Rekvalifikační účetní kurzy
asertivni komunikace pro zeny
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Ekonomický management

Celkem nalezeno - 194 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (13)






TIME MANAGEMENT - efektivní využití času a zvládání stresu v pracovním procesu - 2denní

2018-05-28 - Motto: „Všechno, co musíte udělat, je rozhodnout se, co uděláte s časem, který Vám zbývá.“ Gandalf z románu Pán prstenů Určeno pro všechny, které zajímá, jak lépe plánovat a využívat svůj čas tak, aby byli dlouhodobě spokojenější a vyhnuli se moderní epidemii workoholismu. Netradičně pojatý seminář zaměřený na obnovu pracovní a životní rovnováhy, získání inspirace a dobití energie. Účastníci mohou přijít v neformálním oblečení. Cíl: Společně prozkoumáme ověřené i nejnovější poznatky o možnostech využívání času a zvládání stresu v teorii a praxi; podíváme se na silné a slabé stránky svého time managementu a vyzkoušíme na vlastní kůži ty nejlepší metody, techniky a postupy, které mohou všichni účastníci okamžitě začít používat v praxi. Obsah: * Cíle a význam time managementu v dnešní praxi – time management IV. generace, osobní prosperita a její součásti, kdy jsme efektivní * Kam se ztrácí můj čas – moji časožrouti – pojmenování a co s nimi, metoda 20/80, jak jsem na tom já, jaké jsou moje silné a slabé stránky ve využívání času – co s tím * Zdroje času a osobní efektivity – jak pracuje naše mysl, biorytmus, návyky, koncentrace, práce s nápady, paměť a nové možnosti pro tvořivější práci * Plánování času – stanovování priorit, techniky a metody – typy plánů, jejich význam a zásady používání, jak si vytvořit dobrý plán * Pomůcky pro práci s časem, jejich výhody a nevýhody, jak si vybrat vhodnou pomůcku * Organizace času v praxi – práce s e-mailem, s telefonem a komunikace s okolím, jak se nenechat dohnat k šibeničním termínům * Zvládání stresu a emocí – co je stres, jeho příčiny, fáze vzniku a projevy – akutní stres a jeho zvládání, práce pod velkým náporem – jak na to, umění říkat NE, asertivní komunikace * Přehled a nácvik nejdůležitějších protistresových tipů – eliminace a prevence stresu v pracovním i domácím prostředí, nácvik relaxace a jednoduchých uvolňovacích cvičení, hledání možností práce se stresem, manažerská gymnastika * Závěr a vyhodnocení semináře, akční plány účastníků Metody výuky: Netradiční zážitková forma semináře, využití práce s obrazy, barvami a zvuky, nácvik konkrétních modelových situací a případových studií, využití relaxačních metod a jednoduché manažerské gymnastiky. Dotazníky, testy, hry, sebepoznání, praktické rady a tipy. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Projektové řízení

2018-05-28 - [MANAGEMENT]   Potřebujete si osvojit techniky projektového řízení a získat dovednosti pro jejich uplatnění v praxi? Přihlaste se na náš kurz a vyzkoušejte si na modelovém příkladu všechny nezbytné kroky projektového řízení. Pomůžeme vám porozumět základním principům, naučíme vás sestavit projektový tým i vyhodnocovat rizika projektu – to vše při dodržení nákladů na projekt. Přínosy kurzu pro účastníky ...
ICV - Institut certifikovaného vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Integrovaný systém managementu - Modul I. - Základy IMS

2018-05-28 - Integrovaný systém řízení [Integrated management system – IMS] je jednotný způsob vedení a řízení organizace, který mimo jiné splňuje požadavky pro řízení kvality, environmentu a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.Akademie TÜV SÜD Czech pro Vás připravila komplexní školení, které Vámumožní získat poznatky ze všech těchto oblastí řízení a o jejich vzájemnýchvazbách, a to od základního kurzu až po úroveň poradce integrovaného sys-tému řízení. Komu je školení určeno * všem pracovníkům organizace, kteří se v rámci svého pracovního zařazení aktivně podílí na tvorbě a zabezpečování funkčnosti systémuObsah školení * zásady systémových managementů * základní orientace v systémových managementech jakosti, environmentu a BOZP * systémové normy, jejich úloha a struktura * akreditační a certifikační systémy * rozbor požadavků normy ISO 9001 * rozbor požadavků normy ISO 14001 * rozbor požadavků specifikace OHSAS 18001 * praktické příklady řešení požadavků noremCo Vám školení přinese =gt; =gt; =gt; =gt; Získáte základní přehled o problematice systémů řízení. Seznámíte se sezásadami systémového řízení v oblasti jakosti, enviromentu a BOZP, naučítese pracovat s normami a podrobně se seznámíte s požadavky norem ISO9001, ISO 14001 a specifikací OHSAS. Zároveň Vám pomůžeme zorientovatse ve vzájemných vazbách těchto standardů a jejich praktickém uplatnění....
TÜV SÜD Czech s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Asistent/ka, sekretář/ka

2018-05-28 - certifikovaný profesní rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici Asistenta/asistentky. Zná pravidla písemné a elektronické komunikace, jakož i komunikace po telefonu. Zná zásady úspěšné komunikace a prezentace včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Zvládá úkoly spojené s řízením kanceláře a organizací porad. Orientuje se v problematice hospodaření s časem a zvládání stresu. Dovede ve své činnosti využít osobní počítač.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Umění komunikovat   Asertivní a krizová komunikace   Komunikace po telefonu   Pravidla písemné a emailové komunikace   Jak vést a řídit kancelář   Příprava porady a její dokumentace   Timemanagement   Zvládání stresu   Prezentační dovednosti   Základy společenského chování   Počítač v kanceláři     Součástí ceny kurzu je zkouška profesní kvalifikace 62-008-M.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 11 školicích dnů / 2 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Michal Bureš, CSc., Mgr. Rostislav Peška, Ing. Petr Grešl, Dr. Alexandr Perutka a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/asistent-asistentka/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/asistent-asistentka.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení kurzu. Dále je nutno podat žádost s cca 3týdenním předstihem před datem konání kurzu. Takto budete mít uvedený kurz zcela ZDARMA.Naše společnost NIKDY nechce hradit kurz předem a nepožaduje po účastníkovi ŽÁDNÉ platby. A to i v případě, že účastník neuspěje u závěrečné zkoušky (to se u nás stává velice výjimečně). Všechny platby si řešíme přímo s úřadem práce bez Vaší účasti.Postup je následující: Vyzvedněte nebo si stáhněte ze stránek úřadu práce Žádost o rekvalifikaci, kterou vyplňte. Speciáln...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS Word - základní kurz

2018-05-28 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows.Tento kurz naučí posluchače základní práce s textovým editorem MS Word. Naučí se napsat libovolný text, zformátovat jej, vložit do něj případné obrázky, tabulky a další grafické prvky, a nakonec jej vytisknout. Dále se naučí používat záhlaví a další speciální nástroje, používat kontrolu pravopisu a některé prvky automatizace dokumentu.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Popis a základní ovládání programu MS Word   Základní práce s textem   Formátování dokumentu a odstavců, práce s bloky textu   Formát stránky, tisk, záhlaví / zápatí   Práce s tabulkami ve Wordu   Vkládání obrázků, symbolů a dalších položek do textu   Procvičení probrané látky napsáním a úpravou krátkého dokumentu   Nastavení některých parametrů Wordu   Opravy chyb a jazykové pomůcky   Opakování a procvičení probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Jan Andrš, Valérie Laurenčíková, Ing. Petr Grešl, Ing. Martin Štěpánek a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-word-zakladni/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-word-zakladni.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Online course - Change management I

2018-05-28 - In the first part of Change management training we introduce you change from the different perspectives such as necessary presumptions, stages or methods. These perspectives are all useable for implementing the change. After this we classify change ranging from “large and slow” to “small and quick” according to map of changes. We also differentiate between strategic and operative approach. The point of this training is to show you how to become a leader of the change and how to influence others in a way that change is meaningful and credible for them.  Length of this course: 48 minutes How much will all learn: 550, - without VAT ...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Online course - Change management II

2018-05-28 - In the second part of the Change management training we introduce you particular techniques for implementing the change and also a curve of different reactions to any change, both in the context of time development. You get to know how people react to change and how to deal with these reactions. In the end we discuss the stabilization of change. It is important to know how to make the change institutionalized and be part of a common daily praxis.  Length of this course: 50 minutes How much will all learn: 550, - without VAT ...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Online course - Project management

2018-05-28 - How to provide and control the sources of a project?   Effective roles in team   Project diagrams   In this course you will lea everything that is necessary for successful course leading and completion (e.g. Ishikava diagram, Gantt chart). You will find out the structure and phases of a project, the advantages and disadvantages of project management, as well as what might be the causes of problems. We will demonstrate that it is possible to combine things which seem to be hardly combinable, which is a sign of a successful project. We will also deal with optimal role distribution in a team. Thanks to the course Project Management you will get a competitive advantage, you won’t be afraid of projects and your supervisors will appreciate your work.   How much will all learn: 550, - without VAT ...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Online kurz - Kreativní techniky řešení problému

2018-05-28 - Chcete se vydat za hranice všedního myšlení, nahlédnou na různé struktury úvah a neomezovat se stereotypy? Naučit se rozvíjet tvůrčí myšlení a řešit problémy zcela novým a neobvyklým způsobem? S tím Vám pomůže virtuální kurz Kreativní techniky řešení problému. Co se v tomto kurzu naučíte: • Kreativita a kreativní myšlení • Jak, kdy, kde a proč uplatňovat kreativitu • Analýza x kreativita • Metody kreativity a jejich význam pro řešení problémů • Bariéry vlastní kreativity Pro koho je kurz vhodný: Každého, kdo chce vyřešit své problémy :-) tedy všechny bez rozdílu Co všechno se dozvíte: Tento kurz, jak název napovídá, Vám představí kreativní techniky řešení problému, opouští myšlenkové schéma buď-anebo a ukazuje Vám, že kreativnímu myšlení je možné se naučit. V kurzu si ukážeme, co kreativita je a jaké mýty o ní často panují. Představíme si široké spektrum metod kreativního myšlení, mezi něž patří například analogie, brainstorming, myšlenkové mapy, metoda 6 klobouků a mnohé další. V neposlední řadě si také řekneme, jaké bariéry kreativitu limitují a naopak čím je možné kreativitu podněcovat. Díky tomuto kurzu budete snáze řešit problémy a nahlížet na ně z různých úhlů. Kdo Vás kurzem provede: Věra Müllerová Za jak dlouho se vše naučíte: 68 minut Za kolik se vše naučíte: 275,- bez DPH ...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Účetnictví s využitím výpočetní techniky a praxí

2018-05-28 - Certifikovaný rekvalifikační kurzAbsolvent se po absolvování kurzu orientuje v problematice vedení účetnictví účetních jednotek obchodních společností. Umí evidovat operace jednotlivých agend (faktury přijaté a vystavené, banku a pokladnu, majetek, zásoby, mzdy), ovládá souvztažnosti účtování účetních případů potřebných ke komplexnímu vedení účetnictví účetních jednotek obchodních společností včetně účetní uzávěrky a závěrky. Umí využívat ekonomický systém Pohoda k účtování dokladů jednotlivých agend včetně finálních výstupů při ukončení zdaňovacího období. Orientuje se v manažerském účetnictví (rozpočetnictví, kalkulace a vnitropodnikové účetnictví). Umí založit personální agendu s použitím části pro výpočet mzdy zaměstnance a dávek sociálního zabezpečení, umí komunikovat s úřady. Absolvent najde uplatnění jako samostatný účetní společnosti.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Základy a úvod do účetnictví   Vedení účetnictví - základní knihy   Vedení účetnictví - ostatní knihy   Komplexní příklad zaúčtování   Účetní systém POHODA - úvod a popis   Komplexní popis účtování standardních účetních případů   Nestandardní operace a tipy v POHODĚ   Uzávěrkové operace   Základy účtování mezd a souvisejících dokladů   Řízená praxe pod dohledem   Řízená praxe samostatné účtování pod dozorem   Řízená praxe samostatné - hodnocení a ukázky správných postupů   Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 25 školicích dnů / 5 týdnů.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Zdeněk Jurák, Valérie Laurenčíková, MBA, Ing. Petr Grešl, Ing. Michal Bureš, CSc, Ing Marek Laurenčík, MBA. Ing. Oldřich Bartůněk a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/ucetnictvi-pohoda/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ucetnictvi-pohoda.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS Visio

2018-05-29 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet. Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows. Tento kurz naučí posluchače upravovat do přehledné grafické podoby data, nápady, schémata, náčrtky a grafy včetně technických výkresů a síťových nákresů vyrobených některým z profesionálních programů. Posluchači pochopí podstatu programu a další možnosti jeho využití. Po praktické stránce je možno očekávat po ukončení kurzu od účastníků schopnost vytvoření středně složitého výkresu včetně jeho rozložení do vrstev.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Popis a základní ovládání programu MS Visio   Úvodní ukázka vlastností programu   Tvorba nového výkresu, podklady, tiskové výstupy a vlastnosti stránek   Vkládání objektů do výkresu – grafické objekty, obrázky, kreslení   Vkládání vývojových grafů, organizačních schémat a projektových úloh včetně propojování objektů   Práce s objekty ve výkresech a jejich vlastnosti   Tvorba a úprava knihoven grafických objektů   Tvorba a úprava šablon – předloh stran dokumentů   Práce s vrstvami – kreslení projektových schémat   Export a import do dalších grafických programů (CorelDraw, CAD, Microstation …)   Ukázka dalších možností programu, nastavení     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc, Jan Andrš, Ing. Petr Grešl, Ing. Martin Štěpánek a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-visio/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-visio.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Moderní timemanagement – 10 návyků pro váš čas a energii

2018-05-29 - Během tohoto semináře poznáte, jak lze přímočaře dokončit rozpracované úkoly. Seznámíte se s deseti kroky velmi efektivního přístupu a pochopíte, v čem spočívá krása využití těchto kroků a jak s jejich pomocí trvale zjednodušíte vše, co děláte. Zjistíte, jak lze uvolnit myšlení od naléhavých úkolů a přitom dát prostor vlastní tvořivosti. * Moderní timemanagement – 10 návyků pro váš čas a energii • jaké jsou základní předpoklady k dokončování úkolů, • co s námi dělají naučené zlozvyky, • rozdíl: Produktivita x Efektivita, • jak efektivně realizovat myšlenky a nápady, • 10 návyků jednoduchosti krok za krokem, • praktický trénink zavedení návyků do praxe na konkrétních situacích, • kde brát motivaci a energii k dokončování úkolů, • nové myšlenky, nové souvislosti, • diskuze, sdílení zkušeností. Seminář je veden s důrazem na intenzívní zapojení účastníků v přátelské a kreativní atmosféře....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Time Management

2018-05-30 - In today's hectic world, time management is one of the key skills in our professional as well as personal life both for success in meeting our goals with respect to the priorities, and also for life balance and stress resistance. Lea with us to manage your time and set priorities, gain control over your own time and outwit so called "Thieves of time". * In today's hectic world, time management is one of the key skills in our professional as well as personal life both for success in meeting our goals with respect to the priorities, and also for life balance and stress resistance. Lea with us to manage your time and set priorities, gain control over your own time and outwit so called "Thieves of time". Time Management   Time Management   Self-awareness   Leadership   Management   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



MS Access - základní kurz

2018-05-30 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet. Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows. Cílem kurzu je naučit se základní práce s databázovým programem MS Access a vytvářet v něm jednoduché databáze. Účastníci kurzu se naučí pracovat s tabulkami, vytvářet výběry z tabulek a formulářové sestavy pro zadávání dat. Uložené údaje budou umět exportovat a dále s nimi pracovat.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Základy práce s programem MS Access   Práce s tabulkou, relace mezi tabulkami a další pomocné akce s tabulkami   Tvorba jednoduchých dotazů pomocí průvodce i ručně   Dotazy z několika tabulek, dotazy se souhrnem   Akční dotazy: vytvářecí, přidávací, aktualizační, odstraňovací   Tvorba jednoduchého formuláře z dat tabulek i dotazů   Další práce s formuláři včetně propojených formulářů   Sestavy a jednoduchý tisk dat sestav, tabulek a dotazů   Tvorba jednoduché i složitější sestavy   Opakování a procvičení probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu jsou dva školicí dny, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-access-pro-zacatecniky/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-access-pro-zacatecniky.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Principy štíhlé výroby a 5S

2018-05-30 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 2 – 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je pět až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály. Cílem kurzu je naučit  základy efektivity práce a zásad štíhlé výroby podle japonské metody 5S. Tato metoda je prvním krokem k neustálému se zdokonalování ( KAIZEN ), které využívají přední nadnárodní společnosti jako například Toyota. Přičemž je zde kladen důraz na porozumění novému přístupu k práci a rozvoj zaměstnanců a jejich ztotožnění se s firmou a přijetí své odpovědnosti za svou roli, kterou ve firmě zastávají. Kurz je veden interaktivní formou a posluchači jsou zapojováni do debat, aby si lépe uvědomovali a osvojili probíraná témata. Pro zvládnutí tohoto kurzu nejsou nutné žádné předešlé zkušenosti ani znalosti o tématu. Přednášená látka je vysvětlena včetně všech doprovodných témat, která ucelují látku. Kurz je určen pracovníkům ve výrobních společnostech, skladovacích a logistických společnostech,   strojírenských společnostech, kovovýrobách, drobné údržbě, údržbářských a správcovských společnostech, a všude tam, kde je nutné organizovat zásoby, práci, zvyšovat bezpečnost při manipulaci a efektivitu lidské činnosti při výrobě.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Firma a zaměstnanci   Přístup k práci   Komunikace   Zodpovědnost   Hodnota úklidu   Systém práce   Úvod do štíhlé výroby   1S SEIRI (roztřídit)   2S SEITON (srovnat)   3S SEISO (vyčistit)   4S SEIKETSU (systematizovat)   5S SHITSUKE (standardizovat)   Nástroje na efektivní plánování času     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden den od 9:00 do 16:00.   Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Josef Grygar, Ing. Marek Laurenčík MBA, Ing. Jan Regent, Pavel Štícha a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.    Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /technicke-kurzy/stihla-vyroba/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/stihla-v...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 194 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (13)




[?]
 
Novinky & Aktuality

Mzdy
mzdy | 2017-11-01 

Stát pošle poště 800 milionů za ztrátové služby. Zaměstnancům vzrostou mzdy říká Chovanec
mzdy | 2017-03-03 
Že za ztratove služby pošte pošle penize stat domluvili ministri Chovanec a Babiš. Pul miliardy ma jit na vyšši vyplaty zamestnancu.

Vedení účetnictví | Praha | avanibusiness.cz
účetnictví | 2017-03-01 
Spolehlive a rychle zpracujeme dane. Vedeni ucetnictvi a mezd online. Poradenstvi. Vedeni ucetnictvi dane mzdy. Poradenstvi

Šance na podnikání nejen pro nezaměstnané
mzdy | 2017-03-01 
#8222 Projekt podnikatelsko-zamestnaneckych družstev je zameren na podporu podnikani pro osoby ohrožene na trhu prace. System podpory je nastaven tak aby co nejvice pomohl všem zajemcum o zahajeni podnikani. Je urcen všem kteri by si chteli otestov

Vláda schválila zvýšení nemocenské při dlouhodobé pracovní neschopnosti
nemocenské | 2017-02-28 
Vlada schvalila zvyšeni nemocenske pri dlouhodobe pracovni neschopnosti lt br gt Vlada dnes projednala navrh MPSV ktery zlepši socialni situaci lidem pri dlouhodobe pracovni neschopnosti. Opatreni zajisti zmirneni ekonomickeho dopadu zpusobneho

Vláda rozhodla o příspěvku na opravy silnic či růstu nemocenské
nemocenské | 2017-02-28 
Praha - Vlada na svem dnešnim zasedani rozhodla o trimiliardove financni pomoci krajum na opravy silnic nižšich trid. Kabinet take rešil otazku rustu nemocenske dlouhodobe

Archiv nabídky pracovních míst Účetní do Oddělení účetnictví
účetnictví | 2017-02-28 
07.02.2017 Archiv nabidky pracovnich mist | Nabidka plati do 24. unora 2017 Statni fond životniho prostredi ceske republiky vyhlašuje vyberove rizeni na pozici ucetni do Oddeleni ucetnictvi Hledame otevrenou komunikativni a peclivou osobnost ktera by

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde