Rekvalifikační účetní kurzy
cash management a rizeni likvidity zajistete si cestu ke stabilni likvidite
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Controlling, finační řízení, manažerské účetnictví

Celkem nalezeno - 430 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11| ... >> poslední (29)






SA 8000 - společenská odpovědnost - základní

2019-05-29 - Společenská odpovědnost se stává stále častější oblastí zájmu firem, kteréchtějí prezentovat svůj dobrovolný závazek chovat se v rámci svého fungo-vání odpovědně k prostředí i společnosti, ve které podnikají.Systém společenské odpovědnosti organizace může být ověřen nezávisloucertifikační společností v souladu s mezinárodně uznávaným standardem -normou SA 8000.Komu je školení určeno* vrcholovým manažerům společností, manažerům CSR a SA 8000, manažerům jakosti, pracovníkům v oblasti HR a HS a pracovního práva, pracovníkům odpovědným za zavádění a udržování systému SA 8000Obsah školení* společenská odpovědnost – pojmy, principy* měření společenské odpovědnosti – výběr norem* vznik a účel standardu SA 8000* požadavky standardu SA 8000* výklad požadavků SA 8000* role zainteresovaných stran* vazba mezi požadavky SA 8000 a zákonnými předpisy ČR [zákoník práce, související legislativa]* kompatibilita s ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001* SA 8000 – činnosti při auditu, příklady neshodCo Vám školení přineseZískání povědomí o principech CSR, obsahu standardu SA 8000 a udržovánísystému sociální odpovědnosti podle SA 8000, vazby se systémy řízení pod-le norem ISO. Seznámení s praktickými zkušenostmi a problémy při aplikacistandardu z pohledu certifikační společnosti....
TÜV SÜD Czech s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Zákon o spotřebitelském úvěru – zkušenosti s jeho aplikací

2019-05-29 - Na semináři se seznámíte se zákonem č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru, který vstoupil v účinnost 1. prosince 2016. Zákon změnil mnohé oblasti při poskytování úvěrů pro občany, a to i hypotečních úvěrů, které jsou také zařazeny do úvěrů spotřebitelských. Zákon změnil pravidla jak pro spotřebitele, tak také pro subjekty, které tyto úvěry poskytují. Zákon předpokládá výrazné zaměření na prověřování bonity klienta, podmínky v případech předčasného splacení úvěrů nebo podmínky související s úvěry v cizí měně a další oblasti. Závěr semináře bude věnován povinnostem osob poskytujících spotřebitelské úvěry vykonat zkoušky odborné způsobilosti. * • představení právní úpravy se zaměřením na hlavní oblasti regulace, • poskytovatel a zprostředkovatel spotřebitelského úvěru, • požadavky na marketing, distribuci a předsmluvní informace, • posouzení úvěruschopnosti dlužníka/risk management, • uzavření a správa úvěrové smlouvy, zajišťovací dokumentace, • změna a ukončení smluvního vztahu, předčasné splacení, • default dlužníka, vymáhání, • zkouška odborné způsobilosti při poskytování spotřebitelských úvěrů, zkušenosti z jejich realizace. Dotazy a diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



MANAŽERSKÝ REPORTING - klíčový nástroj zvyšování výkonnosti firmy

2019-05-29 - ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Detektor lži s Danielem Štroblem - trénink odhalování pravdy a lži v komunikaci




Microsoft Excel – manažerská analýza tabulek




Soft skills vyšší generace – tisícero dovedností komunikace a osobního rozvoje, FARMULTI® METODA, PSYCHOVZORCE® David Gruber live




Typologie DISC




Finanční analýza pro praktické využití

2019-05-30 - Po absolvování semináře se budete umět orientovat ve finančních výkazech, finančních ukazatelích a získáte ucelený pohled na hospodaření firmy, její silné a slabé stránky i závěry pro zlepšení problémových oblastí. Prosíme účastníky, aby si na seminář přinesli vlastní kalkulačky. * • cíle finanční analýzy, • rozdílní uživatelé – rozdílné přístupy i metody, • informační zdroje, • metody finanční analýzy, • analýza absolutních ukazatelů – EBITDA, OIBDA, • horizontální a vertikální analýza – praktické příklady, modelové i z reálného života, • klasifikace poměrových ukazatelů a jejich užití, • nejužívanější ukazatele ze všech kategorií včetně jejich interpretace a doporučení, • soustavy ukazatelů – Du Pontův rozklad, • bankrotní modely, • hodnotové ukazatele – EVA, MVA, • výhody a omezení jednotlivých metod, • základy anglické terminologie. Praktické příklady....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Investiční controlling ... Nakládejte s prostředky efektivně!




Účinné techniky zvládání stresu a zvyšování vlastní odolnosti

2019-05-30 - Naučíte se zvládat stresové situace efektivněji než dosud. Umědomíte si své vnitřní a vnější zdroje, které vás podporují a také zjistíte, co vám bere sílu. Podíváte se na rovnováhu mezi prací a osobním životem. Naučíte se různé relaxační techniky. * Účinné techniky zvládání stresu a zvyšování vlastní odolnosti • sestavíme si vlastní mapu stresu, • zjistíte, jak se konkrétně u vás projevuje stres v myšlení, emocích, těle a v chování, • jak efektivněji zvládat stresové situace, • probereme, jak utlumit v hlavě "myšlenkový kolotoč", • naučíte se pracovat s myšlenkovými vzorci, strachem, úzkostí a trémou, • natrénujete, jak předcházet syndromu vyhoření (a uděláte si k tomu krátký test), • nastavíte si vlastní systém psychohygieny....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Typologie osobnosti DISC - manažerská nadstavba




Moderní leadership aneb proč benefity nestačí

2019-05-30 - Dnešnímu světu už nestačí jen vůdce. Moderní firmě už nestačí ani manažer. Ten, koho firmy hledají nyní, potřebuje vidět souvislosti, umí je pochopit a využít pro růst svůj i své firmy. Moderní firma potřebuje lídra. * Moderní leadership aneb proč benefity nestačí • rozbor manažerských mýtů a jak škodí efektivnímu vedení, • rozdíly a shody mezi prací a soukromím, • sebekontrola – nutnost dnešní doby, • komunikace jako základ každého vztahu, její nástrahy a možnosti, • mindfulness jako cesta k rychlé koncentraci i zklidnění, • typy osobností a jak s nimi komunikovat....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Pracovní doba a její pracovněprávní souvislosti v teorii i praxi, 2+1 zdarma!

2019-05-30 - Číslo akreditovaného kurzu: AK - PV-43 - 2017, Název akreditace: Pracovní pohotovost, její využití a nařízení, práce přesčas a související otázky Akreditace: MV : Cílem seminářů je seznámit posluchače s právní úpravou, relevantní judikaturou a dobrou praxí týkající se pracovní doby. Seminář bude zaměřen primárně na charakteristiku a právní úpr...
Aliaves Co., a.s. - Podrobnosti o kurzu



Řešení stížností a práce s nespokojeným klientem

2019-05-30 - Praktický seminář, na kterém se seznámíte s velmi obsáhlou škálou komunikačních dovedností, které si procvičíte na konkrétních příkladech z praxe, včetně své sebereflexe * Řešení stížností a práce s nespokojeným klientem • kvalita ve vaší firmě: – hodnoty, – hmatatelné aspekty, • jaká je kultura vaší firmy: – klima, – procesy, – interakce – komunikace – vedení – moc – politika – konflikty, • klient/zákazník vs. personál/zaměstanci: – jací jsou klienti? – jací jsou manažeři, jejich styl vedení? – čím je to způsobeno? • spokojený klient: znaky a zásady, • nespokojený klient – znaky a zpětná vazba, – práce s nespokojeným hostem, – Bálintovské skupiny v praxi – vaše modelové situace z praxe a metoda, která vám pomůže k řešení (připravte si, co potřebujete vyřešit), • standardy, kvality, kodex – co firma žádá a jak já to vnímám z pohledu klienta i zaměstnance? • jak zvládat náročné a komplexní problémy a podporovat tak zvyšování sebeuvědomění a schopnosti reflexe při práci jak s podřízenými, tak i hosty, • emoce, • stížnosti, • důsledky, • písemné vyřizování stížností, • ústní řešení stížností – naslouchání, – jakou komunikaci použít, – asertivita, • konflikt – jak ho budeme řešit, – druhy konfliktů, – reakce na konflikt....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Vybrané atraktivní komunikační dovednosti – Beneopedie®

2019-05-30 - Beneopedie® představuje moderní komplex všech soft skills na nejvyšší úrovni. Beneopedie je nový název vědy o tom, jak se dobře vzdělávat, úspěšně pracovat a spokojeně žít. Zahrnuje mj. všechny dosavadní „soft skills“ v uceleném systému. Tato věda existovala již od roku 1984 pod názvem „techniky duševní práce“. Nový adekvátní název vznikl po čtvrtstoletí osvědčeného fungování na našem vzdělávacím a knižním trhu. Že beneopedie může pro vás udělat překvapivě hodně, o tom se dozvíte níže v popisku, ale hlavně při vaší osobní účasti na tomto kurzu. * Vybrané atraktivní komunikační dovednosti – Beneopedie® První den: • moderní asertivita – co možná ještě o ní nevíte; její možnosti a meze; špetka teorie, konkrétní případy užití, diskuze o možnostech využití, • prezentační dovednosti – kousek teorie a hlavně nácvik, • kritika oprávněná, neoprávněná a relativně (ne)oprávněná (=pomocí triku "polopravda") – nácviky, rozbory, diskuze o možnostech využiti, • mimoslovní komunikace komplexně; zároveň zvládnutí párového synergického čtení (jedna z účinných metod nenuceného rychlostudia), zároveň procvičení prezentačních dovedností Druhý den: • řečnické triky a protitriky; definice; má smysl se trikům učit? Co je obecně protitrik? Co když oba dva diskuzní soupeři znají všechny triky – kdo vyhraje? Nácvik obrany proti jednotlivým konkrétním trikům. Diskuze a návaznost na konkrétní náročné komunikační situace konkrétních účastníků • negativní emoce, jejich atributy a jejich zvládání; management strachů, management smutků a depresí, management vzteků vlastních, management vzteků cizích • možnosti a meze řešení antagonistických konfliktů – v klidných i emočně vypjatých případech, • řešení konfliktu typu "nedorozumění", typu "informační šum" – jak jim porozumět a jak jim předcházet; nácvik a následný rozbor, diskuze • pěstování emocí typu pohoda; trénink radosti a životního optimismu, • individualizovaná diskuze, • jak zvládat trému, ostych, červenání se. Výhrada: Jednotlivá témata se mohou přelít do jiného dne, než je v popisu obsahových priorit. Záleží na rozsahu diskuse účastníků, na rozsáhlosti odpovědí a dalších reakcí lektora na jejich dotazy, na pedagogických důvodech. Při velkém rozsahu diskuse a dotazů účastníků k jednomu tématu může být na jeho úkor jiné téma zestručněno; vždy však bude mít každý účastník spolehlivé záchytné body v podrobném návodu k redukovanému tématu ve Zlaté knize komunikace, kterou každý obdrží jako bonus do svého vlastnictví. Pokud je diskuse natolik stručná, že v závěru druhého dne vybude čas, mohou si účastníci hlasováním vybrat další atraktivní témata soft skills z bohaté palety možností ve Zlaté knize komunikace. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 430 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11| ... >> poslední (29)



 
Novinky & Aktuality

Mzdy | www.zaoffice.cz
mzdy | 2019-04-09 

Mzdy - Accost
mzdy | 2019-04-05 

mzdy | Blesk.cz
mzdy | 2019-03-02 

Rostou mzdy roste riziko
mzdy | 2019-01-14 

Mzdy a personalistika | Money
mzdy | 2018-11-29 

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde