup je následující: Vyzvedněte nebo si stáhněte ze stránek úřadu práce Žádost o rekvalifikaci, kterou vyplňte. Speciáln...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS Word - základní kurz

2019-02-04 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows.Tento kurz naučí posluchače základní práce s textovým editorem MS Word. Naučí se napsat libovolný text, zformátovat jej, vložit do něj případné obrázky, tabulky a další grafické prvky, a nakonec jej vytisknout. Dále se naučí používat záhlaví a další speciální nástroje, používat kontrolu pravopisu a některé prvky automatizace dokumentu.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Popis a základní ovládání programu MS Word   Základní práce s textem   Formátování dokumentu a odstavců, práce s bloky textu   Formát stránky, tisk, záhlaví / zápatí   Práce s tabulkami ve Wordu   Vkládání obrázků, symbolů a dalších položek do textu   Procvičení probrané látky napsáním a úpravou krátkého dokumentu   Nastavení některých parametrů Wordu   Opravy chyb a jazykové pomůcky   Opakování a procvičení probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Jan Andrš, Valérie Laurenčíková, Ing. Petr Grešl, Ing. Martin Štěpánek a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-word-zakladni/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-word-zakladni.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Účetnictví s využitím výpočetní techniky a praxí

2019-02-04 - Certifikovaný rekvalifikační kurzAbsolvent se po absolvování kurzu orientuje v problematice vedení účetnictví účetních jednotek obchodních společností. Umí evidovat operace jednotlivých agend (faktury přijaté a vystavené, banku a pokladnu, majetek, zásoby, mzdy), ovládá souvztažnosti účtování účetních případů potřebných ke komplexnímu vedení účetnictví účetních jednotek obchodních společností včetně účetní uzávěrky a závěrky. Umí využívat ekonomický systém Pohoda k účtování dokladů jednotlivých agend včetně finálních výstupů při ukončení zdaňovacího období. Orientuje se v manažerském účetnictví (rozpočetnictví, kalkulace a vnitropodnikové účetnictví). Umí založit personální agendu s použitím části pro výpočet mzdy zaměstnance a dávek sociálního zabezpečení, umí komunikovat s úřady. Absolvent najde uplatnění jako samostatný účetní společnosti.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Základy a úvod do účetnictví   Vedení účetnictví - základní knihy   Vedení účetnictví - ostatní knihy   Komplexní příklad zaúčtování   Účetní systém POHODA - úvod a popis   Komplexní popis účtování standardních účetních případů   Nestandardní operace a tipy v POHODĚ   Uzávěrkové operace   Základy účtování mezd a souvisejících dokladů   Řízená praxe pod dohledem   Řízená praxe samostatné účtování pod dozorem   Řízená praxe samostatné - hodnocení a ukázky správných postupů   Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 25 školicích dnů / 5 týdnů.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Zdeněk Jurák, Valérie Laurenčíková, MBA, Ing. Petr Grešl, Ing. Michal Bureš, CSc, Ing Marek Laurenčík, MBA. Ing. Oldřich Bartůněk a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/ucetnictvi-pohoda/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ucetnictvi-pohoda.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Asistent/ka, sekretář/ka # pro s praxí

2019-02-04 - Po ukončení kurzu absolvent má veškeré kompetence a dovednosti vyplývající z aktuálně platného hodnotícího standardu profesní kvalifikace....
Aktivní život od A do Z - Podrobnosti o kurzu



Asistent/ka, sekretář/ka # pro a praxí a výukou AJ

2019-02-04 - Po ukončení kurzu absolvent má veškeré kompetence a dovednosti vyplývající z aktuálně platného hodnotícího standardu profesní kvalifikace....
Aktivní život od A do Z - Podrobnosti o kurzu



MS Visio

2019-02-05 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet. Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows. Tento kurz naučí posluchače upravovat do přehledné grafické podoby data, nápady, schémata, náčrtky a grafy včetně technických výkresů a síťových nákresů vyrobených některým z profesionálních programů. Posluchači pochopí podstatu programu a další možnosti jeho využití. Po praktické stránce je možno očekávat po ukončení kurzu od účastníků schopnost vytvoření středně složitého výkresu včetně jeho rozložení do vrstev.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Popis a základní ovládání programu MS Visio   Úvodní ukázka vlastností programu   Tvorba nového výkresu, podklady, tiskové výstupy a vlastnosti stránek   Vkládání objektů do výkresu – grafické objekty, obrázky, kreslení   Vkládání vývojových grafů, organizačních schémat a projektových úloh včetně propojování objektů   Práce s objekty ve výkresech a jejich vlastnosti   Tvorba a úprava knihoven grafických objektů   Tvorba a úprava šablon – předloh stran dokumentů   Práce s vrstvami – kreslení projektových schémat   Export a import do dalších grafických programů (CorelDraw, CAD, Microstation …)   Ukázka dalších možností programu, nastavení     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc, Jan Andrš, Ing. Petr Grešl, Ing. Martin Štěpánek a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-visio/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-visio.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Integrovaný systém managementu - modul II - Interní auditor IMS

2019-02-05 - Integrovaný systém řízení [Integrated management system – IMS] je jednotný způsob vedení a řízení organizace, který mimo jiné splňuje požadavky pro řízení kvality, environmentu a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.Akademie TÜV SÜD Czech pro Vás připravila komplexní školení, které Vámumožní získat poznatky ze všech těchto oblastí řízení a o jejich vzájemnýchvazbách, a to od základního kurzu až po úroveň poradce integrovaného sys-tému řízení.Komu je školení určeno* pracovníkům, kteří jsou pověřeni vykonávat funkci interního auditora  integrovaného systému řízení* všem, kteří se podílí na zavádění a udržování integrovaného systému  řízení a chtějí si prohloubit či rozšířit své znalosti* pracovníkům poradenských organizací, kteří provádějí interní audity  v rámci své poradenské činnosti* požadované znalosti: rozsah Modulu I.Obsah školení* shrnutí obsahu školení Modul I.* význam interních auditů a postavení interního auditora v systému  řízení organizace* požadavky normy ISO 19011* příprava, plánování, vedení a dokumentace auditu* kvalifikace interních auditorů* základy psychologie pro auditora, komunikace při auditu* zákaznický audit* simulace interního auditu a zpracování záznamuCo Vám školení přinese =gt; Získáte znalosti a dovednosti potřebné pro vykonávání funkce interníhoauditora integrovaného systému managementu v organizaci. Praktickouformou se seznámíte s průběhem auditů, jejich dokumentováním a zásada-mi chování při auditu. Dozvíte se, jaké jsou nejčastější chyby a nedostatkyzavedených systémů.Školení je ukončeno závěrečným testem, na jehož základě Vám bude vysta-veno osvědčení interního auditora IMS [platnost 3 roky od data vystavení]....
TÜV SÜD Czech s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Stress and Life Management - jak předcházet syndromu vyhoření

2019-02-05 - Naučte se lépe zvládat potenciální stresové situace a také jim předcházet Jste bez nápadů a energie? Jste frustrovaní a neznáte příčiny? Pociťujete stresovou zátěž? Důsledky mohou být zničující pro vás i vaši kariéru. Důležité je vědět, jak nakládat s časem, prioritami, pracovními úkoly a energií. Korigujte svůj life management a včas předejděte syndromu vyhoření. Kurz je určen: všichni, kdo chtějí předejít syndromu vyhoření   všichni, kdo na sobě pociťují stresovou zátěž   všichni, kteří se potýkají se stresem a kteří by chtěli vědět, jak s ním účinně bojovat    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: zjistíte, jak správně hospodařit se svou energií a zopakujete si zásady life/time managementu   identifikujete své osobní hranice tolerance vůči stresu a otestujete sami sebe, jak zvládáte zátěž   objevíte relaxační techniky, které lze nepozorovaně používat i během pracovního dne   naučíte se preventivně odhalit a odstranit vlastní stresory a osvojíte si techniky, které Vám umožní stresové situace zvládnout     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



MS Access - základní kurz

2019-02-06 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet. Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows. Cílem kurzu je naučit se základní práce s databázovým programem MS Access a vytvářet v něm jednoduché databáze. Účastníci kurzu se naučí pracovat s tabulkami, vytvářet výběry z tabulek a formulářové sestavy pro zadávání dat. Uložené údaje budou umět exportovat a dále s nimi pracovat.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Základy práce s programem MS Access   Práce s tabulkou, relace mezi tabulkami a další pomocné akce s tabulkami   Tvorba jednoduchých dotazů pomocí průvodce i ručně   Dotazy z několika tabulek, dotazy se souhrnem   Akční dotazy: vytvářecí, přidávací, aktualizační, odstraňovací   Tvorba jednoduchého formuláře z dat tabulek i dotazů   Další práce s formuláři včetně propojených formulářů   Sestavy a jednoduchý tisk dat sestav, tabulek a dotazů   Tvorba jednoduché i složitější sestavy   Opakování a procvičení probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu jsou dva školicí dny, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-access-pro-zacatecniky/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-access-pro-zacatecniky.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Principy štíhlé výroby a 5S

2019-02-06 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 2 – 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je pět až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály. Cílem kurzu je naučit  základy efektivity práce a zásad štíhlé výroby podle japonské metody 5S. Tato metoda je prvním krokem k neustálému se zdokonalování ( KAIZEN ), které využívají přední nadnárodní společnosti jako například Toyota. Přičemž je zde kladen důraz na porozumění novému přístupu k práci a rozvoj zaměstnanců a jejich ztotožnění se s firmou a přijetí své odpovědnosti za svou roli, kterou ve firmě zastávají. Kurz je veden interaktivní formou a posluchači jsou zapojováni do debat, aby si lépe uvědomovali a osvojili probíraná témata. Pro zvládnutí tohoto kurzu nejsou nutné žádné předešlé zkušenosti ani znalosti o tématu. Přednášená látka je vysvětlena včetně všech doprovodných témat, která ucelují látku. Kurz je určen pracovníkům ve výrobních společnostech, skladovacích a logistických společnostech,   strojírenských společnostech, kovovýrobách, drobné údržbě, údržbářských a správcovských společnostech, a všude tam, kde je nutné organizovat zásoby, práci, zvyšovat bezpečnost při manipulaci a efektivitu lidské činnosti při výrobě.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Firma a zaměstnanci   Přístup k práci   Komunikace   Zodpovědnost   Hodnota úklidu   Systém práce   Úvod do štíhlé výroby   1S SEIRI (roztřídit)   2S SEITON (srovnat)   3S SEISO (vyčistit)   4S SEIKETSU (systematizovat)   5S SHITSUKE (standardizovat)   Nástroje na efektivní plánování času     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden den od 9:00 do 16:00.   Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Josef Grygar, Ing. Marek Laurenčík MBA, Ing. Jan Regent, Pavel Štícha a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.    Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /technicke-kurzy/stihla-vyroba/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/stihla-v...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



ZÁKONÍK PRÁCE PO NOVELÁCH pro liniový management, mistry a další vedoucí pracovníky

2019-02-06 - Obsah: * Co je závislá práce (zákaz tzv. „švarcsystému“ a nelegální práce – hrozba vysoké pokuty) * Vazba na občanský zákoník a jak s ním pracovat * Zásada „co není zakázáno, je dovoleno“ – kdy se lze od zákona odchýlit * Kolektivní smlouvy a vnitřní předpisy, pracovní řád, pravidla pro ukládání povinností zaměstnancům (vymezení „pracovní kázně“) * Osobní agenda – osobní spis, přístup vedoucích zaměstnanců k němu, GDPR (Obecné nařízení EU o ochraně osobních údajů), nakládání s osobními daty, ochrana soukromí na pracovišti (kamerové systémy, kontrola elektronické pošty aj.), hrozba pokut – nová úprava v zákoně o inspekci práce * Vznik pracovního poměru, pracovní smlouva, zkušební doba, doba určitá a jiná ujednání * Změny pracovního poměru – převedení na jinou práci, vyslání na pracovní cestu, přeložení, dočasné přidělení k jinému zaměstnavateli * Konkurenční doložka * Novela ZP provedená změnou zákona o specifických zdravotních službách (změny vstupních prohlídek a lékařských prohlídek zaměstnanců pracujících v noci) * Změna právní úpravy pracovnělékařských služeb (hlavní změny – pracovnělékařské prohlídky, vysílání zaměstnanců k nim, lékařský posudek a jeho důsledky) * Novela ZP a dalších zákonů týkající se agenturních zaměstnanců * Další dílčí změny * Skončení pracovního poměru a jeho způsoby, výpovědní důvody, organizační změny, odstupné, hromadné propouštění – vybrané výkladové otázky, zdravotní nezpůsobilost k práci * Základní povinnosti zaměstnanců – posuzování porušení „pracovní kázně“, rozdíl oproti neuspokojivým pracovním výsledkům, možnosti propuštění zaměstnance, soudní judikatura * Základní povinnosti vedoucích zaměstnanců * Odměňování, včetně práce přesčas, ve svátek, v noci, v sobotu a v neděli * Překážky v práci, včetně náhrady mzdy v době prvních 2 týdnů nemoci, kontroly nemocných ze strany zaměstnavatelů, sankce * Odpovědnost za škodu, rozlišování mezi pracovními a nepracovními úrazy * Právo zaměstnanců na informace a projednání, postavení odborů * BOZP, hlavní práva a povinnosti zaměstnanců podle zákoníku práce a dalších předpisů * Kategorizace prací, rizikové práce * Povinnost zaměstnanců a zaměstnavatelů prokazovat při kontrole doklady (sankce) * Inspekce práce a poslední změny právní úpravy, státní zdravotní dozor, ukládání pokut ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Finance pro nefinanční manažery - zapojte se do finančního managementu

2019-02-06 - Získejte komplexní přehled v oblasti podnikových financí a finančního řízení Řízení podnikových financí není úkolem jednotlivce, ale celého týmu kooperujících specialistů z různých oborů. Dosažení společného cíle, prosperity firmy, se neobejde bez aktivní spoluúčasti členů týmu. Chod a výsledky podniku ovlivňují především nefinanční manažeři svými každodenními aktivitami a rozhodováním. Podívejte se s námi na finanční řízení podniku z hlediska nefinančních manažerů. Naučte se rozumět jeho zákonitostem a procesům a poznejte, jak můžete finanční informace využít při své práci. Kurz je určen: nefinančním manažerům na střední a top úrovni   mistrům a vedoucím oddělení   zaměstnancům z neekonomických úseků podniku    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: získáte souhrnný přehled o podnikových financích, finančním řízení, finančních ukazatelích   seznámíte se s nástroji pro řízení finanční stability podniku   naučíte se rozumět finančním dokumentům, výkazům, analýzám a plánům   zorientujete se ve výsledovce, rozvaze a cash flow   porozumíte důležitým finančním ukazatelům a budete je umět využít při své práci   nabyté znalosti si upevníte při rozboru názorných příkladů z praxe     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Jak se úspěšně vyrovnat se změnami - Change management pro všechny, kteří prochází změnou

2019-02-06 - Zážitkový workshop s okamžitým praktickým dopadem na naši práci se změnou. Mění se váš život rychleji, než je zdravé? Nedokážete se zastavit? Cítíte se být stále ve vleku jiných? Stojíte na prahu něčeho nového? Rozhodujete se a bojíte se udělat krok do neznáma? Naučíme vás, jak se vypořádat se změnami, které do našeho života běžně přicházejí, jsou zvané i nezvané. Naučíte se, jak za nimi nacházet ukryté „bohatství“ a jak ho integrovat do života, růst a moudřet. Kurz je určen: všem, kdo se vypořádávají se změnami a chtějí je zvládat lépe a rychleji    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: posílíte svoji schopnost rychleji vládnout (nečekanými) změnami   získáte nadhled a „návod“, jak s nimi pracovat   neztratíte pevnou půdu pod nohama a poradíte si i tam, kde jsou jiní paralyzovaní či „zaseklí“   zjistíte, že změny v našich životech jsou naprosto normální a že úspěch se měří právě tím, že se naučíte na změny rychle reagovat a brát je jako přirozenou součást každodenní praxe     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Typologie DISC

2019-02-07 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Podstatou efektivní práce jedince je dnes znalost sama sebe a schopnost se účinně dorozumět s kolegy v pracovním týmu, s podřízenými, nadřízenými i obchodními partnery. Kurz nabídne účastníkům prohloubení sebepoznání a vzájemného poznání pomocí standardizovaného nástroje modelu DISC. Tento model umožní účastníkům porozumět lépe sobě, svému chování, motivům, silným a slabým stránkám. Pochopit odlišnost ostatních, respektovat je a umět s nimi pracovat, a tím předcházet konfliktům na pracovišti i mimo něj a zefektivňovat práci v týmu.Seminář je veden interaktivní formou – kombinace teorie se cvičeními z praxe. Budou realizovány praktické nácviky konkrétních situací individuálně i v týmu (např. jak zvolit efektivní komunikační styl pro různé povahové profily DISC, vzájemné sebepoznání metodou semafor, jak poznat různé povahové profily v praxi na první pohled, aj.). Při výuce je využívána didaktická technika.Přínos kurzu pro účastníky: Sebepoznání a poznání druhých – jednoduše, pozitivně a prakticky   Zlepšení komunikace uvnitř týmu i mimo něj   Snížení a předcházení konfliktům   Umění motivovat zaměstnance k vyššímu výkonu - bez zbytečného úsilí   Schopnost podávat účinnou zpětnou vazbu   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Stanovení pravidel výcviku, vzájemné seznámení a kolečko očekávání   Různí lidé, různé pohledy   Vztahový marketing a jeho aplikace ve Vaší profesi   Klíčové zásady pro úspěšnou komunikaci ve firmě   Sociální percepce a její vliv na rozvoj osobnosti   Vysvětlení modelu lidského chování DISC   Aplikace znalostí jednotlivých osobností v praxi   Metody pro vylepšení vztahů v týmu i směrem ke kolegům, podřízeným zákazníkům   Efektivní komunikace s různými typy lidí a tajemství úspěchu   Klíčové zásady pro osobní rozvoj pomocí typologie DISC   Akční plán - první kroky v praxi   Zhodnocení a závěr kurzu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz a...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 172 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8| ... >> poslední (12)




[?]
 
Novinky & Aktuality

Rostou mzdy roste riziko
mzdy | 2019-01-14 

Mzdy a personalistika | Money
mzdy | 2018-11-29 

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde