Rekvalifikační účetní kurzy
jak pripravovat organizovat a vyhodnotit jazykove vzdelavani zamestnancu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Controlling, finační řízení, manažerské účetnictví

Celkem nalezeno - 679 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10| ... >> poslední (46)






Online kurz - Jak číst zprávu z AC/DC

2018-02-28 - Využijete služeb assessment centra a bude součástí Vaší pracovní náplně čtení výstupních zpráv? Chcete s jejich obsahem pracovat jako profesionál? Vnímat souvislosti, číst mezi řádky a dělat správné závěry? Umět nastavit další rozvoj? Právě pro Vás je určen virtuální kurz Jak číst zprávu z AC/DC. Co se v tomto kurzu naučíte: • Jak se zorientovat ve zprávě • Jak pracovat s celkovými závěry • Jak číst přiložené grafy • Jak nastartovat rozvoj • Jak porozumět doporučení a metodám rozvoje Pro koho je kurz vhodný: Každého, kdo chce nejlepší zaměstnance :-) především personalisty; ale i manažery využívající služeb assessment centra Co všechno se dozvíte: Ve virtuálním kurzu Vám přiblížíme, jak se snadno a rychle zorientovat ve zprávě z assessment či development centra, kterého jste se Vy sami nebo Vaši zaměstnanci účastnili. Představíme Vám, jak správně číst a vnímat jednotlivé grafy a kde najdete hodnocení za jednotlivé modelové situace a úkoly, kterými jste Vy nebo Vaši lidé procházeli. Dále Vám řekneme, jak se člení celkové závěry a co se pod tímto členěním skrývá. Rovněž Vám přiblížíme metody rozvoje, které se ve zprávách často objevují a jak vlastně nastartovat další rozvoj. Kdo Vás kurzem provede: Veronika Poláčková Za jak dlouho se vše naučíte: 21 minut Za kolik se vše naučíte: 275,- bez DPH ...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Online kurz - Jak myslet jinak (Změna perspektivy)

2018-02-28 - Motáte se v kruhu a nemůžete se vymanit, přijít na něco jiného? Nemůžete se dostat ze začarovaného kruhu, z krabice, a podívat na problém, svět, vztahy z jiného úhlu pohledu? Jak si udělat odstup? Vaše stereotypní myšlení bude minulostí s virtuálním kurzem Jak myslet jinak! Co se v tomto kurzu naučíte: • Vnímání perspektivy • Metody změny perspektivy • Techniky změny perspektivy • Jak pracovat se zkušeností • Jak definovat situaci Pro koho je kurz vhodný: každého, kdo myslet dále než ostatní :-) všechny úrovně managementu; manažery; marketéry; kreativce; stratégy Co všechno se dozvíte: V kurzu se blíže seznámíme s možnostmi „jak myslet jinak“. Ukážeme si, jak je možné takzvaně vyjet ze zajetých kolejí a dívat se na věci jinak, novým způsobem. Představíme si, jak nám tento nový, jiný úhel pohledu může měnit naši perspektivu a jak ovlivní další dění. Zaměříme se na potřebu vyjít za rámec limitů, do kterých uzavíráme naše myšlení. Vysvětlíme si, že není potřeba hledat vždy jen tu jednu správnou odpověď. A když tento fakt akceptujeme, budeme otevření kreativitě a hledání nových možností a řešení. Cílem kurzu je objevit v posluchačích případně rozvinout jejich otevřené myšlení, tedy to, kde nemáme nastavené bariéry a na svět se nedíváme jen z jednoho pohledu. Kdo Vás kurzem provede: Michal Isteník Za jak dlouho se vše naučíte: 48 minut Za kolik se vše naučíte: 275,- bez DPH ...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Online kurz - Jak napsat hvězdný životopis?

2018-02-28 - Správně napsaný životopis je klíčem k získání vytouženého zaměstnání. Chcete vědět jak jej napsat tak, aby byl věcně správný, obsahově zajímavý a přitom oslňující? Doplnit ho poutavým motivačním dopisem? Právě pro Vás je určen virtuální kurz Jak napsat hvězdný životopis? Co se v tomto kurzu naučíte: • Napsat životopis, který skutečně oslní • Prodat své schopnosti a dovednosti • Vybrat vhodné informace • Zvládnout související dilemata • Napsat motivační dopis Pro koho je kurz vhodný: Každého, kdo si chce najít zaměstnání snů :-) nezaměstnané, absolventy, studenty, řadové zaměstnance i manažery Co všechno se dozvíte: Ve třetím dílu celkem 6ti dílného cyklu o hledání práce se podíváme na to, jak napsat takový životopis, že se o Vás firmy budou prát. A proč je CVčko tak důležité? Je to první informace, kterou o Vás firma má. V tomto případě nezáleží na tom, jestli máte skvělou kariéru a vynikající výsledky, je také nutné to správně prodat! A to si právě řekneme. Zmíníme se o informacích, které by měl životopis obsahovat, podíváme se na často zmiňované fotky i motivační dopis. Ukážeme si také, jak to vypadat má, a co je lepší raději neposílat. Kdo Vás kurzem provede: Pavlína Šprachtová Za jak dlouho se vše naučíte: 30 minut Za kolik se vše naučíte: 275,- bez DPH ...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Online kurz - Jak se zeptat na to, na co se zeptat nesmíte?

2018-02-28 - Chcete vědět, co je v personalistice považováno za neetické otázky? Proč je dobré se jim při pohovoru vyhnout? A zda existují nějaké výjimky? Těmito tématy Vás stručně a s pomocí praktických příkladů provede virtuální kurz Jak se zeptat na to, na co se zeptat nesmíte? Co se v tomto kurzu naučíte: • Jaké jsou diskriminační požadavky na kandidáta • Kdo jsou tzv. agenti při přijímacích pohovorech • Jak na to, když už na neetické otázky musí přijít řeč Pro koho je kurz vhodný: Zejména pro personalisty či HR manažery, ale i pro širší vedení společnosti, které řeší každodenní personální otázky Co všechno se dozvíte: Naše druhé téma nás posouvá do fáze pohovoru s kandidátem, navozuje téma etiky při pohovorech a takzvané zakázané otázky. I my personalisté se někdy prostě potřebujeme zeptat, jestli kandidátka plánuje rodinu nebo jestli je často nemocná. Víme, že se nesmíme ptát, ale co když se prostě z jakéhokoliv důvodu citlivou informaci nutně potřebujeme dozvědět? Stručně a na praktických příkladech Vám zde ukážeme klíčovou práci personalisty s ohledem na etická pravidla při pohovorech, vysvětlíme, jak se vyhnout diskriminaci a jaké metody raději nepoužívat. Určitě také oceníte některé naše praktické tipy a triky, které můžete využít při pohovorech. Kdo Vás kurzem provede: Petra Trojanová a Barbora Tošovská Za jak dlouho se vše naučíte: 7 minut O projektu HR HOT ISSUES: Advokátní kancelář Rentsch Legal spolu s pražskou kanceláří Boyden Executive Search pro Vás připravila zajímavý projekt HR HOT ISSUES. Jedná se o sérii osmi online kurzů určených především personalistům či HR manažerům, ale i širšímu vedení společnosti, které řeší každodenní personální otázky. On-line, stručně a hlavně prakticky Vás v rámci projektu provedeme celým životem zaměstnance ve společnosti, a to z pohledu personalisty i právníka. Za kolik se vše naučíte: 275,- bez DPH ...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Online kurz - Kreativní techniky řešení problému

2018-02-28 - Chcete se vydat za hranice všedního myšlení, nahlédnou na různé struktury úvah a neomezovat se stereotypy? Naučit se rozvíjet tvůrčí myšlení a řešit problémy zcela novým a neobvyklým způsobem? S tím Vám pomůže virtuální kurz Kreativní techniky řešení problému. Co se v tomto kurzu naučíte: • Kreativita a kreativní myšlení • Jak, kdy, kde a proč uplatňovat kreativitu • Analýza x kreativita • Metody kreativity a jejich význam pro řešení problémů • Bariéry vlastní kreativity Pro koho je kurz vhodný: Každého, kdo chce vyřešit své problémy :-) tedy všechny bez rozdílu Co všechno se dozvíte: Tento kurz, jak název napovídá, Vám představí kreativní techniky řešení problému, opouští myšlenkové schéma buď-anebo a ukazuje Vám, že kreativnímu myšlení je možné se naučit. V kurzu si ukážeme, co kreativita je a jaké mýty o ní často panují. Představíme si široké spektrum metod kreativního myšlení, mezi něž patří například analogie, brainstorming, myšlenkové mapy, metoda 6 klobouků a mnohé další. V neposlední řadě si také řekneme, jaké bariéry kreativitu limitují a naopak čím je možné kreativitu podněcovat. Díky tomuto kurzu budete snáze řešit problémy a nahlížet na ně z různých úhlů. Kdo Vás kurzem provede: Věra Müllerová Za jak dlouho se vše naučíte: 68 minut Za kolik se vše naučíte: 275,- bez DPH ...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Online kurz - Krizová komunikace

2018-02-28 - Chodí krize okolo a nechcete, aby si sedla právě na Vás? Nebo již vzplanula a Vy by jste ji rádi uhasili? Vyřešili tím nejlepším možným způsobem? Tak to musíte umět správně komunikovat! Jak na to Vás naučí virtuální kurz Krizová komunikace. Co se v tomto kurzu naučíte: • Identifikovat krizi • Role členů krizové situace • Role tradičních médií • Role sociálních médií • Jak krizi předcházet • Jak krizi úspěšně zvládat Pro koho je kurz vhodný: Každého, kdo komunikuje :-) krizové manažery a jiné pracovníky managementu; tiskové mluvčí; právníky Co všechno se dozvíte: V kurzu probereme, co vlastně je krizová komunikace ve srovnání s krizovým managementem, podíváme se na různé typy krizí a na jednotlivé fáze, do kterých může krize vstupovat. Všimneme si také, jaké jsou role různých členů Vašeho týmu během krizové komunikace, včetně Vašeho managementu, Vašeho tiskového mluvčího a právníka. Budeme se bavit o roli tradičních i sociálních médií v krizovém managementu a komunikaci. Především se ale zaměříme na hledání řešení, která můžete využít k tomu, abyste krizi předešli, nebo ji úspěšně zvládli a vyšli z ní jako vítězové. Kdo Vás kurzem provede: Cristina Muntean Za jak dlouho se vše naučíte: 60 minut Za kolik se vše naučíte: 275,- bez DPH ...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Online kurz - Manipulace

2018-02-28 - Chcete umět rozpoznat manipulativní chování a účinně se mu bránit? Umět obhájit své vlastní zájmy a osobní práva? Poznat, co znamená napřimování komunikace a umět tuto techniku používat v praxi? Právě s tímto Vám pomůže virtuální kurz Manipulace! Co se v tomto kurzu naučíte: • Definovat manipulaci  • Odhalovat manipulaci v různých situacích • Bránit se manipulativnímu chování • Napřimovat komunikaci Pro koho je kurz vhodný: každého, kdo komunikuje :-) nižší, střední i top manažery; řadové zaměstnance; podnikatele; nákupčí i obchodníky Co všechno se dozvíte: V našem virtuálním kurzu Manipulace se dozvíte, jak manipulaci rozpoznat. Do hloubky rozebereme znaky manipulativního chování a ukážeme si, že i my sami sebe občas manipulujeme. Zabrousíme do historie a na zásadních experimentech ukážeme, jak snadno mohou lidé manipulaci podlehnout a proč. Blíže se seznámíme s pojmy jako například: hrdinství všedního dne, brainwashing, love bombing nebo Luciferův efekt. Hlavně budeme se soustředit na odolání manipulativnímu chování druhých, napřímení komunikace a ukážeme si také, jak pomocí komentářů můžeme věcně a konstruktivně komunikovat s těmi, kteří si libují v zamlžených informacích a skrytých podtextech. Kdo Vás kurzem provede: Veronika Poláčková Za jak dlouho se vše naučíte: 49 minut   Za kolik se vše naučíte: 275,- bez DPH ...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Online kurz - Na co nezapomenout, když u vás zaměstnanec končí

2018-02-28 - Musíte se z nějakého důvodu rozloučit se zaměstnancem? Ať už je Váš důvod jakýkoliv, měli by jste to udělat podle zákona a se všemi potřebnými náležitostmi. Tak, aby nedošlo k poškození některé ze stran, především pak Vás samotných. Přesně s tím Vám pomůže virtuální kurz Na co nezapomenout, když u vás zaměstnanec končí. Co se v tomto kurzu naučíte: • Obsah dokument ukončujícího pracovní poměr • Pravidla nakládání s emailovou schránkou • Předání pracovních pomůcek • Nepodceňovat tzv. konkurenční doložku • Náležitosti pracovního posudku Pro koho je kurz vhodný: Zejména pro personalisty či HR manažery, ale i pro širší vedení společnosti, které řeší každodenní personální otázky Blíže o obsahu kurzu: Ať už z jakéhokoliv důvodu, může se stát, že se rozloučíte s Vaším zaměstnancem. Aby Vás někdy v budoucnu nečekalo nepříjemné překvapení, ať už ze strany úřadů nebo přímo Vašeho bývalého zaměstnance, přinášíme Vám seznam dvanácti věcí, na které byste neměli zapomenout. V našem předposledním videu s názvem „Na co nezapomenout, když u Vás zaměstnanec končí“ Vám prakticky poradíme například s tím, jak naložit s emailovou schránkou bývalého zaměstnance, na jaké lhůty si dát pozor, co všechno zaměstnanci vydat a jak je vhodné se chránit proti jeho nekalosoutěžnímu jednání a nečekanému vzniku Vaší konkurence. Kdo Vás kurzem provede: Petra Trojanová a Barbora Tošovská Za jak dlouho se vše naučíte: 12 minut O projektu HR HOT ISSUES: Advokátní kancelář Rentsch Legal spolu s pražskou kanceláří Boyden Executive Search pro Vás připravila zajímavý projekt HR HOT ISSUES. Jedná se o sérii osmi online kurzů určených především personalistům či HR manažerům, ale i širšímu vedení společnosti, které řeší každodenní personální otázky. On-line, stručně a hlavně prakticky Vás v rámci projektu provedeme celým životem zaměstnance ve společnosti, a to z pohledu personalisty i právníka. Za kolik se vše naučíte: 2...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Online kurz - Outplacement neboli poradenství Career Transition

2018-02-28 - Autor: Boyden CZ & SK and Rentsch Legal Chcete propouštět zaměstnance, ale rádi by jste se s nimi rozloučili důstojně? Poskytli jim na rozloučenou podporu při hledání nového zaměstnání? Zvládněte celý propouštěcí proces s minimálními negativními dopady na organizaci i na propouštěné zaměstnance. Virtuální kurz Outplacement Vám ukáže jak na to. Co se v tomto kurzu naučíte: • Benefity pro firmu i nově nezaměstnaného manažera • Sezení a jejich počet • Od čeho se odvíjí obsah sezení s koučem • Kdo může poradenství Career Transition poskytovat • Jak Vám kouč může pomoci i při hromadném propouštění Pro koho je kurz vhodný: Zejména pro personalisty a HR manažery, ale i pro širší vedení společnosti, které řeší každodenní personální otázky Blíže o obsahu kurzu: Posledním tématem, kterým uzavřeme sérii osmi chronologicky řazených videí HR HOT ISSUES, je tzv. Career Transition poradenství. Možná znáte tento typ poradenství spíše pod starším názvem outplacement. Nicméně tento termín byl kvůli svému lehce pejoratovnímu zabarvení postupně nahrazen pozitivnějším Career Transition. Prozradíme Vám, v jakém případě je vůbec vhodné toto poradenství využít, kdo může být koučem a především jaké výhody to přináší jak Vám, tak i Vašemu bývalému zaměstnanci. Kdo Vás kurzem provede: Petra Trojanová a Barbora Tošovská Za jak dlouho se vše naučíte: 5 minut   Za kolik se vše naučíte: 275,- bez DPH O projektu HR HOT ISSUES: Advokátní kancelář Rentsch Legal spolu s pražskou kanceláří Boyden Executive Search pro Vás připravila zajímavý projekt HR HOT ISSUES. Jedná se o sérii osmi online kurzů určených především personalistům či HR manažerům, ale i širšímu vedení společnosti, které řeší každodenní personální otázky. On-line, stručně a hlavně prakticky Vás v rámci projektu provedeme celým životem zaměstnance ve společnosti, a to z pohledu personalisty i právníka.   Cena zahrnuje licenci pro jednu osobu minim&aacut...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Online kurz - Smlouva s agenturou - na co si dát pozor?

2018-02-28 - Chcete při nabírání zaměstnanců využít služeb personální agentury? Udělejte to profesionálně - vyřešte správně sjednávání i ukončování smlouvy, odměňování i pokuty, vhodně specifikujte výběr kandidáta. Pomůže Vám s tím právě tento virtuální kurz z názvem Smlouva s agenturou - na co si dát pozor? Co se v tomto kurzu naučíte: • Jaký je rozdíl mezi metodou přímého vyhledávání a náborem • Správně vyhodnotit, zda použít metodu přímého vyhledávání nebo naopak klasický nábor a to tak, aby pro Vás bylo výběrové řízení časově i finančně co nejefektivnější • Kde je hranice mezi detailní specifikací profilu hledaného kandidáta a diskriminací • Na jaké detaily si dát pozor při podpisu smlouvy s personální agenturou Pro koho je kurz vhodný: Zejména pro personalisty a HR manažery, ale i pro širší vedení společnosti, které řeší každodenní personální otázky Blíže o obsahu kurzu: V prvním tématu vysvětlíme rozdíl mezi tzv. náborem a metodou přímého výběru, kterou se zabývá Boyden, a kdy jednotlivé metody použít. Pokud se rozhodnete, že metoda přímého výběru je vhodné řešení, je nutné uzavřít smlouvu s personální agenturou. V tématu vysvětlíme, jak na exkluzivitu, smluvní pokuty, na jakém principu odměňování fungují personální agentury a na co si dát pozor při sjednávání nebo ukončení smlouvy včetně úskalí specifikace profilu kandidáta. Pozor si dejte v citlivých bodech profilu, jako je například pohlaví nebo věk, aby nedocházelo k diskriminaci. Rovné zacházení ovšem není absolutní pojem. Jsou případy, kdy o diskriminaci nejde. Pokud chcete vědět, jak na to, kdy můžete požadovat jen muže nebo čistý trestní rejstřík, podívejte se na první video z naší série. Kdo Vás kurzem provede: Petra Trojanová a Barbora Tošovská Za jak dlouho se vše naučíte: 8 minut   Za kolik se vše naučíte: 275,- bez DPH O projektu HR HOT ISSUES: Advokátní kanc...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Online kurz - Souběh funkcí – proč ne?

2018-02-28 - Dostali jste se do statutárního orgánu, ale nechcete se vzdát vedení? Pak ukončete pracovní poměr a uzavřete novou smlouvu o výkonu funkce. Chcete vědět jak správně na to? Pomůže Vám právě tento virtuální kurz z názvem Souběh funkcí – proč ne? Co se v tomto kurzu naučíte: • Jaký je rozdíl mezi metodou přímého vyhledávání a náborem • Správně vyhodnotit, zda použít metodu přímého vyhledávání nebo naopak klasický nábor a to tak, aby pro Vás bylo výběrové řízení časově i finančně co nejefektivnější • Kde je hranice mezi detailní specifikací profilu hledaného kandidáta a diskriminací • Na jaké detaily si dát pozor při podpisu smlouvy s personální agenturou Pro koho je kurz vhodný: Zejména pro personalisty a HR manažery, ale i pro širší vedení společnosti, které řeší každodenní personální otázky Blíže o obsahu kurzu: Souběh funkcí je stav, kdy jedna osoba vykonává v pracovním poměru obchodní vedení a zároveň je v téže společnosti statutárním orgánem nebo členem statutárního orgánu. Problémem souběhu funkcí je ten, že jej zákon nezakazuje, ale soudy jej odmítají ve svých rozhodnutích. Správným řešením je ukončení pracovního poměru a uzavření smlouvy o výkonu funkce. To ale manažeři odmítají z důvodu ztráty právní jistoty a ztráty odstupného. O rizicích souběhu, jeho řešení a jak se se situací vypořádat tak, aby společnost i manažer jednali právně správně, Vám řekneme v našem pátém videu pod názvem „souběh funkcí – proč ne?“. Kdo Vás kurzem provede: Petra Trojanová a Barbora Tošovská Za jak dlouho se vše naučíte: 6 minut Za kolik se vše naučíte: 275,- bez DPH O projektu HR HOT ISSUES: Advokátní kancelář Rentsch Legal spolu s pražskou kanceláří Boyden Executive Search pro Vás připravila zajímavý projekt HR HOT ISSUES. Jedná se o sérii osmi online kurzů určených především personalistům či HR manažerům, ale i širšímu vedení společnosti, které ře&sc...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Online kurz - SWOT analýza a jak dál

2018-02-28 - Analýza SWOT je stále jednou z nejčastěji používaných metod v managementu i mimo něj. Víte jak a kdy ji správně použít? A jak dál? Jaké další analytické nástroje použít? Právě s tím Vám pomůže virtuální kurz SWOT analýza a jak dál. Co se v tomto kurzu naučíte: • Získáte nástroje pro analýzu problémů a návrhy řešení • Osvojíte si SWOT analýzu, Ishikawa diagram a Ganttův diagram • Procvičíte si využívání analytických nástrojů včetně jejich propojení Pro koho je kurz vhodný: Každého, kdo rád řídí pomocí analýz :-) především manažery; začínající analytiky a projektové manažery Co všechno se dozvíte: Virtuální kurz Vám pomůže rozšířit repertoár nástrojů pro analýzu a rozhodování. Představíme Vám oblíbenou a přehlednou metodu SWOT analýzy. Seznámíme Vás se souvisejícím Ishikawa diagramem, který lze úzce propojit při analýze a řešení komplexních problémů. Získáte znalosti také o pomocném Ganttově diagramu. Postupy analýz s Vámi zároveň procvičíme při modelových situacích. V jednotlivých částech kurzu Vám dáme prostor pro vypracování samostatných úkolů. Jejich správnost si budete vždy moci srovnat s ukázkovým řešením. Kdo Vás kurzem provede: Veronika Poláčková Za jak dlouho se vše naučíte: 14 minut Za kolik se vše naučíte: 275,- bez DPH ...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Online kurz - Vnitřní předpis a proces začleňování zaměstnance

2018-02-28 - Uzavřeli jste právě pracovní smlouvu a čeká Vás začleňování zaměstnance? Tipy a triky pro tento proces a pro nastavení vnitřních předpisů a směrnic Vám pomůže zvládnout virtuální kurz Vnitřní předpis a proces začleňování zaměstnance. Co se v tomto kurzu naučíte: • Co je to vnitřní předpis, co je jím v praxi možné upravit a v čem se liší od pracovního řádu • Na příkladu s benefity si ukážeme, co je dobré specifikovat v pracovní smlouvě a co naopak upravit vnitřním předpisem • Jak zaměstnance seznámíme s obsahem vnitřního předpisu • Na co kromě formalit neopomenout při nástupu nového zaměstnance Pro koho je kurz vhodný: Zejména pro personalisty a HR manažery, ale i pro širší vedení společnosti, které řeší každodenní personální otázky Blíže o obsahu kurzu: Čtvrté téma navazuje na úspěšně uzavřenou pracovní smlouvu, ohledně které jsme Vám radili v předchozím videu. Představujeme Vám tipy a triky v rámci procesu začleňování zaměstnance těsně po jeho nástupu do společnosti, a to jak ze stránky formální tak i neformální. Zároveň se věnujeme vnitřním předpisům ve společnosti. Řekneme Vám, co jimi upravit lze, co je neplatné a poradíme, co do vnitřního předpisu raději nepsat, abyste z toho neměli problémy. Dozvíte se, jak si poradit s bonusy, jejichž výše se ve Vaší společnosti stanovují interní směrnicí. Kdo Vás kurzem provede: Petra Trojanová a Barbora Tošovská Za jak dlouho se vše naučíte: 7 minut   Za kolik se vše naučíte: 275,- bez DPH O projektu HR HOT ISSUES: Advokátní kancelář Rentsch Legal spolu s pražskou kanceláří Boyden Executive Search pro Vás připravila zajímavý projekt HR HOT ISSUES. Jedná se o sérii osmi online kurzů určených především personalistům či HR manažerům, ale i širšímu vedení společnosti, které řeší každodenní personální otázky. On-line, stručně a hlavně prakticky Vás v rámci projektu provedeme celým životem zaměstnance ve společnosti, a to z pohledu personalisty i právníka. Cena zahrnuje licenci pro jednu osobu minimálně po dobu dvou let, v...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Online kurz - Zahraniční zaměstnanci – jak na to?

2018-02-28 - Umíte si poradit se zaměstnáním zahraničních zaměstnanců? Jak pracovat s povolením k pobytu? Jak zařídit povolení? A co když má být přijímaný cizinec jednatelem nebo dokonce členem představenstva? Na tyto a další otázky Vám poskytne odpovědi virtuální kurz Zahraniční zaměstnanci – jak na to? Co se v tomto kurzu naučíte: • Co vše je třeba zařídit, když zaměstnáváme takzvané necizince, tedy osoby ze států Evropské unie popřípadě Evropského hospodářského prostoru nebo ze Švýcarska • Na co si dát pozor ohledně zdravotního a sociálního pojištění, jaká konkrétní pravidla se na cizince i necizince vztahují • Co je to zelená a modrá karta • Jak právně a bez rizik ošetřit, když je v české společnosti na pozici statutárního orgánu cizinec Pro koho je kurz vhodný: Zejména pro personalisty a HR manažery, ale i pro širší vedení společnosti, které řeší každodenní personální otázky Blíže o obsahu kurzu: Pokud k Vám přijde šéf a požádá Vás, ať zařídíte vše potřebné pro zaměstnávání zahraničního zaměstnance, víte, jak si s tím poradit? Není totiž cizinec jako cizinec. Co si počít s povolením k pobytu, jak zařídit povolení k zaměstnání a kdy je potřeba? Co všechno udělat, když u Vás nastoupí jednatel nebo člen představenstva ze zahraničí? Pokud neznáte odpovědi na tyto otázky nebo si jen chcete ujasnit fakta, pusťte si naše šesté video z HR HOT ISSUES na téma „jak na to u zahraničních zaměstnanců?“. Kdo Vás kurzem provede: Petra Trojanová a Barbora Tošovská Za jak dlouho se vše naučíte: 8 minut   Za kolik se vše naučíte: 275,- bez DPH O projektu HR HOT ISSUES: Advokátní kancelář Rentsch Legal spolu s pražskou kanceláří Boyden Executive Search pro Vás připravila zajímavý projekt HR HOT ISSUES. Jedná se o sérii osmi online kurzů určených především personalistům či HR manažerům, ale i širšímu vedení společnosti, které řeší každodenní personální otázky. On-line, stručně a hlavně prakticky V&aac...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Online kurz - Závazkové právo

2018-02-28 - Chcete se zorientovat v závazkovém právu? Vědět, jaké jsou aktuální úpravy a pojmy? Předsmluvní odpovědnosti a povinnosti? Znát spravedlivé řešení změny poměrů? Tak přesně s tím Vám pomůže virtuální kurz Závazkové právo. Co se v tomto kurzu naučíte: • Nové úpravy závazkového práva • Pojem závazkové právo • Předsmluvní odpovědnost • Změny obchodních podmínek • Přehled smluvních typů Pro koho je kurz vhodný: Každého, kdo se chce zorientovat v právu na dané téma; především manažery, podnikatele a právníky Co všechno se dozvíte: Kurz pojednává o veškerých nových úpravách závazkového práva podle aktuálního občanského zákoníku. Nejprve se divák dozvídá základní definici pojmu závazkové právo. Následně se kurz věnuje nové úpravě předsmluvní odpovědností a také s ní související informační povinnosti a povinnosti mlčenlivosti. Nový občanský zákoník se dále zabývá změnám obchodních podmínek a institutu spravedlivého řešení změny poměrů, jimž je v kurzu rovněž věnován prostor. Zbylou část kurzu tvoří pojednání i jednotlivých druzích smluvních typů - smlouvě o koupi, smlouvě o nájmu, smlouvě o dílo, darovací smlouvě. Kdo Vás kurzem provede: JUDr. Ondřej Preuss, Ph.D. Za jak dlouho se vše naučíte: 15 minut  Za kolik se vše naučíte: 275,- bez DPH Cena zahrnuje licenci pro jednu osobu minimálně po dobu dvou let, vstup do testu a závěrečný certifikát. ...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 679 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10| ... >> poslední (46)



  2002 - Connection refused