Rekvalifikační účetní kurzy
pracovni pravo v praxi komplexni vyklad dle zakoniku prace 2denni
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Controlling, finační řízení, manažerské účetnictví

Celkem nalezeno - 357 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8| ... >> poslední (24)






Efektivní asistentka manažera

2019-01-07 - Administrativní pozice, neprávem velmi podceňovaná, je dnes důležitější než kdy předtím. V době obrovského přílivu informací a tlaku na soustavné promptní a správné rozhodnutí je dobře asistovat velkou výzvou. Na kurzu se dozvíte praktický návod jak se vypořádat s administrativou, jak nastavit mailovou/telefonickou/jinou komunikaci, jak zavézt efektivní pracovní návyky a zbavit se zlozvyků, jak zvýšit kreativitu, která přináší pozitivní a kreativní nápady a řešení, jak si udržet profesionální image, jak vyřešit nejčastější problematické situace v práci asistentek. Metoda kurzu: "learning by doing", aneb praxí a reflexí k ustálené dovednosti. * Administrativní pozice, neprávem velmi podceňovaná, je dnes důležitější než kdy předtím. V době obrovského přílivu informací a tlaku na soustavné promptní a správné rozhodnutí je dobře asistovat velkou výzvou. Na kurzu se dozvíte praktický návod jak se vypořádat s administrativou, jak nastavit mailovou/telefonickou/jinou komunikaci, jak zavézt efektivní pracovní návyky a zbavit se zlozvyků, jak zvýšit kreativitu, která přináší pozitivní a kreativní nápady a řešení, jak si udržet profesionální image, jak vyřešit nejčastější problematické situace v práci asistentek. Metoda kurzu: "learning by doing", aneb praxí a reflexí k ustálené dovednosti. Cesta k úspěchu   Cesta k úspěchu   Profesionální image   Profesionální komunikace   efonická komunikace   Firemní korespondence   Time Management - efektivní pracovní návyky   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Týmová spolupráce SPECIÁL - Gamifikováno!

2019-01-07 - Řešíte ve firmě nefungující týmovou spolupráci? A dosavadní školení vám nepomohla? Připravili jsmepro vás praktický workshop ve spolupráci s profesionály na gamifikaci. Gamifikace je přístup, který kombinuje herní principy s reálnou situací a výrazně tak zvyšuje míru poznání a osvojení získaných informací formou vlastního prožitku. V průběhu workshopu si vytvoříte vlastní týmy a zažijete si proces jejich vývoje, poznáte slabiny týmu, možnosti zlepšení spolupráce, osvojíte si principy kmenového vůdcovství a zaměříte se na společné hodnoty. Pokud chcete věci nejen vědět, ale především zažít, tak je to forma právě pro vás! * Řešíte ve firmě nefungující týmovou spolupráci? A dosavadní školení vám nepomohla? Připravili jsmepro vás praktický workshop ve spolupráci s profesionály na gamifikaci. Gamifikace je přístup, který kombinuje herní principy s reálnou situací a výrazně tak zvyšuje míru poznání a osvojení získaných informací formou vlastního prožitku. V průběhu workshopu si vytvoříte vlastní týmy a zažijete si proces jejich vývoje, poznáte slabiny týmu, možnosti zlepšení spolupráce, osvojíte si principy kmenového vůdcovství a zaměříte se na společné hodnoty. Pokud chcete věci nejen vědět, ale především zažít, tak je to forma právě pro vás! Charakteristika skupiny, týmu a jejich vývoj   Charakteristika skupiny, týmu a jejich vývoj   Simulace tvorby a vývoje týmu   Tým v rámci organizace a definování produktů   Kreativní cvičení Můj Svět a princip tvorby akčních plánů   Principy kmenového vůdcovství   Procvičení formou prožitkové hry "Agility"   Motivace a hodnoty v týmu   Prožitkové cvičení tvorby týmových hodnot a sladění týmu   Procvičení formou prožitkové hry "Firma"   Zpracování získaných zkušeností a poznatků   Facilitace využití výstupů do vlastní praxe   Vypracování akčního plánu pro zlepšení v následujím období   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Leadership Communication

2019-01-07 - Effective communication is one of the fundamental human skills that leads to personal satisfaction. Since our time spent at work is the prevailing part of our active life, it is essential precondition for overall satisfaction and satisfaction at work to communicate successfully. Leaders are thus responsible not only for their own satisfaction, but also for satisfaction of their teams and the corresponding results that are to contribute to the prosperity of the whole company. The course participants will lea about the rules of managerial communication, means of convincing speech, argumentation, manipulation and assertiveness techniques. The information obtained will be supported by practical examples and exercises. The key training goal is to allow the participants to increase the efficiency of communications and to achieve the desired results in their teams. * Effective communication is one of the fundamental human skills that leads to personal satisfaction. Since our time spent at work is the prevailing part of our active life, it is essential precondition for overall satisfaction and satisfaction at work to communicate successfully. Leaders are thus responsible not only for their own satisfaction, but also for satisfaction of their teams and the corresponding results that are to contribute to the prosperity of the whole company. The course participants will lea about the rules of managerial communication, means of convincing speech, argumentation, manipulation and assertiveness techniques. The information obtained will be supported by practical examples and exercises. The key training goal is to allow the participants to increase the efficiency of communications and to achieve the desired results in their teams. Self concept   Self concept   Social competence   Coping with challenging situations   Examples of practical situations   Convincing Speech   Argumentation   Manipulation   Assertive behaviour   Communication Exercises   Feedback   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Manažer na startovní čáře - jak uspět v roli manažera

2019-01-07 - Položte základy své vlastní manažerské strategie, na nichž budete dál stavět Někdo je rozeným vůdcem, jiný bojuje s nejistotou. Nikdo není perfektním manažerem od prvního dne ve funkci. Mnoha začátečnickým chybám však můžete předejít. Seznamte se s praktickými nástroji, které vám roli začínajícího manažera usnadní – ať už jde o delegování úkolů, rozhodování, time management či řešení konfliktů. Otestujte si své schopnosti a odhalte oblasti, které potřebujete rozvíjet. Kurz je určen: začínajícím manažerům   zaměstnancům, kteří z role spolupracovníka přecházejí do role nadřízeného   začínajícím podnikatelům   zakladatelům start-upů    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: zjistíte, jaké předpoklady pro manažerskou práci máte a na čem musíte dále pracovat, abyste byli úspěšní   osvojíte si užitečné nástroje pro vedení lidí a zvýšíte svou sebedůvěru v manažerské roli   poznáte zásady asertivní komunikace a manažerského rozhodování a zlepšíte nejen komunikaci, ale i schopnost delegovat   naučíte se identifikovat demotivátory v práci zaměstnanců a jejich odstraněním zvýšíte jejich spokojenost     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Jak správně nastavit pravidla pro vyúčtování zahraničních pracovních cest v roce 2019, valutová pokladna, platební karty

2019-01-08 - Na semináři se seznámíte s praktickými postupy při vyúčtování zahraničních pracovních cest v roce 2019 i s tím, jak nejépe řešit vzniklé problémy, které často způsobí nejen zaměstnavatelé, ale i zaměstnanci. Dozvíte se, jaké podmínky mají být zakotvené ve vnitropodnikové směrnici a jak postupovat v případě, když někteří zaměstnavatelé nechtějí dodržovat nutné právní předpisy. * • vymezení základních ustanovení týkajících se pracovních cest zahraničních po platnosti zákoníku práce č. 262/2006 Sb. upravujícího problematiku pracovních cest, • určení osob, kterým přísluší cestovní náhrady, • vymezení základních pojmů – zahraniční pracovní cesta, pravidelné pracoviště, doba trvání zahraniční pracovní cesty, • sestavení příkazu k pracovní cestě, • nárokové náhrady – jízdné, ubytování, stravné a ostatní nutné výdaje spojené s pracovní cestou, • problematika krácení stravného, • poskytování kapesného, • paušalizace cestovních náhrad, • poskytování záloh na pracovní cesty a jejich vyúčtování, • vazba cestovních náhrad na zákon o daních z příjmů č. 586/1992 Sb. a na vnitropodnikové směrnice, • použití platební karty, • směna peněz na jinou měnu, doložení směny, • pracovní cesta ve více zemích, • přerušení pracovní cesty, • kursy, kursové rozdíly, • valutová pokladna, • nejčastější chyby....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Účetní a daňové změny v roce 2019 z pohledu daňaře a účetního - Vedení účetnictví a semináře nejen v Praze

2019-01-08 - Cíl semináře: Cílem semináře je seznámit posluchače se aktuálními výklady a změnami v účetních, daňových a souvisejících předpisech platných od roku 2019. Komu je seminář určen: Seminář je určen především podnikatelům, účetním, ekonomům, účetním a daňovým poradcům....
PRAGOECON Consulting, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



euroCALC - Rozpočtář [stavebnictví]

2019-01-09 - Pracujete jako rozpočtář a je pro Vás klíčové rychle sestavit nabídkový rozpočet, zpracovat výkaz výměr a nabídku společně s harmonogramem vytisknout? Pak je tento kurz určený právě Vám! Třídenní kurz. Podrobné informace o kurzu naleznete níže na stránce....
Callida, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Leadership II.

2019-01-10 - Jsou pracovní porady přežitkem? Je pravidelné setkání s členy týmu nesmyslný požadavek od vedení? Jsou konflikty v týmu negativním jevem? Stačí k motivaci přidat tlak a přitáhnout otěže? Leader s podobným smýšlením svůj tým k nadprůměrným výkonům rozhodně nedovede! Nejschopnější vojevůdci všech dob dobře věděli, že skupina nadšených, loajálních a dobře zorganizovaných dobrovolníků je efektivnější než armáda žoldáků. Přijďte si k nám pro další informace z oblasti leadershipu, které si nejen prakticky vyzkoušíte, ale které zpracujete do vlastní koncepce vedení svého týmu. * Jsou pracovní porady přežitkem? Je pravidelné setkání s členy týmu nesmyslný požadavek od vedení? Jsou konflikty v týmu negativním jevem? Stačí k motivaci přidat tlak a přitáhnout otěže? Leader s podobným smýšlením svůj tým k nadprůměrným výkonům rozhodně nedovede! Nejschopnější vojevůdci všech dob dobře věděli, že skupina nadšených, loajálních a dobře zorganizovaných dobrovolníků je efektivnější než armáda žoldáků. Přijďte si k nám pro další informace z oblasti leadershipu, které si nejen prakticky vyzkoušíte, ale které zpracujete do vlastní koncepce vedení svého týmu. Dejme hemisféry dohromady - vedení porad   Dejme hemisféry dohromady - vedení porad   Posviťte si na konflikt   1 + 1 = 10 aneb synergie   Hodnocení nebo zpětná vazba?   Koučink, cesta vedoucí k úspěchu   Vaše vlastní "case study"   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Manažerské rozhodování

2019-01-10 - Rozhodování představuje jednu ze základních manažerských aktivit, jejíž kvalita ovlivňuje do značné míry výsledky i efektivnost fungování firem v hospodářské sféře i veřejné správě. Manažeři na jednotlivých úrovních řízení by si měli proto osvojit určitý soubor poznatků a dovedností, které jsou důležité pro zabezpečení požadované kvality řešení rozhodovacích problémů, resp. rozhodování. Cílem tohoto kurzu je právě poskytnout v přehledné a uspořádané formě tento poznatkový fond. * Rozhodování představuje jednu ze základních manažerských aktivit, jejíž kvalita ovlivňuje do značné míry výsledky i efektivnost fungování firem v hospodářské sféře i veřejné správě. Manažeři na jednotlivých úrovních řízení by si měli proto osvojit určitý soubor poznatků a dovedností, které jsou důležité pro zabezpečení požadované kvality řešení rozhodovacích problémů, resp. rozhodování. Cílem tohoto kurzu je právě poskytnout v přehledné a uspořádané formě tento poznatkový fond. Základní pojmy a poznatky z manažerského rozhodování   Základní pojmy a poznatky z manažerského rozhodování   Identifikace, analýza a formulace rozhodovacích problémů   Výběr kritéria, tvorba variant a stanovení jejich důsledků   Hodnocení variant rozhodování   Základní pojmy rozhodování za rizika a nejistoty   Rozhodovací stromy jako nástroj optimalizace více etapových rozhodovacích procesů za rizika   Tvorba portfolia rizikových variant   Participativní rozhodování   Volba stylu rozhodování   Co je to šestislovná tabulka?   Co je to rozhodovací matice?   Jak vypadá model rozhodovací mřížky?   Jaký styl rozhodování je pro Vás nejvhodnější?   Co je to analýza silového pole?   Co je to ishikawův diagram?   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Polishing the Team (coaching) – from Good to Great

2019-01-11 - Is your team representing your company effectively? Is your team embarrassing you? Do they need some manners? This course is aimed at Managers who run a team and want to make internal improvements that will have an external impart. The course will cover issues, including: identifying problem areas, listening to the team, proactive communication, problem solving, problem avoidance, modeling behavior, situational management and follow-up. * Is your team representing your company effectively? Is your team embarrassing you? Do they need some manners? This course is aimed at Managers who run a team and want to make internal improvements that will have an external impart. The course will cover issues, including: identifying problem areas, listening to the team, proactive communication, problem solving, problem avoidance, modeling behavior, situational management and follow-up. Run a team   Run a team   Internal improvements   External impact   Problem areas   Listening to the team   Proactive communication   Problem solving   Problem avoidance   Modeling behaviour   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Corporate Culture

2019-01-11 - This course will introduce key concepts concerning corporate culture and their importance in the current business climate. The topics covered include: defining corporate culture, why corporate culture is so crucial to successful businesses, key issues concerning establishing a corporate culture and identity, setting the tone, case examples and how they can be applied locally, mistakes to avoid and current trends. The goal of the course is to inspire professions to realize the importance of not only product or service, but the corporate culture that will be providing it to the world in a solidified internal and external message. * This course will introduce key concepts concerning corporate culture and their importance in the current business climate. The topics covered include: defining corporate culture, why corporate culture is so crucial to successful businesses, key issues concerning establishing a corporate culture and identity, setting the tone, case examples and how they can be applied locally, mistakes to avoid and current trends. The goal of the course is to inspire professions to realize the importance of not only product or service, but the corporate culture that will be providing it to the world in a solidified internal and external message. Corporate culture   Corporate culture   Business climate   Successful business   Case examples   Mistakes to avoid   Current trends   Product, service   Corporate identity   Internal message   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Základy administrace CUCM (Cisco Unified Communication Manager)

2019-01-14 - Hlavním cílem je připravit budoucí administratory IP telefonie na činnosti, které je čekají v denním životě. Patří mezi ně úpravy stávajících uživatelů, telefonních přístrojů a tvorba číslovacího plánu. Dále manipulace s příchozími a odchozími čísly a jiné dovednosti. Školení bude z velké části obsahovat praktická cvičení na lepší pochopení probírané látky. Použitý HW a SW bude od společnosti Cisco Systems. * Hlavním cílem je připravit budoucí administratory IP telefonie na činnosti, které je čekají v denním životě. Patří mezi ně úpravy stávajících uživatelů, telefonních přístrojů a tvorba číslovacího plánu. Dále manipulace s příchozími a odchozími čísly a jiné dovednosti. Školení bude z velké části obsahovat praktická cvičení na lepší pochopení probírané látky. Použitý HW a SW bude od společnosti Cisco Systems. Možnosti implementace v různých typech sítí (LAN, WAN, MAN)   Možnosti implementace v různých typech sítí (LAN, WAN, MAN)   Inicializace a nutné podklady pro instalaci nového CUCM   Základní služby CUCM   Import uživatelů a device pomocí BAT   Registrace telefonů a hlavni položky konfigurace   Číslovací plán a úrovně práv pro jednotlivé uživatele (nouzové, místní, mezinárodní atd…)   Možnosti připojení zařízení třetích výrobců (non Cisco)   Lokalizace uživatelského prostředí   Nastavení switchů pro IPT (VLANy, QoS)   Víceúrovňový management prostředí - ccmadmin x ccmuser   Propojení do VTS pomocí hlasových bran - protokoly H.323, MGCP   Manipulace s čísly pomocí překladových pravidel   Nouzový provoz pobočky při výpadku sítě WAN - SRST   Konference, MOH a transkoding   IP Phone Services   Možnosti tarifikace   Znalost konfigurace přepínačů a základy VOIP....
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Developing Applications for IBM Business Process Manager Advanced V8 - I

2019-01-14 - In this course, you lea the concepts, architecture, components, processes, and procedures that are required to develop and implement an integrated business solution by using a diverse set of WebSphere and IBM products. You lea how WebSphere Java EE Connector Architecture (JCA) adapters supply connectivity to enterprise information systems (EIS). You lea how IBM Process Server enables business integration applications to define business logic and processes based on Web Services – Business Process Execution Language (WS-BPEL), human tasks, and business rules. You also lea how IBM Process Server uses the Common Event Infrastructure (CEI) to centralize the runtime monitoring of various events that occur in business integration solutions and applications. * In this course, you lea the concepts, architecture, components, processes, and procedures that are required to develop and implement an integrated business solution by using a diverse set of WebSphere and IBM products. You lea how WebSphere Java EE Connector Architecture (JCA) adapters supply connectivity to enterprise information systems (EIS). You lea how IBM Process Server enables business integration applications to define business logic and processes based on Web Services – Business Process Execution Language (WS-BPEL), human tasks, and business rules. You also lea how IBM Process Server uses the Common Event Infrastructure (CEI) to centralize the runtime monitoring of various events that occur in business integration solutions and applications. Course introduction   Course introduction   Business process management and service-oriented architecture   IBM Integration Designer overview   Service Component Architecture overview   SCA bindings   Business objects   Business process choreography overview   Business process basic and structured activities   Business process handlers, runtime behavior, and clients   Business rules   Adapters   Developing mediation services   Mediation primitives   Human tasks and human task clients   Human task roles, people queries, and escalations   Business Space   Advanced testing   IBM Process Center   Generating events   Basic Java and Java 2 Platform, enterprise Edition (Java EE) skills, and basic Extensible Markup Language (XML) skills....
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Developing Applications for IBM Business Process Manager Advanced V8 - II

2019-01-14 - In this course, you lea how to extend the functionality of that solution to accommodate more process integration scenarios. Through presentations and hands-on lab exercises, you lea about the Service Component Architecture (SCA) programming model and runtime environment, XML (business object) support, Business Process Execution Language (BPEL) handlers, business state machines, and SCA transactions. You also lea about business process dynamicity and flexibility, relationships, and mediation primitives. Other topics include creating versions of SCA components, test environment capabilities, and approaches to securing SCA applications. * In this course, you lea how to extend the functionality of that solution to accommodate more process integration scenarios. Through presentations and hands-on lab exercises, you lea about the Service Component Architecture (SCA) programming model and runtime environment, XML (business object) support, Business Process Execution Language (BPEL) handlers, business state machines, and SCA transactions. You also lea about business process dynamicity and flexibility, relationships, and mediation primitives. Other topics include creating versions of SCA components, test environment capabilities, and approaches to securing SCA applications. Course introduction   Course introduction   Business process management and service-oriented architecture   Version control and testing of SCA applications   SCA bindings, the SCA runtime environment, and SCA quality of service qualifiers   Fault handlers   WS-BPEL compensation and event handlers   Business state machines   Transactional behavior of SCA applications   Business process flexibility   Relationships   Mediation primitives   Mediation flow control   Industry Packs   Security   Governance of process applications   Integrating with IBM Business Process Manager   Successfully complete course, Developing Applications in IBM Business Process Manager Advanced V8 - I (WB851). You should also have: Basic Java and Java 2 Platform, Enterprise Edition (Java EE) skills, experience with, or prior education on, WebSphere Application Server, or experience with Rational Application Developer, and basic Extensible Markup Language (XML) skills....
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Triky naší mysli a síla pozitivního myšlení

2019-01-14 - V průběhu tohoto semináře pochopíte, jak pracuje naše mysl a jaké na nás "vymýšlí" triky. Naučíte se změnit své myšlenkové vzorce, vzpomínky a úhly pohedu, "zlepšíte" vlastní sebeobraz a pocit vlastní hodnoty. Více porozumíte myšlení druhých, což vám usnadní komunikaci. Výsledkem bude, že prohloubíte práci se svým myšlením a emocemi. Jak říkával Henry Ford: "Pokud si myslíte, že můžete, máte patrně pravdu. Pokud si myslíte, že nemůžete, máte patrně také pravdu." * Triky naší mysli a síla pozitivního myšlení • rozdíl mezi pozitivním myšlením, pozitivní "úchylností" a prostým překrucováním faktů, • triky naší mysli – myšlenkové vzorce a stereotypy, • co všechno kolem sebe ovlivňujeme, síla lidských myšlenek, mozkové frekvence, • atribuční styly myšlení – základní rozdíl mezi optimistou, pesimistou a realistou, • bariéry pozitivního myšlení a jejich zdroje, • jak převzít "kontrolu" nad vlastní myslí i situacemi, • strategie zvládání negativních emocí a myšlenek, • sebevědomí, sebehodnota, respekt k druhým, • práce s podvědomím, relaxace. Celý seminář probíhá formou praktických příkladů a ukázek, metody si sami vyzkoušíte. Obdržíte materiály s odkazy a zdroji na další literaturu....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 357 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8| ... >> poslední (24)



 
Novinky & Aktuality

Mzdy a personalistika | Money
mzdy | 2018-11-29 

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde