Rekvalifikační účetní kurzy
zaklady mapovani procesu a risk management
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Ekonomický management

Celkem nalezeno - 169 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7| ... >> poslední (12)






Time management pro skutečné prokrastinátory - Time management

2018-08-30 - Prokrastinátor je člověk, který zvládne neomezené množství užitečné práce… pokud to není zrovna ta práce, kterou má v tu chvíli dělat. Rádi prokrastinujete, nedokončujete úkoly a jste opakovaně usvědčováni z nedostatku silné vůle? No a co! Přestaňte počítat mínusy a negativa. S osobní efektivitou se dá pracovat i jinak než podle týdenních plánů, diářů, speciálních systémů a příruček pro odstranění prokrastinace. Co Vám kurz přinese? Dozvíte se, co je to strukturovaná prokrastinace a její pozitiva, naleznete způsoby, jak prokrastinaci využít ve svůj prospěch, naučíte se originální způsoby řešení neefektivity, zbavíte se neustálého pocitu viny vůči okolí, který vás brzdí více než vaše slabá vůle, porozumíte principu, jak a čím se dá kompenzovat nedostatek silné vůle. Cílová skupina Kurz je určen všem, kteří sice nemají tak silnou vůli jako druzí, ale přesto nejsou lenoši. Všem, kteří jsou úspěšní, přestože rádi prokrastinují a klasické time-managementové poučky na ně nefungují… a chtěli by být ještě úspěšnější. Obsah Co je strukturovaná prokrastinace a její pozitiva, o kterých se nemluví. Proč souvisí prokrastinace více s perfekcionismem než s leností. Stuck state vs. flow, motivace vs. síla vůle. Chci vs. Měl bych vs. Musím, kreativní techniky vykrývání osobní neefektivity. Time-managementové techniky pro prokrastinátory (efektivní sprinty, plánování přestávek, power-nap, prioritizace). Efekt cílové pásky, Efekt víkendové aktovky, mentální kobylky a nedokončené tvary. ...
TCC, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



LETNÍ AKADEMIE NA TÉMA PREVENCE SYNDROMU VYHOŘENÍ (AKREDITACE ČAS A MPSV)

2018-08-31 - Letos se nebude letní akademie konat ve Francii, ale v Chorvatsku. Přihlašování na kurz bude probíhat přes cestovní kancelář CK Capro, s níž do Chorvatska pojedeme. Více informací a přihlášku najdete ZDE CENA 9800 Kč KDY 31. 8. - 9. 9. 2018 KDE Chorvatsko - Istrie, Lanterna (Tar) URČEN PRO zdravotní sestry, sociální pracovníci[b...
Gaudia - Institut pro postmoderní vzdělávání - Podrobnosti o kurzu



Event Management

2018-08-31 - Pořádání společenských akcí, v marketingu označovanéjako Event Management, prošlo v poslední době výrazným vývojem. Už nestačí jen vybrat vhodné místo, špičkový kulturní program a drahý catering. Do popředí se dostává také důraz na obsah sdělení, zaměření konkrétního eventu. Podstatnou roli hrají in-field aktivity, zajištující větší viditelnost, zvací proces, plánování termínů, vyloučení kolize s jinými akcemi. V našem kurzu vás provedeme všemi náležitostmi moderního event managementu a ukážeme vám jak omezit rizika a zvýšit úspěšnost akce. * Pořádání společenských akcí, v marketingu označovanéjako Event Management, prošlo v poslední době výrazným vývojem. Už nestačí jen vybrat vhodné místo, špičkový kulturní program a drahý catering. Do popředí se dostává také důraz na obsah sdělení, zaměření konkrétního eventu. Podstatnou roli hrají in-field aktivity, zajištující větší viditelnost, zvací proces, plánování termínů, vyloučení kolize s jinými akcemi. V našem kurzu vás provedeme všemi náležitostmi moderního event managementu a ukážeme vám jak omezit rizika a zvýšit úspěšnost akce. Event jako součást Marketingové komunikace   Event jako součást Marketingové komunikace   Klasický Event Management   Speciální Eventy   Jak připravit úspěšný event   Strategie úspěšného Event managera   Eventy z praxe - zadání a řešení konkrétních eventů od "A do Z"   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



EX220 - Red Hat Certificate of Expertise in Hybrid Cloud Management exam

2018-08-31 - Study points for the exam To help you prepare, review the exam objectives, which highlight the task areas you can expect to see on the exam. Being able to manage Red Hat CloudForms Management Engine (CFME) requires some level of skill with one or more of the underlying cloud and virtualization technologies supported by CFME. In order to provide a defined and manageable scope for the exam, the Red Hat Certificate of Expertise in Hybrid Cloud Management exam is based on Red Hat Enterprise Virtualization Management, one of the several that CFME supports. Therefore, you should also be able to perform these ancillary tasks with Red Hat Enterprise Virtualization Management: Import virtual machine template images into a pre-configured Red Hat Enterprise Virtualization Management environment Import ISO image files and template VM images into Red Hat Enterprise Virtualization Management Create virtual machine images from templates and customize various attributes * Experienced Red Hat CloudForms administrators seeking validation of their skills Students who have attended Red Hat CloudForms Hybrid Cloud Management (CL220)   Study points for the exam To help you prepare, review the exam objectives, which highlight the task areas you can expect to see on the exam. Being able to manage Red Hat CloudForms Management Engine (CFME) requires some level of skill with one or more of the underlying cloud and virtualization technologies supported by CFME. In order to provide a defined and manageable scope for the exam, the Red Hat Certificate of Expertise in Hybrid Cloud Management exam is based on Red Hat Enterprise Virtualization Management, one of the several that CFME supports. Therefore, you should also be able to perform these ancillary tasks with Red Hat Enterprise Virtualization Management: Import virtual machine template images into a pre-configured Red Hat Enterprise Virtualization Management environment Import ISO image files and template VM images into Red Hat Enterprise Virtualization Management Create virtual machine images from templates and customize various attributes of the virtual machine  You will not be directly evaluated on your ability to perform those ancillary tasks, but the inability to do so will prevent you from being able to perform the actual exam tasks, which include: Perform initial CloudForms management engine configuration via virtual machine console Add Red Hat Enterprise Virtualization as a cloud service provider Configure basic CFME settings Create new CFME roles Add CFME users and groups Create and apply smart tags Configure CFME to be able to provision virtual systems via all supported mechanisms Use CFME to provision virtual systems Configure control policies Configure chargeback reporting Configure reporting Perform drift analyses Configure alerts Configure life cycle management provisioning request default values Save the output from reporting and analyses in an external format that can be parsed by other tools Scores and reporting Official scores for exams come exclusively from Red Hat Certification Central. Red Hat does not authorize examiners or training partners to report results to candidates directly. Scores on the exam are usually reported within 3 U.S. business days. Exam results are reported as section scores. Red Hat does not report performance on individual items, nor will it provide additional information upon request.   Recommended course CL220 - Red Hat CloudForms Hybrid Cloud Management   ...
DataScript s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MANAGEMENT A VEDENÍ LIDÍ pro nově a nedávno jmenované manažery - 2denní

2018-09-03 - Motto: „Když změníte způsob, jakým se na věci díváte, věci, na které se díváte, se změní.“ - Wayne Dyer, autor a řečník Určeno pro všechny manažery a vedoucí projektů nezávisle na oboru působení, kteří teprve nedávno nastoupili na manažerskou pozici a chtějí si upevnit a rozšířit manažerské znalosti a dovednosti tak, aby mohli v této pozici co nejdříve uspět. Cíl: Na konci semináře budou mít účastníci jasný obraz o tom, jaké úkoly a překážky je v manažerské funkci čekají a budou schopni se s nimi od počátku úspěšně vyrovnat. Obsah: * Role a poslání manažera – rozdíl mezi manažerem a vůdcem, klíčové manažerské kompetence při liniovém a projektovém řízení, styly vedení lidí a jejich využití * Přijímání, rozdělování a stanovování cílů – parametry dobrých cílů, od strategických až po operativu, jak dobře převzít cíle od nadřízených a předat je dále * Delegování úkolů – proč a jaké úkoly delegovat a jaké ne, příprava a vedení delegovacího rozhovoru, styly delegování – od příkazu po předání pravomocí, jak se vypořádat s námitkami * Motivace spolupracovníků a podřízených při plnění úkolů, motivační faktory a jakých chyb se v motivaci vyvarovat * Kontrola a hodnocení úkolů a výkonu pracovníků – poskytování kritiky a pochvaly, podávání a přijímání zpětné vazby, oceňování a jeho význam v praxi * Budování výkonných týmů – skupina nebo tým, fáze vzniku týmu, jak NASA buduje týmy Metody výuky: Moderovaná diskuze účastníků, maximální zaměření na procvičení praktických situací, hraní rolí, osobní testy, skupinové a samostatné práce, případové studie, videotrénink. Každému tématu je věnován ucelený blok zahrnující význam tématu pro praxi, zásady provádění a nácvik konkrétních modelových situací se zpětnou vazbou pro účastníky. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Asistent/ka, sekretář/ka

2018-09-03 - certifikovaný profesní rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici Asistenta/asistentky. Zná pravidla písemné a elektronické komunikace, jakož i komunikace po telefonu. Zná zásady úspěšné komunikace a prezentace včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Zvládá úkoly spojené s řízením kanceláře a organizací porad. Orientuje se v problematice hospodaření s časem a zvládání stresu. Dovede ve své činnosti využít osobní počítač.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Umění komunikovat   Asertivní a krizová komunikace   Komunikace po telefonu   Pravidla písemné a emailové komunikace   Jak vést a řídit kancelář   Příprava porady a její dokumentace   Timemanagement   Zvládání stresu   Prezentační dovednosti   Základy společenského chování   Počítač v kanceláři     Součástí ceny kurzu je zkouška profesní kvalifikace 62-008-M.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 11 školicích dnů / 2 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Michal Bureš, CSc., Mgr. Rostislav Peška, Ing. Petr Grešl, Dr. Alexandr Perutka a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/asistent-asistentka/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/asistent-asistentka.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení kurzu. Dále je nutno podat žádost s cca 3týdenním předstihem před datem konání kurzu. Takto budete mít uvedený kurz zcela ZDARMA.Naše společnost NIKDY nechce hradit kurz předem a nepožaduje po účastníkovi ŽÁDNÉ platby. A to i v případě, že účastník neuspěje u závěrečné zkoušky (to se u nás stává velice výjimečně). Všechny platby si řešíme přímo s úřadem práce bez Vaší účasti.Postup je následující: Vyzvedněte nebo si stáhněte ze stránek úřadu práce Žádost o rekvalifikaci, kterou vyplňte. Speciáln...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS Word - základní kurz

2018-09-03 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows.Tento kurz naučí posluchače základní práce s textovým editorem MS Word. Naučí se napsat libovolný text, zformátovat jej, vložit do něj případné obrázky, tabulky a další grafické prvky, a nakonec jej vytisknout. Dále se naučí používat záhlaví a další speciální nástroje, používat kontrolu pravopisu a některé prvky automatizace dokumentu.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Popis a základní ovládání programu MS Word   Základní práce s textem   Formátování dokumentu a odstavců, práce s bloky textu   Formát stránky, tisk, záhlaví / zápatí   Práce s tabulkami ve Wordu   Vkládání obrázků, symbolů a dalších položek do textu   Procvičení probrané látky napsáním a úpravou krátkého dokumentu   Nastavení některých parametrů Wordu   Opravy chyb a jazykové pomůcky   Opakování a procvičení probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Jan Andrš, Valérie Laurenčíková, Ing. Petr Grešl, Ing. Martin Štěpánek a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-word-zakladni/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-word-zakladni.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Poradce zdravého životního stylu

2018-09-03 - Práce poradce zdravého životního stylu je využívána ve wellness programech, ve fitness centrech, při práci maséra, kosmetičky, v image konzultacích atd. Absolvent rekvalifikačního kurzu se stane širokospektrálně proškolenou osobou, umí motivovat a učit své klienty zdravěji žít, kvalitněji jíst, snížit váhu, cítit se fit, odbourat stres, předejít či zmírnit stav chronických onemocnění apod. Podrobné informace naleznete níže na stránce....
Aktivní život od A do Z - Podrobnosti o kurzu



Účetnictví s využitím výpočetní techniky a praxí

2018-09-03 - Certifikovaný rekvalifikační kurzAbsolvent se po absolvování kurzu orientuje v problematice vedení účetnictví účetních jednotek obchodních společností. Umí evidovat operace jednotlivých agend (faktury přijaté a vystavené, banku a pokladnu, majetek, zásoby, mzdy), ovládá souvztažnosti účtování účetních případů potřebných ke komplexnímu vedení účetnictví účetních jednotek obchodních společností včetně účetní uzávěrky a závěrky. Umí využívat ekonomický systém Pohoda k účtování dokladů jednotlivých agend včetně finálních výstupů při ukončení zdaňovacího období. Orientuje se v manažerském účetnictví (rozpočetnictví, kalkulace a vnitropodnikové účetnictví). Umí založit personální agendu s použitím části pro výpočet mzdy zaměstnance a dávek sociálního zabezpečení, umí komunikovat s úřady. Absolvent najde uplatnění jako samostatný účetní společnosti.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Základy a úvod do účetnictví   Vedení účetnictví - základní knihy   Vedení účetnictví - ostatní knihy   Komplexní příklad zaúčtování   Účetní systém POHODA - úvod a popis   Komplexní popis účtování standardních účetních případů   Nestandardní operace a tipy v POHODĚ   Uzávěrkové operace   Základy účtování mezd a souvisejících dokladů   Řízená praxe pod dohledem   Řízená praxe samostatné účtování pod dozorem   Řízená praxe samostatné - hodnocení a ukázky správných postupů   Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 25 školicích dnů / 5 týdnů.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Zdeněk Jurák, Valérie Laurenčíková, MBA, Ing. Petr Grešl, Ing. Michal Bureš, CSc, Ing Marek Laurenčík, MBA. Ing. Oldřich Bartůněk a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/ucetnictvi-pohoda/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ucetnictvi-pohoda.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS Visio

2018-09-04 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet. Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows. Tento kurz naučí posluchače upravovat do přehledné grafické podoby data, nápady, schémata, náčrtky a grafy včetně technických výkresů a síťových nákresů vyrobených některým z profesionálních programů. Posluchači pochopí podstatu programu a další možnosti jeho využití. Po praktické stránce je možno očekávat po ukončení kurzu od účastníků schopnost vytvoření středně složitého výkresu včetně jeho rozložení do vrstev.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Popis a základní ovládání programu MS Visio   Úvodní ukázka vlastností programu   Tvorba nového výkresu, podklady, tiskové výstupy a vlastnosti stránek   Vkládání objektů do výkresu – grafické objekty, obrázky, kreslení   Vkládání vývojových grafů, organizačních schémat a projektových úloh včetně propojování objektů   Práce s objekty ve výkresech a jejich vlastnosti   Tvorba a úprava knihoven grafických objektů   Tvorba a úprava šablon – předloh stran dokumentů   Práce s vrstvami – kreslení projektových schémat   Export a import do dalších grafických programů (CorelDraw, CAD, Microstation …)   Ukázka dalších možností programu, nastavení     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc, Jan Andrš, Ing. Petr Grešl, Ing. Martin Štěpánek a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-visio/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-visio.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



TIME MANAGEMENT - efektivní využití času a zvládání stresu v pracovním procesu - 2denní

2018-09-05 - Motto: „Všechno, co musíte udělat, je rozhodnout se, co uděláte s časem, který Vám zbývá.“ Gandalf z románu Pán prstenů Určeno pro všechny, které zajímá, jak lépe plánovat a využívat svůj čas tak, aby byli dlouhodobě spokojenější a vyhnuli se moderní epidemii workoholismu. Netradičně pojatý seminář zaměřený na obnovu pracovní a životní rovnováhy, získání inspirace a dobití energie. Účastníci mohou přijít v neformálním oblečení. Cíl: Společně prozkoumáme ověřené i nejnovější poznatky o možnostech využívání času a zvládání stresu v teorii a praxi; podíváme se na silné a slabé stránky svého time managementu a vyzkoušíme na vlastní kůži ty nejlepší metody, techniky a postupy, které mohou všichni účastníci okamžitě začít používat v praxi. Obsah: * Cíle a význam time managementu v dnešní praxi – time management IV. generace, osobní prosperita a její součásti, kdy jsme efektivní * Kam se ztrácí můj čas – moji časožrouti – pojmenování a co s nimi, metoda 20/80, jak jsem na tom já, jaké jsou moje silné a slabé stránky ve využívání času – co s tím * Zdroje času a osobní efektivity – jak pracuje naše mysl, biorytmus, návyky, koncentrace, práce s nápady, paměť a nové možnosti pro tvořivější práci * Plánování času – stanovování priorit, techniky a metody – typy plánů, jejich význam a zásady používání, jak si vytvořit dobrý plán * Pomůcky pro práci s časem, jejich výhody a nevýhody, jak si vybrat vhodnou pomůcku * Organizace času v praxi – práce s e-mailem, s telefonem a komunikace s okolím, jak se nenechat dohnat k šibeničním termínům * Zvládání stresu a emocí – co je stres, jeho příčiny, fáze vzniku a projevy – akutní stres a jeho zvládání, práce pod velkým náporem – jak na to, umění říkat NE, asertivní komunikace * Přehled a nácvik nejdůležitějších protistresových tipů – eliminace a prevence stresu v pracovním i domácím prostředí, nácvik relaxace a jednoduchých uvolňovacích cvičení, hledání možností práce se stresem, manažerská gymnastika * Závěr a vyhodnocení semináře, akční plány účastníků Metody výuky: Netradiční zážitková forma semináře, využití práce s obrazy, barvami a zvuky, nácvik konkrétních modelových situací a případových studií, využití relaxačních metod a jednoduché manažerské gymnastiky. Dotazníky, testy, hry, sebepoznání, praktické rady a tipy. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Administrativní pracovník - Asistent/ka, Sekretář/ka - rekvalifikační kurz

2018-09-05 - Rekvalifikace: Kurz je rekvalifikační, byl akreditován Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy ČR - číslo akreditace MSMT-41952/2013-1/885 Naše vzdělávací centrum získalo pro povolání Administrativní pracovník / pracovnice a pro profesní kvalifikaci Asistentka / asistent autorizaci Ministerstva práce a sociálních věcí ČR. Absolvent kurzu získá 2 osvědčení - Osvědčení o absolvování akreditovaného rekvalifikačního kurzu a Osvědčení o získání profesní kvalifikace, které ...
Centrum služeb pro podnikání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS Access - základní kurz

2018-09-05 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet. Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows. Cílem kurzu je naučit se základní práce s databázovým programem MS Access a vytvářet v něm jednoduché databáze. Účastníci kurzu se naučí pracovat s tabulkami, vytvářet výběry z tabulek a formulářové sestavy pro zadávání dat. Uložené údaje budou umět exportovat a dále s nimi pracovat.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Základy práce s programem MS Access   Práce s tabulkou, relace mezi tabulkami a další pomocné akce s tabulkami   Tvorba jednoduchých dotazů pomocí průvodce i ručně   Dotazy z několika tabulek, dotazy se souhrnem   Akční dotazy: vytvářecí, přidávací, aktualizační, odstraňovací   Tvorba jednoduchého formuláře z dat tabulek i dotazů   Další práce s formuláři včetně propojených formulářů   Sestavy a jednoduchý tisk dat sestav, tabulek a dotazů   Tvorba jednoduché i složitější sestavy   Opakování a procvičení probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu jsou dva školicí dny, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-access-pro-zacatecniky/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-access-pro-zacatecniky.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Principy štíhlé výroby a 5S

2018-09-05 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 2 – 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je pět až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály. Cílem kurzu je naučit  základy efektivity práce a zásad štíhlé výroby podle japonské metody 5S. Tato metoda je prvním krokem k neustálému se zdokonalování ( KAIZEN ), které využívají přední nadnárodní společnosti jako například Toyota. Přičemž je zde kladen důraz na porozumění novému přístupu k práci a rozvoj zaměstnanců a jejich ztotožnění se s firmou a přijetí své odpovědnosti za svou roli, kterou ve firmě zastávají. Kurz je veden interaktivní formou a posluchači jsou zapojováni do debat, aby si lépe uvědomovali a osvojili probíraná témata. Pro zvládnutí tohoto kurzu nejsou nutné žádné předešlé zkušenosti ani znalosti o tématu. Přednášená látka je vysvětlena včetně všech doprovodných témat, která ucelují látku. Kurz je určen pracovníkům ve výrobních společnostech, skladovacích a logistických společnostech,   strojírenských společnostech, kovovýrobách, drobné údržbě, údržbářských a správcovských společnostech, a všude tam, kde je nutné organizovat zásoby, práci, zvyšovat bezpečnost při manipulaci a efektivitu lidské činnosti při výrobě.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Firma a zaměstnanci   Přístup k práci   Komunikace   Zodpovědnost   Hodnota úklidu   Systém práce   Úvod do štíhlé výroby   1S SEIRI (roztřídit)   2S SEITON (srovnat)   3S SEISO (vyčistit)   4S SEIKETSU (systematizovat)   5S SHITSUKE (standardizovat)   Nástroje na efektivní plánování času     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden den od 9:00 do 16:00.   Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Josef Grygar, Ing. Marek Laurenčík MBA, Ing. Jan Regent, Pavel Štícha a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.    Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /technicke-kurzy/stihla-vyroba/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/stihla-v...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Event Management od A do Z - jak naplánovat a uspořádat event, na který se nezapomíná

2018-09-05 - Předejte emoci, způsobte wow efekt a držte se skvělého scénáře Staráte se o eventy? Pak máte podle amerického žebříčku pracovních pozic 5. nejstresovější zaměstnání. Miliarda věcí, na které musíte myslet. Jediná zapomenutá maličkost a všechno se může zkazit. Je vám to povědomé? Na druhou stranu je však pořádání eventů tak zábavná a kreativní činnost, že by se jím spousta lidí chtělo živit. Když máte dobrý plán, skvělý tým a brilantní organizaci, není se čeho bát. Na začátku však potřebujete know-how. My vám ho předáme! Kurz je určen: začínajícím event manažerům   všem, na které padla příprava eventu, ale nemají s organizací podobných akcí zkušenosti    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: vyhnete se začátečnickým chybám   naučíte se důležitou dovednost dobrých event manažerů: předvídat a minimalizovat rizika   ujasníte si, co ve scénáři skvělého eventu nesmí chybět   pochopíte skryté souvislosti   dostanete praktické návody, jak se z organizování eventu nezbláznit     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 169 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7| ... >> poslední (12)




[?]
 
Novinky & Aktuality

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

Mzdy
mzdy | 2018-06-29 

Modul Mzdy
mzdy | 2018-06-22 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde