Rekvalifikační účetní kurzy
ekonomicky management
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Ekonomický management

Celkem nalezeno - 189 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (13)






Profesionální telefonická komunikace

2018-02-22 - Telefonický prodej - základy doporučujeme obchodníkům, obchodním zástupcům, pracovníkům zásilkových prodejen, asistentkám obchodníků, soukromým podnikatelům a dalším. Vhodné pro začátečníky a mírně pokročilé. Obsahem kurzu Prodej po telefonu - základy je: 1. část Telefon jako nástroj prodeje 1.1. Rozdíl mezi osobní a telefonickou komunikaci 1.2. Rétorika v telefonu - způsob mluvení, formulace vět, význam hlasu, první dojem 1.3. Typologie - kdo je na druhé straně 1.4. Zvládání námitek 1.5. Kladení otázek a naslouchání 2.část Druhy a struktura telefonátu 2.1. Informační telefonát - pasivní 2.2. Prodej po telefonu - aktivní 2.3. Stížnosti a reklamace [uklidnění zákazníka, zapojení zákazníka, informování zá...
EDUX, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS Access - programování VBA

2018-02-22 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows a MS Access za základní úrovni.Určeno pro uživatele, kteří si chtějí rozšířit své znalosti tabulkového procesoru Microsoft Access o práci s makry a programování ve Visual Basic for Application. Po absolvování kurzu budou uživatelé schopni pracovat rutinně s makry, vytvářet dialogová okna a vytvářet si jednoduché aplikace v programovacím jazyku Visual Basic for Aplication.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Základy VBA, práce s editorem, ladící okno   Vytvoření jednoduché funkce, povinné a volitelné parametry, deklarace proměnných   Větvení kódu (if, select case), standardní funkce VBA: date, weekday, iif, im,   Jednoduchá procedura, spuštění procedury, procedura s parametry   Makro vs. kód a převod makra do kódu   Otevření formuláře, Otevření sestavy, práce s tabulkou: DoCmd.OpenTable, filtrace   Export a import tabulek pomocí kódu   Práce s tabulkami a dotazy - otevření a zavření Recordsetu, akční a výběrové dotazy   Práce se soubory, import a export   Dialogová okna pro otevírání a ukládání souborů   Formuláře a seznamy, podformuláře   Sestavy, události sestavy. Příklad: command bar   Application, spuštění Excelu z Accessu   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu jsou dva školicí dny, vždy 8:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.    Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-access-zaklady-makroprogramovani/...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Warehouse Management in Microsoft Dynamics NAV 2009 (MOC80259)

2018-02-23 - This one-day course explores the Warehouse Management functionality of Microsoft Dynamics NAV 2009 from a user's perspective. Modules in this hands-on classroom experience include functionality available in the standard edition of Microsoft Dynamics NAV. Application functionality covered in the course includes receiving, internal processes, shipping, and item tracking in the warehouse. A thorough understanding of these topics allows you to help companies meet their daily challenges in setting up and using the most extended way of warehousing in Microsoft Dynamics NAV. * Module 1: Setting Up Warehouse Management Systems This module explains how users can set up a company for use with WMS including features such as locations, bins, put-away templates, and warehouse classes. Lessons Warehouse Setup, Locations Setup, Put-away Template Setup, Item Setup, Zone Setup, Bin Types Setup, Creating Bins, Warehouse Class Setup Module 2: Receiving Orders This module explains how the Warehouse Management Systems (WMS) functionality in Microsoft Dynamics NAV 2009 helps companies to manage the receipt of inbound orders and handle the process of putting the items away in an efficient way. Lessons Receive and Put-away, Cross-Docking Module 3: Internal Warehouse Processes This module describes how to use internal warehouse operations. By moving items within the warehouse, the use of space can be optimized. Movements, internal picks and put-aways are used for that purpose. Similarly to the Inventory module, where inventory and item ledger entries are created, changed, and counted, the Warehouse Management Systems also work with a set of journals: warehouse item journal, warehouse reclassification journal, and warehouse physical inventory journal. All these aspects are covered in this chapter. Lessons Item Movements, Internal Pick and Put-away, Journals, Counting, Working with Warehouse Entries Module 4: Shipping Warehouse Management Systems (WMS) provides the functionalities for handling items, such as shipping cross-docked items and breakbulking items. These features of WMS along with shipping ordinary items are covered in this chapter. Lessons Shipping the Items, Shipping Cross-Docked Items, Breakbulk Module 5: Serial/Lot Numbers Warehouse Management Systems (WMS) provides item tracking functionality which is helpful when items are associated with warranties or have expiration dates, or when dealing with hazardous products. The Item Tracking granule in Microsoft Dynamics NAV provides a company with an easy-to-use tracking system, which can take into account information about each unique piece of merchandise, such as: When it was received Where it was placed When it expires Which customer bought it and when The functionality is based on using serial and lot numbers and allows for the receipt and shipment of multiple quantities with serial and lot numbers from a single order line entry. Item tracking entries, which represent the transaction history of each individual item with serial and/or lot numbers, are the records used to trace an item along its movement through the supply chain. Lessons Preparing Warehouse Management Systems for Item Tracking, Receiving Items with Item Tracking Information, Moving Items with Item Tracking Information, Shipping Items with Item Tracking InformationPick according to FEFO ...
PC-DIR Real, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Asertivita II. - pokročilé techniky

2018-02-23 - Kurz Asertivita je jednou z komunikačních dovedností potřebnou jak v pracovním, tak i v osobním životě. Pomáhá nám zvládat obtížné situace, vede ke zvýšené sebedůvěře a sebeprosazení a učí nás dovednosti lepší spolupráce s ostatními. Kurz navazuje na úvodní kurz Asertivita, prohlubuje znalosti, ale především konkrétní dovednosti asertivního jednání jeho účastníků. Je více zaměřen na trénink jednotlivých asertivních technik a zvládání náročných situací, se kterými se účastníci ve svém každodenním životě, práci i studiu setkávají....
Computer Agency o.p.s. - Podrobnosti o kurzu



Google - mobilní aplikace pro manažery

2018-02-23 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač, a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Kurz je určen pro všechny, kteří chtějí naplno využívat svůj smartphone při práci a zajímají se o moderní technologie. Během kurzu se naučíte, jak jednoduše s pomocí mobilu řídit práci na projektech, úkolovat zaměstnance či kolegy, nebo efektivně komunikovat se zákazníky. To vše s pomocí chytrých Google aplikací, které jsou volně dostupné na internetu. Dozvíte se také, jak sdílet tabulky, soubory, nebo jak zefektivnit svůj osobní timemanegement s pomocí Google kalendáře. Naučte se naplno využívat potenciál, který nabízí moderní technologie, a usnadněte si život.Přínos kurzu pro účastníky: Využití Google aplikací ve vašem PC i v mobilu   Jak řídit firmu jen s pomocí telefonu – z domova, ze služební cesty, z pláže   Plánování událostí a sdílení dat   Vedení videokonferencí a využití mobilních kancelářských aplikací   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Google – více než vyhledávač   Google mapy   G- a jeho využití   Google kalendář   Google Drive   Google Docs   Google Talk   Google Plus a možnosti podpory Vašeho webu   Další užitečné aplikace pro Android, iOS a WindowsPhone   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Mgr. Rostislav Peška a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/google/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/google.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MANAGEMENT A VEDENÍ LIDÍ pro nově a nedávno jmenované manažery - 2denní

2018-02-26 - Motto: „Když změníte způsob, jakým se na věci díváte, věci, na které se díváte, se změní.“ Wayne Dyer, autor a řečník Určeno pro všechny manažery a vedoucí projektů nezávisle na oboru působení, kteří teprve nedávno nastoupili na manažerskou pozici a chtějí si upevnit a rozšířit manažerské znalosti a dovednosti tak, aby mohli v této pozici co nejdříve uspět. Cíl: Na konci semináře budou mít účastníci jasný obraz o tom, jaké úkoly a překážky je v manažerské funkci čekají a budou schopni se s nimi od počátku úspěšně vyrovnat. Obsah: * Role a poslání manažera – rozdíl mezi manažerem a vůdcem, klíčové manažerské kompetence při liniovém a projektovém řízení, styly vedení lidí a jejich využití * Přijímání, rozdělování a stanovování cílů – parametry dobrých cílů, od strategických až po operativu, jak dobře převzít cíle od nadřízených a předat je dále * Delegování úkolů – proč a jaké úkoly delegovat a jaké ne, příprava a vedení delegovacího rozhovoru, styly delegování – od příkazu po předání pravomocí, jak se vypořádat s námitkami * Motivace spolupracovníků a podřízených při plnění úkolů, motivační faktory a jakých chyb se v motivaci vyvarovat * Kontrola a hodnocení úkolů a výkonu pracovníků – poskytování kritiky a pochvaly, podávání a přijímání zpětné vazby, oceňování a jeho význam v praxi * Budování výkonných týmů – skupina nebo tým, fáze vzniku týmu, jak NASA buduje týmy Metody výuky: Moderovaná diskuze účastníků, maximální zaměření na procvičení praktických situací, hraní rolí, osobní testy, skupinové a samostatné práce, případové studie, videotrénink. Každému tématu je věnován ucelený blok zahrnující význam tématu pro praxi, zásady provádění a nácvik konkrétních modelových situací se zpětnou vazbou pro účastníky. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



MS Excel pro ekonomy a manažery

2018-02-26 - Základní délka kurzu jsou tři dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows a programu MS Excel na základní úrovni.Tento kurz je určen účetním, ekonomům a dalším zájemcům, kteří se chtějí naučit efektivněji využívat pro své potřeby tabulkový procesor, další související programy. Účastníci budou seznámeni s možnostmi a praktickými způsoby využití počítačových produktů pro účely ekonomických úseků firem, seznámí se s tvorbou užitečných aplikací a použitím matematických a jiných funkcí zabudovaných v programových produktech, získají inspiraci pro další využití počítačů pro odbourání rutinních činností. Po absolvování kurzu budou uživatelé schopni pracovat s databázemi, budou umět vzájemně komunikovat mezi několika tabulkami a využívat dalších možností programu.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Souhrnný příklad na procvičování opakování základních znalostí   Podmíněné formátování tabulek včetně podmíněných funkcí   Vzorce a výpočty, přehled funkcí s parametry a příklady použití   Finanční funkce v příkladech   Vkládání objektů a propojení   Ověřování vstupních dat   Ochrana da v Excelu   Scénáře a práce s nimi   Citlivostní analýza a MS Excel   Práce s databázemi v Excelu – importy, filtry a kontingenční tabulky   Manažerské funkce a výpočtové algoritmy   Na praktických ukázkách budou předvedeny možnosti práce s formuláři.   Makra - jednoduchou formou vysvětlena podstata maker a jejich smysl pro laika)   Krátký úvod do makroprogramování. Cvičení jednoduchých maker na příkladech.   Další možnosti programu Excel včetně komunikace s jinými aplikacemi   Komplexní příklad – opakování (vytvoření jednoduché aplikace)   Opakování a procvičení probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu jsou tři dny, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Time management v sociálních službách. MPSV

2018-02-26 - Tento kurz, který je akreditovaný Ministerstvem práce a sociálních věcí, seznamuje účastníky s tématem time management a zaměřuje se na osoby pracující v sociálních službách. V kurzu se účastníci učí, jak efektivně řídit svůj čas, stanovit si priority, určit si realistické cíle, zvládat kritické situace i delegovat úkoly....
ACZ, vzdělávací centrum - Podrobnosti o kurzu



MS Excel - pokročilé výpočty a funkce v příkladech

2018-02-26 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet. Určeno pro uživatele, kteří si chtějí rozšířit znalosti tabulkového procesoru Microsoft Excel v oblasti výpočtů a funkcí, včetně výpočtů ve vzájemně propojených tabulkách. Po absolvování kurzu budou uživatelé schopni pracovat s více vzájemně propojenými tabulkami a provádět mezi nimi výpočty. Dále se podrobně naučí pracovat s funkcemi programuKurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky:  Pravidla psaní vzorců, výpočty v tabulkách a sešitech   Praktické příklady výpočtů v tabulkách   Absolutní a relativní adresace, maticové výpočty   Základní popis funkcí a jejich parametrů, zopakování základních funkcí   Základní přehled a použití průvodce funkcí   Ukázka funkcí dle jednotlivých kategorií   Praktické procvičení funkcí dle požadavků účastníků kurzu   Diskuse a dotazy     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 8:00 – 13:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek, Dr. Alexandr Perutka  a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/ms-excel-vypocty-a-funkce/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-excel-vypocty-a-funkce.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Internetový marketing

2018-02-26 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Kurz je určen pro ty, kteří se chtějí jít s dobou a orientovat se v širokém spektru internetového marketingu. Obsahem kurzu je teoretické a praktické znázornění vybraných částí internetového marketingu, pro co nejlepší pochopení a názorné zobrazení toho, co funguje a jak to funguje. Řeč bude nejen o SEO neboli optimalizaci webových stránek pro vyhledávače. V našem komplexním shrnutí internetového marketingu se dále dozvíte více o tom, jak efektivně využívat placenou PPC reklamu, hromadný e-mailing nebo sílu sociálních sítí. Na praktickém příkladu uvidíte, jak analyzovat data pomocí nástroje Google Analytics, nebo jak zjistit co nejvíce informací o konkurenčním webu a stanovení dalších postupů pro firemní rozvoj.Cílem kurzu je prohloubit znalosti z oblasti internetového marketingu. Dovést účastníka k pochopení a využití marketingových principů a aktivit na internetu v širokém spektru firemního a osobního využití. Na kurzu účastníci získají potřebné znalosti a dovednosti, které pomůžou v konkurenčním boji dnešní doby. Na kurzu je kladen velký důraz na pochopení důležitosti zákazníka. Pochopení jeho potřeb a chování je základním principem marketingu. Účastníci kurzu budou dále seznámeni s možnostmi analýz, které jsou nutné pro měření marketingových aktivit, vyhodnocování úspěšnosti a stanovení dalších postupů pro firemní rozvoj.Přínos kurzu pro účastníky: Orientace v nástrojích internetového marketingu   Schopnost efektivně plánovat marketingové kampaně a minimalizovat zbytečné investice   Usnadnění práce se zákazníkem – maximalizace výstupů   Přesné vyhodnocení kampaní z hlediska zvýšení obratu   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Internetový marketing a jeho specifika   Komunikační proces a vliv internetu   Dobrý web - dobrý základ   E-shop a podnikání na internetu   Mobilní web a mobilní aplikace   Nástroje internetového marketingu   SEO a jeho význam   Hromadný E-mailing   PPC kampaně   Virální marketing a sociální sítě   Analýza chování uživatelů   Provázanost internetových kampaní – praktický workshop     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát. Na kurz může být navázáno státní zkouškou k získání kvalifikace Specialista marketinguRozsah výuky a organizace výuky: Celková...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Time Management

2018-02-27 - In today's hectic world, time management is one of the key skills in our professional as well as personal life both for success in meeting our goals with respect to the priorities, and also for life balance and stress resistance. Lea with us to manage your time and set priorities, gain control over your own time and outwit so called "Thieves of time". * In today's hectic world, time management is one of the key skills in our professional as well as personal life both for success in meeting our goals with respect to the priorities, and also for life balance and stress resistance. Lea with us to manage your time and set priorities, gain control over your own time and outwit so called "Thieves of time". Time Management   Time Management   Self-awareness   Leadership   Management   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



MS Excel - databáze a kontingenční tabulky

2018-02-27 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Určeno pro uživatele, kteří si chtějí prohloubit své znalosti tabulkového procesoru Microsoft Excel v oblasti práce s tabulkou jako s databází. Po absolvování kurzu budou uživatelé schopni pracovat s databázemi, budou v nich umět třídit, filtrovat záznamy, vytvářet souhrny a kontingenční tabulky.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Práce s databází v Excelu - co je to databáze, princip práce s databází   Vložení libovolné databáze do tabulky Excelu, formulář   Třídění databáze (seřazení dle „klíčů“)   Filtrování údajů – automatický a rozšířený filtr   Souhrnné výpočty a jejich export   Práce s externími databázemi v Excelu – propojování dat   Import dat do tabulky v Excelu   Kontingenční tabulka a práce s ní jako zdrojem dat pro analýzy   Tvorba kontingenční tabulky, výpočty a úpravy včetně kontingenčních grafů   Praktická ukázka využití databázových nástrojů a kontingenčních tabulek   Datový model Excelu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí půlden, vždy 9:00 – 13:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek, Dr. Alexandr Perutka a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-excel-prace-s-databazemi-a-kontingencni-tabulky/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-excel-prace-s-databazemi-a-kontingencni-tabulky.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Vedení účetnictví a účetních podkladů v MS Excel

2018-02-27 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: připravujeme    Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden den, vždy 9:00 – 16:00.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Valérie Laurenčíková, Ing. Petr Grešl a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ucetnictvi-msexcel/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ucetnictvi-msexcel.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Office management

2018-02-27 -   Cílem programu je zvýšit efektivitu práce díky správnému stanovení priorit a efektivnímu plánování. Účastníci si osvojí triky a techniky pro organizaci času a práce. Modul dále zahrnuje informace jak správně organizovat pracovní prostor, jak profesionálně a v co nejrychlejším čase vyřešit úkoly v oblasti administrativy, jak komunikovat s dodavateli a co nezapomenout při řízení kalendáře nadřízených. Modul seznámí účastníky s problematikou oblasti office managementu a připraví je na to jak dané problémy profesionálně vyřešit. Analýza časových a organizačních ztrát   Jak na největší zloděje času (vč. zkrocení e-mailů)   Využití emocionální inteligence v řízení času   Pravidla řízení projektů   Stanovování priorit (organizace času vlastní a organizace času nadřízeného)   Prioritizace úkolů (ABCD analýza)   Organizace pracovního prostoru – 5S v kanceláři     ...
DMC management consulting - Podrobnosti o kurzu



Zásady budování týmů a vedení týmů

2018-02-28 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Určeno pro manažery, personalisty, vedoucí týmů a další řídící pracovníky.Cílem kurzu je osvojení si dovedností v oblasti komunikace, budování a vedení týmu, organizace práce, asertivním prosazování a umění motivovat, vést a přesvědčovat. Naučíte se rovněž řešit konflikty v týmu a využít různých přístupů k zaměstnancům na základě jejich temperamentu či zkušenostech.Celý výukový program je koncipován jako výcvikový kurz, v něž se střídá výklad lektora s praktickým výcvikem a případně s "role plays" s videozáznamem, skupinovým řešením cvičných příkladů a sebepoznávacích testů. Při výuce je využívána didaktická technika.Přínos kurzu pro účastníky: Praktické nástroje - nejen pro personalisty   Umění motivovat zaměstnance k vyššímu výkonu - jednoduše, bez zbytečného úsilí   Koučování a vedení svých podřízených   Efektivní delegování úkolů   Řešení konfliktů na pracovišti a budování pozitivní atmosféry v týmu   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Úvod a společné stanovení pravidel výcviku.   Budování týmu, spolupráce v týmu   Dovednosti a schopnosti a jejich uplatnění v týmové práci   Individuální dispozice a jejich uplatnění v týmové práci   Osobnostní typologie a její aplikace v týmu   Role a pozice v týmu   Prezentace jednotlivých týmů   Aplikované principy efektivní firemní komunikace   Týmová cvičení - stres a antistres a jeho zvládání   Mocenské klima na pracovišti   Formální a neformální vůdce   Sociální pozice   Řešení problému ve skupinách   Transakční analýza a její uplatněni v komunikaci   Zásady asertivní komunikace   Kooperace a sociální dynamika skupiny   Prezentace manažerského pojetí řešení problému a jejich využití v řízení týmu   Akční plán - první kroky v praxi   Zhodnocení a závěr kurzu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vz...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 189 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (13)



  2002 - Connection refused