Rekvalifikační účetní kurzy
vedeni mzdove agendy pro zkusene zaznam on line
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Controlling, finační řízení, manažerské účetnictví

Celkem nalezeno - 334 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10| ... >> poslední (23)






EMS - Interní auditor

2019-07-08 - =gt; Získáte znalosti a dovednosti potřebné pro vykonávání funkce interního auditora systému environmentálního managementu v organizaci. Seznámíte se praktickou formou s průběhem auditu, jeho dokumentováním a zásadami chování při auditu. Školení je určeno všem pracovníkům, kteří jsou pověřeni vykonávat funkci interního auditora v organizaci — každému, kdo se podílí na zavádění a udržování systému environmentálního managementu v organizaci. Školení je ukončeno závěrečným testem, na jehož základě Vám bude vystaveno osvědčení interního auditora EMS...
TÜV SÜD Czech s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Asertivita, způsob jednání a zvládání konfliktních situací

2019-07-09 - V průběhu tohoto semináře pochopíte chování svoje i druhých lidí, budete umět odhadnout reakci komunikačního partnera, přizpůsobit mu svoje jednání a získat ho na svoji stranu. Též získáte znalosti a dovednosti potřebné ke zvládnutí konfliktních situací, ke zefektivnění komunikace s lidmi. Natrénujete použití asertivního jednání v konkrétních vypjatých situacích. Získáte vnitřní rovnováhu a jistotu ve svém projevu. * Asertivita, způsob jednání a zvládání konfliktních situací PROBLÉMY, KONFLIKTY A JEJICH PŘEKONÁVÁNÍ: • zdroje konfliktů, • jak předcházet nedorozumění a konfliktům, • analýza silového pole, • technika překonávání konfliktu, • pravidla pro odstranění konfliktnosti diskuze, • sebeovládání, • praktický trénink. ASERTIVITA: • podstata a přínos asertivity, • sebedůvěra a sebeúcta jako základní předpoklad pro asertivní jednání, • asertivní techniky a jejich využití v praxi, • asertivní pochvala, asertivní kritika, • další komunikační styly: pasivita, agresivita, manipulace, • obrana a reakce proti manipulaci, • cvičení, praktický trénink. TYPOLOGIE: • jak s jednotlivými typy jednat, • temperament, • diagnostika vlastního typu osobnosti....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Administrativní pracovník - Asistent/ka, Sekretář/ka - rekvalifikační kurz

2019-07-09 - Rekvalifikace: Kurz je rekvalifikační, byl akreditován Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy ČR - číslo akreditace MSMT-41952/2013-1/885 a MSMT-2034/2019-1/7. Naše vzdělávací centrum získalo pro povolání Administrativní pracovník / pracovnice a pro profesní kvalifikaci Asistentka / asistent autorizaci Ministerstva práce a sociálních věcí ČR. Absolvent kurzu získá 2 osvědčení - Osvědčení o absolvování akreditovaného rekvalifikačního kurzu a Osvědčení o získání profes...
Centrum služeb pro podnikání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Microsoft Excel – manažerská analýza tabulek

2019-07-09 - Zaměření kurzu Kurz poodhalí možnosti správy a analýzy dat pomocí tabulkového procesoru Výuka probíhá na praktických příkladech s použitím vzorových databází různých formátů podporovaných standardními ovladači ODBC pro Excel Studijní materiály Doporučujeme k zakoupení: Mistrovství v MS Excel Po celou dobu...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu



Psychosomatika – práce s myslí i tělem aneb jak předejít potížím

2019-07-09 - V průběhu tohoto semináře zjistíte, jakým způsobem sledovat informace vlastního těla, pochopit nemoc jako vzkaz a jako šanci na uzdravení a změnu. Dozvíte se, co jednotlivé nemoci znamenají v našem životě, jak vše souvisí s myšlenkami v hlavě a jaké jsou cesty ke změně a uzdravení se. * Psychosomatika – práce s myslí i tělem aneb jak předejít potížím • jak funguje naše tělo – propojení těla, emocí a mysli, • co může ovlivnit vznik a průběh nemoci, • jak lze nemocem předcházet, • původ jednotlivých nemocí, proč vznikají, jakou v tom hrajeme roli a jak se uzdravit, • pochopení sebeuzdravovacích schopností a cest – jak naslouchat svému tělu, • vliv životního stylu na naše fyzické i psychické zdraví, • diskuze, sdílení zkušeností....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Řízení nákladů firmy, organizace i businessu a rozpočtování aktivitami, řízení nákladovosti a zvyšování ziskovosti-profitability v pojetí ABC a TDABC

2019-07-09 - Na semináři se naučíte řídit komplexní náklady (finančně účetní a zejména manažerské) včetně jejich ekonomického odvození a užití, dále dílčí (např. dodavatelskou, produktovou a zákaznickou, logistickou a distribuční, ale i interní např. klíčové podpůrné-inftrastrukturní služby jako: Ekonomika, Finance, Marketing a prodej, HR ..., ale dnes i zdrojově zásadní a v praxi bytnící IT/ICT a jeho podpora doplněné technologiemi s obtížně predikovatelným vývojem) i celkovou nákladovost a ziskovost (profitabilitu ve smyslu jejího zvyšování). Dále si osvojíte řízení hodnoty firmy, organizace i businessu, a to v nejmodernějším i aktuálním produktivním pojetí. Kdy nebude chybět ani současný klíčový investorský pohled na firmu, podnik a business konkurenčně se zhodnocující v čase (v případě firmy a podniku pak v neomezeném trvání jako jeden funkční a optimálně ekonomicky fungující celek) ani nezpochybnitelný test trhem. To je dnes standardně představované renomovanou praxí prověřenými metodam * Pojetí, struktura a odvození zdrojů a nákladů pro jejich soudobé produktivní řízení: Struktura a definice nákladů a výdajů ve finančním účetnictví • zdroje a náklady v manažerském účetnictví i controllingu • řízení nákladů (Cost Management) a relevantní náklady pro řízení, včetně moderního pojetí nákladů tvořeným aktivitami – ABC a nejmodernějšího „časového“ TDABC • tradiční a moderní řízení nákladů a rozpočtování (Budgeting), srovnání a jejich vztah k současnému celkovému ekonomickému a finančnímu řízení (EFŘ) i zhodnocování firmy, organizace (včetně org. veřejného sektoru- OVS), ale i jakéhokoliv businessu. Odvození klasického ABC a příčinných ABC nákladů, zásadní význam ABC modelu v moderním řízení: Nevýhody i selhání tradičního nákladového modelu – TM, jeho užití (variabilních a fixních nákladů včetně jejich % alokací), praktická aplikace včetně statického rozpočtování • požadavky na moderní řízení nákladů • rozvinutý nákladový systém (Cost system) s využitím příčinného nákladování aktivitami ABC • úplné odvození ABC jako zásadního nákladového modelu tzv. „klasického“ (původního) ABC • realizační etapy a zavedení klasického- tradičního ABC modelu a jeho prověření v praxi. Nejmodernějšího „časové“ TDABC (TIME-DRIVEN ABC), jeho předpoklady a odvození a praktické aplikace: Rozvinutí ABC zjednodušujícím „časovým“ TDABC a nákladově komplexně objektového ABC řízení nákladů • produkty, včetně služeb, dodavatelé, zákazníci a jejich segmenty, komplexní logistika, najímané a interně poskytované služby včetně zásadní ICT podpory atd. • datové a informační podpory ABC a TDABC (firemní a podnikové ERP; ICT podpora a nadstavbový manažerský informační systém – MIS) • odvození a využití produktivních analýz i kalkulace a řízení nákladů podle činností (aktivit) i dnes zásadních procesů (ABC, activity-based costing) • „časové“ a transakční TDABC (Time-driven ABC) zásadní zejména pro „nevýrobní“ a dnes hegemonní službové (např. banky a finanční společnosti, telekomunikace, komplexní logistické firmy, včetně jejich základní „business segmentace“ jako jsou produkty a zákazníci, jejich vztahy, linie a segmenty atd.), společnosti a současné organizace, tj i strukturované organizace veřejného sektoru – OVS • srovnání a užití klasického ABC a TDABC • případová studie (rekalkulace transakcí klasického ABC pomocí TDABC a výhody „zjednodušujícího“ TDAB po organizačních jednotkách – departments, reálné výrobně-obchodní firmy) • „časová rovnice- TE“ TDABC parametricky příčinně trasující zdroje představované ABC náklady přímo na aktivity pomocí kapacitních sazeb CCr (Capacity costs rates) • odvození konkrétní „časové rovnice“ a sazeb nákladových příčin CCr z praxi dosažitelných dat (ERP) konkrétní firmy. Praktické využití TDABC v nákladovém a firemním a organizačním řízení, včetně případových studií s cílem zvýšení ziskovosti – profitability a jeho příklady z praxe: Odvození a užití TDABC, dílčí a celkové ABC a TDABC nákladování p...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Interní auditor QMS

2019-07-10 - Získáte znalosti a dovednosti potřebné pro vykonávání funkce interního auditora systému managementu jakosti v organizaci. Praktickou formou se seznámíte s průběhem auditů, jejich dokumentováním a zásadami chování při auditu. Budete mít možnost konzultovat své praktické zkušenosti s odborníkem a kolegy ze stejné či jiné branže....
TÜV SÜD Czech s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Manažer na startovní čáře - jak uspět v roli manažera




ISO 45001:2018 – Interní auditor

2019-07-10 - Všem pracovníkům, kteří jsou pověřeni vykonávat funkci interního auditora BOZP v organizaci. =gt; Získáte přehled v legislativních požadavcích v oblasti BOZP a znalosti požadavků normy ISO 45001:2018. Školení je ukončeno závěrečným testem, na jehož základě Vám bude vystaveno osvědčení interního auditora ISO 45001 [platnost 3 roky od data vystavení]....
TÜV SÜD Czech s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Výběrový pohovor se zaměřením na osobnostní tendence uchazečů

2019-07-11 - Absolvováním tohoto semináře zvýšíte své dovednosti v posouzení osobnostních předpokladů uchazečů pro úspěšné obsazení pozice ve firmě. * Výběrový pohovor se zaměřením na osobnostní tendence uchazečů • co a jak si připravit ještě před výběrovým pohovorem, • nové způsoby, jak efektivněji zacílit vaši snahu najít vhodného zaměstnance, • chyby, kterých se při výběru personalisté často dopouštějí, • zásady vedení přijímacích pohovorů, • využití neotřelých otázek, na které uchazeč nebývá připraven, • zvládnutí profesní a osobnostní diagnostiky za účelem výběru nejvhodnějšího zaměstnance, • jak má být přijímací pohovor začleněn do kontextu hodnocení a řízení pracovníků, • cvičení zaměřená na praxi po celou dobu semináře. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Mluvit či nemluvit? Rétorika a prezentace prakticky

2019-07-11 - V průběhu tohoto semináře zjistíte, jak mluvit před publikem i kamerou, naučíte se bojovat s trémou, jak dobře prezentovat. Naučíte se používat svůj hlas, správně artikulovat a dobře používat gesta. Máte možnost posílit své sebevědomí. * Mluvit či nemluvit? Rétorika a prezentace prakticky • jak se připravit na přednes, prezentaci, rozhovor, • jak dýchat při prezentaci nebo rozhovoru, • jak artikulovat, aby nám všichni rozuměli, • jak si poradit s výslovností složitých jmen, jazykolamů, cizích slov, • rytmus řeči, melodika řeči, slovní zásoba, • práce se čteným textem, • neverbální vyjadřování, • jak stát před publikem nebo před kamerou, • reakce na otázky publika, mluvní pohotovost, • nácviky prezentací v reálných situacích....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Praktická komunikace pro manažery v obtížných situacích

2019-07-12 - Získáte tipy, jak podpořit argumentaci a prezentaci svých myšlenek. V průběhu intenzívního nácviku objevíte potenciál dobře položených otázek. Celkově získáte přehled a větší kontrolu nad vámi vedenými rozhovory. * Praktická komunikace pro manažery v obtížných situacích • techniky vstřícné komunikace jako prevence konfliktu, • postupy kladení otázek a získávání informací při hrozící eskalaci konfliktu, • techniky udržení rámce hovoru i v obtížné a konfliktní situaci, • různé cesty, jak argumentovat, vyjednávat a přitom udržet emoce pod kontrolou, • jak zvládnout osobní útoky a manipulace a přitom udržet obtížnou situaci pod kontrolou, • trénink správně zacílené komunikace a pohotových a citlivých formulací. Obsah je vždy uzpůsoben konkrétním potřebám účastníků semináře. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Nejčastější chyby personalistů na sociálních sítích

2019-07-12 - Na tomto semináři se seznámíte s nejčastějšími omyly, kterých se (nevědomky) dopouštějí personalisté při hledání nových zaměstnanců na sociálních sítích. Odnesete si domů poznatky a návody, jak se nejčastějším chybám při vašem náboru vyhnout. * Nejčastější chyby personalistů na sociálních sítích • co vše se momentálně na sociálních sítích děje z pohledu personalisty, • jak mluvit stejným jazykem – jak komunikovat, aby vaše sdělení bylo všem skutečně jasné, • jak nehledat jen supermany, • co má váš příspěvek opravdu obsahovat aby zaujal, • o hledání špatných profesí na špatně zvolených sociálních sítích, • ví management skutečně, koho chce? • pocity nejsou fakta, • jak využít všechny kanály a nástroje pro cílovou skupinu zaměstnanců, • opravdu znáte LinkedIn a další sociální sítě? • co je Power BI. Mnoho příkladů z denní praxe lektorky – specialistky na sociální sítě. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Manažerské dovednosti aneb jak vést a motivovat lidi k vyšším výkonům

2019-07-15 - Na tomto semináři zdokonalíte a rozvinete schopnosti a dovednosti potřebné pro vedení lidí k vyšší výkonnosti a využití potenciálu jednotlivých pracovníků. Natrénujete použití různých motivačních nástrojů. Naučíte se, jak vést lidi ke spolehlivým a samostatným výkonům pomocí různých stylů a přístupů. Zdokonalíte se ve vedení efektivní porady. * Manažerské dovednosti aneb jak vést a motivovat lidi k vyšším výkonům VEDENÍ LIDÍ/LEADERSHIP: Osobnost manažera, vytváření neformální autority • přístupy k vedení lidí • tradiční styly vedení lidí • transakční a transformační vedení • situační styly vedení lidí • volba vhodného stylu vedení/řízení v závislosti na způsobilosti zaměstnance a situaci v organizaci/týmu • zásady úspěšného delegování • kritéria definování úkolů/cílů • jakým způsobem a v jaké frekvenci kontrolovat plnění úkolů/cílů. VEDENÍ MANAŽERSKÝCH ROZHOVORŮ: Výběrový rozhovor • adaptační a přijímací rozhovor • hodnoticí rozhovor • propouštěcí rozhovor • řešení konfliktů v týmu. Motivace/stimulace lidí: Techniky zpětné vazby a jejich praktické využití • přístupy k motivaci • stimulace • nástroje pozitivní a negativní motivace. PRACOVNÍ PORADY: Znaky a důsledky neefektivní porady • příprava na poradu • zásady vedení efektivní pracovní porady • vedení efektivní diskuze • role účastníků porady • problematičtí účastníci porady • zápis z porady....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Jak vyjít s každým – typologie osobnosti pro každý den

2019-07-15 - V průběhu semináře se naučíte rozpoznávat osobnostní typy na základě jednoduchých, ale velmi komplexních kroků a pozorování – od čtení neverbálních signálů, přes verbální a paraverbální signály až po zvažování dodatečných informací. Smyslem semináře je zvýšení porozumění sobě samému a dále výrazně lepší pochopení a porozumění způsobům jednání ostatních. Díky tomu se omezuje konfliktnost komunikace, je možné lépe se předem připravit na různé výsledky jednání s druhým člověkem a v neposlední řadě je možné daleko lépe a efektivněji druhému pomáhat. Podstatou tohoto semináře je naučit účastníky typologii skutečně rozumět. * Jak vyjít s každým – typologie osobnosti pro každý den • co je vlastně typologie osobnosti, • falešné mýty a domněnky o typologii, • základní postup při rychlém určování osobnostního typu, • různé osobnostní typy, • silné a slabé stránky jednotlivých typů (cholerik, flegmatik, sangvinik, melancholik), • jak jednat s každým osobnostním typem, • kde mohou vznikat potenciální konflikty a jak je řešit, • praktický trénink určování osobnostních typů, • pochopení smyslu konceptu typologie osobnosti jako obrana proti manipulaci....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 334 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10| ... >> poslední (23)




[?]
 
Novinky & Aktuality

mzdy | Euroekonom.cz
mzdy | 2019-06-03 

Mzdy | www.zaoffice.cz
mzdy | 2019-04-09 

Mzdy - Accost
mzdy | 2019-04-05 

mzdy | Blesk.cz
mzdy | 2019-03-02 

Rostou mzdy roste riziko
mzdy | 2019-01-14 

Mzdy a personalistika | Money
mzdy | 2018-11-29 

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde