Rekvalifikační účetní kurzy
jak pripravovat organizovat a vyhodnotit jazykove vzdelavani zamestnancu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Controlling, finační řízení, manažerské účetnictví

Celkem nalezeno - 392 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10| ... >> poslední (27)






AUDIT KLÍČOVÝCH OBLASTÍ VEŘEJNÉ SPRÁVY

2018-05-30 - URČENO PRO Interní auditory [příp. kontrolory] orgánů veřejné správy a samosprávy [a jimi zřizovaných organizací]. Zařazení v systému odborné certifikace na úrovni – Interní auditor ve veřejné správě– junior....
Český institut interních auditorů, z.s. - Podrobnosti o kurzu



Myšlenkové mapy - perfektní vstup do světa vizualizace myšlenek

2018-05-30 - Kreativita a systematičnost v jednom nabitém dni Chtěli byste vědět, jak lze vylepšit schopnosti přemýšlení prostřednictvím vizualizace? Zjistěte, jak funguje myšlenkové mapování, které pomáhá při realizaci projektů, prezentacích, na poradách nebo při rozmýšlení různých kroků. Zefektivněte nejen své osobní aktivity, ale také týmovou práci. Naučíme vás, jak využívat myšlenkové mapy během každodenní práce.  Součástí workshopu jsou aktivity zaměřené osvojení si práce s myšlenkovými mapami jak v papírové, tak i elektronické variantě s využitím nástroje xMind. Kurz je určen: všem, kdo chtějí zlepšit svou přípravu na náročné úkoly   zájemcům o zvýšení kapacity paměti a celkové výkonnosti   každému, koho zajímá využití myšlenkových map pro plánování, přípravu či zachycení toků myšlenek    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: získáte přístup k tvořivějším řešením, neotřelým a originálním myšlenkám a nápadům   snadněji si zapamatujete informace, které si vybavíte i v napjatých situacích   osvojíte si hravý a odlehčující způsob přípravy projektů, plánů a postupů   naučíte se lépe plánovat, stanovovat si cíle a hospodařit s časem   rozvinete svou schopnost komunikace, prezentace svých myšlenek a lépe poznáte sami sebe   naučíte se myslet v souvislostech a vaše koncentrace bude rychlá a jasná     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



3 + 1 osvědčené koučovací techniky - praktické techniky pro rozvoj jednotlivce a týmu

2018-05-30 - Uvědomujete si, že koučující přístup je jedním z efektivních způsobů v práci manažera? Hledáte nové způsoby, jak pracovat sám na sobě? Potřebujete rozšířit možnosti, jak při práci s ostatními jednoduše najít priority, vydefinovat si cíl, nastavit si dílčí kroky?  Hledáte inspiraci? V tomto tréninku získáte osobní zkušenost a jednoduchý návod ke třem koučovacím technikám, které jednoduše uplatníte ve své každodenní praxi i v soukromém životě. A na závěr dostanete tip na jednu drobnou techniku „jak rychle získám odpověď na svou otázku“ jako překvapení. Kurz je určen: manažerům, kteří si chtějí osvojit a prohloubit jednotlivé koučovací techniky při vedení lidí   interním lektorům a koučům, kteří chtějí získat další rozměr koučování   všem, kteří mají zájem o sebekoučink a koučovací techniky, které lze uplatnit v pracovním i soukromém životě    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: seznámíte se se základy koučovacího přístupu   vyzkoušíte si roli kouče i koučovaného   vyzkoušíte si různé techniky a získáte osobní zkušenost a informace, jak a kdy techniky využít   můžete pracovat na svém osobním seberozvoji   vše budeme zkoušet v praxi – můžete tak odejít i s vyjasněnými prioritami ve svém životě a nástinu jejich řešení     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



OBCHODNÍ DOPISY A ELEKTRONICKÁ KORESPONDENCE - 2denní

2018-05-31 - 50A. OBCHODNÍ KORESPONDENCE z pohledu současné češtiny - pravopis, tvarosloví, stylistika Určeno pro všechny, kteří se chtějí zdokonalit v obchodní korespondenci a nechtějí se dopouštět formálních a jazykových chyb. Cíl: Osvojit si základní zásady pro vyhotovování úředních písemností na základě novely normy ČSN 01 6910 Úprava dokumentů zpracovaných textovými procesory, zdokonalit se v českém pravopisu, tvarosloví a seznámit se s častými stylistickými nedostatky. Obsah: * Obchodní dopis – jeho součásti a úprava: zejména adresa, datum, oslovení, závěrečný pozdrav * Zkratky, tituly, psaní číselných výrazů, pomlčka, spojovník * Pravopisné jevy, ve kterých se často chybuje – na základě zkušeností z jazykové poradny * Vybrané tvaroslovné jevy * Časté nedostatky ve výběru slov a slovních spojení a ve větné stavbě Termín konání: 31.5.2018 50B. ELEKTRONICKÁ KOMUNIKACE a e-mailová korespondence z pohledu stylistiky Určeno pro majitele malých firem, jejich asistentky, pracovníky back office i ostatní administrativní pracovníky. Všem, kdo píší často a dbají na moderní a svižné znění textu. Cíl: Naučíte se rozeznat nebezpečné stylistické „zlozvyky“, vyhnout se jim a napsat živý, zajímavý a zároveň profesionální e-mail. Obsah: * Úvod – příklady z praxe, než začneme psát * Stylistika – co to je? Jak se to dělá? * Stavba textu, srozumitelnost * Jednoznačnost – na co si dát pozor * Slovní zásoba – nepřátelé slovní zásoby a co s nimi * Užívání synonym (plus procvičení) * Cizí slova * Slovosled * Předložkové vazby (plus procvičení) * Zdvořilost, pozitivní komunikace * Rysy opravdu zdvořilého e-mailu nebo dopisu * Pozitivní komunikace – co to je? Jak s ní pracovat? * Zásady přerámování * Jak nebýt slonem v porcelánu * Praktické procvičení na závěr – tvorba e-mailu/dopisu s okamžitou zpětnou vazbou Metody výuky: Výklad kombinovaný s interaktivním přístupem (možnost vyzkoušet si právě vyložené) plus prostor pro dotazy účastníků v celém průběhu konání. Termín konání: 1.6.2018 ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Typologie DISC

2018-05-31 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Podstatou efektivní práce jedince je dnes znalost sama sebe a schopnost se účinně dorozumět s kolegy v pracovním týmu, s podřízenými, nadřízenými i obchodními partnery. Kurz nabídne účastníkům prohloubení sebepoznání a vzájemného poznání pomocí standardizovaného nástroje modelu DISC. Tento model umožní účastníkům porozumět lépe sobě, svému chování, motivům, silným a slabým stránkám. Pochopit odlišnost ostatních, respektovat je a umět s nimi pracovat, a tím předcházet konfliktům na pracovišti i mimo něj a zefektivňovat práci v týmu.Seminář je veden interaktivní formou – kombinace teorie se cvičeními z praxe. Budou realizovány praktické nácviky konkrétních situací individuálně i v týmu (např. jak zvolit efektivní komunikační styl pro různé povahové profily DISC, vzájemné sebepoznání metodou semafor, jak poznat různé povahové profily v praxi na první pohled, aj.). Při výuce je využívána didaktická technika.Přínos kurzu pro účastníky: Sebepoznání a poznání druhých – jednoduše, pozitivně a prakticky   Zlepšení komunikace uvnitř týmu i mimo něj   Snížení a předcházení konfliktům   Umění motivovat zaměstnance k vyššímu výkonu - bez zbytečného úsilí   Schopnost podávat účinnou zpětnou vazbu   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Stanovení pravidel výcviku, vzájemné seznámení a kolečko očekávání   Různí lidé, různé pohledy   Vztahový marketing a jeho aplikace ve Vaší profesi   Klíčové zásady pro úspěšnou komunikaci ve firmě   Sociální percepce a její vliv na rozvoj osobnosti   Vysvětlení modelu lidského chování DISC   Aplikace znalostí jednotlivých osobností v praxi   Metody pro vylepšení vztahů v týmu i směrem ke kolegům, podřízeným zákazníkům   Efektivní komunikace s různými typy lidí a tajemství úspěchu   Klíčové zásady pro osobní rozvoj pomocí typologie DISC   Akční plán - první kroky v praxi   Zhodnocení a závěr kurzu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz a...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Základy marketingu

2018-05-31 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Kurz je určen pro ty, kteří se potřebují naučit správné využití marketingu. Naučí se správně řešit a zpracovat marketingovou strategii, která povede k cíleným výsledkům. Účastníkovi budou probraná témata demonstrována jak teoreticky tak prakticky, pro co nejefektivnější pochopení dané problematiky. Naučí se zde základní části marketingu, které jsou obsaženy v marketingovém mixu 4P a marketingovém komunikačním mixu. V kurzu je kladen důraz na správné pochopení zákazníka pro co nejefektivnější přínos na obou stranách. Dále se v kurzu naučíte, jak sestavit reklamní kampaně tak, aby zaujaly a byly co nejvíce prospěšné. Dozvíte se také, jak tyto marketingové aktivity měřit, vyhodnocovat a poučit se z nich pro navazující marketingové využití. Samozřejmostí je volná diskuze a zodpovězení vámi položených otázek.Kurz je určen manažerům, vedoucím projektů a všem, kteří se podílí na marketingových aktivitách v jakémkoliv sektoru.Cílem kurzu je prohloubit znalosti z oblasti marketingu. Dovést účastníka k pochopení a využití marketingových principů a aktivit v širokém spektru firemního a osobního využití. Na kurzu účastníci získají potřebné znalosti a dovednosti, které pomůžou v konkurenčním boji dnešní doby. Na kurzu je kladen velký důraz na pochopení důležitosti zákazníka. Pochopení jeho potřeb a chování je základním principem marketingu. Účastníci kurzu budou dále seznámeni s možnostmi analýz, které jsou nutné pro měření marketingových aktivit, vyhodnocování úspěšnosti a stanovení dalších postupů pro firemní rozvoj.Přínos kurzu pro účastníky: Prohloubení znalostí z oblasti marketingu   Vysvětlení marketingové terminologie   Praktická aplikace na modelových případech   Možnost konzultace vlastních projektů v rámci kurzu   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Úvod   Marketingový mix 4P   Marketingové plánování   Základní tvorby kreativní reklamní kampaně   Složení komunikačního mixu   Strategické cílení na zákazníka     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát. Na kurz může být navázáno státní zkouškou profesní kvalifikace Specialista marketingu 66-021-NRozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Investiční controlling ... Nakládejte s prostředky efektivně!

2018-05-31 - Popis Seminář Investiční controlling je zaměřen na problémy systematického plánování, kontroly a řízení investic. Úkolem controllera je poskytnout informace pro manažerské rozhodování i v oblasti investičních projektů. Na semináři Vás naučíme: posoudit výnosnost a návratnost investice vzít v úvahu související riziko naplánovat životní cyklus dlouhodobého majetku připravit pro manažera podklady pro rozhodnutí o realizaci investice Investice a investiční rozhodování investice z pohledu strategie investiční proces a jeho fáze plánovací fáze plánování životního cyklu dlouhodobého majetku vyhodnocení ekonomické návratnosti investice výnosnost versus riziko controlling ve fázi realizace a kontrolní fáze vyhodnocování investic po jejich implementaci investiční reporting Případová studie - fungování investičního controllingu ve firmě ...
Controller Institut - Podrobnosti o kurzu



OBCHODNÍ KORESPONDENCE z pohledu současné češtiny - pravopis, tvarosloví, stylistika

2018-05-31 - Určeno pro všechny, kteří se chtějí zdokonalit v obchodní korespondenci a nechtějí se dopouštět formálních a jazykových chyb. Cíl: Osvojit si základní zásady pro vyhotovování úředních písemností na základě novely normy ČSN 01 6910 Úprava dokumentů zpracovaných textovými procesory, zdokonalit se v českém pravopisu, tvarosloví a seznámit se s častými stylistickými nedostatky. Obsah: * Obchodní dopis – jeho součásti a úprava: zejména adresa, datum, oslovení, závěrečný pozdrav * Zkratky, tituly, psaní číselných výrazů, pomlčka, spojovník * Pravopisné jevy, ve kterých se často chybuje – na základě zkušeností z jazykové poradny * Vybrané tvaroslovné jevy * Časté nedostatky ve výběru slov a slovních spojení a ve větné stavbě ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Managing an International Team – Achieving Joint goals in separate locations

2018-05-31 - This course is aimed at professionals leading or working in a geographically dispersed multicultural team and the utilizing the cultural niches of the various nationalities (e.g. Hofstede). The course will cover topics regarding how best to: Manage the team, make the team work well, choosing and working within the team, communication tools, melted team culture and key communication strategies to get the joint work done. * This course is aimed at professionals leading or working in a geographically dispersed multicultural team and the utilizing the cultural niches of the various nationalities (e.g. Hofstede). The course will cover topics regarding how best to: Manage the team, make the team work well, choosing and working within the team, communication tools, melted team culture and key communication strategies to get the joint work done. Geographically dispersed multicultural team   Geographically dispersed multicultural team   Cultural niches   Various nationalities   Hofstede   Manage the team   Make the team work well   Working within the team   Communication tools   Melted team culture   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Typologie osobnosti DISC - manažerská nadstavba

2018-05-31 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Podstatou efektivní práce jedince je dnes znalost sama sebe a schopnost se účinně dorozumět s kolegy v pracovním týmu, s podřízenými, nadřízenými i obchodními partnery. Kurz nabídne účastníkům prohloubení sebepoznání a vzájemného poznání pomocí standardizovaného nástroje modelu DISC. Tento model umožní účastníkům porozumět lépe sobě i svým podřízeným. Kurz je určen především pro střední management a management první linie, leaderům obchodních týmů, vedoucím projektů, všem, kteří chtějí nejen řídit, ale také vést a motivovat své podřízené.Seminář je veden interaktivní formou – kombinace teorie se cvičeními z praxe. Budou realizovány praktické nácviky konkrétních situací individuálně i v týmu (např. jak zvolit efektivní komunikační styl pro různé povahové profily DISC, vzájemné sebepoznání metodou semafor, jak poznat různé povahové profily v praxi na první pohled, aj.). Při výuce je využívána didaktická technika.Přínos kurzu pro účastníky: Sebepoznání a poznání druhých – jednoduše, pozitivně a prakticky   Zlepšení komunikace uvnitř týmu i mimo něj   Snížení a předcházení konfliktům v týmu   Zvýšení úspěšnosti při prodeji a získávání nových zákazníků   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Stanovení pravidel výcviku, vzájemné seznámení a kolečko očekávání   Úloha managementu při vedení lidí, organizování a vyjednávání   Metoda DISC a vedení lidí   Management a leadership – aplikace na model DISC   Styly vedení lidí - DISC   Situační model vedení   Řízení vztahů se zaměstnanci   Koučování jako nástroj vedení lidí   Motivace jednotlivých typů DISC   DISC team – složení týmu, analýza týmu   Jednání a vyjednávání – praktický workshop   Jak dostat z lidí maximum – praktický workshop   Mocenské klima na pracovišti   Dimenze osobnosti manažera   Klíčové zásady úspěšného vedoucího pracovníka   Akční plán - první kroky v praxi   Zhodnocení a závěr kurzu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu. &nb...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Vedení a motivace projektového týmu - jak vytvořit efektivní projektový tým

2018-05-31 - Naučte se, jak dovést váš tým k úspěšné realizaci projektu Úspěch projektu závisí především na lidech, kteří se na něm podílejí. Poznejte, co musí umět dobrý projektový manažer a jaké jsou týmové role v optimálním týmu. Naučte se motivovat své lidi a efektivně řešit případné konflikty. Osvojte si vyzkoušené techniky spolupráce, díky nimž váš projektový tým dokáže zázraky. Získejte osvědčené tipy pro svou praxi a vyzkoušejte si své schopnosti v praktických cvičeních. Kurz je určen: projektovým manažerům   všem, kteří se chtějí zdokonalit ve vedení týmu   absolventům kurzu Praktické řízení projektů, na který tento kurz volně navazuje a který doplňuje    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: pochopíte, jaké jsou vlastnosti dobrého lídra a jak sestavit dobře fungující tým   naučíte se, jak tým motivovat i jak řešit konflikty   dozvíte se, jak poskytovat zpětnou vazbu   v praktických cvičeních si vyzkoušíte techniky týmové spolupráce   získáte užitečné rady od lektorky s bohatou tuzemskou i mezinárodní praxí   vyměníte si zkušenosti s ostatními účastníky     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Pracovní právo v personální praxi

2018-05-31 - Výběr témat z obsahu semináře: * Postup před vznikem pracovního vztahu a jeho vznik - výběrové řízení – zákaz diskriminace, získávání dovolených informací (odpovědnost za špatně poskytnuté reference); podávání inzerátů, vedení pohovoru - postup před vznikem pracovního poměru – offer letter, předsmluvní odpovědnost - závislá práce, švarcsystém, agenturní zaměstnávání - rizika procesu uzavírání pracovních smluv (forma smlouvy, obsah, náležitosti) - obsah pracovní smlouvy – náležitosti, doba trvání pracovního poměru, zkušební doba, konkurenční doložka - informační povinnost zaměstnavatele - dohoda o provedení práce, dohoda o pracovní činnosti - práce cizinců - specifika zaměstnávání manažerů a právních vztahů se členy statutárních orgánů - osobní spis * Ochrana osobních údajů v personální praxi - základní povinnosti zaměstnavatele jako správce osobních údajů zaměstnanců - jak se připravit na GDPR v kostce - monitoring zaměstnanců * Změny pracovního poměru a pracovního zařazení - pracovní cesta, cestovní náhrady - změna pracovního zařazení a převedení na jinou práci * Odměňování, pracovní doba, dovolená - odměňování – způsob určení mzdy, zásada stejné mzdy za stejnou práci, mzdové příplatky, bonusy a benefity - průměrný výdělek - pracovní doba – rozvržení pracovní doby, přestávky, přesčasová práce, příplatky - dovolená – vznik nároku na dovolenou, určování a čerpání dovolené * Překážky v práci, mateřská a rodičovská dovolená - překážky v práci na straně zaměstnance – návštěva u lékaře, pracovní neschopnost zaměstnance (práva zaměstnavatele na kontrolu; nároky zaměstnance) aj. - překážky v práci na straně zaměstnavatele; částečná nezaměstnanost - mateřská a rodičovská dovolená – vznik nároku, délka, práva zaměstnance, návrat z mateřské / rodičovské dovolené * Pracovní podmínky - vnitřní předpisy, pracovní řád - práva a povinnosti zaměstnanců, vedoucích zaměstnanců a zaměstnavatelů - alkohol, kouření a dresscode na pracovišti - Homeoffice – výkon práce z domova - Pracovnělékařské služby * Skončení pracovního poměru - způsoby skončení pracovního poměru a jejich náležitosti - praktický postup při ukončování pracovního poměru - odstupné a další platby při skončení pracovního poměru - povinnosti zaměstnance a zaměstnavatele při skončení pracovního poměru - potvrzení o zaměstnání, pracovní posudky * Přechod práv a povinností z pracovněprávních vztahů * Pracovněprávní odpovědnost zaměstnance - odpovědnost ...
Agentura BOVA - RNDr. Ivana Hexnerová - Podrobnosti o kurzu



Zavedení řízení rizik – případová studie

2018-05-31 - Pro všechny úrovně. Určeno pro Risk manažery, interní auditory, analytiky rizik a další vedoucí pracovníky zabývající se problematikou implementace a fungování systému řízení rizik ve společnosti. Cíl semináře Seznámit posluchače s praktickými zkušenostmi z implementace risk managementu ve společnostech nebankovního sektoru. Obsah semináře Poskytnout informativní přehled o integrovaném systému řízení rizik ve skupině ČD. Prezentovat praktické zkušenosti z implementace risk managementu ve společnostech nebankovního sektoru. Základní východiska (legislativa) a harmonogram implementace (projekt corporate governance). Základní dokumentace systému řízení rizik (politika, statut VŘR, strategie, manuál). Hlavní dokumenty – karta rizika, katalog rizik. IS/IT podpora v systému řízení rizik (e-learning). Praktické zkušenosti a základní metody oceňování rizik (earnings@risk, cash flow@risk). Monitoring rizik, reporting aktuální rizikové pozice vedení – zdůraznění významu řízení rizik pro společnost. Diskuze – problémové okruhy. ...
Český institut interních auditorů, z.s. - Podrobnosti o kurzu



JAK BUDOVAT ÚSPĚŠNOU FIREMNÍ KULTURU

2018-05-31 - Jste personalista, manažer, vedoucí pracovník, ředitel nebo jednatel firmy? Sníte o prostředí spokojených zaměstnanců, podporující špičkové výsledky? Návod na budování úspěšné firemní kultury je blíž, než si myslíte... Osobní postoje zaměstnanců a vyzrálost firemní kultury denodenně ovlivňují výsledky firmy. Pro udržitelný růst je třeba s těmito oblastmi systémově pracovat. Víte, jak na to? Smysl Seminář seznamuje účastníky s moderními a ověřenými nástroji pro budo...
AHA PR Agency, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Techniky vyjednávání pro nákupčí - položte dodavatele na lopatky

2018-05-31 - Vytvořte si vlastní koncepci účinného vyjednávání Chcete si zvýšit svou vyjednávací sílu a zlepšit vyjednávací schopnosti? Vyzkoušejte si své možnosti pomocí individuálních a skupinových cvičení. Využijte zpětné vazby ke zlepšení své komunikace. Odstraňte překážky, které vám brání efektivně komunikovat. Kurz je určen: pracovníci, kteří vyjednávají s dodavateli   pracovníci, kteří se zabývají strategickým i operativním nákupem    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: ověříte si, čemu se při vyjednávání vyhnout a naopak co vždy použít   seznámíte se s vyjednávacími taktikami dodavatelů a naučíte se na ně reagovat   vyzkoušíte si taktiku na vámi vybraného dodavatele     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 392 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10| ... >> poslední (27)




[?]
 
Novinky & Aktuality

Mzdy
mzdy | 2017-11-01 

Stát pošle poště 800 milionů za ztrátové služby. Zaměstnancům vzrostou mzdy říká Chovanec
mzdy | 2017-03-03 
Že za ztratove služby pošte pošle penize stat domluvili ministri Chovanec a Babiš. Pul miliardy ma jit na vyšši vyplaty zamestnancu.

Vedení účetnictví | Praha | avanibusiness.cz
účetnictví | 2017-03-01 
Spolehlive a rychle zpracujeme dane. Vedeni ucetnictvi a mezd online. Poradenstvi. Vedeni ucetnictvi dane mzdy. Poradenstvi

Šance na podnikání nejen pro nezaměstnané
mzdy | 2017-03-01 
#8222 Projekt podnikatelsko-zamestnaneckych družstev je zameren na podporu podnikani pro osoby ohrožene na trhu prace. System podpory je nastaven tak aby co nejvice pomohl všem zajemcum o zahajeni podnikani. Je urcen všem kteri by si chteli otestov

Vláda schválila zvýšení nemocenské při dlouhodobé pracovní neschopnosti
nemocenské | 2017-02-28 
Vlada schvalila zvyšeni nemocenske pri dlouhodobe pracovni neschopnosti lt br gt Vlada dnes projednala navrh MPSV ktery zlepši socialni situaci lidem pri dlouhodobe pracovni neschopnosti. Opatreni zajisti zmirneni ekonomickeho dopadu zpusobneho

Vláda rozhodla o příspěvku na opravy silnic či růstu nemocenské
nemocenské | 2017-02-28 
Praha - Vlada na svem dnešnim zasedani rozhodla o trimiliardove financni pomoci krajum na opravy silnic nižšich trid. Kabinet take rešil otazku rustu nemocenske dlouhodobe

Archiv nabídky pracovních míst Účetní do Oddělení účetnictví
účetnictví | 2017-02-28 
07.02.2017 Archiv nabidky pracovnich mist | Nabidka plati do 24. unora 2017 Statni fond životniho prostredi ceske republiky vyhlašuje vyberove rizeni na pozici ucetni do Oddeleni ucetnictvi Hledame otevrenou komunikativni a peclivou osobnost ktera by

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde