Rekvalifikační účetní kurzy
ekonomicky management
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Ekonomický management

Celkem nalezeno - 149 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10| ... >> poslední (10)






Performance Management and Development Planning

2018-12-10 - We understand the global challenges you face as a Human Resources professional within multi-national environments. This highly specialized program was developed to help those HR professionals refine and improve the English language skills needed to perform in a variety of work situations. This includes identifying and mastering the most common Human Resources vocabulary, terms, phrases and rules when it comes to managing employees performance and planning their development. * • English terms & vocabulary on understanding the differences as well as the link between managing performance and development planning, • Review and identify typical causes for low performance, • Understand the importance of succession planning; managing managers to develop their own employees, • Work on your own employee development plan throughout the workshop. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Jak úspěšně komunikovat změny - change management pro ty, kdo změny uvádějí do života

2018-12-10 - Naučte se vzbudit v lidech pozitivní přístup ke změnám Hrnou se na vás ve firmě seshora inovace a změny a vy je musíte komunikovat dále? Na vymýšlení a řízení změn se příliš podílet nemůžete. Na vás je „jen“ to, abyste těmito změnami provedli svůj tým, abyste změnu uvedli do praxe. „Jen“ ale bývá velmi náročné a bez dobrého know-how, jak se změnou pracovat a co vlastně obnáší, často také končí neúspěšně. Přijďte se k nám naučit, jak o změně mluvit a jak zařídit, aby k ní lidé včetně vás měli pozitivní přístup. Kurz je určen: střednímu a nižšímu, liniovému managementu   interním mentorům, trenérům, koučům   HR pracovníkům na nižší a střední úrovni   pracovníkům oddělení kvality, IT a dalších oblastí, které jsou často těmi, kdo lidem něco mění   operátorům zákaznických center a pobočkovým pracovníkům, kteří jsou často posly špatných zpráv   úředníkům a pracovníkům státní správy a organizací, odpovědným za komunikaci novinek a změn    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: ujasníte si, co se to vlastně v lidech (včetně vás) v průběhu změn děje a jak s tím zacházet   naučíte se a natrénujete, jak zvládat důležité momenty a fáze změny   zjistíte, z čeho pramení odpor, bolest a obavy ve změně a jak je můžete ze své pozice zmírnit   osvojíte si důležité techniky pro řízení a komunikaci změn z pozice nižšího a středního managementu   získáte tipy „první pomoci“ pro práci se stresem, který je obvyklým průvodcem změny     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Integrovaný systém managementu - Modul III. - Manažer IMS

2018-12-10 - Integrovaný systém řízení [Integrated management system – IMS] je jednotný způsob vedení a řízení organizace, který mimo jiné splňuje požadavky pro řízení kvality, environmentu a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.Akademie TÜV SÜD Czech pro Vás připravila komplexní školení, které Vámumožní získat poznatky ze všech těchto oblastí řízení a o jejich vzájemnýchvazbách, a to od základního kurzu až po úroveň poradce integrovaného sys-tému řízení.                                                                               Komu je školení určeno                                                                              * pracovníkům, kteří jsou pověřeni řízením IMS* pracovníkům poradenských společností* těm, kteří si chtějí rozšířit a prohloubit znalosti v oblasti všech tří systémů  a jejich vzájemné integraci* požadované znalosti: rozsah Modulu II.Obsah školení* osobnostní předpoklady pro poradenskou a lektorskou činnost* koncepce obsahu a formy poradenské a školící činnosti* vstupní analýza podmínek pro zavedení systémových managementů  v dané organizaci* návrh struktury a tvorba předpisové a záznamové dokumentace* příprava organizace k certifikačnímu řízeníCo Vám školení přineseZorientujete se v možnostech různých stupňů a variant integrace systémo-vých managementů kvality, environmentu a BOZP. Seznámíte se s příkladystruktury dokumentace integrovaného systému. Budete se moci seznámittaké s poznatky z praxe v oblasti odpovědností a pravomocí manažeraIMS.Školení je ukončeno závěrečným testem a zkouškou, na jejímž základě Vámbude vystaven certifikát manažera IMS [platnost 3 roky od data vystavení]....
TÜV SÜD Czech s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Soft skills profesionální asistentky manažera s certifikátem II - zvládání náročných pracovních situací

2018-12-12 - Naučte se klidně jednat, zvládat stres i konflikty a zacházet s emocemi Stresu a tlaku na výkon čelí v dnešní době téměř každý. I asistentky manažerů se ocitají v komunikačně náročných situacích, jež vyžadují klidná a sebevědomá řešení. Jak zvládnout vlastní i cizí emoce a nenechat se zaskočit? Čím podpořit vlastní sebedůvěru, výkonnost a efektivitu a jak zabránit syndromu vyhoření? Osvojte si techniky, které vám umožní konfliktům předcházet a také je úspěšně zvládnout. Naučte se, jak jednat v obtížných situacích, aniž by vás připravily o energii, a jak čelit akutnímu i dlouhodobému stresu. Kurz je určen: asistentkám manažerů, které se chtějí dále profesně rozvíjet   absolventkám kurzu Soft skills profesionální asistentky manažera s certifikátem I (není podmínkou)    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: poznáte různé přístupy k řešení náročných pracovních situací   naučíte se v klidu řešit stížnosti i neshody a účinně předcházet konfliktům   vyzkoušíte si relaxační a antistresové techniky pro zvládnutí akutní i dlouhodobé zátěže   rozvinete svou emoční inteligenci, posílíte vlastní sebedůvěru a vnitřní stabilitu   pochopíte, jak být v práci plně aktivní i jak se v soukromí od práce oprostit   vaše znalosti prověří závěrečný test, úspěšné absolventky získají mezinárodní certifikát IES    Pro zájemce o certifikát ies: Podmínkou získání certifikátu je absolvování dvoudenního tréninku a úspěšné složení závěrečného testu.  ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Stres management

2018-12-12 - Obsah Porozumění stresové reakci Stres jako energie připravená k činu Projevy stresu, stresory Zmapování vlastní situace Jak zvládat stresové situace – nástroje, přístupy Komunikační dovednosti potřebné pro aktivní přístup k práci a zvládání stresu Asertivita jako možný nástroj proti stresu Kontrola emocí Relaxační techniky Zdravé životní návyky a aktivní odpočinek Humor a pozitivní postoj Práce se stresem Tipy pro zvládání akutního stresu Organizace práce Základy time managementu a plánování Vyvážení různých prvků práce Stanovení každodenních priorit Plánování času v různých časových rámcích ...
Positive s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Time management a zvládání stresu

2018-12-13 - Naučíte se určovat priority úkolů a efektivně řídit svůj čas, provedete analýzu současného využívání svého času a identifikaci ztrátových faktorů. Získáte praktické návody, jak efektivně hospodařit s časem. Pochopíte příčiny stresu a zabráníte jeho vzniku. Rozvinete schopnosti potřebné pro zvládání stresu a stresových situací. Získáte praktické návody řešení a zvládání stresových situací. * Time management a zvládání stresu • role cílů v časovém managementu, • zhodnocení vlastního time managementu, • organizace pracovního dne, stanovení priorit činností, • chyby v organizaci vlastního času, rušivé vlivy a příčiny plýtvání časem, • čtyři generace časového managementu, • metoda GTD, • denní záznamy, • identifikace časových ztrát – jak udržet výkonnost a koncentraci, • metoda SUPRA, • zásady efektivního hospodaření s časem, • stres a jeho vnímání, • druhy stresu a jeho projevy, • příčiny stresu (stresové faktory), • prevence a ochrana proti stresu, • zvládání stresu a napětí – krátkodobé a dlouhodobé uklidňující a relaxační techniky, • analýza individuálního stupně stresu....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Mobile Device Management - MobileIron

2018-12-17 - Školení se detailně věnuje technologii Mobile Device Management pro správu mobilních zařízení (MDM) iOS Apple, Android a Windows Phone. Kurz je přizpůsoben a prezentován na vybrané technologii MDM MobileIron nebo Zenprise. Studenti získají obecné znalosti problematiky správy mobilních zařízení i detailní informace o zvoleném MDM systému, jeho instalaci, konfiguraci a správě. Školení je standardně dvoudenní. Volitelně se studenti mohou zúčastnit třetího dne, který je zaměřený na bezpečnostní problematiku mobilních zařízení. Program kurzu lze přizpůsobit individuálním požadavkům zákazníka. Jsme schopni provést školení těchto MDM produktů: MobileIron, Zenprise, výhledově Airwatch. * Školení se detailně věnuje technologii Mobile Device Management pro správu mobilních zařízení (MDM) iOS Apple, Android a Windows Phone. Kurz je přizpůsoben a prezentován na vybrané technologii MDM MobileIron nebo Zenprise. Studenti získají obecné znalosti problematiky správy mobilních zařízení i detailní informace o zvoleném MDM systému, jeho instalaci, konfiguraci a správě. Školení je standardně dvoudenní. Volitelně se studenti mohou zúčastnit třetího dne, který je zaměřený na bezpečnostní problematiku mobilních zařízení. Program kurzu lze přizpůsobit individuálním požadavkům zákazníka. Jsme schopni provést školení těchto MDM produktů: MobileIron, Zenprise, výhledově Airwatch. Úvod do MDM, konfigurace   Úvod do MDM, konfigurace   Práce s MDM a základní správa   Komponenty MDM, komunikace, funkce   Nastavení MDM   MDM a mobilní zařízení   Nastavení profilů a politik   MDM troubleshooting   Řešení praktických úloh správy   Třetí den volitelný (není standardně v ceně kurzu) - zaměřeno na bezpečnost   Zabezpečení mobilních zařízení, bezpečnostní rizika   Nastavení zabezpečení - prakticky   Zabezpečení v bezdrátových sítích   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Stress management pro osoby pracující v sociálních službách

2018-12-18 - Kurz rozvíjí schopnosti v oblasti zvládání stresových situací typických pro práci v sociálních a zdravotních službách. Klienti se seznámí s dělením stresu z odborného hlediska, zjistí, jaké nastávají změny v těle při reakci na stres. Účastníci kurzu si také osvojí znalosti, jak zvládat stresující situace v sociálních službách a ověří si, zda jsou ovlivněni stresem či nikoli. Klienti kurzu si vyzkouší sestavit svůj osobní plán zaměřený na eliminování stresu v pracovním životě a seznámí se s relaxačními technikami. Kurz splňuje podmínky zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách a je akreditován Ministerstvem práce a sociálních věcí pod číslem 2015/0271-PC/SP/PP. * ...
ACZ, vzdělávací centrum - Podrobnosti o kurzu



Základy marketingu

2018-12-20 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Kurz je určen pro ty, kteří se potřebují naučit správné využití marketingu. Naučí se správně řešit a zpracovat marketingovou strategii, která povede k cíleným výsledkům. Účastníkovi budou probraná témata demonstrována jak teoreticky tak prakticky, pro co nejefektivnější pochopení dané problematiky. Naučí se zde základní části marketingu, které jsou obsaženy v marketingovém mixu 4P a marketingovém komunikačním mixu. V kurzu je kladen důraz na správné pochopení zákazníka pro co nejefektivnější přínos na obou stranách. Dále se v kurzu naučíte, jak sestavit reklamní kampaně tak, aby zaujaly a byly co nejvíce prospěšné. Dozvíte se také, jak tyto marketingové aktivity měřit, vyhodnocovat a poučit se z nich pro navazující marketingové využití. Samozřejmostí je volná diskuze a zodpovězení vámi položených otázek.Kurz je určen manažerům, vedoucím projektů a všem, kteří se podílí na marketingových aktivitách v jakémkoliv sektoru.Cílem kurzu je prohloubit znalosti z oblasti marketingu. Dovést účastníka k pochopení a využití marketingových principů a aktivit v širokém spektru firemního a osobního využití. Na kurzu účastníci získají potřebné znalosti a dovednosti, které pomůžou v konkurenčním boji dnešní doby. Na kurzu je kladen velký důraz na pochopení důležitosti zákazníka. Pochopení jeho potřeb a chování je základním principem marketingu. Účastníci kurzu budou dále seznámeni s možnostmi analýz, které jsou nutné pro měření marketingových aktivit, vyhodnocování úspěšnosti a stanovení dalších postupů pro firemní rozvoj.Přínos kurzu pro účastníky: Prohloubení znalostí z oblasti marketingu   Vysvětlení marketingové terminologie   Praktická aplikace na modelových případech   Možnost konzultace vlastních projektů v rámci kurzu   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Úvod   Marketingový mix 4P   Marketingové plánování   Základní tvorby kreativní reklamní kampaně   Složení komunikačního mixu   Strategické cílení na zákazníka     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát. Na kurz může být navázáno státní zkouškou profesní kvalifikace Specialista marketingu 66-021-NRozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Prevence syndromu vyhoření v sociálních službách - akreditace MPSV ČR

2019-01-22 - Jste jako tělo bez duše nebo se při své práci setkáváte se s klienty, kteří rezignovali na život? Jsou jako tělo bez duše? S největší pravděpodobností mají syndrom vyhoření! Přijďte navštívit náš seminář a zjistěte, jak tyto lidi uvést zpátky do života!...
Středisko vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Kvalita v realizaci produktu [akreditováno MŠMT]

2019-02-02 - operativní management kvality a jeho principy a cíle, vliv řízení výroby na kvalitu - moderní koncepce plánování a řízení výroby, vliv zásob na kvalitu, formy a metody ověřování shody produktu ve výrobě, sebekontrola, identifikace a sledovatelnost v systémech kvality, řízení neshodných produktů, opatření k nápravě a prevence [dle norem ISO ř. 9000]. V ceně je zajištěno ubytování - 1 noc....
Orbis Technology, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



ZÁKONÍK PRÁCE PO NOVELÁCH pro liniový management, mistry a další vedoucí pracovníky

2019-02-06 - Obsah: * Co je závislá práce (zákaz tzv. „švarcsystému“ a nelegální práce – hrozba vysoké pokuty) * Vazba na občanský zákoník a jak s ním pracovat * Zásada „co není zakázáno, je dovoleno“ – kdy se lze od zákona odchýlit * Kolektivní smlouvy a vnitřní předpisy, pracovní řád, pravidla pro ukládání povinností zaměstnancům (vymezení „pracovní kázně“) * Osobní agenda – osobní spis, přístup vedoucích zaměstnanců k němu, GDPR (Obecné nařízení EU o ochraně osobních údajů), nakládání s osobními daty, ochrana soukromí na pracovišti (kamerové systémy, kontrola elektronické pošty aj.), hrozba pokut – nová úprava v zákoně o inspekci práce * Vznik pracovního poměru, pracovní smlouva, zkušební doba, doba určitá a jiná ujednání * Změny pracovního poměru – převedení na jinou práci, vyslání na pracovní cestu, přeložení, dočasné přidělení k jinému zaměstnavateli * Konkurenční doložka * Novela ZP provedená změnou zákona o specifických zdravotních službách (změny vstupních prohlídek a lékařských prohlídek zaměstnanců pracujících v noci) * Změna právní úpravy pracovnělékařských služeb (hlavní změny – pracovnělékařské prohlídky, vysílání zaměstnanců k nim, lékařský posudek a jeho důsledky) * Novela ZP a dalších zákonů týkající se agenturních zaměstnanců * Další dílčí změny * Skončení pracovního poměru a jeho způsoby, výpovědní důvody, organizační změny, odstupné, hromadné propouštění – vybrané výkladové otázky, zdravotní nezpůsobilost k práci * Základní povinnosti zaměstnanců – posuzování porušení „pracovní kázně“, rozdíl oproti neuspokojivým pracovním výsledkům, možnosti propuštění zaměstnance, soudní judikatura * Základní povinnosti vedoucích zaměstnanců * Odměňování, včetně práce přesčas, ve svátek, v noci, v sobotu a v neděli * Překážky v práci, včetně náhrady mzdy v době prvních 2 týdnů nemoci, kontroly nemocných ze strany zaměstnavatelů, sankce * Odpovědnost za škodu, rozlišování mezi pracovními a nepracovními úrazy * Právo zaměstnanců na informace a projednání, postavení odborů * BOZP, hlavní práva a povinnosti zaměstnanců podle zákoníku práce a dalších předpisů * Kategorizace prací, rizikové práce * Povinnost zaměstnanců a zaměstnavatelů prokazovat při kontrole doklady (sankce) * Inspekce práce a poslední změny právní úpravy, státní zdravotní dozor, ukládání pokut ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



ANGLIČTINA PRO ASISTENTKY - užitečné fráze pro e-maily, dopisy, telefonování, návštěvy

2019-03-01 - Určeno pro všechny, kteří v rámci své pracovní činnosti potřebují každodenně psát, telefonovat nebo hovořit s anglicky mluvícími klienty a návštěvami. Cíl: Zaměříme se na anglickou obchodní korespondenci v klasické i elektronické formě a na jasné a srozumitelné vyjádření myšlenky po telefonu nebo při osobním jednání pomocí základních anglických frází. Obsah: * Formální dopisy a mírně neformální styl (e-mail, fax, memo) – jejich výstavba a struktura * Slovní zásoba, používané zkratky... * Užitečné pojmy sloužící ke zdůraznění klíčových faktů, naznačení logických souvislostí a uvádění přechodů od jednoho bodu k dalšímu * efonování a poslechová cvičení * Fráze, které Vám ulehčí základní komunikaci s klienty a návštěvami * Příklady, ukázky a cvičení Metody výuky: Praktické informace pro každého za použití konkrétních příkladů vyjadřování a psaní v angličtině, poslechová cvičení, komunikační cvičení (párová a skupinová práce). ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Time management s Alešem Zbořilem

2019-03-12 - Číslo akreditovaného kurzu: Neakreditováno : Říká se že, čas plyne jako voda, jenže jak to udělat, když jej potřebujeme alespoň trochu řídit? Efektivní řízení našeho času, ať už pracovního či soukromého, můžeme nazývat Time managementem. V dnešní hektické době, kdy se hodně hovoří o tzv. Work-Life balance, čili rovnováze pracovního a soukromého života je otázka času stále aktuálnější. Jenže jak na to, jak lze tyto dvě roviny sladit tak, aby byli v souladu a aby ani jedna rovina neutrpěl...
Aliaves Co., a.s. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 149 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10| ... >> poslední (10)




[?]
 
Novinky & Aktuality

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde