Rekvalifikační účetní kurzy
integrovany system managementu modul iv poradce ims
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Ekonomický management

Celkem nalezeno - 141 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8| ... >> poslední (10)






Internet - základní kurz

2018-11-02 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Kurz naučí posluchače všechny standardní možnosti práce s internetem, vyhledávání a komunikační nástroje na internetu. Dále se seznámíte s prostředím Google a jejich možnostmi. Dále práci s aktivními formulářovými prvky jak pro vyhledávání, tak pro další práci. Součástí kurzu je základní ukázka práce i Google aplikacemi, webmaily a dalšími prvky současných technologií.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Opakování základních pojmů z předpokládaných znalostí   Základní seznámení s jednotlivými internetovými prohlížeči   Základní pojmy na internetu (, doména …), internetovské adresy   Praktická práce s hypertextovými stránkami, způsoby prohlížení stránek   Internetové portály a katalogy   Vyhledávací nástroje na internetu – Google, Seznam, a další   Používání webmailu a základní ukázky   Zajímavá místa na internetu, nejčastější zdroje informací   Ukládání získaných informací na vlastní počítač   Tipy a triky s internetem, zajímavé adresy   Filosofie internetu – pravidla projevu na internetu   Zabezpečení a ochrana při práci s internetem   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí půlden, vždy 9:00 – 13:00 hodin   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek, Dr. Alexandr Perutka  a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/internet-zakladni-kurz/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/internet-zakladni-kurz.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS Outlook

2018-11-02 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet. Tento kurz je určen pro ty, kteří používají denně počítač ke své práci a chtějí plně využít tohoto programu pro plánování svého pracovního dne a svých úkolů, plánování ve skupině a využívání elektronické pošty. Po absolvování tohoto kurzu budou uživatelé umět využívat všechny schopnosti uvedeného programu (plánování úkolů, schůzek, elektronickou poštu) včetně plánování ve skupinách.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Opakování základních pojmů z předpokládaných znalostí.   Základní popis programu – pruh nástrojů aplikace Outlook   Elektronická pošta – jeden z hlavních nástrojů Outlooku (princip, popis programu)   Použití seznamu adres – kontakty (vytvoření, úprava a rušení kontaktů)   Kalendáře a úkoly (plánovač schůzek, úprava činností, …)   Práce se soubory v elektronické poště   Komunikace dat z programu MS Outlook s ostatními programy MS Office   Nastavení některých parametrů v programu MS Outlook (nástroje, obrazovka,….)     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí půlden, vždy 9:00 – 13:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj. Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek, Dr. Alexandr Perutka a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-outlook/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-outlook.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS PowerPoint pro uživatele

2018-11-02 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows.Určeno pro uživatele, kteří chtějí vytvářet přehledné prezentace pro předvádění svých produktů jak ve formě tištěných prezentačních materiálů, tak pro použití na promítání nebo předvádění na obrazovce (tzv. slideshow). Po absolvování kurzu dokážou uživatelé vytvořit středně složitou prezentaci včetně vložení grafických objektů z externích zdrojů dat, naučí se ji vytisknout případně připravit pro předvádění na obrazovce.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Popis a základní ovládání programu MS PowerPoint   Seznámení s možnostmi aplikace MS PowerPoint - typy objektů a jejich organizace   Vytvoření prezentace s využitím připravených průvodců   Vkládání textových polí, používání textu v prezentaci, stínování, barvy textu, výplně   Vkládání obrázků, grafiky a dalších objektů, přesouvání a překrývání objektů   Kreslení v aplikaci MS PowerPoint   Organizační schéma - popis a práce s tímto programem   Vkládání tabulek a grafů z Wordu a Excelu, propojování s tabulkami z Excelu   Vkládání tlačítek akcí, spouštění jiných programů uvnitř aplikace   Nastavení efektů a animací uvnitř jednotlivých snímků   Automatické načasování běhu prezentace (způsoby časování a přechody)   Náhled na vytvořenou prezentaci, tisk a nastavení tisku   Videoklipy, animované a zvukové efekty a další multimediální prvky   Další možnosti a nastavení programu MS PowerPoint   Opakování a procvičení probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Jan Andrš, V...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



OBCHODNÍ, ÚŘEDNÍ A FIREMNÍ KORESPONDENCE

2018-11-02 - Obsah: * Norma ČSN 01 6910 pro úpravu písemností v aktuálním znění a změny ve srovnání s předchozí verzí * Typy písemností a jejich součásti * Rozdíly ve formě úřední a obchodní korespondence * Úprava obchodních a úředních dopisů * Specifikum firemní korespondence * Nadepisování obálek a psaní poštovních adres * Správné psaní zkratek, akademických a vědeckých titulů, značek, čárek, závorek, uvozovek apod. v různých typech písemností * Klasický dopis a elektronická komunikace * Nejčastější jazykové a písařské chyby v oficiální korespondenci Metody výuky: Výklad, opravy defektních textů, tvorba vlastních textů a jejich korigování, diskuze. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Nástroje a metody managementu kvality [akreditováno MŠMT]

2018-11-02 - Potýkáte se s problémy při zavádění managementu kvality? Nevíte, jaké správné nástroje použít? Snažíte se a stále se vyskytují problémy? Kurz vám dá možnost nalézt tu správnou cestu. Tým školitelů Vás obeznámí s různými úskalími a možnostmi řešení....
Orbis Technology, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Event Management

2018-11-02 - Pořádání společenských akcí, v marketingu označovanéjako Event Management, prošlo v poslední době výrazným vývojem. Už nestačí jen vybrat vhodné místo, špičkový kulturní program a drahý catering. Do popředí se dostává také důraz na obsah sdělení, zaměření konkrétního eventu. Podstatnou roli hrají in-field aktivity, zajištující větší viditelnost, zvací proces, plánování termínů, vyloučení kolize s jinými akcemi. V našem kurzu vás provedeme všemi náležitostmi moderního event managementu a ukážeme vám jak omezit rizika a zvýšit úspěšnost akce. * Pořádání společenských akcí, v marketingu označovanéjako Event Management, prošlo v poslední době výrazným vývojem. Už nestačí jen vybrat vhodné místo, špičkový kulturní program a drahý catering. Do popředí se dostává také důraz na obsah sdělení, zaměření konkrétního eventu. Podstatnou roli hrají in-field aktivity, zajištující větší viditelnost, zvací proces, plánování termínů, vyloučení kolize s jinými akcemi. V našem kurzu vás provedeme všemi náležitostmi moderního event managementu a ukážeme vám jak omezit rizika a zvýšit úspěšnost akce. Event jako součást Marketingové komunikace   Event jako součást Marketingové komunikace   Klasický Event Management   Speciální Eventy   Jak připravit úspěšný event   Strategie úspěšného Event managera   Eventy z praxe - zadání a řešení konkrétních eventů od "A do Z"   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



JAK MOTIVOVAT PODŘÍZENÉ pomocí nefinančních prostředků - pro liniový management

2018-11-02 - Cíl: * Získat základní informace o motivačních přístupech v organizaci * Umět motivovat své podřízené i nefinančními prostředky a tím zvyšovat jejich výkon * Uvědomit si vlastní motivaci a posílit ji Obsah: * Co je to motivace (stimuly, motivy) – základní motivační přístupy v organizaci (Maslowova teorie potřeb, teorie získaných (osvojených) potřeb, McGregorovův přístup, teorie očekávání) – sebemotivace a její rozvoj – modely pracovní motivace – motivační mapa zaměstnance a její změny * Možnosti různých nástrojů nefinanční motivace: * Náplň práce * Firemní kultura * Zpětná vazba a hodnocení zaměstnanců * Vzory v organizaci * Informace * Styly vedení * Benefity * aj. * Rozbor podřízených z hlediska motivace – co můžeme změnit u sebe a v organizaci (náměty, cíle) – vypracování plánu změny – diskuze – závěr Metody výuky: Výklad, práce ve skupinách, prezentace výsledků, práce ve dvojicích. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Profesionální asistent/ka, rekvalifikace MŠMT ČR

2018-11-02 - Účastněte se rekvalifikačního kurzu a získejte zaměstnavateli velmi žádanou profesní kvalifikaci Asistent - ka, Sekretář - ka! Kurz je určen všem, kteří chtějí získat nové znalosti z oblasti administrativy, obchodu, firemních a společenských procesů. Je vhodný také pro ty, kteří chtějí rozšířit své dosavadní vědomosti a rádi by zdokonalili své jednání, vystupování a sebeprezentaci. Součástí kurzu je zkouška z profesní kvalifikace, která je již zahrnuta v ceně kurzu ! Profil absolventa: Absolvent umí pracovat s výpočetní technikou, základními počítačovými programy a internetovými nástroji. Naučí se provádět zápisy z pracovních porad, umí pracovat s elektronickou poštou, zná podstatu a způsob práce s datovou schránkou a ovládá také normy pro obchodní korespondenci a podnikové písemnosti. Orientuje se v řízení a organizaci práce v sekretariátu, umí zajistit nákup kancelářského vybavení i materiálů a naučí se pracovat s cestovními náhradami. Absolvent ovládá pravidla pro BOZP a PO, principy řízení organizace a zásady firemní kultury. Má dobré komunikační dovednosti včetně pravopisu a telefonického projevu a umí řešit konflikty, což může uplatnit nejen ve své práci, ale také v osobním životě. Zná základy společenského chování a vystupování. Orientuje se v legislativních pravidlech pro zacházení s osobními a důvěrnými údaji. Kurz je možné získat ZDARMA přes Úřad práce v rámci Zvolené rekvalifikace ....
Středisko vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Profesionální asistent/ka, rekvalifikace MŠMT ČR

2018-11-02 - Účastněte se rekvalifikačního kurzu a získejte zaměstnavateli velmi žádanou profesní kvalifikaci Asistent - ka, Sekretář - ka! Kurz je určen všem, kteří chtějí získat nové znalosti z oblasti administrativy, obchodu, firemních a společenských procesů. Je vhodný také pro ty, kteří chtějí rozšířit své dosavadní vědomosti a rádi by zdokonalili své jednání, vystupování a sebeprezentaci. Součástí kurzu je zkouška z profesní kvalifikace, která je již zahrnuta v ceně kurzu ! Profil absolventa: Absolvent umí pracovat s výpočetní technikou, základními počítačovými programy a internetovými nástroji. Naučí se provádět zápisy z pracovních porad, umí pracovat s elektronickou poštou, zná podstatu a způsob práce s datovou schránkou a ovládá také normy pro obchodní korespondenci a podnikové písemnosti. Orientuje se v řízení a organizaci práce v sekretariátu, umí zajistit nákup kancelářského vybavení i materiálů a naučí se pracovat s cestovními náhradami. Absolvent ovládá pravidla pro BOZP a PO, principy řízení organizace a zásady firemní kultury. Má dobré komunikační dovednosti včetně pravopisu a telefonického projevu a umí řešit konflikty, což může uplatnit nejen ve své práci, ale také v osobním životě. Zná základy společenského chování a vystupování. Orientuje se v legislativních pravidlech pro zacházení s osobními a důvěrnými údaji. Kurz je možné získat ZDARMA přes Úřad práce v rámci Zvolené rekvalifikace ....
Středisko vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Profesionální asistent/ka, rekvalifikace MŠMT ČR

2018-11-02 - Účastněte se rekvalifikačního kurzu a získejte zaměstnavateli velmi žádanou profesní kvalifikaci Asistent - ka, Sekretář - ka! Kurz je určen všem, kteří chtějí získat nové znalosti z oblasti administrativy, obchodu, firemních a společenských procesů. Je vhodný také pro ty, kteří chtějí rozšířit své dosavadní vědomosti a rádi by zdokonalili své jednání, vystupování a sebeprezentaci. Součástí kurzu je zkouška z profesní kvalifikace, která je již zahrnuta v ceně kurzu ! Profil absolventa: Absolvent umí pracovat s výpočetní technikou, základními počítačovými programy a internetovými nástroji. Naučí se provádět zápisy z pracovních porad, umí pracovat s elektronickou poštou, zná podstatu a způsob práce s datovou schránkou a ovládá také normy pro obchodní korespondenci a podnikové písemnosti. Orientuje se v řízení a organizaci práce v sekretariátu, umí zajistit nákup kancelářského vybavení i materiálů a naučí se pracovat s cestovními náhradami. Absolvent ovládá pravidla pro BOZP a PO, principy řízení organizace a zásady firemní kultury. Má dobré komunikační dovednosti včetně pravopisu a telefonického projevu a umí řešit konflikty, což může uplatnit nejen ve své práci, ale také v osobním životě. Zná základy společenského chování a vystupování. Orientuje se v legislativních pravidlech pro zacházení s osobními a důvěrnými údaji. Kurz je možné získat ZDARMA přes Úřad práce v rámci Zvolené rekvalifikace ....
Středisko vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Profesionální asistent/ka, rekvalifikace MŠMT ČR

2018-11-02 - Účastněte se rekvalifikačního kurzu a získejte zaměstnavateli velmi žádanou profesní kvalifikaci Asistent - ka, Sekretář - ka! Kurz je určen všem, kteří chtějí získat nové znalosti z oblasti administrativy, obchodu, firemních a společenských procesů. Je vhodný také pro ty, kteří chtějí rozšířit své dosavadní vědomosti a rádi by zdokonalili své jednání, vystupování a sebeprezentaci. Součástí kurzu je zkouška z profesní kvalifikace, která je již zahrnuta v ceně kurzu ! Profil absolventa: Absolvent umí pracovat s výpočetní technikou, základními počítačovými programy a internetovými nástroji. Naučí se provádět zápisy z pracovních porad, umí pracovat s elektronickou poštou, zná podstatu a způsob práce s datovou schránkou a ovládá také normy pro obchodní korespondenci a podnikové písemnosti. Orientuje se v řízení a organizaci práce v sekretariátu, umí zajistit nákup kancelářského vybavení i materiálů a naučí se pracovat s cestovními náhradami. Absolvent ovládá pravidla pro BOZP a PO, principy řízení organizace a zásady firemní kultury. Má dobré komunikační dovednosti včetně pravopisu a telefonického projevu a umí řešit konflikty, což může uplatnit nejen ve své práci, ale také v osobním životě. Zná základy společenského chování a vystupování. Orientuje se v legislativních pravidlech pro zacházení s osobními a důvěrnými údaji. Kurz je možné získat ZDARMA přes Úřad práce v rámci Zvolené rekvalifikace ....
Středisko vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Management kvality v procesu návrhu a vývoje [akreditováno MŠMT]

2018-11-03 - předvýrobní etapy a jejich úkoly, požadavky ISO 9001 na procesy návrhu a vývoje, plánování kvality - hlavní aktivity a význam, metodické přístupy k plánování jakosti, moderní přístupy k plánování jakosti, [APQP], metody plánování kvality [QFD, Design Review, FMEA]...
Orbis Technology, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Umění komunikovat

2018-11-05 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Cílem je prohloubit znalosti a dovednosti středních manažerů v oblasti  efektivní komunikace.Kurz je zaměřený na efektivní komunikaci s kolegy či klienty. Zlepšíte se nejen ve schopnostech vyjadřování, ale také se naučíte číst v řeči těla Vašeho partnera, aktivně naslouchat, přijímat zpětnou vazbu a kriticky zhodnotit partnerovy postoje.Kurz je určen manažerům, obchodníkům, vedoucím projektů a všem, kteří chtějí efektivně komunikovat  na profesionální úrovni.Celý výukový program je koncipován jako výcvikový kurz, v něž se střídá výklad lektora s praktickým výcvikem, skupinovým řešením cvičných příkladů a testů. Při výuce je využívána didaktická technika.Přínos kurzu pro účastníky: Poznání síly komunikace a síly naslouchání   Umění předávat a přijímat zpětnou vazbu   Kladení správných otázek   Čtení signálů řeči těla   Umění identifikovat lež   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Stanovení pravidel výcviku, vzájemné seznámení a kolečko očekávání   Efektivní komunikace a její význam   Komunikační schéma   Proces komunikace – praktické cvičení   Komunikace z pohledu neurolingvistického programování   Verbální a neverbální komunikace - pojmy, důležitost podávaných informací, slovní významy, (výcvik)   Komunikační zlozvyky   Kladení otázek   Metoda zlatých kruhů   Efektivní kladení otázek   Zásady pozitivního přístupu a komunikace   Aktivní naslouchání – praktické cvičení   Vedení rozhovoru - jak řídit diskuzi a být určující v komunikaci   Řeč těla – praktický workshop   Zpětná vazba a její význam   Jak dávat a přijímat zpětnou vazbu – praktické cvičení   Krizová komunikace: jak reagovat na námitky a jak na kritiku (výcvik)   Brainstormingové mapování problémů   Akční plán - první kroky v praxi   Zhodnocení a závěr kurzu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských uč...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Administrativní pracovník - Asistent/ka, Sekretář/ka - rekvalifikační kurz

2018-11-05 - Rekvalifikace: Kurz je rekvalifikační, byl akreditován Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy ČR - číslo akreditace MSMT-41952/2013-1/885 Naše vzdělávací centrum získalo pro povolání Administrativní pracovník / pracovnice a pro profesní kvalifikaci Asistentka / asistent autorizaci Ministerstva práce a sociálních věcí ČR. Absolvent kurzu získá 2 osvědčení - Osvědčení o absolvování akreditovaného rekvalifikačního kurzu a Osvědčení o získání profesní kvalifikace, které ...
Centrum služeb pro podnikání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Mobile Device Management - MobileIron

2018-11-05 - Školení se detailně věnuje technologii Mobile Device Management pro správu mobilních zařízení (MDM) iOS Apple, Android a Windows Phone. Kurz je přizpůsoben a prezentován na vybrané technologii MDM MobileIron nebo Zenprise. Studenti získají obecné znalosti problematiky správy mobilních zařízení i detailní informace o zvoleném MDM systému, jeho instalaci, konfiguraci a správě. Školení je standardně dvoudenní. Volitelně se studenti mohou zúčastnit třetího dne, který je zaměřený na bezpečnostní problematiku mobilních zařízení. Program kurzu lze přizpůsobit individuálním požadavkům zákazníka. Jsme schopni provést školení těchto MDM produktů: MobileIron, Zenprise, výhledově Airwatch. * Školení se detailně věnuje technologii Mobile Device Management pro správu mobilních zařízení (MDM) iOS Apple, Android a Windows Phone. Kurz je přizpůsoben a prezentován na vybrané technologii MDM MobileIron nebo Zenprise. Studenti získají obecné znalosti problematiky správy mobilních zařízení i detailní informace o zvoleném MDM systému, jeho instalaci, konfiguraci a správě. Školení je standardně dvoudenní. Volitelně se studenti mohou zúčastnit třetího dne, který je zaměřený na bezpečnostní problematiku mobilních zařízení. Program kurzu lze přizpůsobit individuálním požadavkům zákazníka. Jsme schopni provést školení těchto MDM produktů: MobileIron, Zenprise, výhledově Airwatch. Úvod do MDM, konfigurace   Úvod do MDM, konfigurace   Práce s MDM a základní správa   Komponenty MDM, komunikace, funkce   Nastavení MDM   MDM a mobilní zařízení   Nastavení profilů a politik   MDM troubleshooting   Řešení praktických úloh správy   Třetí den volitelný (není standardně v ceně kurzu) - zaměřeno na bezpečnost   Zabezpečení mobilních zařízení, bezpečnostní rizika   Nastavení zabezpečení - prakticky   Zabezpečení v bezdrátových sítích   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 141 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8| ... >> poslední (10)



 
Novinky & Aktuality

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde