Rekvalifikační účetní kurzy
asertivni komunikace pro zeny
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Ekonomický management

Celkem nalezeno - 153 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (11)






Internetový marketing

2018-11-19 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Kurz je určen pro ty, kteří se chtějí jít s dobou a orientovat se v širokém spektru internetového marketingu. Obsahem kurzu je teoretické a praktické znázornění vybraných částí internetového marketingu, pro co nejlepší pochopení a názorné zobrazení toho, co funguje a jak to funguje. Řeč bude nejen o SEO neboli optimalizaci webových stránek pro vyhledávače. V našem komplexním shrnutí internetového marketingu se dále dozvíte více o tom, jak efektivně využívat placenou PPC reklamu, hromadný e-mailing nebo sílu sociálních sítí. Na praktickém příkladu uvidíte, jak analyzovat data pomocí nástroje Google Analytics, nebo jak zjistit co nejvíce informací o konkurenčním webu a stanovení dalších postupů pro firemní rozvoj.Cílem kurzu je prohloubit znalosti z oblasti internetového marketingu. Dovést účastníka k pochopení a využití marketingových principů a aktivit na internetu v širokém spektru firemního a osobního využití. Na kurzu účastníci získají potřebné znalosti a dovednosti, které pomůžou v konkurenčním boji dnešní doby. Na kurzu je kladen velký důraz na pochopení důležitosti zákazníka. Pochopení jeho potřeb a chování je základním principem marketingu. Účastníci kurzu budou dále seznámeni s možnostmi analýz, které jsou nutné pro měření marketingových aktivit, vyhodnocování úspěšnosti a stanovení dalších postupů pro firemní rozvoj.Přínos kurzu pro účastníky: Orientace v nástrojích internetového marketingu   Schopnost efektivně plánovat marketingové kampaně a minimalizovat zbytečné investice   Usnadnění práce se zákazníkem – maximalizace výstupů   Přesné vyhodnocení kampaní z hlediska zvýšení obratu   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Internetový marketing a jeho specifika   Komunikační proces a vliv internetu   Dobrý web - dobrý základ   E-shop a podnikání na internetu   Mobilní web a mobilní aplikace   Nástroje internetového marketingu   SEO a jeho význam   Hromadný E-mailing   PPC kampaně   Virální marketing a sociální sítě   Analýza chování uživatelů   Provázanost internetových kampaní – praktický workshop     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát. Na kurz může být navázáno státní zkouškou k získání kvalifikace Specialista marketinguRozsah výuky a organizace výuky: Celková...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS Excel pro ekonomy a manažery

2018-11-19 - Základní délka kurzu jsou tři dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows a programu MS Excel na základní úrovni.Tento kurz je určen účetním, ekonomům a dalším zájemcům, kteří se chtějí naučit efektivněji využívat pro své potřeby tabulkový procesor, další související programy. Účastníci budou seznámeni s možnostmi a praktickými způsoby využití počítačových produktů pro účely ekonomických úseků firem, seznámí se s tvorbou užitečných aplikací a použitím matematických a jiných funkcí zabudovaných v programových produktech, získají inspiraci pro další využití počítačů pro odbourání rutinních činností. Po absolvování kurzu budou uživatelé schopni pracovat s databázemi, budou umět vzájemně komunikovat mezi několika tabulkami a využívat dalších možností programu.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Souhrnný příklad na procvičování opakování základních znalostí   Podmíněné formátování tabulek včetně podmíněných funkcí   Vzorce a výpočty, přehled funkcí s parametry a příklady použití   Finanční funkce v příkladech   Vkládání objektů a propojení   Ověřování vstupních dat   Ochrana da v Excelu   Scénáře a práce s nimi   Citlivostní analýza a MS Excel   Práce s databázemi v Excelu – importy, filtry a kontingenční tabulky   Manažerské funkce a výpočtové algoritmy   Na praktických ukázkách budou předvedeny možnosti práce s formuláři.   Makra - jednoduchou formou vysvětlena podstata maker a jejich smysl pro laika)   Krátký úvod do makroprogramování. Cvičení jednoduchých maker na příkladech.   Další možnosti programu Excel včetně komunikace s jinými aplikacemi   Komplexní příklad – opakování (vytvoření jednoduché aplikace)   Opakování a procvičení probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu jsou tři dny, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS Excel - pokročilé výpočty a funkce v příkladech

2018-11-19 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet. Určeno pro uživatele, kteří si chtějí rozšířit znalosti tabulkového procesoru Microsoft Excel v oblasti výpočtů a funkcí, včetně výpočtů ve vzájemně propojených tabulkách. Po absolvování kurzu budou uživatelé schopni pracovat s více vzájemně propojenými tabulkami a provádět mezi nimi výpočty. Dále se podrobně naučí pracovat s funkcemi programuKurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky:  Pravidla psaní vzorců, výpočty v tabulkách a sešitech   Praktické příklady výpočtů v tabulkách   Absolutní a relativní adresace, maticové výpočty   Základní popis funkcí a jejich parametrů, zopakování základních funkcí   Základní přehled a použití průvodce funkcí   Ukázka funkcí dle jednotlivých kategorií   Praktické procvičení funkcí dle požadavků účastníků kurzu   Diskuse a dotazy     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 8:00 – 13:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek, Dr. Alexandr Perutka  a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/ms-excel-vypocty-a-funkce/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-excel-vypocty-a-funkce.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Jak úspěšně řídit změny - change management pro ty, kdo změny vytvářejí

2018-11-19 - Naučte se plánovat změny tak, aby nevyšuměly Už se vám někdy stalo, že změny, které jste naplánovali, nedopadly podle vašich představ? Měly sporné výsledky, nebyly dobře přijaty, nepodařilo se je nikdy dokončit a vypilovat, nebo dokonce úplně vyšuměly? Pak nejste sami, takto dopadá velké množství nejrůznějších firemních změn. Můžete na poli change managementu přidat svůj příspěvek k řadě neúspěšných pokusů, anebo přijít k nám. Naučte se řídit změny efektivně. Kurz je určen: top managementu a majitelům firem   vyššímu a střednímu managementu s reálným vlivem na realizaci změn   HR manažerům, manažerům odpovědným za rozvoj a zlepšování firem a jejich procesů, lidí a kultury   pracovníkům na vyšších řídicích postech ve státní správě, institucích a organizacích    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: ujasníte si, jaké zákonitosti a principy změn musíte jako management brát vážně a proč   naučíte se připravovat a realizovat své změny tak, abyste viděli jejich skutečné výsledky   zjistíte, jestli je bolest skutečně neoddělitelnou součástí změn – a kolik jí musí být   připravíte si a natrénujete klíčové kroky změn pro vaše firemní prostředí     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



MS Excel - databáze a kontingenční tabulky

2018-11-20 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Určeno pro uživatele, kteří si chtějí prohloubit své znalosti tabulkového procesoru Microsoft Excel v oblasti práce s tabulkou jako s databází. Po absolvování kurzu budou uživatelé schopni pracovat s databázemi, budou v nich umět třídit, filtrovat záznamy, vytvářet souhrny a kontingenční tabulky.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Práce s databází v Excelu - co je to databáze, princip práce s databází   Vložení libovolné databáze do tabulky Excelu, formulář   Třídění databáze (seřazení dle „klíčů“)   Filtrování údajů – automatický a rozšířený filtr   Souhrnné výpočty a jejich export   Práce s externími databázemi v Excelu – propojování dat   Import dat do tabulky v Excelu   Kontingenční tabulka a práce s ní jako zdrojem dat pro analýzy   Tvorba kontingenční tabulky, výpočty a úpravy včetně kontingenčních grafů   Praktická ukázka využití databázových nástrojů a kontingenčních tabulek   Datový model Excelu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí půlden, vždy 9:00 – 13:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek, Dr. Alexandr Perutka a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-excel-prace-s-databazemi-a-kontingencni-tabulky/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-excel-prace-s-databazemi-a-kontingencni-tabulky.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Cash management a řízení likvidity ... Zajistěte si cestu ke stabilní likviditě

2018-11-20 - Popis Tento kurz je zaměřen na řízení peněžních toků podniku tak, aby byla pro podnik zajištěna dostatečná likvidita. Likvidita je klíčovým faktorem finančního zdraví podniku nejen v době rychlých změn na trzích. Období, které skýtá mnoho rizik, skýtá také mnoho příležitostí. Je proto velmi důležité nejen řídit rizika a zajistit provozní financování, klíčové je řízení a zajištění likvidity a z toho vyplývající schopnost podniku rychle reagovat na situaci na trhu. Využijte zkušenosti ostatních pro svůj růst. Operativní a finanční Cash flow Struktura a interpretace peněžních toků Cash Flow forecasting teoretické modely reálné modely vyhodnocení Zprostředkování a srovnání reality a plánu Řízení finančních prostředků zhodnocování financování Cashpooling vnitrostátní mezinárodní Matice finančního managementu ...
Controller Institut - Podrobnosti o kurzu



Work - Life - Balance

2018-11-20 - [KOMUNIKACE-A-OSOBNI-ROZVOJ] aneb žijte svůj život v rovnováze Hodně pracujete a jste už delší dobu dost unaveni? Vaše aktivity už vás netěší jako dřív, ale nevíte proč? Zajímá vás prevence proti Syndromu vyhoření? Chcete zjistit, jaká je provázanost mezi reakcemi naší psychiky a našeho těla? Potřebujete vytvořit rovnováhu mezi prací a osobním životem, ale nevíte, jak je skloubit? Přijďte na náš kurz, kde vás zkušená lektorka provede všemi záludnostmi života v rovnováze. ...
ICV - Institut certifikovaného vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Vedení účetnictví a účetních podkladů v MS Excel

2018-11-20 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: připravujeme    Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden den, vždy 9:00 – 16:00.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Valérie Laurenčíková, Ing. Petr Grešl a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ucetnictvi-msexcel/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ucetnictvi-msexcel.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



TIME MANAGEMENT

2018-11-20 - Možná často pracujete pod tlakem a potřebujete dokonale organizovat svůj čas, najít životní rovnováhu, žít a pracovat v pohodě. Plánování času, priority, zloději času, rozdělení úkolů, časový plán, delegování úkolů, work-life balance. CÍL KURZU Potřebujete trvale dosahovat vysoké pracovní výkonnosti, zvládat psychicky náročné situace a zároveň si udržet rovnováhu ve svém osobním životě? Naučte se plánovat si čas a práci tak, abyste se z toho nezbláznili. Umět předcházet, resp. zvlá...
AHA PR Agency, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Moderní timemanagement – 10 návyků pro váš čas a energii

2018-11-20 - Během semináře poznáte, jak lze přímočaře dokončit rozpracované úkoly. Seznámíte se s deseti kroky velmi efektivního přístupu a pochopíte, v čem spočívá krása využití těchto kroků a jak s jejich pomocí trvale zjednodušíte vše, co děláte. Zjistíte, jak lze uvolnit myšlení od naléhavých úkolů a přitom dát prostor vlastní tvořivosti. * Moderní timemanagement – 10 návyků pro váš čas a energii • co s námi dělají naučené zlozvyky, • rozdíly - "produktivita" versus "efektivita", • jak efektivně realizovat myšlenky a nápady, • kde brát motivaci a energii k dokončování úkolů, • 10 návyků jednoduchosti krok za krokem, • jaké jsou základní předpoklady k dokončování úkolů, • praktický trénink zavedení návyků do praxe na konkrétních situacích, • nové myšlenky, nové souvislosti, • diskuze, sdílení zkušeností. Seminář je veden s důrazem na intenzívní zapojení účastníků v přátelské a kreativní atmosféře....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Time, priority and self management - zdravé řízení sebe samých i svého života

2018-11-20 - Moderní time management pro pokročilé, náročné a zvídavé Nestíháte? Chtěli byste vědět, jak lépe nakládat se svým časem, prioritami a energií? Jak být spokojenější v tom jednoduchém slova smyslu? A jak pro sebe najít ten ideální work & life balance? Vydejte se cestou mimořádné produktivity a efektivity. Naučte se ovládat svůj čas namísto toho, abyste byli časem ovládáni.   Nikdy není pozdě – každý den je novým začátkem. Jakou vlastně hodnotu má pro vás den? Co děláte se svými 86 400 sekundami? Zdravý time management je nejen o řízení času, ale také o osobní spokojenosti. Je o radosti z práce a osobního rozvoje, o schopnosti dělat to, co máme rádi, o neustálém nacházení smyslu a odmítání lákavých příležitostí, které bychom však nestíhali, o rovnováze a schopnosti vést spokojený život podle svých představ. Kurz je určen: všichni, kteří již mají povědomí o time managementu   všichni, kteří chtějí být pány svého času    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: uděláte si inventuru svého času a zjistíte, kde máte rezervy   pojmenujete si zloděje svého času a naučíte se s nimi pracovat   podle významnosti a urgentnosti vytyčíte své priority   seznámíte se s „question managementem“ a naučíte se si pokládat správné otázky   naučíte se pracovat s populárními metodami GTD (Getting Things Done), Pomodoro a POSEC     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Zásady budování týmů a vedení týmů

2018-11-21 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Určeno pro manažery, personalisty, vedoucí týmů a další řídící pracovníky.Cílem kurzu je osvojení si dovedností v oblasti komunikace, budování a vedení týmu, organizace práce, asertivním prosazování a umění motivovat, vést a přesvědčovat. Naučíte se rovněž řešit konflikty v týmu a využít různých přístupů k zaměstnancům na základě jejich temperamentu či zkušenostech.Celý výukový program je koncipován jako výcvikový kurz, v něž se střídá výklad lektora s praktickým výcvikem a případně s "role plays" s videozáznamem, skupinovým řešením cvičných příkladů a sebepoznávacích testů. Při výuce je využívána didaktická technika.Přínos kurzu pro účastníky: Praktické nástroje - nejen pro personalisty   Umění motivovat zaměstnance k vyššímu výkonu - jednoduše, bez zbytečného úsilí   Koučování a vedení svých podřízených   Efektivní delegování úkolů   Řešení konfliktů na pracovišti a budování pozitivní atmosféry v týmu   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Úvod a společné stanovení pravidel výcviku.   Budování týmu, spolupráce v týmu   Dovednosti a schopnosti a jejich uplatnění v týmové práci   Individuální dispozice a jejich uplatnění v týmové práci   Osobnostní typologie a její aplikace v týmu   Role a pozice v týmu   Prezentace jednotlivých týmů   Aplikované principy efektivní firemní komunikace   Týmová cvičení - stres a antistres a jeho zvládání   Mocenské klima na pracovišti   Formální a neformální vůdce   Sociální pozice   Řešení problému ve skupinách   Transakční analýza a její uplatněni v komunikaci   Zásady asertivní komunikace   Kooperace a sociální dynamika skupiny   Prezentace manažerského pojetí řešení problému a jejich využití v řízení týmu   Akční plán - první kroky v praxi   Zhodnocení a závěr kurzu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vz...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS Excel - manažerské nástroje

2018-11-21 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Tento kurz je určen účetním, ekonomům a dalším zájemcům, kteří se chtějí naučit efektivněji využívat pro své potřeby tabulkový procesor. Je součástí bloku tří jednodenních kurzů, kam dále patří MS Excel - pokročilé výpočty a funkce a MS Excel - práce s databází a kontingenční tabulky.Uvedený kurz doplňuje cyklus třídenních jednodenních kurzů MS Excel pro ekonomy a manažery: MS Excel – pokročilé výpočty a funkce   MS Excel – práce s databázemi a kontingenční tabulky   MS Excel – manažerské nástroje   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Finanční funkce – komplexní shrnutí v příkladech   Základní statistické funkce   Propojení dat v rámci programů MS Office – specielně Word / Excel   Ochrana zápisu dat do buněk a sdílení souborů   Ochrana dat proti nechtěným přepisům a zálohování   Hledání řešení (zpětný výpočet proměnných)   Podmíněné formátování tabulek – rozšíření o praktické příklady   Ověřování vstupních dat na zápis hodnot nebo funkce   Scénáře   Práce s formulářovými prvky   Makra a jejich využití   Další možnosti programu Excel včetně komunikace s jinými aplikacemi   Diskuse a dotazy   Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek, Dr. Alexandr Perutka a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-excel-manazerske-nastroje/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-excel-manazerske-nastroje.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Key Account Management

2018-11-21 - Kurz se zabývá problematikou klíčových zákazníků a péčí o ně. S oblibou se říká, že není ani tak těžké zákazníka získat, jako si jej udržet a primární příčinou ztráty zákazníka je právě nedostatečná zákaznická péče. V průběhu kurzu se dozvíte informace o charakteristických rysech klíčového zákazníka, o metodách jeho získání, jakým způsobem vytvořit strategické plány, jak nastavit péči o zákazníka a jak vytvářet a udržovat dobré obchodní vztahy. * Kurz se zabývá problematikou klíčových zákazníků a péčí o ně. S oblibou se říká, že není ani tak těžké zákazníka získat, jako si jej udržet a primární příčinou ztráty zákazníka je právě nedostatečná zákaznická péče. V průběhu kurzu se dozvíte informace o charakteristických rysech klíčového zákazníka, o metodách jeho získání, jakým způsobem vytvořit strategické plány, jak nastavit péči o zákazníka a jak vytvářet a udržovat dobré obchodní vztahy. Klíčový zákazník   Klíčový zákazník   Firemní strategie   Management   Komunikace se zákazníkem   Praktický nácvik   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Řízení rizik (Risk management) ... v podmínkách tuzemských a nadnárodních firem

2018-11-21 - Popis Risk management bývá často ve firmách podceňován. Označován za něco, co stejně většinou děláme, jen to nemá písemnou podobu. Je tomu ovšem opravdu tak? Pokud nejsou dána jasná pravidla, kompetence a zodpovědnosti, čím se tedy vlastně řídíme? Není naše rozhodování spíše intuitivní a založené na subjektivních pocitech a předpokladech? Přijďte se inspirovat, jak riziko skutečně řídit. Riziko a risk management - terminologie a vymezení pojmů riziko, jeho definice a základní vymezení charakteristika, zdroje a struktura rizik ve firmách riziko z pohledu jeho ovlivnitelnosti a měřitelnosti původ a rozměry rizika možné přístupy k eliminaci rizik Risk management v kontextu přístupu k řízení podniku předpoklady úspěšného risk managementu nástroje a postupy používané při řízení rizik a jejich možnosti a omezení systém řízení rizik, tvorba, nastavení a zavádění do praxe přínosy fungujícího systému řízení rizik možnosti měření velikosti podstupovaných rizik Role risk managementu v rámci strategie společnosti filozofie potřebná k úspěšnému provázání strategie a risk managementu klasifikace rizik z hlediska strategických cílů společnosti řízení rizik jako nástroj konkurenceschopnosti Operativní řízení a procesy pro řízení rizik v praxi stanovení jednotlivých druhů rizik, určení jejich významnosti kvalitativní a kvantitativní metody pro analýzu rizik monitorování a kontrola rizika zpětná vazba na výsledky analýzy rizika pozice risk managementu v celkovém procesu řízení ...
Controller Institut - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 153 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (11)




[?]
 
Novinky & Aktuality

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde