Rekvalifikační účetní kurzy
asistent ka sekretar ka s praxi a vyukou aj
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Ekonomický management

Celkem nalezeno - 191 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8| ... >> poslední (13)






Zásady budování týmů a vedení týmů

2018-06-01 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Určeno pro manažery, personalisty, vedoucí týmů a další řídící pracovníky.Cílem kurzu je osvojení si dovedností v oblasti komunikace, budování a vedení týmu, organizace práce, asertivním prosazování a umění motivovat, vést a přesvědčovat. Naučíte se rovněž řešit konflikty v týmu a využít různých přístupů k zaměstnancům na základě jejich temperamentu či zkušenostech.Celý výukový program je koncipován jako výcvikový kurz, v něž se střídá výklad lektora s praktickým výcvikem a případně s "role plays" s videozáznamem, skupinovým řešením cvičných příkladů a sebepoznávacích testů. Při výuce je využívána didaktická technika.Přínos kurzu pro účastníky: Praktické nástroje - nejen pro personalisty   Umění motivovat zaměstnance k vyššímu výkonu - jednoduše, bez zbytečného úsilí   Koučování a vedení svých podřízených   Efektivní delegování úkolů   Řešení konfliktů na pracovišti a budování pozitivní atmosféry v týmu   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Úvod a společné stanovení pravidel výcviku.   Budování týmu, spolupráce v týmu   Dovednosti a schopnosti a jejich uplatnění v týmové práci   Individuální dispozice a jejich uplatnění v týmové práci   Osobnostní typologie a její aplikace v týmu   Role a pozice v týmu   Prezentace jednotlivých týmů   Aplikované principy efektivní firemní komunikace   Týmová cvičení - stres a antistres a jeho zvládání   Mocenské klima na pracovišti   Formální a neformální vůdce   Sociální pozice   Řešení problému ve skupinách   Transakční analýza a její uplatněni v komunikaci   Zásady asertivní komunikace   Kooperace a sociální dynamika skupiny   Prezentace manažerského pojetí řešení problému a jejich využití v řízení týmu   Akční plán - první kroky v praxi   Zhodnocení a závěr kurzu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vz...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Referent administrativy s řízenou praxí

2018-06-01 - Jedná se o intenzivní kurz kancelářských a manažerských dovedností s dlouhodobou několikaměsíční praxí. Po jeho ukončení bude absolvent umět pracovat s počítačem, efektivně využívat Internet, přijímat, psát a organizovat elektronickou poštu a vhodně volit potřebné aplikace pro potřeby komplexní práce v kanceláři. Dále zná právní minimum při práci v kanceláři a v administrativě, umí pracovat s lidmi a aktivně dokáže využívat získané základy marketingu a managementu.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Právní a ekonomické minimum   Základy marketingu   Základy managementu   Obsluha počítače, orientace v informačních technologiích   Systém práce s lidmi   PRAXE u zaměstnavatele - řízená praxe   Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 90 školicích dnů / 20 týdnů.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Michal Bureš, CSc., Miroslav Bečev, Petr Cvrkal, Ing. Oldřich Bartůněk, Dr. Alexandr Perutka CSc., Valérie Laurenčíková, MBA a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/administrativa-s-praxi/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/administrativa-s-praxi.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení kurzu. Dále je nutno podat žádost s cca 3týdenním předstihem před datem konání kurzu. Takto budete mít uvedený kurz zcela ZDARMA.Naše společnost NIKDY nechce hradit kurz předem a nepožaduje po účastníkovi ŽÁDNÉ platby. A to i v případě, že účastník neuspěje u závěrečné zkoušky (to se u nás stává velice výjimečně). Všechny platby si řešíme přímo s úřadem práce bez Vaší účasti.Postup je následující: Vyzvedněte nebo si stáhněte ze stránek úřadu práce Žádost o rekvalifikaci, kterou vyplňte. Speciálně věnujte pozornost zdůvodnění potřebnosti kurzu a vazbu na Vaše profesní směrování. Doporučuje se mít nějaký doklad nebo příslib o zaměstnání po ukončení tohoto rekvalifikačního kurzu.   ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Asistent / Asistentka, Sekretář / Sekretářka s výukou angličtiny - rekvalifikační kurz

2018-06-01 - Rekvalifikace: Rekvalifikační kurz akreditovaný Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy ČR - číslo akreditace: 16324/2013-1/390. Naše vzdělávací centrum získalo pro profesní kvalifikaci Asistentka / asistent autorizaci Ministerstva práce a sociálních věcí ČR. Absolvent tohoto kurzu obdrží Osvědčení o získání profesní kvalifikace, které je veřejnou listinou stejně jako vysvědčení, výuční list nebo diplom a jako takové má celostátní platnost při prokazování dosaž...
Centrum služeb pro podnikání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Management kvality v procesu návrhu a vývoje [akreditováno MŠMT]

2018-06-02 - předvýrobní etapy a jejich úkoly, požadavky ISO 9001 na procesy návrhu a vývoje, plánování kvality - hlavní aktivity a význam, metodické přístupy k plánování jakosti, moderní přístupy k plánování jakosti, [APQP], metody plánování kvality [QFD, Design Review, FMEA]...
Orbis Technology, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Umění komunikovat

2018-06-04 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Cílem je prohloubit znalosti a dovednosti středních manažerů v oblasti  efektivní komunikace.Kurz je zaměřený na efektivní komunikaci s kolegy či klienty. Zlepšíte se nejen ve schopnostech vyjadřování, ale také se naučíte číst v řeči těla Vašeho partnera, aktivně naslouchat, přijímat zpětnou vazbu a kriticky zhodnotit partnerovy postoje.Kurz je určen manažerům, obchodníkům, vedoucím projektů a všem, kteří chtějí efektivně komunikovat  na profesionální úrovni.Celý výukový program je koncipován jako výcvikový kurz, v něž se střídá výklad lektora s praktickým výcvikem, skupinovým řešením cvičných příkladů a testů. Při výuce je využívána didaktická technika.Přínos kurzu pro účastníky: Poznání síly komunikace a síly naslouchání   Umění předávat a přijímat zpětnou vazbu   Kladení správných otázek   Čtení signálů řeči těla   Umění identifikovat lež   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Stanovení pravidel výcviku, vzájemné seznámení a kolečko očekávání   Efektivní komunikace a její význam   Komunikační schéma   Proces komunikace – praktické cvičení   Komunikace z pohledu neurolingvistického programování   Verbální a neverbální komunikace - pojmy, důležitost podávaných informací, slovní významy, (výcvik)   Komunikační zlozvyky   Kladení otázek   Metoda zlatých kruhů   Efektivní kladení otázek   Zásady pozitivního přístupu a komunikace   Aktivní naslouchání – praktické cvičení   Vedení rozhovoru - jak řídit diskuzi a být určující v komunikaci   Řeč těla – praktický workshop   Zpětná vazba a její význam   Jak dávat a přijímat zpětnou vazbu – praktické cvičení   Krizová komunikace: jak reagovat na námitky a jak na kritiku (výcvik)   Brainstormingové mapování problémů   Akční plán - první kroky v praxi   Zhodnocení a závěr kurzu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských uč...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Základy logistiky

2018-06-04 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 3 – 5 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je pět až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály. Cílem kurzu je poznat metody uplatňované v logistice, poznat základní principy sledování toku materiálu a zboží a obecně se vyznat v řízení logistických toků. Účastníci získají znalosti, aby mohli po absolvování kurzu vykonávat široké spektrum pozic v oblasti obchodu, skladového hospodářství a logistiky. Současně získají  praktické dovednosti a znalosti z oblasti technické korespondence a vytváření přehledů a budou znát techniku využívanou pro skladování a její možnosti. Doporučeným předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost z oblasti administrativy, základní zkušenosti s prací na PC a standardní komunikační a prezentační dovednosti. Kurz je určen pracovníkům v účetních společnostech, logistických firmách, skladech, a všude tam, kde pro svoji práci potřebují znalosti oběhu zboží, materiálu a znalosti s tím související.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Funkce logistiky ve firmě   Koncepce úzkých míst   Logistika a zásobovací řetězec   Klasifikace zásob a klasifikace zboží   Plán zásobování a hlavní činnost zásobování   Evidence zásob   Funkce logistiky ve výrobní firmě   Řízení výroby a její cíle, výrobní dávky   Výrobní firma v zásobovacím řetězci   Čárové kódy   Odpadové hospodářství   Informační toky v logistice a evidence     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu jsou dva dny od 9:00 do 16:00.   Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Jiří Grygar, Pavel Štícha, Ing. Marek Laurenčík MBA a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /technicke-kurzy/logistika/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/logistika.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Hadoop Operations and Cluster Management

2018-06-04 - Data has become an integral part of every organization, be it small or large; and maintaining it in a proper form has become difficult. Hadoop is a revolutionary opensource framework for software programming that took the data storage and processing to next level. Hadoop platform is used for structuring data and solves formatting problem for subsequent analytic purposes. Hadoop Administration is one of the specialization areas of Hadoop framework which helps in Hadoop in...
DataScript s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Oracle Database 12c: Performance Management and Tuning

2018-06-04 - In the Oracle Database 12c: Performance Management and Tuning course, lea about the performance analysis and tuning tasks expected of a DBA: proactive management through built-in performance analysis features and tools, diagnosis and tuning of the Oracle Database instance components, and diagnosis and tuning of SQL-related performance issues. In this course, you will be introduced to Oracle Database Cloud Service. Audience Data Warehouse Administrator ...
DataScript s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Systemické koučování

2018-06-04 - [MANAGEMENT] Připravujete se na práci manažera a potřebujete získat znalosti a dovednosti v oblasti Systemckého koučování? Tento kurz je sice součástí dlouhodobého kurzu Manažerská akademie, ale je možné ho absolvovat i samostatně. ...
ICV - Institut certifikovaného vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Administrativní pracovník - Asistent/ka, Sekretář/ka - rekvalifikační kurz

2018-06-05 - Rekvalifikace: Kurz je rekvalifikační, byl akreditován Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy ČR - číslo akreditace MSMT-41952/2013-1/885 Naše vzdělávací centrum získalo pro povolání Administrativní pracovník / pracovnice a pro profesní kvalifikaci Asistentka / asistent autorizaci Ministerstva práce a sociálních věcí ČR. Absolvent kurzu získá 2 osvědčení - Osvědčení o absolvování akreditovaného rekvalifikačního kurzu a Osvědčení o získání profesní kvalifikace, které ...
Centrum služeb pro podnikání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Time management

2018-06-05 - [MANAGEMENT] Máte málo času a hodně práce? Jste zavaleni operativou a přitom byste se potřebovali věnovat řízení? Jste si jisti, že svůj čas využíváte opravdu účelně? Náš kurz vás zbaví problémů s plánováním práce a organizací vašeho pracovního i soukromého času. Pomůže vám analyzovat vaše zvyklosti, naučí vás využívat nové nástroje, určovat priority a postupně přejít od operativního do manažerského řízení času. ...
ICV - Institut certifikovaného vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Stress management pro osoby pracující v sociálních službách. MPSV

2018-06-05 - Kurz rozvíjí schopnosti v oblasti zvládání stresových situací typických pro práci v soc.službách. Klienti se seznámí s dělením stresu z odborného hlediska, zjistí, jaké nastávají změny v těle při reakci na stres. Účastníci kurzu si také osvojí znalosti, jak zvládat stresující situace v soc.službách a ověří si, zda jsou ovlivněni stresem či nikoli. Klienti kurzu si vyzkouší sestavit svůj osobní plán zaměřený na eliminování stresu v pracovním životě a seznámí se s relaxačními technikami....
ACZ, vzdělávací centrum - Podrobnosti o kurzu



Asertivní komunikace

2018-06-05 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály. Praktický trénink asertivního řešení konfliktních situací nejen na pracovišti. Naučíte se hravě zvládat konflikty a z krizových situací dokážete vždy vyjít jako vítězové. Osvojíte si umění WIN-WIN uvažování typického pro nejúspěšnější světové manažery. Naučíte se rozeznávat psychickou manipulaci a bránit se jí. Kurz je určen manažerům, obchodníkům, vedoucím projektů a všem, kteří chtějí efektivně komunikovat  na profesionální úrovni. Celý výukový program je koncipován jako výcvikový kurz, v něž se střídá výklad lektora s praktickým výcvikem, skupinovým řešením cvičných příkladů a testů. Při výuce je využívána didaktická technika.Přínos kurzu pro účastníky: Rozvoj komunikačních dovedností   Posílení sebedůvěry   Schopnost rozeznat manipulaci a bránit se jí   Umění říkat „NE“   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Stanovení pravidel výcviku, vzájemné seznámení a kolečko očekávání   Konflikt na pracovišti a jeho význam   Styly řešení konfliktů   Význam asertivity a její pojetí v českém prostředí   Psychická manipulace a jak se jí bránit   Transakční analýza   Asertivní práva a osobní odpovědnost   Asertivní techniky   Jak reagovat na oprávněnou a neoprávněnou kritiku   Zásady argumentace   Argumentace v praxi: cvičný příklad   Jaký jsem: asertivní sdělování osobních předností a nedostatků   Jak proměnit vlastní nedostatky v přednosti   Akční plán - první kroky v praxi   Zhodnocení a závěr kurzu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Mgr. Rostislav Peška, Ing. Mgr. Adam Novák, Ing. Marek Laurenčík MBA a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /manazerske-vzdelavani/kurz/zaklady-asertivni-komunikace...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Stress management a krizové řízení

2018-06-05 - [MANAGEMENT] Naučte se zvládat stres tak, abyste se sami cítili dobře, nepřenášeli ho na ostatní v komunikaci a dokázali mnohem klidněji zvládnout i krizové situace. Trh je čím dál náročnější a vyžaduje kromě odbornosti i zvládání velké stresové zátěže. Máte někdy pocit, že se potřebujete uklidnit? Chcete účinně předcházet vzniku psychosomatických onemocnění jako je vysoký tlak, žaludeční vředy, nespavost apod.? Pojďte se podívat na to, jak se stresem pracují vysoce odolní jedinci a co p...
ICV - Institut certifikovaného vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Time management pro chronické prokrastinátory

2018-06-05 - Dozvíte se, co je to strukturovaná prokrastinace a jaké má pozitiva. Naleznete způsoby, jak prokrastinaci využít ve svůj prospěch, naučíte se originální způsoby řešení své neefektivity. Zbavíte se neustálého pocitu viny vůči okolí, který vás často nejvíce brzdí. Porozumíte principu, jak a čím se dá kompenzovat nedostatek silné vůle. * Time management pro chronické prokrastinátory • motivace vs. síla vůle, stuck state vs. flow, • Chci x Měl bych x Musím – kreativní techniky vykrývání osobní neefektivity, • timemanagementové techniky pro chronické odkladače (efektivní sprinty, plánování přestávek, power-nap, efekt cílové pásky...), • co je strukturovaná prokrastinace a pozitiva, o kterých se nemluví, • proč souvisí prokrastinace více s perfekcionismem nežli s leností, • další možnosti vlastního rozvoje: efekt víkendové aktovky, mentální kobylky a nedokončené tvary. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 191 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8| ... >> poslední (13)



 
Novinky & Aktuality

Mzdy
mzdy | 2017-11-01 

Stát pošle poště 800 milionů za ztrátové služby. Zaměstnancům vzrostou mzdy říká Chovanec
mzdy | 2017-03-03 
Že za ztratove služby pošte pošle penize stat domluvili ministri Chovanec a Babiš. Pul miliardy ma jit na vyšši vyplaty zamestnancu.

Vedení účetnictví | Praha | avanibusiness.cz
účetnictví | 2017-03-01 
Spolehlive a rychle zpracujeme dane. Vedeni ucetnictvi a mezd online. Poradenstvi. Vedeni ucetnictvi dane mzdy. Poradenstvi

Šance na podnikání nejen pro nezaměstnané
mzdy | 2017-03-01 
#8222 Projekt podnikatelsko-zamestnaneckych družstev je zameren na podporu podnikani pro osoby ohrožene na trhu prace. System podpory je nastaven tak aby co nejvice pomohl všem zajemcum o zahajeni podnikani. Je urcen všem kteri by si chteli otestov

Vláda schválila zvýšení nemocenské při dlouhodobé pracovní neschopnosti
nemocenské | 2017-02-28 
Vlada schvalila zvyšeni nemocenske pri dlouhodobe pracovni neschopnosti lt br gt Vlada dnes projednala navrh MPSV ktery zlepši socialni situaci lidem pri dlouhodobe pracovni neschopnosti. Opatreni zajisti zmirneni ekonomickeho dopadu zpusobneho

Vláda rozhodla o příspěvku na opravy silnic či růstu nemocenské
nemocenské | 2017-02-28 
Praha - Vlada na svem dnešnim zasedani rozhodla o trimiliardove financni pomoci krajum na opravy silnic nižšich trid. Kabinet take rešil otazku rustu nemocenske dlouhodobe

Archiv nabídky pracovních míst Účetní do Oddělení účetnictví
účetnictví | 2017-02-28 
07.02.2017 Archiv nabidky pracovnich mist | Nabidka plati do 24. unora 2017 Statni fond životniho prostredi ceske republiky vyhlašuje vyberove rizeni na pozici ucetni do Oddeleni ucetnictvi Hledame otevrenou komunikativni a peclivou osobnost ktera by

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde