Rekvalifikační účetní kurzy
internet zakladni kurz
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Ekonomický management

Celkem nalezeno - 155 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8| ... >> poslední (11)






Asertivita, jako strategie jednání

2018-11-27 - Prosazujte své vlastní požadavky. Asertivita je schopnost prosadit vlastní názor, stanovisko nebo zájem. Za hlavní cíle této cenné dovednosti můžeme považovat rozpoznání a včasné zastavení manipulačního chování a zdravé prosazení svých vlastních myšlenek. Asertivita nabízí metody konstruktivního zvládání řady situací ať už pracovních, rodinných či mezi přáteli. Asertivitu můžeme chápat také jako cestu, jak zlepšit vztah k sobě samému. Nabízíme Vám kurzy pro veřejnost i profesionály z oblasti komunikace a seberozvoj. Naučíte se odolávat manipulativnímu chování, přijímat chválu a oceňovat ostatní, reagovat přiměřeně na kritiku, prosazovat přiměřeně vlastní požadavky, říkat NE bez pocitu viny....
Computer Agency o.p.s. - Podrobnosti o kurzu



MS Access - základní kurz

2018-11-28 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet. Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows. Cílem kurzu je naučit se základní práce s databázovým programem MS Access a vytvářet v něm jednoduché databáze. Účastníci kurzu se naučí pracovat s tabulkami, vytvářet výběry z tabulek a formulářové sestavy pro zadávání dat. Uložené údaje budou umět exportovat a dále s nimi pracovat.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Základy práce s programem MS Access   Práce s tabulkou, relace mezi tabulkami a další pomocné akce s tabulkami   Tvorba jednoduchých dotazů pomocí průvodce i ručně   Dotazy z několika tabulek, dotazy se souhrnem   Akční dotazy: vytvářecí, přidávací, aktualizační, odstraňovací   Tvorba jednoduchého formuláře z dat tabulek i dotazů   Další práce s formuláři včetně propojených formulářů   Sestavy a jednoduchý tisk dat sestav, tabulek a dotazů   Tvorba jednoduché i složitější sestavy   Opakování a procvičení probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu jsou dva školicí dny, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-access-pro-zacatecniky/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-access-pro-zacatecniky.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Principy štíhlé výroby a 5S

2018-11-28 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 2 – 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je pět až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály. Cílem kurzu je naučit  základy efektivity práce a zásad štíhlé výroby podle japonské metody 5S. Tato metoda je prvním krokem k neustálému se zdokonalování ( KAIZEN ), které využívají přední nadnárodní společnosti jako například Toyota. Přičemž je zde kladen důraz na porozumění novému přístupu k práci a rozvoj zaměstnanců a jejich ztotožnění se s firmou a přijetí své odpovědnosti za svou roli, kterou ve firmě zastávají. Kurz je veden interaktivní formou a posluchači jsou zapojováni do debat, aby si lépe uvědomovali a osvojili probíraná témata. Pro zvládnutí tohoto kurzu nejsou nutné žádné předešlé zkušenosti ani znalosti o tématu. Přednášená látka je vysvětlena včetně všech doprovodných témat, která ucelují látku. Kurz je určen pracovníkům ve výrobních společnostech, skladovacích a logistických společnostech,   strojírenských společnostech, kovovýrobách, drobné údržbě, údržbářských a správcovských společnostech, a všude tam, kde je nutné organizovat zásoby, práci, zvyšovat bezpečnost při manipulaci a efektivitu lidské činnosti při výrobě.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Firma a zaměstnanci   Přístup k práci   Komunikace   Zodpovědnost   Hodnota úklidu   Systém práce   Úvod do štíhlé výroby   1S SEIRI (roztřídit)   2S SEITON (srovnat)   3S SEISO (vyčistit)   4S SEIKETSU (systematizovat)   5S SHITSUKE (standardizovat)   Nástroje na efektivní plánování času     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden den od 9:00 do 16:00.   Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Josef Grygar, Ing. Marek Laurenčík MBA, Ing. Jan Regent, Pavel Štícha a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.    Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /technicke-kurzy/stihla-vyroba/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/stihla-v...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Time Management

2018-11-29 - In today's hectic world, time management is one of the key skills in our professional as well as personal life both for success in meeting our goals with respect to the priorities, and also for life balance and stress resistance. Lea with us to manage your time and set priorities, gain control over your own time and outwit so called "Thieves of time". * In today's hectic world, time management is one of the key skills in our professional as well as personal life both for success in meeting our goals with respect to the priorities, and also for life balance and stress resistance. Lea with us to manage your time and set priorities, gain control over your own time and outwit so called "Thieves of time". Time Management   Time Management   Self-awareness   Leadership   Management   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Mobile Device Management - BlackBerry Mobile Fusion

2018-11-29 - Školení se detailně věnuje technologii pro BlackBerry Mobile Fusion od společnosti RIM pro správu mobilních zařízení (MDM) iOS Apple, Android, BlackBerry 10 a BlackBerry PlayBook. Studenti získají obecné znalosti problematiky správy mobilních zařízení i detailní informace o systému BlackBerry Mobile Fusion, jeho instalaci, konfiguraci a správě. Školení je dvoudenní. Volitelně se studenti mohou zúčastnit třetího dne, který je zaměřený na bezpečnostní problematiku mobilních zařízení. * Školení se detailně věnuje technologii pro BlackBerry Mobile Fusion od společnosti RIM pro správu mobilních zařízení (MDM) iOS Apple, Android, BlackBerry 10 a BlackBerry PlayBook. Studenti získají obecné znalosti problematiky správy mobilních zařízení i detailní informace o systému BlackBerry Mobile Fusion, jeho instalaci, konfiguraci a správě. Školení je dvoudenní. Volitelně se studenti mohou zúčastnit třetího dne, který je zaměřený na bezpečnostní problematiku mobilních zařízení. Úvod do MDM, konfigurace   Úvod do MDM, konfigurace   Práce s MDM a základní správa   Komponenty MDM, komunikace, funkce   Nastavení MDM   MDM a mobilní zařízení   Nastavení profilů a politik   Mobile Fusion troubleshooting   Řešení praktických úloh správy   Třetí den volitelný - zaměřeno na bezpečnost   Zabezpečení mobilních zařízení, bezpečnostní rizika   Nastavení zabezpečení - prakticky   Zabezpečení v bezdrátových sítích   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Typologie DISC

2018-11-29 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Podstatou efektivní práce jedince je dnes znalost sama sebe a schopnost se účinně dorozumět s kolegy v pracovním týmu, s podřízenými, nadřízenými i obchodními partnery. Kurz nabídne účastníkům prohloubení sebepoznání a vzájemného poznání pomocí standardizovaného nástroje modelu DISC. Tento model umožní účastníkům porozumět lépe sobě, svému chování, motivům, silným a slabým stránkám. Pochopit odlišnost ostatních, respektovat je a umět s nimi pracovat, a tím předcházet konfliktům na pracovišti i mimo něj a zefektivňovat práci v týmu.Seminář je veden interaktivní formou – kombinace teorie se cvičeními z praxe. Budou realizovány praktické nácviky konkrétních situací individuálně i v týmu (např. jak zvolit efektivní komunikační styl pro různé povahové profily DISC, vzájemné sebepoznání metodou semafor, jak poznat různé povahové profily v praxi na první pohled, aj.). Při výuce je využívána didaktická technika.Přínos kurzu pro účastníky: Sebepoznání a poznání druhých – jednoduše, pozitivně a prakticky   Zlepšení komunikace uvnitř týmu i mimo něj   Snížení a předcházení konfliktům   Umění motivovat zaměstnance k vyššímu výkonu - bez zbytečného úsilí   Schopnost podávat účinnou zpětnou vazbu   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Stanovení pravidel výcviku, vzájemné seznámení a kolečko očekávání   Různí lidé, různé pohledy   Vztahový marketing a jeho aplikace ve Vaší profesi   Klíčové zásady pro úspěšnou komunikaci ve firmě   Sociální percepce a její vliv na rozvoj osobnosti   Vysvětlení modelu lidského chování DISC   Aplikace znalostí jednotlivých osobností v praxi   Metody pro vylepšení vztahů v týmu i směrem ke kolegům, podřízeným zákazníkům   Efektivní komunikace s různými typy lidí a tajemství úspěchu   Klíčové zásady pro osobní rozvoj pomocí typologie DISC   Akční plán - první kroky v praxi   Zhodnocení a závěr kurzu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz a...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Typologie osobnosti DISC - manažerská nadstavba

2018-11-29 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Podstatou efektivní práce jedince je dnes znalost sama sebe a schopnost se účinně dorozumět s kolegy v pracovním týmu, s podřízenými, nadřízenými i obchodními partnery. Kurz nabídne účastníkům prohloubení sebepoznání a vzájemného poznání pomocí standardizovaného nástroje modelu DISC. Tento model umožní účastníkům porozumět lépe sobě i svým podřízeným. Kurz je určen především pro střední management a management první linie, leaderům obchodních týmů, vedoucím projektů, všem, kteří chtějí nejen řídit, ale také vést a motivovat své podřízené.Seminář je veden interaktivní formou – kombinace teorie se cvičeními z praxe. Budou realizovány praktické nácviky konkrétních situací individuálně i v týmu (např. jak zvolit efektivní komunikační styl pro různé povahové profily DISC, vzájemné sebepoznání metodou semafor, jak poznat různé povahové profily v praxi na první pohled, aj.). Při výuce je využívána didaktická technika.Přínos kurzu pro účastníky: Sebepoznání a poznání druhých – jednoduše, pozitivně a prakticky   Zlepšení komunikace uvnitř týmu i mimo něj   Snížení a předcházení konfliktům v týmu   Zvýšení úspěšnosti při prodeji a získávání nových zákazníků   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Stanovení pravidel výcviku, vzájemné seznámení a kolečko očekávání   Úloha managementu při vedení lidí, organizování a vyjednávání   Metoda DISC a vedení lidí   Management a leadership – aplikace na model DISC   Styly vedení lidí - DISC   Situační model vedení   Řízení vztahů se zaměstnanci   Koučování jako nástroj vedení lidí   Motivace jednotlivých typů DISC   DISC team – složení týmu, analýza týmu   Jednání a vyjednávání – praktický workshop   Jak dostat z lidí maximum – praktický workshop   Mocenské klima na pracovišti   Dimenze osobnosti manažera   Klíčové zásady úspěšného vedoucího pracovníka   Akční plán - první kroky v praxi   Zhodnocení a závěr kurzu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu. &nb...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Internet - základní kurz

2018-11-30 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Kurz naučí posluchače všechny standardní možnosti práce s internetem, vyhledávání a komunikační nástroje na internetu. Dále se seznámíte s prostředím Google a jejich možnostmi. Dále práci s aktivními formulářovými prvky jak pro vyhledávání, tak pro další práci. Součástí kurzu je základní ukázka práce i Google aplikacemi, webmaily a dalšími prvky současných technologií.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Opakování základních pojmů z předpokládaných znalostí   Základní seznámení s jednotlivými internetovými prohlížeči   Základní pojmy na internetu (, doména …), internetovské adresy   Praktická práce s hypertextovými stránkami, způsoby prohlížení stránek   Internetové portály a katalogy   Vyhledávací nástroje na internetu – Google, Seznam, a další   Používání webmailu a základní ukázky   Zajímavá místa na internetu, nejčastější zdroje informací   Ukládání získaných informací na vlastní počítač   Tipy a triky s internetem, zajímavé adresy   Filosofie internetu – pravidla projevu na internetu   Zabezpečení a ochrana při práci s internetem   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí půlden, vždy 9:00 – 13:00 hodin   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek, Dr. Alexandr Perutka  a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/internet-zakladni-kurz/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/internet-zakladni-kurz.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS Outlook

2018-11-30 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet. Tento kurz je určen pro ty, kteří používají denně počítač ke své práci a chtějí plně využít tohoto programu pro plánování svého pracovního dne a svých úkolů, plánování ve skupině a využívání elektronické pošty. Po absolvování tohoto kurzu budou uživatelé umět využívat všechny schopnosti uvedeného programu (plánování úkolů, schůzek, elektronickou poštu) včetně plánování ve skupinách.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Opakování základních pojmů z předpokládaných znalostí.   Základní popis programu – pruh nástrojů aplikace Outlook   Elektronická pošta – jeden z hlavních nástrojů Outlooku (princip, popis programu)   Použití seznamu adres – kontakty (vytvoření, úprava a rušení kontaktů)   Kalendáře a úkoly (plánovač schůzek, úprava činností, …)   Práce se soubory v elektronické poště   Komunikace dat z programu MS Outlook s ostatními programy MS Office   Nastavení některých parametrů v programu MS Outlook (nástroje, obrazovka,….)     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí půlden, vždy 9:00 – 13:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj. Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek, Dr. Alexandr Perutka a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-outlook/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-outlook.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS PowerPoint pro uživatele

2018-11-30 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows.Určeno pro uživatele, kteří chtějí vytvářet přehledné prezentace pro předvádění svých produktů jak ve formě tištěných prezentačních materiálů, tak pro použití na promítání nebo předvádění na obrazovce (tzv. slideshow). Po absolvování kurzu dokážou uživatelé vytvořit středně složitou prezentaci včetně vložení grafických objektů z externích zdrojů dat, naučí se ji vytisknout případně připravit pro předvádění na obrazovce.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Popis a základní ovládání programu MS PowerPoint   Seznámení s možnostmi aplikace MS PowerPoint - typy objektů a jejich organizace   Vytvoření prezentace s využitím připravených průvodců   Vkládání textových polí, používání textu v prezentaci, stínování, barvy textu, výplně   Vkládání obrázků, grafiky a dalších objektů, přesouvání a překrývání objektů   Kreslení v aplikaci MS PowerPoint   Organizační schéma - popis a práce s tímto programem   Vkládání tabulek a grafů z Wordu a Excelu, propojování s tabulkami z Excelu   Vkládání tlačítek akcí, spouštění jiných programů uvnitř aplikace   Nastavení efektů a animací uvnitř jednotlivých snímků   Automatické načasování běhu prezentace (způsoby časování a přechody)   Náhled na vytvořenou prezentaci, tisk a nastavení tisku   Videoklipy, animované a zvukové efekty a další multimediální prvky   Další možnosti a nastavení programu MS PowerPoint   Opakování a procvičení probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Jan Andrš, V...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Event Management

2018-11-30 - Pořádání společenských akcí, v marketingu označovanéjako Event Management, prošlo v poslední době výrazným vývojem. Už nestačí jen vybrat vhodné místo, špičkový kulturní program a drahý catering. Do popředí se dostává také důraz na obsah sdělení, zaměření konkrétního eventu. Podstatnou roli hrají in-field aktivity, zajištující větší viditelnost, zvací proces, plánování termínů, vyloučení kolize s jinými akcemi. V našem kurzu vás provedeme všemi náležitostmi moderního event managementu a ukážeme vám jak omezit rizika a zvýšit úspěšnost akce. * Pořádání společenských akcí, v marketingu označovanéjako Event Management, prošlo v poslední době výrazným vývojem. Už nestačí jen vybrat vhodné místo, špičkový kulturní program a drahý catering. Do popředí se dostává také důraz na obsah sdělení, zaměření konkrétního eventu. Podstatnou roli hrají in-field aktivity, zajištující větší viditelnost, zvací proces, plánování termínů, vyloučení kolize s jinými akcemi. V našem kurzu vás provedeme všemi náležitostmi moderního event managementu a ukážeme vám jak omezit rizika a zvýšit úspěšnost akce. Event jako součást Marketingové komunikace   Event jako součást Marketingové komunikace   Klasický Event Management   Speciální Eventy   Jak připravit úspěšný event   Strategie úspěšného Event managera   Eventy z praxe - zadání a řešení konkrétních eventů od "A do Z"   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Time management a zvládání stresu

2018-11-30 - Pro začátečníky i pokročilé. Určeno pro Všechny. Cíl semináře Cílem semináře je umět si poradit s nekonečným přívalem úkolů a povinností tak, aby člověk neskončil se syndromem vyhoření. Obsah semináře Jak to zvládat, když mi to všechno padá na hlavu, všichni chtějí všechno hned a já nevím, co dřív – jiný pohled na úkoly, prioritizaci a organizování si věcí. Zvládnutí největšího stresoru ze všech – řešení neřešitelných věcí – mentální (i fyzické) dopady některých našich zděděných podvědomých vzorců, které je nutné překonat, aby se člověk nezbláznil. Desatero zvládání stresu – další užitečné principy a techniky na vypořádání se s náročnou prací, aby člověk mohl mít dobrý pocit z práce i ze života. ...
Český institut interních auditorů, z.s. - Podrobnosti o kurzu



Umění komunikovat

2018-12-03 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Cílem je prohloubit znalosti a dovednosti středních manažerů v oblasti  efektivní komunikace.Kurz je zaměřený na efektivní komunikaci s kolegy či klienty. Zlepšíte se nejen ve schopnostech vyjadřování, ale také se naučíte číst v řeči těla Vašeho partnera, aktivně naslouchat, přijímat zpětnou vazbu a kriticky zhodnotit partnerovy postoje.Kurz je určen manažerům, obchodníkům, vedoucím projektů a všem, kteří chtějí efektivně komunikovat  na profesionální úrovni.Celý výukový program je koncipován jako výcvikový kurz, v něž se střídá výklad lektora s praktickým výcvikem, skupinovým řešením cvičných příkladů a testů. Při výuce je využívána didaktická technika.Přínos kurzu pro účastníky: Poznání síly komunikace a síly naslouchání   Umění předávat a přijímat zpětnou vazbu   Kladení správných otázek   Čtení signálů řeči těla   Umění identifikovat lež   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Stanovení pravidel výcviku, vzájemné seznámení a kolečko očekávání   Efektivní komunikace a její význam   Komunikační schéma   Proces komunikace – praktické cvičení   Komunikace z pohledu neurolingvistického programování   Verbální a neverbální komunikace - pojmy, důležitost podávaných informací, slovní významy, (výcvik)   Komunikační zlozvyky   Kladení otázek   Metoda zlatých kruhů   Efektivní kladení otázek   Zásady pozitivního přístupu a komunikace   Aktivní naslouchání – praktické cvičení   Vedení rozhovoru - jak řídit diskuzi a být určující v komunikaci   Řeč těla – praktický workshop   Zpětná vazba a její význam   Jak dávat a přijímat zpětnou vazbu – praktické cvičení   Krizová komunikace: jak reagovat na námitky a jak na kritiku (výcvik)   Brainstormingové mapování problémů   Akční plán - první kroky v praxi   Zhodnocení a závěr kurzu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských uč...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



TIME MANAGEMENT - efektivní využití času a zvládání stresu v pracovním procesu - 2denní

2018-12-03 - Motto: „Všechno, co musíte udělat, je rozhodnout se, co uděláte s časem, který Vám zbývá.“ - Gandalf z románu Pán prstenů Určeno pro všechny, které zajímá, jak lépe plánovat a využívat svůj čas tak, aby byli dlouhodobě spokojenější a vyhnuli se moderní epidemii workoholismu. Netradičně pojatý seminář zaměřený na obnovu pracovní a životní rovnováhy, získání inspirace a dobití energie. Účastníci mohou přijít v neformálním oblečení. Cíl: Společně prozkoumáme ověřené i nejnovější poznatky o možnostech využívání času a zvládání stresu v teorii a praxi; podíváme se na silné a slabé stránky svého time managementu a vyzkoušíme na vlastní kůži ty nejlepší metody, techniky a postupy, které mohou všichni účastníci okamžitě začít používat v praxi. Obsah: *Cíle a význam time managementu v dnešní praxi – time management IV. generace, osobní prosperita a její součásti, kdy jsme efektivní * Kam se ztrácí můj čas – moji časožrouti – pojmenování a co s nimi, metoda 20/80, jak jsem na tom já, jaké jsou moje silné a slabé stránky ve využívání času – co s tím * Zdroje času a osobní efektivity – jak pracuje naše mysl, biorytmus, návyky, koncentrace, práce s nápady, paměť a nové možnosti pro tvořivější práci * Plánování času – stanovování priorit, techniky a metody – typy plánů, jejich význam a zásady používání, jak si vytvořit dobrý plán * Pomůcky pro práci s časem, jejich výhody a nevýhody, jak si vybrat vhodnou pomůcku * Organizace času v praxi – práce s e-mailem, s telefonem a komunikace s okolím, jak se nenechat dohnat k šibeničním termínům * Zvládání stresu a emocí – co je stres, jeho příčiny, fáze vzniku a projevy – akutní stres a jeho zvládání, práce pod velkým náporem – jak na to, umění říkat NE, asertivní komunikace * Přehled a nácvik nejdůležitějších protistresových tipů – eliminace a prevence stresu v pracovním i domácím prostředí, nácvik relaxace a jednoduchých uvolňovacích cvičení, hledání možností práce se stresem, manažerská gymnastika * Závěr a vyhodnocení semináře, akční plány účastníků Metody výuky: Netradiční zážitková forma semináře, využití práce s obrazy, barvami a zvuky, nácvik konkrétních modelových situací a případových studií, využití relaxačních metod a jednoduché manažerské gymnastiky. Dotazníky, testy, hry, sebepoznání, praktické rady a tipy. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Administrativní pracovník - Asistent/ka, Sekretář/ka - rekvalifikační kurz

2018-12-03 - Rekvalifikace: Kurz je rekvalifikační, byl akreditován Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy ČR - číslo akreditace MSMT-41952/2013-1/885 Naše vzdělávací centrum získalo pro povolání Administrativní pracovník / pracovnice a pro profesní kvalifikaci Asistentka / asistent autorizaci Ministerstva práce a sociálních věcí ČR. Absolvent kurzu získá 2 osvědčení - Osvědčení o absolvování akreditovaného rekvalifikačního kurzu a Osvědčení o získání profesní kvalifikace, které ...
Centrum služeb pro podnikání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 155 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8| ... >> poslední (11)




[?]
 
Novinky & Aktuality

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde