Rekvalifikační účetní kurzy
jak pripravovat organizovat a vyhodnotit jazykove vzdelavani zamestnancu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Controlling, finační řízení, manažerské účetnictví

Celkem nalezeno - 523 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10| ... >> poslední (35)






Specialista marketingu - internetový marketing

2018-09-03 - Certifikovaný profesní rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozice marketingového manažera, account manažera v reklamních agenturách, exekutivní pozice v marketingu a reklamě, juniorské pozice v marketingu a reklamě jak na straně společností, tak straně agenturní. Zvládá základy managementu a marketingu. Je připraven na tvorbu a vedení týmu. Zná zásady úspěšné komunikace a prezentace včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Uvedený kurz je rozšířen o žádaná a moderní témata týkající se internetového marketingu a webmarketingu. Má veškeré kompetence a dovednosti vyplývající z aktuálně platného hodnotícího standardu profesní kvalifikace 66-021-N.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Orientace v základních principech marketingu   Orientace v marketingovém mixu   Využití znalostí o marketingovém prostředí   Provádění marketingových analýz   Orientace v marketingových strategiích   Příprava podkladů pro marketingový výzkum   Zpracování a prezentace marketingového dotazníku   Internetový marketing jako současný základní marketingový standard   Nástroje internetového marketingu   Sociální sítě v marketingu   Webmarketing   Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 15 školicích dnů / 3 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Mgr. Rostislav Peška, Ing. Michal Bureš, CSc. Ing. Oldřich Bartůněk a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/marketing/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/marketing.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení kurzu. Dále je nutno podat žádost s cca 3týdenním předstihem před datem konání kurzu. Takto budete mít uvedený kurz zcela ZDARMA.Naše společnost NIKDY nechce hradit kurz předem a nepožaduje po účastníkovi ŽÁDNÉ platby. A to i v případě, ž...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Jak pochopit sebe a ostatní, efektivněji komunikovat a jednat pomocí znalosti TRANSAKČNÍ ANALÝZY

2018-09-03 - Co je Transakční analýza (TA) a proč by Vás tento kurz měl zajímat? TA je metoda zkoumání společenského styku a vztahů. Odhaluje tajemství, proč se chováme, jak se chováme. Její znalost se hodí manažerům, vedoucím, obchodníkům, ale i členům pracovních týmů. Je užitečná pro všechny, kteří komunikují a jednají s lidmi a chtějí se v tom zlepšit, chtějí pochopit chování ostatních a přizpůsobit jim své jednání pro dobrý společný výsledek. Obsah: * Strukturální analýza – analýza sebe sama – tři stavy osobnosti: Dospělý, Rodič, Dítě * Jak se projevují jednotlivé stavy osobnosti v komunikaci – typické verbální a neverbální projevy * Egogram – test TA: který stav osobnosti u Vás převažuje nad ostatními a nejvíce ovlivňuje Vaše jednání a komunikaci s druhými? Jak se lišíme? * Uspořádání a fungování Dítěte, Dospělého a Rodiče a jeho vliv na chování jedince * Čtyři životní scénáře: Já jsem/nejsem OK, Ty jsi/nejsi OK a jejich vliv na naši komunikaci a jednání s druhými lidmi * Winner – Loser test E. Berneho * Analýza transakcí – analýza komunikačních výměn, transakce doplňkové (komplementární) a křížové, které transakce vedou k rozvíjení komunikace, kdy komunikace zaniká * Jak lze využít znalosti TA v každodenním jednání s druhými jak na pracovišti, tak v soukromém životě * Rozpoznání projevů různých osobností v konfliktu, v roli podřízených či v roli vedoucích pracovníků a zvládnutí komunikace s nimi * Jak jednat se svými spolupracovníky, podřízenými či vedoucími tak, aby se začali chovat jako Dospělí * Manipulační hry, které spolu hrajeme – komunikace vycházející z problematického životního scénáře – jak hry včas rozpoznat a nehrát Metody výuky: Interaktivní diskuze, práce ve skupinách, modelové situace, videotrénink. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Jak se stát skutečným mistrem komunikace - jasná, rozhodná a přesvědčivá komunikace

2018-09-03 - Zvládání námitek, argumentačních oříšků i konfliktů důstojně a bez obav Jednáte při své profesi nebo ve svém postavení často s lidmi? Chcete umět komunikovat přesvědčivě, s autoritou a přitom zdvořile? Získejte potřebnou sebejistotu a osvojte si nové návyky, naučte se předkládat argumenty, obhajovat svůj názor i řešit konflikty. Správná komunikace pozitivně ovlivní vaše vztahy a žádná situace vás již nezaskočí – ať už to bude porada, prezentace, přijímací pohovor nebo rozmluva se šéfem. Kurz je určen: všem, kdo pracují s lidmi a chtějí zlepšit své komunikační dovednosti    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: osvojíte si důležité návyky a dovednosti, díky nimž bude vaše komunikace úspěšnější   vyzkoušíte si práci s argumenty, zpětnou vazbou i s emocemi, abyste nové poznatky uměli používat v praxi   trénink modelových situací vám umožní odhalit chyby a pracovat na jejich nápravě   objevíte cestu k vyrovnané a efektivní komunikaci, což posílí vaši sebejistotu   díky efektivní komunikaci zlepšíte své vztahy na pracovišti i doma     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



STĚŽEJNÍ OTÁZKY ZÁKONÍKU PRÁCE a jeho aktuality

2018-09-04 - Určeno pro personalisty, mzdové účetní, pracovníky HR, manažery a vedoucí zaměstnance. Obsah: * Uzavírání smluv a jiných dokumentů v pracovním právu * Postup při vzniku pracovního poměru * Náležitosti pracovní smlouvy * Způsoby skončení pracovního poměru * Neplatnost rozvázání pracovního poměru a její následky * Základní pracovní podmínky zaměstnanců * Pracovní doba a doba odpočinku versus práce přesčas * Způsoby odměňování zaměstnanců, včetně příplatku * Flexibilní formy práce * Výpočet a poskytování dovolené * Řešení modelových příkladů * Diskuze Metody výuky: Výklad, praktická cvičení, příklady z praxe. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Základy procesního řízení

2018-09-05 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Počet posluchačů v kurzu je dán kapacitou učebny. Každý posluchač má k dispozici veškeré výukové materiály, a v případě potřeby počítač.Tento kurz procesního řízení se svou praktičností komplexně věnuje lidské i technické stránce implementace procesního řízení a nejmodernějším manažerským technikám, které musejí firmy zavést, chtějí-li dosáhnout špičkové konkurenceschopnosti. Manažeři a podnikatelé zde získávají praktické a srozumitelné informace pro implementaci procesního řízení ve firmě, přiblížení transformace firmy z funkční na procesně řízenou a zasazení procesního přístupu do kontextu řízení organizací. Kurz čerpá nejnovější poznatky na toto téma a zároveň odráží zkušenosti lektora s implementací procesního řízení v českých podnicích.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Rozdělení procesů v organizaci   Proces jako nástroj efektivního procesního řízení   Popis procesu   Podpora procesů IT   Hodnocení vyzrálosti procesu   Procesní mapa organizace   Lidská stránka zavedení a rozvoje procesního řízení     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Petr Grešl, Ing. Vladimír Bříza MBA, Ing. Jaroslav Chlouba, Ing. Marek Laurenčík MBA, Mgr. Rostislav Peška a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /manazerske-vzdelavani/kurz/zaklady-procesniho-rizeni/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/zaklady-procesniho-rizeni.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Administrativní pracovník - Asistent/ka, Sekretář/ka - rekvalifikační kurz

2018-09-05 - Rekvalifikace: Kurz je rekvalifikační, byl akreditován Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy ČR - číslo akreditace MSMT-41952/2013-1/885 Naše vzdělávací centrum získalo pro povolání Administrativní pracovník / pracovnice a pro profesní kvalifikaci Asistentka / asistent autorizaci Ministerstva práce a sociálních věcí ČR. Absolvent kurzu získá 2 osvědčení - Osvědčení o absolvování akreditovaného rekvalifikačního kurzu a Osvědčení o získání profesní kvalifikace, které ...
Centrum služeb pro podnikání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Nákup v praxi - pokročilé nástroje firemního nákupu (BEST PRACTICE)

2018-09-05 - Objevte cesty, jak dosahovat úspor a zvýšit celkový výkon nákupu Firemní nákup se často ocitá pod velkým tlakem. Jak splnit požadavky managementu na úspory a přitom zachovat kvalitu a plynulost dodávek materiálu, zboží a služeb? Využijte know-how zkušených lektorů z praxe a seznamte se s metodami a postupy, které vám pomohou vyhodnotit stávající stav a zavést účinná nápravná opatření. Poznáte pokročilé metodiky nákupu, jež vám v praxi umožní dosahovat nákupních úspěchů. Na praktických příkladech vám ukážeme, jak analyzovat dodavatele a komodity, jak správně nastavit parametry smluv a jak využít elektronických aukcí.   Seminář Nákup v praxi lze absolvovat za zvýhodněnou cenu v rámci cyklu Purchase Manager spolu s tréninkem Techniky vyjednávání pro nákupčí. Úspěšní absolventi celého cyklu získají mezinárodně uznávaný certifikát IES od International Educational Society. Kurz je určen: nákupčím   pracovníkům v oblasti nákupu   sales manažerům   strategickým manažerům   finančním ředitelům    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: na příkladech z praxe poznáte fungování pokročilých metodik nákupu   naučíte se objektivně posuzovat výkonnost a úroveň organizace firemního nákupu   poznáte, jak pracovat s podklady a daty a jak analyzovat stávající dodavatele a komodity   dozvíte se, jakým způsobem lze dodavatele „vychovávat“ a proč je to důležité   pochopíte, kdy a jak využít elektronické aukce pro dosažení co nejlepších výsledků   zjistíte, jak nastavovat parametry smluv, čemu se vyhnout a na co nezapomenout   získáte řadu osvědčených tipů z praxe jiných společností a vyměníte si zkušenosti s ostatními účastníky     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



TRÉNINK OBCHODNÍCH DOVEDNOSTÍ

2018-09-06 - Určeno pro obchodníky, manažery, pracovníky zákaznického servisu atd. Seminář je zaměřen především na vyjednávání profesní. Protože vyjednávání je, aniž bychom si to často uvědomovali, součástí nejen profesního, ale i soukromého života každého z nás, nalezne na kurzu užitečné podněty prakticky kdokoli. Cíl: Absolvent bude rozumět zákonitostem vyjednávání, získá důvěru v sebe sama. Naučí se stanovit správně své cíle a pochopit cíle partnera. Bude chápat vyjednávání nikoli jako souboj vedoucí k porážce protivníka, ale jako cestu ke vzájemně výhodné dohodě a porozumí struktuře vyjednávání. Naučí se směřovat k dohodě. Obsah: * Definice pojmu vyjednávání * Win – win koncept vyjednávání * Struktura vyjednávání * Příprava * Samotné vyjednávání * Následné kroky * Stanovení cílů pro vyjednávání * Práce s alternativami (BATNA) * Základy argumentace * Základy překonávání námitek – definice a postupy jejich zvládání Metody výuky: Seminář je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu. Modelové situace, hry, videoanalýza, řešení konkrétních situací účastníků. Lektor Ing. Tomáš RAŠKA, odborný konzultant s lektorskou i manažerskou praxí Termín konání: 6. září, 9 - 17 h. (oběd) ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



TRÉNINK OBCHODNÍHO JEDNÁNÍ A VYJEDNÁVÁNÍ - 3denní

2018-09-06 - A. TRÉNINK OBCHODNÍCH DOVEDNOSTÍ Určeno pro obchodníky, manažery, pracovníky zákaznického servisu atd. Seminář je zaměřen především na vyjednávání profesní. Protože vyjednávání je, aniž bychom si to často uvědomovali, součástí nejen profesního, ale i soukromého života každého z nás, nalezne na kurzu užitečné podněty prakticky kdokoli. Cíl: Absolvent bude rozumět zákonitostem vyjednávání, získá důvěru v sebe sama. Naučí se stanovit správně své cíle a pochopit cíle partnera. Bude chápat vyjednávání nikoli jako souboj vedoucí k porážce protivníka, ale jako cestu ke vzájemně výhodné dohodě a porozumí struktuře vyjednávání. Naučí se směřovat k dohodě. Obsah: * Definice pojmu vyjednávání * Win – win koncept vyjednávání * Struktura vyjednávání * Příprava * Samotné vyjednávání * Následné kroky * Stanovení cílů pro vyjednávání * Práce s alternativami (BATNA) * Základy argumentace * Základy překonávání námitek – definice a postupy jejich zvládání Metody výuky: Seminář je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu. Modelové situace, hry, videoanalýza, řešení konkrétních situací účastníků. Lektor Ing. Tomáš RAŠKA, odborný konzultant s lektorskou i manažerskou praxí Termín konání: 6. září, 9 - 17 h. (oběd) B. TRÉNINK VYJEDNÁVÁNÍ pro obchodníky - 2denní Určeno pro všechny, kteří již mají s vyjednáváním zkušenosti, ale potřebují se v něm dále zdokonalovat. Cíl: Získat znalosti a návyky vedoucí k profesionálnímu vyjednávání, naučit se postupům, které umožní mít pod kontrolou i složitá vyjednávání. Obsah: * Emoce ve vyjednávání * Emoční a racionální rozhodování * Prohloubení znalostí o správné argumentaci * Intenzivní nácvik zvládání námitek * Tipy a finty na to, jak získat ve vyjednávání výhody * Skupinové vyjednávání * Nákupní signály a práce s nimi * Aktivní naslouchání * Metody dotazování * Způsoby, jimiž můžeme mít jednání vždy pod kontrolou * Jednání ve složitějších situacích * Obrana proti neférovému jednání druhé strany Metody výuky: Učení skrze zážitek. Seminář je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu. Modelové situace, hry, videoanalýza, řešení konkrétních situací účastníků. Lektor Ing. Tomáš RAŠKA, odborný konzultant s lektorskou i manažerskou praxí Termín konání: 12. - 13. září, 9 - 17 h. (oběd) ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



FMEA v praxi

2018-09-06 - FMEA - Failure Mode and Effect Analysis do češtiny překládáno jako analýza možných vad a jejich důsledků, je metoda, jejímž cílem je již ve fázi vývojenového výrobku definovat všechny možné vady související s daným výrob-kem - procesem a pro potenciálně nejrizikovější vady realizovat preventivníopatření. Požadavky norem pro dodavatele v automobilovém průmyslu [QS-9000, VDA 6.1] ji zahrnují mezi povinně používané nástroje v různých fázích vzniku výrobku.Komu je školení určeno* manažerům jakosti* vedoucím odborných oddělení* pracovníkům odborných oddělení odpovědným za jakost* konstruktérům* manažerům a vedoucím projektových týmů* manažerům ostatních systémů managementu [IMS, EMS, BOZP]Obsah školení* FMEA – vývoj* proč aplikovat FMEA* základní principy a praktické příklady* analýzy rizik – výskyt, význam, možnost odhalení* návaznost FMEA k dalším nástrojům jakosti* přínos FMEA a vliv na náklady* ověření získaných informací ve workshopu.Co Vám školení přinese. Seznámíte se s možností praktického využití FMEA ve Vaší organizaci a získáte přehled o významu této metody jak pro výrobu, tak pro služby. Dozvíte se, jak metodu FMEA aplikovat v konstrukci, výrobě, procesech a službách a budete mít možnost konzultovat s odborníkem pro Vás zatím těžko řešitelný problém....
TÜV SÜD Czech s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Typologie DISC

2018-09-06 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Podstatou efektivní práce jedince je dnes znalost sama sebe a schopnost se účinně dorozumět s kolegy v pracovním týmu, s podřízenými, nadřízenými i obchodními partnery. Kurz nabídne účastníkům prohloubení sebepoznání a vzájemného poznání pomocí standardizovaného nástroje modelu DISC. Tento model umožní účastníkům porozumět lépe sobě, svému chování, motivům, silným a slabým stránkám. Pochopit odlišnost ostatních, respektovat je a umět s nimi pracovat, a tím předcházet konfliktům na pracovišti i mimo něj a zefektivňovat práci v týmu.Seminář je veden interaktivní formou – kombinace teorie se cvičeními z praxe. Budou realizovány praktické nácviky konkrétních situací individuálně i v týmu (např. jak zvolit efektivní komunikační styl pro různé povahové profily DISC, vzájemné sebepoznání metodou semafor, jak poznat různé povahové profily v praxi na první pohled, aj.). Při výuce je využívána didaktická technika.Přínos kurzu pro účastníky: Sebepoznání a poznání druhých – jednoduše, pozitivně a prakticky   Zlepšení komunikace uvnitř týmu i mimo něj   Snížení a předcházení konfliktům   Umění motivovat zaměstnance k vyššímu výkonu - bez zbytečného úsilí   Schopnost podávat účinnou zpětnou vazbu   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Stanovení pravidel výcviku, vzájemné seznámení a kolečko očekávání   Různí lidé, různé pohledy   Vztahový marketing a jeho aplikace ve Vaší profesi   Klíčové zásady pro úspěšnou komunikaci ve firmě   Sociální percepce a její vliv na rozvoj osobnosti   Vysvětlení modelu lidského chování DISC   Aplikace znalostí jednotlivých osobností v praxi   Metody pro vylepšení vztahů v týmu i směrem ke kolegům, podřízeným zákazníkům   Efektivní komunikace s různými typy lidí a tajemství úspěchu   Klíčové zásady pro osobní rozvoj pomocí typologie DISC   Akční plán - první kroky v praxi   Zhodnocení a závěr kurzu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz a...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Vedení a koučink zaměstnanců

2018-09-06 - V tomto kurzu budeme zkoumat skrytý potenciál a rezervy týmu, ve kterém působíte, a budeme se zabývat tím, jak pozdvihnout vedení zaměstnanců na kvalitativně vyšší úroveň. Poznáte možnosti, jak zlepšit styl vedení k mnohem vyšší angažovanosti, zodpovědnosti a výkonnosti pomocí vysoce účinných přístupů jako je koučování nebo Mindful leadership. Dozvíte se nové poznatky z oblasti neurověd, emoční inteligence, koučování, motivace a leadershipu, komunikace a na praktických cvičeních a ukázkách si vše vyzkoušíte. Budeme se taktéž zabývat otázkami přenosu do praxe a dlouhodobého rozvoje. * V tomto kurzu budeme zkoumat skrytý potenciál a rezervy týmu, ve kterém působíte, a budeme se zabývat tím, jak pozdvihnout vedení zaměstnanců na kvalitativně vyšší úroveň. Poznáte možnosti, jak zlepšit styl vedení k mnohem vyšší angažovanosti, zodpovědnosti a výkonnosti pomocí vysoce účinných přístupů jako je koučování nebo Mindful leadership. Dozvíte se nové poznatky z oblasti neurověd, emoční inteligence, koučování, motivace a leadershipu, komunikace a na praktických cvičeních a ukázkách si vše vyzkoušíte. Budeme se taktéž zabývat otázkami přenosu do praxe a dlouhodobého rozvoje. Osobnost   Osobnost   Tým a vztahy   Komunikace a spolupráce   Vize a motivace   Vývoj stylů vedení lidí   Mindful leadership   Koučovací přístup   Modelové situace   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Typologie osobnosti DISC - manažerská nadstavba

2018-09-06 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Podstatou efektivní práce jedince je dnes znalost sama sebe a schopnost se účinně dorozumět s kolegy v pracovním týmu, s podřízenými, nadřízenými i obchodními partnery. Kurz nabídne účastníkům prohloubení sebepoznání a vzájemného poznání pomocí standardizovaného nástroje modelu DISC. Tento model umožní účastníkům porozumět lépe sobě i svým podřízeným. Kurz je určen především pro střední management a management první linie, leaderům obchodních týmů, vedoucím projektů, všem, kteří chtějí nejen řídit, ale také vést a motivovat své podřízené.Seminář je veden interaktivní formou – kombinace teorie se cvičeními z praxe. Budou realizovány praktické nácviky konkrétních situací individuálně i v týmu (např. jak zvolit efektivní komunikační styl pro různé povahové profily DISC, vzájemné sebepoznání metodou semafor, jak poznat různé povahové profily v praxi na první pohled, aj.). Při výuce je využívána didaktická technika.Přínos kurzu pro účastníky: Sebepoznání a poznání druhých – jednoduše, pozitivně a prakticky   Zlepšení komunikace uvnitř týmu i mimo něj   Snížení a předcházení konfliktům v týmu   Zvýšení úspěšnosti při prodeji a získávání nových zákazníků   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Stanovení pravidel výcviku, vzájemné seznámení a kolečko očekávání   Úloha managementu při vedení lidí, organizování a vyjednávání   Metoda DISC a vedení lidí   Management a leadership – aplikace na model DISC   Styly vedení lidí - DISC   Situační model vedení   Řízení vztahů se zaměstnanci   Koučování jako nástroj vedení lidí   Motivace jednotlivých typů DISC   DISC team – složení týmu, analýza týmu   Jednání a vyjednávání – praktický workshop   Jak dostat z lidí maximum – praktický workshop   Mocenské klima na pracovišti   Dimenze osobnosti manažera   Klíčové zásady úspěšného vedoucího pracovníka   Akční plán - první kroky v praxi   Zhodnocení a závěr kurzu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu. &nb...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Manažerské rozhodování

2018-09-06 - Rozhodování představuje jednu ze základních manažerských aktivit, jejíž kvalita ovlivňuje do značné míry výsledky i efektivnost fungování firem v hospodářské sféře i veřejné správě. Manažeři na jednotlivých úrovních řízení by si měli proto osvojit určitý soubor poznatků a dovedností, které jsou důležité pro zabezpečení požadované kvality řešení rozhodovacích problémů, resp. rozhodování. Cílem tohoto kurzu je právě poskytnout v přehledné a uspořádané formě tento poznatkový fond. * Rozhodování představuje jednu ze základních manažerských aktivit, jejíž kvalita ovlivňuje do značné míry výsledky i efektivnost fungování firem v hospodářské sféře i veřejné správě. Manažeři na jednotlivých úrovních řízení by si měli proto osvojit určitý soubor poznatků a dovedností, které jsou důležité pro zabezpečení požadované kvality řešení rozhodovacích problémů, resp. rozhodování. Cílem tohoto kurzu je právě poskytnout v přehledné a uspořádané formě tento poznatkový fond. Základní pojmy a poznatky z manažerského rozhodování   Základní pojmy a poznatky z manažerského rozhodování   Identifikace, analýza a formulace rozhodovacích problémů   Výběr kritéria, tvorba variant a stanovení jejich důsledků   Hodnocení variant rozhodování   Základní pojmy rozhodování za rizika a nejistoty   Rozhodovací stromy jako nástroj optimalizace více etapových rozhodovacích procesů za rizika   Tvorba portfolia rizikových variant   Participativní rozhodování   Volba stylu rozhodování   Co je to šestislovná tabulka?   Co je to rozhodovací matice?   Jak vypadá model rozhodovací mřížky?   Jaký styl rozhodování je pro Vás nejvhodnější?   Co je to analýza silového pole?   Co je to ishikawův diagram?   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Personální agenda - jak správně vést administrativu v oblasti HR

2018-09-06 - Získejte detailní přehled o vedení personálních spisů a dokumentů Personální agenda zahrnuje množství významných dokumentů od pracovních smluv přes údaje o zaměstnancích až po dokumenty určené pro orgány státní správy. V rámci vedení personální agendy potřebujete znát související legislativu a z ní vyplývající povinnosti. Získejte ucelený přehled o vedení personálních spisů, přijďte diskutovat o nejčastějších problémech, ať už jde o ochranu osobních údajů, zaměstnávání cizinců, či další témata z oblasti každodenní praxe HR oddělení. Kurz je určen: zaměstnancům HR útvarů   podnikovým právníkům   malým a středním podnikatelům   všem pracovníkům, kteří potřebují mít dobrou orientaci v oblasti personalistiky    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: detailně se seznámíte se všemi aspekty vedení personálních spisů   dozvíte se, jak nakládat s citlivými osobními údaji zaměstnanců během pracovního poměru i po jeho skončení   pochopíte vazby vaší práce na činnost orgánů státní správy a seznámíte se se všemi povinnostmi, které z těchto vztahů vyplývají   teoretické informace o vedení personální agendy doplní řada příkladů z praxe s ohledem na nejčastěji řešené problémy   získáte odpovědi na své otázky z vlastní praxe     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 523 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10| ... >> poslední (35)



 
Novinky & Aktuality

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

Mzdy
mzdy | 2018-06-29 

Modul Mzdy
mzdy | 2018-06-22 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde