Rekvalifikační účetní kurzy
integrovany system managementu modul iii manazer ims
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Ekonomický management

Celkem nalezeno - 141 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (10)






Efektivní time management a stres management

2018-10-23 - Místo konání kurzu SMOSK (K CENTRUM), Senovážné náměstí 23, Praha 1 Lektor kurzu Mgr. Jana Wiesnerová – psycholožka, vysokoškolská pedagožka, poradkyně LARRA CZ s.r.o. Poznámka Kurz je veden vysoce interaktivní formou prostřednictvím zpětných vazeb, psychologických testů, cvičení, modelových situací a diskuzí. Každý účastník odejde s doporučením, které oblasti v hospodaření s časem jsou pro něj lépe využitelné a které stresové faktory ho v současnosti nejvíce ohrožují. Každý účastník obdrží na konci kurzu OSVĚDČENÍ o jeho absolvování. Po celou dobu kurzu je pro vás připraveno bohaté občerstvení a kvalitní káva.       1. Základy Time managementu diagnostika individuálního vztahu k času   princip důležitého a naléhavého   určování priorit dle různých hledisek   Paretův princip a jeho užití v praktickém životě   analýza efektivního využití času   biorytmy a energetický cyklus jako nástroj optimálního plánování dne, křivky výkonu   grafy využití času, metody krátkodobého a dlouhodobého plánování   týdenní a denní plánování   zloději času – interní a externí rušiče   nebezpečí odkládání – analýza       ZDARMA INDIVIDUÁLNÍ KONZULTACE PO UKONČENÍ KURZU # 2. Stres management, krizová komunikace komunikace jako stresogenní činitel   asertivní komunikační techniky   komunikace ve vypjatých situacích, umění odmítat, žádat o laskavost atd.   antimanipulační techniky jako nástroj v boji se stresem   interpersonální konflikty jako psychická zátěž a cesty z nich   základní dovednosti delegování a jejich nácvik   individuální obranné mechanismy   vliv skupinové atmosféry na pracovní výkon, týmová kooperace   základní mechanismy vzniku stresu   zdroje vnitřního a vnějšího stresu a jejich odbourávání   autodiagnostika aktuální stresové hladiny   relaxační a autoregulační te...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu



MS Excel - databáze a kontingenční tabulky

2018-10-23 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Určeno pro uživatele, kteří si chtějí prohloubit své znalosti tabulkového procesoru Microsoft Excel v oblasti práce s tabulkou jako s databází. Po absolvování kurzu budou uživatelé schopni pracovat s databázemi, budou v nich umět třídit, filtrovat záznamy, vytvářet souhrny a kontingenční tabulky.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Práce s databází v Excelu - co je to databáze, princip práce s databází   Vložení libovolné databáze do tabulky Excelu, formulář   Třídění databáze (seřazení dle „klíčů“)   Filtrování údajů – automatický a rozšířený filtr   Souhrnné výpočty a jejich export   Práce s externími databázemi v Excelu – propojování dat   Import dat do tabulky v Excelu   Kontingenční tabulka a práce s ní jako zdrojem dat pro analýzy   Tvorba kontingenční tabulky, výpočty a úpravy včetně kontingenčních grafů   Praktická ukázka využití databázových nástrojů a kontingenčních tabulek   Datový model Excelu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí půlden, vždy 9:00 – 13:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek, Dr. Alexandr Perutka a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-excel-prace-s-databazemi-a-kontingencni-tabulky/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-excel-prace-s-databazemi-a-kontingencni-tabulky.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Výkonové ukazatele nástroj měření a řízení firemní výkonnosti ... … aneb Performance management v praxi

2018-10-23 - Popis Na tomto kurzu odpovíme na otázku: Jak vydefinovat klíčové informace a ukazatele pro řízení společnosti? Informace k řízení existují napříč celou společností. Ideálně každý použitý ukazatel znázorňuje část strategie. Vybrané ukazatele by měly v daný okamžik zobrazovat aktuální stav podniku a umožnit snadnější komunikaci na všech podnikových rovinách. Nelze přitom hovořit pouze o ukazatelích finančních, vedoucí pracovníci dnes musí nutně do svého rozhodování zahrnout i nefinanční ukazatele. Ukazatele výkonnosti podniku k čemu je potřebujeme a kde vznikají? finanční ukazatele klasifikace nefinančních ukazatelů výkonnosti srovnávání výkonnosti podniku EBITDA vs. Provozní Cash Flow vs. Volné Cash Flow 3 hlavní přednosti EBITDA, Provozní Cash Flow, Volné Cash Flow Příklad: EBITDA, OCF, FCF Přidaná ekonomická hodnota (EVA) metodika výpočtu výpočet v praxi parametry a úpravy výpočtu uplatnění ukazatele EVA Hodnotové řízení podniku co je to hodnota tvorba hodnoty z pohledu vlastníka (shareholder value) tvorba hodnoty z pohledu všech zainteresovaných subjektů (stakeholder value) Ukazatele výkonnosti a jejich vazba na odměňování konkrétní finanční ukazatelé jako kritéria pro variabilní složku odměňování 3 základní zásady/přednosti ukazatelů jako podklad pro odměňování Plánování a forecasting systém finančního plánování finanční plán nebo forecast? plánování napříč celou organizací Výklad lektora je doplněn celou řadou příkladů z jeho podnikové praxe. ...
Controller Institut - Podrobnosti o kurzu



Test Management

2018-10-23 - Školení zaměřené na plánování a řízení testování. Účastníci se seznámí se způsobem jak nastavit metodiku a strategický plán testování v rámci projektu, jak plánovat a sledovat testovací aktivity a jakým způsobem reportovat informace o kvalitě testovaného systému a stavu testování. Školení obsahuje diskusní cvičení a seznamuje účastníky s obecně použitelnými a osvědčenými postupy využívanými v rámci přípravy, řízení a reportování testovacích aktivit.   Cílová skupina T...
DataScript s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Stress management aneb jak přežít v hektické době - Stress management

2018-10-23 - Ocitáte se v náročných pracovních situacích a kladete si otázku, co je víc: úspěch v práci, nebo pohoda v osobním životě? Podléháte tlaku, ve kterém jsou osobní život, rodina a volný čas pracovnímu životu podřízené? Nebo v tom máte jasno, jen se nedaří odolávat? Přemýšlíte o tom, jak zažívat větší pocit vnitřní spokojenosti a jak se udržet v psychické kondici? Udělejte tedy něco pro sebe a přijďte na kurz dovedností práce se stresem. Přesvědčíte se, co všechno je možné. Co Vám kurz přinese? Zmapujete si vlastní zdroje a příčiny stresu. Zjistíte, jak stresu předcházet a jak se vyrovnat s každodenní zátěží pomocí protistresových technik. Vyzkoušíte si škálu praktických cvičení pro prevenci a zvládání zátěžových situací. Vyberete a nacvičíte si regenerační metody, které nejlépe odpovídají vašim potřebám a temperamentu. Vytvoříte si individuální plán obrany proti stresu. Podíváte se na Vaše životní hodnoty, role a priority, popřemýšlíte o organizaci času a činností, a najdete další zdroje energie a radosti. Cílová skupina Všichni, kteří se chtějí naučit lépe odolávat zátěžovým situacím a sladit osobní a pracovní život. Obsah Odhalení a zmapování vlastních stresorů, porozumění vlastním reakcím na stres. Syndrom vyhoření a jak mu předejít. Zásady sebenepoškozujícího chování a jednání. Zvládání negativních pocitů a emocí, jak profesionálně zvládnout vlastní či cizí agresi. Styl našeho chování a jeho vliv na okolí. Zvyšování individuální odolnosti proti stresu a zátěži (nácvik relaxačních a revitalizačních technik): Jacobsonova progresivní relaxace (jednoduché uvolnění, nabrání energie). Autogenní trénink (klidová metoda, osvěží, uvolní celé tělo, pomůže při špatném usínání). Techniky pracující s dechem, hudbou a imaginacemi. Aktivizující techniky – bioenergetika. Výběr a důkladnější nácvik metody, která nejlépe vyhoví potřebám a temperamentu účastníka. Tvorba individuálních akčních plánů, zaměřených na zvládání zátěžových situací v práci i v soukromí. ...
TCC, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Vedení účetnictví a účetních podkladů v MS Excel

2018-10-23 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: připravujeme    Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden den, vždy 9:00 – 16:00.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Valérie Laurenčíková, Ing. Petr Grešl a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ucetnictvi-msexcel/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ucetnictvi-msexcel.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Building Information Management od teorie k praxi

2018-10-23 - Building Information Management - od teorie k praxi Místo realizace bylo změněno a seminář se uskuteční v hotelu Olšanka, Praha 3 Cíle semináře: Cílem semináře je nejen obeznámit účastníky s obecnými tezemi metody BIM, ale zároveň se dotknout konkrétních témat a řešení z praxe. V současné době je dané téma více než aktuální a je třeba se jím začít aktivně zabývat. Bohužel jsme ve fázi jakýchsi zárodků tvorby standardů metody BIM a není jiné cesty, než abychom se na vývoji efektivního využití progresivního způsobu spolupráce společně podíleli. Tak pojďme do toho. Seminář je určen: Pro projekční společnosti, realizační společnosti, zástupce investorů Program: Teoretický úvod: Co je BIM? Situace BIM v ČR BIM ve fázi přípravy PD a jeho využití k efektivní práci Rozpočtování – současná praxe / využití BIM procesů / vize BIM ve fázi přípravy provedení stavby BIM procesy v průběhu výstavby Předání díla investorovi – využití BIM pro správu budovy Proces implementace BIM do standardů firmy Praktická část: Návrh konkrétního postupu implementace Požadavky na BIM – zpracování modelu skutečného provedení Práce s BIM modelem – přípravná a realizační fáze v procesu výstavby Názorná ukázka práce s BIM modelem – realizační proces (CDE) Lektoři: Roman Voráč Lukáš Pavlica Rudolf Vyhnálek Filip Kalina Tomáš Čermák Harmonogram: 9:30 - 10:00 Registrace 10:00 - 12:00 První blok 12:00 - 12:30 přestávka na kávu 12:30 - 14:30 Druhý blok Účastníci obdrží materiály a osvědčení o absolvování semináře. ...
SEKURKON s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Zásady budování týmů a vedení týmů

2018-10-24 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Určeno pro manažery, personalisty, vedoucí týmů a další řídící pracovníky.Cílem kurzu je osvojení si dovedností v oblasti komunikace, budování a vedení týmu, organizace práce, asertivním prosazování a umění motivovat, vést a přesvědčovat. Naučíte se rovněž řešit konflikty v týmu a využít různých přístupů k zaměstnancům na základě jejich temperamentu či zkušenostech.Celý výukový program je koncipován jako výcvikový kurz, v něž se střídá výklad lektora s praktickým výcvikem a případně s "role plays" s videozáznamem, skupinovým řešením cvičných příkladů a sebepoznávacích testů. Při výuce je využívána didaktická technika.Přínos kurzu pro účastníky: Praktické nástroje - nejen pro personalisty   Umění motivovat zaměstnance k vyššímu výkonu - jednoduše, bez zbytečného úsilí   Koučování a vedení svých podřízených   Efektivní delegování úkolů   Řešení konfliktů na pracovišti a budování pozitivní atmosféry v týmu   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Úvod a společné stanovení pravidel výcviku.   Budování týmu, spolupráce v týmu   Dovednosti a schopnosti a jejich uplatnění v týmové práci   Individuální dispozice a jejich uplatnění v týmové práci   Osobnostní typologie a její aplikace v týmu   Role a pozice v týmu   Prezentace jednotlivých týmů   Aplikované principy efektivní firemní komunikace   Týmová cvičení - stres a antistres a jeho zvládání   Mocenské klima na pracovišti   Formální a neformální vůdce   Sociální pozice   Řešení problému ve skupinách   Transakční analýza a její uplatněni v komunikaci   Zásady asertivní komunikace   Kooperace a sociální dynamika skupiny   Prezentace manažerského pojetí řešení problému a jejich využití v řízení týmu   Akční plán - první kroky v praxi   Zhodnocení a závěr kurzu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vz...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Key Account Management

2018-10-24 - Kurz se zabývá problematikou klíčových zákazníků a péčí o ně. S oblibou se říká, že není ani tak těžké zákazníka získat, jako si jej udržet a primární příčinou ztráty zákazníka je právě nedostatečná zákaznická péče. V průběhu kurzu se dozvíte informace o charakteristických rysech klíčového zákazníka, o metodách jeho získání, jakým způsobem vytvořit strategické plány, jak nastavit péči o zákazníka a jak vytvářet a udržovat dobré obchodní vztahy. * Kurz se zabývá problematikou klíčových zákazníků a péčí o ně. S oblibou se říká, že není ani tak těžké zákazníka získat, jako si jej udržet a primární příčinou ztráty zákazníka je právě nedostatečná zákaznická péče. V průběhu kurzu se dozvíte informace o charakteristických rysech klíčového zákazníka, o metodách jeho získání, jakým způsobem vytvořit strategické plány, jak nastavit péči o zákazníka a jak vytvářet a udržovat dobré obchodní vztahy. Klíčový zákazník   Klíčový zákazník   Firemní strategie   Management   Komunikace se zákazníkem   Praktický nácvik   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Účetně administrativní povinnosti ve společnosti

2018-10-24 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Kurz je určen pro všechny, kteří začínají podnikat, vést firmy, nebo mají zastupovat společnost v určitých administrativních úkonech vůči státním institucím. Účastníci se zde seznámí se všemi povinnostmi, tipy a fakty, se kterými se ve vedení společnosti mohou dostat do styku a za které jsou odpovědni.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Podnikání jako OSVČ nebo jako společnost (společnost s ručením omezeným, akciová společnost …)   Založení společnosti, obchodní soud, notářské služby   Zaměstnanci, jejich práva a povinnosti – zákoník práce   Druhy pracovních smluv a dohod – popis výhodnosti a pracnosti, včetně finančních aspektů   Povinnost zřízení a práce s datovou schránkou   DPH - principy a výpočty, povinnosti být plátcem DPH   Cash flow společnosti v příkladech   Rozpočtování obchodního případu – základní principy a ukázky   Motorové vozidlo ve firmě – finanční aspekty a povinnosti, soukromé vozidlo, leasing   Půjčky a úvěry pro společnosti včetně jejich vlivu na cash flow společnosti   Vedení účetnictví – základní povinnosti, interní a externí účetní   Manažerské účetnictví – výkaznictví, reporty a přehledy, podklady pro účetní   Problematika mezd, odvodů a dalších aspektů zaměstnávání (úrazy, nemoc, dovolená, výpovědi …)   Povinné výkaznictví ve vztahu k finančnímu úřadu (kontrolní hlášení, DPH přiznání, a další)   Práce s daňovou informační schránkou a daňovým portálem , komunikace s úřady a přístup   Elektronická komunikace s úřady státní správy, podatelny, elektronický podpis   Daňová přiznání a hlášení prostřednictvím daňového portálu – kompletní souh a popis   Vyhledávání základních informací n internetu a práce s nimi   Závěrečná rozprava, otázky a odpovědi     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden den, vždy 9:00 – 16:00.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy pr...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



TIME MANAGEMENT - efektivní využití času a zvládání stresu v pracovním procesu - 2denní

2018-10-25 - Motto: „Všechno, co musíte udělat, je rozhodnout se, co uděláte s časem, který Vám zbývá.“ Gandalf z románu Pán prstenů Určeno pro všechny, které zajímá, jak lépe plánovat a využívat svůj čas tak, aby byli dlouhodobě spokojenější a vyhnuli se moderní epidemii workoholismu. Netradičně pojatý seminář zaměřený na obnovu pracovní a životní rovnováhy, získání inspirace a dobití energie. Účastníci mohou přijít v neformálním oblečení. Cíl: Společně prozkoumáme ověřené i nejnovější poznatky o možnostech využívání času a zvládání stresu v teorii a praxi; podíváme se na silné a slabé stránky svého time managementu a vyzkoušíme na vlastní kůži ty nejlepší metody, techniky a postupy, které mohou všichni účastníci okamžitě začít používat v praxi. Obsah: * Cíle a význam time managementu v dnešní praxi – time management IV. generace, osobní prosperita a její součásti, kdy jsme efektivní * Kam se ztrácí můj čas – moji časožrouti – pojmenování a co s nimi, metoda 20/80, jak jsem na tom já, jaké jsou moje silné a slabé stránky ve využívání času – co s tím * Zdroje času a osobní efektivity – jak pracuje naše mysl, biorytmus, návyky, koncentrace, práce s nápady, paměť a nové možnosti pro tvořivější práci * Plánování času – stanovování priorit, techniky a metody – typy plánů, jejich význam a zásady používání, jak si vytvořit dobrý plán * Pomůcky pro práci s časem, jejich výhody a nevýhody, jak si vybrat vhodnou pomůcku * Organizace času v praxi – práce s e-mailem, s telefonem a komunikace s okolím, jak se nenechat dohnat k šibeničním termínům * Zvládání stresu a emocí – co je stres, jeho příčiny, fáze vzniku a projevy – akutní stres a jeho zvládání, práce pod velkým náporem – jak na to, umění říkat NE, asertivní komunikace * Přehled a nácvik nejdůležitějších protistresových tipů – eliminace a prevence stresu v pracovním i domácím prostředí, nácvik relaxace a jednoduchých uvolňovacích cvičení, hledání možností práce se stresem, manažerská gymnastika * Závěr a vyhodnocení semináře, akční plány účastníků Metody výuky: Netradiční zážitková forma semináře, využití práce s obrazy, barvami a zvuky, nácvik konkrétních modelových situací a případových studií, využití relaxačních metod a jednoduché manažerské gymnastiky. Dotazníky, testy, hry, sebepoznání, praktické rady a tipy. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Komunikace po telefonu

2018-10-26 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Kurz je určen zejména pro začínající operátory call centra. Pro operátory s praxí nabízíme audit, zpětnou vazbu a koučink komunikace po telefonu.Cílem je získání základů komunikačních dovedností pro začínající operátory call centra. Celý výukový program je veden interaktivní formou – kombinace teorie se cvičeními z praxe. Budou realizovány praktické nácviky konkrétních situací individuálně i v týmu (např. způsoby kontaktování zákazníků, zjišťování potřeb, reakce na námitky, aj.).Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Úvod a společné stanovení pravidel výcviku   Práce s hlasem   Otevření a uzavření rozhovoru.   Vedení rozhovoru.   Empatické naslouchání.   Kladení otázek.   Zvládání námitek.   Ukázky řešení konkrétních situací   Diskuze     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Mgr. Rostislav Peška, Ing. Mgr. Adam Novák, Ing. Marek Laurenčík MBA a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /manazerske-vzdelavani/kurz/komunikace-po-telefonu/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/komunikace-po-telefonu.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Time management pro skutečné prokrastinátory - Time management

2018-10-26 - Prokrastinátor je člověk, který zvládne neomezené množství užitečné práce… pokud to není zrovna ta práce, kterou má v tu chvíli dělat. Rádi prokrastinujete, nedokončujete úkoly a jste opakovaně usvědčováni z nedostatku silné vůle? No a co! Přestaňte počítat mínusy a negativa. S osobní efektivitou se dá pracovat i jinak než podle týdenních plánů, diářů, speciálních systémů a příruček pro odstranění prokrastinace. Co Vám kurz přinese? Dozvíte se, co je to strukturovaná prokrastinace a její pozitiva, naleznete způsoby, jak prokrastinaci využít ve svůj prospěch, naučíte se originální způsoby řešení neefektivity, zbavíte se neustálého pocitu viny vůči okolí, který vás brzdí více než vaše slabá vůle, porozumíte principu, jak a čím se dá kompenzovat nedostatek silné vůle. Cílová skupina Kurz je určen všem, kteří sice nemají tak silnou vůli jako druzí, ale přesto nejsou lenoši. Všem, kteří jsou úspěšní, přestože rádi prokrastinují a klasické time-managementové poučky na ně nefungují… a chtěli by být ještě úspěšnější. Obsah Co je strukturovaná prokrastinace a její pozitiva, o kterých se nemluví. Proč souvisí prokrastinace více s perfekcionismem než s leností. Stuck state vs. flow, motivace vs. síla vůle. Chci vs. Měl bych vs. Musím, kreativní techniky vykrývání osobní neefektivity. Time-managementové techniky pro prokrastinátory (efektivní sprinty, plánování přestávek, power-nap, prioritizace). Efekt cílové pásky, Efekt víkendové aktovky, mentální kobylky a nedokončené tvary. ...
TCC, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Integrovaný systém managementu - modul II - Interní auditor IMS

2018-10-29 - Integrovaný systém řízení [Integrated management system – IMS] je jednotný způsob vedení a řízení organizace, který mimo jiné splňuje požadavky pro řízení kvality, environmentu a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.Akademie TÜV SÜD Czech pro Vás připravila komplexní školení, které Vámumožní získat poznatky ze všech těchto oblastí řízení a o jejich vzájemnýchvazbách, a to od základního kurzu až po úroveň poradce integrovaného sys-tému řízení.Komu je školení určeno* pracovníkům, kteří jsou pověřeni vykonávat funkci interního auditora  integrovaného systému řízení* všem, kteří se podílí na zavádění a udržování integrovaného systému  řízení a chtějí si prohloubit či rozšířit své znalosti* pracovníkům poradenských organizací, kteří provádějí interní audity  v rámci své poradenské činnosti* požadované znalosti: rozsah Modulu I.Obsah školení* shrnutí obsahu školení Modul I.* význam interních auditů a postavení interního auditora v systému  řízení organizace* požadavky normy ISO 19011* příprava, plánování, vedení a dokumentace auditu* kvalifikace interních auditorů* základy psychologie pro auditora, komunikace při auditu* zákaznický audit* simulace interního auditu a zpracování záznamuCo Vám školení přinese =gt; Získáte znalosti a dovednosti potřebné pro vykonávání funkce interníhoauditora integrovaného systému managementu v organizaci. Praktickouformou se seznámíte s průběhem auditů, jejich dokumentováním a zásada-mi chování při auditu. Dozvíte se, jaké jsou nejčastější chyby a nedostatkyzavedených systémů.Školení je ukončeno závěrečným testem, na jehož základě Vám bude vysta-veno osvědčení interního auditora IMS [platnost 3 roky od data vystavení]....
TÜV SÜD Czech s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS Word - základní kurz

2018-10-29 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows.Tento kurz naučí posluchače základní práce s textovým editorem MS Word. Naučí se napsat libovolný text, zformátovat jej, vložit do něj případné obrázky, tabulky a další grafické prvky, a nakonec jej vytisknout. Dále se naučí používat záhlaví a další speciální nástroje, používat kontrolu pravopisu a některé prvky automatizace dokumentu.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Popis a základní ovládání programu MS Word   Základní práce s textem   Formátování dokumentu a odstavců, práce s bloky textu   Formát stránky, tisk, záhlaví / zápatí   Práce s tabulkami ve Wordu   Vkládání obrázků, symbolů a dalších položek do textu   Procvičení probrané látky napsáním a úpravou krátkého dokumentu   Nastavení některých parametrů Wordu   Opravy chyb a jazykové pomůcky   Opakování a procvičení probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Jan Andrš, Valérie Laurenčíková, Ing. Petr Grešl, Ing. Martin Štěpánek a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-word-zakladni/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-word-zakladni.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 141 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (10)




[?]
 
Novinky & Aktuality

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde