Rekvalifikační účetní kurzy
system center 2012 configuration manager sprava podnikovych zarizeni a aplikaci moc20696
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Controlling, finační řízení, manažerské účetnictví

Celkem nalezeno - 484 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9| ... >> poslední (33)






Vedení lidí – moji lidé, moje vizitka

2018-11-26 - Z tohoto semináře si odnesete poznatky, co vše je potřebné znát, aby tým správně fungoval a jakými cestami toho docílit. Jak rozpoznat "hry", které členové uvnitř týmu hrají a jak různých situací využít k dosažení stanoveného cíle. Na praktických cvičeních poznáte rozdíl mezi stimulací a motivací a vyzkoušíte si, jak nastavit jednotlivé funkční kroky. Získáte spektrum dovedností pro práci s týmem jako celkem, za který ponesete odpovědnost. * Vedení lidí – moji lidé, moje vizitka • jak poznat své spolupracovníky podle jejich chování ve skupině z pohledu výkonového i osobnostního, • role lídra a co vše je s touto rolí spojováno, • "situační vedení" – jak využít různé manažerské styly v leadershipu, • vlastní bloky v delegování, jak s nimi pracovat a jak se jich zbavit, • jak se dají řešit obtížné a nečekané situace při vedení týmu, • průběžné nácviky zvládání kritických situací, vzniklých při vedení týmu a možných variant jejich řešení, • diskuze, sdílení zkušeností....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Základy podnikání

2018-11-26 - Certifikovaný rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro zahájení podnikání. Orientuje se v administrativních a ekonomických podmínkách podnikání. Má základní manažerské a marketingové dovednosti. Orientuje se v problematice evropských fondů a možnostech jejich čerpání. Dovede využít počítač k podpoře svého podnikání. Umí vypracovat vlastní podnikatelský záměr.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Právní minimum pro podnikatele   Ekonomie v podnikání   Manažerské a marketingové dovednosti   Možnosti čerpání z evropských fondů, zpracování projektů   Využití počítače v podnikání   Podnikatelský záměr a jeho struktura   Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 15 školicích dnů / 3 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Petr Grešl, Ing. Michal Bureš, Valérie Laurenčíková, MBA, Dr. Alexandr Perutka CSc., Petr Cvrkal, Ing. Oldřich Bartůněk a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/zaklady-podnikani/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/zaklady-podnikani.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení kurzu. Dále je nutno podat žádost s cca 3týdenním předstihem před datem konání kurzu. Takto budete mít uvedený kurz zcela ZDARMA.Naše společnost NIKDY nechce hradit kurz předem a nepožaduje po účastníkovi ŽÁDNÉ platby. A to i v případě, že účastník neuspěje u závěrečné zkoušky (to se u nás stává velice výjimečně). Všechny platby si řešíme přímo s úřadem práce bez Vaší účasti.Postup je následující: Vyzvedněte nebo si stáhněte ze stránek úřadu práce Žádost o rekvalifikaci, kterou vyplňte. Speciálně věnujte pozornost zdůvodnění potřebnosti kurzu a vazbu na Vaše profesní směrování. Doporučuje se mít nějaký doklad nebo příslib o zaměstnání po ukončení tohoto rekvalifikačního kurzu.   Nechte si od nás zaslat díl C k žádosti. Zašleme Vám jej ma...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Píšete dobře? Pište perfektně aneb písemná komunikace formálně i neformálně

2018-11-26 - Odnesete si hlavně praktické rady, tipy a nápady, jimiž své klienty příjemně překvapíte. Zlepšíte svoji písemnou komunikaci, obohatíte svoji slovní zásobu. Osvojíte si nové způsoby práce s textem. * Píšete dobře? Pište perfektně aneb písemná komunikace formálně i neformálně • slovní zásoba, porozumění českému jazyku, • hledání nových cest pro práci s textem a slovem, • norma ČSN 01 6910 (2014), • firemní i osobní korespondence, • gramatika – stylistika – zdvořilost, • elektronická versus papírová korespondence – způsoby, rozdíly, ukázky z praxe, • aktivní tvorba textů pro různé situace – praktický nácvik, modelové situace, dotazy účastníků, • možnost konzultace stylistiky vlastních přinesených textů, • diskuze, sdílení zkušeností. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Asistent/ka, sekretář/ka

2018-11-26 - certifikovaný profesní rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici Asistenta/asistentky. Zná pravidla písemné a elektronické komunikace, jakož i komunikace po telefonu. Zná zásady úspěšné komunikace a prezentace včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Zvládá úkoly spojené s řízením kanceláře a organizací porad. Orientuje se v problematice hospodaření s časem a zvládání stresu. Dovede ve své činnosti využít osobní počítač.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Umění komunikovat   Asertivní a krizová komunikace   Komunikace po telefonu   Pravidla písemné a emailové komunikace   Jak vést a řídit kancelář   Příprava porady a její dokumentace   Timemanagement   Zvládání stresu   Prezentační dovednosti   Základy společenského chování   Počítač v kanceláři     Součástí ceny kurzu je zkouška profesní kvalifikace 62-008-M.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 11 školicích dnů / 2 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Michal Bureš, CSc., Mgr. Rostislav Peška, Ing. Petr Grešl, Dr. Alexandr Perutka a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/asistent-asistentka/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/asistent-asistentka.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení kurzu. Dále je nutno podat žádost s cca 3týdenním předstihem před datem konání kurzu. Takto budete mít uvedený kurz zcela ZDARMA.Naše společnost NIKDY nechce hradit kurz předem a nepožaduje po účastníkovi ŽÁDNÉ platby. A to i v případě, že účastník neuspěje u závěrečné zkoušky (to se u nás stává velice výjimečně). Všechny platby si řešíme přímo s úřadem práce bez Vaší účasti.Postup je následující: Vyzvedněte nebo si stáhněte ze stránek úřadu práce Žádost o rekvalifikaci, kterou vyplňte. Speciáln...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Manažer - pracovník obchodu a služeb

2018-11-26 - Certifikovaný rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro manažerskou činnost na pozici samostatného pracovníka obchodu a služeb. Zná problematiku řízení činností, obchodní taktiky, zvládá základy profesionální komunikace, zná základy marketingu, včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Je připraven na vedení samostatných obchodních jednání a prodeje. Zná zásady prezentace ve fyzické i virtuální podobě. Dovede pro práci využít počítačové programy MS Excel, MS Word a MS PowerPoint.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Komunikační a prezentační dovednosti   Asertivita a krizová komunikace   Timemanagement a vedení lidí   Zásady budování a vedení týmu   Vedení projektů - projektový management   Vedení obchodního jednání a obchodní dovednosti   Základní internetová gramotnost   Základy marketingu a internetový marketing   MS Office - dokumentace a výkaznictví   MS Excel pro manažery   MS PowerPoint   MS Project pro vedoucí projektu   Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 15 školicích dnů / 3 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Michal Bureš, CSc. Dr. Aleandr Perutka, CSc, Ing. Vladimír Bříza, MBA., Ing. Jaroslav Chlouba, Mgr. Rostislav Peška a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/manazer-prodeje/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/manazer-prodeje.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení kurzu. Dále je nutno podat žádost s cca 3týdenním předstihem před datem konání kurzu. Takto budete mít uvedený kurz zcela ZDARMA.Naše společnost NIKDY nechce hradit kurz předem a nepožaduje po účastníkovi ŽÁDNÉ platby. A to i v případě, že účastník neuspěje u závěrečné zkoušky (to se u nás stává velice výjimečně). Všechny platby si řešíme přímo s úřadem práce bez Vaší účast...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Manažer ISMS dle ISO 27001

2018-11-26 - Kurz Vám pomůže zorientovat se v požadavcích managementu informační bezpečnosti dle ISO 27001 a nově přepracované normy ISO/IEC 27001:2013. Cílem kurzu je naučit účastníky implementovat či transformovat ISMS dle přepracované normy ISO/IEC 27001:2013 a připravit tento systém na certifikaci. Kurz je veden odborníky s mnohaletou praxí v oblasti ISMS * Kurz Vám pomůže zorientovat se v požadavcích managementu informační bezpečnosti dle ISO 27001 a nově přepracované normy ISO/IEC 27001:2013. Cílem kurzu je naučit účastníky implementovat či transformovat ISMS dle přepracované normy ISO/IEC 27001:2013 a připravit tento systém na certifikaci. Kurz je veden odborníky s mnohaletou praxí v oblasti ISMS Přehled požadavků normy ISO 27001:2013   Přehled požadavků normy ISO 27001:2013   Důležitost normy ISO/IEC 27001:2013 pro implementaci nebo další zlepšování ISMS   Identifikace předmětu a hlavního obsahu procesů ISMS vzhledem k ISO 27001   Základy managementu rizik jako klíčového procesu v ISMS a návaznost na normy ISO/IEC 31000 a ISO/IEC 27005   Pochopení vztahu mezi ISO 27001 a ISO 27002   Popis klíčových aktivit a požadavků u každého procesu v ISMS   Popis klíčových principů nejlepších praktik tak, jak jsou definovány v ISO 27003   Popis základů měření efektivnosti ISMS a jak definovat metriky pro jednotlivé oblasti ISMS v návaznosti na normu ISO/IEC 27004   Identifikace jednotlivých fází projektu implementace ISMS a požadavků pro získání certifikace dle ISO 27001   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Zpětná vazba, hodnoticí pohovor a motivace zaměstnanců

2018-11-26 - Kurz přináší personalistům a manažerům cenné informace podstatně ovlivňující výkon a spokojenost zaměstnanců a to v oblasti poskytování zpětné vazby, hodnocení a motivace zaměstnanců. Účastníci kurzu získají, formou modelových situací a případových studií si ujasní klíčové poznatky jako např. význam zpětné vazby a motivace, dopady nevhodně poskytované zpětné vazby na výkon zaměstnance, metody poskytování zpětné vazby, způsoby vedení hodnotících pohovorů a principy motivace, načasování těchto metod, práce s negativní reakcí na hodnocení a tipy pro zajištění pozitivního dopadu těchto metod na zvýšení efektivity práce zaměstnanců. * Kurz přináší personalistům a manažerům cenné informace podstatně ovlivňující výkon a spokojenost zaměstnanců a to v oblasti poskytování zpětné vazby, hodnocení a motivace zaměstnanců. Účastníci kurzu získají, formou modelových situací a případových studií si ujasní klíčové poznatky jako např. význam zpětné vazby a motivace, dopady nevhodně poskytované zpětné vazby na výkon zaměstnance, metody poskytování zpětné vazby, způsoby vedení hodnotících pohovorů a principy motivace, načasování těchto metod, práce s negativní reakcí na hodnocení a tipy pro zajištění pozitivního dopadu těchto metod na zvýšení efektivity práce zaměstnanců. Podávání zpětné vazby   Podávání zpětné vazby   Vedení hodnoticího rozhovoru   Motivace a odměňování zaměstnanců   Praktická cvičení   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Dispečer logistiky

2018-11-26 - Certifikovaný rekvalifikační kurzAbsolvent kurzu bude schopen vykonávat široké spektrum pozic v oblasti administrativy, obchodu, skladového hospodářství a logistiky. Získá praktické dovednosti a znalosti z oblasti technické korespondence, a bude schopen samostatně zpracovávat přehledy, tabulky. Zná metody uplatňované v logistice, zná základní principy sledování jakosti podle norem, vyzná se obecně v řízení logistických toků a ovládá PC - MS Office. Osvojil si základní měkké dovednosti (sebepoznání, komunikaci, řízení času), a dokáže výsledky své práce prezentovat. Navíc bude znát techniku využívanou pro skladování. Vzhledem k dostatečnému počtu hodin teoretické i praktické přípravy lze předpokládat uplatnění v účetních společnostech, logistických firmách, skladech, apod.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Logistika a její řízení   Logistické IS a řízení logistických toků   Řízení zásob   Řízení výroby   Principy štíhlé výroby   Skladování   Manipulační a mechanizační prostředky   Základní technické komunikační prostředky   Základy vedení týmu a práce s podřízenými   Základy komunikace a řešení krizových situací   Jazyková připravenost v odborné terminologii   Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 15 školicích dnů / 3 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Michal Bureš, CSc. Mgr. Rostislav Peška, Petr Cvrkal, Ing. Oldřich Bartůněk a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/dispecer-logistiky/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/dispecer-logistiky.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení kurzu. Dále je nutno podat žádost s cca 3týdenním předstihem před datem konání kurzu. Takto budete mít uvedený kurz zcela ZDARMA.Naše společnost NIKDY nechce hradit kurz předem a nepožaduje po účastníkovi ŽÁDNÉ platby....
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Kouč

2018-11-26 - Certifikovaný rekvalifikační kurzProgram je určený především pro manažery a týmové vedoucí se zájmem o maximalizaci výkonu svých lidí pomocí koučování. Koučování je velmi dynamicky se rozvíjející obor, který využívá celostního přístupu k člověku - zaměstnanci jako takovému a posiluje jeho vnitřní motivaci a vnímavost vůči dění ve firmě. Na kurzu se naučíte využívat jednoduché a efektivní koučovací metody, které můžete aplikovat na pracovišti, doma, nebo třeba při sportu a ostatních volnočasových aktivitách. Během praktického workshopu se naučíte se koučovat sami sebe a rozvíjet svou osobnost.Absolvent bude po ukončení rekvalifikačního kurzu znát: Porozumět role kouče a klíčovým faktorům úspěchu   Efektivně využívat nástroje, metody a postupy efektivního koučování   Používat různé styly koučování   Využívat situací, v nichž lze úspěšně koučovat spolupracovníky   Optimální struktura koučovacího rozhovoru   Komunikace a řešení obtížných situací   Výběr vhodných situací vhodných ke koučování   Plánování a organizace koučování   Intenzivní tréning koučování se zpětnou vazbou   Stanovit implementační plán   Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Koučování v pracovním prostředí   Kouč a jeho role   Naše chápání koučování   Koučink vs. terapie, konzultace a mentoring   Techniky koučování, vedení koučovacích rozhovorů   Obtížné situace při koučování   Individuální akční plán   Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 15 školicích dnů / 3 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Mgr. Rostislav Peška, Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Michal Bureš, CSc. Ing. Petr Grešl, Ing. Oldřich Bartůněk a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/kouc/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/kouc.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete p...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Efektivní asistentka manažera

2018-11-26 - Administrativní pozice, neprávem velmi podceňovaná, je dnes důležitější než kdy předtím. V době obrovského přílivu informací a tlaku na soustavné promptní a správné rozhodnutí je dobře asistovat velkou výzvou. Na kurzu se dozvíte praktický návod jak se vypořádat s administrativou, jak nastavit mailovou/telefonickou/jinou komunikaci, jak zavézt efektivní pracovní návyky a zbavit se zlozvyků, jak zvýšit kreativitu, která přináší pozitivní a kreativní nápady a řešení, jak si udržet profesionální image, jak vyřešit nejčastější problematické situace v práci asistentek. Metoda kurzu: "learning by doing", aneb praxí a reflexí k ustálené dovednosti. * Administrativní pozice, neprávem velmi podceňovaná, je dnes důležitější než kdy předtím. V době obrovského přílivu informací a tlaku na soustavné promptní a správné rozhodnutí je dobře asistovat velkou výzvou. Na kurzu se dozvíte praktický návod jak se vypořádat s administrativou, jak nastavit mailovou/telefonickou/jinou komunikaci, jak zavézt efektivní pracovní návyky a zbavit se zlozvyků, jak zvýšit kreativitu, která přináší pozitivní a kreativní nápady a řešení, jak si udržet profesionální image, jak vyřešit nejčastější problematické situace v práci asistentek. Metoda kurzu: "learning by doing", aneb praxí a reflexí k ustálené dovednosti. Cesta k úspěchu   Cesta k úspěchu   Profesionální image   Profesionální komunikace   efonická komunikace   Firemní korespondence   Time Management - efektivní pracovní návyky   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Jak zvyšovat efektivitu vzdělávání zaměstnanců

2018-11-26 - Účinnost prostředků věnovaných na vzdělávání zaměstnanců je mnohdy problematická. Příčinou jsou chyby jak při plánování vzdělávacích akcí, tak i při jejich realizaci a následném hodnocení. Na semináři se proto dozvíte, kde se skrývají nejčastější příčiny nízké efektivnosti vzdělávání. Seznámíte se s cestami, jak účinnost vzdělávání zvýšit. * Jak zvyšovat efektivitu vzdělávání zaměstnanců • na co si dát pozor při plánování vzdělávacích akcí, • jak provádět analýzu vzdělávacích potřeb, • nejčastější příčiny nízké efektivnosti firemního vzdělávání, • jaké vzdělávací metody jsou úspěšnější a důvody, proč jsou úspěšné, • jak vybrat vhodného lektora či vzdělávací firmu, • jak a kdy je důležité výsledky vzdělávání hodnotit, • proč je důležitá motivace zaměstnanců a jak zaměstnance ke vzdělávání motivovat, • jak vzdělávání zaměstnanců lépe "prodat" vedení firmy. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Otevřený kurz MotivP: Motivace zaměstnanců

2018-11-26 - V tomto programu se zaměříme na to, jak využít prvky hry („hrát si a vyhrávat“) při motivování svých podřízených. Účastníkům představíme hravé rámce, na základě kterých následně rozpracujeme různé formy motivačních her. Cílem je, aby nakonec zaměstnanci sami vytvářeli motivační hry pro zpestření své práce, kterou budou dělat s větším nadšením a to šířili dál. Výstupem bude databanka aktivit, kterou lze následně aplikovat v rámci svého pracoviště. Cíle:   Seznámit se s východisky a teorií motivace Analyzovat motivační a demotivační faktory Porozumět principům hry při vedení lidí Vytvořit prvotní návrh motivačních her ...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Projektový manažer - kvalifikace PRINCE2

2018-11-26 - Certifikovaný profesní rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici projektového manažera. Zná problematiku projektového řízení, zvládá základy managementu a marketingu. Je připraven na tvorbu a vedení týmu. Zná zásady úspěšné komunikace a prezentace včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Dovede pro práci projektového manažera využít počítačové programy MS Excel, MS Project a MS PowerPoint. Má veškeré kompetence a dovednosti vyplývající z aktuálně platného hodnotícího standardu profesní kvalifikace 63-007-R. Součástí kurzu je intenzivní doplňující školení Projektového řízení dle metodiky PRINCE2, kde se naučíte používat tyto v praxi osvědčené principy Projektového řízení, v celém životním cyklu projektu. Součástí je závěrečná zkouška a certifikace v úrovni PRINCE Foundation.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Projektové řízení   Plánování a koordinace portfolia projektů   Základy procesního řízení   Finanční řízení projektu   Kontrolingové nástroje   MS Project pro vedoucí projektu   Členěná dle kvalifikačního standardu: Řízení časového rámce projektu   Řízení informací a dokumentace v projektu   Řízení integrace projektu   Řízení jakosti projektu   Řízení rizik projektu   Řízení rozsahu projektu   Řízení zdrojů projektu   Řízení změn v projektu   Další témata kurzu v rámci uvedených okruhů: Zásady budování týmů a vedení týmů   Umění komunikovat   Asertivní a krizová komunikace   Prezentační dovednosti   MS Excel pro manažery   MS Project pro vedoucí projektů   MS PowerPoint   Kvalifikační zkoušky Manažer projektu   Certifikační zkouška PRINCE2 Foundation     Součástí ceny kurzu je od dubna 2016 zkouška profesní kvalifikace 66-015-M.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 20 školicích dnů / 40 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Petr Grešl, Ing. Vladimír Bříza, MBA, Ing. Jaroslav Chlouba...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Projektový manažer - profesní kvalifikace

2018-11-26 - Certifikovaný profesní rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici projektového manažera. Zná problematiku projektového řízení, zvládá základy managementu a marketingu. Je připraven na tvorbu a vedení týmu. Zná zásady úspěšné komunikace a prezentace včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Dovede pro práci projektového manažera využít počítačové programy MS Excel, MS Project a MS PowerPoint. Má veškeré kompetence a dovednosti vyplývající z aktuálně platného hodnotícího standardu profesní kvalifikace 63-007-R.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Projektové řízení   Plánování a koordinace portfolia projektů   Základy procesního řízení   Finanční řízení projektu   Kontrolingové nástroje   Členěná dle kvalifikačního standardu: Řízení časového rámce projektu   Řízení informací a dokumentace v projektu   Řízení integrace projektu   Řízení jakosti projektu   Řízení rizik projektu   Řízení rozsahu projektu   Řízení zdrojů projektu   Řízení změn v projektu   Další témata kurzu v rámci uvedených okruhů: Zásady budování týmů a vedení týmů   Umění komunikovat   Asertivní a krizová komunikace   Prezentační dovednosti   MS Excel pro manažery   MS Project pro vedoucí projektů   MS PowerPoint     Součástí ceny kurzu je zkouška profesní kvalifikace 66-015-MRozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 20 školicích dnů / 4 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Petr Grešl, Ing. Vladimír Bříza, MBA, Ing. Jaroslav Chlouba, Mgr. Rostislav Peška, Ing. Michal Bureš, CSc. Dr. Alexandr Perutka CSc.  a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/projektovy-manazer-kvalifikace/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/projektovy-manazer-kvalifikace.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Specialista marketingu - internetový marketing

2018-11-26 - Certifikovaný profesní rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozice marketingového manažera, account manažera v reklamních agenturách, exekutivní pozice v marketingu a reklamě, juniorské pozice v marketingu a reklamě jak na straně společností, tak straně agenturní. Zvládá základy managementu a marketingu. Je připraven na tvorbu a vedení týmu. Zná zásady úspěšné komunikace a prezentace včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Uvedený kurz je rozšířen o žádaná a moderní témata týkající se internetového marketingu a webmarketingu. Má veškeré kompetence a dovednosti vyplývající z aktuálně platného hodnotícího standardu profesní kvalifikace 66-021-N.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Orientace v základních principech marketingu   Orientace v marketingovém mixu   Využití znalostí o marketingovém prostředí   Provádění marketingových analýz   Orientace v marketingových strategiích   Příprava podkladů pro marketingový výzkum   Zpracování a prezentace marketingového dotazníku   Internetový marketing jako současný základní marketingový standard   Nástroje internetového marketingu   Sociální sítě v marketingu   Webmarketing   Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 15 školicích dnů / 3 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Mgr. Rostislav Peška, Ing. Michal Bureš, CSc. Ing. Oldřich Bartůněk a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/marketing/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/marketing.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení kurzu. Dále je nutno podat žádost s cca 3týdenním předstihem před datem konání kurzu. Takto budete mít uvedený kurz zcela ZDARMA.Naše společnost NIKDY nechce hradit kurz předem a nepožaduje po účastníkovi ŽÁDNÉ platby. A to i v případě, ž...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 484 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9| ... >> poslední (33)




[?]
 
Novinky & Aktuality

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde