Rekvalifikační účetní kurzy
dalsi pravni normy
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

dalsi pravni normy

Celkem nalezeno - 424 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro dalsi pravni normy
STRANA | (1) první << ... | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29| ... >> poslední (29)






Jak zadávat veřejné zakázky v otevřeném řízení a ZPŘ, novinky v právní regulaci zadávání veřejných zakázek

2019-05-31 - Číslo akreditovaného kurzu: AK - PV-300 - 2015, Název akreditace: Veřejné zakázky - aktuality a praxe Akreditace: MV : Zadávání veřejných zakázek je sice ze zákona (zákon o zadávání veřejných zakázek - ZZVZ) striktně formalizovaný proces, zadavateli v něm ale není předepsán přesný harmonogram co a jak vykonat. V některých souvislostech jsou meze...
Aliaves Co., a.s. - Podrobnosti o kurzu



Audit informačních systémů dle zákona o kybernetické bezpečnosti

2019-06-03 - Kurz je určen pro pracovníky orgánů a organizací veřejného sektoru veřejné správy vykonávající práce v oblasti interního auditu zejména na pozici asistent auditora pro informační systémy nebo na pozici vedoucí interního auditu. Kurz je součástí jednotné odborné přípravy pro profesi interní auditor veřejné správy, kde navazuje na čtrnáctidenní rekvalifikační kurz ČIIA se základní všeobecnou kvalifikací. Kurz se opírá především o zákon o kybernetické bezpečnosti. Cíl semináře Kurz zajistí základní znalosti, které jsou potřebné k formulaci požadavků pro provedení auditu informačních systémů prostřednictvím dodavatele a znalosti nutné k odborné komunikaci, kontrole průběhu auditních prací a přebírání auditních výstupů zajišťovaných pro útvar interního auditu orgánu nebo organizace veřejného sektoru dodavatelským způsobem. Kurz zajistí kvalifikaci cílové skupiny ve specializaci na audit různých informačních systémů, využívaných v procesech správy a řízení předmětu činností orgánů a organizací veřejného sektoru v souladu se zákonem o kybernetické bezpečnosti 181/2014 Sb. Obsah semináře Den 1 a 2 – Zákon o kybernetické bezpečnosti. Zákon o kybernetické bezpečnosti, související vyhlášky a nařízení vlády. Identifikace aktiv a analýza rizik. Způsoby naplnění organizačních opatření. Způsoby naplnění technických opatření. Požadavky na audit, jeho rozsah a zaměření. Den 3 – Audit vybraných oblastí řízení IT. Řízení outsourcingu dodávaných služeb (smluvní vztahy, povinnosti a práva, dopady outsourcingu). Testování aplikací (druhy testů, způsoby testování, ověřování závěrů testů). Hodnocení architektury řešení (hodnocení technických důvodů pro volbu JŘBÚ – příklady). Den 4 – Rámec pro řízení IT přesahující požadavky zákona. Správa a řízení provozních procesů informačních technologií. Governance v oblasti IT. Plánování a organizace IT. Vývoj a nákup IT systémů. Provoz IT systémů. Monitoring a dohled nad IT systémy. Den 5 – Praktické cvičení a test. Případová studie provedení auditu IT formou outsourcingu. Diskuse a dotazy. Závěrečný test (2 hodiny / 20 otázek se třemi variantními odpověďmi z nichž jedna je vždy správná)....
Český institut interních auditorů, z.s. - Podrobnosti o kurzu



Sanitace a ochranný systém proti výskytu škůdců ve stravovacích provozovnách včetně praktických ukázek a řešení

2019-06-03 - Seminář vás seznámí se správnými postupy při sanitaci a s principy systému DDD (dezinfekce, dezinsekce, deratizace) ve stravovacích provozech. Odnesete si informace o volbě přípravků a pomůcek k dezinfekci, o správné hygieně rukou, o vazbě na HACCP i o metodách vlastní kontroly bez laboratoře. Problematika boje proti škůdcům bude předvedena i na názorně a na příkladech z praxe. * • získání informací o rizicích spojených s nevhodnou sanitací a systémem DDD ve stravovacích provozovnách, • správná hygiena rukou, • volba vhodných přípravků pro čištění a pomůcek, • volba vhodných pomůcek pro sanitaci, • integrovaný boj proti škůdcům, • praktické ukázky a řešení pro stravovací provozovny, • diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Nabývání nemovitostí – specifika asset deal a share deal – právní a daňový pohled

2019-06-04 - Účastníci budou provedeni procesem nabývání nemovitostí, při kterém se mj. dozví, jaké jsou rozdíly mezi asset dealem a share dealem a jaké jsou výhody a nevýhody těchto způsobů nabývání nemovitostí. Účastníci získají přehled o tom, jak postupovat při nabývání nemovitostí, jak minimalizovat rizika spojená s investicemi do nemovitostí a čeho se při nabývání nemovitostí vyvarovat. Právní výklad bude doplněn o daňové dopady nabývání nemovitostí. * 9:00–12:00 • Právní pohled • Mgr. Tomáš Běhounek a Mgr. Tereza Chalupová • vymezení asset deal a share deal, • prověrka (due diligence), • předsmluvní odpovědnost a Letter of Intent, • asset deal: podstata a struktura, převod vlastnického práva k nemovitostem, • share deal: podstata a struktura, SPV (special purpose vehicle), převod podílu a akcií; prohlášení převodce a odpovědnost za vady, developerské projekty, specifika převodů projektové dokumentace, územního rozhodnutí, stavebního povolení, • příklady z praxe aj., 12:15–14:00 • Daňové dopady • Ing. Lenka Zachardová • srovnání asset deal a share deal, • prověrka (finanční a daňová due diligence), • Letter of Intent: důležité daňové a finanční body, • asset deal: důležité daňové aspekty, • share deal: důležité daňové a finanční aspekty smlouvy, výpočet kupní ceny; prohlášení převodce a odpovědnost za vady, • příklady z praxe aj. Diskuze a dotazy účastníků....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Průběh veřejnosprávní kontroly v režimu zákona o kontrole

2019-06-05 - Pro všechny úrovně Určeno pro Interní auditory a kontrolory vykonávající veřejnosprávní kontrolu příspěvkových organizací a příjemců veřejné finanční podpory (dotací) a také pro vedoucí zaměstnance příspěvkových organizací a dalších kontrolovaných osob. Cíl semináře Seznámení se zákonem č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolním řádem) a jeho praktickým uplatněním při provádění veřejnosprávní kontroly. Vysvětlení práv a povinností nejen kontrolujících, ale také kontrolovaných včetně práva podat námitku proti kontrolním zjištěním. Obsah semináře Systém finanční kontroly. Vybraná ustanovení zákona o finanční kontrole (v aktuálním znění). Zásadní ustanovení zákona o kontrole. Průběh veřejnosprávní kontroly podle zákona o kontrole, protokol o výsledku kontroly. ...
Český institut interních auditorů, z.s. - Podrobnosti o kurzu



Trestní odpovědnost právnických osob, prevence podvodů v organizaci

2019-06-07 - Poskytnout účastníkům semináře praktické zkušenosti z odhalování a prevence podvodů ve společnostech. Představit efektivní nástroje prevence podvodů, které umožňují účinně odhalovat a zároveň minimalizovat riziko vzniku podvodného konání v organizaci. Poukázat na změny v trestní odpovědnosti právnických osob, představit úlohu vedení společnosti v prevenci, odpovědnosti managementu a statutárních orgánů společnosti a důsledky porušování jejich odpovědnosti. * • zákon o trestní odpovědnosti právnických osob, • definice podvodů v legislativě a judikatuře – charakteristika podvodů, škody, tresty, • proč potřebujeme kontrolní systém proti podvodům, • úloha statutárních orgánů a managementu v prevenci podvodů, • důsledky porušení povinností zaměstnanců a statutárních orgánů, • odpovědnost zaměstnanců a statutárních orgánů za škodu, • jak na prevenci podvodů – jednotlivé nástroje detekce a prevence podvodů, • doporučení na zlepšení kontrolního systému, • dotazy a diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Pracovní právo v roce 2019 – refresh klíčových oblastí a informace o novele zákoníku práce

2019-06-07 - Cílem semináře je poskytnout základní přehled platných pravidel při zaměstnávání v roce 2019. V rámci semináře budou postupně probrány klíčové oblasti zákoníku práce. Základy právní úpravy budou doplněny praktickými poznámkami a příklady jak ze soudní praxe, tak z advokátní praxe přednášejícího. Seminář tedy bude zaměřen na základní orientaci v zákoníku práce a na možnosti, které zaměstnavatelům aktuálně nabízí. Pokud bude v době konání semináře již schválena připravovaná novela zákoníku práce, bude seminář zaměřen přednostně na změny v právní úpravě. * • vznik pracovního poměru – pracovní smlouva, zkušební doba, doba určitá, • změny pracovního poměru – převedení na jinou práci, pracovní cesta, dočasné přidělení, • skončení pracovního poměru – dohoda, výpověď, okamžité zrušení, zrušení ve zkušební době, odstupné, • dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr, • pracovní doba a její rozvržení a evidence, doba odpočinku, • mzda, plat a odměna z dohody, • minimální a zaručená mzda, zákonné příplatky, • nejdůležitější překážky v práci na straně zaměstnance i zaměstnavatele, • dovolená, její druhy, výměra a čerpání, • náhrada škody. Dotazy a diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Smlouvy a další instituty občanského zákoníku a zákona o obchodních korporacích v daních a účetnictví

2019-06-10 - Lektorka vám vysvětlí, že zdaleka ne vše, co je po právní stránce v pořádku, je v pořádku i daňově a účetně, resp. je tím nejvýhodnějším z tohoto pohledu. Výklad je vhodný nejen pro právní veřejnost, zaměří se na to, jak správně koncipovat smlouvu či jinou právní skutečnost; ale i pro daňové a účetní pracovníky, aby věděli, na co se zaměřit při zkoumání právních dokumentů a jak vše má být správně promítnuto do účetnictví a daní. Předmětem výkladu nejsou ryze právní otázky, ale správné uchopení soukromého práva občanského i práva obchodních korporací s ohledem na správné vykázání v účetnictví a daních a na optimalizaci (tj. nejde např. o výklad o tom, jak má vypadat kupní smlouva, ale kde jsou úskalí této smlouvy z pohledu účetního a daňového). Seminář se bude zabývat i novelou občanského zákoníku, pokud bude do data konání semináře legislativní proces dokončen. * Smluvní právo podle občanského zákoníku: Sjednocení smluvních typů do jednoho zákoníku • přechodná ustanovení (Jaké smlouvy doběhnou dle starého práva a jaké se již řídí novým občanským zákoníkem? Jak je to řešeno v daňovém právu?). Daňové a účetní aspekty smluv: Co nesmí ve smlouvách chybět, aby bylo daňově a účetně vše v pořádku • jak správně formulovat a optimalizovat ustanovení, která mají či mohou mít dopad do daní • různé varianty těchto ujednání a jejich daňové a účetní důsledky (daň z příjmů, DPH, daň z nabytí nemovitých věcí, daň z nemovitostí) • důkazní břemeno v daňovém řízení – prokazování. Zaměřeno zejména na tyto druhy smluv a vztahů: Smlouva o dílo • kupní smlouva včetně koupě nemovité věci a prodeje závodu • směna • darování • nájem a pacht • úvěr, zápůjčka, výpůjčka a výprosa s ohledem na velké změny v daních z příjmů od roku 2015 dosud • postoupení pohledávky • zprostředkování • smlouva o společnosti (staré smlouvy o sdružení) • tichá společnost • pojištění • závazky z deliktů (náhrady majetkové újmy) • bezdůvodné obohacení aj. Další instituty a jejich účetní a daňové dopady: Závdavek • jistota při nájmu bytu a její úročení • promlčení, prekluze a dopady do opravných položek v účetnictví a daních • nemovité věci – podklady pro správné zachycení pozemků, staveb, jednotek, práva stavby a dalších věcných práv v účetnictví a daních • součást a příslušenství věci • okamžik nabytí právního/ekonomického vlastnictví • spoluvlastnictví a rozdělování příjmů a výdajů • výhrada vlastnictví • absolutní a relativní neplatnost, okamžik zachycení do účetnictví a daní • narovnání aj. Obchodní korporace: Převod podílu v korporaci • pracovní poměr versus smlouva o výkonu funkce člena statutárního orgánu versus podíl na zisku • podíl na likvidačním zůstatku • vypořádací podíl • zpráva o vztazích (ovládané osoby) • základní kapitál versus příplatek mimo základní kapitál versus půjčka/úvěr od společníka – výběr vhodné varianty, daňová omezení aj....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Povinnosti interních auditorů dle AML zákona

2019-06-10 - Pro všechny úrovně Určeno pro Seminář je určen pro AML a compliance pracovníky, interní auditory, resp. pro všechny další tzv. povinné osoby dle zákona č. 253/2008 Sb., o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu, ve znění pozdějších předpisů. Cíl semináře Cílem semináře je objasnit smysl a účel opatření proti praní špinavých peněz a financování terorismu a současně i mezinárodních sankcí v činnosti tzv. povinných osob , a dále seznámit účastníky se základními pojmy a povinnostmi, které vyplývají z aktuální právní úpravy oblasti AML/CFT. Obsah semináře Právní úprava opatření proti praní špinavých peněz a financování terorismu, základní pojmy. Relevantní mezinárodní instituce. Činnost a role Finančního analytického úřadu, mezinárodní spolupráce. AML zákon v aktuálním znění, připravovaná legislativa. Povinné osoby – přehled hlavních povinností dle AML zákona, zejména identifikace a kontrola klienta, oznamování podezřelých obchodů, školení zaměstnanců atd. Hodnocení rizik na úrovni povinných osob. Mezinárodní sankce. ...
Český institut interních auditorů, z.s. - Podrobnosti o kurzu



Postup kontroly podle zákona č. 255/2012 Sb., kontrolního řádu a souvisejících předpisů

2019-06-11 - Na semináři se seznámíte s právy a povinnostmi kontrolujících i kontrolovaných, které jsou obsaženy nejen v kontrolním řádu, ale také v dalších právních předpisech. * Postup kontroly podle zákona č. 255/2012 Sb., kontrolního řádu a souvisejících předpisů Výklad zákona a souvisejících právních předpisů, podle nichž postupují kontrolní orgány veřejné správy, doplněno řadou příkladů z praxe. Praktický postup kontrolujících • vyloučení pro podjatost • vyžádání podkladů • protokol o kontrole, vyřizování námitek, oprava nesprávností v protokolu o kontrole a došetření věci • mlčenlivost a zveřejňování informací • předávání informací dalším orgánům. Přestupky kontrolovaných a povinných osob po novele zákona. Aplikace části první a čtvrté správního řádu v průběhu kontroly: Postup v souladu se základními zásadami správního řádu při kontrole, ustanovení SŘ, která se použijí při kontrole obdobně, v rozsahu, který není upraven v kontrolním řádu, ustanovení SŘ, která se použijí přiměřeně. Bude vysvětlen např. rozsah poučení kontrolované osoby, podjatost, jednací jazyk, náležitosti podání (např. námitek proti kontrolnímu zjištění), počítání času, nahlížení do spisu aj. Související právní předpisy vč. občanského zákoníku, obchodní tajemství, pořizování zvukových nebo obrazových záznamů, utajované informace, osobní údaje vč. změny v souvislosti s GDPR, pracovní podmínky kontrolujících, předávání informací dalším orgánům, oznamování podezření na trestný čin. Diskuze k procesně právní úpravě kontroly. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Porovnání podnikání fyzické vs. právnické osoby z daňového a účetního hlediska včetně optimalizačních propočtů

2019-06-11 - Na semináři se seznámíte s rozdíly mezi podnikáním jako osoba samostatně výdělečně činná (fyzická osoba – podnikatel) a podnikáním jako právnická osoba. Jednotlivé formy podnikání budou podrobně popsány z daňového a účetního hlediska, budou popsány jejich výhody a nevýhody. Seznámíte se s dopady těchto forem podnikání na dědictví, exekuce, nemocenské dávky, podporu v nezaměstnanosti aj. Výklad vyjde z právní úpravy daných forem podnikání a porovná jednotlivé druhy podnikatelských právnických osob, budou probrány právní aspekty jednotlivých forem (povinné vklady, oznamovací povinnost, zveřejňování, přístup k financím, ručení, rizika atd.). Budou uvedeny podmínky pro změnu formy podnikání a postup převodu mezi formami FO a PO navzájem, nebude opomenut ani souběh podnikání jako fyzické a právnické osoby a jeho úskalí. Velký důraz bude kladen na optimalizaci – legální dosažení úspory na dani z příjmů a pojistném s ohledem na možná rizika zvolené formy včetně rizika zneužití práva, účetní * Základní charakteristiky forem podnikání, stručný právní rámec: Fyzická osoba – podnikatel (OSVČ) • právnické osoby (obchodní korporace) – společnost s ručením omezeným, akciová společnost, veřejná obchodní společnost, komanditní společnost, družstvo • zřízení živnostenského listu, založení a vznik společnosti včetně novely soudních poplatků (zrušení), přístup k financím vlastníka, přístup k cizím zdrojům, oznamovací a zveřejňovací povinnost, rizika podnikání, ručení a odpovědnost, důvěryhodnost a image OSVČ/obchodní společnosti, omezení jednotlivých druhů podnikání • dopady na další oblasti – dědictví, exekuce, nemocenské dávky, podpora v nezaměstnanosti aj. • ochrana majetku fyzické osoby a možné řešení • shrnutí hlavních výhod a nevýhod pro jednotlivé formy podnikání. Porovnání daňového a účetního hlediska jednotlivých forem podnikání: Daň z příjmu fyzických osob (příjmy z podnikání, příjmy z pronájmu, příjmy ze zaměstnání či odměna statutárního orgánu z vlastní společnosti, možnost uplatnění paušálních výdajů, výše daně z příjmů, uplatnění odpočtů a slev) • daň z příjmu právnických osob (daň z příjmů, srážková daň z podílů na zisku, mzda či odměna jako náklad společnosti a uplatnění příslušných odpočtů a slev, rozdíl zdanění v jednotlivých formách obchodních korporací) • zdravotní pojištění a sociální zabezpečení (jako zaměstnanec vs. OSVČ) • daňově uznatelné výdaje – rozdíly u právnické a fyzické osoby • daňová optimalizace • vedení daňové evidence • vedení podvojného účetnictví – povinné podvojné účetnictví u právnických osob a u některých fyzických osob • rozdíly v sankcích dle účetních a daňových předpisů • obchodní majetek, osvobození při následném prodeji a vliv na optimalizaci • aktuální stanoviska České daňové správy, závěry Koordinačních výborů, judikatura – důraz na nejnovější z posledního roku. Přechod z fyzické osoby na právnickou a naopak, souběh: Jednorázový či postupný přechod • postup při přechodu, převody majetku, zaměstnanců, obchodních vztahů, stanovení cen • možnost souběžného podnikání na FO i PO – výhody, nevýhody, rizika včetně problému vzájemných vztahů a způsobu jejich zdanění (odměna za práci společníka jako příjem ze závislé činnosti, ceny obvyklé atd.) • judikatura ke zneužití práva. Varianty zdanění a souvislý a komplexní ilustrativní příklad s konkrétními propočty a optimalizacemi: Fyzická osoba podnikatel (pracující sám, se zaměstnanci, se spolupracujícími osobami či rodinnými příslušníky, se společníky – smlouva o společnosti (dříve o sdružení), propočty rozdělení příjmů, uplatnění výdajů) • fyzická osoba – pronájem majetku do „své“ společnosti • fyzická osoba – odměna členovi statutárního orgánu (jednatel, člen představenstva, …) versus mzda, aktuální judikatura k nepovoleným souběhům, odvody, pojistné včetně pojištění zákonného • fyzická osoba – odvody na zdravotní a sociální zabezpečení • výpočet daně z příjmů právnických osob, uplatnění mz...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Katastr nemovitostí - aktuálně a v praxi

2019-06-11 - Odborný program semináře: * katastr nemovitostí jako veřejný seznam * vztah katastru nemovitostí a základního registru územní identifikace, adres a nemovitostí, * dopady nařízení GDPR do katastru nemovitostí (ochrana osobních údajů) - novela vyhlášky o poskytování údajů z katastru nemovitostí od 1. 1. 2019 * předmět evidence katastru nemovitostí v důsledku uplatnění zásady, že stavba je součástí pozemku * stavba jako součást pozemku, stavba jako součást práva stavby, stavba součástí liniové stavby, samostatná stavba * zápis údajů o budově, včetně vlastnického práva rozestavěné budovy, dočasné budovy, jednotky, druhy zápisů práv (vklad, záznam a poznámka), zápisy jiných údajů * listiny pro zápis do katastru, se zvláštním zřetelem na výmaz práv a poznámek * vkladové řízení, náležitosti návrhu na vklad (i elektronického), přílohy návrhu, zahájení vkladového řízení bez návrhu informace o plombě, služba sledování změn * přezkum soukromé listiny a veřejné listiny ve vkladovém řízení, včetně přezkumu nabytí účinnosti smlouvy uveřejněním smlouvy v registru smluv * registr smluv v praxi katastrálních úřadů, stanoviska ČÚZK k registru smluv * lhůta pro rozhodnutí o povolení vkladu podle správního řádu (význam lhůty, po kterou nelze povolit vklad) * duplicitní zápis vlastnického práva a možnosti jeho odstranění * poznámky a upozornění v katastru nemovitostí * revize údajů katastru nemovitostí (novela katastrální vyhlášky č. 87/2017 Sb. přechodná ustanovení katastrálního zákona, odstraňování zápisů na nežijící nebo neznámé vlastníky, ukázky zápisu těchto poznámek a upozornění * nová judikatura po 1. 1. 2014 týkající se věcných práv k nemovitostem * diskuse a odpovědi na dotazy ...
Agentura BOVA - RNDr. Ivana Hexnerová - Podrobnosti o kurzu



Elektronizace v právu - od sjednávání smluv, přes dokazování, chatboty po smart contracts

2019-06-11 - semináře: * Právní jednání na internetu - závaznost právního jednání na internetu - identifikace jednajících osob - IP adresy * Elektronická kontraktace - sjednávání smluv elektronicky - závaznost smluv sjednaných elektronicky * smlouvy sjednané e-mailem a přes webové formuláře * Sjednávání smluv prostřednictvím nových technologií - umělá intelligence, chatboti a odpovědnost za jednání učiněné umělou inteligencí nebo chatbotem * Smart contracts - právní závaznost smart contracts - příklady smart contracts * Dokazování a informační technologie - dokazování prostřednictvím elektronických důkatů - jako důkaz - nelegálně získané důkazy za pomocí informačních technologií a možnost jejich použití - důkazy získané porušením ochrany soukromí a ochrany osobních údajů - přímé nároky vyplývající z GDPR ...
Agentura BOVA - RNDr. Ivana Hexnerová - Podrobnosti o kurzu



Postavení jednatele – právní, účetní a daňový pohled

2019-06-12 - Na semináři vám lektoři objasní postavení jednatele a jeho odpovědnost z právního hlediska i možnosti nastavení smlouvy o výkonu funkce. Z účetního a daňového pohledu se dozvíte, jak zdaňovat odměny jednatele a související benefity včetně daňové uznatelnosti těchto nákladů pro společnost. * 9:00–12:00 • Právní část • Mgr. Lola Laštovičková, JUDr. Eva Dvořáková • postavení jednatele ve společnosti a vztah k ostatním orgánům, • předpoklady vzniku funkce, • vznik a zánik funkce, • jednání za společnost, • jednatelé jako kolektivní orgán, • smlouva o výkonu funkce včetně odměňování a souvisejících benefitů, • přípustnost souběhu funkcí ve světle nálezu Ústavního soudu ÚS 190/15, • zákaz konkurence, • pravidla při střetu zájmů, • povinnost jednat s péčí řádného hospodáře (včetně compliance především v souvislosti se soudní praxí našich sousedů) a následky jejího porušení. 13:00–14:00 • Účetní a daňová část • Mgr. Ing. Markéta Pravdová, Ing. Lenka Zachardová • postup při zdaňování odměny jednatele a souvisejících benefitů, • nemoc, dovolená a tzv. překážky v práci, • cestovní náhrady, • specifika jednatelů – nerezidentů, • odměna jednatele a související benefity jako daňově uznatelný náklad pro společnost, • problematika spojených osob, • problematika bezúplatného výkonu funkce, • dotazy a diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Audit klíčových oblastí veřejné správy

2019-06-12 - Interní auditory (příp. kontrolory) orgánů veřejné správy a samosprávy (a jimi zřizovaných organizací). Zařazení v systému odborné certifikace na úrovni – Interní auditor ve veřejné správě– junior. Cíl semináře Seznámit posluchače s metodologií související s auditem veřejných zakázek, auditem vnitřního kontrolního systému a auditem majetku. Objasnit postupy prací při auditu veřejných zakázek, auditu majetku a auditu vnitřního řídícího a kontrolního systému. Vytyčit hlavní oblasti při provádění auditu veřejných zakázek, auditu majetku a vnitřního řídícího a kontrolního systému. Poukázat na nejčastější chyby z praxe výše popsaných oblastí. Obsah semináře Metodologie pro interní audit - výklad a použití normativní aktů v souvislosti s výkonem auditů veřejných zakázek, majetku a vnitřního řídícího a kontrolního systému - vytyčení nejdůležitějších částí relevantní legislativy ve spojitosti s výše uvedenými normativními akty Audit zadávání veřejných zakázek - Stručný výklad zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách - Základní terminologie zákona - Základní zásady - Druhy zadávacích řízení - Zadávací dokumentace - Nejčastější pochybení na straně zadavatele - Dělení předmětu veřejné zakázky a jiné Audit majetku - stručný přehled platných právních předpisů souvisejících s majetkem organizace - vymezení a rozdělení majetku dle platné legislativy - evidence majetku v účetnictví, jeho zařazování a oceňování - praktické příklady při problémech s oceňováním majetku organizace Audit vnitřního řídícího a kontrolního systému - Základní principy a cíle vnitřního řídícího a kontrolního systému - Základní pojmy související s hospodárností, efektivností a účelností (3E) - Řízení rizik, jejich hodnocení a eliminace v souvislosti s VŘKS - Nejčastější pochybení hospodaření v orgánech veřejné správy na ukázkách kontrolních orgánů...
Český institut interních auditorů, z.s. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 424 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro dalsi pravni normy
STRANA | (1) první << ... | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29| ... >> poslední (29)



 
Novinky & Aktuality

Rostou mzdy roste riziko
mzdy | 2019-01-14 

Mzdy a personalistika | Money
mzdy | 2018-11-29 

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde