Rekvalifikační účetní kurzy
ucetni vykazy pro manazery jako podklad pro manazerske rozhodovani
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Controlling, finační řízení, manažerské účetnictví

Celkem nalezeno - 481 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9| ... >> poslední (33)






Jak se vyhnout nejčastějším chybám při uzavírání a realizaci smluv v obchodní praxi

2019-04-02 - Seminář seznámí účastníky s nejčastějšími chybami a nedostatky při uzavírání a realizaci smluv (předání, reklamace vad, uplatnění smluvních sankcí atd.) a navazující rozhodovací praxí soudů. Posluchači získají aktuální poznatky o zkušenostech z praxe při uzavírání a realizaci zejména kupních a smluv o dílo a obdrží detailní návod, na co se v klíčových ustanoveních smluv zaměřit a jak vhodně upravit vzájemná práva a povinnosti a rozložit rizika mezi obě smluvní strany. Posluchači obdrží doporučení z obchodní praxe ke vhodným postupům při plnění vzájemných povinností ze smluv a zajištění dodržení povinností vyplývajících ze smluv. * • nejčastější chyby a nedostatky, • kdo je oprávněn za podnikatele smlouvu uzavřít, jaké normy jsou přísné a od kterých se lze odchýlit, význam překvapivých ujednání ve smlouvě, • předsmluvní odpovědnost, • předkupní právo a jeho změny po novele občanského zákoníku, • postup při uzavírání smlouvy, forma smlouvy a její změny, • smlouva o smlouvě budoucí, • výklad klíčových ustanovení kupní smlouvy a smlouvy o dílo a vzájemné odlišnosti, • omezení obsahu smluv – ochrana slabší strany, • změna závazků: změna obsahu smlouvy, změna dlužníka, věřitele, • formulářové smlouvy, obchodní podmínky (a jejich konflikt), rámcové smlouvy, • povinnosti smluvních stran a následky jejich porušení – kontraktační doporučení, • předání a převzetí věci, přechod nebezpečí škody na věci – specifikace možných případů u obou smluvních stran a jejich variantní řešení, • nabytí vlastnictví a vedlejší ujednání, • přechod dluhů a přistoupení k dluhům, • zajištění a utvrzení dluhu, smluvní pokuty, • jak reklamovat a uplatnit práva z odpovědnosti za vady, • jak nastavit ukončení smlouvy v případě porušení povinností (výpověď, odstoupení), • výhody a úskalí rozhodčích doložek ve smlouvách, registr smluv. Diskuze a dotazy....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Mluvit či nemluvit? Rétorika a prezentace prakticky

2019-04-02 - V průběhu tohoto semináře zjistíte, jak mluvit před publikem i kamerou, naučíte se bojovat s trémou, jak dobře prezentovat. Naučíte se používat svůj hlas, správně artikulovat a dobře používat gesta. Máte možnost posílit své sebevědomí. * Mluvit či nemluvit? Rétorika a prezentace prakticky • jak se připravit na přednes, prezentaci, rozhovor, • jak dýchat při prezentaci nebo rozhovoru, • jak artikulovat, aby nám všichni rozuměli, • jak si poradit s výslovností složitých jmen, jazykolamů, cizích slov, • rytmus řeči, melodika řeči, slovní zásoba, • práce se čteným textem, • neverbální vyjadřování, • jak stát před publikem nebo před kamerou, • reakce na otázky publika, mluvní pohotovost, • nácviky prezentací v reálných situacích....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Vedení a motivace projektového týmu - jak vytvořit efektivní projektový tým

2019-04-02 - Naučte se, jak dovést váš tým k úspěšné realizaci projektu Úspěch projektu závisí především na lidech, kteří se na něm podílejí. Poznejte, co musí umět dobrý projektový manažer a jaké jsou týmové role v optimálním týmu. Naučte se motivovat své lidi a efektivně řešit případné konflikty. Osvojte si vyzkoušené techniky spolupráce, díky nimž vá...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Jak se připravit na kontrolu Úřadu pro ochranu osobních údajů po zavedení GDPR

2019-04-02 - Program semináře: * povinnost dokládat soulad jako jedna ze základních změn, kterou GDPR přineslo * jaké jsou dozorové pravomoci ÚOOÚ, jaké změny zavádí GDPR * vztah ke správnímu a kontrolnímu řádu * další role ÚOOÚ: povolovací - schvalovací řízení, konzultace * mezinárodní dozor, zapojení zahraničních dozo...
Agentura BOVA - RNDr. Ivana Hexnerová - Podrobnosti o kurzu



Finanční analýza – krok po kroku až k souhrnným analýzám

2019-04-03 - Na semináři se seznámíte s metodami finanční analýzy jako nástroje, který zkoumá firmu zevnitř, a který pomáhá odhalit slabé a silné stránky společnosti, tzv. finanční zdraví a zároveň umožňujícího na základě zjištěných skutečností navrhnout nejlepší možný směr firmy do budoucnosti. * 1. den: 3. 4. 2019; 9:00–17:00 Základy finanční analýzy: Termíny finanční analýzy v českém a anglickém pojetí • podstata a postup finanční analýzy • zdroje informací pro finanční analýzu • finanční výkazy v ČR a jiných zemích (profit and loss, balance sheet, cash flow) • struktura aktiv a pasiv • struktura nákladů a výnosů • změny v účetních výkazech • omezení vypovídací schopnosti účetních dat. Metody finanční analýzy: Základní (standardní) a vyšší metody • způsoby interpretace výsledků. Trendová a strukturální analýza a jejich vypovídací schopnost • praktický příklad. Rozdílové ukazatele: Likvidity (ČPK, ČPP, ČPPF) • ukazatele hospodářského výsledku (zisku) a jeho pojetí ve výkazu zisku a ztrát v ČR a v jiných zemích • úrovně zisku pro účely finanční analýzy (EBIT, EBT, EAT, EBITDA, NOPAT) • praktické příklady. 2. den: 4. 4. 2019; 9:00–17:00 Poměrové ukazatele finanční analýzy a způsoby jejich výpočtu a interpretace. Ukazatele rentability (profitability ratios): ROA, ROE, ROS, ROCE • praktické procvičení. Ukazatele likvidity (liquidity ratios): Peněžní (Cash ratio), pohotová (quick ratio), běžná likvidita (current ratio) • praktické procvičení. Ukazatele aktivity (asset utilization ratios): Rychlost obratu • doba obratu zásob, pohledávek, stálých aktiv, závazků, celkových aktiv • obratový cyklus peněz • ukazatele krytí stálých aktiv • praktické procvičení. Ukazatele zadluženosti (debt ratio): Ukazatele věřitelského rizika (debt ratio) • ukazatel zadlužení vlastního kapitálu (debt/equity ratio) • koeficient samofinancování (equity ratio) • finanční páka (financial laverage) • ukazatele dluhové schopnosti podniku a doby oddlužení • praktické procvičení. 3. den: 5. 4. 2019; 9:00–16:00 Bankrotní a bonitní modely (predikční modely): Komplexní hodnocení finanční stability společnosti • příznaky budoucích problémů a negativního vývoje. Predikční modely: Altmanův model Z-score • Index důvěryhodnosti • Kralickův Quick test • další modely • praktické příklady. Výkonnost firmy, její pojetí a měření: Vývoj v pojetí a ukazatelů výkonnosti • ukazatele na bázi přidané hodnoty (MVA, EVA) a jejich využití ve finanční analýze • problémy jejich výpočtu • praktické příklady. Pyramidové soustavy ukazatelů a jejich místo v hodnocení finanční stability a výkonnosti: Du Pontův rozklad ukazatele rentability • rozklad ukazatele EVA • praktický příklad. Po skončení výuky test IES, oprava a vyhodnocení....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Administrativní pracovník - Asistent/ka, Sekretář/ka - rekvalifikační kurz

2019-04-03 - Rekvalifikace: Kurz je rekvalifikační, byl akreditován Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy ČR - číslo akreditace MSMT-41952/2013-1/885 a MSMT-2034/2019-1/7. Naše vzdělávací centrum získalo pro povolání Administrativní pracovník / pracovnice a pro profesní kvalifikaci Asistentka / asistent autorizaci Ministerstva práce a sociálních věcí ČR. Absolvent kurzu získá 2 osvědčení - Osvědčení o absolvování akreditovaného rekvalifikačního kurzu a Osvědčení o získání profes...
Centrum služeb pro podnikání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Píšete dobře? Pište perfektně aneb písemná komunikace formálně i neformálně

2019-04-03 - Odnesete si hlavně praktické rady, tipy a nápady, jimiž své klienty příjemně překvapíte. Zlepšíte svoji písemnou komunikaci, obohatíte svoji slovní zásobu. Osvojíte si nové způsoby práce s textem. * Píšete dobře? Pište perfektně aneb písemná komunikace formálně i neformálně • slovní zásoba, porozumění českému jazyku, • hledání nových cest pro práci s textem a slovem, • norma ČSN 01 6910 (2014), • firemní i osobní korespondence, • gramatika – stylistika – zdvořilost, • elektronická versus papírová korespondence – způsoby, rozdíly, ukázky z praxe, • aktivní tvorba textů pro různé situace – praktický nácvik, modelové situace, dotazy účastníků, • možnost konzultace stylistiky vlastních přinesených textů, • diskuze, sdílení zkušeností. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Moderní asertivita v praxi aneb naučte se říkat ano

2019-04-03 - Na tomto semináři zjistíte, jaký je rozdíl v přístupu k životu i práci, pokud se naučíte říkat správně "ano" namísto negativního postoje "ne". Budete umět se zastat sami sebe a sebejistě se projevovat. Naučíte se nové principy rozhodování a projevu, které vám do života přinesou pozitivní změny. * Moderní asertivita v praxi aneb naučte se říkat "ano" • jak slova utvářejí skutečnost i naše zkušenosti, • význam vlastní sebejistoty, • síla slova ano, • zkuste vynechat ne, • čím lépe řeknete ano, tím méně budete muset říkat ne, • jak si určit vlastní priority – co opravdu chceme, • uplatnění metody ano v praxi – nácviky nejběžnějších situací, • cesty k pochopení osobních pozitivních postojů, • přijetí vlastního názoru, získání respektu u ostatních, • nácviky v průběhu celého semináře....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Základy procesního řízení

2019-04-03 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Počet posluchačů v kurzu je dán kapacitou učebny. Každý posluchač má k dispozici veškeré výukové materiály, a v případě potřeby počítač.Tento kurz procesního řízení se svou praktičností komple...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Využití vědomého slova v manažerské komunikaci

2019-04-03 - V průběhu semináře se naučíte vyjadřovat své potřeby a požadavky srozumitelně a takovými cestami, aby kolega či partner pochopili vaše sdělení a zároveň cítili i prostor pro vlastní názor. Rozšíříte si komunikační možnosti – lidé okolo vás budou více sdílní, v komunikaci bude eliminováno nedorozumění například při zadávání úkolů nebo sdělování informací. * Využití vědomého slova v manažerské komunikaci • vědomá komunikace versus nevědomá, v čem spočívá rozdíl, • jak pracuje mysl - a kdy pracuje pro vás a kdy proti vám, • strategie naší mysli a jak s těmito strategiemi pracovat ve svůj prospěch, • vědomé slovo, vědomá mysl – co vše ovlivňuje myšlenka, • 4 brány mysli / dotkneme se prvních dvou bran, • jak pracuje naše mysl a kdy je to pro člověka omezující a kdy podporující, • proč si nerozumíme a jak zajistit vzájemné pochopení bez pocitu útoku a ohrožení, • strategie mysli - a jak souvisí s chutí být v souladu a nebo v opozici, • proč některé “pozitivní afirmace” nemohou fungovat, • jak se stane, že některým lidem věříme a jiným ne....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Experimentuj, tvoř, inovuj: kreativita a řešení problémů (nejen) v práci

2019-04-03 - Na semináři se naučíte, jak v krátkém čase vygenerovat co největší množství nápadů / možných řešení, poznáte oblasti kreativního myšlení, jako jsou Design Thinking nebo Gamestorming, zažijete různorodé kreativní metody od kreativní analýzy problému až po "radikální" postupy. Dozvíte se, co je potřeba pro to, aby ve vaší kanceláři, v týmu nebo doma v obýváku zavládlo kreativní klima. * Experimentuj, tvoř, inovuj: kreativita a řešení problémů (nejen) v práci 1. den • Myslet jinak – 3 pilíře kreativity • Hravost – základní kámen kreativního myšlení • Představivost – mechanizmy podporující představivost a význam zapojení všech smyslů do kreativního procesu • Odvaha riskovat – podmínka inovativního myšlení u jednotlivců, týmů a organizací • Vidět jinak – Creative Problem Solving (verze 6.1) • Jak funguje kreativní proces a jaké má fáze • Tvořit jinak - díl I.: Algoritmy pro generování nápadů 2. den • Myslet jinak – vytváření kreativních návyků • Co můžete udělat kdykoliv a kdekoliv pro rozvoj svého tvůrčího myšlení • Vidět jinak – kreativita začíná definováním problému • Techniky pro kreativní analýzu problému • Tvořit jinak – díl II. • Využívání intuice a inspirace náhodou • Design Thinking a jiné moderní přístupy k inovacím • Kreativní prioritizace aneb jak ze všech nápadů snadno a rychle vybrat to nejlepší ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Microsoft Excel – manažerská analýza tabulek

2019-04-04 - Zaměření kurzu Kurz poodhalí možnosti správy a analýzy dat pomocí tabulkového procesoru Výuka probíhá na praktických příkladech s použitím vzorových databází různých formátů podporovaných standardními ovladači ODBC pro Excel Studijní materiály Doporučujeme k zakoupení: Mistrovství v MS Excel Po celou dobu...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu



Typologie DISC

2019-04-04 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Podstatou efektivní práce jedince je dnes znalost sam...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Efektivní asistentka manažera

2019-04-04 - Na tomto kurzu Vás seznámíme s metodami, které Vám pomohou lépe vykonávat pozici asistenta / asistentky manažera. Dozvíte se nejen, jak se lépe „prodat“, zvýšit si sebevědomí a být si více jistí při vykonávání úkolů, ale také jak motivovat ostatní členy v týmu ke spolupráci, správně komunikovat v rámci organizace i směrem ven z ní. Naučíte se pracovat se stresem, lépe si plánovat vlastní čas a snáze zvládat náročné situace. Absolventi jsou schopni snáze si obstarat informace nutné k dokončení úkolu, lépe motivovat ostatní členy týmu, vystupovat profesionálněji a být tím pravým parťákem. * Na tomto kurzu Vás seznámíme s metodami, které Vám pomohou lépe vykonávat pozici asistenta / asistentky manažera. Dozvíte se nejen, jak se lépe „prodat“, zvýšit si sebevědomí a být si více jistí při vykonávání úkolů, ale také jak motivovat ostatní členy v týmu ke spolupráci, správně komunikovat v rámci organizace i směrem ven z ní. Naučíte se pracovat se stresem, lépe si plánovat vlastní čas a snáze zvládat náročné situace. Absolventi jsou schopni snáze si obstarat informace nutné k dokončení úkolu, lépe motivovat ostatní členy týmu, vystupovat profesionálněji a být tím pravým parťákem. Pracovní role asistentů   Pracovní role asistentů   Utváření profesionální image asistentů   Posílení profesionální komunikace   Účinná telefonická komunikace   Vedení firemní korespondence   Time Management a efektivní pracovní návyky   Modelové situace, praktické příklady   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Typologie osobnosti DISC - manažerská nadstavba

2019-04-04 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Podstatou efektivní práce jedince je dnes znalost sam...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 481 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9| ... >> poslední (33)




[?]
 
Novinky & Aktuality

mzdy | Blesk.cz
mzdy | 2019-03-02 

Rostou mzdy roste riziko
mzdy | 2019-01-14 

Mzdy a personalistika | Money
mzdy | 2018-11-29 

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde