Rekvalifikační účetní kurzy
route bootcamp smerovane site
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

dalsi pravni normy

Celkem nalezeno - 420 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro dalsi pravni normy
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (29)






Lektor dalšího vzdělávání, rekvalifikace MŠMT ČR

2019-01-18 - Chcete obdržet celostátně uznávané osvědčení o profesní kvalifikaci „Lektor dalšího vzdělávání“ [akreditováno MŠMT], aniž byste trávili několik let ve školních lavicích? Rekvalifikační kurz je určen všem, kteří chtějí získat znalosti, schopnosti a dovednosti pro práci lektora dalšího vzdělávání. Je vhodný pro manažery a vedoucí pracovníky, interní školitele ve firmách, pro osoby, které se již vzdělávací či poradenskou činností zabývají a také pro všechny ty, kteří chtějí předat své znalosti ostatním, ale nemají potřebnou odvahu, profesní kompetence a zkušenosti. V kurzu získáte potřebné pedagogické a prezentační dovednosti, seznámíte se s aktuálními didaktickými metodami výuky a naučíte se interaktivní formou řešit vzdělávací potřeby svých klientů....
Středisko vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Profesionální chůva # zájemce o složení kvalifikační zkoušky

2019-01-18 - Kurz je určen pro zájemce o složení kvalifikační zkoušky Chůva pro děti do zahájení povinné školní docházky. V rámci 48 hodin budou probírána všechna témata, která jsou součástí hodnotícího standardu zkoušky. Po úspěšném složení kvalifikační zkoušky [není v ceně, je nabízena samostatně], získá zájemce certifikát, který jej oprávňuje k získání živnosti vázané Péče o dítě do tří let věku v denním režimu....
AM Solvo - Podrobnosti o kurzu



Office 365 úvod

2019-01-18 - Školení je určené pro uživatele, kteří chtějí využívat výhod online služeb Office 365. Posluchači se seznámí s nejčastěji používanými programy Office 365. Naučí se používat elektronickou poštu přes webové rozhraní i připojit se k účtu přes desktopovou aplikaci Outlook. Naučí se pracovat s kalendářem a úkoly a sdílet je s ostatními uživateli, ukládat dokumenty na online uložiště OneDrive, sdílet je a přistupovat k nim z různých typů zařízení. Posluchači zjistí, jaké možnosti jim přináší online verze aplikací Word, Excel a PowerPoint. * Kurz Office 365 úvod probíhá v malé skupině účastníků. Kurzu Office 365 úvod se účastní maximálně 8 osob. Kurz Office 365 úvod probíhá v plně vybavené počítačové učebně. V průběhu kurzu Office 365 úvod je pro účastníky zajištěn pitný režim a drobné občerstvení. U nás máte jistotu, že vám objednaný kurz nezrušíme. Poté co u nás kurz Office 365 úvod objednáte a my vám potvrdíme účast, garantujeme, že se kurz uskuteční. Kurz nerušíme z důvodu malého počtu zájemců. Kurz Office 365 úvod se uskuteční i pokud se něj přihlásí pouze jeden zájemce. V takovém případě probíhá kurz Office 365 úvod jako individuální, cena kurzu se nezmění. Seznámení se s prostředím Přehled základních služeb   Přihlášení k portálu služeb MS Office 365     Základní programy Word Online   Excel Online   PowerPoint Online   OneNote Online   Výhody a omezení oproti desktopové verzi Office     Komunikace Práce s poštou ve webovém prostředí Outlooku   Kalendářem a možnosti sdílení kalendáře   Kontakty   TO-DO - jednoduché úkoly   Skype pro firmy     OneDrive Rozdíl OneDrive pro firmy a osobní OneDrive   Synchronizace s počítačem a mobilními zařízeními   Nastavení sdíleni dokumentů a složek     Mobilní aplikace Ukázka aplikací v mobilu   Nastavení mobilních aplikací na Android a iOS     ...
AbecedaPC - Podrobnosti o kurzu



20345-1: Správa Microsoft Exchange Serveru 2016

2019-01-21 - Předpokládané znalosti Zkušenosti se správou Windows Server včetně Windows Server 2012 R2 nebo Windows Server 2016   Dobrou znalost AD DS a DNS   Dobrou znalost TCP / IP a koncepcí sítí    Zkušenost s plánováním a nasazením Windows Serveru 2012 R2 (nebo 2016), znalost bezpečnostních konceptů, jako je autentizace a autorizace    Znalost SMTP protokolu   Znalost technologie infrastruktury veřejných klíčů (PKI) včetně Active Directory Certificate Services (AD CS)   Zaměření kurzu Kurz je určen IT profesionálům, kteří budou spravovat Exchange Server 2016 v podnikovém prostředí, ale také IT generalistům a help-desk profesionálům, kteří se potřebují seznámit s touto problematikou   Účastníci kurzu by měli mít zkušenost na úrovni dvouleté praxe se správou Windows Serveru, se správou sítí, help-deskem, nebo správou systému   Znalost předchozích verzí Exchange Server není nutná       # Studijní materiály Originální literatura Microsoft v anglickém jazyce v ceně kurzu   Certifikace Tento kurz je součástí přípravy na zkoušku 070 – 345 Designing and Deploying Microsoft Exchange Server 2016   Po celou dobu kurzu je pro vás připraveno bohaté občerstvení a kvalitní káva. Modul 1: Nasazení Microsoft Exchange Server 2016 Přehled o Microsoft Exchange Serveru 2016   Požadavky a možnosti nasazení Microsoft Exchange Serveru 2016   Modul 2: Správa serverů Microsoft Exchange Server 2016 Správa Microsoft Exchange Serveru 2016   Přehled role mailboxového serveru Exchange 2016   Konfigurace mailboxových serverů   Modul 3: Správa objektů příjemců Příjemci v Exchange Serveru 2016   Správa příjemců v Exchange Serveru 2016   Konfigurace seznamů adres a jejich zásad   Modul 4: Správa Microsoft Exchange Serveru 2016 a objektů příjemců pomocí Exchange Management Shell Přehled o Exchange Management Shell   Správa Exchange Serveru 2016 pomo...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu



Windows Server 2016 - správa Active Directory

2019-01-21 - Hlavní témata kurzu * Modul 1: Instalace a konfigurace doménového řadiče Přehled o AD DS Přehled o doménovém řadiči Nasazení doménového řadiče * Modul 2: Správa objektů v AD DS Správa uživatelských účtů Správa skupin Správa počítačových objektů v AD DS Administrace pomocí PowerShell Implementace a správa organizačních jednotek * Modul 3: Pokročilá správa infrastruktury AD DS Přehled pokročilých nasazení AD DS Nasazení distribuovaného prostředí AD DS Konfigurace trustů AD DS * Modul 4: Implementace, replikace a správa lokalit AD DS Úvod do replikace AD DS Konfigurace lokalit AD DS Konfigurace a monitorování replikace AD DS * Modul 5: Implementace skupinových politik Úvod do skupinových politik Implementace a správa politik Zpracování zásad skupinových politik Odstraňování potíží pro aplikaci skupinových politik * Modul 6: Správa uživatelských nastavení pomocí skupinových politik Implementace šablony pro správu Konfigurace přesměrování složek, instalace softwaru a skripty Konfigurace předvoleb skupinových politik * Modul 7: Zabezpečení Active Directory Domain Services Zabezpečení řadičů domény Implementace zabezpečení účtů Provádění auditu Konfigurace servisních účtů * Modul 8: Nasazení a správa AD Certificate Services Nasazení certifikační autority Správa certifikační autority Odstraňování potíží a údržba CAs * Modul 9: Nasazení a správa certifikátů Nasazení a správa šablon certifikátů Správa nasazení certifikátů Použití certifikátů v podnikovém prostředí Implementace a správa čipových karet * Modul 10: Implementace a správa služby AD FS Přehled služby AD FS Požadavky na plánování AD FS Nasazení a konfigurace služby AD FS Přehled o Web Application Proxy * Modul 11: Implementace a správa služby AD Rights Management Services Přehled o AD RMS Nasazení a správa infrastruktury AD RMS Konfigurace ochrany obsahu AD RMS * Modul 12: Synchronizace AD DS s Microsoft Azure AD Plánování a příprava synchronizace adresářů Implementace synchronizace pomocí Azure AD Connect Správa identit * Modul 13: Monitorování, správa a obnova AD DS Sledování AD DS Správa databáze Active Directory Možnosti zálohování a obnovy AD DS Dělka kurzu 5 dnů (35 vyučovacích hodin) ...
COMPUTER HELP, spol. s r.o. - Podrobnosti o kurzu



Windows Server 2016 - Instalace, konfigurace a správa serveru

2019-01-21 - Tento kurz přináší účastníkům seznámení se serverovým operačním systémem Windows Server 2016, jeho funkcemi, instalací, konfigurací serverových rolí a následnou správou. Dozvíte se zde jak efektivně využít tento operační systém pro optimalizaci správy, výkonu a snížení nákladů na provoz IT infrastruktury pomocí virtualizačních a cloudových technologií. * Tento kurz přináší účastníkům seznámení se serverovým operačním systémem Windows Server 2016, jeho funkcemi, instalací, konfigurací serverových rolí a následnou správou. Dozvíte se zde jak efektivně využít tento operační systém pro optimalizaci správy, výkonu a snížení nákladů na provoz IT infrastruktury pomocí virtualizačních a cloudových technologií. Instalace, upgrade a migrace   Instalace, upgrade a migrace   Správa lokálních úložišť   Použití Storage Spaces a Data Deduplication   Instalace a konfigurace Hyper-V a virtuálních stanic   Nasazení a správa Windows Serveru a Hyper-V kontejnerů   Zajištění vysoké dostupnosti a obnovy v případě výpadku   Vytvoření a správa obrazů systému k nasazení   Účastníci kurzu by měli mít znalosti alespoň na úrovni správce pracovních stanic a základní přehled o správě místních sítí na platformě Microsoft Windows....
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



20740: WINDOWS SERVER 2016 – nasazení a správa

2019-01-21 -   Předpokládané znalosti znalosti o základních principech sítě.   Znalost a porozumění osvědčených postupů v oblasti bezpečnosti   Základní porozumění konceptu AD DS.   Základní znalosti serverového hardwaru.   Zkušenosti s podporou a konfigurací klientských operačních systémů Windows, jako je Windows 8 nebo Windows 10   Zaměření kurzu Tento kurz vám pomůže rozvinout své znalosti a dovednosti týkající se systému Windows Server 2016   Po celou dobu kurzu je pro vás připraveno bohaté občerstvení a kvalitní káva.       # Studijní materiály Originální literatura Microsoft v anglickém jazyce v ceně kurzu   Příprava na certifikaci Tento kurz slouží jako příprava na zkoušku 70-740.   Module 1: Installing, upgrading, and migrating servers and workloads   Module 2: Configuring local storage   Module 3: Implementing enterprise storage solutions   Module 4: Implementing Storage Spaces and Data Deduplication   Module 5: Installing and configuring Hyper-V and virtual machines   Module 6: Deploying and managing Windows and Hyper-V containers   ZDARMA INDIVIDUÁLNÍ KONZULTACE PO UKONČENÍ KURZU # Module 7: Overview of high availability and disaster recovery   Module 8: Implementing failover clustering   Module 9: Implementing failover clustering with Windows Server 2016 Hyper-V   Module 10: Implementing Network Load Balancing   Module 11: Creating and managing deployment images   Module 12: Managing, monitoring, and maintaining virtual machine installations     ...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu



Pracovněprávní předpisy v roce 2019

2019-01-21 - Lektor vás na semináři seznámí s aktuální pracovněprávní judikaturou, změnami zákona o zaměstnanosti a zákona o ochraně veřejného zdraví, včetně aktuální situace spojené s připravovanou novelou zákoníku práce (2019). * • shrnutí aktuálního stavu pracovněprávní legislativy v roce 2018-2019 a výhled do dalších let, • aktuální problematika spojená s GDPR z pohledu pracovněprávních vztahů, z pohledu ochrany osobních údajů zaměstnanců a vedení jejich osobní agendy zaměstnavatelem, • problematika vzniku pracovního poměru – postup zaměstnavatele, příslib zaměstnání, vstupní lékařská prohlídka, zkušební doba, pracovní poměr na dobu určitou, • dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr – základní vymezení práv a povinností zaměstnavatelů, • pracovní doba a její rozvrhování – směny a jejich plánování, práce přesčas, nepřetržité odpočinky, řádná evidence pracovní doby zaměstnavatelem, • problematika skončení pracovního poměru – jednotlivé zákonné formy skončení ze strany zaměstnance a zaměstnavatele, aktuální judikatura s tím spojená. Dotazy a diskuze. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



20703-1: SYSTEM CENTER CONFIGURATION MANAGER – správa

2019-01-21 - Předpokládané znalosti Základní networking protokoly, topologie, hardware, media, routing, switching a adresování   Znalost principů AD DS (Active Directory Domain Services) a jejich správa   Instalace, konfigurace a správa počítačů se systémem Windows   Základní koncept práce s PKI, porozumění skriptování a Windows PowerShell syntaxe, rolí a správu Windows Serveru, konfigurace pro iOS, Android a zařízení Windows Mobile   Potřebné znalosti získáte po absolvování kurzů 20697-1, 20697-2 a 20411     Zaměření kurzu Tento kurz je určen pro zkušené odborníky v oblasti informačních technologií (IT), kteří jsou typicky popsáni jako správci podnikových počítačů (Enterprise Desktop Administrators – EDA).    Studijní materiály Originální literatura Microsoft v anglickém jazyce v ceně kurzu   Příprava na certifikaci Tento kurz slouží jako příprava na zkoušku 70-703.   Po celou dobu kurzu je pro vás připraveno bohaté občerstvení a kvalitní káva. # Module 1: Managing computers and mobile devices in the enterprise   Module 2: Analyzing data using queries and reports   Module 3: Preparing the management infrastructure to support PCs and mobile devices   Module 4: Deploying and managing clients   Module 5: Managing inventory for PCs and applications   Module 6: Distributing and managing content used for deployments   ZDARMA INDIVIDUÁLNÍ KONZULTACE PO UKONČENÍ KURZU # Module 7: Deploying and managing applications   Module 8: Maintaining software updates for managed PCs   Module 9: Implementing Endpoint Protection for managed PCs   Module 10: Managing compliance and secure data access   Module 11: Managing operating system deployment   Module 12: Managing and maintaining a Configuration Manager site           ...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu



Staňte se chytrým správcem sociálních sítí

2019-01-21 - Zaměření kurzu Kurz je vhodný pro začínající administrátory Facebooku, kteří se potřebují zorientovat v jeho rychle se měnícím prostředí a zjistit hlavní metriky, které je nutné sledovat.    Ideální je také pro začínající podnikatele nebo uživatele, kteří se v budoucnu plánují vydat cestou specialisty sociálních sítí.   Ocení jej i lidé, kteří chtějí svojí práci a její výsledky na této sociální síti prezentovat.   Po celou dobu kurzu je pro vás připraveno bohaté občerstvení a kvalitní káva. Svět sociálních sítí v číslech (Facebook, Instagram, Twitter)   Specifika jednotlivých sociálních sítí a jejich vhodnost pro vaše podnikání smyl   Efektivní vedení Facebookového profilu firmy s minimálními výdaji   Jaký obsah a jakým způsobem ho sdílet se svými fanoušky   ZDARMA INDIVIDUÁLNÍ KONZULTACE PO UKONČENÍ KURZU # Kde najít legálně použitelné obrázky   Tipy na práci s legálními free aplikacemi, které vám pomohou posty vyrábět na vysoké grafické úrovni a přitom nezaplatíte ani korunu   Jak zvládat diskuzi na Facebooku   Instagram a zásady jeho používání   ...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu



Hlavní cíle novely zákona o pedagogických pracovnících a problematická ustanovení stávající úpravy

2019-01-21 - Číslo akreditovaného kurzu: Neakreditováno : Cíl semináře: Seznámení s předpokládanými a navrhovanými změnami zákona o pedagogických pracovnících. Diskuse nad problematickými ustanoveními stávajícího zákona z hlediska praktického dopadu. V rámci semináře bude podrobně vysvětleno zejména následující: 1) Posílení postavení (odpovědnosti) ředitele školy - uznání předpokladu odborné kvalifikace nejvýše na dobu 3 let odborníkům z praxe, pokud jejich praxe odpovídá charakteru vyučovaného...
Aliaves Co., a.s. - Podrobnosti o kurzu



Etiketa pro úřednice a úředníky

2019-01-22 - Získáte jistotu v běžných pracovních situacích – uvítání a uvedení pracovní návštěvy, příprava a podávání nápojů a občerstvení, komunikace s vedoucím pracovníkem, telefonování, filtrování telefonních hovorů apod. * Etiketa pro úřednice a úředníky Společenská hierarchie • kdo koho komu představuje • kdo koho zdraví, kdo komu podává ruku • dress code • přijímání návštěv, co s vizitkami • doprovod návštěvy – kam se postavit, kudy jít – budova, výtah, auto • společenská konverzace • podávání občerstvení • telefonování, filtrování hovorů • zasedací pořádek při jednáních. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Úhrada ambulantních zdravotních služeb v roce 2019 aneb mám dodatek podepsat nebo ne

2019-01-22 - Stát ve snaze řídit rostoucí výdaje na zdravotní péči limituje její úhradu úhradovými regulacemi, které jsou zakotveny v tzv. úhradových vyhláškách Ministerstva zdravotnictví. Poskytovatelé zdravotních služeb, kteří úhradovým vzorcům nerozumí, se mohou dostat do vážných finančních problémů. Bez znalosti principu regulace není možné provoz zdravotnických zařízení efektivně řídit. Účastníkům semináře bude vysvětlen princip úhrady ambulantních zdravotních služeb obsažený v úhradové vyhlášce pro rok 2019. Seminář se koná v období, kdy bude vydána nová úhradová vyhláška pro rok 2019 a smluvním poskytovatelům budou ze strany zdravotních pojišťoven nabízeny k podpisu úhradové dodatky. Smluvní poskytovatel nemusí návrh úhradového dodatku akceptovat. Pro toto kvalifikované rozhodnutí je nezbytné porozumění principu úhrady v úhradové vyhlášce. Seminář není koncipován jen jako klasické seznámení se s právní úpravou v obvyklé struktuře – jde spíše o prakticky zaměřený workshop s cílem př * Princip úhrady zdravotních služeb obecně: • smluvní a nesmluvní poskytovatelé, • seznam zdravotních výkonů (vyhláška č. 134/1998 Sb.), • kalkulace bodové hodnoty výkonů, smluvní zajištění úhrady. Úhradová vyhláška pro rok 2019 (vyhláška č. 201/2018 Sb.): • vysvětlení způsobu úhrady ambulantních zdravotních služeb v roce 2019, • ambulantní specializovaná péče, gynekologie a porodnictví, komplement, domácí péče, fyzioterapie (výklad bude zaměřen podle toho, jaké poskytovatele budou posluchači zastupovat). Úhradové dodatky – kdy podepisovat a kdy ne: • smluvní zajištění zdravotních služeb, • možné přístupy poskytovatele zdravotních služeb k úhradovému dodatku. Jak posoudit výhodnost dodatku – vysvětlení, na co má poskytovatel zdravotních služeb zaměřit pozornost při posuzování úhradového dodatku. Vysvětlení jak postupovat při nesouhlasu se stanovenou výší úhrady nebo při uplatnění regulačních srážek – námitky, smírčí jednání. Soudní judikatura – jaký význam má pro praxi? Diskuze a dotazy....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Praktická cvičení ze správního řízení před orgánem druhého stupně

2019-01-22 - Číslo akreditovaného kurzu: AK - PV-86 - 2015, Název akreditace: Správní řád Akreditace: MV : Setkali jste se s rozhodnutím správního orgánu, které nebylo v pořádku? Nebo snad sami vystupujete v pozici nadřízeného orgánu? Pak je pro Vás určen kurz Praktická cvičení ze správního řízení před orgánem druhého stupně , na kterém se dozvíte nejen o...
Aliaves Co., a.s. - Podrobnosti o kurzu



Požadavky normy ISO 9001

2019-01-22 - Využijte efektivně čas pro své vzdělávání a získejte s námi teoretické a praktické znalosti. Na příkladech z praxe vám ukážeme, jak se rychle a účelně zorientovat v požadavcích normy a jak skutečně řídit své procesy na základě reálných ukazatelů. Obsah kurzu: Podrobné vysvětlení požadavků normy ČSN EN ISO 9001:2016 na praktických příkladech. Jaké dokumenty norma vyžaduje a jak podrobné musí být. Potřebujete si doplnit znalosti interního auditora o požadavky revize EN ISO 19011:2018? Přihlaste se rovnou na kurz Interní auditor ISO 9001, který je o 2 hodiny delší a 500 Kč bez DPH dražší. Lektorka plynně naváže na svůj výklad o normě ISO 9001 a doškolí vás z požadavků revize normy pro interní audity.  * Potřebujete se stát interním auditorem nebo začínáte s audity? Přihlaste se na celodenní navazující workshop Interní audity dle EN ISO 19011:2018 v rozsahu 6 hodin. *Co se na kurzu naučíte? Zvládnete si zavést jednotlivé požadavky normy u vás ve firmě. Pochopíte souvislosti mezi kontextem, očekáváním zainteresovaných stran a z nich vyplývajících rizik a opatření. Naučíte se správně definovat cíle a neshody. Ukážeme vám jak zavést změnové řízení. Využijte efektivně čas pro své vzdělávání a získejte s námi teoretické a praktické znalosti. Na příkladech z praxe vám ukážeme, jak se rychle a účelně zorientovat v požadavcích normy a jak skutečně řídit své procesy na základě reálných ukazatelů....
QC Group, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 420 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro dalsi pravni normy
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (29)




[?]
 
Novinky & Aktuality

Rostou mzdy roste riziko
mzdy | 2019-01-14 

Mzdy a personalistika | Money
mzdy | 2018-11-29 

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde