Rekvalifikační účetní kurzy
ucetnictvi s vyuzitim vypocetni techniky a praxi
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Ekonomický management

Celkem nalezeno - 171 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7| ... >> poslední (12)






MS Excel - pokročilé výpočty a funkce v příkladech

2019-01-28 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet. Určeno pro uživatele, kteří si chtějí rozšířit znalosti tabulkového procesoru Microsoft Excel v oblasti výpočtů a funkcí, včetně výpočtů ve vzájemně propojených tabulkách. Po absolvování kurzu budou uživatelé schopni pracovat s více vzájemně propojenými tabulkami a provádět mezi nimi výpočty. Dále se podrobně naučí pracovat s funkcemi programuKurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky:  Pravidla psaní vzorců, výpočty v tabulkách a sešitech   Praktické příklady výpočtů v tabulkách   Absolutní a relativní adresace, maticové výpočty   Základní popis funkcí a jejich parametrů, zopakování základních funkcí   Základní přehled a použití průvodce funkcí   Ukázka funkcí dle jednotlivých kategorií   Praktické procvičení funkcí dle požadavků účastníků kurzu   Diskuse a dotazy     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 8:00 – 13:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek, Dr. Alexandr Perutka  a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/ms-excel-vypocty-a-funkce/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-excel-vypocty-a-funkce.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Vedení účetnictví a účetních podkladů v MS Excel

2019-01-28 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: připravujeme    Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden den, vždy 9:00 – 16:00.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Valérie Laurenčíková, Ing. Petr Grešl a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ucetnictvi-msexcel/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ucetnictvi-msexcel.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Time management v sociálních službách

2019-01-28 - Tento kurz, který je akreditovaný Ministerstvem práce a sociálních věcí, seznamuje účastníky s tématem time management a zaměřuje se na osoby pracující v sociálních a zdravotních službách. V kurzu se účastníci učí, jak efektivně řídit svůj čas, stanovit si priority, určit si realistické cíle, zvládat kritické situace i delegovat úkoly. * ...
ACZ, vzdělávací centrum - Podrobnosti o kurzu



MS Excel - databáze a kontingenční tabulky

2019-01-29 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Určeno pro uživatele, kteří si chtějí prohloubit své znalosti tabulkového procesoru Microsoft Excel v oblasti práce s tabulkou jako s databází. Po absolvování kurzu budou uživatelé schopni pracovat s databázemi, budou v nich umět třídit, filtrovat záznamy, vytvářet souhrny a kontingenční tabulky.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Práce s databází v Excelu - co je to databáze, princip práce s databází   Vložení libovolné databáze do tabulky Excelu, formulář   Třídění databáze (seřazení dle „klíčů“)   Filtrování údajů – automatický a rozšířený filtr   Souhrnné výpočty a jejich export   Práce s externími databázemi v Excelu – propojování dat   Import dat do tabulky v Excelu   Kontingenční tabulka a práce s ní jako zdrojem dat pro analýzy   Tvorba kontingenční tabulky, výpočty a úpravy včetně kontingenčních grafů   Praktická ukázka využití databázových nástrojů a kontingenčních tabulek   Datový model Excelu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí půlden, vždy 9:00 – 13:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek, Dr. Alexandr Perutka a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-excel-prace-s-databazemi-a-kontingencni-tabulky/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-excel-prace-s-databazemi-a-kontingencni-tabulky.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Účetně administrativní povinnosti ve společnosti

2019-01-29 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Kurz je určen pro všechny, kteří začínají podnikat, vést firmy, nebo mají zastupovat společnost v určitých administrativních úkonech vůči státním institucím. Účastníci se zde seznámí se všemi povinnostmi, tipy a fakty, se kterými se ve vedení společnosti mohou dostat do styku a za které jsou odpovědni.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Podnikání jako OSVČ nebo jako společnost (společnost s ručením omezeným, akciová společnost …)   Založení společnosti, obchodní soud, notářské služby   Zaměstnanci, jejich práva a povinnosti – zákoník práce   Druhy pracovních smluv a dohod – popis výhodnosti a pracnosti, včetně finančních aspektů   Povinnost zřízení a práce s datovou schránkou   DPH - principy a výpočty, povinnosti být plátcem DPH   Cash flow společnosti v příkladech   Rozpočtování obchodního případu – základní principy a ukázky   Motorové vozidlo ve firmě – finanční aspekty a povinnosti, soukromé vozidlo, leasing   Půjčky a úvěry pro společnosti včetně jejich vlivu na cash flow společnosti   Vedení účetnictví – základní povinnosti, interní a externí účetní   Manažerské účetnictví – výkaznictví, reporty a přehledy, podklady pro účetní   Problematika mezd, odvodů a dalších aspektů zaměstnávání (úrazy, nemoc, dovolená, výpovědi …)   Povinné výkaznictví ve vztahu k finančnímu úřadu (kontrolní hlášení, DPH přiznání, a další)   Práce s daňovou informační schránkou a daňovým portálem , komunikace s úřady a přístup   Elektronická komunikace s úřady státní správy, podatelny, elektronický podpis   Daňová přiznání a hlášení prostřednictvím daňového portálu – kompletní souh a popis   Vyhledávání základních informací n internetu a práce s nimi   Závěrečná rozprava, otázky a odpovědi     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden den, vždy 9:00 – 16:00.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy pr...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Zásady budování týmů a vedení týmů

2019-01-30 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Určeno pro manažery, personalisty, vedoucí týmů a další řídící pracovníky.Cílem kurzu je osvojení si dovedností v oblasti komunikace, budování a vedení týmu, organizace práce, asertivním prosazování a umění motivovat, vést a přesvědčovat. Naučíte se rovněž řešit konflikty v týmu a využít různých přístupů k zaměstnancům na základě jejich temperamentu či zkušenostech.Celý výukový program je koncipován jako výcvikový kurz, v něž se střídá výklad lektora s praktickým výcvikem a případně s "role plays" s videozáznamem, skupinovým řešením cvičných příkladů a sebepoznávacích testů. Při výuce je využívána didaktická technika.Přínos kurzu pro účastníky: Praktické nástroje - nejen pro personalisty   Umění motivovat zaměstnance k vyššímu výkonu - jednoduše, bez zbytečného úsilí   Koučování a vedení svých podřízených   Efektivní delegování úkolů   Řešení konfliktů na pracovišti a budování pozitivní atmosféry v týmu   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Úvod a společné stanovení pravidel výcviku.   Budování týmu, spolupráce v týmu   Dovednosti a schopnosti a jejich uplatnění v týmové práci   Individuální dispozice a jejich uplatnění v týmové práci   Osobnostní typologie a její aplikace v týmu   Role a pozice v týmu   Prezentace jednotlivých týmů   Aplikované principy efektivní firemní komunikace   Týmová cvičení - stres a antistres a jeho zvládání   Mocenské klima na pracovišti   Formální a neformální vůdce   Sociální pozice   Řešení problému ve skupinách   Transakční analýza a její uplatněni v komunikaci   Zásady asertivní komunikace   Kooperace a sociální dynamika skupiny   Prezentace manažerského pojetí řešení problému a jejich využití v řízení týmu   Akční plán - první kroky v praxi   Zhodnocení a závěr kurzu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vz...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS Excel - manažerské nástroje

2019-01-30 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Tento kurz je určen účetním, ekonomům a dalším zájemcům, kteří se chtějí naučit efektivněji využívat pro své potřeby tabulkový procesor. Je součástí bloku tří jednodenních kurzů, kam dále patří MS Excel - pokročilé výpočty a funkce a MS Excel - práce s databází a kontingenční tabulky.Uvedený kurz doplňuje cyklus třídenních jednodenních kurzů MS Excel pro ekonomy a manažery: MS Excel – pokročilé výpočty a funkce   MS Excel – práce s databázemi a kontingenční tabulky   MS Excel – manažerské nástroje   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Finanční funkce – komplexní shrnutí v příkladech   Základní statistické funkce   Propojení dat v rámci programů MS Office – specielně Word / Excel   Ochrana zápisu dat do buněk a sdílení souborů   Ochrana dat proti nechtěným přepisům a zálohování   Hledání řešení (zpětný výpočet proměnných)   Podmíněné formátování tabulek – rozšíření o praktické příklady   Ověřování vstupních dat na zápis hodnot nebo funkce   Scénáře   Práce s formulářovými prvky   Makra a jejich využití   Další možnosti programu Excel včetně komunikace s jinými aplikacemi   Diskuse a dotazy   Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek, Dr. Alexandr Perutka a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-excel-manazerske-nastroje/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-excel-manazerske-nastroje.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Stress management pro osoby pracující v sociálních službách

2019-01-30 - Kurz rozvíjí schopnosti v oblasti zvládání stresových situací typických pro práci v sociálních a zdravotních službách. Klienti se seznámí s dělením stresu z odborného hlediska, zjistí, jaké nastávají změny v těle při reakci na stres. Účastníci kurzu si také osvojí znalosti, jak zvládat stresující situace v sociálních službách a ověří si, zda jsou ovlivněni stresem či nikoli. Klienti kurzu si vyzkouší sestavit svůj osobní plán zaměřený na eliminování stresu v pracovním životě a seznámí se s relaxačními technikami. Kurz splňuje podmínky zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách a je akreditován Ministerstvem práce a sociálních věcí pod číslem 2015/0271-PC/SP/PP. * ...
ACZ, vzdělávací centrum - Podrobnosti o kurzu



MS Access - pokročilí

2019-01-31 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows a MS Access pro začátečníky.Určeno pro uživatele, kteří si potřebují dále rozšířit své znalosti s databází Microsoft Access tak, aby v ní dokázali vytvářet funkční složitější databáze. Současně budou umět vytvářet propojené formulářové sestavy, vazby na tabulky, případně propojené zdroje dat a importovat z nich data. Součástí kurzu je problematika ochrany dat, zabezpečení databáze a přístupová práva na databáze nebo jejich části.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Shrnutí základních předpokladů a ovládání MS Access   Shrnutí práce s tabulkami a dotazy   Pokročilé akce s tabulkami a dotazy   Tvorba formulářů a propojených podformulářů   Nestandardní objekty na formuláři   Vlastnosti formuláře jako objektu a propojení dvou formulářů   Tvorba pokročilých sestav, podsestavy a nastavení   Tvorba maker a dalších programovacích prvků   Nastavení databáze a její zabezpečení včetně práv   Opakování a procvičení probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu jsou dva školicí dny, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-access-pro-pokrocile/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-access-pro-pokrocile.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Účtujeme v Pohodě

2019-01-31 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač s nainstalovaným účetním programem a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows.Cílem kurzu je seznámit účastníky s ovládáním a základními pracemi v tomto účetním programu. Účastníci se naučí orientovat v programu a dokážou zúčtovávat nejčastější typy účetních případů - faktury, pokladnu, banku, párování a další. Současně dokážou provádět jednoduché importy/exporty, výběry dat a práci s účetní osnovou a základními číselníky programu. Nakonec se seznámí s účtováním mezd. Po ukončení kurzu budou moci samostatně účtovat jednoduché účetní úkony.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Popis a základní ovládání programu POHODA   Účtová osnova, principy účetnictví   Účtování standardních účetních případů   Záznamy v tabulkách, úpravy dat, typování dokladů   Praktická cvičení v agendách programu   Účtování složitějších účetních případů   Problematika DPH   Administrace programu a účetních jednotek   Exporty a importy dat z programu   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu jsou dva školicí dny, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Zdeněk Jurák, Valérie Laurenčíková, Jan Andrš a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/pohoda/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/pohoda.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Základy marketingu

2019-01-31 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Kurz je určen pro ty, kteří se potřebují naučit správné využití marketingu. Naučí se správně řešit a zpracovat marketingovou strategii, která povede k cíleným výsledkům. Účastníkovi budou probraná témata demonstrována jak teoreticky tak prakticky, pro co nejefektivnější pochopení dané problematiky. Naučí se zde základní části marketingu, které jsou obsaženy v marketingovém mixu 4P a marketingovém komunikačním mixu. V kurzu je kladen důraz na správné pochopení zákazníka pro co nejefektivnější přínos na obou stranách. Dále se v kurzu naučíte, jak sestavit reklamní kampaně tak, aby zaujaly a byly co nejvíce prospěšné. Dozvíte se také, jak tyto marketingové aktivity měřit, vyhodnocovat a poučit se z nich pro navazující marketingové využití. Samozřejmostí je volná diskuze a zodpovězení vámi položených otázek.Kurz je určen manažerům, vedoucím projektů a všem, kteří se podílí na marketingových aktivitách v jakémkoliv sektoru.Cílem kurzu je prohloubit znalosti z oblasti marketingu. Dovést účastníka k pochopení a využití marketingových principů a aktivit v širokém spektru firemního a osobního využití. Na kurzu účastníci získají potřebné znalosti a dovednosti, které pomůžou v konkurenčním boji dnešní doby. Na kurzu je kladen velký důraz na pochopení důležitosti zákazníka. Pochopení jeho potřeb a chování je základním principem marketingu. Účastníci kurzu budou dále seznámeni s možnostmi analýz, které jsou nutné pro měření marketingových aktivit, vyhodnocování úspěšnosti a stanovení dalších postupů pro firemní rozvoj.Přínos kurzu pro účastníky: Prohloubení znalostí z oblasti marketingu   Vysvětlení marketingové terminologie   Praktická aplikace na modelových případech   Možnost konzultace vlastních projektů v rámci kurzu   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Úvod   Marketingový mix 4P   Marketingové plánování   Základní tvorby kreativní reklamní kampaně   Složení komunikačního mixu   Strategické cílení na zákazníka     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát. Na kurz může být navázáno státní zkouškou profesní kvalifikace Specialista marketingu 66-021-NRozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Komunikace po telefonu

2019-02-01 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Kurz je určen zejména pro začínající operátory call centra. Pro operátory s praxí nabízíme audit, zpětnou vazbu a koučink komunikace po telefonu.Cílem je získání základů komunikačních dovedností pro začínající operátory call centra. Celý výukový program je veden interaktivní formou – kombinace teorie se cvičeními z praxe. Budou realizovány praktické nácviky konkrétních situací individuálně i v týmu (např. způsoby kontaktování zákazníků, zjišťování potřeb, reakce na námitky, aj.).Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Úvod a společné stanovení pravidel výcviku   Práce s hlasem   Otevření a uzavření rozhovoru.   Vedení rozhovoru.   Empatické naslouchání.   Kladení otázek.   Zvládání námitek.   Ukázky řešení konkrétních situací   Diskuze     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Mgr. Rostislav Peška, Ing. Mgr. Adam Novák, Ing. Marek Laurenčík MBA a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /manazerske-vzdelavani/kurz/komunikace-po-telefonu/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/komunikace-po-telefonu.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Administrativní pracovník - Asistent/ka, Sekretář/ka - rekvalifikační kurz

2019-02-01 - Rekvalifikace: Kurz je rekvalifikační, byl akreditován Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy ČR - číslo akreditace MSMT-41952/2013-1/885 Naše vzdělávací centrum získalo pro povolání Administrativní pracovník / pracovnice a pro profesní kvalifikaci Asistentka / asistent autorizaci Ministerstva práce a sociálních věcí ČR. Absolvent kurzu získá 2 osvědčení - Osvědčení o absolvování akreditovaného rekvalifikačního kurzu a Osvědčení o získání profesní kvalifikace, které ...
Centrum služeb pro podnikání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Kvalita v realizaci produktu [akreditováno MŠMT]

2019-02-02 - operativní management kvality a jeho principy a cíle, vliv řízení výroby na kvalitu - moderní koncepce plánování a řízení výroby, vliv zásob na kvalitu, formy a metody ověřování shody produktu ve výrobě, sebekontrola, identifikace a sledovatelnost v systémech kvality, řízení neshodných produktů, opatření k nápravě a prevence [dle norem ISO ř. 9000]. V ceně je zajištěno ubytování - 1 noc....
Orbis Technology, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



TIME MANAGEMENT - efektivní využití času a zvládání stresu v pracovním procesu - 2denní

2019-02-04 - Motto: „Všechno, co musíte udělat, je rozhodnout se, co uděláte s časem, který Vám zbývá.“ - Gandalf z románu Pán prstenů Určeno pro všechny, které zajímá, jak lépe plánovat a využívat svůj čas tak, aby byli dlouhodobě spokojenější a vyhnuli se moderní epidemii workoholismu. Netradičně pojatý seminář zaměřený na obnovu pracovní a životní rovnováhy, získání inspirace a dobití energie. Účastníci mohou přijít v neformálním oblečení. Cíl: Společně prozkoumáme ověřené i nejnovější poznatky o možnostech využívání času a zvládání stresu v teorii a praxi; podíváme se na silné a slabé stránky svého time managementu a vyzkoušíme na vlastní kůži ty nejlepší metody, techniky a postupy, které mohou všichni účastníci okamžitě začít používat v praxi. Obsah: *Cíle a význam time managementu v dnešní praxi – time management IV. generace, osobní prosperita a její součásti, kdy jsme efektivní * Kam se ztrácí můj čas – moji časožrouti – pojmenování a co s nimi, metoda 20/80, jak jsem na tom já, jaké jsou moje silné a slabé stránky ve využívání času – co s tím * Zdroje času a osobní efektivity – jak pracuje naše mysl, biorytmus, návyky, koncentrace, práce s nápady, paměť a nové možnosti pro tvořivější práci * Plánování času – stanovování priorit, techniky a metody – typy plánů, jejich význam a zásady používání, jak si vytvořit dobrý plán * Pomůcky pro práci s časem, jejich výhody a nevýhody, jak si vybrat vhodnou pomůcku * Organizace času v praxi – práce s e-mailem, s telefonem a komunikace s okolím, jak se nenechat dohnat k šibeničním termínům * Zvládání stresu a emocí – co je stres, jeho příčiny, fáze vzniku a projevy – akutní stres a jeho zvládání, práce pod velkým náporem – jak na to, umění říkat NE, asertivní komunikace * Přehled a nácvik nejdůležitějších protistresových tipů – eliminace a prevence stresu v pracovním i domácím prostředí, nácvik relaxace a jednoduchých uvolňovacích cvičení, hledání možností práce se stresem, manažerská gymnastika * Závěr a vyhodnocení semináře, akční plány účastníků Metody výuky: Netradiční zážitková forma semináře, využití práce s obrazy, barvami a zvuky, nácvik konkrétních modelových situací a případových studií, využití relaxačních metod a jednoduché manažerské gymnastiky. Dotazníky, testy, hry, sebepoznání, praktické rady a tipy. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 171 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7| ... >> poslední (12)




[?]
 
Novinky & Aktuality

Rostou mzdy roste riziko
mzdy | 2019-01-14 

Mzdy a personalistika | Money
mzdy | 2018-11-29 

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde