Rekvalifikační účetní kurzy
zaklady mapovani procesu a risk management
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Ekonomický management

Celkem nalezeno - 215 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7| ... >> poslední (15)






Jak na efektivní time management a stress management

2018-02-28 - Seznámíte se s problematikou práce se stresem i principy stress managementu. Zjistíte, jaké situace u vás vyvolávají stres, jak na tyto situace reagujete a vypracujete si postup pro jejich zvládání. Poznáte svá slabá místa v hospodaření s časem, v plánování – i odkládání úkolů. * Jak na efektivní time management a stress management • jaký je váš vztah k času, • různá hlediska priorit, • jak efektivně využíváte čas, • biorytmy a výkonnostní cyklus jako nástroj optimálního plánování dne, • metody krátkodobého a dlouhodobého plánování, • zloději času, • komunikace ve vypjatých situacích, umění odmítat, • techniky zvládání manipulativního chování ostatních jako nástroj v boji se stresem, • individuální obranné mechanizmy a jak je posilovat, • zdroje vnitřního a vnějšího stresu a jak je odbourávat, • mírný stres jako motivátor. Seminář je veden interaktivní formou prostřednictvím cvičení a řešení modelových situací. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Účetně administrativní povinnosti ve společnosti

2018-02-28 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Kurz je určen pro všechny, kteří začínají podnikat, vést firmy, nebo mají zastupovat společnost v určitých administrativních úkonech vůči státním institucím. Účastníci se zde seznámí se všemi povinnostmi, tipy a fakty, se kterými se ve vedení společnosti mohou dostat do styku a za které jsou odpovědni.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Podnikání jako OSVČ nebo jako společnost (společnost s ručením omezeným, akciová společnost …)   Založení společnosti, obchodní soud, notářské služby   Zaměstnanci, jejich práva a povinnosti – zákoník práce   Druhy pracovních smluv a dohod – popis výhodnosti a pracnosti, včetně finančních aspektů   Povinnost zřízení a práce s datovou schránkou   DPH - principy a výpočty, povinnosti být plátcem DPH   Cash flow společnosti v příkladech   Rozpočtování obchodního případu – základní principy a ukázky   Motorové vozidlo ve firmě – finanční aspekty a povinnosti, soukromé vozidlo, leasing   Půjčky a úvěry pro společnosti včetně jejich vlivu na cash flow společnosti   Vedení účetnictví – základní povinnosti, interní a externí účetní   Manažerské účetnictví – výkaznictví, reporty a přehledy, podklady pro účetní   Problematika mezd, odvodů a dalších aspektů zaměstnávání (úrazy, nemoc, dovolená, výpovědi …)   Povinné výkaznictví ve vztahu k finančnímu úřadu (kontrolní hlášení, DPH přiznání, a další)   Práce s daňovou informační schránkou a daňovým portálem , komunikace s úřady a přístup   Elektronická komunikace s úřady státní správy, podatelny, elektronický podpis   Daňová přiznání a hlášení prostřednictvím daňového portálu – kompletní souh a popis   Vyhledávání základních informací n internetu a práce s nimi   Závěrečná rozprava, otázky a odpovědi     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden den, vždy 9:00 – 16:00.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy pr...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Jak nevyhořet –seminář o  burn out syndromu

2018-02-28 - Pro všechny úrovně. Určeno pro Pro všechny profese, které jsou v kontaktu s lidmi, pro extrémně vytížené manažery a podnikatele. Cíl semináře Získat informace o problematice syndromu vyhasnutí. Získat informace o možnostech prevence syndromu vyhasnutí. Sdílet zkušenosti s ostatními účastníky semináře. Obsah semináře Co je syndrom vyhasnutí, koho postihuje a jak vzniká. Dotazník syndromu vyhasnutí. Skupiny náchylné podlehnout syndromu vyhasnutí. Hlavní příčiny syndromu vyhasnutí. Příznaky syndromu vyhasnutí. Fáze syndromu vyhasnutí – předfáze, frustrace, stagnace, apatie, vyhoření. Preventivní opatření syndromu vyhasnutí. Terapie syndromu vyhasnutí. Výpovědi lidí – krátké filmy. Osobní zkušenosti účastníků. Diskuze. Teoretické části budou věnovány cca 3 hodiny, zbytek dne budou prezentovány výpovědi lidí, kteří si bu out syndromem prošli (případové studie, videozáznamy, film). ...
Český institut interních auditorů, z.s. - Podrobnosti o kurzu



Jak na efektivní time management a stres management

2018-02-28 - Místo konání kurzu SMOSK (K CENTRUM), Senovážné náměstí 23, Praha 1 Lektor kurzu Mgr. Jana Wiesnerová – psycholožka, vysokoškolská pedagožka, poradkyně LARRA CZ s.r.o. Poznámka Kurz je veden vysoce interaktivní formou prostřednictvím zpětných vazeb, psychologických testů, cvičení, modelových situací a diskuzí. Každý účastník odejde s doporučením, které oblasti v hospodaření s časem jsou pro něj lépe využitelné a které stresové faktory ho v současnosti nejvíce ohrožují. Každý účastník obdrží na konci kurzu OSVĚDČENÍ o jeho absolvování.   1. Základy Time managementu diagnostika individuálního vztahu k času   princip důležitého a naléhavého   určování priorit dle různých hledisek   Paretův princip a jeho užití v praktickém životě   analýza efektivního využití času   biorytmy a energetický cyklus jako nástroj optimálního plánování dne, křivky výkonu   grafy využití času, metody krátkodobého a dlouhodobého plánování   týdenní a denní plánování   zloději času – interní a externí rušiče   nebezpečí odkládání – analýza   # 2. Stres management, krizová komunikace komunikace jako stresogenní činitel   asertivní komunikační techniky   komunikace ve vypjatých situacích, umění odmítat, žádat o laskavost atd.   antimanipulační techniky jako nástroj v boji se stresem   interpersonální konflikty jako psychická zátěž a cesty z nich   základní dovednosti delegování a jejich nácvik   individuální obranné mechanismy   vliv skupinové atmosféry na pracovní výkon, týmová kooperace   základní mechanismy vzniku stresu   zdroje vnitřního a vnějšího stresu a jejich odbourávání   autodiagnostika aktuální stresové hladiny   relaxační a autoregulační techniky   využití stresu k osobnímu růstu   ...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu



Asertivita, jako strategie jednání

2018-03-01 - Prosazujte své vlastní požadavky. Asertivita je schopnost prosadit vlastní názor, stanovisko nebo zájem. Za hlavní cíle této cenné dovednosti můžeme považovat rozpoznání a včasné zastavení manipulačního chování a zdravé prosazení svých vlastních myšlenek. Asertivita nabízí metody konstruktivního zvládání řady situací ať už pracovních, rodinných či mezi přáteli. Asertivitu můžeme chápat také jako cestu, jak zlepšit vztah k sobě samému. Nabízíme Vám kurzy pro veřejnost i profesionály z oblasti komunikace a seberozvoj. Naučíte se odolávat manipulativnímu chování, přijímat chválu a oceňovat ostatní, reagovat přiměřeně na kritiku, prosazovat přiměřeně vlastní požadavky, říkat NE bez pocitu viny....
Computer Agency o.p.s. - Podrobnosti o kurzu



JAK PŘEKONAT ODKLÁDÁNÍ ÚKOLŮ - prokrastinaci

2018-03-01 - Motto: „Práce, na které mi opravdu záleží, je právě ta, kterou bych rád udělal dokonale, takže ji odkládám.“ Určeno pro ty z nás, kteří často zažívají špatné pocity ze svého odkládání, odsouvání důležitých věcí. Pro ty, kteří se často přistihnou, že z jakýchsi podivných, jim samým mnohdy nejasných důvodů, už zase dělají něco jiného, než co dělat nejvíce potřebují a chtějí. Pro ty, kteří se s prokrastinací už opravdu rozhodli rázně zatočit – jen se k tomu zatím ještě nedostali. Cíl: Naučit se, jak chronickému odkládání úkolů zamezit. Pomocí praktických postupů, které lze hned aplikovat, přeměnit dřívější úporný, neúspěšný boj s prokrastinací v roztomilou vzpomínku. Obsah: * Co je to prokrastinace, čím se liší od lenosti či nedostatku snahy * Prokrastinace – módní pojem nebo skutečný problém dneška? * Já a prokrastinace – v čem a jak omezuje právě mne? * Projevy a nežádoucí důsledky prokrastinace * Okolnosti, skryté příčiny a významy prokrastinace * Vynakládání úsilí, sebehodnota a osobní motivace * Co ze zkušenosti s prokrastinací můžeme vytěžit * Jak z prokrastinace ven * Jak může pomoci současný time management * V čem a jak pomůže výběr vhodného přístupu k sobě a svým povinnostem * Konkrétní postupy a techniky, jak prokrastinaci porazit ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Účtujeme v Pohodě

2018-03-01 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač s nainstalovaným účetním programem a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows.Cílem kurzu je seznámit účastníky s ovládáním a základními pracemi v tomto účetním programu. Účastníci se naučí orientovat v programu a dokážou zúčtovávat nejčastější typy účetních případů - faktury, pokladnu, banku, párování a další. Současně dokážou provádět jednoduché importy/exporty, výběry dat a práci s účetní osnovou a základními číselníky programu. Nakonec se seznámí s účtováním mezd. Po ukončení kurzu budou moci samostatně účtovat jednoduché účetní úkony.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Popis a základní ovládání programu POHODA   Účtová osnova, principy účetnictví   Účtování standardních účetních případů   Záznamy v tabulkách, úpravy dat, typování dokladů   Praktická cvičení v agendách programu   Účtování složitějších účetních případů   Problematika DPH   Administrace programu a účetních jednotek   Exporty a importy dat z programu   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu jsou dva školicí dny, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Zdeněk Jurák, Valérie Laurenčíková, Jan Andrš a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/pohoda/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/pohoda.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Poradce zdravého životního stylu

2018-03-01 - Práce poradce zdravého životního stylu je využívána ve wellness programech, ve fitness centrech, při práci maséra, kosmetičky, v image konzultacích atd. Absolvent rekvalifikačního kurzu se stane širokospektrálně proškolenou osobou, umí motivovat a učit své klienty zdravěji žít, kvalitněji jíst, snížit váhu, cítit se fit, odbourat stres, předejít či zmírnit stav chronických onemocnění apod. Podrobné informace naleznete níže na stránce....
Aktivní život od A do Z - Podrobnosti o kurzu



Management s výukou obchodní angličtiny - rekvalifikační kurz

2018-03-01 - Rekvalifikační kurz akreditovaný Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy - číslo akreditace: MSMT-32364/2015-1/755. Délka kurzu: 138 vyučovacích hodin Komu je kurz určen: Pro začínající manažery a vedoucí pracovníky Pro podnikatele Pro všechny, kteří se chtějí zdokonalit v oblastech komunikace, rétoriky, vedení lidí a chtějí se naučit základy marketingu, ekonomiky a manažerského účetnictví Pro zájemce o rekvalifikaci Co Vám kurz přinese: [l...
Centrum služeb pro podnikání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Management pro praxi - rekvalifikační kurz

2018-03-01 - Rekvalifikační kurz akreditovaný Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy - číslo akreditace: MSMT-32364/2015-1/755. Délka kurzu: 120 vyučovacích hodin Komu je kurz určen: Pro začínající manažery a vedoucí pracovníky Pro podnikatele Pro všechny, kteří se chtějí zdokonalit v oblastech komunikace, rétoriky, vedení lidí a chtějí se naučit základy marketingu, ekonomiky a manažerského účetnictví Pro zájemce o rekvalifikaci Co Vám kurz přines...
Centrum služeb pro podnikání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Krizové řízení a plánování kontinuity v informatice –proces a metody (it service continuity management)

2018-03-01 - Pro všechny úrovně. Určeno pro Odborníkům, interním auditorům, manažerům a specialistům, které zajímá krizové plánování a řízení kontinuity činností IT organizace. Cíl semináře Seznámit účastníky s důležitostí krizového plánování. Objasnit hlavní činnosti a postupy. Propojit tyto činnosti s řízením rizik. Vysvětlit souvislost s řízením kontinuity činností IT. Diskutovat tuto problematiku nad konkrétními příklady z praxe. Obsah semináře Řízení kontinuity činností organizace a krizové plánování. Popis činností procesu, postup, potřebné metody. Vyhodnocení dopadů výpadku (Business Impact Analysis). Řízení a analýza rizik. Návaznosti Business vs. It Service Continuity Management. Příklady z praxe. Součástí semináře je Diskuze v dané problematice. ...
Český institut interních auditorů, z.s. - Podrobnosti o kurzu



Jak úspěšně komunikovat změny - change management pro ty, kdo změny uvádějí do života

2018-03-01 - Naučte se vzbudit v lidech pozitivní přístup ke změnám Hrnou se na vás ve firmě seshora inovace a změny a vy je musíte komunikovat dále? Na vymýšlení a řízení změn se příliš podílet nemůžete. Na vás je „jen“ to, abyste těmito změnami provedli svůj tým, abyste změnu uvedli do praxe. „Jen“ ale bývá velmi náročné a bez dobrého know-how, jak se změnou pracovat a co vlastně obnáší, často také končí neúspěšně. Přijďte se k nám naučit, jak o změně mluvit a jak zařídit, aby k ní lidé včetně vás měli pozitivní přístup. Kurz je určen: střednímu a nižšímu, liniovému managementu   interním mentorům, trenérům, koučům   HR pracovníkům na nižší a střední úrovni   pracovníkům oddělení kvality, IT a dalších oblastí, které jsou často těmi, kdo lidem něco mění   operátorům zákaznických center a pobočkovým pracovníkům, kteří jsou často posly špatných zpráv   úředníkům a pracovníkům státní správy a organizací, odpovědným za komunikaci novinek a změn    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: ujasníte si, co se to vlastně v lidech (včetně vás) v průběhu změn děje a jak s tím zacházet   naučíte se a natrénujete, jak zvládat důležité momenty a fáze změny   zjistíte, z čeho pramení odpor, bolest a obavy ve změně a jak je můžete ze své pozice zmírnit   osvojíte si důležité techniky pro řízení a komunikaci změn z pozice nižšího a středního managementu   získáte tipy „první pomoci“ pro práci se stresem, který je obvyklým průvodcem změny     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



MS Access - pokročilí

2018-03-01 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows a MS Access pro začátečníky.Určeno pro uživatele, kteří si potřebují dále rozšířit své znalosti s databází Microsoft Access tak, aby v ní dokázali vytvářet funkční složitější databáze. Současně budou umět vytvářet propojené formulářové sestavy, vazby na tabulky, případně propojené zdroje dat a importovat z nich data. Součástí kurzu je problematika ochrany dat, zabezpečení databáze a přístupová práva na databáze nebo jejich části.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Shrnutí základních předpokladů a ovládání MS Access   Shrnutí práce s tabulkami a dotazy   Pokročilé akce s tabulkami a dotazy   Tvorba formulářů a propojených podformulářů   Nestandardní objekty na formuláři   Vlastnosti formuláře jako objektu a propojení dvou formulářů   Tvorba pokročilých sestav, podsestavy a nastavení   Tvorba maker a dalších programovacích prvků   Nastavení databáze a její zabezpečení včetně práv   Opakování a procvičení probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu jsou dva školicí dny, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-access-pro-pokrocile/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-access-pro-pokrocile.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Základy marketingu

2018-03-01 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Kurz je určen pro ty, kteří se potřebují naučit správné využití marketingu. Naučí se správně řešit a zpracovat marketingovou strategii, která povede k cíleným výsledkům. Účastníkovi budou probraná témata demonstrována jak teoreticky tak prakticky, pro co nejefektivnější pochopení dané problematiky. Naučí se zde základní části marketingu, které jsou obsaženy v marketingovém mixu 4P a marketingovém komunikačním mixu. V kurzu je kladen důraz na správné pochopení zákazníka pro co nejefektivnější přínos na obou stranách. Dále se v kurzu naučíte, jak sestavit reklamní kampaně tak, aby zaujaly a byly co nejvíce prospěšné. Dozvíte se také, jak tyto marketingové aktivity měřit, vyhodnocovat a poučit se z nich pro navazující marketingové využití. Samozřejmostí je volná diskuze a zodpovězení vámi položených otázek.Kurz je určen manažerům, vedoucím projektů a všem, kteří se podílí na marketingových aktivitách v jakémkoliv sektoru.Cílem kurzu je prohloubit znalosti z oblasti marketingu. Dovést účastníka k pochopení a využití marketingových principů a aktivit v širokém spektru firemního a osobního využití. Na kurzu účastníci získají potřebné znalosti a dovednosti, které pomůžou v konkurenčním boji dnešní doby. Na kurzu je kladen velký důraz na pochopení důležitosti zákazníka. Pochopení jeho potřeb a chování je základním principem marketingu. Účastníci kurzu budou dále seznámeni s možnostmi analýz, které jsou nutné pro měření marketingových aktivit, vyhodnocování úspěšnosti a stanovení dalších postupů pro firemní rozvoj.Přínos kurzu pro účastníky: Prohloubení znalostí z oblasti marketingu   Vysvětlení marketingové terminologie   Praktická aplikace na modelových případech   Možnost konzultace vlastních projektů v rámci kurzu   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Úvod   Marketingový mix 4P   Marketingové plánování   Základní tvorby kreativní reklamní kampaně   Složení komunikačního mixu   Strategické cílení na zákazníka     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát. Na kurz může být navázáno státní zkouškou profesní kvalifikace Specialista marketingu 66-021-NRozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



OBCHODNÍ, ÚŘEDNÍ A FIREMNÍ KORESPONDENCE

2018-03-02 - Obsah: * Norma ČSN 01 6910 pro úpravu písemností v aktuálním znění a změny ve srovnání s předchozí verzí * Typy písemností a jejich součásti * Rozdíly ve formě úřední a obchodní korespondence * Úprava obchodních a úředních dopisů * Specifikum firemní korespondence * Nadepisování obálek a psaní poštovních adres * Správné psaní zkratek, akademických a vědeckých titulů, značek, čárek, závorek, uvozovek apod. v různých typech písemností * Klasický dopis a elektronická komunikace * Nejčastější jazykové a písařské chyby v oficiální korespondenci Metody výuky: Výklad, opravy defektních textů, tvorba vlastních textů a jejich korigování, diskuze. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 215 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7| ... >> poslední (15)



  2002 - Connection refused