Rekvalifikační účetní kurzy
ekonomicky management
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Ekonomický management

Celkem nalezeno - 164 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11| ... >> poslední (11)






EX436 - Red Hat Certified Specialist in Clustering and Storage Management Exam

2019-05-17 - Study points for the exam To help you prepare, review the exam objectives which highlights the task areas you can expect to see covered in the exam. Red Hat reserves the right to add, modify, and remove exam objectives. Such changes will be made public in advance. Candidates should be able to perform the tasks listed below: Configure a high-availability cluster, using either physical or virtual systems, that: Provides a service fail-over between the nodes Provides a preferred node for the service Selectively fails over based on node characteristics Manage logical volumes in a clustered environment such as: Create volumes and volume groups that are available to all members of a highly-available cluster Create snapshots of logical volumes Configure a GFS file system to: Meet specified size, layout, and performance objectives Support file system quotas * Experienced Linux® system administrators responsible for the planning, deployment, and management of more than 1 physical or virtualized server An RHCE interested in earning a Red Hat Certificate of Expertise or RHCA credential Study points for the exam To help you prepare, review the exam objectives which highlights the task areas you can expect to see covered in the exam. Red Hat reserves the right to add, modify, and remove exam objectives. Such changes will be made public in advance. Candidates should be able to perform the tasks listed below: Configure a high-availability cluster, using either physical or virtual systems, that: Provides a service fail-over between the nodes Provides a preferred node for the service Selectively fails over based on node characteristics Manage logical volumes in a clustered environment such as: Create volumes and volume groups that are available to all members of a highly-available cluster Create snapshots of logical volumes Configure a GFS file system to: Meet specified size, layout, and performance objectives Support file system quotas Configure iSCSI targets and initiators Manage device configuration using udev Create and manage Red Hat Storage based clusters including: Creating distributed clusters Creating replicated clusters Implementing and utilizing appropriate file systems As with all Red Hat performance-based exams, configurations must persist after reboot without intervention. Scores and reporting Official scores for exams come exclusively from Red Hat Certification Central. Red Hat does not authorize examiners or training partners to report results to candidates directly. Scores on the exam are usually reported within 3 U.S. business days. Exam results are reported as section scores. Red Hat does not report performance on individual items, nor will it provide additional information upon request. Prerequisites  Holding a current RHCE certification is recommended. Have Red Hat Enterprise Clustering and Storage Management (RH436) or equivalent experience. Understand that real-world system administration experience is also an important aspect of preparation for the exam. Review exam objectives for the Red Hat Certificate of Expertise in Clustering and Storage Management Exam. Recommended courses  RH436 - Red Hat High Availability Clustering ...
DataScript s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



quot;Spěte sladcequot; hladina alfa – vliv na paměť, zpracování informací a spánková hygiena

2019-05-17 - Jak si jednodušeji zapamatovávat věci a jak si je následně snadněji vybavovat? Jak na nespavost, špatné spaní nebo noční můry? Jak si “debordelizovat” hlavu? Odpovědi můžete najít na semináři s Jitkou Ševčíkovou:...
Agentura Salvia, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



KDYŽ NENÍ KAM USTOUPIT

2019-05-21 - Šéf policejních vyjednavačů mjr. Miroslav Vymyslický, národní koordinátor krizového vyjednávání Policie ČR, vede tento výjimečný seminář spolu s lektory Interquality. Ve své praxi vyjednával s nájemným vrahem, s únosci, kteří drželi rukojmí, se sebevrahy… Osvojíte si nástroje a vybroušené techniky krizového vyjednávání, které vám přinesou konkurenční výhodu v práci i v osobním životě, a pomohou vám překonat ty nejobtížnější vyjednávací výzvy....
INTERQUALITY, spol. s r.o. - Podrobnosti o kurzu



Time management IV. generace s Ing. Petrem Pacovským

2019-05-22 - Naučíte se pracovat s poněkud jiným pojetím time managementu – zjistíte, jak se zaměřit na vlastní osobní kvality, jak se proaktivně orientovat v problémech, jak si určovat priority a tím si snižovat míru stresu. Respektování několika principů vám přinese osobní spokojenost, vysokou motivaci a dlouhodobou pracovní výkonnost. * Time management IV. generace s Ing. Petrem Pacovským Vedení a řízení: • pochopení důležitosti sebevedení a sebeřízení a jejich vzájemného propojení, • proč cíle stresují a priority pomáhají, • principy time managementu IV. generace, • určení vlastních priorit aneb "co" a "jak" jako hlavní nástroj perspektivního rozhodování, • modely jednoduchých a funkčních plánovacích pomůcek, • rozlišení činností z hlediska důležitosti a naléhavosti, • trénink umění efektivně si zorganizovat den, • cesty k omezení vyrušování, • cesty k perspektivnímu řešení problémů a směřování k viditelným výsledkům. Sebepoznání: • porozumění důležitým principům a zákonitostem mysli: logika, emoce, stres, výkonnost, soustředění, • jakou cestou změnit své návyky, které změnit chceme....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Integrovaný systém managementu - modul II - Interní auditor IMS

2019-05-27 - Integrovaný systém řízení [Integrated management system – IMS] je jednotný způsob vedení a řízení organizace, který mimo jiné splňuje požadavky pro řízení kvality, environmentu a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.Akademie TÜV SÜD Czech pro Vás připravila komplexní školení, které Vámumožní získat poznatky ze všech těchto oblastí řízení a o jejich vzájemnýchvazbách, a to od základního kurzu až po úroveň poradce integrovaného sys-tému řízení.Komu je školení určeno* pracovníkům, kteří jsou pověřeni vykonávat funkci interního auditora  integrovaného systému řízení* všem, kteří se podílí na zavádění a udržování integrovaného systému  řízení a chtějí si prohloubit či rozšířit své znalosti* pracovníkům poradenských organizací, kteří provádějí interní audity  v rámci své poradenské činnosti* požadované znalosti: rozsah Modulu I.Obsah školení* shrnutí obsahu školení Modul I.* význam interních auditů a postavení interního auditora v systému  řízení organizace* požadavky normy ISO 19011* příprava, plánování, vedení a dokumentace auditu* kvalifikace interních auditorů* základy psychologie pro auditora, komunikace při auditu* zákaznický audit* simulace interního auditu a zpracování záznamuCo Vám školení přinese =gt; Získáte znalosti a dovednosti potřebné pro vykonávání funkce interníhoauditora integrovaného systému managementu v organizaci. Praktickouformou se seznámíte s průběhem auditů, jejich dokumentováním a zásada-mi chování při auditu. Dozvíte se, jaké jsou nejčastější chyby a nedostatkyzavedených systémů.Školení je ukončeno závěrečným testem, na jehož základě Vám bude vysta-veno osvědčení interního auditora IMS [platnost 3 roky od data vystavení]....
TÜV SÜD Czech s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Controlling pro podnikový management včetně příkladů a případových studií

2019-05-27 - Jaký je vztah řízení výkonnosti podniku z pozice vlastníků a z pozice managementu? Jaké manažerské výsledovky je vhodné pro potřeby ekonomického řízení sestavovat? Jak a proč se liší měření zisku opakovaných produktů a zakázkové činnosti? Jaký je obsah a členění nákladů pro potřeby ekonomického řízení? Jaké informace potřebuje manažer pro správné posouzení ziskovosti produktů a zákazníků? Jak souvisí kalkulace nákladů a stanovení ceny produktů a zakázek? Jak vhodnými propočty vyjádřit náklady produktů a zakázek? Jaké metody se používají při alokaci nepřímých nákladů? Jak zdokonalit plánovací proces? Kde jsou největší odchylky mezi podnikovými cíli a skutečnými výsledky, jak jim předejít? Jak řídit zisk a likviditu firmy? Jak účinně transformovat celopodniková hodnotová kritéria do systému řízení podnikových útvarů? Jak motivovat jednotlivé útvary, aby se chovaly podnikatelsky, ale zároveň svou iniciativou přispívaly k co nejlepším výsle * Odborná garantka: prof. Ing. Jana Fibírová, CSc. Účinnost systému řízení firmy závisí na propojení jejího vrcholového řízení s řízením managementu na vnitropodnikových úrovních řízení. Úkolem controllingových informací je nejen hledat základní příčiny a faktory vývoje nákladů, výnosů a zisku, peněžních toků, ale i sledovat je takovým způsobem, aby bylo možné jejich vyhodnocení, zjištění příčin odchylek skutečného a předem stanoveného vývoje, určení odpovědnosti za tento vývoj. Předmětem zájmu je vytvoření komplexního systému informací, který podporuje rozhodování v několika základních průřezech řízení – po linii výkonů, procesů a odpovědnosti. 27. 5. 2019 (Po); 9:00–17:00 • Obsah, pojetí a členění controllingových informací (řešení dílčích příkladů) • prof. Ing. Jana Fibírová, CSc. Začlenění controllingu v podniku (vztah controllera a manažera, treasurera a controllera) • vypovídací schopnost koncepčně odlišných výsledovek pro vlastníky a management • manažerské výsledovky a jejich propojení s rozpočty středisek, kalkulací produktů • odlišnosti měření zisku opakovaných produktů a zakázkové činnosti • základní faktory a kritéria řízení efektivnosti, účinnosti a hospodárnosti procesu tvorby výkonů • pojetí a členění nákladů pro potřeby ekonomického řízení. 28. 5. 2019 (Út); 9:00–17:00 • Controlling produktů a zákazníků (řešení dílčích případových studií) • doc. Ing. Jaroslav Wagner, Ph.D. Controllingové informace pro rozhodování o ziskovosti výkonů a zákazníků • sestavení kalkulace nákladů výkonu a zakázky • principy a metody alokace nákladů (volba rozvrhových základen, přiřazování nákladů servisních útvarů, alokace na základě aktivit ABC) • význam kalkulace při cenotvorbě a vyjednávání o ceně se zákazníkem. 29. 5. 2019 (St); 9:00–17:00 • Systém plánů a rozpočtů, řízení peněžních toků a likvidity (řešení případové studie) • Ing. Kateřina Knorová, MBA Systém plánů a rozpočtů (základní cíle, otázky tvorby a využití, časová dimenze) • vztah hlavního podnikového rozpočtu (rozpočetní výsledovka, rozvaha a cash flow) a dílčích rozpočtů • obsah ekonomických kritérií velitelského rozpočtu • transformace podnikových plánů a rozpočtů na nižší úrovně • přímá a nepřímá metoda sestavení rozpočtu peněžních toků, jeho podrobnější členění • řízení solventnosti a likvidity. 30. 5. 2019 (Čt); 9:00–17:00 • Manažerské účetnictví a řízení po linii odpovědností (řešení komplexní případové studie) • prof. Ing. Bohumil Král, CSc. Cíle odpovědnostního řízení a úloha manažerského účetnictví při naplňování těchto cílů • vztah organizační a ekonomické struktury podniku • typy odpovědnostních středisek a principy jejich řízení • centralizace a decentralizace v odpovědnostním řízení • aplikace hodnotových nástrojů a kritérií v odpovědnostním řízení. Test IES....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Profesionální asistentka – management podpory manažerů

2019-05-28 - Asistentky jsou v organizaci klíčovými pracovnicemi, na něž se všichni se vším obracejí. V průběhu tohoto semináře si proto vyjasníte, procvičíte a zdokonalíte znalosti a dovednosti, které by profesionální asistentka měla ovládat. Protože současná moderní asistentka je všestrannou osobností nejen s asistentskými, ale i s manažerskými dovednostmi. * Profesionální asistentka – management podpory manažerů • práce asistentky pohledem manažera – důležité aspekty, které je třeba mít na zřeteli, • základy práce s časem svým i svého nadřízeného – volba priorit, • týdenní a denní manažerův plán, • domlouvání schůzek, přijímání návštěv, obchodní korespondence, zápis z porady, příprava prezentací, • komunikace s klienty, • komunikace s nadřízeným a se spolupracovníky (osobní, telefonní, e-mailem), • zvládání konfliktů, • asertivitou, klidem a humorem proti stresu, • jak rozumět odborným manažerským termínům aneb rychlokurz klíčových pojmů finančního řízení, účetnictví, marketingu, obchodu, personalistiky, • jak „řídit“ potřeby svých nadřízených, • řešení příkladů z praxe....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Profesionální asistentka – management podpory manažerů

2019-05-28 - Místo SMOSK (K Centrum), Senovážné náměstí 23, 110 00 PRAHA 1 Přednášející Petr Sládeček, MBA (manažerský poradce, mediální konzultant a vysokoškolský pedagog) Mgr. Petr Uherka, Dipl. Mgmt. (manažer, konzultant a vysokoškolský pedagog) Poznámka V ceně semináře jsou podkladové materiály a občerstvení. Každý účastník obdrží na ko...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu



MINDFULNESS - zlepšení pozornosti a soustředění na úkoly a lidi kolem sebe

2019-05-30 - Určeno pro každého, kdo pociťuje ve svém životě více stresu, než by si přál. Seminář je vhodný také pro lidi, kteří již se stresem pracovat umí, ale rádi by tuto schopnost dále rozvinuli a vnesli více nadhledu do každého dne. Cíl: Cílem semináře je předat Vám základní metody všímavosti, které budete moci ihned aplikovat ve svém každodenním život...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Time management a zvládání stresu

2019-05-31 - Začátečníci i pokročilí. Určeno pro Pro všechny úrovně Cíl semináře Cílem semináře je umět si poradit s nekonečným přívalem úkolů a povinností tak, aby člověk neskončil se syndromem vyhoření. Obsah semináře Jak to zvládat, když mi to všechno padá na hl...
Český institut interních auditorů, z.s. - Podrobnosti o kurzu



Prevence syndromu vyhoření

2019-06-04 - Prevence syndromu vyhoření Maximální počet účastníků je 12 osob! Obáváte se o Vaše zdraví do budoucna? Čelíte dlouhodobě extrémní psychické zátěži a tlaku? Večer těžko usínáte, ráno se probouzíte unavení a nechce se Vám vstát? Odkládáte povinnosti, které ve Vás vzbuzují obavy a napětí? Vyhýbáte se nepříjemným rozhovorům s Vašimi podřízenými? Dlouho...
SEKURKON s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Integrovaný systém managementu - Modul IV. - Poradce IMS

2019-06-10 - Integrovaný systém řízení [Integrated management system – IMS] je jednotný způsob vedení a řízení organizace, který mimo jiné splňuje požadavky pro řízení kvality, environmentu a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.Akademie TÜV SÜD Czech pro Vás připravila komplexní školení, které Vámumožní získat poznatky ze všech těchto oblastí řízení a o jejich vzájemnýchvazbách, a to od základního kurzu až po úroveň poradce integrovaného sys-tému řízení.Komu je školení určeno                                                                          * manažerům IMS, kteří jsou v rámci vlastní společnosti pověřeni  zavedením systémových managementů na dalších pobočkách,  případně u dalších partnerů* pracovníkům poradenských společností, případně samostatným  poradcům v oblasti systémů managementu* požadované znalosti: rozsah Modulu III.Obsah školení* možnosti integrace systémových managementů, její stupně, formy* praktické uplatnění integrace v konkrétních předpisových i záznamových  dokumentech integrovaného managementu* řešení požadavků ISO 9001, ISO 14001 a OHSAS 18001 ve společné  Příručce integrovaného systému* společné přezkoumání systému managementu jakosti, environmentu  a BOZP, vstupy a výstupy* environmentální aspekty a bezpečnostní rizika jako kriteria zlepšování  procesů* postavení manažera IMS v řídicí struktuře organizace a jeho vazba  na představitele managementu* uplatnění komunikačních dovedností v činnosti manažera IMSCo Vám školení přineseŠkolení je ukončeno závěrečným testem a zkouškou, na jejímž základě Vámbude vystaven certifikát poradce IMS [platnost 3 roky od data vystavení]....
TÜV SÜD Czech s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Time management pro skutečné prokrastinátory - Time management

2019-06-12 - Prokrastinátor je člověk, který zvládne neomezené množství užitečné práce… pokud to není zrovna ta práce, kterou má v tu chvíli dělat. Rádi prokrastinujete, nedokončujete úkoly a jste opakovaně usvědčováni z nedostatku silné vůle? No a co! Přestaňte počítat mínusy a negativa. S osobní efektivitou se dá pracovat i jinak než podle týdenních plánů,...
TCC, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Time Management

2019-06-13 - Program kurzu Time management Někdy můžete mít pocit, že běžíte tak rychle, že sotva popadáte dech....jakto, že tedy nestíháte.... jak to že už vůbec nemáte čas na věci, které byste dělali rádi? Zastavte se a pojďme se společně podívat, kam to vlastně běžíte...a jestli jako ten křeček neběháte pořád dokola. V kurzu se naučíte, jak si smysluplně plánovat svůj denní a týdenní program. Dozvíte se, jak si stanovovat cíle, určovat správné priority, lépe se vypo...
AldEkon účetnictví - Podrobnosti o kurzu



Time management a zvládání stresu

2019-06-17 - Naučíte se určovat priority úkolů a efektivně řídit svůj čas, provedete analýzu současného využívání svého času a identifikaci ztrátových faktorů. Získáte praktické návody, jak efektivně hospodařit s časem. Pochopíte příčiny stresu a zabráníte jeho vzniku. Rozvinete schopnosti potřebné pro zvládání stresu a stresových situací. Získáte praktické návody řešení a zvládání stresových situací. * Time management a zvládání stresu • role cílů v časovém managementu, • zhodnocení vlastního time managementu, • organizace pracovního dne, stanovení priorit činností, • chyby v organizaci vlastního času, rušivé vlivy a příčiny plýtvání časem, • čtyři generace časového managementu, • metoda GTD, • denní záznamy, • identifikace časových ztrát – jak udržet výkonnost a koncentraci, • metoda SUPRA, • zásady efektivního hospodaření s časem, • stres a jeho vnímání, • druhy stresu a jeho projevy, • příčiny stresu (stresové faktory), • prevence a ochrana proti stresu, • zvládání stresu a napětí – krátkodobé a dlouhodobé uklidňující a relaxační techniky, • analýza individuálního stupně stresu....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 164 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11| ... >> poslední (11)



 
Novinky & Aktuality

Rostou mzdy roste riziko
mzdy | 2019-01-14 

Mzdy a personalistika | Money
mzdy | 2018-11-29 

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde