Rekvalifikační účetní kurzy
system center 2012 configuration manager sprava podnikovych zarizeni a aplikaci moc20696
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Controlling, finační řízení, manažerské účetnictví

Celkem nalezeno - 523 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9| ... >> poslední (35)






Organizační kultura a její analýza

2018-08-31 - Kurz je zaměřen na problematiku organizační kultury – jako faktoru, který má velmi podstatný vliv na prosperitu každé organizace. Personalisté i manažeři se dozví zásadní informace o organizační kultuře jako takové, o jejím přínosu do různých podnikových oblastí, metody zavedení změn v této oblasti a také kompletní informace o účelu, průběhu a využití analýzy organizační kultury. Součástí kurzu je řada praktických příkladů a cvičení, díky kterým si účastníci získané poznatky ujasní a upevní. * Kurz je zaměřen na problematiku organizační kultury – jako faktoru, který má velmi podstatný vliv na prosperitu každé organizace. Personalisté i manažeři se dozví zásadní informace o organizační kultuře jako takové, o jejím přínosu do různých podnikových oblastí, metody zavedení změn v této oblasti a také kompletní informace o účelu, průběhu a využití analýzy organizační kultury. Součástí kurzu je řada praktických příkladů a cvičení, díky kterým si účastníci získané poznatky ujasní a upevní. Organizační kultura (OrgK)   Organizační kultura (OrgK)   Organizační změna   Analýza organizační kultury   Praktická cvičení   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



VEDENÍ LIDÍ NA HRANICI VÝKONNOSTI aneb „přes překážky“

2018-08-31 - Motivace a hranice výkonnosti – v mnoha skupinách a společnostech si často lidé myslí, že jsou na hranici svých sil, možností. Jak poznat limity jednotlivců či skupiny v oblasti výkonnosti a motivace, jak s nimi pracovat a jak podporovat lidi/sebe, abychom dokázali překonávat obtížné cíle, překážky, obavy... Určeno pro manažery, pracovníky na vedoucích pozicích. Na základě modelových situací si prakticky vyzkoušíme vedení komunikace s podřízenými, vedení koučovacího rozhovoru a odkryjeme možnosti řešení náročných situací. Cíl: Rozvinout dovednosti účastníků v práci s vlastní motivací a hranicí výkonnosti a umět dovednosti uplatňovat také v jednání s druhými (ovlivňovat vědomě). Získat základní techniky a metody, jak podporovat sebe/druhé v situacích, které nejsou rutinou a nejdou snadno („objevují se překážky a obavy“), ve kterých je výsledek nejistý. Obsah: * Neurovědy a výkonnost – proč bráníme STATUS QUO (nedávné objevy o fungování naší mysli) * MOTIVACE – jak ji získat a dlouhodobě udržet * Jak poznám vlastní motivaci a motivaci druhých lidí (seznam všeho, co je spouštěčem motivace a také demotivace) * Vnější motivace – „cukr a bič“ * Vnitřní motivace v budoucnosti – osobní cíle („touha, kterou oslabují překážky“) * Každodenní vnitřní motivace – spokojenost „tady a teď“ (vztahy, spolupráce, smysl) * AKCESCHOPNOST a VÝKON – jak si poručit a poslechnout se * Hranice výkonu jedince a skupiny * 4 principy, které limitují náš výkon a učení se * Jak poznat, že je někdo na hranici svého stávajícího výkonu * Překážky a jak s nimi pracovat a posouvat hranice výkonu * Myšlení zaměřené na problém a myšlení zaměřené na řešení * Případová studie, modelování situací z praxe Metody výuky: Interaktivní seminář, práce ve dvojicích, v malých skupinách, zážitkové hry, cvičení, modelování situací z praxe, praktikování, tvorba akčního plánu. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



GDPR v praxi a institut Pověřence ochrany osobních údajů # pro malé a střední firmy

2018-09-01 - Jak pracuje personalista s GDPR, uvedení praxe přímo v programu GDPR, osobní údaje, institut Pověřence ochrany osobních údajů a mnoho dalšího....
ERSTES, spol. s r.o. - Podrobnosti o kurzu



MANAGEMENT A VEDENÍ LIDÍ pro nově a nedávno jmenované manažery - 2denní

2018-09-03 - Motto: „Když změníte způsob, jakým se na věci díváte, věci, na které se díváte, se změní.“ - Wayne Dyer, autor a řečník Určeno pro všechny manažery a vedoucí projektů nezávisle na oboru působení, kteří teprve nedávno nastoupili na manažerskou pozici a chtějí si upevnit a rozšířit manažerské znalosti a dovednosti tak, aby mohli v této pozici co nejdříve uspět. Cíl: Na konci semináře budou mít účastníci jasný obraz o tom, jaké úkoly a překážky je v manažerské funkci čekají a budou schopni se s nimi od počátku úspěšně vyrovnat. Obsah: * Role a poslání manažera – rozdíl mezi manažerem a vůdcem, klíčové manažerské kompetence při liniovém a projektovém řízení, styly vedení lidí a jejich využití * Přijímání, rozdělování a stanovování cílů – parametry dobrých cílů, od strategických až po operativu, jak dobře převzít cíle od nadřízených a předat je dále * Delegování úkolů – proč a jaké úkoly delegovat a jaké ne, příprava a vedení delegovacího rozhovoru, styly delegování – od příkazu po předání pravomocí, jak se vypořádat s námitkami * Motivace spolupracovníků a podřízených při plnění úkolů, motivační faktory a jakých chyb se v motivaci vyvarovat * Kontrola a hodnocení úkolů a výkonu pracovníků – poskytování kritiky a pochvaly, podávání a přijímání zpětné vazby, oceňování a jeho význam v praxi * Budování výkonných týmů – skupina nebo tým, fáze vzniku týmu, jak NASA buduje týmy Metody výuky: Moderovaná diskuze účastníků, maximální zaměření na procvičení praktických situací, hraní rolí, osobní testy, skupinové a samostatné práce, případové studie, videotrénink. Každému tématu je věnován ucelený blok zahrnující význam tématu pro praxi, zásady provádění a nácvik konkrétních modelových situací se zpětnou vazbou pro účastníky. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Základy podnikání

2018-09-03 - Certifikovaný rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro zahájení podnikání. Orientuje se v administrativních a ekonomických podmínkách podnikání. Má základní manažerské a marketingové dovednosti. Orientuje se v problematice evropských fondů a možnostech jejich čerpání. Dovede využít počítač k podpoře svého podnikání. Umí vypracovat vlastní podnikatelský záměr.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Právní minimum pro podnikatele   Ekonomie v podnikání   Manažerské a marketingové dovednosti   Možnosti čerpání z evropských fondů, zpracování projektů   Využití počítače v podnikání   Podnikatelský záměr a jeho struktura   Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 15 školicích dnů / 3 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Petr Grešl, Ing. Michal Bureš, Valérie Laurenčíková, MBA, Dr. Alexandr Perutka CSc., Petr Cvrkal, Ing. Oldřich Bartůněk a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/zaklady-podnikani/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/zaklady-podnikani.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení kurzu. Dále je nutno podat žádost s cca 3týdenním předstihem před datem konání kurzu. Takto budete mít uvedený kurz zcela ZDARMA.Naše společnost NIKDY nechce hradit kurz předem a nepožaduje po účastníkovi ŽÁDNÉ platby. A to i v případě, že účastník neuspěje u závěrečné zkoušky (to se u nás stává velice výjimečně). Všechny platby si řešíme přímo s úřadem práce bez Vaší účasti.Postup je následující: Vyzvedněte nebo si stáhněte ze stránek úřadu práce Žádost o rekvalifikaci, kterou vyplňte. Speciálně věnujte pozornost zdůvodnění potřebnosti kurzu a vazbu na Vaše profesní směrování. Doporučuje se mít nějaký doklad nebo příslib o zaměstnání po ukončení tohoto rekvalifikačního kurzu.   Nechte si od nás zaslat díl C k žádosti. Zašleme Vám jej ma...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Základy administrace CUCM (Cisco Unified Communication Manager)

2018-09-03 - Hlavním cílem je připravit budoucí administratory IP telefonie na činnosti, které je čekají v denním životě. Patří mezi ně úpravy stávajících uživatelů, telefonních přístrojů a tvorba číslovacího plánu. Dále manipulace s příchozími a odchozími čísly a jiné dovednosti. Školení bude z velké části obsahovat praktická cvičení na lepší pochopení probírané látky. Použitý HW a SW bude od společnosti Cisco Systems. S načerpanými znalostmi můžete absolvovat prometrický test číslo 642-447, který je součástí CCNP Voice certifikace. * Hlavním cílem je připravit budoucí administratory IP telefonie na činnosti, které je čekají v denním životě. Patří mezi ně úpravy stávajících uživatelů, telefonních přístrojů a tvorba číslovacího plánu. Dále manipulace s příchozími a odchozími čísly a jiné dovednosti. Školení bude z velké části obsahovat praktická cvičení na lepší pochopení probírané látky. Použitý HW a SW bude od společnosti Cisco Systems. S načerpanými znalostmi můžete absolvovat prometrický test číslo 642-447, který je součástí CCNP Voice certifikace. Možnosti implementace v různých typech sítí (LAN, WAN, MAN)   Možnosti implementace v různých typech sítí (LAN, WAN, MAN)   Inicializace a nutné podklady pro instalaci nového CUCM   Základní služby CUCM   Import uživatelů a device pomocí BAT   Registrace telefonů a hlavni položky konfigurace   Číslovací plán a úrovně práv pro jednotlivé uživatele (nouzové, místní, mezinárodní atd…)   Možnosti připojení zařízení třetích výrobců (non Cisco)   Lokalizace uživatelského prostředí   Nastavení switchů pro IPT (VLANy, QoS)   Víceúrovňový management prostředí - ccmadmin x ccmuser   Propojení do VTS pomocí hlasových bran - protokoly H.323, MGCP   Manipulace s čísly pomocí překladových pravidel   Nouzový provoz pobočky při výpadku sítě WAN - SRST   Konference, MOH a transkoding   IP Phone Services   Možnosti tarifikace   Znalost konfigurace přepínačů a základy VOIP....
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Asistent/ka, sekretář/ka

2018-09-03 - certifikovaný profesní rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici Asistenta/asistentky. Zná pravidla písemné a elektronické komunikace, jakož i komunikace po telefonu. Zná zásady úspěšné komunikace a prezentace včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Zvládá úkoly spojené s řízením kanceláře a organizací porad. Orientuje se v problematice hospodaření s časem a zvládání stresu. Dovede ve své činnosti využít osobní počítač.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Umění komunikovat   Asertivní a krizová komunikace   Komunikace po telefonu   Pravidla písemné a emailové komunikace   Jak vést a řídit kancelář   Příprava porady a její dokumentace   Timemanagement   Zvládání stresu   Prezentační dovednosti   Základy společenského chování   Počítač v kanceláři     Součástí ceny kurzu je zkouška profesní kvalifikace 62-008-M.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 11 školicích dnů / 2 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Michal Bureš, CSc., Mgr. Rostislav Peška, Ing. Petr Grešl, Dr. Alexandr Perutka a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/asistent-asistentka/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/asistent-asistentka.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení kurzu. Dále je nutno podat žádost s cca 3týdenním předstihem před datem konání kurzu. Takto budete mít uvedený kurz zcela ZDARMA.Naše společnost NIKDY nechce hradit kurz předem a nepožaduje po účastníkovi ŽÁDNÉ platby. A to i v případě, že účastník neuspěje u závěrečné zkoušky (to se u nás stává velice výjimečně). Všechny platby si řešíme přímo s úřadem práce bez Vaší účasti.Postup je následující: Vyzvedněte nebo si stáhněte ze stránek úřadu práce Žádost o rekvalifikaci, kterou vyplňte. Speciáln...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Manažer - pracovník obchodu a služeb

2018-09-03 - Certifikovaný rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro manažerskou činnost na pozici samostatného pracovníka obchodu a služeb. Zná problematiku řízení činností, obchodní taktiky, zvládá základy profesionální komunikace, zná základy marketingu, včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Je připraven na vedení samostatných obchodních jednání a prodeje. Zná zásady prezentace ve fyzické i virtuální podobě. Dovede pro práci využít počítačové programy MS Excel, MS Word a MS PowerPoint.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Komunikační a prezentační dovednosti   Asertivita a krizová komunikace   Timemanagement a vedení lidí   Zásady budování a vedení týmu   Vedení projektů - projektový management   Vedení obchodního jednání a obchodní dovednosti   Základní internetová gramotnost   Základy marketingu a internetový marketing   MS Office - dokumentace a výkaznictví   MS Excel pro manažery   MS PowerPoint   MS Project pro vedoucí projektu   Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 15 školicích dnů / 3 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Michal Bureš, CSc. Dr. Aleandr Perutka, CSc, Ing. Vladimír Bříza, MBA., Ing. Jaroslav Chlouba, Mgr. Rostislav Peška a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/manazer-prodeje/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/manazer-prodeje.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení kurzu. Dále je nutno podat žádost s cca 3týdenním předstihem před datem konání kurzu. Takto budete mít uvedený kurz zcela ZDARMA.Naše společnost NIKDY nechce hradit kurz předem a nepožaduje po účastníkovi ŽÁDNÉ platby. A to i v případě, že účastník neuspěje u závěrečné zkoušky (to se u nás stává velice výjimečně). Všechny platby si řešíme přímo s úřadem práce bez Vaší účast...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Zpětná vazba, hodnoticí pohovor a motivace zaměstnanců

2018-09-03 - Kurz přináší personalistům a manažerům cenné informace podstatně ovlivňující výkon a spokojenost zaměstnanců a to v oblasti poskytování zpětné vazby, hodnocení a motivace zaměstnanců. Účastníci kurzu získají, formou modelových situací a případových studií si ujasní klíčové poznatky jako např. význam zpětné vazby a motivace, dopady nevhodně poskytované zpětné vazby na výkon zaměstnance, metody poskytování zpětné vazby, způsoby vedení hodnotících pohovorů a principy motivace, načasování těchto metod, práce s negativní reakcí na hodnocení a tipy pro zajištění pozitivního dopadu těchto metod na zvýšení efektivity práce zaměstnanců. * Kurz přináší personalistům a manažerům cenné informace podstatně ovlivňující výkon a spokojenost zaměstnanců a to v oblasti poskytování zpětné vazby, hodnocení a motivace zaměstnanců. Účastníci kurzu získají, formou modelových situací a případových studií si ujasní klíčové poznatky jako např. význam zpětné vazby a motivace, dopady nevhodně poskytované zpětné vazby na výkon zaměstnance, metody poskytování zpětné vazby, způsoby vedení hodnotících pohovorů a principy motivace, načasování těchto metod, práce s negativní reakcí na hodnocení a tipy pro zajištění pozitivního dopadu těchto metod na zvýšení efektivity práce zaměstnanců. Podávání zpětné vazby   Podávání zpětné vazby   Vedení hodnoticího rozhovoru   Motivace a odměňování zaměstnanců   Praktická cvičení   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Dispečer logistiky

2018-09-03 - Certifikovaný rekvalifikační kurzAbsolvent kurzu bude schopen vykonávat široké spektrum pozic v oblasti administrativy, obchodu, skladového hospodářství a logistiky. Získá praktické dovednosti a znalosti z oblasti technické korespondence, a bude schopen samostatně zpracovávat přehledy, tabulky. Zná metody uplatňované v logistice, zná základní principy sledování jakosti podle norem, vyzná se obecně v řízení logistických toků a ovládá PC - MS Office. Osvojil si základní měkké dovednosti (sebepoznání, komunikaci, řízení času), a dokáže výsledky své práce prezentovat. Navíc bude znát techniku využívanou pro skladování. Vzhledem k dostatečnému počtu hodin teoretické i praktické přípravy lze předpokládat uplatnění v účetních společnostech, logistických firmách, skladech, apod.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Logistika a její řízení   Logistické IS a řízení logistických toků   Řízení zásob   Řízení výroby   Principy štíhlé výroby   Skladování   Manipulační a mechanizační prostředky   Základní technické komunikační prostředky   Základy vedení týmu a práce s podřízenými   Základy komunikace a řešení krizových situací   Jazyková připravenost v odborné terminologii   Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 15 školicích dnů / 3 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Michal Bureš, CSc. Mgr. Rostislav Peška, Petr Cvrkal, Ing. Oldřich Bartůněk a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/dispecer-logistiky/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/dispecer-logistiky.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení kurzu. Dále je nutno podat žádost s cca 3týdenním předstihem před datem konání kurzu. Takto budete mít uvedený kurz zcela ZDARMA.Naše společnost NIKDY nechce hradit kurz předem a nepožaduje po účastníkovi ŽÁDNÉ platby....
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Kouč

2018-09-03 - Certifikovaný rekvalifikační kurzProgram je určený především pro manažery a týmové vedoucí se zájmem o maximalizaci výkonu svých lidí pomocí koučování. Koučování je velmi dynamicky se rozvíjející obor, který využívá celostního přístupu k člověku - zaměstnanci jako takovému a posiluje jeho vnitřní motivaci a vnímavost vůči dění ve firmě. Na kurzu se naučíte využívat jednoduché a efektivní koučovací metody, které můžete aplikovat na pracovišti, doma, nebo třeba při sportu a ostatních volnočasových aktivitách. Během praktického workshopu se naučíte se koučovat sami sebe a rozvíjet svou osobnost.Absolvent bude po ukončení rekvalifikačního kurzu znát: Porozumět role kouče a klíčovým faktorům úspěchu   Efektivně využívat nástroje, metody a postupy efektivního koučování   Používat různé styly koučování   Využívat situací, v nichž lze úspěšně koučovat spolupracovníky   Optimální struktura koučovacího rozhovoru   Komunikace a řešení obtížných situací   Výběr vhodných situací vhodných ke koučování   Plánování a organizace koučování   Intenzivní tréning koučování se zpětnou vazbou   Stanovit implementační plán   Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Koučování v pracovním prostředí   Kouč a jeho role   Naše chápání koučování   Koučink vs. terapie, konzultace a mentoring   Techniky koučování, vedení koučovacích rozhovorů   Obtížné situace při koučování   Individuální akční plán   Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 15 školicích dnů / 3 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Mgr. Rostislav Peška, Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Michal Bureš, CSc. Ing. Petr Grešl, Ing. Oldřich Bartůněk a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/kouc/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/kouc.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete p...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Efektivní asistentka manažera

2018-09-03 - Administrativní pozice, neprávem velmi podceňovaná, je dnes důležitější než kdy předtím. V době obrovského přílivu informací a tlaku na soustavné promptní a správné rozhodnutí je dobře asistovat velkou výzvou. Na kurzu se dozvíte praktický návod jak se vypořádat s administrativou, jak nastavit mailovou/telefonickou/jinou komunikaci, jak zavézt efektivní pracovní návyky a zbavit se zlozvyků, jak zvýšit kreativitu, která přináší pozitivní a kreativní nápady a řešení, jak si udržet profesionální image, jak vyřešit nejčastější problematické situace v práci asistentek. Metoda kurzu: "learning by doing", aneb praxí a reflexí k ustálené dovednosti. * Administrativní pozice, neprávem velmi podceňovaná, je dnes důležitější než kdy předtím. V době obrovského přílivu informací a tlaku na soustavné promptní a správné rozhodnutí je dobře asistovat velkou výzvou. Na kurzu se dozvíte praktický návod jak se vypořádat s administrativou, jak nastavit mailovou/telefonickou/jinou komunikaci, jak zavézt efektivní pracovní návyky a zbavit se zlozvyků, jak zvýšit kreativitu, která přináší pozitivní a kreativní nápady a řešení, jak si udržet profesionální image, jak vyřešit nejčastější problematické situace v práci asistentek. Metoda kurzu: "learning by doing", aneb praxí a reflexí k ustálené dovednosti. Cesta k úspěchu   Cesta k úspěchu   Profesionální image   Profesionální komunikace   efonická komunikace   Firemní korespondence   Time Management - efektivní pracovní návyky   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Manažer

2018-09-03 - Absolvent vzdělávacího programu Manažer je plně seznámen s problematikou profese Manažer . Získá manažerské, komunikační a psychologické dovednosti a schopnosti. Zná základní manažerské postupy a techniky, jak vést kolektiv. Umí efektivně plánovat, organizovat, vést, rozhodovat a kontrolovat jemu svěřené organizace....
Aktivní život od A do Z - Podrobnosti o kurzu



Projektový manažer - kvalifikace PRINCE2

2018-09-03 - Certifikovaný profesní rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici projektového manažera. Zná problematiku projektového řízení, zvládá základy managementu a marketingu. Je připraven na tvorbu a vedení týmu. Zná zásady úspěšné komunikace a prezentace včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Dovede pro práci projektového manažera využít počítačové programy MS Excel, MS Project a MS PowerPoint. Má veškeré kompetence a dovednosti vyplývající z aktuálně platného hodnotícího standardu profesní kvalifikace 63-007-R. Součástí kurzu je intenzivní doplňující školení Projektového řízení dle metodiky PRINCE2, kde se naučíte používat tyto v praxi osvědčené principy Projektového řízení, v celém životním cyklu projektu. Součástí je závěrečná zkouška a certifikace v úrovni PRINCE Foundation.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Projektové řízení   Plánování a koordinace portfolia projektů   Základy procesního řízení   Finanční řízení projektu   Kontrolingové nástroje   MS Project pro vedoucí projektu   Členěná dle kvalifikačního standardu: Řízení časového rámce projektu   Řízení informací a dokumentace v projektu   Řízení integrace projektu   Řízení jakosti projektu   Řízení rizik projektu   Řízení rozsahu projektu   Řízení zdrojů projektu   Řízení změn v projektu   Další témata kurzu v rámci uvedených okruhů: Zásady budování týmů a vedení týmů   Umění komunikovat   Asertivní a krizová komunikace   Prezentační dovednosti   MS Excel pro manažery   MS Project pro vedoucí projektů   MS PowerPoint   Kvalifikační zkoušky Manažer projektu   Certifikační zkouška PRINCE2 Foundation     Součástí ceny kurzu je od dubna 2016 zkouška profesní kvalifikace 66-015-M.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 20 školicích dnů / 40 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Petr Grešl, Ing. Vladimír Bříza, MBA, Ing. Jaroslav Chlouba...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Projektový manažer - profesní kvalifikace

2018-09-03 - Certifikovaný profesní rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici projektového manažera. Zná problematiku projektového řízení, zvládá základy managementu a marketingu. Je připraven na tvorbu a vedení týmu. Zná zásady úspěšné komunikace a prezentace včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Dovede pro práci projektového manažera využít počítačové programy MS Excel, MS Project a MS PowerPoint. Má veškeré kompetence a dovednosti vyplývající z aktuálně platného hodnotícího standardu profesní kvalifikace 63-007-R.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Projektové řízení   Plánování a koordinace portfolia projektů   Základy procesního řízení   Finanční řízení projektu   Kontrolingové nástroje   Členěná dle kvalifikačního standardu: Řízení časového rámce projektu   Řízení informací a dokumentace v projektu   Řízení integrace projektu   Řízení jakosti projektu   Řízení rizik projektu   Řízení rozsahu projektu   Řízení zdrojů projektu   Řízení změn v projektu   Další témata kurzu v rámci uvedených okruhů: Zásady budování týmů a vedení týmů   Umění komunikovat   Asertivní a krizová komunikace   Prezentační dovednosti   MS Excel pro manažery   MS Project pro vedoucí projektů   MS PowerPoint     Součástí ceny kurzu je zkouška profesní kvalifikace 66-015-MRozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 20 školicích dnů / 4 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Petr Grešl, Ing. Vladimír Bříza, MBA, Ing. Jaroslav Chlouba, Mgr. Rostislav Peška, Ing. Michal Bureš, CSc. Dr. Alexandr Perutka CSc.  a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/projektovy-manazer-kvalifikace/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/projektovy-manazer-kvalifikace.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 523 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9| ... >> poslední (35)



 
Novinky & Aktuality

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

Mzdy
mzdy | 2018-06-29 

Modul Mzdy
mzdy | 2018-06-22 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde