Rekvalifikační účetní kurzy
jump a swim akademie pro nove manazery
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Controlling, finační řízení, manažerské účetnictví

Celkem nalezeno - 561 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9| ... >> poslední (38)






Dispečer logistiky

2019-03-04 - Certifikovaný rekvalifikační kurzAbsolvent kurzu bude schopen vykonávat široké spektrum pozic v oblasti administrativy, obchodu, skladového hospodářství a logistiky. Získá praktické dovednosti a znalosti z oblasti technické korespondence, a bude schopen samostatně zpracovávat přehledy, tabulky. Zná metody uplatňované v logistice, zná základní principy sledování jakosti podle norem, vyzná se obecně v řízení logistických toků a ovládá PC - MS Office. Osvojil si základní měkké dovednosti (sebepoznání, komunikaci, řízení času), a dokáže výsledky své práce prezentovat. Navíc bude znát techniku využívanou pro skladování. Vzhledem k dostatečnému počtu hodin teoretické i praktické přípravy lze předpokládat uplatnění v účetních společnostech, logistických firmách, skladech, apod.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Logistika a její řízení   Logistické IS a řízení logistických toků   Řízení zásob   Řízení výroby   Principy štíhlé výroby   Skladování   Manipulační a mechanizační prostředky   Základní technické komunikační prostředky   Základy vedení týmu a práce s podřízenými   Základy komunikace a řešení krizových situací   Jazyková připravenost v odborné terminologii   Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 15 školicích dnů / 3 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Michal Bureš, CSc. Mgr. Rostislav Peška, Petr Cvrkal, Ing. Oldřich Bartůněk a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/dispecer-logistiky/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/dispecer-logistiky.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení kurzu. Dále je nutno podat žádost s cca 3týdenním předstihem před datem konání kurzu. Takto budete mít uvedený kurz zcela ZDARMA.Naše společnost NIKDY nechce hradit kurz předem a nepožaduje po účastníkovi ŽÁDNÉ platby....
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Kouč

2019-03-04 - Certifikovaný rekvalifikační kurzProgram je určený především pro manažery a týmové vedoucí se zájmem o maximalizaci výkonu svých lidí pomocí koučování. Koučování je velmi dynamicky se rozvíjející obor, který využívá celostního přístupu k člověku - zaměstnanci jako takovému a posiluje jeho vnitřní motivaci a vnímavost vůči dění ve firmě. Na kurzu se naučíte využívat jednoduché a efektivní koučovací metody, které můžete aplikovat na pracovišti, doma, nebo třeba při sportu a ostatních volnočasových aktivitách. Během praktického workshopu se naučíte se koučovat sami sebe a rozvíjet svou osobnost.Absolvent bude po ukončení rekvalifikačního kurzu znát: Porozumět role kouče a klíčovým faktorům úspěchu   Efektivně využívat nástroje, metody a postupy efektivního koučování   Používat různé styly koučování   Využívat situací, v nichž lze úspěšně koučovat spolupracovníky   Optimální struktura koučovacího rozhovoru   Komunikace a řešení obtížných situací   Výběr vhodných situací vhodných ke koučování   Plánování a organizace koučování   Intenzivní tréning koučování se zpětnou vazbou   Stanovit implementační plán   Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Koučování v pracovním prostředí   Kouč a jeho role   Naše chápání koučování   Koučink vs. terapie, konzultace a mentoring   Techniky koučování, vedení koučovacích rozhovorů   Obtížné situace při koučování   Individuální akční plán   Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 15 školicích dnů / 3 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Mgr. Rostislav Peška, Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Michal Bureš, CSc. Ing. Petr Grešl, Ing. Oldřich Bartůněk a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/kouc/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/kouc.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete p...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Leadership I.

2019-03-04 - Na tomto kurzu Vás naučíme používat v praxi jednotlivé styly vedení lidí. Dozvíte se, jak si zvyšovat sebevědomí v pozici lídra, revidovat dosavadní postupy, nefunkční pracovní rutiny. Kurz je zaměřen na praxi, jeho součástí jsou praktické nácviky různých způsobů jednání lídra. Kurz je určen pro budoucí vedoucí týmu či stávající vedoucí, kteří by se rádi v této disciplíně zlepšili. Absolventi kurzu jsou schopni systematicky zlepšovat prostředí ve firmě, motivovat své kolegy, maximálně využívat jejich silných stránek, připravit vás na zvládání zátěžových situací a být v nich přirozenou autoritou, mít důvěru,vliv a odpovědnost. * Na tomto kurzu Vás naučíme používat v praxi jednotlivé styly vedení lidí. Dozvíte se, jak si zvyšovat sebevědomí v pozici lídra, revidovat dosavadní postupy, nefunkční pracovní rutiny. Kurz je zaměřen na praxi, jeho součástí jsou praktické nácviky různých způsobů jednání lídra. Kurz je určen pro budoucí vedoucí týmu či stávající vedoucí, kteří by se rádi v této disciplíně zlepšili. Absolventi kurzu jsou schopni systematicky zlepšovat prostředí ve firmě, motivovat své kolegy, maximálně využívat jejich silných stránek, připravit vás na zvládání zátěžových situací a být v nich přirozenou autoritou, mít důvěru,vliv a odpovědnost. Vymezení leadershipu   Vymezení leadershipu   Sebepoznání jako zdroj pro výkon silného a efektivního leadershipu   Komunikace jako základna pro úspěch leadera   Styly leadershipu k dosažení cílů v různých situacích   Vize, cíle a sdílení hodnot   Náročné situace formují leadera   Umožnit ostatním, aby jednali   Modelové situace, kontextové souvislosti různých stylů vedení a osobní styly leadershipu   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Finanční analýza - krok po kroku až k souhrnným analýzám

2019-03-04 - Přijďte se seznámit s metodami finanční analýzy jakožto pomocnými nástroji pro odhalení slabých a silných stránek společnosti. Poskytneme Vám ucelený pohled na průběžné vyhodnocování finančního zdraví firmy, na interpretaci výsledků finanční analýzy. Naučíte se řízení nákladů, vyhodnocovat vztah nákladů, tržeb a zisku, jak a kde nacházet volné finanční zdroje a mnoho dalšího. Součástí školení jsou i praktická procvičení. * Přijďte se seznámit s metodami finanční analýzy jakožto pomocnými nástroji pro odhalení slabých a silných stránek společnosti. Poskytneme Vám ucelený pohled na průběžné vyhodnocování finančního zdraví firmy, na interpretaci výsledků finanční analýzy. Naučíte se řízení nákladů, vyhodnocovat vztah nákladů, tržeb a zisku, jak a kde nacházet volné finanční zdroje a mnoho dalšího. Součástí školení jsou i praktická procvičení. Základní termíny finanční analýzy   Základní termíny finanční analýzy   Metody finanční analýzy   Rozdílové ukazatele likvidity   Ukazatele na bázi přidané hodnoty (MVA, EVA)   Poměrové ukazatele a jejich význam   Ukazatele likvidity (liquidity ratios)   Ukazatele aktivity (asset utilization ratios)   Ukazatele zadluženosti (debt ratio)   Soustavy poměrových ukazatelů - bonitní modely   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Projektový manažer - kvalifikace PRINCE2

2019-03-04 - Certifikovaný profesní rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici projektového manažera. Zná problematiku projektového řízení, zvládá základy managementu a marketingu. Je připraven na tvorbu a vedení týmu. Zná zásady úspěšné komunikace a prezentace včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Dovede pro práci projektového manažera využít počítačové programy MS Excel, MS Project a MS PowerPoint. Má veškeré kompetence a dovednosti vyplývající z aktuálně platného hodnotícího standardu profesní kvalifikace 63-007-R. Součástí kurzu je intenzivní doplňující školení Projektového řízení dle metodiky PRINCE2, kde se naučíte používat tyto v praxi osvědčené principy Projektového řízení, v celém životním cyklu projektu. Součástí je závěrečná zkouška a certifikace v úrovni PRINCE Foundation.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Projektové řízení   Plánování a koordinace portfolia projektů   Základy procesního řízení   Finanční řízení projektu   Kontrolingové nástroje   MS Project pro vedoucí projektu   Členěná dle kvalifikačního standardu: Řízení časového rámce projektu   Řízení informací a dokumentace v projektu   Řízení integrace projektu   Řízení jakosti projektu   Řízení rizik projektu   Řízení rozsahu projektu   Řízení zdrojů projektu   Řízení změn v projektu   Další témata kurzu v rámci uvedených okruhů: Zásady budování týmů a vedení týmů   Umění komunikovat   Asertivní a krizová komunikace   Prezentační dovednosti   MS Excel pro manažery   MS Project pro vedoucí projektů   MS PowerPoint   Kvalifikační zkoušky Manažer projektu   Certifikační zkouška PRINCE2 Foundation     Součástí ceny kurzu je od dubna 2016 zkouška profesní kvalifikace 66-015-M.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 20 školicích dnů / 40 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Petr Grešl, Ing. Vladimír Bříza, MBA, Ing. Jaroslav Chlouba...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Projektový manažer - profesní kvalifikace

2019-03-04 - Certifikovaný profesní rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici projektového manažera. Zná problematiku projektového řízení, zvládá základy managementu a marketingu. Je připraven na tvorbu a vedení týmu. Zná zásady úspěšné komunikace a prezentace včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Dovede pro práci projektového manažera využít počítačové programy MS Excel, MS Project a MS PowerPoint. Má veškeré kompetence a dovednosti vyplývající z aktuálně platného hodnotícího standardu profesní kvalifikace 63-007-R.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Projektové řízení   Plánování a koordinace portfolia projektů   Základy procesního řízení   Finanční řízení projektu   Kontrolingové nástroje   Členěná dle kvalifikačního standardu: Řízení časového rámce projektu   Řízení informací a dokumentace v projektu   Řízení integrace projektu   Řízení jakosti projektu   Řízení rizik projektu   Řízení rozsahu projektu   Řízení zdrojů projektu   Řízení změn v projektu   Další témata kurzu v rámci uvedených okruhů: Zásady budování týmů a vedení týmů   Umění komunikovat   Asertivní a krizová komunikace   Prezentační dovednosti   MS Excel pro manažery   MS Project pro vedoucí projektů   MS PowerPoint     Součástí ceny kurzu je zkouška profesní kvalifikace 66-015-MRozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 20 školicích dnů / 4 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Petr Grešl, Ing. Vladimír Bříza, MBA, Ing. Jaroslav Chlouba, Mgr. Rostislav Peška, Ing. Michal Bureš, CSc. Dr. Alexandr Perutka CSc.  a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/projektovy-manazer-kvalifikace/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/projektovy-manazer-kvalifikace.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Specialista marketingu - internetový marketing

2019-03-04 - Certifikovaný profesní rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozice marketingového manažera, account manažera v reklamních agenturách, exekutivní pozice v marketingu a reklamě, juniorské pozice v marketingu a reklamě jak na straně společností, tak straně agenturní. Zvládá základy managementu a marketingu. Je připraven na tvorbu a vedení týmu. Zná zásady úspěšné komunikace a prezentace včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Uvedený kurz je rozšířen o žádaná a moderní témata týkající se internetového marketingu a webmarketingu. Má veškeré kompetence a dovednosti vyplývající z aktuálně platného hodnotícího standardu profesní kvalifikace 66-021-N.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Orientace v základních principech marketingu   Orientace v marketingovém mixu   Využití znalostí o marketingovém prostředí   Provádění marketingových analýz   Orientace v marketingových strategiích   Příprava podkladů pro marketingový výzkum   Zpracování a prezentace marketingového dotazníku   Internetový marketing jako současný základní marketingový standard   Nástroje internetového marketingu   Sociální sítě v marketingu   Webmarketing   Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 15 školicích dnů / 3 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Mgr. Rostislav Peška, Ing. Michal Bureš, CSc. Ing. Oldřich Bartůněk a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/marketing/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/marketing.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení kurzu. Dále je nutno podat žádost s cca 3týdenním předstihem před datem konání kurzu. Takto budete mít uvedený kurz zcela ZDARMA.Naše společnost NIKDY nechce hradit kurz předem a nepožaduje po účastníkovi ŽÁDNÉ platby. A to i v případě, ž...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Jak telefonovat bez obav, efektivněji a úspěšněji

2019-03-04 - Na tomto semináři se dozvíte, že se telefonování nemusíte vůbec bát, můžete se na něj dokonce těšit. Zjistíte, jak můžete klienta zaujmout již při prvním kontaktu. Natrénujete využití otázek pro zjednodušení komunikace a dozvíte se, jak pracovat s různými typy lidí (ano, i s těmi v emocích). Vyzkoušíte si, jaký je rozdíl mezi tím slyšet a skutečně naslouchat. * Jak telefonovat bez obav, efektivněji a úspěšněji • principy profesionálního a zároveň proklientského přístupu, • jak použít aktivní naslouchání ke zjištění potřebného (důvod volání, potřeba klienta), • jak klást otázky a vést hovor tak, aby byl efektivnější pro obě strany, • trénink získaných znalostí a dovedností, jejich okamžité použití v reálných situacích, • otázky, diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Umění prosadit vlastní názor - asertivní jednání s kolegy a nadřízenými

2019-03-04 - Obhajte své názory, prosaďte se a buďte v práci sebejistější a spokojenější Máte dobré nápady, ale nedaří se vám je prosadit? Bojíte se říci „ne“, a tak se potýkáte se stresem a nadměrnou pracovní zátěží? Ukážeme vám osvědčenou cestu, jak si poradit v profesní komunikaci za každých okolností. Asertivní techniky vám umožní řešit konflikty s n...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



LinkedIn Profiles for all Business Professionals

2019-03-04 - During this course you will create a basic English LinkedIn profile or lea how to enhance and maximize your current profile while gaining tips and tricks to getting noticed. You will acquire basic knowledge on what this social network offers – from promoting your career and your company to connecting with others. * • Create and update a high-quality profile on LinkedIn. • Connecting to other professionals/colleagues. • Basic rules/etiquette of posting on your profile. • Benefits to regular activity on LinkedIn. • Maximizing your profile through connecting to relevant Groups and Companies. • Discussion and experience sharing....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Manažer

2019-03-04 - Absolvent vzdělávacího programu Manažer je plně seznámen s problematikou profese „Manažer“. Získá manažerské, komunikační a psychologické dovednosti a schopnosti. Zná základní manažerské postupy a techniky, jak vést kolektiv. Umí efektivně plánovat, organizovat, vést, rozhodovat a kontrolovat jemu svěřené organizace....
Aktivní život od A do Z - Podrobnosti o kurzu



RANNÍ WORKOUT - Posílení manažerských dovedností - Jak dávat a přijímat zpětnou vazbu bez emocí, 8:00 - 9:30 hod. (startovací cena - sleva 50 %)

2019-03-04 - Během 3 ranních setkání se naučíte zvládat situace, kterým čelí každý manažer. S praktickými tipy a jednoduchými postupy budete umět úspěšně zvládat následující výzvy: 1 - Jak dávat a přijímat zpětnou vazbu bez emocí - 4.3.2019, 650 Kč bez DPH 2 - Jak na podřízeného, který nechce” - 11.3.2019, 650 Kč bez DPH 3 - Jak ustát manažerskou r...
TCC, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



euroCALC - Rozpočtář [stavebnictví]

2019-03-05 - Pracujete jako rozpočtář a je pro Vás klíčové rychle sestavit nabídkový rozpočet, zpracovat výkaz výměr a nabídku společně s harmonogramem vytisknout? Pak je tento kurz určený právě Vám! Třídenní kurz. Podrobné informace o kurzu naleznete níže na stránce....
Callida, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Automatizace práce v MS Excel pomocí maker

2019-03-05 - Naučíte se zaznamenávat své postupy v Excelu a zamezíte tak provádění posloupností několika operací stále dokola. Např. pokud zpracováváte stejné druhy dat stejným způsobem, lze po absolvování tohoto kurzu vše provést kliknuním na jedno jediné tlačítko, popř. stiskem jedné klávesové zkratky a ušetřit tak významně čas strávený nad zpracováváním dat. * Automatizace práce v MS Excel pomocí maker • pojmy z MS Excel nutné pro tvorbu maker, • zabezpečení maker, • ukládání sešitů s makry, • relativní a absolutní záznam makra, • vlastní klávesová zkratka přiřazená k makru, • makro pod ikonou v panelu nástrojů, • tvorba jednoduchých maker s pomocí záznamníku, • tvorba vlastních funkcí pro MS Excel, • přiřazení akcí tlačítkům a formulářovým prvkům, • práce ve VBA (Visual Basic for Application), • úprava kódu nahraného makra, • práce v modulech, • procedury Sub, psaní vlastních programů ve VBA, • funkce MsgBox a InputBox, • deklarace proměnných, • použití podmínek If – Else, • použití cyklů For Each, For-Next, Do-Loop, • ošetření chyb v programu (On Error GoTo...), • tvorba vlastních funkcí (Function), • tvorba vlastních formulářů s aktivními prvky....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Kommunikationsfähigkeiten – Telefongespräche, Schreiben von E-Mail und Verhandeln von B1 bis C1/C2 Ebene

2019-03-05 - Erfolgreiche Kommunikation in deutscher Sprache für Menschen im Geschäftsleben. (Wort & Schrift). Dieser Kurs ist speziell auf die Verbesserung der Fähigkeiten, erfolgreiche Telefonkommunikation, Schriftverkehr per E-Mail, sowie Kommunikation bei Meetings und in Situationen des täglichen Lebens ausgerichtet. Die Arbeit in kleinen Gruppen ermöglicht das Eingehen auf besondere Wünsche und Berufssituationen, wodurch ein optimales Zeitmanagement gewährleistet ist. Ihr persönliches Ziel ist es durch gezielten und richtigen Einsatz der deutschen Sprache, in ihrem Business selbstbewusst und erfolgreich auftreten zu können. * • ephonische Konversation in deutscher Sprache, • Konzipieren, schreiben von E-Mails in deutscher Sprache, • Verhandlungsführung in deutscher Sprache, • Praktisches Training in kleinen Gruppen....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 561 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9| ... >> poslední (38)




[?]
 
Novinky & Aktuality

Rostou mzdy roste riziko
mzdy | 2019-01-14 

Mzdy a personalistika | Money
mzdy | 2018-11-29 

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde