Rekvalifikační účetní kurzy
dph dane
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

dph dane

Celkem nalezeno - 346 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro dph dane
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (24)






ÚČETNÍ OPERACE VYJÁDŘENÉ V CIZÍCH MĚNÁCH z pohledu účetního, daňového, z pohledu DPH, vč. problematiky zahraničních pracovních cest

2018-04-20 - Obsah: * Oceňování položek vyjádřených v cizí měně – ocenění dle zákona o účetnictví č. 563/1991 Sb. a zákona o DPH č. 235/2004 Sb. * Účtování o pohledávkách, dluzích, devizových účtech, hotovosti a šecích v cizí měně * Zjištění a zachycení kurzových rozdílů v průběhu účetního období a k rozvahovému dni * Samovyměření DPH při dovozu ze třetích států, při pořízení zboží z EU a při pořízení služeb z EU * Pravidla při poskytování cestovních náhrad při pracovní cestě do zahraničí, vč. vyúčtování cestovních výdajů * Praktické příklady účtování operací v cizí měně, vč. vyúčtování zahraničních pracovních cest, budou probrány na konkrétních příkladech ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Daňově uznatelné náklady – jak obstát před kontrolou z finančního úřadu

2018-04-20 - Číslo akreditovaného kurzu: AK - PV-108 - 2018 Akreditace: MV : Cíl semináře: Problematice daňových nákladů je třeba věnovat patřičnou pozornost, zejména z důvodu správného stanovení základu daně a následně i správného určení daňové povinnosti účetní jednotky. Za nesprávně stanovenou výši daňové povinnosti hrozí nemalé sankce od finančního úřadu...
Aliaves Co., a.s. - Podrobnosti o kurzu



Daně - základy pro praxi

2018-04-23 - * Kurz Daně - základy pro praxi si dává za cíl stručně a přehledně ve 3 dnech seznámit zájemce o daňovou problematiku s daněmi, se kterými se nejčastěji setkáváme - DPH, daň z příjmů a silniční daň. Přednášet a vysvětlovat látku na příkladech z praxe bude daňová poradkyně. Komu je určen: posluchačům, kteří se chtějí orientovat v daňovém systému účetním, které ke své práci potřebují znalost daňového systému ...
Centrum služeb pro podnikání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Pohledávky – právní, účetní a daňové aspekty

2018-04-23 - Na prvním semináři bude lektor simulovat konkrétní postupy od prověření obchodního partnera přes uzavření smlouvy až po vymáhání pohledávky dle právní úpravy v občanském zákoníku a v souvisejících právních předpisech. Po absolvování semináře budete vědět, jaké jsou možnosti zajištění pohledávek a realizace jejich uspokojení v případě exekučního řízení nebo insolvence dlužníka. Lektor poskytne návod, jak sepsat kvalitní smlouvu a jak v konkrétních případech postupovat se zaměřením na praktická a efektivní řešení související zejména se zajištěním a vymáháním pohledávek. Rovněž vás upozorní na novinky v procesních předpisech a jejich dopady do praxe. Na druhém semináři získáte potřebné informace k účetnímu a daňovému postupu u pohledávek, abyste se vyvarovali častých chyb a dovedli jste nalézt optimální řešení z hlediska dopadu na základ daně z příjmů. * 1. seminář: 23. 4. 2018; 9:00–14:00 • Pohledávky, prevence jejich vzniku a efektivní vymáhání aneb jak předcházet neúspěšnému vymáhání a zajistit si efektivně své nároky • Mgr. Jiří Lehečka Prověřování obchodního partnera a jeho solventnosti před uzavřením smlouvy: • justice, insolvenční rejstřík, rejstříky dlužníků, • centrální registr úvěrů. Tvorba kvalitní smlouvy, všeobecných obchodních podmínek a další obchodní dokumentace jako důkazu existence pohledávky: • definice klíčových pojmů a vzájemných práv a povinností (hrazení kupní ceny, dodání zboží a přechod nebezpečí škody na věci, přechod vlastnického práva, reklamace vad), • definice podmínek a mechanismů pro ukončení smlouvy, • nástroje pro zajištění pohledávek a jejich efektivita a nákladovost – zástavní právo, ručení, finanční (bankovní) záruka, zajišťovací převod práva, dohoda o srážkách ze mzdy, • odpovědnost za porušení povinností smluvních stran (např. smluvní pokuta, úroky z prodlení a jejich limitace), • promlčení a význam lhůt u pohledávek, • postoupení a započtení pohledávek, • způsoby řešení sporů (rozhodčí x civilní řízení – výhody a úskalí), • dokazování a průběh řízení. Pohledávky po lhůtě splatnosti a jejich vymáhání v ČR a v členských státech ES: • jak doložit vznik pohledávky, • kvitance, dlužní úpis, splátkový kalendář, • narovnání, • předžalobní upomínka, • předběžné opatření, • návrh na vydání platebního rozkazu, • úrok z prodlení, • náklady řízení, • evropský platební rozkaz, • exekuční řízení. Insolvenční řízení z pohledu věřitele: • praktické poznatky po účinnosti novely insolvenčního zákona, • výkon práva věřitele v insolvenčním řízení, • uspokojení pohledávek v insolvenčním řízení. Diskuze a dotazy. 2. seminář: 24. 4. 2018; 9:00–14:00 • Pohledávky – účetní a daňové problémy • Ing. Jiří Jindrák • shrnutí právních předpisů v oblasti pohledávek, • pohledávky a účetní systém společnosti, • pohledávky z pohledu daně z příjmů právnických osob a zákona o rezervách – zejména: odpisy pohledávek, systém tvorby daňových opravných položek, možnosti daňové optimalizace v oblasti pohledávek, • aspekty DPH v oblasti pohledávek, • kontroly FÚ v oblasti pohledávek, • judikatura soudů k oblasti pohledávek, • praktické tipy, jak předcházet účetním a daňovým chybám v oblasti pohledávek, • změny v souvislosti s novým občanským zákoníkem. Diskuze a dotazy....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



ÚČTOVÁNÍ O MAJETKU pro mírně pokročilé - 3denní

2018-04-23 - 180A. NEHMOTNÝ A HMOTNÝ MAJETEK - účetní a daňové aspekty Cíl: Seznámit se s vymezením, oceňováním a odpisováním nehmotného a hmotného majetku z účetního (účetnictví podnikatelských subjektů) a daňového pohledu. Obsah: Nehmotný a hmotný majetek – daňový pohled * Vymezení odpisovaného majetku z hlediska účetnictví a daní z příjmů * Vztah pojmů v účetnictví a daních k pojmům v občanském zákoníku * Postup při zahájení odpisování, přerušení odpisování * Majetek vyloučený z odpisování * Odpisovatel – resp. kdo může odpisovat hmotný a nehmotný majetek * Stanovení vstupní ceny a změněné vstupní ceny * Volba způsobů odpisování (rovnoměrné, zrychlené, časové, výkonové) * Příklady na výpočet odpisů * Dlouhodobý majetek a DPH, daň z nemovitých věcí a další daně Dlouhodobý nehmotný a hmotný majetek – účetní pohled * Účetní vymezení * Forma pořízení ve vztahu k účetnictví * Ocenění ve vztahu ke způsobu pořízení * Odpisování * Nejčastější chyby v účtování * Analytické účty * Vnitřní směrnice účetní jednotky – povinné a vhodné náležitosti Účetní a daňový pohled ve vztahu ke způsobu financování nehmotného a hmotného majetku * Finanční leasing * Úvěr * Nejčastější chyby Program bude připraven podle aktuálního právního stavu. Lektor: Ing. Petr KOUT, CSc., daňový poradce a Tomáš LÍBAL, účetní poradce Termín konání: 28. 5. 2018 180B. TECHNICKÉ ZHODNOCENÍ A OPRAVY MAJETKU - účetní a daňové aspekty Cíl: Vysvětlit rozdíl mezi opravou (jednorázový náklad) a technickým zhodnocením (náklad v poměrné výši formou odpisu). Obsah: Daňový pohled * Vymezení základních pojmů a vzájemné vazby, včetně vazby na občanský zákoník * Věc, součást věci, příslušenství věci * Movité a nemovité věci * Obchodní majetek * (Dlouhodobý) hmotný a nehmotný majetek * Rozdíl mezi udržováním a opravami hmotného majetku * Odlišnost vymezení technického zhodnocení u hmotného a nehmotného majetku * Opravy a udržování jako daňový náklad * Vliv technického zhodnocení na ocenění majetku, odpisování technického zhodnocení * Opravy, technické zhodnocení a DPH (nárok na odpočet daně, úpravy odpočtu daně) * Nepeněžní příjmy v souvislosti s opravami a technickým zhodnocením * Rezervy na opravy hmotného majetku Účetní pohled (v účetnictví podnikatelských subjektů) * Vymezení technického zhodnocení dlouhodobého nehmotného a hmotného majetku – rozdíly oproti dani z příjmů * Účtování nákladů (výdajů) charakteru technického zhodnocení * Zpracování podkladů pro tvorbu a rozpouštění rezerv na opravy hmotného majetku * Účtování rezerv na opravy hmotného majetku a oprav * Časté chyby Program bude připraven podle aktuálního právního stavu. Lektor: Ing. Petr KOUT, CSc., daňový poradce a Tomáš LÍBAL, účetní poradce Termín konání: 28. 6. 2018 180C. ZATŘIĎOVÁNÍ MAJETKU A SLUŽEB podle statistických klasifikací ve vazbě na daňové z...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Daňová evidence

2018-04-23 - Podnikáte jako OSVČ a chcete umět stanovit správný základ daně pro výpočet daně z příjmu? Garantujeme, že po absolvování kurzu Daňová evidence pro vás daňová evidence bude hračkou....
KURZY SPRINT - Podrobnosti o kurzu



ZATŘIĎOVÁNÍ MAJETKU A SLUŽEB podle statistických klasifikací ve vazbě na daňové zákony a související předpisy

2018-04-23 - Určeno pro manažery, vedoucí pracovníky a referenty ekonomických a investičních útvarů, účetní firem a ostatních subjektů. Cíl: Seznámit účastníky se statistickými klasifikacemi a jejich uplatněním v daňových zákonech, zejména v daních z příjmů a DPH. Kromě konstrukce jednotlivých klasifikací bude rovněž probrána související problematika zatřiďování majetku pro účely daňového odpisování, posuzování vybavenosti – nedílných součástí stavebních děl a výrobních a provozních zařízení ve stavebních dílech, otázky technického zhodnocení versus opravy a údržba a další související problematika. Výklad bude obsahovat upozornění na aktuální stav pro rok 2018 (se zdůrazněním změn a novinek oproti dřívějšímu stavu), na související stanoviska MF a GFŘ, vše v návaznosti na aktuální vývoj legislativy v době konání semináře. Obsah: * Statistické klasifikace * Klasifikace stavebních děl CZ-CC, Klasifikace produkce CZ-CPA, Klasifikace ekonomických činností CZ-NACE a další klasifikace s vazbou na daňové zákony (základní principy konstrukce klasifikací, vazby mezi klasifikacemi, aplikace v daňových zákonech) * Uplatnění klasifikací v daních z příjmů * Aplikace klasifikací při zatřiďování majetku pro daňové odpisování * Soubory movitých věcí, příslušenství dlouhodobého hmotného majetku * Posuzování majetku jako součásti stavebních děl a jako samostatného majetku (rozbor pokynu GFŘ D-22 „k příloze zákona“ a „k § 26 zákona“) * Novinky v oblasti majetku a jeho odpisování, zařazení do užívání či určení vstupní ceny * Konkrétní náplň této části bude přizpůsobena aktuálnímu vývoji legislativy v době konání semináře (budou probrány např. odpisy při zvýšení spoluvlastnického podílu a při odpisování podnájemcem) * Použití klasifikací v zákoně o DPH * Metodika vedoucí k určení zboží a služeb podléhajících snížené sazbě DPH * Rozlišení stavebních a montážních prací pro přenos daňové povinnosti v tuzemsku na příjemce * Použití klasifikace při dodání zboží podle Nařízení vlády a přílohy č. 6 ZDPH * Uplatnění klasifikací v dalších daňových zákonech * Použití klasifikací v dalších daňových zákonech (daň z nemovitých věcí, daň silniční, spotřební a energetické daně, elektronická evidence tržeb a klasifikace ekonomických činností jako doplňující údaj přiznání apod.) * Aktuality * Zdůraznění nových postupů v roce 2018 a seznámení s aktuálními stanovisky MF a GFŘ k probírané problematice, vše v návaznosti na aktuální vývoj legislativy v době konání semináře Metody výuky: Výklad je doplněn promítáním podkladových materiálů a ukázkových příkladů (které účastníci obdrží) prostřednictvím dataprojektoru, možnost diskuze i v průběhu semináře. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Daňové a účetní aspekty darování a dalších forem fundraisingu (vstup na benefiční akce, benefiční prodeje, aukce a dražby apod.)

2018-04-23 - Na semináři si uvědomíte, co fundraisingové aktivity znamenají z pohledu účetnictví a jak se zobrazí v účetní závěrce neziskové organizace. Zjistíte, jak se fundraisingové aktivity promítnou při výpočtu daně z příjmů a v jakých případech mohou přinést organizaci povinnost platit daň z příjmů. Na konkrétních příkladech vám bude ukázáno zaúčtování a promítnutí v dani z příjmů, budete upozorněni i na případné dopady do daně z přidané hodnoty či daně silniční a budete též upozorněni na nutnou smluvní či jinou dokumentaci. Seminář se bude věnovat separátně darování a dalším druhům bezúplatného nabytí (dotace, dědictví,..), dále pak různým druhům prodeje služeb a prodeje předmětů, ať již nakoupených, získaných darem nebo vyrobených ve vlastní dílně, bude se též věnovat různým druhům prodeje – trhy, internet, aukce či dražba. Bude probráno využití veřejné sbírky pro různé fundraisngové aktivity. Budou prodiskutovány možnosti realizace benefiční koncertů, plesů a dalších akcí, benefiční * Daňové a účetní aspekty darování a dalších forem fundraisingu (vstup na benefiční akce, benefiční prodeje, aukce a dražby apod.) Metody fundraisingu a jejich dopad do účetnictví, daně z příjmů a DPH. Darování: • jaké dary lze poskytnout, tedy jaké druhy darů rozlišujeme – peněžní x nepeněžní, účelové x neúčelové, investiční x neinvestiční, • dokumenty provázející poskytnutí daru – smlouva, potvrzení o poskytnutí daru apod., • dárci – podnikatel, rozpočtová či příspěvková organizace, nezisková organizace atd. – mohou uplatnit daňové zvýhodnění při poskytnutí daru, jaké jsou podmínky daňového zvýhodnění a jak se stanovuje, • jak se přijatý dar projeví v účetnictví neziskové organizace, • jak se přijatý dar projeví ve zdanění daní z příjmů neziskové organizace v případě, kdy jde či nejde o veřejně prospěšného poplatníka, • možné účetní a daňové režimy pro různé druhy darů, • evidence darů v neziskové organizaci – co je a není nutné, co je doporučená praxe. Jiné formy bezúplatného nabytí: • dotace – účtování a zdanění, dlouhodobý majetek nabytý z dotace, • dědictví – účtování dědictví ve formě dlouhodobého majetku, drobného majetku, zásob, pohledávek, finančního majetku, atd. – daňové dopady na daň z příjmů, • majetkové vyrovnání s církvemi. Veřejná sbírka (bezúplatné i úplatné plnění): • kdy je veřejná sbírka dle zákona nutná, jak se zřizuje a jaká jsou základní pravidla, • sbírka formou bezúplatných plnění – pokladničky, bankovní účet, • sbírka formou úplatných plnění – prodej předmětů, prodej vstupenek, • jaké jsou dopady prodeje předmětů a prodeje vstupenek na daň z příjmů, DPH a EET bez veřejné sbírky a s veřejnou sbírkou. Úplatná plnění (prodeje předmětů, aukce dražby, vstupné, tomboly,…): • vstup na benefiční akce, • poskytování různých druhů služeb, • benefiční prodej předmětů – nakoupeného zboží, předmětů vyrobených ve vlastní dílně, předmětů přijatých darem, • prodej formou aukce či dražby (vyvolávací cena x konečná cena, kupní cena věci x dar), • prodejní a darovací portály, • je to reklama nebo poděkování dárci? Dotazy a odpovědi....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Jak využívat kontrolní vazby v účetnictví

2018-04-23 - Na semináři vás naučíme nalézt až 90 % chyb v účetnictví, a to zejména těch zásadních. Poradíme vám, jak nastavit váš účetní software pro zvýšení možnosti průběžných kontrol. Vyhledávání chyb si společně odzkoušíme na modelovém příkladu. * • úvod do problematiky, • s jakými situacemi a druhy chyb se můžeme potkat, • kde a jak se mohou chyby projevit, • základní kontrolní vazby mezi rozvahovými a nákladovými účty, • způsob odstranění konkrétních chyb z účetního a daňového pohledu, • prevence proti chybám – jak na ni, • zodpovědné osoby, • tréninkový blok – modelový příklad na vyhledávání chyb, jejich vyřešení a nastavení prevence....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Personální a mzdová problematika v roce 2018 – zkušenosti a praktické poznatky z praxe

2018-04-23 - Na semináři získáte aktuální přehled o změnách, které potřebujete při své práci dobře znát. Dále vás lektor seznámí se svými zkušenostmi z praxe při vedení mzdové a personální agendy pro klienty v soukromé i státní sféře. Očekávat můžete celou řadu názorných příkladů, vzorů i postupů včetně praktické ukázky vyplnění vybraných tiskopisů. * ZÁKONÍK PRÁCE Z POHLEDU PERSONALISTŮ V ROCE 2018: Praktické zkušenosti při přijímání zaměstnanců – požadované doklady v rámci přijímacího řízení • ochrana osobních údajů • zápočtový list, obsah a jeho vydání • osobní dotazník a archivace dokladů • GDPR – ochrana osobních údajů, informování o obsahu pracovního poměru • doručování písemností • co zaměstnavatel není oprávněn požadovat od zaměstnance za informace • výkon práce při mateřské a rodičovské dovolené • uzavírání pracovních poměrů na dobu určitou • výkon práce na dobu určitou u pedagogických zaměstnanců. Dohody o pracích mimo pracovní poměr – co musí zaměstnavatel dodržet, čeho se vyvarovat při uzavírání těchto pracovněprávních vztahů • poznatky z kontrol inspekce práce • rozsah výkonu práce na DPP a DPČ v roce 2018 • nároky zaměstnanců činných na základě DPČ nebo DPP – dovolená, náhrady, příplatky. Dovolená v roce 2018 – princip určení výměry dovolené, dovolená a mateřská dovolená, dovolená při zkrácené pracovní době, dovolená u nerovnoměrně rozvržené pracovní doby, převod zůstatku dovolené z roku do roku • vnitřní firemní předpisy k této problematice • pracovní řád. Celá řada příkladů na výpočet dovolené. Pracovní doba – určení pracovní doby, práce doma, nerovnoměrná pracovní doba, přestávky v práci, evidence pracovní doby v roce 2018, práce přesčas a ve svátek • co kontroluje inspektorát práce • možné sankce za porušení zákoníku práce v oblasti uzavírání pracovněprávních vztahů, čerpání dovolené a evidence o odpracované době. Zaměstnávání občanů EU a cizinců 2018 – změny v zákoně o zaměstnaosti v oblasti zaměstnávání cizinců a občanů EU, vedení evidence, pojem zastřené zaměstnávání, přihlašování a odhlašování občanů EU a cizinců – Úřad práce, cizinecká policie, zdravotní pojišťovny a správy sociálního zabezpečení. Zaměstnanecká karta, karta modrá, krátkodobé sezonní zaměstnávání cizince, systém „Ukrajina“… Úrazové pojištění v roce 2018 – připravovaný zákon o úrazovém pojištění a prováděcí předpisy • povinnosti zaměstnavatelů v agendě úrazového pojištění • poznatky z praxe – plnění náhrad za ztrátu na výdělku po dobu pracovní neschopnosti a další náhrady • možné šetření pracovních úrazů kontrolními orgány • způsobilost zaměstnance k dalšímu výkonu práce po ukončení pracovní neschopnosti pro pracovní úraz nebo nemoc z povolání v roce 2018, vysvětlení důležitých pojmů – pojem pracovní úraz, co je plnění pracovních úkolů, stravování a pracovní úraz, přímá cesta do a ze zaměstnání… MZDOVÁ PROBLEMATIKA V ROCE 2018: Zásady a možné způsoby odměňování zaměstnanců v nestátní a státní sféře v roce 2018 • nové sazby minimální mzdy • zkušenosti z praxe – co často zaměstnavatelé porušují při poskytování mzdy na úrovni mzdy minimální • možné sankce • určování mzdy a platu – mzdový, platový výměr a jeho obsah • dopady nové výše minimální mzdy do dalších právních předpisů. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Daňový specialista - rekvalifikace

2018-04-23 - * Rekvalifikační kurz akreditovaný Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy - číslo akreditace: MSMT-28709/2016-1/690. * Komu je určen: Zájemcům, kteří chtějí ovládat daně, ať už ke své profesi nebo podnikání. Účetním, kteří chtějí udělat posun ve svém oboru. Nezaměstnaní mohou kurz získat ZDARMA přes úřad práce - pro bližší informace nás kontaktujte. Bonus: Posluchači kurzu od nás získají publikaci Daňové zákony 2018 od Hany Markové. ...
Centrum služeb pro podnikání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Daňová evidence (dříve jednoduché účetnictví) - rekvalifikace

2018-04-23 - Rekvalifikační kurz akreditovaný Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy - číslo akreditace 17784/2013-1/410 Délka kurzu: 40 vyučovacích hodin * Pro bližší informace ohledně financování přes ÚP nás neváhejte kontaktovat * V kurzu Daňová evidence dříve nazývaném jednoduché účetnictví Vám vysvětlíme lidským způsobem , jak na daňové přiznání. Naučíme Vás zaznamenávat příjmy a výdaje za účelem zjištění dílčího základu daně z příjmů. Vysvětlíme Vám rozdíl mezi příjmy zdanite...
Centrum služeb pro podnikání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Daňová kontrola transferových cen v současné praxi

2018-04-23 - Na semináři si na základě úvodního přehledného výkladu problematiky a následně formou řešení modelové daňové kontroly (tj. na simulaci detailně zpracované konkrétní situace) ukážete, jak můžete, jako zástupce daňového subjektu, úspěšně přistoupit ke kontrole převodních cen, zahájené správcem daně. Seminář se bude týkat nejnovější správní praxe při vedení kontroly a bude objasňovat zájmy a povinnosti poplatníka, poradce a správce daně. Zvolená forma případové studie poukáže na optimální způsoby a formy spolupráce a argumentace. Na semináři bude věnována pouze okrajová pozornost metodice tvorby transferových cen, částečně se seznámíte s optimální strukturou a formou dokumentace. Cílem semináře bude primárně následné zaměření na kontrolní praxi a vývoj argumentace při případné kontrole. Snahou přednášejících je argumentovat zejména na základě širokých zkušeností z kontrol a reagovat na podněty posluchačů. Přednášející vám poskytnou rozšiřující praktické znalosti proble * 9:00–12:00 • shrnutí aktuálního legislativního rámce a judikatorní praxe v rámci ČR, EU a OECD, • transferové ceny z hlediska metod a zdokumentování v běžné korporátní praxi, • prezentace modelového zadání situace před zahájením kontroly. 13:00–16:00 • proces daňové kontroly a možné varianty argumentace pro unesení důkazního břemene poplatníka, • diskuze nad možnými závěry vzhledem ke vzneseným argumentům, • diskuze nad podněty posluchačů....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Pohledávky – účetní a daňové problémy

2018-04-24 - Na semináři vám lektor představí komplexní pohled na oblast pohledávek v jejich daňových a účetních souvislostech se zdůrazněním praktických dopadů zákonných ustanovení v denní praxi podnikatelských subjektů. Pozornost bude věnovat také změnám, které přinesly novely daňových a účetních předpisů a související předpisy. * • shrnutí právních předpisů v oblasti pohledávek, • pohledávky a účetní systém společnosti, • pohledávky z pohledu daně z příjmů právnických osob a zákona o rezervách – zejména: odpisy pohledávek, systém tvorby daňových opravných položek, možnosti daňové optimalizace v oblasti pohledávek, • aspekty DPH v oblasti pohledávek, • kontroly FÚ v oblasti pohledávek, • judikatura soudů k oblasti pohledávek, • praktické tipy, jak předcházet účetním a daňovým chybám v oblasti pohledávek, • změny v souvislosti s novým občanským zákoníkem. Dotazy, diskuze. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



IFRS – finanční nástroje

2018-04-24 - Na semináři se seznámíte se základy v oblasti účtování finančních aktiv a závazků v oblasti IFRS i s aktuálním vývojem v této oblasti. * IAS 39 FINANČNÍ NÁSTROJE – ÚČTOVÁNÍ A OCEŇOVÁNÍ: • rozdělení finančních aktiv a závazků do portfolií, • oceňování a účtování finančních nástrojů, • efektivní úroková míra, • účtování k datu obchodu, respektive k datu vypořádání, • deriváty, jejich vymezení, členění a použití, • zajišťovací účetnictví. IFRS 9 FINANČNÍ NÁSTROJE: • nový standard platný v oblasti finančních nástrojů platný od 1. 1. 2018, • rozdíly oproti standardu IAS 39, • aplikace IFRS 9 zejména pro podnikatelské subjekty. IFRS 7 FINANČNÍ NÁSTROJE – ZVEŘEJNĚNÍ: • základní rozdělení finančních aktiv a závazků ve výkazu o finanční pozici, • povinné položky ke zveřejnění, • nejčastější chyby v oblasti zveřejnění při provádění auditu účetní závěrky. IFRS 13 REÁLNÁ HODNOTA: • standard, který upravuje oceňování reálnou hodnotou. Součástí semináře je řešení praktických příkladů, včetně zdůraznění problémů, které mohou vzniknout při auditu daných oblastí účetní závěrky. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 346 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro dph dane
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (24)



 
Novinky & Aktuality

Mzdy
mzdy | 2017-11-01 

Stát pošle poště 800 milionů za ztrátové služby. Zaměstnancům vzrostou mzdy říká Chovanec
mzdy | 2017-03-03 
Že za ztratove služby pošte pošle penize stat domluvili ministri Chovanec a Babiš. Pul miliardy ma jit na vyšši vyplaty zamestnancu.

Vedení účetnictví | Praha | avanibusiness.cz
účetnictví | 2017-03-01 
Spolehlive a rychle zpracujeme dane. Vedeni ucetnictvi a mezd online. Poradenstvi. Vedeni ucetnictvi dane mzdy. Poradenstvi

Šance na podnikání nejen pro nezaměstnané
mzdy | 2017-03-01 
#8222 Projekt podnikatelsko-zamestnaneckych družstev je zameren na podporu podnikani pro osoby ohrožene na trhu prace. System podpory je nastaven tak aby co nejvice pomohl všem zajemcum o zahajeni podnikani. Je urcen všem kteri by si chteli otestov

Vláda schválila zvýšení nemocenské při dlouhodobé pracovní neschopnosti
nemocenské | 2017-02-28 
Vlada schvalila zvyšeni nemocenske pri dlouhodobe pracovni neschopnosti lt br gt Vlada dnes projednala navrh MPSV ktery zlepši socialni situaci lidem pri dlouhodobe pracovni neschopnosti. Opatreni zajisti zmirneni ekonomickeho dopadu zpusobneho

Vláda rozhodla o příspěvku na opravy silnic či růstu nemocenské
nemocenské | 2017-02-28 
Praha - Vlada na svem dnešnim zasedani rozhodla o trimiliardove financni pomoci krajum na opravy silnic nižšich trid. Kabinet take rešil otazku rustu nemocenske dlouhodobe

Archiv nabídky pracovních míst Účetní do Oddělení účetnictví
účetnictví | 2017-02-28 
07.02.2017 Archiv nabidky pracovnich mist | Nabidka plati do 24. unora 2017 Statni fond životniho prostredi ceske republiky vyhlašuje vyberove rizeni na pozici ucetni do Oddeleni ucetnictvi Hledame otevrenou komunikativni a peclivou osobnost ktera by

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde