Rekvalifikační účetní kurzy
asistent ka sekretar ka s praxi a vyukou aj
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Ekonomický management

Celkem nalezeno - 166 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8| ... >> poslední (12)






MS Outlook

2018-09-07 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet. Tento kurz je určen pro ty, kteří používají denně počítač ke své práci a chtějí plně využít tohoto programu pro plánování svého pracovního dne a svých úkolů, plánování ve skupině a využívání elektronické pošty. Po absolvování tohoto kurzu budou uživatelé umět využívat všechny schopnosti uvedeného programu (plánování úkolů, schůzek, elektronickou poštu) včetně plánování ve skupinách.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Opakování základních pojmů z předpokládaných znalostí.   Základní popis programu – pruh nástrojů aplikace Outlook   Elektronická pošta – jeden z hlavních nástrojů Outlooku (princip, popis programu)   Použití seznamu adres – kontakty (vytvoření, úprava a rušení kontaktů)   Kalendáře a úkoly (plánovač schůzek, úprava činností, …)   Práce se soubory v elektronické poště   Komunikace dat z programu MS Outlook s ostatními programy MS Office   Nastavení některých parametrů v programu MS Outlook (nástroje, obrazovka,….)     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí půlden, vždy 9:00 – 13:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj. Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek, Dr. Alexandr Perutka a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-outlook/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-outlook.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS PowerPoint pro uživatele

2018-09-07 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows.Určeno pro uživatele, kteří chtějí vytvářet přehledné prezentace pro předvádění svých produktů jak ve formě tištěných prezentačních materiálů, tak pro použití na promítání nebo předvádění na obrazovce (tzv. slideshow). Po absolvování kurzu dokážou uživatelé vytvořit středně složitou prezentaci včetně vložení grafických objektů z externích zdrojů dat, naučí se ji vytisknout případně připravit pro předvádění na obrazovce.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Popis a základní ovládání programu MS PowerPoint   Seznámení s možnostmi aplikace MS PowerPoint - typy objektů a jejich organizace   Vytvoření prezentace s využitím připravených průvodců   Vkládání textových polí, používání textu v prezentaci, stínování, barvy textu, výplně   Vkládání obrázků, grafiky a dalších objektů, přesouvání a překrývání objektů   Kreslení v aplikaci MS PowerPoint   Organizační schéma - popis a práce s tímto programem   Vkládání tabulek a grafů z Wordu a Excelu, propojování s tabulkami z Excelu   Vkládání tlačítek akcí, spouštění jiných programů uvnitř aplikace   Nastavení efektů a animací uvnitř jednotlivých snímků   Automatické načasování běhu prezentace (způsoby časování a přechody)   Náhled na vytvořenou prezentaci, tisk a nastavení tisku   Videoklipy, animované a zvukové efekty a další multimediální prvky   Další možnosti a nastavení programu MS PowerPoint   Opakování a procvičení probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Jan Andrš, V...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Obchodně-právní minimum pro manažery, obchodníky a další

2018-09-07 - Kurz je určen pro „neprávníkyquot;, kteří potřebují získat základní nutný přehled o principech fungování právní oblasti pro pracovní využití....
Knowledge Pool s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Obchodní smluvní vztahy - včetně zahraničních

2018-09-07 - Absolventi se obeznámí s právní úpravou obchodních smluvních vztahů.. Dozví se i jaké komplikovanější případy mohou v praxi nastat, a jak v nich postupovat. Budou mít možnost konzultovat své případy z praxe...
Knowledge Pool s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Umění komunikovat

2018-09-10 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Cílem je prohloubit znalosti a dovednosti středních manažerů v oblasti  efektivní komunikace.Kurz je zaměřený na efektivní komunikaci s kolegy či klienty. Zlepšíte se nejen ve schopnostech vyjadřování, ale také se naučíte číst v řeči těla Vašeho partnera, aktivně naslouchat, přijímat zpětnou vazbu a kriticky zhodnotit partnerovy postoje.Kurz je určen manažerům, obchodníkům, vedoucím projektů a všem, kteří chtějí efektivně komunikovat  na profesionální úrovni.Celý výukový program je koncipován jako výcvikový kurz, v něž se střídá výklad lektora s praktickým výcvikem, skupinovým řešením cvičných příkladů a testů. Při výuce je využívána didaktická technika.Přínos kurzu pro účastníky: Poznání síly komunikace a síly naslouchání   Umění předávat a přijímat zpětnou vazbu   Kladení správných otázek   Čtení signálů řeči těla   Umění identifikovat lež   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Stanovení pravidel výcviku, vzájemné seznámení a kolečko očekávání   Efektivní komunikace a její význam   Komunikační schéma   Proces komunikace – praktické cvičení   Komunikace z pohledu neurolingvistického programování   Verbální a neverbální komunikace - pojmy, důležitost podávaných informací, slovní významy, (výcvik)   Komunikační zlozvyky   Kladení otázek   Metoda zlatých kruhů   Efektivní kladení otázek   Zásady pozitivního přístupu a komunikace   Aktivní naslouchání – praktické cvičení   Vedení rozhovoru - jak řídit diskuzi a být určující v komunikaci   Řeč těla – praktický workshop   Zpětná vazba a její význam   Jak dávat a přijímat zpětnou vazbu – praktické cvičení   Krizová komunikace: jak reagovat na námitky a jak na kritiku (výcvik)   Brainstormingové mapování problémů   Akční plán - první kroky v praxi   Zhodnocení a závěr kurzu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských uč...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Základy logistiky

2018-09-10 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 3 – 5 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je pět až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály. Cílem kurzu je poznat metody uplatňované v logistice, poznat základní principy sledování toku materiálu a zboží a obecně se vyznat v řízení logistických toků. Účastníci získají znalosti, aby mohli po absolvování kurzu vykonávat široké spektrum pozic v oblasti obchodu, skladového hospodářství a logistiky. Současně získají  praktické dovednosti a znalosti z oblasti technické korespondence a vytváření přehledů a budou znát techniku využívanou pro skladování a její možnosti. Doporučeným předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost z oblasti administrativy, základní zkušenosti s prací na PC a standardní komunikační a prezentační dovednosti. Kurz je určen pracovníkům v účetních společnostech, logistických firmách, skladech, a všude tam, kde pro svoji práci potřebují znalosti oběhu zboží, materiálu a znalosti s tím související.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Funkce logistiky ve firmě   Koncepce úzkých míst   Logistika a zásobovací řetězec   Klasifikace zásob a klasifikace zboží   Plán zásobování a hlavní činnost zásobování   Evidence zásob   Funkce logistiky ve výrobní firmě   Řízení výroby a její cíle, výrobní dávky   Výrobní firma v zásobovacím řetězci   Čárové kódy   Odpadové hospodářství   Informační toky v logistice a evidence     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu jsou dva dny od 9:00 do 16:00.   Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Jiří Grygar, Pavel Štícha, Ing. Marek Laurenčík MBA a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /technicke-kurzy/logistika/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/logistika.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



VSM - Management toku hodnot

2018-09-10 - Všechny procesy, keré v každé firmě probíhají buď zvyšují nebo nezvyšují hodnotu produktu, za kterou je zákazník ochoten zaplatit. Ty procesy, které hodnotu nezvyšují, jsou často plýtváním. VSM nejen vyhledává toto plýtvání, ale také plánuje změny toku hodnot a modeluje budoucí stav pomocí analýzy stavu procesů, jejich zlepšováním a správnou komunikací. * Všechny procesy, keré v každé firmě probíhají buď zvyšují nebo nezvyšují hodnotu produktu, za kterou je zákazník ochoten zaplatit. Ty procesy, které hodnotu nezvyšují, jsou často plýtváním. VSM nejen vyhledává toto plýtvání, ale také plánuje změny toku hodnot a modeluje budoucí stav pomocí analýzy stavu procesů, jejich zlepšováním a správnou komunikací. Co je to VSM   Co je to VSM   Analýzy   Jak na to   Kritická analýza procesů   Cvičení   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Otevřený kurz MotivP: Management a leadership

2018-09-10 - Jak zvládat vedení lidí a různé problematické situace? Jak obstát v různých rolích, které lídrovi přísluší? Jak zvolit správný přístup a podle čeho se řídit při vedení druhých? Těmito otázkami se zabývá kurz s názvem „Management s leadership“. Účastníci se naučí jak jednat, pracovat a vést různé typy podřízených v různých situacích. Osvojí si různé styly vedení, naučí se pracovat s problematickými typy podřízených v náročných situacích.   Cíle: Poznat a osvojit si různé styly vedení lidí, a naučit se účinně využívat svůj preferovaný styl Naučit se umět být lidský i věcný, současně obchodně zaměřen Najít řešení náročných situací na vedení lidí z vlastní praxe Osvojit si operační pravidla managementu  ...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Asertivní komunikace

2018-09-11 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály. Praktický trénink asertivního řešení konfliktních situací nejen na pracovišti. Naučíte se hravě zvládat konflikty a z krizových situací dokážete vždy vyjít jako vítězové. Osvojíte si umění WIN-WIN uvažování typického pro nejúspěšnější světové manažery. Naučíte se rozeznávat psychickou manipulaci a bránit se jí. Kurz je určen manažerům, obchodníkům, vedoucím projektů a všem, kteří chtějí efektivně komunikovat  na profesionální úrovni. Celý výukový program je koncipován jako výcvikový kurz, v něž se střídá výklad lektora s praktickým výcvikem, skupinovým řešením cvičných příkladů a testů. Při výuce je využívána didaktická technika.Přínos kurzu pro účastníky: Rozvoj komunikačních dovedností   Posílení sebedůvěry   Schopnost rozeznat manipulaci a bránit se jí   Umění říkat „NE“   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Stanovení pravidel výcviku, vzájemné seznámení a kolečko očekávání   Konflikt na pracovišti a jeho význam   Styly řešení konfliktů   Význam asertivity a její pojetí v českém prostředí   Psychická manipulace a jak se jí bránit   Transakční analýza   Asertivní práva a osobní odpovědnost   Asertivní techniky   Jak reagovat na oprávněnou a neoprávněnou kritiku   Zásady argumentace   Argumentace v praxi: cvičný příklad   Jaký jsem: asertivní sdělování osobních předností a nedostatků   Jak proměnit vlastní nedostatky v přednosti   Akční plán - první kroky v praxi   Zhodnocení a závěr kurzu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Mgr. Rostislav Peška, Ing. Mgr. Adam Novák, Ing. Marek Laurenčík MBA a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /manazerske-vzdelavani/kurz/zaklady-asertivni-komunikace...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Work - Life - Balance

2018-09-11 - [KOMUNIKACE-A-OSOBNI-ROZVOJ] aneb žijte svůj život v rovnováze Hodně pracujete a jste už delší dobu dost unaveni? Vaše aktivity už vás netěší jako dřív, ale nevíte proč? Zajímá vás prevence proti Syndromu vyhoření? Chcete zjistit, jaká je provázanost mezi reakcemi naší psychiky a našeho těla? Potřebujete vytvořit rovnováhu mezi prací a osobním životem, ale nevíte, jak je skloubit? Přijďte na náš kurz, kde vás zkušená lektorka provede všemi záludnostmi života v rovnováze. ...
ICV - Institut certifikovaného vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Asistent/ka, sekretář/ka s praxí a výukou anglického jazyka

2018-09-11 - Po ukončení kurzu absolvent má veškeré kompetence a dovednosti vyplývající z aktuálně platného hodnotícího standardu profesní kvalifikace....
Aktivní život od A do Z - Podrobnosti o kurzu



FACILITY MANAGEMENT - aktuality, novinky, trendy

2018-09-11 - Facility management je obor zabývající se řízením podpůrných služeb v organizacích. V březnu 2018 byl oficiálně schválen standard ISO 41000 a tím se „Systém řízení podpůrných služeb ve společnostech“ stal nedílnou součástí celého systému řízení. Podpůrné služby (facility management služby nebo též FM služby) jsou sice nenápadnou, ale velice významnou složkou managementů podniků. Spadají do něj např. služby správy a údržby budov, areálů a majetků, nakládání s energiemi a odpady, služby zajištění bezpečnosti (ostraha, BOZP, PO atd.), ekologické zajištění, jakož i služby pro jednotlivé zaměstnance, zajištění podpory chodu a organizace firmy (zasedačky, catering, interní pošta, doprava atd.). Obsah: * Tato oblast je již několik let standardizována podle ČSN EN 15221, nová norma ISO 41000 však přináší komplexní pohled na optimální proces řízení, který musí být provázaný s řízením hlavní výroby, s kvalitou, bezpečností a udržitelností hlavních procesů * Tento kurz Vás provede základy a terminologií obou norem (EN 15221 a ISO 41000), přiblíží Vám, co vše můžete do FM zařadit, jak FM ve Vaší společnosti implementovat i co bude předmětem certifikace podle ISO 41000 ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Profesionální asistent/ka, rekvalifikace MŠMT ČR

2018-09-11 - Účastněte se rekvalifikačního kurzu a získejte zaměstnavateli velmi žádanou profesní kvalifikaci Asistent - ka, Sekretář - ka! Kurz je určen všem, kteří chtějí získat nové znalosti z oblasti administrativy, obchodu, firemních a společenských procesů. Je vhodný také pro ty, kteří chtějí rozšířit své dosavadní vědomosti a rádi by zdokonalili své jednání, vystupování a sebeprezentaci. Součástí kurzu je zkouška z profesní kvalifikace, která je již zahrnuta v ceně kurzu ! Profil absolventa: Absolvent umí pracovat s výpočetní technikou, základními počítačovými programy a internetovými nástroji. Naučí se provádět zápisy z pracovních porad, umí pracovat s elektronickou poštou, zná podstatu a způsob práce s datovou schránkou a ovládá také normy pro obchodní korespondenci a podnikové písemnosti. Orientuje se v řízení a organizaci práce v sekretariátu, umí zajistit nákup kancelářského vybavení i materiálů a naučí se pracovat s cestovními náhradami. Absolvent ovládá pravidla pro BOZP a PO, principy řízení organizace a zásady firemní kultury. Má dobré komunikační dovednosti včetně pravopisu a telefonického projevu a umí řešit konflikty, což může uplatnit nejen ve své práci, ale také v osobním životě. Zná základy společenského chování a vystupování. Orientuje se v legislativních pravidlech pro zacházení s osobními a důvěrnými údaji. Kurz je možné získat ZDARMA přes Úřad práce v rámci Zvolené rekvalifikace ....
Středisko vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Myslet jinak - staňte se studnicí originálních nápadů

2018-09-11 - Osvojte si kreativní techniky, aneb kreativita nejen pro kreativce Umění řešit problémy nekonvenčním způsobem představuje v dnešním firemním světě klíčovou konkurenční výhodu. Pracujete na pozici, kde se od vás očekává schopnost inovovat a uvažovat kreativně? Máte pocit, že vám dochází invence, a postrádáte inspiraci? Přijďte obohatit svůj styl práce a přemýšlení o kreativní přístupy, jež vám umožní opustit rutinu. Kreativita je dovednost, kterou si můžete osvojit. Pro každého z vás existují techniky, jak řešit problémy originálně a chytře. Kurz je určen: všem zaměstnancům, od kterých se očekávají inovativní řešení a nápady   lidem v kreativních profesích (copywriteři, grafici, designéři, inovátoři atd.)   každému, kdo chce rozšířit hranice svého uvažování a rozvinout svou kreativitu    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: naučíte se tvořivě analyzovat zadání, využívat aktivní imaginaci či pracovat s náhodnými podněty   osvojíte si techniky pro formulování problému, generování nápadů i výběr nejlepšího řešení   zjistíte, jak při setkáních vytvářet kreativní atmosféru, v níž vznikají nápady   z individuální i skupinové práce si odnesete nápady na řešení problémů z vaší vlastní praxe   seznámíte se s designovým myšlením, gamestormingem a dalšími moderními trendy z oblasti inovativního myšlení   osvojíte si umění řešit problémy nekonvenčním způsobem, a získáte tak konkurenční výhodu   na reálných příkladech poznáte, jak inovativní firmy vytvářejí svobodné a kreativní prostředí     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Etiketa pro asistenty a asistentky manažerů - jak se vyvarovat pracovních i společenských faux pas

2018-09-11 - Prohlubte si své znalosti společenského chování a získejte vytříbené vystupování Přesvědčte se o významu etikety v profesionálním i společenském životě. V rámci tohoto tréninku se ve vyváženém mixu nezbytné teorie a praxe formou nácviku modelových situací naučíte, jak úspěšně a bez stresu zvládat významné společenské akce i malá setkání. Získejte suverenitu a jistotu! Kurz je určen: asistentky a asistenti   sekretářky a sekretáři   recepční     Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: naučíte se, jak správným chováním vyvolat skvělý první dojem   zjistíte, jak eliminovat chyby a jak posílit svou suverenitu ve společnosti   díky praktickým nácvikům modelových situací si osvojíte i méně známá pravidla etikety   naučíte se etiketě při jednání nejen s lokálními, ale i se zahraničními partnery     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 166 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8| ... >> poslední (12)



 
Novinky & Aktuality

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

Mzdy
mzdy | 2018-06-29 

Modul Mzdy
mzdy | 2018-06-22 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde