Rekvalifikační účetní kurzy
time management a zvladani stresu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Ekonomický management

Celkem nalezeno - 135 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (10)






MS Excel - databáze a kontingenční tabulky




Účetně administrativní povinnosti ve společnosti




KDYŽ NENÍ KAM USTOUPIT

2019-05-21 - Šéf policejních vyjednavačů mjr. Miroslav Vymyslický, národní koordinátor krizového vyjednávání Policie ČR, vede tento výjimečný seminář spolu s lektory Interquality. Ve své praxi vyjednával s nájemným vrahem, s únosci, kteří drželi rukojmí, se sebevrahy… Osvojíte si nástroje a vybroušené techniky krizového vyjednávání, které vám přinesou konkurenční výhodu v práci i v osobním životě, a pomohou vám překonat ty nejobtížnější vyjednávací výzvy....
INTERQUALITY, spol. s r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS Excel - manažerské nástroje




Time management IV. generace s Ing. Petrem Pacovským

2019-05-22 - Naučíte se pracovat s poněkud jiným pojetím time managementu – zjistíte, jak se zaměřit na vlastní osobní kvality, jak se proaktivně orientovat v problémech, jak si určovat priority a tím si snižovat míru stresu. Respektování několika principů vám přinese osobní spokojenost, vysokou motivaci a dlouhodobou pracovní výkonnost. * Time management IV. generace s Ing. Petrem Pacovským Vedení a řízení: • rozlišení činností z hlediska důležitosti a naléhavosti, • pochopení důležitosti sebevedení a sebeřízení a jejich vzájemného propojení, • proč cíle stresují a priority pomáhají, • principy time managementu IV. generace, • určení vlastních priorit aneb "co" a "jak" jako hlavní nástroj perspektivního rozhodování, • modely jednoduchých a funkčních plánovacích pomůcek Organizace času: • trénink umění efektivně si zorganizovat den, • cesty k omezení vyrušování, • cesty k perspektivnímu řešení problémů a směřování k viditelným výsledkům. Sebepoznání: • porozumění důležitým principům a zákonitostem mysli: logika, emoce, stres, výkonnost, soustředění, • jakou cestou změnit své návyky, které změnit chceme....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



MS Access - pokročilí




Účtujeme v Pohodě




Základy marketingu




Profesionální asistent/ka, zkouška z profesní kvalifikace

2019-05-23 - Hlásíte se na pracovní pozici asistenta/asistentky, ale jste neúspěšní, protože nemáte patřičné vzdělání a odbornost? Myslíte si, že máte dostatečné znalosti a dovednosti? Pak vykonejte pouze zkoušku a získáte celostátně platný certifikát, který prokáže, že jste odborníkem a na danou pozici schopnosti máte! Také pokud nehledáte pracovní uplatnění, ale rádi byste jen měli osvědčení o Vaši způsobilosti, tak je zkouška právě pro Vás! Pokud se obáváte, že nemáte potřebné znalosti pro úspěšné vykonání zkoušky, můžete využít také přípravný kurz, kde je zkouška již zahrnuta v ceně!...
Středisko vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Komunikace po telefonu




Time management a zvládání stresu

2019-05-24 - Co se naučíte: Organizovat a optimálně využít svůj čas. Zefektivnit pracovní proces. Identifikovat priority v pracovním procesu. Vyhnout se stresovým situacím a problémům s nedostatkem času. Odolávat stresu. ...
Centrum služeb pro podnikání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Controlling pro podnikový management včetně příkladů a případových studií

2019-05-27 - Jaký je vztah řízení výkonnosti podniku z pozice vlastníků a z pozice managementu? Jaké manažerské výsledovky je vhodné pro potřeby ekonomického řízení sestavovat? Jak a proč se liší měření zisku opakovaných produktů a zakázkové činnosti? Jaký je obsah a členění nákladů pro potřeby ekonomického řízení? Jaké informace potřebuje manažer pro správné posouzení ziskovosti produktů a zákazníků? Jak souvisí kalkulace nákladů a stanovení ceny produktů a zakázek? Jak vhodnými propočty vyjádřit náklady produktů a zakázek? Jaké metody se používají při alokaci nepřímých nákladů? Jak zdokonalit plánovací proces? Kde jsou největší odchylky mezi podnikovými cíli a skutečnými výsledky, jak jim předejít? Jak řídit zisk a likviditu firmy? Jak účinně transformovat celopodniková hodnotová kritéria do systému řízení podnikových útvarů? Jak motivovat jednotlivé útvary, aby se chovaly podnikatelsky, ale zároveň svou iniciativou přispívaly k co nejlepším výsle * Odborná garantka: prof. Ing. Jana Fibírová, CSc. Účinnost systému řízení firmy závisí na propojení jejího vrcholového řízení s řízením managementu na vnitropodnikových úrovních řízení. Úkolem controllingových informací je nejen hledat základní příčiny a faktory vývoje nákladů, výnosů a zisku, peněžních toků, ale i sledovat je takovým způsobem, aby bylo možné jejich vyhodnocení, zjištění příčin odchylek skutečného a předem stanoveného vývoje, určení odpovědnosti za tento vývoj. Předmětem zájmu je vytvoření komplexního systému informací, který podporuje rozhodování v několika základních průřezech řízení – po linii výkonů, procesů a odpovědnosti. 27. 5. 2019 (Po); 9:00–17:00 • Obsah, pojetí a členění controllingových informací (řešení dílčích příkladů) • prof. Ing. Jana Fibírová, CSc. Začlenění controllingu v podniku (vztah controllera a manažera, treasurera a controllera) • vypovídací schopnost koncepčně odlišných výsledovek pro vlastníky a management • manažerské výsledovky a jejich propojení s rozpočty středisek, kalkulací produktů • odlišnosti měření zisku opakovaných produktů a zakázkové činnosti • základní faktory a kritéria řízení efektivnosti, účinnosti a hospodárnosti procesu tvorby výkonů • pojetí a členění nákladů pro potřeby ekonomického řízení. 28. 5. 2019 (Út); 9:00–17:00 • Controlling produktů a zákazníků (řešení dílčích případových studií) • doc. Ing. Jaroslav Wagner, Ph.D. Controllingové informace pro rozhodování o ziskovosti výkonů a zákazníků • sestavení kalkulace nákladů výkonu a zakázky • principy a metody alokace nákladů (volba rozvrhových základen, přiřazování nákladů servisních útvarů, alokace na základě aktivit ABC) • význam kalkulace při cenotvorbě a vyjednávání o ceně se zákazníkem. 29. 5. 2019 (St); 9:00–17:00 • Systém plánů a rozpočtů, řízení peněžních toků a likvidity (řešení případové studie) • prof. Ing. Jana Fibírová, CSc. Systém plánů a rozpočtů (základní cíle, otázky tvorby a využití, časová dimenze) • vztah hlavního podnikového rozpočtu (rozpočetní výsledovka, rozvaha a cash flow) a dílčích rozpočtů • obsah ekonomických kritérií velitelského rozpočtu • transformace podnikových plánů a rozpočtů na nižší úrovně • přímá a nepřímá metoda sestavení rozpočtu peněžních toků, jeho podrobnější členění • řízení solventnosti a likvidity. 30. 5. 2019 (Čt); 9:00–17:00 • Manažerské účetnictví a řízení po linii odpovědností (řešení komplexní případové studie) • prof. Ing. Bohumil Král, CSc. Cíle odpovědnostního řízení a úloha manažerského účetnictví při naplňování těchto cílů • vztah organizační a ekonomické struktury podniku • typy odpovědnostních středisek a principy jejich řízení • centralizace a decentralizace v odpovědnostním řízení • aplikace hodnotových nástrojů a kritérií v odpovědnostním řízení. Test IES....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



TIME MANAGEMENT - efektivní využití času a zvládání stresu v pracovním procesu - 2denní

2019-05-27 - ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Integrovaný systém managementu - modul II - Interní auditor IMS

2019-05-27 - Integrovaný systém řízení [Integrated management system – IMS] je jednotný způsob vedení a řízení organizace, který mimo jiné splňuje požadavky pro řízení kvality, environmentu a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.Akademie TÜV SÜD Czech pro Vás připravila komplexní školení, které Vámumožní získat poznatky ze všech těchto oblastí řízení a o jejich vzájemnýchvazbách, a to od základního kurzu až po úroveň poradce integrovaného sys-tému řízení.Komu je školení určeno* pracovníkům, kteří jsou pověřeni vykonávat funkci interního auditora  integrovaného systému řízení* všem, kteří se podílí na zavádění a udržování integrovaného systému  řízení a chtějí si prohloubit či rozšířit své znalosti* pracovníkům poradenských organizací, kteří provádějí interní audity  v rámci své poradenské činnosti* požadované znalosti: rozsah Modulu I.Obsah školení* shrnutí obsahu školení Modul I.* význam interních auditů a postavení interního auditora v systému  řízení organizace* požadavky normy ISO 19011* příprava, plánování, vedení a dokumentace auditu* kvalifikace interních auditorů* základy psychologie pro auditora, komunikace při auditu* zákaznický audit* simulace interního auditu a zpracování záznamuCo Vám školení přinese =gt; Získáte znalosti a dovednosti potřebné pro vykonávání funkce interníhoauditora integrovaného systému managementu v organizaci. Praktickouformou se seznámíte s průběhem auditů, jejich dokumentováním a zásada-mi chování při auditu. Dozvíte se, jaké jsou nejčastější chyby a nedostatkyzavedených systémů.Školení je ukončeno závěrečným testem, na jehož základě Vám bude vysta-veno osvědčení interního auditora IMS [platnost 3 roky od data vystavení]....
TÜV SÜD Czech s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Asistent/ka, sekretář/ka



Celkem nalezeno - 135 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (10)



 
Novinky & Aktuality

Mzdy | www.zaoffice.cz
mzdy | 2019-04-09 

Mzdy - Accost
mzdy | 2019-04-05 

mzdy | Blesk.cz
mzdy | 2019-03-02 

Rostou mzdy roste riziko
mzdy | 2019-01-14 

Mzdy a personalistika | Money
mzdy | 2018-11-29 

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde