Rekvalifikační účetní kurzy
uprava pisemnosti podle normy csn 01 6910 †zmeny a novinky roku 2014 zaznam dvd
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Controlling, finační řízení, manažerské účetnictví

Celkem nalezeno - 567 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11| ... >> poslední (38)






Finanční analýza – krok po kroku až k souhrnným analýzám

2018-05-29 - Na semináři se seznámíte s metodami finanční analýzy jako nástroje, který zkoumá firmu zevnitř, a který pomáhá odhalit slabé a silné stránky společnosti, tzv. finanční zdraví a zároveň umožňujícího na základě zjištěných skutečností navrhnout nejlepší možný směr firmy do budoucnosti. * 1. den: Základy finanční analýzy: Termíny finanční analýzy v českém a anglickém pojetí • podstata a postup finanční analýzy • zdroje informací pro finanční analýzu • finanční výkazy v ČR a jiných zemích (profit and loss, balance sheet, cash flow) • struktura aktiv a pasiv • struktura nákladů a výnosů • změny v účetních výkazech • omezení vypovídací schopnosti účetních dat. Metody finanční analýzy: Základní (standardní) a vyšší metody • způsoby interpretace výsledků. Trendová a strukturální analýza a jejich vypovídací schopnost • praktický příklad. Rozdílové ukazatele: Likvidity (ČPK, ČPP, ČPPF) • ukazatele hospodářského výsledku (zisku) a jeho pojetí ve výkazu zisku a ztrát v ČR a v jiných zemích • úrovně zisku pro účely finanční analýzy (EBIT, EBT, EAT, EBITDA, NOPAT) • praktické příklady. 2. den: Poměrové ukazatele finanční analýzy a způsoby jejich výpočtu a interpretace. Ukazatele rentability (profitability ratios): ROA, ROE, ROS, ROCE • praktické procvičení. Ukazatele likvidity (liquidity ratios): Peněžní (Cash ratio), pohotová (quick ratio), běžná likvidita (current ratio) • praktické procvičení. Ukazatele aktivity (asset utilization ratios): Rychlost obratu • doba obratu zásob, pohledávek, stálých aktiv, závazků, celkových aktiv • obratový cyklus peněz • ukazatele krytí stálých aktiv • praktické procvičení. Ukazatele zadluženosti (debt ratio): Ukazatele věřitelského rizika (debt ratio) • ukazatel zadlužení vlastního kapitálu (debt/equity ratio) • koeficient samofinancování (equity ratio) • finanční páka (financial laverage) • ukazatele dluhové schopnosti podniku a doby oddlužení • praktické procvičení. 3. den: Bankrotní a bonitní modely (predikční modely): Komplexní hodnocení finanční stability společnosti • příznaky budoucích problémů a negativního vývoje. Predikční modely: Altmanův model Z-score • Index důvěryhodnosti • Kralickův Quick test • další modely • praktické příklady. Výkonnost firmy, její pojetí a měření: Vývoj v pojetí a ukazatelů výkonnosti • ukazatele na bázi přidané hodnoty (MVA, EVA) a jejich využití ve finanční analýze • problémy jejich výpočtu • praktické příklady. Pyramidové soustavy ukazatelů a jejich místo v hodnocení finanční stability a výkonnosti: Du Pontův rozklad ukazatele rentability • rozklad ukazatele EVA • praktický příklad. Po skončení výuky test IES, oprava a vyhodnocení....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Obchodní vyjednávání pod tlakem protistrany - střet faktorů soupeření a spolupráce

2018-05-29 - Osvojte si úspěšné taktiky a strategie vyjednávání Získat nebo si udržet obchodní kontakt je stále složitější. Jak dosahovat úspěchů i ve chvíli, kdy vás tlačí čas, požadavky vašeho zaměstnavatele i argumenty protistrany? Poznejte osvědčené vyjednávací strategie a techniky a naučte se, jak se připravit na jednání a jak je profesionálně vést. Vyzkoušejte si své schopnosti při praktickém tréninku vyjednávání pod tlakem protistrany a využijte zpětné vazby od lektora i ostatních účastníků k rozvoji svých schopností. Kurz je určen: obchodníkům a prodejcům   majitelům a jednatelům menších firem   každému, kdo chce posílit své vyjednávací dovednosti    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: posílíte svou přesvědčivost a schopnost dosáhnout dohody a stanovených cílů   vyzkoušíte si řadu osvědčených technik a poznáte různé strategie vyjednávání   naučíte se odhalit taktiku protistrany a správně na ni reagovat   poznáte, jak zvládnout emoce, nátlak i agresivitu protistrany   procvičíte si vyjednávání v praxi a získáte zpětnou vazbu od zkušeného lektora     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Budování výrobního controllingu krok za krokem ...

2018-05-29 - Popis Sebelepší úmysly se samy nezrealizují: budování výrobního controllingu je proces, podobný etapovému závodu. Naslouchejte zkušeným – poučte se z jejich úspěchů a vyvarujte se opakování jejich chyb. Výrobní controlling ve skupině Pilana hraje klíčovou roli při realizaci hlavního procesu podnikatelské jednotky a přispívá tak k naplnění dlouhodobých cílů. Pohled z praxe 1: Controllingové nástroje pro efektivní řízení výroby Controlling optimálního průtoku zakázky Controlling v podpůrných procesech výroby Řízení front práce, rozpracovaná výroba a vliv na termínovou spolehlivost Ekonomické důsledky utilizace zdrojů Role controllingu při rozhodování o balancování konfliktních cílů v oblasti výrobního plánování Reporting řízení výroby v kontextu vrcholových cílů organizace Pohled z praxe 2: Výrobní controlling jako strategický nástroj k řízení firmy jak zvolit nejvíce vhodná KPI ke sledování standardizace výpočtů a jejich zdrojů jako podmínka funkčního výrobního controllingu ve firmě jakou logiku použít pro definici výrobních parametrů nastavení kontrolních mechanismů, abychom zajistili správnost vstupních dat využití výstupů výrobního controlling pro kapacitní plánování a motivační systémy jak zapojit lidi ve firmě do výrobního controllingu ...
Controller Institut - Podrobnosti o kurzu



Moderní timemanagement – 10 návyků pro váš čas a energii

2018-05-29 - Během tohoto semináře poznáte, jak lze přímočaře dokončit rozpracované úkoly. Seznámíte se s deseti kroky velmi efektivního přístupu a pochopíte, v čem spočívá krása využití těchto kroků a jak s jejich pomocí trvale zjednodušíte vše, co děláte. Zjistíte, jak lze uvolnit myšlení od naléhavých úkolů a přitom dát prostor vlastní tvořivosti. * Moderní timemanagement – 10 návyků pro váš čas a energii • jaké jsou základní předpoklady k dokončování úkolů, • co s námi dělají naučené zlozvyky, • rozdíl: Produktivita x Efektivita, • jak efektivně realizovat myšlenky a nápady, • 10 návyků jednoduchosti krok za krokem, • praktický trénink zavedení návyků do praxe na konkrétních situacích, • kde brát motivaci a energii k dokončování úkolů, • nové myšlenky, nové souvislosti, • diskuze, sdílení zkušeností. Seminář je veden s důrazem na intenzívní zapojení účastníků v přátelské a kreativní atmosféře....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Nově na manažerské pozici - kompaktní know-how pro úspěšný start

2018-05-29 - Trénink u vás posílí jistotu v zacházení s vašimi podřízenými i nadřízenými a vytvoří základ pro vaši efektivní komunikaci i v nesnadných situacích Připravujete se na roli manažera? Nechte se vést profesionály, jejich zkušenostmi a radami z praxe. Dozvíte se například to, jak se nezačíná, co nikdy neříkat, jak ale naopak uděláte dobrý dojem, jak si získáte své podřízené, a především, jak je máte vést. Pokud se obáváte neuznané autority, neschopnosti řešit konflikty nebo tlaku vedení, nemusíte. Naučíte se základním pravidlům a jejich dodržování vám zajistí úspěch. Kurz je určen: začínající manažeři    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: dozvíte se, jak překonat změnu rolí a jak si získat kolegy, z nichž se stali vaši podřízení   naučíte se efektivně komunikovat s podřízenými a správně je vést   poznáte klíč k rozvíjení potenciálu sebe samých i svého týmu   osvojíte si řešení modelových konfliktních situací     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Keep Cool: obratná komunikace v konfliktních situacích - bravurní zvládání nesnadných situací

2018-05-29 - Praktický trénink odmítání a reagování na kritiku, námitku nebo urážku   Dostáváte se často v rámci své profese jako manažer do citlivých, nesnadných a konfliktních situací svých podřízených, a ne vždy si jste jisti, zda reagujete tak, aby byla situace vyřešena zdárně pro obě strany? Nebo jste často vystaveni vy sami přímé konfrontaci a konfliktním situacím a chcete zlepšit komunikaci v nepříjemných situacích? Poradíme vám, jak zvládnout stres či napětí a volit správná slova. Naučte se konfliktům předcházet a efektivně je řešit. Kurz je určen: Všichni, kdo chtějí lépe zvládat konfliktní komunikační situace    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: Naučíte se rozpoznávat různé konfliktní situace a vhodné způsoby jejich řešení   Vyzkoušíte si na vlastní kůži jednání, která vyžadují zdravé asertivní chování   Dostanete několik dobrých rad pro bravurní zvládnutí vypjaté situace   Získáte návod, jak efektivně a účinně podávat kritickou zpětnou vazbu     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Základy procesního řízení

2018-05-30 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Počet posluchačů v kurzu je dán kapacitou učebny. Každý posluchač má k dispozici veškeré výukové materiály, a v případě potřeby počítač.Tento kurz procesního řízení se svou praktičností komplexně věnuje lidské i technické stránce implementace procesního řízení a nejmodernějším manažerským technikám, které musejí firmy zavést, chtějí-li dosáhnout špičkové konkurenceschopnosti. Manažeři a podnikatelé zde získávají praktické a srozumitelné informace pro implementaci procesního řízení ve firmě, přiblížení transformace firmy z funkční na procesně řízenou a zasazení procesního přístupu do kontextu řízení organizací. Kurz čerpá nejnovější poznatky na toto téma a zároveň odráží zkušenosti lektora s implementací procesního řízení v českých podnicích.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Rozdělení procesů v organizaci   Proces jako nástroj efektivního procesního řízení   Popis procesu   Podpora procesů IT   Hodnocení vyzrálosti procesu   Procesní mapa organizace   Lidská stránka zavedení a rozvoje procesního řízení     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Petr Grešl, Ing. Vladimír Bříza MBA, Ing. Jaroslav Chlouba, Ing. Marek Laurenčík MBA, Mgr. Rostislav Peška a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /manazerske-vzdelavani/kurz/zaklady-procesniho-rizeni/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/zaklady-procesniho-rizeni.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Obchodní a vyjednávací dovednosti

2018-05-30 - Zdokonalíte svoji přesvědčivost v komunikaci, získáte znalosti a dovednosti potřebné pro úspěšné vedení jednání a vyjednávání. Zaměříte se na tzv. „vítězné vyjednávání“, budete znát a umět v praxi použít různé vyjednávací techniky, včetně obrany proti nátlakovým taktikám. * Obchodní a vyjednávací dovednosti • osobnost obchodníka, • strategie jednání, • příprava na jednání, • potřeby komunikačního partnera, prodej užitku, • fáze průběhu jednání, • vedení jednání v týmu, • ústupky, • ovlivňování průběhu jednání, • efektivní argumentace, • námitky a jejich překonávání, • tabu při jednání, • chyby při jednání, • vyjednávací taktiky, • nátlakové (manipulativní) taktiky a obrana proti nim, • typy manipulátorů, jak s nimi jednat, • jednání s problematickými typy lidí, • rozvoj dlouhodobých vztahů s partnery ve vyjednávání. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



PRACOVNĚPRÁVNÍ DOKUMENTY a jejich náležitosti

2018-05-30 - Určeno pro personalisty, mzdové účetní, podnikové právníky, vedoucí pracovníky, odborové funkcionáře a další zájemce zabývající se problematikou pracovněprávních vztahů. Cíl: Na praktických příkladech ukázat a procvičit, jak správně formulovat pracovněprávní dokumenty, jak se vyvarovat zbytečných chyb a využít poznatky ze soudní praxe. Obsah: * Vstupní dotazník – jak má vypadat, jeho využití v pracovněprávních vztazích * Lékařský posudek – rozlišení mezi posudky ve vztahu ke vstupní, periodické, mimořádné a výstupní lékařské prohlídce * Pracovní smlouva – co všechno v ní sjednávat, jak správně formulovat dobu určitou, zkušební dobu, souhlas s vysíláním na pracovní cesty, nadlimitní práci přesčas atd. * Informace o právech a povinnostech podle § 37 zákoníku práce * Jmenování na vedoucí pracovní místo versus tzv. doložky odvolatelnosti * Výkon jiné práce – dokumenty ke splnění nabídkové povinnosti atd. * Dohoda o rozvázání pracovního poměru – jednání mezi nepřítomnými, souvislosti s odstupným atd. * Vytýkací dopisy – různé druhy výtek, jak správně formulovat, načasování * Výpověď a okamžité zrušení pracovního poměru – jak se vyvarovat nejčastějších chyb, vzory dokumentů podle jednotlivých důvodů rozvázání pracovního poměru, prekluzivní lhůty * Dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr – co a jak sjednávat, vzory * Kvalifikační dohoda – jak správně sjednat, rozlišení mezi prohlubováním a zvyšováním kvalifikace * Dohoda o odpovědnosti, dohoda o náhradě škody se zaměstnancem – jak správně sjednávat, upozornění na nejčastější chyby * Dohody o srážkách ze mzdy (platu), započtení – vzory * Kolektivní smlouva, vnitřní předpis a pracovní řád – rozlišení, co a jak ve kterém z dokumentů sjednávat, stanovovat * Řešení dalších vzorových dokumentů navržených účastníky semináře Metody výuky: Výklad, příklady z praxe, ukázka vzorů pracovněprávních dokumentů. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Efektivní vedení aneb co se v týmu skrytě děje

2018-05-30 - Seminář se specialistou na týmovou výkonnost. Na tomto semináři zjistíte, co ovlivňuje chování lidí, poznáte manažerské styly a jejich vliv na výkonnost a motivaci. Zjistíte, jaké praktické dopady mají na tým osobnostní rysy a odnesete si tipy na rozvoj sebe i podřízených. Získáte moderní poznatky o efektivních krocích v řadě manažerských situací. * Efektivní vedení aneb co se v týmu skrytě děje • vedení týmu a dynamika skupiny, • efektivita, výkonnost a synergie, • firemní kultura a hodnoty uznávané týmem, • proč a kdy tým neposlouchá a kde mohou být skryté motivy jednání, • jak funguje síla prostředí a společných témat, • obtížné situace narušující týmovou práci, problémoví členové týmu, • "nepochopitelné" chování jednotlivců a co vše za ním může být, • co obvykle manažerům nefunguje a proč, • kontinuální reflexe, zpětná vazba a hodnocení, • zacílení činností a dodržování plánu, • konflikty a vyjednávání. Krátké teoretické pasáže jsou prokládány simulacemi, testy a diskuzemi....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Dashboard reporty a MS Excel ... Navigujte manažery ke správným rozhodnutím

2018-05-30 - Popis Dashboard je moderním typem reportu, který na jedné stránce či obrazovce přehledně ukazuje vše podstatné o situaci ve firmě, na trhu, v projektu a naviguje manažery ke správným rozhodnutím. Dashboard je v podstatě řídící panel a jako takový musí být čitelný jedním pohledem a také snadno přizpůsobitelný. Jen málo dashboardů je ale opravdu takto efektivních. Tento kurz Vám ukáže jak definovat, vyvinout a nasadit profesionální dashboard, aniž byste museli ihned investovat do speciálního řešení či rozšiřovat tým jak se vyvarovat chybám, které Vaše úsilí rychle znehodnotí jak vytvořit lepší grafy jak může pomoci IT a jak důležitá je role Business Intelligence Pro kurz je důležitá praktická znalost MS Excel. Funkce používané v praktické části školení lze případně předem dostudovat online. Každý účastník kurzu obdrží funkční řešení jednoduchého dashboardu. Úvod – trocha teorie Report versus dashboard Co a jak reportovat, vztah k procesům a co jsou KPI Vizualizace dat a informací – osvědčené postupy a současné trendy Excel? Nebo speciální aplikace? Nástroje MS Excel pro vizualizaci Jak pomocí standardních grafů zobrazit co nejvíce? Formátování Výběr vhodného grafu Interaktivní grafy – jak na jedno kliknutí aktualizovat vizualizovaná data? Pokročilé grafy - Waterfall, Cluster-stacked, Spotlight/Highlight, AxD, Funnel Datové zdroje pro dashboard Jak si připravit data pro snadnou aktualizaci, změny a rozšiřitelnost Indexování Sjednocení řádů Proměnné a pojmenované oblasti Organizace dat a pravidla Vzorce a výpočty Časová osa Práce s externími daty Jak mohou pomoci kontingenční tabulky a PowerPivot Případová studie Příprava řešení (pomocí funkcí, pokročilí uživatelé mohou využít kontingenční tabulky) Analýza datových zdrojů (skutečnost, plán ozpočet) Definice KPI Příprava Top 10 sumáře Identifikace logických celků dashboardu Příprava tabulek a vizualizací Sestavení dashboardu Požadavky na účastníky Pro kurz je důležitá praktická znalost MS Excel (2007, 2010, 2013). Lektor připravil pro účastníky přehled funkcí, které jsou používány v praktické části a jejichž znalost se předpokládá. Účastníkům doporučujeme před tímto kurzem absolvovat kurz MS Excel pro analytiky a controllery či e-learning k tomuto semináři, kde účastníci získají minimální potřebné znalosti MS Excel, které je pro tento kurz nutno znát. Požadavky na účastníky ve formátu PDF ke stažení Případně je možné účastníkům zaslat Audit znalostí. (Test, kde si ověří, zda tyto vstupní požad...
Controller Institut - Podrobnosti o kurzu



Leadership I.

2018-05-30 - Začínáte s vedením týmu? Vedoucí pozice je pro Vás novou příležitostí? Chcete se ve své roli osvědčit? Kurz nabízí nezbytné informace pro úspěšný start v pozici leadera, také možnost revize vlastních přístupů a praktický nácvik nových způsobů pro ostřílené vedoucí. Metoda kurzu: "learning by doing", aneb praxí a reflexí k ustálené dovednosti. * Začínáte s vedením týmu? Vedoucí pozice je pro Vás novou příležitostí? Chcete se ve své roli osvědčit? Kurz nabízí nezbytné informace pro úspěšný start v pozici leadera, také možnost revize vlastních přístupů a praktický nácvik nových způsobů pro ostřílené vedoucí. Metoda kurzu: "learning by doing", aneb praxí a reflexí k ustálené dovednosti. Manažerská praxe v novém kabátě   Manažerská praxe v novém kabátě   Já a moje role leadera   Pozitivní manažerská komunikace a prezentace   Veď, motivuje a půjdeme za tebou…   Mám zelenou: vedu, řídím,jedu   Deleguj!   Modelové situace   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Finanční řízení pro manažery

2018-05-30 - V moderně řízených podnicích jsou na manažery kladeny vysoké nároky. U všech manažerů, bez ohledu na zastávanou pozici a stupeň řízení, se očekává, že se budou orientovat v základních pojmech podnikové ekonomiky, naučí se číst účetní výstupy, které potřebují pro svá rozhodnutí a dynamické řízení podniku. Jsou schopni součinnosti při hodnocení podnikových údajů, při finančním plánování, při řízení podnikových peněžních toků a dalších oblastí ekonomiky podniku. Praktické zaměření kurzu, zaručená srozumitelnost pro neekonomy, individuální přístup v malé skupině posluchačů - to vše a více je velkým přínosem kurzu. * V moderně řízených podnicích jsou na manažery kladeny vysoké nároky. U všech manažerů, bez ohledu na zastávanou pozici a stupeň řízení, se očekává, že se budou orientovat v základních pojmech podnikové ekonomiky, naučí se číst účetní výstupy, které potřebují pro svá rozhodnutí a dynamické řízení podniku. Jsou schopni součinnosti při hodnocení podnikových údajů, při finančním plánování, při řízení podnikových peněžních toků a dalších oblastí ekonomiky podniku. Praktické zaměření kurzu, zaručená srozumitelnost pro neekonomy, individuální přístup v malé skupině posluchačů - to vše a více je velkým přínosem kurzu. Základní principy podnikání   Základní principy podnikání   Podnikový účetní systém a manažer   Základy finanční analýzy   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Zákon o spotřebitelském úvěru – zkušenosti s jeho aplikací

2018-05-30 - Na semináři se seznámíte se zákonem č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru, který vstoupil v účinnost 1. prosince 2016. Zákon změnil mnohé oblasti při poskytování úvěrů pro občany, a to i hypotečních úvěrů, které jsou také zařazeny do úvěrů spotřebitelských. Zákon změnil pravidla jak pro spotřebitele, tak také pro subjekty, které tyto úvěry poskytují. Zákon předpokládá výrazné zaměření na prověřování bonity klienta, podmínky v případech předčasného splacení úvěrů nebo podmínky související s úvěry v cizí měně a další oblasti. Závěr semináře bude věnován povinnostem osob poskytujících spotřebitelské úvěry vykonat zkoušky odborné způsobilosti. * • představení právní úpravy se zaměřením na hlavní oblasti regulace, • poskytovatel a zprostředkovatel spotřebitelského úvěru, • požadavky na marketing, distribuci a předsmluvní informace, • posouzení úvěruschopnosti dlužníka/risk management, • uzavření a správa úvěrové smlouvy, zajišťovací dokumentace, • změna a ukončení smluvního vztahu, předčasné splacení, • default dlužníka, vymáhání, • zkouška odborné způsobilosti při poskytování spotřebitelských úvěrů. Dotazy a diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Myšlenkové mapy v manažerské praxi

2018-05-30 - Program kurzu: * Pojem myšlenkové mapy * Význam myšlenkových map * Jak mapy vytvářet - Klasická cesta – papír, tužky a pastelky, další média - Digitální cesta – software, dotyková zařízení, ukázky - Doporučené postupy, zkušenosti * Předvedení techniky myšlenkových map na příkladech z manažerské praxe - Příprava a vedení jednání - Stanovení priorit - Analýzy – SWOT, marketingové analýzy, … - Rozhodování, výběrová řízení, bodování - Knowledge management - Ilustrativně časové plány * Ukázka programu MindManager na tvorbu myšlenkových map * Další informační zdroje v oblasti myšlenkových map * Diskuse ...
Agentura BOVA - RNDr. Ivana Hexnerová - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 567 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11| ... >> poslední (38)



 
Novinky & Aktuality

Mzdy
mzdy | 2017-11-01 

Stát pošle poště 800 milionů za ztrátové služby. Zaměstnancům vzrostou mzdy říká Chovanec
mzdy | 2017-03-03 
Že za ztratove služby pošte pošle penize stat domluvili ministri Chovanec a Babiš. Pul miliardy ma jit na vyšši vyplaty zamestnancu.

Vedení účetnictví | Praha | avanibusiness.cz
účetnictví | 2017-03-01 
Spolehlive a rychle zpracujeme dane. Vedeni ucetnictvi a mezd online. Poradenstvi. Vedeni ucetnictvi dane mzdy. Poradenstvi

Šance na podnikání nejen pro nezaměstnané
mzdy | 2017-03-01 
#8222 Projekt podnikatelsko-zamestnaneckych družstev je zameren na podporu podnikani pro osoby ohrožene na trhu prace. System podpory je nastaven tak aby co nejvice pomohl všem zajemcum o zahajeni podnikani. Je urcen všem kteri by si chteli otestov

Vláda schválila zvýšení nemocenské při dlouhodobé pracovní neschopnosti
nemocenské | 2017-02-28 
Vlada schvalila zvyšeni nemocenske pri dlouhodobe pracovni neschopnosti lt br gt Vlada dnes projednala navrh MPSV ktery zlepši socialni situaci lidem pri dlouhodobe pracovni neschopnosti. Opatreni zajisti zmirneni ekonomickeho dopadu zpusobneho

Vláda rozhodla o příspěvku na opravy silnic či růstu nemocenské
nemocenské | 2017-02-28 
Praha - Vlada na svem dnešnim zasedani rozhodla o trimiliardove financni pomoci krajum na opravy silnic nižšich trid. Kabinet take rešil otazku rustu nemocenske dlouhodobe

Archiv nabídky pracovních míst Účetní do Oddělení účetnictví
účetnictví | 2017-02-28 
07.02.2017 Archiv nabidky pracovnich mist | Nabidka plati do 24. unora 2017 Statni fond životniho prostredi ceske republiky vyhlašuje vyberove rizeni na pozici ucetni do Oddeleni ucetnictvi Hledame otevrenou komunikativni a peclivou osobnost ktera by

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde