Rekvalifikační účetní kurzy
personalni controlling nastroj ke zvyseni efektivity personalniho rizeni
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Controlling, finační řízení, manažerské účetnictví

Celkem nalezeno - 353 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11| ... >> poslední (24)






Leadership II.

2019-01-10 - Jsou pracovní porady přežitkem? Je pravidelné setkání s členy týmu nesmyslný požadavek od vedení? Jsou konflikty v týmu negativním jevem? Stačí k motivaci přidat tlak a přitáhnout otěže? Leader s podobným smýšlením svůj tým k nadprůměrným výkonům rozhodně nedovede! Nejschopnější vojevůdci všech dob dobře věděli, že skupina nadšených, loajálních a dobře zorganizovaných dobrovolníků je efektivnější než armáda žoldáků. Přijďte si k nám pro další informace z oblasti leadershipu, které si nejen prakticky vyzkoušíte, ale které zpracujete do vlastní koncepce vedení svého týmu. * Jsou pracovní porady přežitkem? Je pravidelné setkání s členy týmu nesmyslný požadavek od vedení? Jsou konflikty v týmu negativním jevem? Stačí k motivaci přidat tlak a přitáhnout otěže? Leader s podobným smýšlením svůj tým k nadprůměrným výkonům rozhodně nedovede! Nejschopnější vojevůdci všech dob dobře věděli, že skupina nadšených, loajálních a dobře zorganizovaných dobrovolníků je efektivnější než armáda žoldáků. Přijďte si k nám pro další informace z oblasti leadershipu, které si nejen prakticky vyzkoušíte, ale které zpracujete do vlastní koncepce vedení svého týmu. Dejme hemisféry dohromady - vedení porad   Dejme hemisféry dohromady - vedení porad   Posviťte si na konflikt   1 + 1 = 10 aneb synergie   Hodnocení nebo zpětná vazba?   Koučink, cesta vedoucí k úspěchu   Vaše vlastní "case study"   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Manažerské rozhodování

2019-01-10 - Rozhodování představuje jednu ze základních manažerských aktivit, jejíž kvalita ovlivňuje do značné míry výsledky i efektivnost fungování firem v hospodářské sféře i veřejné správě. Manažeři na jednotlivých úrovních řízení by si měli proto osvojit určitý soubor poznatků a dovedností, které jsou důležité pro zabezpečení požadované kvality řešení rozhodovacích problémů, resp. rozhodování. Cílem tohoto kurzu je právě poskytnout v přehledné a uspořádané formě tento poznatkový fond. * Rozhodování představuje jednu ze základních manažerských aktivit, jejíž kvalita ovlivňuje do značné míry výsledky i efektivnost fungování firem v hospodářské sféře i veřejné správě. Manažeři na jednotlivých úrovních řízení by si měli proto osvojit určitý soubor poznatků a dovedností, které jsou důležité pro zabezpečení požadované kvality řešení rozhodovacích problémů, resp. rozhodování. Cílem tohoto kurzu je právě poskytnout v přehledné a uspořádané formě tento poznatkový fond. Základní pojmy a poznatky z manažerského rozhodování   Základní pojmy a poznatky z manažerského rozhodování   Identifikace, analýza a formulace rozhodovacích problémů   Výběr kritéria, tvorba variant a stanovení jejich důsledků   Hodnocení variant rozhodování   Základní pojmy rozhodování za rizika a nejistoty   Rozhodovací stromy jako nástroj optimalizace více etapových rozhodovacích procesů za rizika   Tvorba portfolia rizikových variant   Participativní rozhodování   Volba stylu rozhodování   Co je to šestislovná tabulka?   Co je to rozhodovací matice?   Jak vypadá model rozhodovací mřížky?   Jaký styl rozhodování je pro Vás nejvhodnější?   Co je to analýza silového pole?   Co je to ishikawův diagram?   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Polishing the Team (coaching) – from Good to Great

2019-01-11 - Is your team representing your company effectively? Is your team embarrassing you? Do they need some manners? This course is aimed at Managers who run a team and want to make internal improvements that will have an external impart. The course will cover issues, including: identifying problem areas, listening to the team, proactive communication, problem solving, problem avoidance, modeling behavior, situational management and follow-up. * Is your team representing your company effectively? Is your team embarrassing you? Do they need some manners? This course is aimed at Managers who run a team and want to make internal improvements that will have an external impart. The course will cover issues, including: identifying problem areas, listening to the team, proactive communication, problem solving, problem avoidance, modeling behavior, situational management and follow-up. Run a team   Run a team   Internal improvements   External impact   Problem areas   Listening to the team   Proactive communication   Problem solving   Problem avoidance   Modeling behaviour   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Corporate Culture

2019-01-11 - This course will introduce key concepts concerning corporate culture and their importance in the current business climate. The topics covered include: defining corporate culture, why corporate culture is so crucial to successful businesses, key issues concerning establishing a corporate culture and identity, setting the tone, case examples and how they can be applied locally, mistakes to avoid and current trends. The goal of the course is to inspire professions to realize the importance of not only product or service, but the corporate culture that will be providing it to the world in a solidified internal and external message. * This course will introduce key concepts concerning corporate culture and their importance in the current business climate. The topics covered include: defining corporate culture, why corporate culture is so crucial to successful businesses, key issues concerning establishing a corporate culture and identity, setting the tone, case examples and how they can be applied locally, mistakes to avoid and current trends. The goal of the course is to inspire professions to realize the importance of not only product or service, but the corporate culture that will be providing it to the world in a solidified internal and external message. Corporate culture   Corporate culture   Business climate   Successful business   Case examples   Mistakes to avoid   Current trends   Product, service   Corporate identity   Internal message   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Základy administrace CUCM (Cisco Unified Communication Manager)

2019-01-14 - Hlavním cílem je připravit budoucí administratory IP telefonie na činnosti, které je čekají v denním životě. Patří mezi ně úpravy stávajících uživatelů, telefonních přístrojů a tvorba číslovacího plánu. Dále manipulace s příchozími a odchozími čísly a jiné dovednosti. Školení bude z velké části obsahovat praktická cvičení na lepší pochopení probírané látky. Použitý HW a SW bude od společnosti Cisco Systems. * Hlavním cílem je připravit budoucí administratory IP telefonie na činnosti, které je čekají v denním životě. Patří mezi ně úpravy stávajících uživatelů, telefonních přístrojů a tvorba číslovacího plánu. Dále manipulace s příchozími a odchozími čísly a jiné dovednosti. Školení bude z velké části obsahovat praktická cvičení na lepší pochopení probírané látky. Použitý HW a SW bude od společnosti Cisco Systems. Možnosti implementace v různých typech sítí (LAN, WAN, MAN)   Možnosti implementace v různých typech sítí (LAN, WAN, MAN)   Inicializace a nutné podklady pro instalaci nového CUCM   Základní služby CUCM   Import uživatelů a device pomocí BAT   Registrace telefonů a hlavni položky konfigurace   Číslovací plán a úrovně práv pro jednotlivé uživatele (nouzové, místní, mezinárodní atd…)   Možnosti připojení zařízení třetích výrobců (non Cisco)   Lokalizace uživatelského prostředí   Nastavení switchů pro IPT (VLANy, QoS)   Víceúrovňový management prostředí - ccmadmin x ccmuser   Propojení do VTS pomocí hlasových bran - protokoly H.323, MGCP   Manipulace s čísly pomocí překladových pravidel   Nouzový provoz pobočky při výpadku sítě WAN - SRST   Konference, MOH a transkoding   IP Phone Services   Možnosti tarifikace   Znalost konfigurace přepínačů a základy VOIP....
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Developing Applications for IBM Business Process Manager Advanced V8 - I

2019-01-14 - In this course, you lea the concepts, architecture, components, processes, and procedures that are required to develop and implement an integrated business solution by using a diverse set of WebSphere and IBM products. You lea how WebSphere Java EE Connector Architecture (JCA) adapters supply connectivity to enterprise information systems (EIS). You lea how IBM Process Server enables business integration applications to define business logic and processes based on Web Services – Business Process Execution Language (WS-BPEL), human tasks, and business rules. You also lea how IBM Process Server uses the Common Event Infrastructure (CEI) to centralize the runtime monitoring of various events that occur in business integration solutions and applications. * In this course, you lea the concepts, architecture, components, processes, and procedures that are required to develop and implement an integrated business solution by using a diverse set of WebSphere and IBM products. You lea how WebSphere Java EE Connector Architecture (JCA) adapters supply connectivity to enterprise information systems (EIS). You lea how IBM Process Server enables business integration applications to define business logic and processes based on Web Services – Business Process Execution Language (WS-BPEL), human tasks, and business rules. You also lea how IBM Process Server uses the Common Event Infrastructure (CEI) to centralize the runtime monitoring of various events that occur in business integration solutions and applications. Course introduction   Course introduction   Business process management and service-oriented architecture   IBM Integration Designer overview   Service Component Architecture overview   SCA bindings   Business objects   Business process choreography overview   Business process basic and structured activities   Business process handlers, runtime behavior, and clients   Business rules   Adapters   Developing mediation services   Mediation primitives   Human tasks and human task clients   Human task roles, people queries, and escalations   Business Space   Advanced testing   IBM Process Center   Generating events   Basic Java and Java 2 Platform, enterprise Edition (Java EE) skills, and basic Extensible Markup Language (XML) skills....
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Developing Applications for IBM Business Process Manager Advanced V8 - II

2019-01-14 - In this course, you lea how to extend the functionality of that solution to accommodate more process integration scenarios. Through presentations and hands-on lab exercises, you lea about the Service Component Architecture (SCA) programming model and runtime environment, XML (business object) support, Business Process Execution Language (BPEL) handlers, business state machines, and SCA transactions. You also lea about business process dynamicity and flexibility, relationships, and mediation primitives. Other topics include creating versions of SCA components, test environment capabilities, and approaches to securing SCA applications. * In this course, you lea how to extend the functionality of that solution to accommodate more process integration scenarios. Through presentations and hands-on lab exercises, you lea about the Service Component Architecture (SCA) programming model and runtime environment, XML (business object) support, Business Process Execution Language (BPEL) handlers, business state machines, and SCA transactions. You also lea about business process dynamicity and flexibility, relationships, and mediation primitives. Other topics include creating versions of SCA components, test environment capabilities, and approaches to securing SCA applications. Course introduction   Course introduction   Business process management and service-oriented architecture   Version control and testing of SCA applications   SCA bindings, the SCA runtime environment, and SCA quality of service qualifiers   Fault handlers   WS-BPEL compensation and event handlers   Business state machines   Transactional behavior of SCA applications   Business process flexibility   Relationships   Mediation primitives   Mediation flow control   Industry Packs   Security   Governance of process applications   Integrating with IBM Business Process Manager   Successfully complete course, Developing Applications in IBM Business Process Manager Advanced V8 - I (WB851). You should also have: Basic Java and Java 2 Platform, Enterprise Edition (Java EE) skills, experience with, or prior education on, WebSphere Application Server, or experience with Rational Application Developer, and basic Extensible Markup Language (XML) skills....
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Triky naší mysli a síla pozitivního myšlení

2019-01-14 - V průběhu tohoto semináře pochopíte, jak pracuje naše mysl a jaké na nás "vymýšlí" triky. Naučíte se změnit své myšlenkové vzorce, vzpomínky a úhly pohedu, "zlepšíte" vlastní sebeobraz a pocit vlastní hodnoty. Více porozumíte myšlení druhých, což vám usnadní komunikaci. Výsledkem bude, že prohloubíte práci se svým myšlením a emocemi. Jak říkával Henry Ford: "Pokud si myslíte, že můžete, máte patrně pravdu. Pokud si myslíte, že nemůžete, máte patrně také pravdu." * Triky naší mysli a síla pozitivního myšlení • rozdíl mezi pozitivním myšlením, pozitivní "úchylností" a prostým překrucováním faktů, • triky naší mysli – myšlenkové vzorce a stereotypy, • co všechno kolem sebe ovlivňujeme, síla lidských myšlenek, mozkové frekvence, • atribuční styly myšlení – základní rozdíl mezi optimistou, pesimistou a realistou, • bariéry pozitivního myšlení a jejich zdroje, • jak převzít "kontrolu" nad vlastní myslí i situacemi, • strategie zvládání negativních emocí a myšlenek, • sebevědomí, sebehodnota, respekt k druhým, • práce s podvědomím, relaxace. Celý seminář probíhá formou praktických příkladů a ukázek, metody si sami vyzkoušíte. Obdržíte materiály s odkazy a zdroji na další literaturu....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Právní minimum pro manažery

2019-01-14 - Kurz Vás seznámí se základy obchodního, občanského a pracovního práva. Cílem kurzu je pomoci Vám pochopit principy sjednávání smluv, vymezit kompetence k uzavírání smluv, práva a povinnosti plynoucí z pracovně právních vztahů. Zároveň se na kurzu naučíte správně vyjednávat o podmínkách smluv a lépe pochopit závazky ze smluv plynoucí. Kurz je určen především manažerům. * Kurz Vás seznámí se základy obchodního, občanského a pracovního práva. Cílem kurzu je pomoci Vám pochopit principy sjednávání smluv, vymezit kompetence k uzavírání smluv, práva a povinnosti plynoucí z pracovně právních vztahů. Zároveň se na kurzu naučíte správně vyjednávat o podmínkách smluv a lépe pochopit závazky ze smluv plynoucí. Kurz je určen především manažerům. Občanské a obchodní právo   Občanské a obchodní právo   Zákoník práce   Diskuze   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Otevřený kurz MotivP: Typologie zaměstnanců

2019-01-14 - V rámci tohoto výcviku se jeho účastníci seznáním s různými typy osobností a ukážeme si, jak ji můžeme aplikovat v praxi a vytěžit z ní maximum. Vycházíme z typologie T. Learyho a z představy, že jsme různými lidmi v různých situacích. Dozví se, proč každý reaguje na stejnou situaci odlišně i na jednotlivé typy slyší a jak s nimi efektivně komunikovat a jednat. Tento modul nám napoví, proč se chováme ke každému jinak a proč v nás určité osobnosti vyvolávají specifické chování.    Cíle: Zjistit, jaké typy osobností existují Identifikovat svůj vlastní typ osobnosti a svých podřízených Využívat preferovaného stylu vedení, komunikace a přístupu ke konfliktům v závislosti na typu osobnosti Komunikovat různým způsobem podle osobnostních typů ...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



20703-1: SYSTEM CENTER CONFIGURATION MANAGER – správa

2019-01-14 - Předpokládané znalosti Základní networking protokoly, topologie, hardware, media, routing, switching a adresování   Znalost principů AD DS (Active Directory Domain Services) a jejich správa   Instalace, konfigurace a správa počítačů se systémem Windows   Základní koncept práce s PKI, porozumění skriptování a Windows PowerShell syntaxe, rolí a správu Windows Serveru, konfigurace pro iOS, Android a zařízení Windows Mobile   Potřebné znalosti získáte po absolvování kurzů 20697-1, 20697-2 a 20411     Zaměření kurzu Tento kurz je určen pro zkušené odborníky v oblasti informačních technologií (IT), kteří jsou typicky popsáni jako správci podnikových počítačů (Enterprise Desktop Administrators – EDA).    Studijní materiály Originální literatura Microsoft v anglickém jazyce v ceně kurzu   Příprava na certifikaci Tento kurz slouží jako příprava na zkoušku 70-703.   Po celou dobu kurzu je pro vás připraveno bohaté občerstvení a kvalitní káva. # Module 1: Managing computers and mobile devices in the enterprise   Module 2: Analyzing data using queries and reports   Module 3: Preparing the management infrastructure to support PCs and mobile devices   Module 4: Deploying and managing clients   Module 5: Managing inventory for PCs and applications   Module 6: Distributing and managing content used for deployments   ZDARMA INDIVIDUÁLNÍ KONZULTACE PO UKONČENÍ KURZU # Module 7: Deploying and managing applications   Module 8: Maintaining software updates for managed PCs   Module 9: Implementing Endpoint Protection for managed PCs   Module 10: Managing compliance and secure data access   Module 11: Managing operating system deployment   Module 12: Managing and maintaining a Configuration Manager site           ...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu



Moderní řízení a motivace lidí

2019-01-14 - Exklusivně s naším lektorem Mgr. Robertem Stuchlíkem jsme vybrali hlavní otázky z předchozího školení motivace zaměstnanců, aby jste i Vy mohli dostat šanci odpovědět na to co , je v dnešním světě zaměsnaneckého poměru klíčové pro spolupráci a funkční chod firmy.   Na jaké otázky se soustředíme? 1. Proč už nežijeme v 90. letech, aneb moderní řízení a motivace? 2. Mindset vůdce, aneb proč dobrý programátor, nebo dobrý obchodník může být mizerným lídrem? 3. Jak vybrat banální pozice ? ( k čemu je popis pracovní pozice, jak určit klíčové kompetence, jak je ověřit, jak poskytovat zpětnou vazbu, jak vést výběrový pohovor ) 4. Co, koho (ne)motivuje, aneb jak v praxi rozpoznat, na co kdo slyší ? 5. Minimum ze sebemotivace, aneb když to nebaví lídra, nebude to bavit ani podřízené ?   Pro majitele firme, leadery, manažery a vedoucí pracovníky firem.   Každý účastník dostane jako bonus materiály z ostatních motivačních školení.   ...
AldEkon účetnictví - Podrobnosti o kurzu



Manažer informační bezpečnosti či DPO - normy, nařízení a praxe

2019-01-14 - Kurz Vám pomůže k úspěšnému zavedení, systematizace či rozvoji systému řízení informační bezpečnosti (ISMS) a případně i zajistit shodu s regulatorními poždavky (např. GDPR, Zákon o kybernetické bezpečnosti). Cílem kurzu je seznámit účastníky s nejvyužívanějšími koncepty, metodikami a rámci (normy řady ISO 27k:.., COBIT, CIS Critical Secucirty Controls apod.) a pomoci jim úspěšně zavét tuto teorii do praxe. * Kurz Vám pomůže k úspěšnému zavedení, systematizace či rozvoji systému řízení informační bezpečnosti (ISMS) a případně i zajistit shodu s regulatorními poždavky (např. GDPR, Zákon o kybernetické bezpečnosti). Cílem kurzu je seznámit účastníky s nejvyužívanějšími koncepty, metodikami a rámci (normy řady ISO 27k:.., COBIT, CIS Critical Secucirty Controls apod.) a pomoci jim úspěšně zavét tuto teorii do praxe. 100% bezpečnost neexistuje, můžeme ji "jen" řídit   100% bezpečnost neexistuje, můžeme ji "jen" řídit   Čím a kým by měl být manažer ISMS/DPO   Řízení rizik   Pochopení norem řady ISO 27000   GDPR   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Jednotlivé způsoby skončení pracovního poměru

2019-01-14 - Číslo akreditovaného kurzu: AK - PV-126 - 2016, Název akreditace: Skončení pracovního poměru Akreditace: MV : Cíl semináře: Na praktických příkladech a s přihlédnutím k bohaté judikatuře českých soudů posluchačům přiblížit jednotlivé způsoby skončení pracovního poměru podle zákoníku práce a upozornit na jejich mnohá úskalí. Výklad se především z...
Aliaves Co., a.s. - Podrobnosti o kurzu



Manažerské dovednosti aneb jak vést a motivovat lidi k vyšším výkonům

2019-01-15 - Na tomto semináři zdokonalíte a rozvinete schopnosti a dovednosti potřebné pro vedení lidí k vyšší výkonnosti a využití potenciálu jednotlivých pracovníků. Natrénujete použití různých motivačních nástrojů. Naučíte se, jak vést lidi ke spolehlivým a samostatným výkonům pomocí různých stylů a přístupů. Zdokonalíte se ve vedení efektivní porady. * Manažerské dovednosti aneb jak vést a motivovat lidi k vyšším výkonům VEDENÍ LIDÍ/LEADERSHIP: Osobnost manažera, vytváření neformální autority • přístupy k vedení lidí • tradiční styly vedení lidí • transakční a transformační vedení • situační styly vedení lidí • volba vhodného stylu vedení/řízení v závislosti na způsobilosti zaměstnance a situaci v organizaci/týmu • zásady úspěšného delegování • kritéria definování úkolů/cílů • jakým způsobem a v jaké frekvenci kontrolovat plnění úkolů/cílů. VEDENÍ MANAŽERSKÝCH ROZHOVORŮ: Výběrový rozhovor • adaptační a přijímací rozhovor • hodnoticí rozhovor • propouštěcí rozhovor • řešení konfliktů v týmu. Motivace/stimulace lidí: Techniky zpětné vazby a jejich praktické využití • přístupy k motivaci • stimulace • nástroje pozitivní a negativní motivace. PRACOVNÍ PORADY: Znaky a důsledky neefektivní porady • příprava na poradu • zásady vedení efektivní pracovní porady • vedení efektivní diskuze • role účastníků porady • problematičtí účastníci porady • zápis z porady....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 353 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11| ... >> poslední (24)




[?]
 
Novinky & Aktuality

Mzdy a personalistika | Money
mzdy | 2018-11-29 

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde