Rekvalifikační účetní kurzy
uprava pisemnosti podle normy csn 01 6910 †zmeny a novinky roku 2014 zaznam dvd
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Controlling, finační řízení, manažerské účetnictví

Celkem nalezeno - 523 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11| ... >> poslední (35)






MS PowerPoint pro uživatele

2018-09-07 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows.Určeno pro uživatele, kteří chtějí vytvářet přehledné prezentace pro předvádění svých produktů jak ve formě tištěných prezentačních materiálů, tak pro použití na promítání nebo předvádění na obrazovce (tzv. slideshow). Po absolvování kurzu dokážou uživatelé vytvořit středně složitou prezentaci včetně vložení grafických objektů z externích zdrojů dat, naučí se ji vytisknout případně připravit pro předvádění na obrazovce.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Popis a základní ovládání programu MS PowerPoint   Seznámení s možnostmi aplikace MS PowerPoint - typy objektů a jejich organizace   Vytvoření prezentace s využitím připravených průvodců   Vkládání textových polí, používání textu v prezentaci, stínování, barvy textu, výplně   Vkládání obrázků, grafiky a dalších objektů, přesouvání a překrývání objektů   Kreslení v aplikaci MS PowerPoint   Organizační schéma - popis a práce s tímto programem   Vkládání tabulek a grafů z Wordu a Excelu, propojování s tabulkami z Excelu   Vkládání tlačítek akcí, spouštění jiných programů uvnitř aplikace   Nastavení efektů a animací uvnitř jednotlivých snímků   Automatické načasování běhu prezentace (způsoby časování a přechody)   Náhled na vytvořenou prezentaci, tisk a nastavení tisku   Videoklipy, animované a zvukové efekty a další multimediální prvky   Další možnosti a nastavení programu MS PowerPoint   Opakování a procvičení probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Jan Andrš, V...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Managing an International Team – Achieving Joint goals in separate locations

2018-09-07 - This course is aimed at professionals leading or working in a geographically dispersed multicultural team and the utilizing the cultural niches of the various nationalities (e.g. Hofstede). The course will cover topics regarding how best to: Manage the team, make the team work well, choosing and working within the team, communication tools, melted team culture and key communication strategies to get the joint work done. * This course is aimed at professionals leading or working in a geographically dispersed multicultural team and the utilizing the cultural niches of the various nationalities (e.g. Hofstede). The course will cover topics regarding how best to: Manage the team, make the team work well, choosing and working within the team, communication tools, melted team culture and key communication strategies to get the joint work done. Geographically dispersed multicultural team   Geographically dispersed multicultural team   Cultural niches   Various nationalities   Hofstede   Manage the team   Make the team work well   Working within the team   Communication tools   Melted team culture   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Corporate Culture

2018-09-07 - This course will introduce key concepts concerning corporate culture and their importance in the current business climate. The topics covered include: defining corporate culture, why corporate culture is so crucial to successful businesses, key issues concerning establishing a corporate culture and identity, setting the tone, case examples and how they can be applied locally, mistakes to avoid and current trends. The goal of the course is to inspire professions to realize the importance of not only product or service, but the corporate culture that will be providing it to the world in a solidified internal and external message. * This course will introduce key concepts concerning corporate culture and their importance in the current business climate. The topics covered include: defining corporate culture, why corporate culture is so crucial to successful businesses, key issues concerning establishing a corporate culture and identity, setting the tone, case examples and how they can be applied locally, mistakes to avoid and current trends. The goal of the course is to inspire professions to realize the importance of not only product or service, but the corporate culture that will be providing it to the world in a solidified internal and external message. Corporate culture   Corporate culture   Business climate   Successful business   Case examples   Mistakes to avoid   Current trends   Product, service   Corporate identity   Internal message   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Otevřený kurz MotivP: Hodnocení zaměstnanců

2018-09-07 - Kurz je věnován tématu hodnocení pracovníků, jehož součástí je také hodnotící rozhovor a to jak jej vést. Odpovíme si na otázku, proč je hodnocení důležité a jak jej provádět, co vše musí být součástí hodnocení a podle kterých kritérií lze účastníky hodnotit. Účastníci se dozvědí, jak se správně připravit na hodnotící rozhovor a na co nezapomenout, v jakém prostředí je vhodné rozhovor vést.   Cíle:   Uvědomit si důležitost hodnocení a efektivního předání hodnocenému Identifikujeme klíčová kritéria pro hodnocení svých podřízených Vědět, jak se efektivně připravit na hodnotící pohovor Osvojit si principy vedení hodnotícího pohovoru ...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



ASERTIVNÍ KOMUNIKACE - 4denní

2018-09-10 - A. ASERTIVNÍ KOMUNIKACE - 2denní Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace v komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat věcnost a nezpůsobit zbytečné konflikty. Ideální pro manažery, obchodníky, pracovníky vyřizující reklamace a stížnosti, zaměstnance oddělení služeb zákazníkům, ale i pro ty, kteří chtějí umět lépe jednat v soukromých záležitostech. Cíl: * Naučit se dobře zvládat situace hrozící vznikem konfliktu * Seznámit se s principy a zásadami asertivní komunikace a naučit se je ovládat * Procvičit klíčové asertivní dovednosti: * Umět zdvořile odmítnout (říci ne) * Věcně čelit kritice a kritiku poskytovat * Požádat o laskavost * Dokázat prosadit svůj oprávněný zájem * Zvládat jednání s agresivními, nevstřícnými a nespolupracujícími lidmi Obsah: * Vysvětlení rozdílu mezi pasivním, agresivním, manipulativním a asertivním způsobem komunikace * Vymezení pojmu asertivita a 10 asertivních práv * Umění prosadit své zájmy a respektovat při tom zájmy druhých * Asertivita jako nástroj, nikoli životní postoj * Přátelská komunikace * Umění naslouchat * Nácvik základních asertivních technik: * Umění prosadit oprávněný požadavek * Umění požádat o laskavost * Asertivní předcházení konfliktům a řešení již vzniklých konfliktů * Umění věcně kritizovat * Reakce na kritiku (oprávněnou i neoprávněnou) * Asertivita nejen jako uvědomění si svých práv, ale také povinností * Verbální a neverbální složka asertivní komunikace * Překonávání negativních myšlenek, vlastních i cizích Metody výuky: Seminář je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu, metoda učení skrze zážitek. Modelové situace, samostatné úlohy, hry, videoanalýza. Lektor Ing. Tomáš RAŠKA, odborný konzultant s lektorskou i manažerskou praxí Termín konání: 22. - 23. října, 9 - 17 h. (oběd) B. TRÉNINK ASERTIVNÍCH TECHNIK ve složitých situacích - 2denní Určeno pro ty, kteří již znají základy asertivního způsobu komunikace a cítí potřebu dalšího zdokonalení ve využívání asertivních technik. Seminář je zaměřen na zvládání složitých situací pracovních i životních: jednání s manipulátory, agresory a jinak komplikovanými lidmi. Cíl: Prohloubení znalostí asertivních technik, analýza a řešení konkrétních situací z praxe. Umění zvládat krizové situace, při nichž hrozí velké ztráty sociální či materiální. Obsah: * Principy asertivní komunikace – zopakování a prohloubení základních pojmů * Rozpoznání manipulativních technik ze strany druhých * Férová a účinná obrana proti manipulativním postupům * Jednání s iracionálním, destruktivním, agresivním, nekompetentním partnerem * Jednání s partnerem, který má zdánlivě všechny trumfy na své straně (dodavatel, zákazník, nadřízený, ale také lidé v našem soukromí) * Emoce a racionalita v komunikaci * Vlastní emoce a jejich zvládání * Léčky a pasti v komu...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



ASERTIVNÍ KOMUNIKACE - 2denní

2018-09-10 - Určeno pro každého, kdo potřebuje účinně zvládat náročné situace v komunikaci, dokázat obhájit svá práva, přitom si však zachovat věcnost a nezpůsobit zbytečné konflikty. Ideální pro manažery, obchodníky, pracovníky vyřizující reklamace a stížnosti, zaměstnance oddělení služeb zákazníkům, ale i pro ty, kteří chtějí umět lépe jednat v soukromých záležitostech. Cíl: * Naučit se dobře zvládat situace hrozící vznikem konfliktu * Seznámit se s principy a zásadami asertivní komunikace a naučit se je ovládat * Procvičit klíčové asertivní dovednosti: * Umět zdvořile odmítnout (říci ne) * Věcně čelit kritice a kritiku poskytovat * Požádat o laskavost * Dokázat prosadit svůj oprávněný zájem * Zvládat jednání s agresivními, nevstřícnými a nespolupracujícími lidmi Obsah: * Vysvětlení rozdílu mezi pasivním, agresivním, manipulativním a asertivním způsobem komunikace * Vymezení pojmu asertivita a 10 asertivních práv * Umění prosadit své zájmy a respektovat při tom zájmy druhých * Asertivita jako nástroj, nikoli životní postoj * Přátelská komunikace * Umění naslouchat * Nácvik základních asertivních technik: * Umění prosadit oprávněný požadavek * Umění požádat o laskavost * Asertivní předcházení konfliktům a řešení již vzniklých konfliktů * Umění věcně kritizovat * Reakce na kritiku (oprávněnou i neoprávněnou) * Asertivita nejen jako uvědomění si svých práv, ale také povinností * Verbální a neverbální složka asertivní komunikace * Překonávání negativních myšlenek, vlastních i cizích Metody výuky: Seminář je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu, metoda učení skrze zážitek. Modelové situace, samostatné úlohy, hry, videoanalýza. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Umění komunikovat

2018-09-10 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Cílem je prohloubit znalosti a dovednosti středních manažerů v oblasti  efektivní komunikace.Kurz je zaměřený na efektivní komunikaci s kolegy či klienty. Zlepšíte se nejen ve schopnostech vyjadřování, ale také se naučíte číst v řeči těla Vašeho partnera, aktivně naslouchat, přijímat zpětnou vazbu a kriticky zhodnotit partnerovy postoje.Kurz je určen manažerům, obchodníkům, vedoucím projektů a všem, kteří chtějí efektivně komunikovat  na profesionální úrovni.Celý výukový program je koncipován jako výcvikový kurz, v něž se střídá výklad lektora s praktickým výcvikem, skupinovým řešením cvičných příkladů a testů. Při výuce je využívána didaktická technika.Přínos kurzu pro účastníky: Poznání síly komunikace a síly naslouchání   Umění předávat a přijímat zpětnou vazbu   Kladení správných otázek   Čtení signálů řeči těla   Umění identifikovat lež   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Stanovení pravidel výcviku, vzájemné seznámení a kolečko očekávání   Efektivní komunikace a její význam   Komunikační schéma   Proces komunikace – praktické cvičení   Komunikace z pohledu neurolingvistického programování   Verbální a neverbální komunikace - pojmy, důležitost podávaných informací, slovní významy, (výcvik)   Komunikační zlozvyky   Kladení otázek   Metoda zlatých kruhů   Efektivní kladení otázek   Zásady pozitivního přístupu a komunikace   Aktivní naslouchání – praktické cvičení   Vedení rozhovoru - jak řídit diskuzi a být určující v komunikaci   Řeč těla – praktický workshop   Zpětná vazba a její význam   Jak dávat a přijímat zpětnou vazbu – praktické cvičení   Krizová komunikace: jak reagovat na námitky a jak na kritiku (výcvik)   Brainstormingové mapování problémů   Akční plán - první kroky v praxi   Zhodnocení a závěr kurzu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských uč...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



JAK SE VHODNĚ PTÁT, abychom získali správné odpovědi

2018-09-10 - Pokud chcete v komunikaci získat užitečné a potřebné informace, musíte se umět zeptat. Předpokládat je zbytečné a někdy i nebezpečné. Chcete-li se umět ptát, je tento trénink pro Vás. Můžete být obchodník, vyjednavač, manažer, personalista, člen pracovního týmu. Cíl: * Naučíte se pokládat nepředpojaté, otevřené a zvídavé otázky * Naučíte se zneškodnit manipulaci a zobecňování * Zkusíte si pomocí otázek dosáhnout svého cíle Obsah: * Kde všude jsou otázky užitečné – při obchodním jednání a vyjednávání, při vedení lidí, koučování, při řešení konfliktů, stížností atd. * Typy otázek a kdy je použít – otázky konstruktivní, instruktivní, informativní, zvídavé, nepředpojaté otázky * Jak ještě více otevřít otevřené otázky, abychom získali více informací * Naslouchání a parafrázovací otázky, když si chceme být jisti a chceme slyšet víc * Jak pomocí otázek zneškodnit manipulaci a nátlak * Slova a způsob, jakým je říkáme, musejí být v souladu – jak mimoslovně podpořit to, co říkáme Metody výuky: Interaktivní tréninkový seminář. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



NEJČASTĚJŠÍ CHYBY ZAMĚSTNAVATELŮ při aplikaci zákoníku práce

2018-09-10 - Určeno pro vedoucí zaměstnance, zaměstnance právních a personálních útvarů, jednatele a další zájemce z oblasti právní a personální praxe. Cíl: Seminář je zaměřen na nejčastěji se vyskytující chyby při aplikaci zákoníku práce a souvisejících pracovněprávních předpisů v praxi. Jeho účelem je upozornit účastníky názornou formou na formulačně nejasná či obvykle nesprávně interpretovaná ustanovení zákona a důsledky jejich chybného uplatnění spočívající zejména v neplatnosti/nicotnosti příslušného právního jednání, zbytečných soudních sporech či možnosti uložení sankcí (pokut) kontrolními orgány. Výklad právní úpravy bude demonstrován na příkladech z personální praxe a doplněn aktuální judikaturou Nejvyššího soudu. Obsah: * Nedostatky vyskytující se v právních jednáních, která pracovněprávní vztahy zakládají a mění (pracovní smlouva, jmenování vedoucího zaměstnance, jeho odvolání a nabídková povinnost zaměstnavatele) * Dohoda o pracovní činnosti, dohoda o provedení práce - praktická doporučení týkající se jejich uzavírání a obsahových změn) * Podmínky změny pracovního poměru ze zákona z doby určité na dobu neurčitou * Přechod práv a povinností na jiný zaměstnavatelský subjekt, nároky vyplývající z kolektivní smlouvy – nesplnění informační povinnosti * Home office a překážky v práci * Nejčastější chyby zaměstnavatelů při propouštění zaměstnanců * Možnost zaměstnavatele kontrolovat soukromé zprávy zaměstnanců * Zastupování zaměstnankyň (zaměstnanců) v době mateřské a rodičovské dovolené a důsledky chybně formulovaných smluv * Rovné zacházení při odměňování zaměstnanců (chyby při přiznávání a snižování osobních příplatků) * Zvyšování a prohlubování kvalifikace – možnost uzavření kvalifikační dohody a právní důsledky jejích obsahových nedostatků * Kdy a jak správně uzavírat konkurenční doložku * Nelegální práce – znaky a možnost postihu ze strany kontrolních orgánů * Problémy spojené s doručováním v pracovněprávních vztazích Aktuální judikatura NS ve věcech pracovněprávních ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Diagnostika pracovních charakteristik a obchodních dovedností

2018-09-10 - Kurz je zaměřen na efektivní a objektivní zjištění a vyhodnocení pracovních kompetencí uchazečů o zaměstnání, možnostmi testování obecně, procesem testování a zpracování výstupů. Součástí je také velmi praktické téma - zkreslování úsudku o uchazečích, způsob minimalizace tohoto rizika. Zajímavá a potřebná v dnešním tržním světě je také specifická část kurzu - diagnostika obchodních dovedností uchazeče. * Kurz je zaměřen na efektivní a objektivní zjištění a vyhodnocení pracovních kompetencí uchazečů o zaměstnání, možnostmi testování obecně, procesem testování a zpracování výstupů. Součástí je také velmi praktické téma - zkreslování úsudku o uchazečích, způsob minimalizace tohoto rizika. Zajímavá a potřebná v dnešním tržním světě je také specifická část kurzu - diagnostika obchodních dovedností uchazeče. Diagnostika pracovních charakteristik   Diagnostika pracovních charakteristik   Zkreslování úsudku o uchazečích   Hodnocení obchodních dovedností   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Otevřený kurz MotivP: Management a leadership

2018-09-10 - Jak zvládat vedení lidí a různé problematické situace? Jak obstát v různých rolích, které lídrovi přísluší? Jak zvolit správný přístup a podle čeho se řídit při vedení druhých? Těmito otázkami se zabývá kurz s názvem „Management s leadership“. Účastníci se naučí jak jednat, pracovat a vést různé typy podřízených v různých situacích. Osvojí si různé styly vedení, naučí se pracovat s problematickými typy podřízených v náročných situacích.   Cíle: Poznat a osvojit si různé styly vedení lidí, a naučit se účinně využívat svůj preferovaný styl Naučit se umět být lidský i věcný, současně obchodně zaměřen Najít řešení náročných situací na vedení lidí z vlastní praxe Osvojit si operační pravidla managementu  ...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Profesionální manažer

2018-09-10 - Absolvent kurzu může působit jako profesionální vedoucí pracovník - manažer. Získá dovednosti v oblasti managementu- naučí se efektivně vést a řídit zaměstnance, přistupovat ke každému podle jeho potřeb, osvojí si různé druhy motivace a bude schopen motivovat zaměstnance k jejich práci. Naučí se podávat efektivní zpětnou vazbu vedoucí k rozvoji, sdělovat pochvalu i kritiku takovým způsobem, aby byla pro zaměstnance motivující. Osvojí si efektivní principy delegování (co, kdy, jakým způsobem a na koho delegovat), pozná typologii osobnosti a jakým způsobem přistupovat k různým osobnostním typům, naučí se hodnotit pracovníky a vést hodnotící pohovory. V neposlední řadě bude též umět vybrat nejvhodnější pracovníky na dané pozice. Cílová skupina manažeři,   vedoucí pracovníci,   personální specialisté,   vedoucí týmu,   lidé pracující v týmu,   asistentky   ...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Leadership Communication

2018-09-10 - Effective communication is one of the fundamental human skills that leads to personal satisfaction. Since our time spent at work is the prevailing part of our active life, it is essential precondition for overall satisfaction and satisfaction at work to communicate successfully. Leaders are thus responsible not only for their own satisfaction, but also for satisfaction of their teams and the corresponding results that are to contribute to the prosperity of the whole company. The course participants will lea about the rules of managerial communication, means of convincing speech, argumentation, manipulation and assertiveness techniques. The information obtained will be supported by practical examples and exercises. The key training goal is to allow the participants to increase the efficiency of communications and to achieve the desired results in their teams. * Effective communication is one of the fundamental human skills that leads to personal satisfaction. Since our time spent at work is the prevailing part of our active life, it is essential precondition for overall satisfaction and satisfaction at work to communicate successfully. Leaders are thus responsible not only for their own satisfaction, but also for satisfaction of their teams and the corresponding results that are to contribute to the prosperity of the whole company. The course participants will lea about the rules of managerial communication, means of convincing speech, argumentation, manipulation and assertiveness techniques. The information obtained will be supported by practical examples and exercises. The key training goal is to allow the participants to increase the efficiency of communications and to achieve the desired results in their teams. Self concept   Self concept   Social competence   Coping with challenging situations   Examples of practical situations   Convincing Speech   Argumentation   Manipulation   Assertive behaviour   Communication Exercises   Feedback   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Leadership

2018-09-10 - No organization has become exceptional without excellent leadership – without leaders who can interconnect their team's efforts with the company goals. Managing people is not the same as leading - lead means to unleash the potential of your team, to value people, to respect them and to make everybody contribute meaningfully to the work of the whole. The Leadership development program is designed for leaders who are already leading a team or preparing for this role. You get a new look at leadership today and help you lea new skills and practices. We will show you how to increase your credibility and build trust and confidence in the team, how to define a clear mission and clarify people their roles, to align workflows to help achieve key goals and unlock the unique capabilities of your people. * No organization has become exceptional without excellent leadership – without leaders who can interconnect their team's efforts with the company goals. Managing people is not the same as leading - lead means to unleash the potential of your team, to value people, to respect them and to make everybody contribute meaningfully to the work of the whole. The Leadership development program is designed for leaders who are already leading a team or preparing for this role. You get a new look at leadership today and help you lea new skills and practices. We will show you how to increase your credibility and build trust and confidence in the team, how to define a clear mission and clarify people their roles, to align workflows to help achieve key goals and unlock the unique capabilities of your people. Manager as leader - personality   Manager as leader - personality   Self-recognition   Personal SWOT analysis   Tracking and growing of your own satisfaction   Presentation and basics of rhetoric   Poměrové ukazatele a jejich význam   Discussion, summary, conclusion   Action Plan: What do I take away to my practice and will continue to do so   The initial course contents (may be adjusted according to the needs’ analysis):   Leader’s Communication   The influence of culture on negotiations   Virtual Team - "Remote Communication"   Argumentation   Assertiveness   Primary assertive response   Practical application of assertiveness   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Asertivní komunikace

2018-09-11 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály. Praktický trénink asertivního řešení konfliktních situací nejen na pracovišti. Naučíte se hravě zvládat konflikty a z krizových situací dokážete vždy vyjít jako vítězové. Osvojíte si umění WIN-WIN uvažování typického pro nejúspěšnější světové manažery. Naučíte se rozeznávat psychickou manipulaci a bránit se jí. Kurz je určen manažerům, obchodníkům, vedoucím projektů a všem, kteří chtějí efektivně komunikovat  na profesionální úrovni. Celý výukový program je koncipován jako výcvikový kurz, v něž se střídá výklad lektora s praktickým výcvikem, skupinovým řešením cvičných příkladů a testů. Při výuce je využívána didaktická technika.Přínos kurzu pro účastníky: Rozvoj komunikačních dovedností   Posílení sebedůvěry   Schopnost rozeznat manipulaci a bránit se jí   Umění říkat „NE“   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Stanovení pravidel výcviku, vzájemné seznámení a kolečko očekávání   Konflikt na pracovišti a jeho význam   Styly řešení konfliktů   Význam asertivity a její pojetí v českém prostředí   Psychická manipulace a jak se jí bránit   Transakční analýza   Asertivní práva a osobní odpovědnost   Asertivní techniky   Jak reagovat na oprávněnou a neoprávněnou kritiku   Zásady argumentace   Argumentace v praxi: cvičný příklad   Jaký jsem: asertivní sdělování osobních předností a nedostatků   Jak proměnit vlastní nedostatky v přednosti   Akční plán - první kroky v praxi   Zhodnocení a závěr kurzu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Mgr. Rostislav Peška, Ing. Mgr. Adam Novák, Ing. Marek Laurenčík MBA a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /manazerske-vzdelavani/kurz/zaklady-asertivni-komunikace...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 523 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11| ... >> poslední (35)



 
Novinky & Aktuality

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

Mzdy
mzdy | 2018-06-29 

Modul Mzdy
mzdy | 2018-06-22 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde