Rekvalifikační účetní kurzy
dalsi pravni normy
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

dalsi pravni normy

Celkem nalezeno - 654 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro dalsi pravni normy
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (44)






TSP MU - intenzivní

2018-02-24 - TSP MU - intenzivní * Czech for foreigners * Psychologické fakulty * Právnické fakulty * Jarní * MUNI - Masarykova univerzita * UK - Univerzita Karlova * VUT - Vysoké učení technické * UPOL - Univerzita Palackého v Olomouci * ČVUT - České vysoké učení technické * ČZU - Česká zemědělská univerzita * UTB - Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně * UPCE - Univerzita Pardubice * UHK - Univerzita Hradec Králové * VŠE - Vysoká škola ekonomická v Praze * JČU - Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích * MEND...
tutor - Podrobnosti o kurzu



Basic Multicast

2018-02-26 - Cíle kurzuKurz je určený pro uchazeče, kteří potřebují mít teoretické a praktické (konfigurační) znalosti o multicast řešeních v IP sítích. Je zaměřený na získání nezbytných základů v oblasti multicastu, na které lze potom navázat a rozšířit doplňujícím školením Advanced Multicast.Obsah kurzu+ Introduction to Multicast - Why multicast, advantages & disadvantages, applications, conceptual model, addressing+ Multicast Forwarding - RPF check, distribution trees, multicast routing protocols review+ Group Management - IGMPv1 - 3+ Layer 2 Multicast - MAC address mapping, switch forwarding, CGMP, IGMP snooping, RGMP, PIM snooping+ PIM Dense Mode - Adjacency, pruning, grafting, states, state-refresh, implementation, troubleshooting+ PIM Sparse Mode - Sender registration, switchover, states, joining, pruning, implementation, troubleshooting+ RP - Static, AutoRP, BSR, Anycast RP, tunning RP + Multicast Scoping - Administratively-Scoped Zones, filtering multicast and RP + PIM Protocol Extensions - Source Specific MulticastPředpokladyZnalosti v oblasti Internetworkingu, TCP/IP, IP směrovacích protokolů a konfigurace Cisco směrovačů a přepínačů v rozsahu školení A0, A1, A2 nebo ICND1 a ICND2.Studijní materiályÚčastníci obdrží kopii předváděných prezentací. ...
Alef NULA, a.s. - Podrobnosti o kurzu



C/Side Solution Development in Microsoft Dynamics NAV 2013 (MOC80437)

2018-02-26 - Tento pětidenní kurz provede studenty simulovaným implementačním projektem, jehož cílem je přizpůsobení prostředí Microsoft Dynamics NAV 2013 tak, aby vyhovovalo požadavkům zákazníka. Vysvětluje standardní aplikační koncepty a poskytuje náhled na nejdůležitější procesy v Microsoft Dynamics NAV 2013, včetně dokumentace, ladění aplikací a integrace vlastností. * Module 1: Data and Process Model This module explains the standard application functionality in Microsoft Dynamics NAV 2013 and it discusses the importance of following the same standards in all customizations. Lessons Table Types and Characteristics Standard Data Model Standard Process Model Module 2: Master Tables and Pages This module explains what is involved in solution development to meet customer requirements. Lessons Prerequisite Knowledge Participants Instructors and Rooms Seminars Module 3: Documents This module explains the purpose and benefits in using documents to enter transactions in Microsoft Dynamics NAV 2013. Lessons Prerequisite Knowledge Registrations Reviewing the Table Code Module 4: Posting This module explains the posting routine. Lessons Prerequisite Knowledge Posting Seminar Registrations Module 5: Feature Integration This module explains the integration of custom features into standard functionality to provide a seamless and familiar experience to the users. Lessons Prerequisite Knowledge Seminar Feature Integration Navigate Integration Module 6: Reporting This module explains reporting principles. Lessons Prerequisite Knowledge Reporting Lab Overview Participant List Reporting Invoice Posting Batch Job Module 7: Statistics This module explains the different types of statistics in the standard application. Lessons Prerequisite Knowledge Seminar Statistics Module 8: Dimensions This module explains the importance of dimensions and their use throughout the standard application and accompany all transactional data and process. Lessons Prerequisite Knowledge Integrating Seminar Management with Dimensions Module 9: Role Tailoring This module explains the importance of user roles and profiles in Microsoft Dynamics NAV 2013. Lessons Prerequisite Knowledge Seminar Manager Role Center MenuSuite Object Type Seminar Management Department Page Module 10: Interfaces This module explains how interfacing with features or applications outside Microsoft Dynamics NAV is a frequent requirement. It also describes the different types of interfacing features that are present in Microsoft Dynamics NAV. Lessons Prerequisite Knowledge E Confirmation Module 11: Web Services This module explains what web services are and how they are used in Microsoft Dynamics NAV 2013. Lessons Prerequisite Knowledge Registration Web Service Module 12: Testing and Debugging This module explains testing practices and presents the test-driven development (TDD) approach followed by Microsoft. Lessons Prerequisite Knowledge Testing Seminar Management Debugging Module 13: Optimizing for SQL Server This module explains the SQL Server for Microsoft Dynamics NAV 2013. Lessons SQL Server for Microsoft Dynamic...
PC-DIR Real, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Finance in Microsoft Dynamics NAV 2009 (MOC80041)

2018-02-26 - About this Course The three-day course, Microsoft Dynamics Finance NAV 2009, covers the basic financial functionality available for Microsoft Dynamics NAV 2009. Students lea how to set up the General Ledger, Accounts Payable, Accounts Receivable, and Bank Management modules in Microsoft Dynamics NAV. The student also lea how to create transactions, use the VAT module and create reporting in more than one currency. This course gives you hands-on experience in setting up financials in Microsoft Dynamics NAV 2009. This course provides the necessary tools for students to handle the key financial functions within an organization, hereunder create postings, process cash management, develop journals, and follow the transactions. The student will also be able to process the receivables and payables management module in NAV and manage VAT in NAV. * Module 1: Financial Management Setup This module explain the fields on the General Ledger Setup window. It also explains how set up Accounting Periods, and how to set up Trail Codes, Source Codes, and Reason Codes Lessons General Ledger Setup, Accounting Periods, Trail Codes Module 2: General Ledger This module explain the use of the Chart of Accounts and the elements of the Chart of Accounts and the G/L Account Card. It also explain the Budgets feature and the G/L Budgets page. It describes the process of setting up budgets manually, the additional budget processes, such as deleting budget entries, the process of creating budgets by using the Copy Budget function and the process of creating budgets by using the Export Budget and Import Budget functions. Lessons Chart of Accounts Overview, G/L Account Card, Chart of Accounts Page, Budget, Create Budgets Manually, Copy Budgets, Export and Import Budgets Module 3: General Journals This module explain the General Journal entry and posting system. It describes how to create and post General Journal entries. It also describe Recurring Journals, including the fields and allocations to recurring journals and it demonstrate how to use Recurring Journals with allocations and how to record accruals. It also explain the process of reversing and correcting journal entries. Lessons Journal Overview, Creating and Posting Journal Entries, Recurring Journals Overview, Processing Recurring Journals, Reversals and Corrections Module 4: Cash Management This module describe the Bank Account Card. It demonstrate the process for entering and posting payments received from customers and the process for entering and posting payments to vendors. This module explain and demonstrate the process of financially voiding a check. It also describe the Bank Account Reconciliation window, the options for populating the bank reconciliation lines and demonstrate how to process a bank reconciliation. Lessons Bank Account Overview, Entering and Posting Receivables Payments, Entering and Posting Payables Checks, Financially Voiding Checks, Bank Reconciliation Module 5: Receivables Management This module describes the Payments FastTab on the Customer Card. It explain the Cash Receipt Journal, which is used to post payments received, the process of applying cash receipt payments and the process of unapplying entries to customer ledger entries. It also explain the process of reversing customer ledger entries. This module explains how to use payment discounts and describes the transactions for various situations that benefit from payment discounts. It explains how to use payment tolerance and describes the transactions for various situations that benefit from using payment tolerance. This module also explain why and when Reminders and Finance Charge Memos are used, it explain how to use reminders and the process of creating and issuing reminders. It also explain how to use finance charge memos and ...
PC-DIR Real, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Pokročilá Řešení Microsoft® SharePoint® Server 2013 (MOC20332)

2018-02-26 - Tento pětidenní kurz se zabývá, plánováním, konfigurací a správy prostředí Microsoft SharePoint Server 2013. Zejména jsou zde probírány oblasti: high availability, disaster recovery, service application architecture, Business Connectivity Services, social computing features, productivity and collaboration platforms and features, business intelligence solutions, enterprise content management, web content management infrastructure, solutions, and apps. Kurz rovněž zkoumá, jak optimalizovat Search experience, jak rozvíjet a realizovat Governance plan a jak provést upgrade nebo migraci na serveru SharePoint Server 2013. * Pochopení SharePoint Server 2013 Architektury Návrh Business Continuity Management Strategies Plánování a implementace architektury servisních aplikací Konfigurace a správa Business Connectivity Services Connecting People Aktivování Productivity and Collaboration Plánování a konfigurace Business Intelligence Plánování a konfigurace Enterprise Search Plánování a konfigurace Enterprise Content Management Plánování a konfigurace Web Content Management Správa řešení SharePoint Server 2013 Správa Apps for SharePoint Server 2013 Rozvoj plánu řízení Upgrading and Migrating to SharePoint Server 2013 ...
PC-DIR Real, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Finance v Microsoft Dynamics NAV 2013 pro pokročilé (MOC80535)

2018-02-26 - This two-day course provides students with the tools to set up the financial management application area. The focus is on the advanced financial functions within the organization such as multicurrency, cost accounting, cash flow forecast, and the VAT rate change tool. Furthermore, this course focuses on internal reporting and analysis functionality, in addition to the means for sharing data outside of the Microsoft Dynamics NAV environment, either through XBRL—a language for tagging financial data—or by exporting data to Microsoft Office Excel 2010. * Module 1: Intrastat This module explains the setup of Intrastat and how to run and submit Intrastat reports. Lessons Set up Intrastat Report Intrastat Module 2: VAT Rate Change Tool This module explains the VAT rate change process. Lessons Prepare for VAT Rate Change Tool Set Up Using VAT Rate Change Tool Perform VAT Rate Conversions After completing this module, students will be able to: Explain and demonstrate the preparation of the VAT rate change process. Explain and set up the VAT rate change tool. Explain and demonstrate how to perform a VAT rate change. Module 3: Multicurrency This module explains the process in using the Multicurrency functionalities. Lessons Currency Card and Exchange Rates Set Up Multicurrency for Customers, Vendors, and Bank Accounts Lesson 3-5: Process Documents and Journals Adjust Exchange Rates Batch Job for Customers, Vendors, and Bank Accounts Lesson 7-9: Reporting Currency View the Exchange Rate Adjustment Register Summary of Currency Exchange Rates Module 4: Budgets This module explains the Budget feature. Lessons Lesson 1-3: Creating Budgets Copying Budgets Exporting and Importing Budgets Module 5: Cost Accounting This module explains the process on Cost Accounting. Lessons Workflow in Cost Accounting Setting Up Cost Accounting Cost Entries Cost Budgets Cost Allocation Cost Accounting History Cost Accounting Reporting Tips and Tricks Module 6: Cash Flow Forecast This module explains the functions, the setup and the use of Cash Flow Forecast. Lessons Functions of the Cash Flow Forecast Setting Up Cash Flow Forecasts Creating Cash Flow Forecasts Cash Flow Forecast Reporting Module 7: Financial Reporting and Analysis This module explains processes related to cost account schedules, cash flow account schedules and how to generate report analysis. Lessons Analyze the Chart of Accounts Account Schedules Analysis by Dimensions Export Analysis Views to Microsoft Excel Dimension-Based Reports Combine Analysis Views with Account Schedules Finance Performance Charts Module 8: XBRL This module explains the concept of XBRL. Lessons XBRL Terminology XBRL Specifications and Taxonomies Work with Linkbases Enter XBRL Line Definitions Export the XBRL Lines ...
PC-DIR Real, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Microsoft Dynamics NAV 2013 - Instalace a konfigurace (MOC80438)

2018-02-26 - Tento dvoudenní kurz je navržený pro studenty, kteří se připravují na instalaci a konfiguraci MS Dynamics NAV 2013. Věnuje se architektuře MS Dynamics NAV 2013, HW a SW požadavkům, vlastní instalaci serveru i klientů a procesu nasazení této platformy. * Modul 1 - Architektura - vysvětlení architektury a komponent MS Dynamics NAV 2013, možností klienta a instalace Modul 2 - Instalační požadavky - softwarové prerekvizity, SQL databáze, MS Dynamics NAV Server, Client, Automated Data Capture System (ADCS) Modul 3 - Microsoft Dynamics NAV Server - přehled, administrace, Wide Area Network Connections, služba NAS Modul 4 - Instalace klienta Microsoft Dynamics NAV Modul 5 - Vývojové prostředí - Instalace a správa databází, licencí, objektů a společností Modul 6 - RoleTailored klient pro Windows perzonalizaci - RoleTailored design, konfigurace, přizpůsobení Modul 7 - Nasazení - proces nasazení MS Dynamics NAV Modul 8 - Microsoft Dynamics NAV PowerShell - API a příkazy ...
PC-DIR Real, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



System Center 2012 - sledování a provoz privátního cloudu (MOC20246)

2018-02-26 - Tento kurz naučí účastníky sledovat a provozovat privátní cloud pomocí nástrojů z rodiny Microsoft System Center 2012 R2. Zaměřuje se na výuku správy a administrace prostředí cloudu, a ukazuje, jak monitorovat klíčové elementy infrastruktury a aplikace, které v cloudu běží. Nezabývá se plánováním a implementací, jelikož tyto kapitoly pokrývá kurz 20247: System Center 2012 - konfigurace a nasazení privátního cloudu. Cílová skupina tohoto kurzu je tvořena především administrátory cloudů, kteří jsou zodpovědní za návrh architektury a rozšiřování stávajícího cloudového řešení, a dále pak administrátory, kteří zpracovávají požadavky na služby. Dále je kurz určen pro správce datacenter, a všechny, kteří se chtějí připravit na zkoušku 70-246: Monitoring and Operating a Cloud with Microsoft System Center. Tento kurz nahrazuje původní školení 10750 - Monitoring and Operating a Private Cloud with System Center 2012. * Úvod do principů cloudu Konfigurace prostředí privátního cloudu Nasazení cloudových služeb Sledování aplikací v cloudu Konfigurace monitoringu výkonu aplikací Provoz a rozšiřování správy služeb v privátním cloudu Automatizace záznamu incidentů a požadavků na změny Správa problémů v privátním cloudu Automatické samoobslužné poskytování služeb Provoz samoobslužného cloudu více skupinám uživatelů (multi-tenant) pomocí Windows Azure Pack Vysoká dostupnost, ochrana a obnova cloudu Optimalizace infrastruktury cloudu Konfigurace SLA, Dashboardů a Widgetů ...
PC-DIR Real, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Windows 10 - nasazení a správa v podnikovém prostředí (MOC20697–2)

2018-02-26 - Tento pětidenní kurz (MOC 20697-2) poskytuje administrátorům znalosti a dovednosti potřebné pro nasazení a správu pracovních stanic, mobilních zařízení a aplikací v podnikovém prostředí. Účastníci se naučí plánovat a implementovat nasazení Windows 10 ve velkých organizacích. Dále se naučí poinstalační konfiguraci prostředí Windows 10 pro bezpečný přístup k datům pomocí technologií Group Policy, Remote Access a Workplace Join. Pro podporu různých zařízení a možností správy dat jsou na kurzu probírány technologie Microsoft Azure Active Directory, Microsoft Intune a Microsoft Azure Rights Management. Tyto služby jsou součástí Enterprise Mobility Suite. Kurz je určený IT profesionálům, kteří se specializují na desktopy s OS Windows 10 a nasazením aplikací na nich ve středně velké organizaci. Tito administrátoři obvykle pracují v sítích, které jsou konfigurovány jako doménové podnikové prostředí s řízeným přístupem k internetu a cloudovým službám. Tento kurz je také doporučova * Správa pracovních stanic a zařízení v podnikovém prostředí - Správa Windows 10 v podnikovém prostředí - Mobile Workforce - Podpora zařízení v podnikovém prostředí - Rozšíření IT správy a služeb do cloudu Nasazení desktopů s Windows 10 - Možnosti nasazení Windows 10 v podnikovém prostředí - Customizace procesu nasazení - Nasazení Windows 10 pomocí Microsoft Deployment Toolkit - Údržba instalací Windows 10 - Správa aktivací pro licence typu Volume License ve Windows 10 Správa uživatelských profilů a User State Virtualization - Správa uživatelských profilů - Implementace virtualizace User State Virtualization pomocí Group Policy - Konfigurace virtualizace User Experience Virtualization - Správa User State migrace Windows 10 Sign-In a identity - Přehled podnikových identit (Enterprise Identity) - Plánování cloudové integrace identit Správa stanic a aplikací pomocí Group Policy - Správa objektů zásad (Group Policy Objects) - Konfigurace desktopů v podnikovém prostředí pomocí Group Policy - Přehled nastavení Group Policy Správa přístupu k datům pro zařízení s OS Windows - Přehled možností řízení přístupu - Implementace registrace zařízení (Device Registration) - Implementace Work Folders - Správa online dat pomocí cloudových řešení Správa vzdáleného přístupu - Přehled řešení pro vzdálený přístup - Konfigurace VPN přístupu pro vzdálené sítě - Využití DirectAccess ve Windows 10 - Podpora RemoteApp Konfigurace a správa Hyper-V - Instalace a konfiguraceHyper-V - Konfigurace virtuálních switchů - Vytvoření a správa virtuálních disků - Vytvoření a správa virtuálních strojů Správa zařízení s Windows 10 pomocí řešení typu Enterprise Mobility Solutions - Přehled platformy Enterprise Mobility Suite - Přehled služby Azure Active Directory Premium - Azure Rights Management - Přehled služby Microsoft Intune Správa stanic a mobilních zařízení pomocí služby Microsoft Intune - Nasazení klienta Microsoft Intune - Přehled zásad zabezpečení v Microsoft Intune - Mobile Device Management pomocí Microsoft Intune Správa aktualizací pomocíMicrosoft Intune - Správa aktualizací - Endpoint Protection Přístup k aplikacím a zdrojům pomocí Microsoft Intune - Přehled správy apliakcí pomocí Microsoft Intune - Proces nasazení aplikací - Řízení přístupu ke zdrojům ...
PC-DIR Real, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



10961: Automatizace správy pomocí Windows PowerShell (Automating Administration with Windows PowerShell®)

2018-02-26 - Předpokládané znalosti Znalosti a zkušenosti se správou Windows Serveru a Windows klientských zařízení   Zkušenosti s instalací a konfigurací Windows Serveru   Zkušenosti s konfigurací síťového adaptéru, se základní správou uživatelů služby Active Directory a základní konfigurací disku   Výhodou jsou zkušenosti s Windows Server 2012/Windows Server 2012 R2 a Windows 8/Windows 8.1       # Zaměření kurzu Kurz je určen IT profesionálům, kteří mají zkušenosti  se správou Windows Serveru a Windows klientských zařízení, nebo se správou a podporou aplikačních serverů a služeb (Exchange Server, SharePoint Server, SQL Server)   Kurz je určen pro odborníky, kteří se chtějí pomocí Windows PowerShell naučit automatizovat úkoly pomocí příkazového řádku   Předchozí zkušenost s Windows PowerShell není nutná   Studijní materiály Originální literatura Microsoft v anglickém jazyce v ceně kurzu   Module 1: Getting Started with Windows PowerShell Overview and Background   Finding and Learning Commands   Running Commands   Module 2: Working with the Pipeline Understanding the Pipeline   Selecting, Sorting, and Measuring Objects   Converting, Exporting, and Importing Objects   Filtering Objects Out of the Pipeline   Enumerating Objects in the Pipeline   Module 3: Understanding How the Pipeline Works Passing Data in the Pipeline By Value   Passing Data in the Pipeline By Property Name   Module 4: Using PSProviders and PSDrives Using PSProviders   Using PSDrives   Module 5: Formatting Output Using Basic Formatting   Using Advanced Formatting   Redirecting Formatted Output   Module 6: Querying Management Information by Using WMI and CIM ...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu



Citrix XenApp - pokročilá správa a administrace (CXA2)

2018-02-26 - Účastníci školení si prohloubí zkušenosti a znalosti monitoringu, správy a řešení problémů v prosteřdí serverové farmy Citrix XenApp Server. Kurz je primárně určen pro systémové a síťové administrátory, kteří pracují v prostředí serverové farmy Citrix XenApp. Školení je standardně zaměřeno na verzi XenApp 7.5 pro Windows Server 2012 R2, ale je možné školit i verzi XenApp 6.5 pro Windows Server 2008 R2, po dohodě i jinou. * Architektura serverové farmy Citrix XenApp Monitoring serverové farmy Optimalizace a řešení problémů v prostředí serverové farmy Správa Data Store Optimalizace a řešení problémů na straně klienta Správa a podpora publikovaných aplikací Správa politik Správa připojení Optimalizace a řešení problémů s tiskem Optimalizace a řešení problémů s webovým rozhraním Monitoring, optimalizace a řešení problémů Secure Gateway ...
PC-DIR Real, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



10969: Windows Server 2012 – správa služeb Active Directory

2018-02-26 - Předpokládané znalosti Zkušenosti s Active Directory Domain Services (AD DS)   Zkušenosti se správou Windows Server v podnikovém prostředí   Zkušenosti s technologiemi TCP/ IP a DNS   Zkušenosti s Hyper-V a znalost konceptů serverové virtualizace   Zkušenosti s OS Windows       # Zaměření kurzu Kurz je určen IT profesionálům, kteří si chtějí prohloubit své znalosti o Active Directory a Group Policy   Studijní materiály Originální studijní materiály Microsoft v anglickém jazyce v ceně kurzu   Modul 1 Přehled technologií identity managementu a bezpečnosti Přehled AIP řešení v systému Windows Server 2012   Přehled FIM 2010 R2   Modul 2 Pokročilé nasazení a správa Active Directory Domain Services Nasazení AD DS   Nasazení a klonování virtuálního řadiče domény   Nasazení řadičů domény v prostředí Windows Azure   Správa AD DS   Modul 3 Zabezpečení prostředí AD DS Zabezpečení řadiče domény   Zavedení zásad hesel a zamykání účtů   Auditování autentizace   Modul 4 Implementace a správa AD DS sídel a replikace Přehled AD DS replikace   Konfigurace sídel AD DS   Konfigurace a monitorování replikace AD DS   Modul 5 Nasazení a správa Group Policy Přehled zásad skupiny   Implementace a správa GPO   Řešení potíží GPO   Modul 6 Řízení uživatelských nastavení pomocí Group Policy Šablony pro správu   Konfigurace přesměrování složek a skriptů   Konfigurace předvoleb GPO   Modul 7 Nasazení a správa AD CS Nasazení Certifikační autority (CA)   Správa CA   ...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu



MOC20697-1 - Windows 10 - nasazení a správa

2018-02-26 - Tento základní pětidenní kurz je určen pro začínající správce, kteří se chtějí naučit instalovat a nastavovat klientský operační systém Windows 10 na podnikových stanicích.  Cílová skupina Kurz je určen začínajícím správcům koncových stanic, kteří se chtějí specializovat na správu operačních systémů Windows 10. Přináší základní znalosti a dovednosti nutné k efektivní správě uživatelského prostředí, hardware počítače, zabezpečení disků. Kurz je základem ke zvládnutí da...
DataScript s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Microsoft Azure - implementace a správa (MOC20533)

2018-02-26 - Tento kurz je určen pro to odborníky, kteří plánují umístit některé nebo všechny jejich služby IT infrastruktury na Azure. Je také určen pro odborníky v oblasti IT, kteří mají znalosti cloud technologií a chtějí se dozvědět více o Azure a také kteří chtějí: - instalovat, konfigurovat a spravovat služby a virtuálních strojů (VMs) v Azure - používat Microsoft System Center pro řízení a organizaci serverové infrastruktury - zhodnotit a přenést místní role Active Directory a služby do Cloudu. - použít Windows Azure k hostování webových stránek a mobilních aplikací - absolvovat zkoušku Microsoft Certification, 70-533, implementace Azure infrastrukturní řešení * Modul 1: Úvod do Azure Modul 2: Zavádění a správa Azure sítí Modul 3: Implementace virtuálních počítačů Modul 4: Správa virtuálních počítačů Modul 5: Implementace služby Azure App Modul 6: Plánování a implementace ukládání, zálohování a obnovení služby Modul 7: Plánování a implementace databáze SQL Azure Modul 8: Implementace PaaS cloudových služeb Modul 9: Implementace Azure Active Directory Modul 10: Správa služby Active Directory v hybridním prostředí Modul 11: Implementace Azure-based managementu a automatizace ...
PC-DIR Real, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Systém HACCP ve stravovacích provozech krok za krokem

2018-02-26 - Cílem semináře je seznámit vás s problematikou systému HACCP ve stravovacích provozech, dále s principy systému HACCP a s postupy zavádění systému v praxi. Budou vám vysvětleny základní pojmy, požadavky na tzv. plný a zjednodušený systém HACCP. Získáte informace a návod, jak vytvořit a zavést systém HACCP v praxi (ve vlastním provozu). * • legislativní požadavky na systém HACCP, • základní principy systému HACCP, • postup zavádění systému HACCP, • rozdíl mezi tzv. plným a zjednodušeným systémem HACCP, • zavádění systémů založených na principech HACCP, • ověřování systému HACCP. Dotazy a diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 654 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikací
Výpis termínů školení pro dalsi pravni normy
STRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (44)



  2002 - Connection refused