Rekvalifikační účetní kurzy
vedeni mzdove agendy pro zkusene zaznam on line
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Controlling, finační řízení, manažerské účetnictví

Celkem nalezeno - 489 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10| ... >> poslední (33)






Práce s emocemi v manažerské praxi

2019-03-28 - Od dobrého manažera se očekává téměř nemožné. Manažer musí výborně ovládat své řemeslo i dobře vést své podřízené. Měl by si udržet otevřenost k představám svých zákazníků, vnímavost k potřebám svých podřízených a to vše úspěšně sladit s požadavky vedení firmy. V mnoha situacích tak čelí protichůdným přáním, které provázejí silné emoce. * Práce s emocemi v manažerské praxi • jak komunikovat emočně zabarvené informace: nepříjemné zprávy, kritiku apod., • jak nejvhodněji reagovat na pracovní chyby, • produktivní oceňování, pochvala a hodnocení, • jak reagovat na podřízeného v záchvatu vzteku – praktické nácviky, • komunikace s podřízeným v dlouhodobé emoční nepohodě provázené smutkem a dlouhodobým poklesem výkonu, • jak jako manažer nepodlehnout negativním emocím a stresu v personálně komplikovaných situacích, • jednání s týmem v období změn ve firmě, • co je míněno pojmem emoční kultura a v čem je pro manažera výhodné, aby ji u svých podřízených podporoval a pěstoval. Seminář je veden prakticky – teoretická doporučení budou vždy doplněna nácvikem komunikace v konkrétních emočně zátěžových situacích. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Neverbální komunikace – a její verbální projevy

2019-03-28 - Pomocí různých cvičení si vyzkoušíte, jakou řečí těla mluvíte, jak neverbálně komunikujete s okolím. Seminář je zaměřen nikoliv na pantomimu vašeho těla a gest, ale na propojenost vašich vnitřních pohnutek, které jsou dále zrcadleny navenek. * Neverbální komunikace – a její verbální projevy • jak probíhají první neverbální kontakty s partnerem v komunikaci, • tělo, tvář, gesta a hlas jako ukazatele (i skrytých) emocí, • tykací past – jak tykání ovlivňuje naše neverbální chování, • strach jako jedna ze základních emocí, která ovlivňuje i naše neverbální jednání, • gesta, mimika, oblečení jako součást komunikace, • hra s typologiemi – jak více poznat protějšek a jak s ním komunikovat, • dialog jako vztah, • nácviky, hry, zkoušení různých variant řešení situací z praxe. Bonus v ceně workshopu: půl hodiny telefonické konzultace v průběhu dvou týdnů po semináři....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Řízení firmy v souladu se zásadami kvality dle ČSN EN ISO 9001 a IATF 16949

2019-03-28 - Chcete řídit vaši firmu dle osvědčených postupů a zásad kvality? Chcete se vyhnout managementu vašich lidí a produktů systémem pokus - omyl? Pak je tento kurz právě pro Vás! Správné postupy přitom existují. Stačí se s nimi seznámit, začít je dodržovat a úspěch se dostaví. Pojďme společně hledat cestu k naplnění těchto norem nejen na papíře, ale i v realitě každodenního fungování vaší firmy. * Chcete řídit vaši firmu dle osvědčených postupů a zásad kvality? Chcete se vyhnout managementu vašich lidí a produktů systémem pokus - omyl? Pak je tento kurz právě pro Vás! Správné postupy přitom existují. Stačí se s nimi seznámit, začít je dodržovat a úspěch se dostaví. Pojďme společně hledat cestu k naplnění těchto norem nejen na papíře, ale i v realitě každodenního fungování vaší firmy. Kvalita / jakost   Kvalita / jakost   Leadership   Management informací   Návrh a vývoj produktů a služeb   Risk management   Hodnocení výkonnosti   Neustálé zlepšování   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Pracovní doba a její pracovněprávní souvislosti v teorii i praxi, 2+1 zdarma!

2019-03-28 - Číslo akreditovaného kurzu: AK - PV-43 - 2017, Název akreditace: Pracovní pohotovost, její využití a nařízení, práce přesčas a související otázky Akreditace: MV : Cílem seminářů je seznámit posluchače s právní úpravou, relevantní judikaturou a dobrou praxí týkající se pracovní doby. Seminář bude zaměřen primárně na charakteristiku a právní úpr...
Aliaves Co., a.s. - Podrobnosti o kurzu



Suverénní vystupování před kritickým publikem - získejte publikum na svou stranu

2019-03-28 - I nepopulární informace lze prezentovat úspěšně – buďte přesvědčiví za každé situace Prezentace jsou vaším „denním chlebem“ a musíte odolávat kritickým námitkám? Prezentujete nepopulární informace, na které publikum reaguje odmítavě a podrážděně? Rozvíjejte své řečnické dovednosti, zdokonalte se v pohotové argumentaci a buďte přesvědčivý za...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Jak zvládnout obchodní vyjednávání pod tlakem s Oswaldem Schormem - střet faktorů soupeření a spolupráce

2019-03-28 - Osvojte si úspěšné taktiky a strategie vyjednávání Získat nebo si udržet obchodní kontakt je stále složitější. Jak dosahovat úspěchů i ve chvíli, kdy vás tlačí čas, požadavky vašeho zaměstnavatele i argumenty protistrany? Poznejte osvědčené vyjednávací strategie a techniky a naučte se, jak se připravit na jednání a jak je profesionálně vést...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Employer Branding pro vaši firmu

2019-03-28 - Odnesete si ucelený a konkrétní vlastní plán, jak postupovat při budování dobré značky zaměstnavatele ve vaší společnosti. Získáte náhled na vaši firmu z pohledu uchazečů, současně si vyjasníte kroky, které povedou k tomu, abyste vaše vysněné uchazeče zaujali a přivedli do vaší firmy. * Employer Branding pro vaši firmu • cesty, jak zlepšit vnitrofiremní prostředí, aby přivedlo ty správné uchazeče, • víte, kdo jsou vaši uchazeči a kdy, kde a jak je můžete oslovit? • jak cílit na vhodné kandidáty právě pro vaši firmu – a jak je vlastně zaujmout, • ukážeme si vhodné nástroje a postupy k oslovení uchazečů, • pobavíme se o tom, jak vytvořit náborový harmonogram přímo na míru vaší firmě, • vytvoříte si vlastní marketingový mix pro typického kandidáta, • probereme případové studie – např. jak zvýšit počet zaměstnanců z 80 na více jak 110 za půl roku, • ukážeme si, co je princip budování značky – čím se liší od tradičního standardního marketingu, • po celou dobu bude probíhat vaše praktická příprava firemních aktivit na míru vašim podmínkám – postup, metody, harmonogram....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Koučink pro manažery a lídry

2019-03-28 - Na tomto kurzu si osvojíte techniky, které Vám pomohou zlepšit vztahy na pracovišti, rozvíjet potenciál svých zaměstnanců a snáze členy týmu získat na svou stranu. Dozvíte se, jak v zaměstnancích vzbudit zájem o koučování a motivovat je ke spolupráci. Absolventi tohoto kurzu jsou schopni lépe pracovat a rozvíjet potenciál, kreativitu a pracovní nasazení členů týmu. * Na tomto kurzu si osvojíte techniky, které Vám pomohou zlepšit vztahy na pracovišti, rozvíjet potenciál svých zaměstnanců a snáze členy týmu získat na svou stranu. Dozvíte se, jak v zaměstnancích vzbudit zájem o koučování a motivovat je ke spolupráci. Absolventi tohoto kurzu jsou schopni lépe pracovat a rozvíjet potenciál, kreativitu a pracovní nasazení členů týmu. Koučování a jeho účel   Koučování a jeho účel   Budování koučovacího vztahu   Vytváření atmosféry pro emoční podporu koučovaného   Rozvoj a změna během koučování   Koučink v organizaci   Metodika koučovacího rozhovoru a model koučinku   Modelové situace a praktikum koučování   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Vedení týmu na dálku

2019-03-28 - Na tomto kurzu Vás naučíme vést členy týmu pracujících „na dálku“, a to jak v prostředí týmu složeného z členů z České republiky, tak týmu složeného z více národností. Osvojíte si metody vedení virtuálních týmů, způsoby motivace a řešení konfliktů lidí v situacích, kdy není možné fyzické setkání. Absolventi kurzu jsou schopni vést a motivovat jednotlivé členy týmu pracující na dálku, stejně jako vytvářet pozitivní klima v týmu a tím dosahovat lepších výsledků práce, tj. dokončovat projekty včas, ve stanoveném termínu a kvalitě. Schopnost vedení týmu na dálku je obrovskou konkurenční výhodou jak pro samotné vedoucí týmu, tak jednotlivé společnosti. * Na tomto kurzu Vás naučíme vést členy týmu pracujících „na dálku“, a to jak v prostředí týmu složeného z členů z České republiky, tak týmu složeného z více národností. Osvojíte si metody vedení virtuálních týmů, způsoby motivace a řešení konfliktů lidí v situacích, kdy není možné fyzické setkání. Absolventi kurzu jsou schopni vést a motivovat jednotlivé členy týmu pracující na dálku, stejně jako vytvářet pozitivní klima v týmu a tím dosahovat lepších výsledků práce, tj. dokončovat projekty včas, ve stanoveném termínu a kvalitě. Schopnost vedení týmu na dálku je obrovskou konkurenční výhodou jak pro samotné vedoucí týmu, tak jednotlivé společnosti. Vytváření virtuálního týmu   Vytváření virtuálního týmu   Specifické kompetence leadera a členů virtuálního týmu   Efektivní komunikace ve virtuálním týmu   Zachovat zapojení týmu   Příklady z praxe, modelové situace   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Vedení efektivních porad

2019-03-28 - Na tomto kurzu Vás naučíme efektivněji využívat čas věnovaný poradám. Naučíme Vás „rozmluvit“ jednotlivé účastníky porad, řešit konflikty a zvyšovat kreativitu účastníků. Dozvíte se, jak správně porady plánovat a zajistit si, že účastníci přichází připraveni. Kurz je zaměřen na praxi a jeho součástí je několik modelových situací. Absolventi kurzu jsou schopni efektivněji využívat čas strávený na poradách, zajistit lepší předávání know-how mezi jednotlivými členy, podporovat zapojení a kreativitu, stejně jako včas řešit konflikty. * Na tomto kurzu Vás naučíme efektivněji využívat čas věnovaný poradám. Naučíme Vás „rozmluvit“ jednotlivé účastníky porad, řešit konflikty a zvyšovat kreativitu účastníků. Dozvíte se, jak správně porady plánovat a zajistit si, že účastníci přichází připraveni. Kurz je zaměřen na praxi a jeho součástí je několik modelových situací. Absolventi kurzu jsou schopni efektivněji využívat čas strávený na poradách, zajistit lepší předávání know-how mezi jednotlivými členy, podporovat zapojení a kreativitu, stejně jako včas řešit konflikty. Kontext vedení porad pro posílení role leadera   Kontext vedení porad pro posílení role leadera   Kompozice porady   Vedení porady prakticky   Facilitační dovednosti leadera   Modelové situace   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Coaching for manageres and leaders

2019-03-28 - At this course you will lea techniques to help you improve relationships in the workplace, develop the potential of your employees, and make it easier to win over your team members. We will show you how to attract employees to coaching and motivate them to cooperate. Graduates of this course are better at developing the potential, creativity and enthusiasm of team members. * At this course you will lea techniques to help you improve relationships in the workplace, develop the potential of your employees, and make it easier to win over your team members. We will show you how to attract employees to coaching and motivate them to cooperate. Graduates of this course are better at developing the potential, creativity and enthusiasm of team members. Coaching and its purpose   Coaching and its purpose   Building a coaching relationship   Creating an atmosphere for the emotional support of the coachee   Development and change during coaching   Coaching in the organization   Coaching interview methodology and coaching model   Model situations and practices of coaching   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Finance pro nefinanční manažery – komplexní přehled včetně příkladů

2019-03-29 - Potřebujete rychle proniknout do „nezáživného“ světa financí? Ne každý se dokáže zeptat na zdánlivě „jednoduché a samozřejmé“ záležitosti a leckdy schází jen znalost souvislostí. Tento seminář pomůže usnadnit pozici těm, kteří nemají ekonomické vzdělání, a přesto se v ekonomickém prostředí každodenně pohybují. Poskytne vám dostačující úroveň znalostí, které pomohou ulehčit práci a vytvořit více prostoru pro vlastní byznys a neztrácet tak čas zápolením s čísly, tabulkami a reporty. Současně se dozvíte, jakou součinnost je třeba finančnímu úseku poskytnout a naopak co můžete vyžadovat. Na semináři: - získáte všeobecný přehled o „světě financí“ a práci finančního úseku, - seznámíte se se základními principy finančního a manažerského účetnictví, - naučíte se číst v základních ekonomických výkazech, - dozvíte se o principech plánování, základech finanční analýzy a hodnocení rizik, - dostanete návod ke zlepšení vzájemné spolupráce administrativy s výkonnou čá * • úloha účetnictví (finanční a manažerské účetnictví), • role auditu (externí a interní audit), • aktiva a pasiva (rozvaha) – základní členění a pochopení podstaty výkazu, • náklady a výnosy (výsledovka) – základní principy účtování a členění výkazu, • jak číst v účetních výkazech (praktické ukázky), • základní ukazatele finanční analýzy (zisk, rentabilita, analýza bodu zvratu atd.), • náklady – jejich členění a řízení, • základní metody kalkulace – včetně názorných příkladů, • vzájemné předávání a zpracování ekonomických informací ve firmě, • nejčastější chyby a omyly v praxi, • řízení cash flow, • úvod do daňové problematiky – praktické náměty, • možnosti financování rozvoje firmy, • banky a nebankovní finanční instituce a jejich role. Dotazy a diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Komunikace po telefonu

2019-03-29 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Kurz je určen zejména pro začínající operátory call c...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



PRACOVNĚPRÁVNÍ DOKUMENTY A JEJICH NÁLEŽITOSTI podle zákoníku práce [workshop]

2019-03-29 - Určeno pro podnikatele, personalisty, podnikové právníky a vedoucí pracovníky. Obsah: * Nový zákoník práce – charakteristika tohoto základního pracovněprávního předpisu, vazba na související pracovněprávní předpisy a přehled těch nejdůležitějších * Účastníci pracovněprávních vztahů * Pracovní smlouva a její náležitosti * Ujednání (smlouva)...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



LinkedIn pro personalisty – nováčky ve světě této sociální sítě

2019-03-29 - V průběhu tohoto semináře si osvojíte základy efektivní práce v síti LinkedIn. Poznáte možnosti, která tato síť nabízí – jak pro propagaci vaší firmy, tak i pro vyhledávání vašich budoucích kolegů. * LinkedIn pro personalisty – nováčky ve světě této sociální sítě • jak můžete v současné podobě LinkedIn vyhledávat vhodné kandidáty, • efektivní postup při tvorbě kvalitního profilu na LinkedIn, • jak se dají na LinkedIn inzerovat volné pozice, • základy práce s vaší firemní stránkou – aby i vaše firma byla na síti vidět, • diskuze, sdílení zkušeností. Na workshop si prosím vezměte s sebou notebook....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 489 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10| ... >> poslední (33)



 
Novinky & Aktuality

mzdy | Blesk.cz
mzdy | 2019-03-02 

Rostou mzdy roste riziko
mzdy | 2019-01-14 

Mzdy a personalistika | Money
mzdy | 2018-11-29 

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde