Rekvalifikační účetní kurzy
ekonomicky management
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Ekonomický management

Celkem nalezeno - 142 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (10)






Integrovaný systém managementu - Modul IV. - Poradce IMS

2018-10-22 - Integrovaný systém řízení [Integrated management system – IMS] je jednotný způsob vedení a řízení organizace, který mimo jiné splňuje požadavky pro řízení kvality, environmentu a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.Akademie TÜV SÜD Czech pro Vás připravila komplexní školení, které Vámumožní získat poznatky ze všech těchto oblastí řízení a o jejich vzájemnýchvazbách, a to od základního kurzu až po úroveň poradce integrovaného sys-tému řízení.Komu je školení určeno                                                                          * manažerům IMS, kteří jsou v rámci vlastní společnosti pověřeni  zavedením systémových managementů na dalších pobočkách,  případně u dalších partnerů* pracovníkům poradenských společností, případně samostatným  poradcům v oblasti systémů managementu* požadované znalosti: rozsah Modulu III.Obsah školení* možnosti integrace systémových managementů, její stupně, formy* praktické uplatnění integrace v konkrétních předpisových i záznamových  dokumentech integrovaného managementu* řešení požadavků ISO 9001, ISO 14001 a OHSAS 18001 ve společné  Příručce integrovaného systému* společné přezkoumání systému managementu jakosti, environmentu  a BOZP, vstupy a výstupy* environmentální aspekty a bezpečnostní rizika jako kriteria zlepšování  procesů* postavení manažera IMS v řídicí struktuře organizace a jeho vazba  na představitele managementu* uplatnění komunikačních dovedností v činnosti manažera IMSCo Vám školení přineseŠkolení je ukončeno závěrečným testem a zkouškou, na jejímž základě Vámbude vystaven certifikát poradce IMS [platnost 3 roky od data vystavení]....
TÜV SÜD Czech s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Time management čtvrté generace – řízením času řídíte vlastní život

2018-10-22 - Uvědomíte si, jakou roli hrají v životě člověka možnosti a cíle – pracovní i ty osobní. Zjistíte, jak moc na psychiku působí bezcílnost. Naučíte se způsob, jakým své cíle stanovovat, abyste se k nim co nejvíce dokázali přiblížit. Uvědomíte si své vnitřní a vnější zdroje, která vás podporují i to, co vám bere sílu. Podíváme se na rovnováhu mezi prací a osobním životem, co dělat s prokrastinací a kde ušetřit čas. * Time management čtvrté generace – řízením času řídíte vlastní život • jak se tvoří návyky, • jak řídíte svůj čas vy (test), • typologie osobnosti v řízení času, • jak a proč si stanovit cíle v práci a doma, jak je formulovat, abychom cílů dosáhli, • bezcílnost, • vaše výkonnostní křivka a jak s ní pracovat, • systém plánování cílů a priorit, • časožrouti a antičasožrouti – co šetří čas, • proč odkládáme a nestíháme, • jak ušetřit čas při každodenní pracovní rutině. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



MS Excel - pokročilé výpočty a funkce v příkladech

2018-10-22 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet. Určeno pro uživatele, kteří si chtějí rozšířit znalosti tabulkového procesoru Microsoft Excel v oblasti výpočtů a funkcí, včetně výpočtů ve vzájemně propojených tabulkách. Po absolvování kurzu budou uživatelé schopni pracovat s více vzájemně propojenými tabulkami a provádět mezi nimi výpočty. Dále se podrobně naučí pracovat s funkcemi programuKurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky:  Pravidla psaní vzorců, výpočty v tabulkách a sešitech   Praktické příklady výpočtů v tabulkách   Absolutní a relativní adresace, maticové výpočty   Základní popis funkcí a jejich parametrů, zopakování základních funkcí   Základní přehled a použití průvodce funkcí   Ukázka funkcí dle jednotlivých kategorií   Praktické procvičení funkcí dle požadavků účastníků kurzu   Diskuse a dotazy     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 8:00 – 13:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek, Dr. Alexandr Perutka  a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/ms-excel-vypocty-a-funkce/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-excel-vypocty-a-funkce.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Efektivní time management a stres management

2018-10-23 - Místo konání kurzu SMOSK (K CENTRUM), Senovážné náměstí 23, Praha 1 Lektor kurzu Mgr. Jana Wiesnerová – psycholožka, vysokoškolská pedagožka, poradkyně LARRA CZ s.r.o. Poznámka Kurz je veden vysoce interaktivní formou prostřednictvím zpětných vazeb, psychologických testů, cvičení, modelových situací a diskuzí. Každý účastník odejde s doporučením, které oblasti v hospodaření s časem jsou pro něj lépe využitelné a které stresové faktory ho v současnosti nejvíce ohrožují. Každý účastník obdrží na konci kurzu OSVĚDČENÍ o jeho absolvování. Po celou dobu kurzu je pro vás připraveno bohaté občerstvení a kvalitní káva.       1. Základy Time managementu diagnostika individuálního vztahu k času   princip důležitého a naléhavého   určování priorit dle různých hledisek   Paretův princip a jeho užití v praktickém životě   analýza efektivního využití času   biorytmy a energetický cyklus jako nástroj optimálního plánování dne, křivky výkonu   grafy využití času, metody krátkodobého a dlouhodobého plánování   týdenní a denní plánování   zloději času – interní a externí rušiče   nebezpečí odkládání – analýza       ZDARMA INDIVIDUÁLNÍ KONZULTACE PO UKONČENÍ KURZU # 2. Stres management, krizová komunikace komunikace jako stresogenní činitel   asertivní komunikační techniky   komunikace ve vypjatých situacích, umění odmítat, žádat o laskavost atd.   antimanipulační techniky jako nástroj v boji se stresem   interpersonální konflikty jako psychická zátěž a cesty z nich   základní dovednosti delegování a jejich nácvik   individuální obranné mechanismy   vliv skupinové atmosféry na pracovní výkon, týmová kooperace   základní mechanismy vzniku stresu   zdroje vnitřního a vnějšího stresu a jejich odbourávání   autodiagnostika aktuální stresové hladiny   relaxační a autoregulační te...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu



MS Excel - databáze a kontingenční tabulky

2018-10-23 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Určeno pro uživatele, kteří si chtějí prohloubit své znalosti tabulkového procesoru Microsoft Excel v oblasti práce s tabulkou jako s databází. Po absolvování kurzu budou uživatelé schopni pracovat s databázemi, budou v nich umět třídit, filtrovat záznamy, vytvářet souhrny a kontingenční tabulky.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Práce s databází v Excelu - co je to databáze, princip práce s databází   Vložení libovolné databáze do tabulky Excelu, formulář   Třídění databáze (seřazení dle „klíčů“)   Filtrování údajů – automatický a rozšířený filtr   Souhrnné výpočty a jejich export   Práce s externími databázemi v Excelu – propojování dat   Import dat do tabulky v Excelu   Kontingenční tabulka a práce s ní jako zdrojem dat pro analýzy   Tvorba kontingenční tabulky, výpočty a úpravy včetně kontingenčních grafů   Praktická ukázka využití databázových nástrojů a kontingenčních tabulek   Datový model Excelu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí půlden, vždy 9:00 – 13:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek, Dr. Alexandr Perutka a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-excel-prace-s-databazemi-a-kontingencni-tabulky/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-excel-prace-s-databazemi-a-kontingencni-tabulky.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Výkonové ukazatele nástroj měření a řízení firemní výkonnosti ... … aneb Performance management v praxi

2018-10-23 - Popis Na tomto kurzu odpovíme na otázku: Jak vydefinovat klíčové informace a ukazatele pro řízení společnosti? Informace k řízení existují napříč celou společností. Ideálně každý použitý ukazatel znázorňuje část strategie. Vybrané ukazatele by měly v daný okamžik zobrazovat aktuální stav podniku a umožnit snadnější komunikaci na všech podnikových rovinách. Nelze přitom hovořit pouze o ukazatelích finančních, vedoucí pracovníci dnes musí nutně do svého rozhodování zahrnout i nefinanční ukazatele. Ukazatele výkonnosti podniku k čemu je potřebujeme a kde vznikají? finanční ukazatele klasifikace nefinančních ukazatelů výkonnosti srovnávání výkonnosti podniku EBITDA vs. Provozní Cash Flow vs. Volné Cash Flow 3 hlavní přednosti EBITDA, Provozní Cash Flow, Volné Cash Flow Příklad: EBITDA, OCF, FCF Přidaná ekonomická hodnota (EVA) metodika výpočtu výpočet v praxi parametry a úpravy výpočtu uplatnění ukazatele EVA Hodnotové řízení podniku co je to hodnota tvorba hodnoty z pohledu vlastníka (shareholder value) tvorba hodnoty z pohledu všech zainteresovaných subjektů (stakeholder value) Ukazatele výkonnosti a jejich vazba na odměňování konkrétní finanční ukazatelé jako kritéria pro variabilní složku odměňování 3 základní zásady/přednosti ukazatelů jako podklad pro odměňování Plánování a forecasting systém finančního plánování finanční plán nebo forecast? plánování napříč celou organizací Výklad lektora je doplněn celou řadou příkladů z jeho podnikové praxe. ...
Controller Institut - Podrobnosti o kurzu



Test Management

2018-10-23 - Školení zaměřené na plánování a řízení testování. Účastníci se seznámí se způsobem jak nastavit metodiku a strategický plán testování v rámci projektu, jak plánovat a sledovat testovací aktivity a jakým způsobem reportovat informace o kvalitě testovaného systému a stavu testování. Školení obsahuje diskusní cvičení a seznamuje účastníky s obecně použitelnými a osvědčenými postupy využívanými v rámci přípravy, řízení a reportování testovacích aktivit.   Cílová skupina T...
DataScript s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Stress management aneb jak přežít v hektické době - Stress management

2018-10-23 - Ocitáte se v náročných pracovních situacích a kladete si otázku, co je víc: úspěch v práci, nebo pohoda v osobním životě? Podléháte tlaku, ve kterém jsou osobní život, rodina a volný čas pracovnímu životu podřízené? Nebo v tom máte jasno, jen se nedaří odolávat? Přemýšlíte o tom, jak zažívat větší pocit vnitřní spokojenosti a jak se udržet v psychické kondici? Udělejte tedy něco pro sebe a přijďte na kurz dovedností práce se stresem. Přesvědčíte se, co všechno je možné. Co Vám kurz přinese? Zmapujete si vlastní zdroje a příčiny stresu. Zjistíte, jak stresu předcházet a jak se vyrovnat s každodenní zátěží pomocí protistresových technik. Vyzkoušíte si škálu praktických cvičení pro prevenci a zvládání zátěžových situací. Vyberete a nacvičíte si regenerační metody, které nejlépe odpovídají vašim potřebám a temperamentu. Vytvoříte si individuální plán obrany proti stresu. Podíváte se na Vaše životní hodnoty, role a priority, popřemýšlíte o organizaci času a činností, a najdete další zdroje energie a radosti. Cílová skupina Všichni, kteří se chtějí naučit lépe odolávat zátěžovým situacím a sladit osobní a pracovní život. Obsah Odhalení a zmapování vlastních stresorů, porozumění vlastním reakcím na stres. Syndrom vyhoření a jak mu předejít. Zásady sebenepoškozujícího chování a jednání. Zvládání negativních pocitů a emocí, jak profesionálně zvládnout vlastní či cizí agresi. Styl našeho chování a jeho vliv na okolí. Zvyšování individuální odolnosti proti stresu a zátěži (nácvik relaxačních a revitalizačních technik): Jacobsonova progresivní relaxace (jednoduché uvolnění, nabrání energie). Autogenní trénink (klidová metoda, osvěží, uvolní celé tělo, pomůže při špatném usínání). Techniky pracující s dechem, hudbou a imaginacemi. Aktivizující techniky – bioenergetika. Výběr a důkladnější nácvik metody, která nejlépe vyhoví potřebám a temperamentu účastníka. Tvorba individuálních akčních plánů, zaměřených na zvládání zátěžových situací v práci i v soukromí. ...
TCC, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Vedení účetnictví a účetních podkladů v MS Excel

2018-10-23 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: připravujeme    Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden den, vždy 9:00 – 16:00.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Valérie Laurenčíková, Ing. Petr Grešl a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ucetnictvi-msexcel/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ucetnictvi-msexcel.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Building Information Management od teorie k praxi

2018-10-23 - Building Information Management - od teorie k praxi Místo realizace bylo změněno a seminář se uskuteční v hotelu Olšanka, Praha 3 Cíle semináře: Cílem semináře je nejen obeznámit účastníky s obecnými tezemi metody BIM, ale zároveň se dotknout konkrétních témat a řešení z praxe. V současné době je dané téma více než aktuální a je třeba se jím začít aktivně zabývat. Bohužel jsme ve fázi jakýchsi zárodků tvorby standardů metody BIM a není jiné cesty, než abychom se na vývoji efektivního využití progresivního způsobu spolupráce společně podíleli. Tak pojďme do toho. Seminář je určen: Pro projekční společnosti, realizační společnosti, zástupce investorů Program: Teoretický úvod: Co je BIM? Situace BIM v ČR BIM ve fázi přípravy PD a jeho využití k efektivní práci Rozpočtování – současná praxe / využití BIM procesů / vize BIM ve fázi přípravy provedení stavby BIM procesy v průběhu výstavby Předání díla investorovi – využití BIM pro správu budovy Proces implementace BIM do standardů firmy Praktická část: Návrh konkrétního postupu implementace Požadavky na BIM – zpracování modelu skutečného provedení Práce s BIM modelem – přípravná a realizační fáze v procesu výstavby Názorná ukázka práce s BIM modelem – realizační proces (CDE) Lektoři: Roman Voráč Lukáš Pavlica Rudolf Vyhnálek Filip Kalina Tomáš Čermák Harmonogram: 9:30 - 10:00 Registrace 10:00 - 12:00 První blok 12:00 - 12:30 přestávka na kávu 12:30 - 14:30 Druhý blok Účastníci obdrží materiály a osvědčení o absolvování semináře. ...
SEKURKON s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Zásady budování týmů a vedení týmů

2018-10-24 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Určeno pro manažery, personalisty, vedoucí týmů a další řídící pracovníky.Cílem kurzu je osvojení si dovedností v oblasti komunikace, budování a vedení týmu, organizace práce, asertivním prosazování a umění motivovat, vést a přesvědčovat. Naučíte se rovněž řešit konflikty v týmu a využít různých přístupů k zaměstnancům na základě jejich temperamentu či zkušenostech.Celý výukový program je koncipován jako výcvikový kurz, v něž se střídá výklad lektora s praktickým výcvikem a případně s "role plays" s videozáznamem, skupinovým řešením cvičných příkladů a sebepoznávacích testů. Při výuce je využívána didaktická technika.Přínos kurzu pro účastníky: Praktické nástroje - nejen pro personalisty   Umění motivovat zaměstnance k vyššímu výkonu - jednoduše, bez zbytečného úsilí   Koučování a vedení svých podřízených   Efektivní delegování úkolů   Řešení konfliktů na pracovišti a budování pozitivní atmosféry v týmu   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Úvod a společné stanovení pravidel výcviku.   Budování týmu, spolupráce v týmu   Dovednosti a schopnosti a jejich uplatnění v týmové práci   Individuální dispozice a jejich uplatnění v týmové práci   Osobnostní typologie a její aplikace v týmu   Role a pozice v týmu   Prezentace jednotlivých týmů   Aplikované principy efektivní firemní komunikace   Týmová cvičení - stres a antistres a jeho zvládání   Mocenské klima na pracovišti   Formální a neformální vůdce   Sociální pozice   Řešení problému ve skupinách   Transakční analýza a její uplatněni v komunikaci   Zásady asertivní komunikace   Kooperace a sociální dynamika skupiny   Prezentace manažerského pojetí řešení problému a jejich využití v řízení týmu   Akční plán - první kroky v praxi   Zhodnocení a závěr kurzu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vz...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Key Account Management

2018-10-24 - Kurz se zabývá problematikou klíčových zákazníků a péčí o ně. S oblibou se říká, že není ani tak těžké zákazníka získat, jako si jej udržet a primární příčinou ztráty zákazníka je právě nedostatečná zákaznická péče. V průběhu kurzu se dozvíte informace o charakteristických rysech klíčového zákazníka, o metodách jeho získání, jakým způsobem vytvořit strategické plány, jak nastavit péči o zákazníka a jak vytvářet a udržovat dobré obchodní vztahy. * Kurz se zabývá problematikou klíčových zákazníků a péčí o ně. S oblibou se říká, že není ani tak těžké zákazníka získat, jako si jej udržet a primární příčinou ztráty zákazníka je právě nedostatečná zákaznická péče. V průběhu kurzu se dozvíte informace o charakteristických rysech klíčového zákazníka, o metodách jeho získání, jakým způsobem vytvořit strategické plány, jak nastavit péči o zákazníka a jak vytvářet a udržovat dobré obchodní vztahy. Klíčový zákazník   Klíčový zákazník   Firemní strategie   Management   Komunikace se zákazníkem   Praktický nácvik   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Účetně administrativní povinnosti ve společnosti

2018-10-24 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Kurz je určen pro všechny, kteří začínají podnikat, vést firmy, nebo mají zastupovat společnost v určitých administrativních úkonech vůči státním institucím. Účastníci se zde seznámí se všemi povinnostmi, tipy a fakty, se kterými se ve vedení společnosti mohou dostat do styku a za které jsou odpovědni.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Podnikání jako OSVČ nebo jako společnost (společnost s ručením omezeným, akciová společnost …)   Založení společnosti, obchodní soud, notářské služby   Zaměstnanci, jejich práva a povinnosti – zákoník práce   Druhy pracovních smluv a dohod – popis výhodnosti a pracnosti, včetně finančních aspektů   Povinnost zřízení a práce s datovou schránkou   DPH - principy a výpočty, povinnosti být plátcem DPH   Cash flow společnosti v příkladech   Rozpočtování obchodního případu – základní principy a ukázky   Motorové vozidlo ve firmě – finanční aspekty a povinnosti, soukromé vozidlo, leasing   Půjčky a úvěry pro společnosti včetně jejich vlivu na cash flow společnosti   Vedení účetnictví – základní povinnosti, interní a externí účetní   Manažerské účetnictví – výkaznictví, reporty a přehledy, podklady pro účetní   Problematika mezd, odvodů a dalších aspektů zaměstnávání (úrazy, nemoc, dovolená, výpovědi …)   Povinné výkaznictví ve vztahu k finančnímu úřadu (kontrolní hlášení, DPH přiznání, a další)   Práce s daňovou informační schránkou a daňovým portálem , komunikace s úřady a přístup   Elektronická komunikace s úřady státní správy, podatelny, elektronický podpis   Daňová přiznání a hlášení prostřednictvím daňového portálu – kompletní souh a popis   Vyhledávání základních informací n internetu a práce s nimi   Závěrečná rozprava, otázky a odpovědi     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden den, vždy 9:00 – 16:00.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy pr...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



TIME MANAGEMENT - efektivní využití času a zvládání stresu v pracovním procesu - 2denní

2018-10-25 - Motto: „Všechno, co musíte udělat, je rozhodnout se, co uděláte s časem, který Vám zbývá.“ Gandalf z románu Pán prstenů Určeno pro všechny, které zajímá, jak lépe plánovat a využívat svůj čas tak, aby byli dlouhodobě spokojenější a vyhnuli se moderní epidemii workoholismu. Netradičně pojatý seminář zaměřený na obnovu pracovní a životní rovnováhy, získání inspirace a dobití energie. Účastníci mohou přijít v neformálním oblečení. Cíl: Společně prozkoumáme ověřené i nejnovější poznatky o možnostech využívání času a zvládání stresu v teorii a praxi; podíváme se na silné a slabé stránky svého time managementu a vyzkoušíme na vlastní kůži ty nejlepší metody, techniky a postupy, které mohou všichni účastníci okamžitě začít používat v praxi. Obsah: * Cíle a význam time managementu v dnešní praxi – time management IV. generace, osobní prosperita a její součásti, kdy jsme efektivní * Kam se ztrácí můj čas – moji časožrouti – pojmenování a co s nimi, metoda 20/80, jak jsem na tom já, jaké jsou moje silné a slabé stránky ve využívání času – co s tím * Zdroje času a osobní efektivity – jak pracuje naše mysl, biorytmus, návyky, koncentrace, práce s nápady, paměť a nové možnosti pro tvořivější práci * Plánování času – stanovování priorit, techniky a metody – typy plánů, jejich význam a zásady používání, jak si vytvořit dobrý plán * Pomůcky pro práci s časem, jejich výhody a nevýhody, jak si vybrat vhodnou pomůcku * Organizace času v praxi – práce s e-mailem, s telefonem a komunikace s okolím, jak se nenechat dohnat k šibeničním termínům * Zvládání stresu a emocí – co je stres, jeho příčiny, fáze vzniku a projevy – akutní stres a jeho zvládání, práce pod velkým náporem – jak na to, umění říkat NE, asertivní komunikace * Přehled a nácvik nejdůležitějších protistresových tipů – eliminace a prevence stresu v pracovním i domácím prostředí, nácvik relaxace a jednoduchých uvolňovacích cvičení, hledání možností práce se stresem, manažerská gymnastika * Závěr a vyhodnocení semináře, akční plány účastníků Metody výuky: Netradiční zážitková forma semináře, využití práce s obrazy, barvami a zvuky, nácvik konkrétních modelových situací a případových studií, využití relaxačních metod a jednoduché manažerské gymnastiky. Dotazníky, testy, hry, sebepoznání, praktické rady a tipy. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Komunikace po telefonu

2018-10-26 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Kurz je určen zejména pro začínající operátory call centra. Pro operátory s praxí nabízíme audit, zpětnou vazbu a koučink komunikace po telefonu.Cílem je získání základů komunikačních dovedností pro začínající operátory call centra. Celý výukový program je veden interaktivní formou – kombinace teorie se cvičeními z praxe. Budou realizovány praktické nácviky konkrétních situací individuálně i v týmu (např. způsoby kontaktování zákazníků, zjišťování potřeb, reakce na námitky, aj.).Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Úvod a společné stanovení pravidel výcviku   Práce s hlasem   Otevření a uzavření rozhovoru.   Vedení rozhovoru.   Empatické naslouchání.   Kladení otázek.   Zvládání námitek.   Ukázky řešení konkrétních situací   Diskuze     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Mgr. Rostislav Peška, Ing. Mgr. Adam Novák, Ing. Marek Laurenčík MBA a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /manazerske-vzdelavani/kurz/komunikace-po-telefonu/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/komunikace-po-telefonu.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 142 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (10)




[?]
 
Novinky & Aktuality

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde