Rekvalifikační účetní kurzy
administrativni pracovnik asistent ka sekretar ka rekvalifikacni kurz
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Controlling, finační řízení, manažerské účetnictví

Celkem nalezeno - 412 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11| ... >> poslední (28)






Corporate Culture

2019-02-08 - This course will introduce key concepts concerning corporate culture and their importance in the current business climate. The topics covered include: defining corporate culture, why corporate culture is so crucial to successful businesses, key issues concerning establishing a corporate culture and identity, setting the tone, case examples and how they can be applied locally, mistakes to avoid and current trends. The goal of the course is to inspire professions to realize the importance of not only product or service, but the corporate culture that will be providing it to the world in a solidified internal and external message. * This course will introduce key concepts concerning corporate culture and their importance in the current business climate. The topics covered include: defining corporate culture, why corporate culture is so crucial to successful businesses, key issues concerning establishing a corporate culture and identity, setting the tone, case examples and how they can be applied locally, mistakes to avoid and current trends. The goal of the course is to inspire professions to realize the importance of not only product or service, but the corporate culture that will be providing it to the world in a solidified internal and external message. Corporate culture   Corporate culture   Business climate   Successful business   Case examples   Mistakes to avoid   Current trends   Product, service   Corporate identity   Internal message   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Behaviorální interview

2019-02-08 - Odkaz na: elearning Behaviorální interview Popis produktu Cíl kurzu V kurzu se dozvíte, co je behaviorální rozhovor a čím se odlišuje od ostatních druhů rozhovoru. Pochopíte, že nestaví na geniálních otázkách s cílem odhalit vše o druhém. Jedná se spíše o způsob myšlení, které lze využít i při hodnocení, nastavování rozvoje a vedení druhých lidí. Při behaviorálním interview se zabýváme pozorovatelným chováním jedince v minulosti či budoucnosti, které chceme vidět tady a teď. K tomu používáme systém na sebe navazujících otázek. Na základě nich vytváříme hypotézy, které dále v rozhovoru testujeme.   Obsahová náplň Osvojíte si behaviorální způsob myšlení   Naučíte se klást behaviorální otázky směřující k příkladům   Předvedeme Vám různé scénáře interview   Naučíte se vyhodnocovat interview   Cílová skupina manažeři,   vedoucí pracovníci,   personální specialisté,   vedoucí týmu,   lidé pracující v týmu,   asistentky,   jakýkoliv jiný zájemce o tematiku     Cena bez DPH: 665,5 Kč Délka kurzu: 55 minut Lektor: František Hroník E-learningový kurz má formu videa, které moderuje profesionální lektor. Společně s výkladem moderátora může divák sledovat powerpointovou prezentaci kurzu. Po shlédnutí kurzu je účastníkovi nabídnut kontrolní test.  V případě úspěšného složení získává účastník certifikát. Poznámka k ceně Po zaplacení získáte k e-learningovému kurzu neomezený přístup.To znamená, že sis jej budete moci opakovaně přehrávat. Kurz vám zůstane dostupný navždy.   Pro nákup kurzu je třeba si na stránkách zřídit vlastní účet. Zadat potřebujete pouze základní údaje. Díky účtu na našem portálu získáte přehled nad svými aktivitami. Naleznete zde pohromadě všechny zakoupené e-learningové kurzy. Jako bonus Vám budeme pravidelně zasílat tematické příspěvky z konferencí a motivační SMS zprávy.   E-learning do LMS systémů ...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Aktivně proti stresu a vyhoření aneb největší omezení jsou v naší hlavě

2019-02-11 - V průběhu semináře si uvědomíte vlastní myšlenkové modely, které vás brzdí nebo které vám naopak v rozvoji pomáhají. Osvojíte si postupy, jak předejít stresu a syndromu vyhoření, zkusíte si, jak dosáhnout pocitu uvolnění a nadhledu. Naučíte se aktivně pracovat se svojí vlastní sebedůvěrou, zlepšíte schopnost koncentrace na věci, které jsou pro zdraví skutečně důležité. * Aktivně proti stresu a vyhoření aneb největší omezení jsou v naší hlavě • syndrom vyhoření a jeho příčiny, • projevy (příznaky) syndromu vyhoření, • tělo a pocity jako prostředek zpětné vazby, • stres a jeho dopady na naše tělo i psychiku, • jak stresu a syndromu vyhoření předejít, • čím ještě a nečekaně škodíme sami sobě, • jak postupují jednotlivé fáze syndromu vyhoření, • změňte situace nebo vaše reakce na ně – práce s vlastní myslí, • strach a obavy a jak se jich zbavit, • jak dosáhnout klidu, nadhledu a koncentrace, • nácvik technik aneb cvičení dělá mistra. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



NSE5 FortiManager

2019-02-11 - In this 2-days instructor-led classroom or online class, you will lea the fundamentals of using FortiManager for centralized network administration of many FortiGate devices. This course focuses on these areas of the FortiManager GUI: Device Manager Policy & Objects FortiGuard System Settings By its nature, this FortiManager course targets enterprise or other large networks. It highlights these scenarios: Single administ...
DataScript s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



20703-2: System Center Configuration Manager - správa mobilních zařízení a cloudové služby

2019-02-11 - Předpokládané znalosti Základy networkingu, což obnáší mimo jiné základní networking protokoly, topologie, hardware, media, routing, switchcing a adresování   Znalost principů AD DS (Active Directory Domain Services) a jejich správa   Instalace, konfigurace a správa počítačů se systémem Windows   Základní koncept práce s PKI, porozumění skriptování a Windows PowerShell syntaxe, rolí a správu Windows Serveru, konfigurace pro iOS, Android a zařízení Windows Mobile   Základní znalost práce s Configuration Managerem z kurzu 20703-1A   Potřebné základní znalosti získáte po absolvování kurzů 20697-1, 20697-2 a 20411   Zaměření kurzu Tento kurz je určen pro zkušené odborníky na informační technologie (IT), kteří jsou typicky popsáni jako správci podnikových počítačů (Enterprise Desktop Administrators – EDA). Tyto EDA nasazují, spravují a udržují počítače, zařízení a aplikace ve středních, velkých a podnikových organizacích. Významná část tohoto publika používá nebo zamýšlí používat nejnovější pobočku správce konfigurace a Intune dohromady pro správu a nasazení počítačů, zařízení a aplikací. Sekundární publikum pro tento kurz jsou jednotlivci, kteří mají zájem o převzetí Exam 70-703: "Správa System Center Configuration Manager a integrace Cloud Services." Studijní materiály Originální literatura Microsoft v anglickém jazyce v ceně kurzu   Příprava na certifikaci Tento kurz slouží jako příprava na zkoušku 70-703.   Po celou dobu kurzu je pro vás připraveno bohaté občerstvení a kvalitní káva. # Module 1: Extending the Configuration Manager infrastructure to support Internet-based and mobile devices   Module 2: Managing clients on the Internet   Module 3: Managing Microsoft Store for Business apps by using Configuration Manager   Module 4: Managing Office 365 apps by using Configuration Manager   ZDARMA INDIVIDUÁLNÍ KONZULTACE PO UKONČENÍ KURZU # Module 5: Mobile device management by using Configuration Manager   Module 6: Hybrid MDM with Configuration Manager and Intune   Module 7: Device platform enrollment by using Configuration Manager MDM   Module 8: On-premises mobile device management using Configuration Manager   ...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu



ISO 45001:2018 – Interní auditor - ZDOKONALOVACÍ

2019-02-11 - Pracovníkům organizací, které mají zaveden a certifikován systém managementu BOZP. Získáte přehled v legislativních požadavcích v oblasti BOZP a znalosti požadavků normy ISO 45001:2018. Školení je ukončeno závěrečným testem, na jehož základě Vám bude vystaveno osvědčení interního auditora ISO 45001 [platnost 3 roky od data vystavení]....
TÜV SÜD Czech s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Jak připravovat, organizovat a vyhodnotit jazykové vzdělávání zaměstnanců

2019-02-12 - Seminář vás seznámí s hlavními předpoklady, které podpoří účinnost firemního jazykového vzdělávání. Dozvíte se, jaké se mohou vyskytnout nedostatky při řízení jazykového vzdělávání i jaké se stávají chyby při realizaci a kontrole výsledků jazykových kurzů. * Jak připravovat, organizovat a vyhodnotit jazykové vzdělávání zaměstnanců • nejčastější příčiny nízké efektivnosti jazykového vzdělávání a jak se jich zbavit, • stanovení cílů jazykového vzdělávání, • metody jazykového vzdělávání a jejich úspěšnost, • motivace zaměstnanců k jazykovému vzdělávání a její nástroje, • kontrola výsledků jazykového vzdělávání, • šest pravidel jak zvýšit účinnost jazykového vzdělávání, • nejčastější praktické otázky jazykového vzdělávání, • diskuze, sdílení zkušeností z praxe....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Controlling aneb jak začít efektivně sledovat a řídit náklady a ekonomiku firmy

2019-02-12 - Controlling je důležitým nástrojem řízení firemních procesů. Dobře nastavený controlling vás upozorní na možné budoucí problémy a s předstihem vám umožní rozpoznat příčiny ekonomických dopadů vašich manažerských rozhodnutí. Na školení se dozvíte, jak začít sledovat a řídit náklady a ekonomické výsledky vaší firmy metodicky a efektivně. Díky tomuto školení zjistíte, jak controlling zavést do praxe. Odnesete si přehled prvních kroků pro nastavení úspěšného controllingu. Účastníci dále získají Excel s předlohou grafického rozboru ekonomického směřování firmy. * • FINANČNÍ A NÁKLADOVÝ CONTROLLING – k čemu slouží a jaké jsou přínosy zavedení controllingu ve firmě, • SYSTÉM KALKULACÍ A ROZPOČTŮ – jak metodicky efektivně řešit firemní plánování, • NASTAVENÍ CONTROLLINGU – jak promítnout firemní cíle do finančního řízení v controllingovém pojetí, • FINANČNÍ VÝKAZY – účetní versus reálný svět peněz, manažerské přehledy, • EKONOMICKÝ ÚSPĚCH FIRMY – ekonomické ukazatele dobré finanční situace firmy jako součást controllingu....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Emoce pod kontrolou – zvládání emocí v pěti krocích

2019-02-12 - V průběhu tohoto semináře se naučíte pracovat se svými emocemi a předcházet emočním únosům, natrénujete využití pozitivních emocí. Odkryjete omezující myšlenkové a emoční vzorce, tím získáte větší kontrolu nad životními situacemi v práci i v soukromí. Naučíte se také předcházet impulzívním reakcím v situacích, kterých následně litujete. Budete vědět, jak se rychle zklidnit a naučíte se relaxovat. Posílíte svoji schopnost empatie, porozumění a naslouchání. * Emoce pod kontrolou – zvládání emocí v pěti krocích • emoce a jejich vymezení, IQ a emoční inteligence (EQ), • znáte se? • nástroje pro sebepoznání a tvorba vlastní emoční mapy, • vztah mezi myšlením, emocemi, tělesnými reakcemi a chováním, • jak zvládat naše emoce, jak zvládat vztek? • jak předcházet úzkosti? • jak pracovat s emočním únosem, • práce s podvědomím, • pět kroků ke zvládání emocí – zastavit se – pojmenovat – využít techniky – vyhodnocení – psychohygiena • relaxační techniky, • psychosomatika....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Atraktivní vzdělávání a jeho efektivní controlling - jak zvýšit kvalitu zaměstnanců a mít náklady po kontrolou

2019-02-12 - Rozvoj zaměstnanců, jeho efektivitu a v neposlední řadě i stále se zvyšující náklady řeší každá firma. Přijďte si zažít praktické metody efektivity, zjistit, jak neutrácet zbytečně, a udělat si „audit“ o smyslu vašeho vzdělávání. Na kurzu si zkusíte nastavit ROI (návratnosti investic do vzdělávání) a procvičíme si konkrétní způsoby přípravy, plánování a kontroly vzdělávání. Kurz je postavený prakticky a interaktivně, proto se budete věnovat svým konkrétním požadavkům na efektivitu vzdělávání. Poznáte vhodné nástroje pro řízení a reporting vzdělávání, abyste si zautomatizovali rutinní postupy. Nedílnou součástí bude i nácvik způsobů vyhodnocování výsledků vzdělávacích akcí a dopadů na motivaci zaměstnanců ke vzdělávání. Kurz je určen: HR manažerům   specialistům vzdělávání   všem, kteří se věnují řízení a organizaci firemního vzdělávání    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: budete schopni posoudit požadavky různých typů zaměstnanců z pohledu nákladů a výsledků ve vzdělávání   začnete používat komplexní pohled na vzdělávání skrze model LIDÉ – POTŘEBY – NÁKLADY   seznámíte se s ROI (návratnost) a odnesete si SWOT pro vlastní rozvoj zaměstnanců   zaměříme se na kvalitu vašeho vzdělávání a efektivitu jeho nákladů   budete lépe alokovat budget na vzdělávání     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Techniky vyjednávání pro nákupčí - položte dodavatele na lopatky

2019-02-12 - Vytvořte si vlastní koncepci účinného vyjednávání Chcete si zvýšit svou vyjednávací sílu a zlepšit vyjednávací schopnosti? Vyzkoušejte si své možnosti pomocí individuálních a skupinových cvičení. Využijte zpětné vazby ke zlepšení své komunikace. Odstraňte překážky, které vám brání efektivně komunikovat. Kurz je určen: pracovníci, kteří vyjednávají s dodavateli   pracovníci, kteří se zabývají strategickým i operativním nákupem    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: ověříte si, čemu se při vyjednávání vyhnout a naopak co vždy použít   seznámíte se s vyjednávacími taktikami dodavatelů a naučíte se na ně reagovat   vyzkoušíte si taktiku na vámi vybraného dodavatele     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Pracovní právo aktuálně v roce 2019

2019-02-12 - * Aktuální informace z legislativy, důležité změny v pracovněprávních a souvisejících předpisech * Chystaná novela zákoníku práce, plánovaná od 1.7.2019 – dovolená – dočasná přidělení a přechod zaměstnanců – sdílené pracovní místo – doručování – další změny * Změny v dalších právních předpisech – zrušení karenční doby – výše minimální mzdy * Nový zákon o zpracování osobních údajů, aktuální problematika, spojená  s GDPR z pohledu pracovněprávních vztahů, z pohledu ochrany osobních    údajů zaměstnanců a vedení jejich osobní agendy zaměstnavatelem * Otázky pracovnělékařské služby * Problematika vzniku pracovního poměru – postup zaměstnavatele,  příslib zaměstnání, vstupní lékařská prohlídka, zkušební doba, pracovní poměr na dobu určitou * Problematika skončení pracovního poměru – jednotlivé zákonné formy skončení ze strany zaměstnance a zaměstnavatele, aktuální judikatura s tím spojená * Aktuální příklady z judikatury ...
InAkademia s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Zlepšete si koncentraci, paměť, tvořivost, motivační a sebemotivační schopnosti

2019-02-12 - Ovládnutí profesionální koncentrace, motivace, stimulace – jak vykonávat jakokukoliv cílevědomou činnost rychleji, přesněji, s menším počtem chyb a s menší únavou. Jak dotahovat náročnější pracovní a studijní projekty do úspěšného konce ?– jak neztroskotat v krizi po opadnutí počátečního nadšení. Vše o zvládnutí prokrastinace. Lepší zapamatování prekérních anglických slovíček a frází. Další možnosti dle dotazů a oblasti zájmu účastníků. Lektor je československým průkopníkem kurzů o paměti, má zde bezkonkurenčně nejdelší praxi a je schopen zodpovědět každou praktickou ukázku o fungování paměti, pokud odpověď na ni existuje. * Zlepšete si koncentraci, paměť, tvořivost, motivační a sebemotivační schopnosti První část: • probírání slabých stránek tzv. "vynaložené pevné vůle", • příčiny masového prokrastinování obyvatelstva u pracovních i životních projektů a předsevzetí, • nový originální systémový psychický model profesionální koncentrace, • vnitřní a vnější faktory dosahování úspěchu, • faktory vytrvání v předsevzetích a jejich dotahování do úspěšného konce Druhá část: • paměťové dovednosti, • využití poznatků o profesionální koncentraci ke zlepšení paměti, • zjišťovací a zpětně poznávací paměť, • test dosavadního stavu vaší paměti, • probrání paměťové asociační listiny, • retest zlepšených paměťových schopností, • možnosti a meze využití tohoto zlepšení nejen ve vztahu k zapamatování si různých faktů, ale i k vyhrávání soubojů v nejrůznějších konfliktech, • využití při efektivním zachycování vlastních kreativních nápadů. Motivace a sebemotivace prolíná všemi kapitolami o profesionální koncentraci. Tvořivost – prolíná všemi kapitolami. Její praktické lepší využití bude po kouskách nacvičováno v průběhu dopoledne i odpoledne....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Efektivní využití MS Office v každodenní praxi

2019-02-12 - Získáte komplexní přehled o práci s texty v MS Word v kombinaci s tabulkami, které zrychlí vaši každodenní práci v MS Excel. Výsledky se pak naučíte prezentovat v programu MS PowerPoint tak, aby byl celkový dojem ze získaných i prezentovaných dat co možná nejvyšší. * Efektivní využití MS Office v každodenní praxi Práce s textem, tabulkami i prezentacemi – komplexně a v návaznostech Textový editor MS Word • jak formátovat dokument (odstavce, nadpisy, používání stylů), • tabulační zarážky a jejich převod na tabulku a zpět, • pravidla při tvorbě mezer mezi odstavci a jejich dodržování, • záhlaví a zápatí – triky a pokročilé techniky, • jak vytvořit vlastní styl, • obsah dokumentu a jeho úpravy, • seznamy obrázků, tabulek, křížové odkazy a práce s nimi, • práce s objekty – obrázky, diagramy, • hromadná korespondence – dopisy, obálky, štítky... Tabulkový procesor MS Excel • základní i pokročilé tabulkové funkce, • podmíněné formátování s využitím funkcí excelu, • vzorce, opatření proti vzniku chyb ve vzorcích, • grafy – tvorba a úprava, • dynamické tabulky (které vám ušetří spousty času), • úvod do kontingečních tabulek. Správa prezentací v MS PowerPoint • rozložení prvků v prezentaci – tvorba předlohy všech snímků, • barevné motivy, animace snímků v prezentaci, • přechody a časování, • základní pravidla prezentování dat, • automatická prezentace, cyklická prezentace, • interaktivní prezentace – tlačítka akcí....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Time management a zvládání stresu

2019-02-13 - Naučíte se určovat priority úkolů a efektivně řídit svůj čas, provedete analýzu současného využívání svého času a identifikaci ztrátových faktorů. Získáte praktické návody, jak efektivně hospodařit s časem. Pochopíte příčiny stresu a zabráníte jeho vzniku. Rozvinete schopnosti potřebné pro zvládání stresu a stresových situací. Získáte praktické návody řešení a zvládání stresových situací. * Time management a zvládání stresu • role cílů v časovém managementu, • zhodnocení vlastního time managementu, • organizace pracovního dne, stanovení priorit činností, • chyby v organizaci vlastního času, rušivé vlivy a příčiny plýtvání časem, • čtyři generace časového managementu, • metoda GTD, • denní záznamy, • identifikace časových ztrát – jak udržet výkonnost a koncentraci, • metoda SUPRA, • zásady efektivního hospodaření s časem, • stres a jeho vnímání, • druhy stresu a jeho projevy, • příčiny stresu (stresové faktory), • prevence a ochrana proti stresu, • zvládání stresu a napětí – krátkodobé a dlouhodobé uklidňující a relaxační techniky, • analýza individuálního stupně stresu....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 412 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11| ... >> poslední (28)



 
Novinky & Aktuality

Rostou mzdy roste riziko
mzdy | 2019-01-14 

Mzdy a personalistika | Money
mzdy | 2018-11-29 

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde