Rekvalifikační účetní kurzy
ekonomicky management
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Ekonomický management

Celkem nalezeno - 171 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (12)






Integrovaný systém managementu - Modul I. - Základy IMS

2018-08-20 - Integrovaný systém řízení [Integrated management system – IMS] je jednotný způsob vedení a řízení organizace, který mimo jiné splňuje požadavky pro řízení kvality, environmentu a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.Akademie TÜV SÜD Czech pro Vás připravila komplexní školení, které Vámumožní získat poznatky ze všech těchto oblastí řízení a o jejich vzájemnýchvazbách, a to od základního kurzu až po úroveň poradce integrovaného sys-tému řízení. Komu je školení určeno * všem pracovníkům organizace, kteří se v rámci svého pracovního zařazení aktivně podílí na tvorbě a zabezpečování funkčnosti systémuObsah školení * zásady systémových managementů * základní orientace v systémových managementech jakosti, environmentu a BOZP * systémové normy, jejich úloha a struktura * akreditační a certifikační systémy * rozbor požadavků normy ISO 9001 * rozbor požadavků normy ISO 14001 * rozbor požadavků specifikace OHSAS 18001 * praktické příklady řešení požadavků noremCo Vám školení přinese =gt; =gt; =gt; =gt; Získáte základní přehled o problematice systémů řízení. Seznámíte se sezásadami systémového řízení v oblasti jakosti, enviromentu a BOZP, naučítese pracovat s normami a podrobně se seznámíte s požadavky norem ISO9001, ISO 14001 a specifikací OHSAS. Zároveň Vám pomůžeme zorientovatse ve vzájemných vazbách těchto standardů a jejich praktickém uplatnění....
TÜV SÜD Czech s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Profesionální telefonická komunikace

2018-08-21 - Telefonickou komunikaci doporučujeme obchodníkům, obchodním zástupcům, pracovníkům zásilkových prodejen, asistentkám obchodníků, soukromým podnikatelům a dalším. * Doporučujeme: začátečníkům a mírně pokročilým Obsahem kurzu je: 1. část Telefon jako nástroj prodeje 1.1. Rozdíl mezi osobní a telefonickou komunikaci 1.2. Typologie - kdo je na druhé straně 1.3. Zvládání námitek 1.4. Kladení otázek 1.5. Naslouchání 2.část 2.1.Struktura telefonického hovoru - aktivní, pasivní 2.2. Rétorika v telefonu - způsob mluvení, formulace vět, význam hlasu, artikulace 2.3. Antistresový program...
EDUX, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Profesionální telefonická komunikace

2018-08-21 - Telefonický prodej - základy doporučujeme obchodníkům, obchodním zástupcům, pracovníkům zásilkových prodejen, asistentkám obchodníků, soukromým podnikatelům a dalším. Vhodné pro začátečníky a mírně pokročilé. Obsahem kurzu Prodej po telefonu - základy je: 1. část Telefon jako nástroj prodeje 1.1. Rozdíl mezi osobní a telefonickou komunikaci 1.2. Rétorika v telefonu - způsob mluvení, formulace vět, význam hlasu, první dojem 1.3. Typologie - kdo je na druhé straně 1.4. Zvládání námitek 1.5. Kladení otázek a naslouchání 2.část Druhy a struktura telefonátu 2.1. Informační telefonát - pasivní 2.2. Prodej po telefonu - aktivní 2.3. Stížnosti a reklamace [uklidnění zákazníka, zapojení zákazníka, informování zá...
EDUX, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Dovednosti pro úspěšné asistenty/-ky - staňte se účinnou podporou managementu

2018-08-21 - Odneste si soubor v praxi okamžitě uplatnitelných dovedností, které jsou nepostradatelné na každé asistentské pozici Úspěch je velice subjektivní dojem, protože to, co považujete za úspěch, váš nadřízený možná zhodnotí jinak. Nemůžeme vás proto naučit mít úspěch za všech okolností, ale ukážeme vám cestu, jak se mu svou snahou co nejvíce přiblížit. Kurz je určen: asistentky a asistenti   sekretářky a sekretáři   recepční    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: odhalíte své silné a slabé stránky, ve kterých se budete chtít zdokonalovat   osvojíte si pravidla time managementu pro lepší organizaci své práce i činností nadřízeného   naučíte se přirozeně navazovat kontakty   seznámíte se s nejčastějšími chybami v písemné komunikaci   telefonní rozhovor zvládnete s noblesou     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Time, priority and self management - zdravé řízení sebe samých i svého života

2018-08-21 - Moderní time management pro pokročilé, náročně a zvídavé Nestíháte? Chtěli byste vědět, jak lépe nakládat se svým časem, prioritami a energií? Jak být spokojenější v tom jednoduchém slova smyslu? A jak pro sebe najít ten ideální work & life balance? Vydejte se cestou mimořádné produktivity a efektivity. Naučte se ovládat svůj čas namísto toho, abyste byli časem ovládáni.   Nikdy není pozdě – každý den je novým začátkem. Jakou vlastně hodnotu má pro vás den? Co děláte se svými 86 400 sekundami? Zdravý time management je nejen o řízení času, ale také o osobní spokojenosti. Je o radosti z práce a osobního rozvoje, o schopnosti dělat to, co máme rádi, o neustálém nacházení smyslu a odmítání lákavých příležitostí, které bychom však nestíhali, o rovnováze a schopnosti vést spokojený život podle svých představ. Kurz je určen: všichni, kteří již mají povědomí o time managementu   všichni, kteří chtějí být pány svého času    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: uděláte si inventuru svého času a zjistíte, kde máte rezervy   pojmenujete si zloděje svého času a naučíte se s nimi pracovat   podle významnosti a urgentnosti vytyčíte své priority   seznámíte se s „question managementem“ a naučíte se si pokládat správné otázky   naučíte se pracovat s populárními metodami GTD (Getting Things Done), Pomodoro a POSEC     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Nástroje a metody managementu kvality [akreditováno MŠMT]

2018-08-22 - Potýkáte se s problémy při zavádění managementu kvality? Nevíte, jaké správné nástroje použít? Snažíte se a stále se vyskytují problémy? Kurz vám dá možnost nalézt tu správnou cestu. Tým školitelů Vás obeznámí s různými úskalími a možnostmi řešení....
Orbis Technology, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Naučte se konečně psát správně čárky! - získejte jistotu v nejobtížnější oblasti českého jazyka - interpunkci

2018-08-24 - Chybovat je lidské a v psaní čárek to platí více než dvojnásobně. Někdo píše čárek v souvětích nedostatek. Někdo je zase píše i na místech, kam vůbec nepatří, i když by se tam zdály být zcela přirozené. Také se řídíte pravidlem, kde mi klesne hlas, tam udělám čárku? Tak tenhle trik vám vyvrátíme, ale tipů si odnesete spoustu. Zopakujte si pravidla, která jste již od školy zapomněli, a najděte konkrétní odpovědi na otázky, na které vám internetové zdroje odpovídají pouze obecně. Kurz je určen: všem, kteří chtějí získat jistotu v psaní čárek ve větách   copywriterům   pracovníkům marketingu a obchodu   specialistům interní a externí komunikace    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: zopakujete si pravidla pro psaní čárek v dlouhých i krátkých souvětích   získáte konkrétní odpovědi, jak psát čárky ve vámi nejčastěji používaných větách   obdržíte návod, tipy a triky, jak si psaní čárek usnadnit   odejdete s pocitem jistoty, že vaše písemná komunikace je profesionální a bez chyb     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Key Account Management

2018-08-27 - Kurz se zabývá problematikou klíčových zákazníků a péčí o ně. S oblibou se říká, že není ani tak těžké zákazníka získat, jako si jej udržet a primární příčinou ztráty zákazníka je právě nedostatečná zákaznická péče. V průběhu kurzu se dozvíte informace o charakteristických rysech klíčového zákazníka, o metodách jeho získání, jakým způsobem vytvořit strategické plány, jak nastavit péči o zákazníka a jak vytvářet a udržovat dobré obchodní vztahy. * Kurz se zabývá problematikou klíčových zákazníků a péčí o ně. S oblibou se říká, že není ani tak těžké zákazníka získat, jako si jej udržet a primární příčinou ztráty zákazníka je právě nedostatečná zákaznická péče. V průběhu kurzu se dozvíte informace o charakteristických rysech klíčového zákazníka, o metodách jeho získání, jakým způsobem vytvořit strategické plány, jak nastavit péči o zákazníka a jak vytvářet a udržovat dobré obchodní vztahy. Klíčový zákazník   Klíčový zákazník   Firemní strategie   Management   Komunikace se zákazníkem   Praktický nácvik   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



CL220 - Red Hat CloudForms Hybrid Cloud Management

2018-08-27 - Red Hat CloudForms Hybrid Cloud Management teaches you how to perform an initial configuration and setup of Red Hat CloudForms. This course can also help you in your preparation for the Red Hat Certificate of Expertise in Hybrid Cloud Management exam (EX220). Note: Red Hat CloudForms Hybrid Cloud Management (CL220) is a 4-day course that combines concepts from both Red Hat CloudForms Hybrid Cloud Administration (CL216) and Red Hat CloudForms Hybrid Cloud Operations (CL21...
DataScript s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



CL221 - Red Hat CloudForms Hybrid Cloud Management with exam

2018-08-27 - The Red Hat CloudForms Hybrid Cloud Management with exam (CL221) bundle is a combination of the following:   Red Hat CloudForms Hybrid Cloud Management (CL220) course Red Hat Certificate of Expertise in Hybrid Cloud Management exam (EX220)   ...
DataScript s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



EFEKTIVNÍ TELEFONOVÁNÍ a řešení stížností po telefonu pro asistentky, sekretářky a recepční

2018-08-28 - Určeno pro všechny asistentky, sekretářky a recepční, pro které je telefonování (nejen) s klienty důležitá součást jejich práce a potřebují se naučit, jak profesionálně a s elegancí zvládat obtížné situace po telefonu, jako např. řešení stížností. Cíl: * Zvýšit svou sebedůvěru při jednání a komunikaci po telefonu a naučit se efektivně vyřizovat telefonické hovory ke spokojenosti volajícího * Naučit se působit profesionálně a důvěryhodně při jednání (nejen) s klienty po telefonu v obtížných situacích * Získat jistotu při řešení stížností a osvojit si zásady profesionálního vyřizování stížností po telefonu * Vyzkoušet si profesionální telefonování v praxi na modelových situacích Obsah: * Reprezentace společnosti formou telefonu – zásady představování do telefonu u příchozích a odchozích hovorů * Efektivní vedení telefonického hovoru a jeho struktura, která Vám pomůže vyřídit vše potřebné v co nejkratším čase * „Slovníček“ výrazů, které pomáhají vést telefonický rozhovor v pozitivním a konstruktivním duchu * Vnímání stížnosti jako informaci o produktu a službě, kterou může firma/společnost zlepšit * Postup vedení telefonického rozhovoru při přijímání stížnosti * Praktické kroky, jak profesionálně přijmout stížnost tak, aby byl klient/zákazník maximálně spokojen * Profesionální zvládání „obtížného“ volajícího – techniky zvládání agrese, manipulace, obviňování atp. * Zvládání námitek a nesouhlasu volajícího * Praktický nácvik telefonického řešení stížností na modelových příkladech z praxe Metody výuky: Tréninkový seminář je veden velmi interaktivní formou. Účastnice si prakticky vyzkouší a prodiskutují všechna probíraná témata. Součástí tréninkového semináře jsou i skupinové práce, cvičení, hry a zpětná vazba s doporučením pro další rozvoj. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Time Management

2018-08-28 - In today's hectic world, time management is one of the key skills in our professional as well as personal life both for success in meeting our goals with respect to the priorities, and also for life balance and stress resistance. Lea with us to manage your time and set priorities, gain control over your own time and outwit so called "Thieves of time". * In today's hectic world, time management is one of the key skills in our professional as well as personal life both for success in meeting our goals with respect to the priorities, and also for life balance and stress resistance. Lea with us to manage your time and set priorities, gain control over your own time and outwit so called "Thieves of time". Time Management   Time Management   Self-awareness   Leadership   Management   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Systém managementu hospodaření s energií [IA EnMS] – Interní auditor [ČSN EN ISO 50001]

2018-08-28 - =gt; =gt; Získáte znalosti a dovednosti potřebné pro vykonávání funkce interního auditora hospodaření s energií. Seznámíte se praktickou formou s průběhem auditů, jeho dokumentováním a zásadami chování při auditu.Školení je určeno zájemcům o výkon funkce interního auditora systémů managementu hospodaření s energií podle ČSN EN ISO 50001...
TÜV SÜD Czech s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Síla Tvého hlasu # OCHUTNÁVKA

2018-08-28 - Když jdeme hrát na hudební nástroj, automaticky ho předtím naladíme. Když jdeme prezentovat nebo nás čeká důležité jednání, můžeme to samé udělat i s naším hlasem. Potřebujeme, abychom si naladili náš hudební nástroj, tedy naše tělo. Naučíme vás používat všech 5 nástrojů těla, které jsou důležité pro práci s hlasem....
Akademie Light - Podrobnosti o kurzu



Excel - pro administrativní pracovníky

2018-08-30 - Kurz určen všem, kteří již mají alespoň základní zkušenosti s tabulkovým procesorem Excel a potřebují se dále zdokonalit. Mezi témata kurzu Excel patří například práce se složitějšími tabulkami, pokročilá automatizace výpočtů a tipy a triky z praktického používání Excelu. Kurz Excel pro pokročilé je doplněn o ukládání dat z Excelu na webové stránky. Kurz je akreditovaný DVPP....
Computer Agency o.p.s. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 171 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro Ekonomický management
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (12)



 
Novinky & Aktuality

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

Mzdy
mzdy | 2018-06-29 

Modul Mzdy
mzdy | 2018-06-22 

Mzdy | Alfa Software s.r.o.
mzdy | 2018-06-21 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde