Rekvalifikační účetní kurzy
jump a swim akademie pro nove manazery
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Controlling, finační řízení, manažerské účetnictví

Celkem nalezeno - 334 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9| ... >> poslední (23)






Configuring BIG-IP Local Traffic Manager




Motivace a odměňování pracovníků: čím, jak, koho a proč odměnit

2019-06-26 - Seznámíte se s hlavními zásadami, metodami a praktickými nástroji účinné pracovní motivace. Dozvíte se o nejčastějších zbytečných chybách, kterých se organizace i vedoucí při motivaci a odměňování zaměstnanců dopouštějí. * Motivace a odměňování pracovníků: čím, jak, koho a proč odměnit • nástroje a metody pracovní motivace, • proč zaměstnanci motivaci ztrácejí, • motivace vnitřní a vnější, pozitivní a negativní, finanční i nefinanční, • rozdíly v pracovní motivaci zaměstnanců a hlavní typy osobní pracovní motivace, • pravidla motivačního jednání vedoucích, • principy a pravidla výkonového odměňování, • proč a jak funguje “nehmotná” motivace, • nejčastější omyly a nedorozumění týkající se pracovní motivace. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Atraktivní vzdělávání a jeho efektivní controlling - jak zvýšit kvalitu zaměstnanců a mít náklady po kontrolou




Koučování pro manažery - nejúčinnější styl vedení lidí




Typologie DISC




Jak zvyšovat efektivitu vzdělávání zaměstnanců

2019-06-27 - Účinnost prostředků věnovaných na vzdělávání zaměstnanců je mnohdy problematická. Příčinou jsou chyby jak při plánování vzdělávacích akcí, tak i při jejich realizaci a následném hodnocení. Na semináři se proto dozvíte, kde se skrývají nejčastější příčiny nízké efektivnosti vzdělávání. Seznámíte se s cestami, jak účinnost vzdělávání zvýšit. * Jak zvyšovat efektivitu vzdělávání zaměstnanců • na co si dát pozor při plánování vzdělávacích akcí, • jak provádět analýzu vzdělávacích potřeb, • nejčastější příčiny nízké efektivnosti firemního vzdělávání, • jaké vzdělávací metody jsou úspěšnější a důvody, proč jsou úspěšné, • jak vybrat vhodného lektora či vzdělávací firmu, • jak a kdy je důležité výsledky vzdělávání hodnotit, • proč je důležitá motivace zaměstnanců a jak zaměstnance ke vzdělávání motivovat, • jak vzdělávání zaměstnanců lépe "prodat" vedení firmy. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Typologie osobnosti DISC - manažerská nadstavba




Hodnocení, motivace a vedení klíčových zaměstnanců - jak nepřijít o nejlepší pracovníky




Vedení a motivace projektového týmu - jak vytvořit efektivní projektový tým




Jak se bránit argumentačním trikům a demagogii s Danielem Štroblem - nečistá argumentace jako nástroj manipulace a tlaku




„Nezlobte se, nevotravuju?“ Etické zásady v komunikaci

2019-06-27 - Morálka a slušné chování v životě i v práci, společenská odpovědnost a filantropie Jak na trapasy, když se někdo neumí slušně chovat Výzbroj prvního dojmu, etika [žurnalistická, lékařská, lektorská, lidská…] Galantnost a slušnost jako nový životní styl, co dělat/říkat a co nikdy Etické chování na pracovišti i v životě [spirituální inteligence, ekologie, společenská odpovědnost, sestavení morálního desatera…]....
Agentura Salvia, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS PowerPoint pro uživatele

2019-06-28 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Zákla...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Time management pro mistry ve výrobě - jak efektivně zacházet s časovými kapacitami svými i svých kolegů




Letní škola marketingu

2019-07-02 - V průběhu tohoto cyklu se naučíte aktuálním marketingovým dovednostem: jak myslet marketingovým způsobem, tvořit vlastní strategii a řídit se jí, budovat a zhodnocovat vlastní značku, jak se odlišit od konkurence, získávat a udržovat zákazníky, prodávat marketingovým způsobem a ještě mnohem víc. * Letní škola marketingu 1. modul: 2. 7. 2019 • Moderní principy marketingového myšlení a řízení...čehokoli Jak myslet marketingovým způsobem – jak se odlišit od konkurence – jak získávat nové zákazníky – jak zhodnocovat stávající klienty a pečovat o ně – jak se měnit v průběhu času – jak se na věc dívat očima zákazníka – jak udělat z firmy marketingově a prozákaznicky orientovanou společnost...lepší než konkurence. 2. modul: 3. 7. 2019 • Tvorba a řízení značky směrem k zákazníkům a vlastnímu personálu Tvorba značky – oživení již existující značky – značková identita a osobnost – logotyp, logo a značkový slogan – budování hodnoty značky – zavedení značky do vnitřní personální politiky – zavedení značky do vnější komunikační politiky firmy – dohled nad konzistencí značky – co-branding aneb kooperace značek 3. modul: 9. 7. 2019 • Tvorba a realizace marketingových strategií, produktů a služeb Tvorba marketingové strategie firmy, organizace, týmu – strategické koncepty pro podporu produktu, služby, řešení – strategické koncepty pro různé cílové trhy, segmenty a skupiny – rozpracování strategického konceptu do taktického plánu – vznik a řízení marketingového oddělení. 4. modul: 10. 7. 2019 • Realizace účinné propagace a komunikace, práce s veřejným míněním Tvorba komunikační strategie – definování kreativního konceptu – základy marketingového a reklamního copywritingu – tvorba PR strategií – tvorba krizových komunikačních scénářů – briefing komunikační agentuře – řízení tendrů na komunikační agenturu – spolupráce s agenturou apod....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Moderní principy marketingového myšlení a řízení...čehokoli

2019-07-02 - Na tomto semináři se dobře seznámíte s tím, jak nyní vypadá marketingová propagace, reklama a moderní marketingové myšlení. Dozvíte se, jak využívat nejnovějších trendů v propagaci vaší firmy, přitom tak, abyste byli lepší než vaše konkurence. * Moderní principy marketingového myšlení a řízení...čehokoli • jak myslet marketingovým způsobem, • jakými cestami se odlišit od konkurence, • jak získávat nové zákazníky, • možnosti, jak zhodnocovat stávající klienty a pečovat o ně, • změna marketingového přístupu v průběhu času, • marketing očima vašeho zákazníka, • jak udělat z firmy prozákaznicky a dobře marketingově zvládnutou společnost, která bude lepší než konkurence....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 334 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9| ... >> poslední (23)




[?]
 
Novinky & Aktuality

mzdy | Euroekonom.cz
mzdy | 2019-06-03 

Mzdy | www.zaoffice.cz
mzdy | 2019-04-09 

Mzdy - Accost
mzdy | 2019-04-05 

mzdy | Blesk.cz
mzdy | 2019-03-02 

Rostou mzdy roste riziko
mzdy | 2019-01-14 

Mzdy a personalistika | Money
mzdy | 2018-11-29 

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde