Rekvalifikační účetní kurzy
personalni controlling nastroj ke zvyseni efektivity personalniho rizeni
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Controlling, finační řízení, manažerské účetnictví

Celkem nalezeno - 433 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11| ... >> poslední (29)






Pracovní smlouvy z pohledu praxe, včetně problematiky práce z domova

2018-11-01 - Na semináři se seznámíte s obsahem pracovních smluv z pohledu zákonného a zejména dle potřeb personální praxe. Doplníte si své znalosti o aktuální právní praxi s použitím příslušné judikatury. * • pracovní smlouva a občanský zákoník, • postup před vznikem pracovního poměru – předsmluvní odpovědnost, příslib zaměstnání, • zákonné náležitosti pracovní smlouvy – druh práce, místo výkonu práce, den vzniku pracovního poměru, • zkušební doba, • pracovní poměr na dobu určitou, • další dispozitivní obsah pracovních smluv – dovolená, pracovní doba, odměňování, BOZP a PO, konkurenční doložka, výpovědní doba, stanovení práv a povinností zaměstnance, odstupné, dohoda o odpovědnosti, stanovení práce přesčas z pohledu její paušalizace a další, • práce z domova z pohledu zaměstnance a zaměstnavatele. Práce z domova: • co to je práce mimo pracoviště zaměstnavatele – základní vymezení, • základní práva a povinnosti zaměstnavatele při uplatňování práce z domova, • základní práva a povinnosti zaměstnanců při uplatňování práce z domova, • pracovněprávní vztahy z pohledu práce z domova – pracovní doba, odměňování, důležité osobní překážky v práci, • náklady spojené s komunikací mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem, • technické a programové vybavení potřebné pro výkon práce, • náležitosti písemné dohody uzavřené mezi zaměstnancem a zaměstnavatelem o podmínkách práce z domova....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



To nejdůležitější z komunikace, typologie a obrany proti manipulaci

2018-11-01 - Na tomto semináři zjistíte, jaký jste komunikační typ, získáte jistotu v různých sociálních situacích, odnesete si poznatky, jak dobře využít předností své osobnosti. Procvičíte dovednosti potřebné k vedení konstruktivní kritiky, budete umět lépe pracovat s emocemi vlastními i emocemi druhých. Všechna cvičení jsou logicky propojena a navázána na případy z praxe. Získáte jasné návody, jak říkat nepříjemné věci tak, aby se nenarušily týmové vztahy. Nacvičíte si dovednosti potřebné pro zvládání manipulace a útlaku, osvojíte si poznatky, jak se manipulativním taktikám účinně bránit. * To nejdůležitější z komunikace, typologie a obrany proti manipulaci • proč si s někým rozumíme a s někým ne – poznání vlastních předností a rezerv, • jak se připravit na komunikaci s problémovými lidmi, • postupy pro jasnou argumentaci a jasné vyjadřování, • přijímání kritiky a reagování na tuto kritiku (ať už je jakákoli), kritika jako zpětná vazba a žádost o změnu, • hranice v komunikaci a jak umět říci "NE" bez pocitu viny, • jak zvládat emoce v problematické komunikaci, • kategorie manipulátorů, jejich taktiky a využívání emocí, • kontramanipulace a jak ji využít, • způsoby komunikace s manipulátory a agresory, • přiměřené sebevědomí, sebehodnota, sebeúcta a jak je u sebe podpořit, Po celou dobu semináře budou probíhat nácviky zvládání problematických situací....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Ekonomické ukazatele – charakteristika a jejich vyhodnocení

2018-11-01 - Na semináři se naučíte základním dovednostem jak posuzovat minulý, současný a budoucí stav hospodaření účetní jednotky. Pomocí základních ekonomických ukazatelů se naučíte principům vyhodnocování situace účetní jednotky, jejího zdraví, příp. hrozících rizik. Součástí výkladu je i výuka elementární orientace ve výkazech, upozornění na podstatné části a položky výkazů a mimo jiné i jejich provázanost. Součástí semináře je i praktický příklad, na kterém si ukážeme použití a vyhodnocení ekonomických ukazatelů (ukazatelé rentability, likvidity, čistého pracovního kapitálu, aktivity, zadluženosti, ekonomické přidané hodnoty aj.). * • úvod do problematiky, • základní orientace ve výkazech, jejich podstatných částech a položkách, • obecné principy finanční analýzy, • zdroje dat, • metody finanční analýzy, • konkrétní druhy ukazatelů, • vzájemná závislost ukazatelů, • hodnocení situace podniku, • modelový příklad, • zadání praktického příkladu – trénink a následné společné vyhodnocení, • dotazy a závěr....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Vedení a koučink zaměstnanců

2018-11-01 - V tomto kurzu budeme zkoumat skrytý potenciál a rezervy týmu, ve kterém působíte, a budeme se zabývat tím, jak pozdvihnout vedení zaměstnanců na kvalitativně vyšší úroveň. Poznáte možnosti, jak zlepšit styl vedení k mnohem vyšší angažovanosti, zodpovědnosti a výkonnosti pomocí vysoce účinných přístupů jako je koučování nebo Mindful leadership. Dozvíte se nové poznatky z oblasti neurověd, emoční inteligence, koučování, motivace a leadershipu, komunikace a na praktických cvičeních a ukázkách si vše vyzkoušíte. Budeme se taktéž zabývat otázkami přenosu do praxe a dlouhodobého rozvoje. * V tomto kurzu budeme zkoumat skrytý potenciál a rezervy týmu, ve kterém působíte, a budeme se zabývat tím, jak pozdvihnout vedení zaměstnanců na kvalitativně vyšší úroveň. Poznáte možnosti, jak zlepšit styl vedení k mnohem vyšší angažovanosti, zodpovědnosti a výkonnosti pomocí vysoce účinných přístupů jako je koučování nebo Mindful leadership. Dozvíte se nové poznatky z oblasti neurověd, emoční inteligence, koučování, motivace a leadershipu, komunikace a na praktických cvičeních a ukázkách si vše vyzkoušíte. Budeme se taktéž zabývat otázkami přenosu do praxe a dlouhodobého rozvoje. Osobnost   Osobnost   Tým a vztahy   Komunikace a spolupráce   Vize a motivace   Vývoj stylů vedení lidí   Mindful leadership   Koučovací přístup   Modelové situace   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Kommunikationsfähigkeiten – Telefongespräche, Schreiben von E-Mail und Verhandeln von B1 bis C1/C2 Ebene

2018-11-01 - Erfolgreiche Kommunikation in deutscher Sprache für Menschen im Geschäftsleben. (Wort & Schrift). Dieser Kurs ist speziell auf die Verbesserung der Fähigkeiten, erfolgreiche Telefonkommunikation, Schriftverkehr per E-Mail, sowie Kommunikation bei Meetings und in Situationen des täglichen Lebens ausgerichtet. Die Arbeit in kleinen Gruppen ermöglicht das Eingehen auf besondere Wünsche und Berufssituationen, wodurch ein optimales Zeitmanagement gewährleistet ist. Ihr persönliches Ziel ist es durch gezielten und richtigen Einsatz der deutschen Sprache, in ihrem Business selbstbewusst und erfolgreich auftreten zu können. * • ephonische Konversation in deutscher Sprache, • Konzipieren, schreiben von E-Mails in deutscher Sprache, • Verhandlungsführung in deutscher Sprache, • Praktisches Training in kleinen Gruppen....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Účetní výkazy pro manažery jako podklad pro manažerské rozhodování

2018-11-01 - Podkladem pro řadu rozhodnutí podnikových manažerů jsou data obsažená v účetních výkazech. Od manažerů se většinou očekává, že jsou schopni orientovat se v účetních údajích, znají jejich strukturu a obsah i jejich vypovídací schopnost o stavu podniku a jeho hospodářských operacích. Pro finanční rozhodování a řízení představují podnikové účetní výkazy základní datovou bázi. Naučíme Vás popsat racionální postup identifikace a analýzy rozhodovacích problémů, popsat metody a nástroje kauzální analýzy, vysvětlit principy fungování kvalitního systému managementu rizika v organizaci, navrhnout vhodné postupy a metody řešení. * Podkladem pro řadu rozhodnutí podnikových manažerů jsou data obsažená v účetních výkazech. Od manažerů se většinou očekává, že jsou schopni orientovat se v účetních údajích, znají jejich strukturu a obsah i jejich vypovídací schopnost o stavu podniku a jeho hospodářských operacích. Pro finanční rozhodování a řízení představují podnikové účetní výkazy základní datovou bázi. Naučíme Vás popsat racionální postup identifikace a analýzy rozhodovacích problémů, popsat metody a nástroje kauzální analýzy, vysvětlit principy fungování kvalitního systému managementu rizika v organizaci, navrhnout vhodné postupy a metody řešení. Účetní závěrka podniku   Účetní závěrka podniku   Základy manažerského rozhodování   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Řízení týmu na dálku

2018-11-01 - Manažeři dnešní doby v globálním světě musí umět řídit týmy složené z lidí, kteří se nachází v odlišných koutech světa nebo pocházejí z různých zemí. Díky tomuto kurzu se naučíte vést mezinárodní týmy na dálku s ohledem na kulturní odlišnosti a pracovní prostředí, ve kterém společně komunikujete. Poznáte zásadní rozdíly mezi kulturami a zjistíte jak jim přizpůsobit svůj styl vedení. Uvědomíte si, co vše musíte znát o zemí odkud pocházejí vaši podřízení, či obchodní partneři. Naučíte se pružně reagovat na změny v týmu a jejich efektivní vyřešení, posílíte svou schopnost řídit mezinárodní týmy a projekty v zahraničí, vyhnete se zbytečným chybám i společenským faux-pas při řízení mezinárodních týmů, získáte praktická doporučení pro vlastní praxi. * Manažeři dnešní doby v globálním světě musí umět řídit týmy složené z lidí, kteří se nachází v odlišných koutech světa nebo pocházejí z různých zemí. Díky tomuto kurzu se naučíte vést mezinárodní týmy na dálku s ohledem na kulturní odlišnosti a pracovní prostředí, ve kterém společně komunikujete. Poznáte zásadní rozdíly mezi kulturami a zjistíte jak jim přizpůsobit svůj styl vedení. Uvědomíte si, co vše musíte znát o zemí odkud pocházejí vaši podřízení, či obchodní partneři. Naučíte se pružně reagovat na změny v týmu a jejich efektivní vyřešení, posílíte svou schopnost řídit mezinárodní týmy a projekty v zahraničí, vyhnete se zbytečným chybám i společenským faux-pas při řízení mezinárodních týmů, získáte praktická doporučení pro vlastní praxi. E-Leader   E-Leader   Kulturní odlišnosti – verbální i neverbální signály z pohledu různých kultur   Vliv kultury na jednání   Virtuální tým   Základní pravidla pro práci s virtuálním týmem   Interkulturní spolupráce na dálku   E-leadership:   Týmové dohody ke spolupráci a komunikaci na dálku   Příklady z praxe, modelové situace   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Typologie osobnosti DISC - manažerská nadstavba

2018-11-01 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Podstatou efektivní práce jedince je dnes znalost sama sebe a schopnost se účinně dorozumět s kolegy v pracovním týmu, s podřízenými, nadřízenými i obchodními partnery. Kurz nabídne účastníkům prohloubení sebepoznání a vzájemného poznání pomocí standardizovaného nástroje modelu DISC. Tento model umožní účastníkům porozumět lépe sobě i svým podřízeným. Kurz je určen především pro střední management a management první linie, leaderům obchodních týmů, vedoucím projektů, všem, kteří chtějí nejen řídit, ale také vést a motivovat své podřízené.Seminář je veden interaktivní formou – kombinace teorie se cvičeními z praxe. Budou realizovány praktické nácviky konkrétních situací individuálně i v týmu (např. jak zvolit efektivní komunikační styl pro různé povahové profily DISC, vzájemné sebepoznání metodou semafor, jak poznat různé povahové profily v praxi na první pohled, aj.). Při výuce je využívána didaktická technika.Přínos kurzu pro účastníky: Sebepoznání a poznání druhých – jednoduše, pozitivně a prakticky   Zlepšení komunikace uvnitř týmu i mimo něj   Snížení a předcházení konfliktům v týmu   Zvýšení úspěšnosti při prodeji a získávání nových zákazníků   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Stanovení pravidel výcviku, vzájemné seznámení a kolečko očekávání   Úloha managementu při vedení lidí, organizování a vyjednávání   Metoda DISC a vedení lidí   Management a leadership – aplikace na model DISC   Styly vedení lidí - DISC   Situační model vedení   Řízení vztahů se zaměstnanci   Koučování jako nástroj vedení lidí   Motivace jednotlivých typů DISC   DISC team – složení týmu, analýza týmu   Jednání a vyjednávání – praktický workshop   Jak dostat z lidí maximum – praktický workshop   Mocenské klima na pracovišti   Dimenze osobnosti manažera   Klíčové zásady úspěšného vedoucího pracovníka   Akční plán - první kroky v praxi   Zhodnocení a závěr kurzu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu. &nb...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Controlling logistických nákladů a tvorba KPI

2018-11-01 - [LOGISTIKA] Umíte vyčíslit náklady firemních logistických procesů? Chcete se naučit vyhodnocovat efektivitu logistických nákladů a nastavovat vhodná regulační opatření? Chcete umět efektivně komunikovat s oddělením firemního controllingu? Jak stanovovat rozhodovací kritéria pro outsourcing logistiky? Přijďte na kurz, kde se seznámíte s efektivními metodami controllingového přístupu v pohledu na celý logistický řetěz (nákup, skladování materiálu, vnitropodnikovou manipulaci, expediční a distribuč...
ICV - Institut certifikovaného vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



SRÁŽKY ZE MZDY, EXEKUCE A INSOLVENCE ZAMĚSTNANCŮ

2018-11-01 - Zaměstnancům personálních oddělení (včetně HR managerů a dalším pracovníkům personálních oddělení), interním právníkům společností – výklad je praktický a v řadě otázek značně detailní. Cíl školení: Cílem semináře je poskytnutí přehledu o právní úpravě exekučních a insolvenčních řízení (oddlužení) zaměstnanců a s nimi spojené provádění srážek ze mzdy zaměstnavateli, zejména se zaměřením na nejasnosti právní úpravy a časté chyby zaměstnavatelů, včetně možných sankcí za nedodržení povinností....
Intellego - vzdělávací agentura - Podrobnosti o kurzu



Manažerské rozhodování

2018-11-01 - Rozhodování představuje jednu ze základních manažerských aktivit, jejíž kvalita ovlivňuje do značné míry výsledky i efektivnost fungování firem v hospodářské sféře i veřejné správě. Manažeři na jednotlivých úrovních řízení by si měli proto osvojit určitý soubor poznatků a dovedností, které jsou důležité pro zabezpečení požadované kvality řešení rozhodovacích problémů, resp. rozhodování. Cílem tohoto kurzu je právě poskytnout v přehledné a uspořádané formě tento poznatkový fond. * Rozhodování představuje jednu ze základních manažerských aktivit, jejíž kvalita ovlivňuje do značné míry výsledky i efektivnost fungování firem v hospodářské sféře i veřejné správě. Manažeři na jednotlivých úrovních řízení by si měli proto osvojit určitý soubor poznatků a dovedností, které jsou důležité pro zabezpečení požadované kvality řešení rozhodovacích problémů, resp. rozhodování. Cílem tohoto kurzu je právě poskytnout v přehledné a uspořádané formě tento poznatkový fond. Základní pojmy a poznatky z manažerského rozhodování   Základní pojmy a poznatky z manažerského rozhodování   Identifikace, analýza a formulace rozhodovacích problémů   Výběr kritéria, tvorba variant a stanovení jejich důsledků   Hodnocení variant rozhodování   Základní pojmy rozhodování za rizika a nejistoty   Rozhodovací stromy jako nástroj optimalizace více etapových rozhodovacích procesů za rizika   Tvorba portfolia rizikových variant   Participativní rozhodování   Volba stylu rozhodování   Co je to šestislovná tabulka?   Co je to rozhodovací matice?   Jak vypadá model rozhodovací mřížky?   Jaký styl rozhodování je pro Vás nejvhodnější?   Co je to analýza silového pole?   Co je to ishikawův diagram?   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Jak se stát skutečným mistrem komunikace - jasná, rozhodná a přesvědčivá komunikace

2018-11-01 - Zvládání námitek, argumentačních oříšků i konfliktů důstojně a bez obav Jednáte při své profesi nebo ve svém postavení často s lidmi? Chcete umět komunikovat přesvědčivě, s autoritou a přitom zdvořile? Získejte potřebnou sebejistotu a osvojte si nové návyky, naučte se předkládat argumenty, obhajovat svůj názor i řešit konflikty. Správná komunikace pozitivně ovlivní vaše vztahy a žádná situace vás již nezaskočí – ať už to bude porada, prezentace, přijímací pohovor nebo rozmluva se šéfem. Kurz je určen: všem, kdo pracují s lidmi a chtějí zlepšit své komunikační dovednosti    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: osvojíte si důležité návyky a dovednosti, díky nimž bude vaše komunikace úspěšnější   vyzkoušíte si práci s argumenty, zpětnou vazbou i s emocemi, abyste nové poznatky uměli používat v praxi   trénink modelových situací vám umožní odhalit chyby a pracovat na jejich nápravě   objevíte cestu k vyrovnané a efektivní komunikaci, což posílí vaši sebejistotu   díky efektivní komunikaci zlepšíte své vztahy na pracovišti i doma     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Insolvenční řízení po novele zákona

2018-11-01 - Seminář je zaměřen na průběh insolvenčního řízení po novele, odpoví na otázky jak připravit klienta na oddlužení, praktické příklady a cvičení...
Vzdělávací centrum a Dluhová poradna - Podrobnosti o kurzu



MS PowerPoint pro uživatele

2018-11-02 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows.Určeno pro uživatele, kteří chtějí vytvářet přehledné prezentace pro předvádění svých produktů jak ve formě tištěných prezentačních materiálů, tak pro použití na promítání nebo předvádění na obrazovce (tzv. slideshow). Po absolvování kurzu dokážou uživatelé vytvořit středně složitou prezentaci včetně vložení grafických objektů z externích zdrojů dat, naučí se ji vytisknout případně připravit pro předvádění na obrazovce.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Popis a základní ovládání programu MS PowerPoint   Seznámení s možnostmi aplikace MS PowerPoint - typy objektů a jejich organizace   Vytvoření prezentace s využitím připravených průvodců   Vkládání textových polí, používání textu v prezentaci, stínování, barvy textu, výplně   Vkládání obrázků, grafiky a dalších objektů, přesouvání a překrývání objektů   Kreslení v aplikaci MS PowerPoint   Organizační schéma - popis a práce s tímto programem   Vkládání tabulek a grafů z Wordu a Excelu, propojování s tabulkami z Excelu   Vkládání tlačítek akcí, spouštění jiných programů uvnitř aplikace   Nastavení efektů a animací uvnitř jednotlivých snímků   Automatické načasování běhu prezentace (způsoby časování a přechody)   Náhled na vytvořenou prezentaci, tisk a nastavení tisku   Videoklipy, animované a zvukové efekty a další multimediální prvky   Další možnosti a nastavení programu MS PowerPoint   Opakování a procvičení probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc., Jan Andrš, V...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Manažerské dovednosti

2018-11-02 - Pro koho je kurz určen: Kurz je vhodný pro všechny, kteří chtějí rozvíjet své manažerské dovednosti. ...
Centrum služeb pro podnikání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 433 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11| ... >> poslední (29)



 
Novinky & Aktuality

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde