Rekvalifikační účetní kurzy
otevreny kurz motivp hodnoceni zamestnancu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Controlling, finační řízení, manažerské účetnictví

Celkem nalezeno - 521 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8| ... >> poslední (35)






Pracovní doba, práce přesčas a překážky v práci se soudcem NS

2018-08-30 - Číslo akreditovaného kurzu: AK - PV-87 - 2015 Pracovní právo Akreditace: MV : Obsah: pracovní doba rozvržení pracovní doby evidence pracovní doby pracovní doba na pracovní cestě práce přesčas - způsob její evidence ve vztahu k řadovým zaměstnancům a ve vztahu k vedoucím zaměstnancům přestávky v práci d...
Aliaves Co., a.s. - Podrobnosti o kurzu



TÝMOVÁ SYNERGIE

2018-08-30 - Vedete tým a ptáte se, jak nejlépe využít jeho potenciálu? Chcete dosahoval nejenom lepších, ale špičkových výsledků? Řešení se skrývá v synergii a schopnosti členů týmu ji dosahovat i s omezenými zdroji. SMYSL Seminář srozumitelným a praktickým způsobem seznamuje účastníky se základními nástroji pro dosahování týmové synergie. CÍLOVÁ SKUPINA Vedoucí týmu, manažeři a HR pracovníci. PŘÍNOSY Porozumíte výhodám týmové synergie a co se za ní skrývá. Seznámíte se s h...
AHA PR Agency, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MANAŽERSKÉ ÚČETNICTVÍ - základy a zavádění manažerského účetnictví - letní seminář

2018-08-30 - Tento kurz je postaven na velmi praktické a potřebné dovednosti, jak propojit finanční účetnictví s manažerským, jak nastavit manažerské účetnictví, aby produkovalo manažerské a ne pouze účetní informace. Určeno pro controllory, finanční analytiky, manažery controllingu, finanční controllory. Cíl: Pomoci účastníkům neustále zvyšovat výkonnost své společnosti, pochopit důležitost a naučit se manažerské účetnictví šité na míru své společnosti. Na příkladu konkrétní případové studie se naučíme, jak nastavit a udržovat systém manažerského účetnictví, jaké objekty manažerského účetnictví používat a jak je propojit s finančním účetnictvím. Obsah: * Manažerské účetnictví a jeho místo v systému řízení výkonnosti * Od finančního k manažerskému účetnictví * Jak poprvé zavést manažerské účetnictví * Manažerská účetní závěrka * Manažerská výsledovka, manažerská struktura nákladů a výnosů * Manažerská rozvaha * Propojení prvního a druhého účetního okruhu * Objekty pro sledování ziskovosti * Objekty pro sledování nákladovosti * Alokace nákladů * Objekty pro sledování návratnosti investic Metody výuky: Vybrané v praxi používané metodiky a nástroje aplikované v případové studii. Dostanete praktické, druhý den použitelné informace. Kdo chce případovou studii řešit paralelně s lektorem, může si přinést svůj notebook. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Řízení firmy v souladu se zásadami kvality dle ČSN EN ISO 9001 a IATF 16949

2018-08-30 - Chcete řídit vaši firmu dle osvědčených postupů a zásad kvality? Chcete se vyhnout managementu vašich lidí a produktů systémem pokus - omyl? Pak je tento kurz právě pro Vás! Správné postupy přitom existují. Stačí se s nimi seznámit, začít je dodržovat a úspěch se dostaví. Pojďme společně hledat cestu k naplnění těchto norem nejen na papíře, ale i v realitě každodenního fungování vaší firmy. * Chcete řídit vaši firmu dle osvědčených postupů a zásad kvality? Chcete se vyhnout managementu vašich lidí a produktů systémem pokus - omyl? Pak je tento kurz právě pro Vás! Správné postupy přitom existují. Stačí se s nimi seznámit, začít je dodržovat a úspěch se dostaví. Pojďme společně hledat cestu k naplnění těchto norem nejen na papíře, ale i v realitě každodenního fungování vaší firmy. Kvalita / jakost   Kvalita / jakost   Leadership   Management informací   Návrh a vývoj produktů a služeb   Risk management   Hodnocení výkonnosti   Neustálé zlepšování   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Umění prosadit vlastní názor - asertivní jednání s kolegy a nadřízenými

2018-08-30 - Obhajte své názory, prosaďte se a buďte v práci sebejistější a spokojenější Máte dobré nápady, ale nedaří se vám je prosadit? Bojíte se říci „ne“, a tak se potýkáte se stresem a nadměrnou pracovní zátěží? Ukážeme vám osvědčenou cestu, jak si poradit v profesní komunikaci za každých okolností. Asertivní techniky vám umožní řešit konflikty s nadhledem i zvládnout nepříjemné rozhovory. Na konkrétních situacích si vyzkoušíte, že prosadit vlastní názor, odmítnout požadavek nebo naopak požádat o pomoc nemusí být těžké. Asertivní přístup změní váš profesní i osobní život – zvýší vaše sebevědomí, výkon i schopnost čelit stresu. Kurz je určen: každému, kdo chce lépe umět prosazovat své názory či požadavky   personalistům, kteří komunikují nepopulární změny   obchodníkům, kteří jsou v přímém kontaktu se zákazníky    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: naučíte se vnímat asertivitu nejen jako komunikační styl, ale i jako celkový přístup k životu   osvojíte si jednoduché techniky, které posílí vaši sebejistotu a schopnost obhájit vlastní názor   posílíte svou schopnost jasně a sebevědomě komunikovat s kolegy, nadřízenými i podřízenými   poznáte, jak odmítat bez obav a jak žádat o pomoc beze strachu z odmítnutí   asertivní přístup vám umožní zvládat konflikty, nepříjemné rozhovory i pokusy o manipulaci   naučíte se účinně prosazovat svůj názor, zvládat stres i velkou pracovní zátěž     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Self Coaching aneb sám sobě koučem - má cesta k úplnému využití potenciálu

2018-08-30 - Mít osobního kouče se nepoštěstí každému, proč tedy nebýt koučem sám sobě Nedokážete říct, které řešení je lepší nebo i méně špatné? A co důsledky, které s řešením souvisejí? Chtěli byste pracovat sami se svým potenciálem? Věříte účinnosti koučování? Účastí na tomto tréninku získáte inspirativní odpovědi a budete schopni o překážkách, které řešíte, přemýšlet. Kurz je určen: všichni, kdo stojí před obtížným rozhodnutím   všichni, kdo chtějí rozvíjet svůj potenciál k podávání vyšších výkonů    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: osvojíte si zásady koučinku a naučíte se je aplikovat sami na sobě   osvojíte si způsob, jak se správně ptát, abyste se o sobě dozvěděli něco nového   zamyslíte se nad svými prioritami a vyjasníte si své cíle     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Organizační kultura a její analýza

2018-08-31 - Kurz je zaměřen na problematiku organizační kultury – jako faktoru, který má velmi podstatný vliv na prosperitu každé organizace. Personalisté i manažeři se dozví zásadní informace o organizační kultuře jako takové, o jejím přínosu do různých podnikových oblastí, metody zavedení změn v této oblasti a také kompletní informace o účelu, průběhu a využití analýzy organizační kultury. Součástí kurzu je řada praktických příkladů a cvičení, díky kterým si účastníci získané poznatky ujasní a upevní. * Kurz je zaměřen na problematiku organizační kultury – jako faktoru, který má velmi podstatný vliv na prosperitu každé organizace. Personalisté i manažeři se dozví zásadní informace o organizační kultuře jako takové, o jejím přínosu do různých podnikových oblastí, metody zavedení změn v této oblasti a také kompletní informace o účelu, průběhu a využití analýzy organizační kultury. Součástí kurzu je řada praktických příkladů a cvičení, díky kterým si účastníci získané poznatky ujasní a upevní. Organizační kultura (OrgK)   Organizační kultura (OrgK)   Organizační změna   Analýza organizační kultury   Praktická cvičení   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



VEDENÍ LIDÍ NA HRANICI VÝKONNOSTI aneb „přes překážky“

2018-08-31 - Motivace a hranice výkonnosti – v mnoha skupinách a společnostech si často lidé myslí, že jsou na hranici svých sil, možností. Jak poznat limity jednotlivců či skupiny v oblasti výkonnosti a motivace, jak s nimi pracovat a jak podporovat lidi/sebe, abychom dokázali překonávat obtížné cíle, překážky, obavy... Určeno pro manažery, pracovníky na vedoucích pozicích. Na základě modelových situací si prakticky vyzkoušíme vedení komunikace s podřízenými, vedení koučovacího rozhovoru a odkryjeme možnosti řešení náročných situací. Cíl: Rozvinout dovednosti účastníků v práci s vlastní motivací a hranicí výkonnosti a umět dovednosti uplatňovat také v jednání s druhými (ovlivňovat vědomě). Získat základní techniky a metody, jak podporovat sebe/druhé v situacích, které nejsou rutinou a nejdou snadno („objevují se překážky a obavy“), ve kterých je výsledek nejistý. Obsah: * Neurovědy a výkonnost – proč bráníme STATUS QUO (nedávné objevy o fungování naší mysli) * MOTIVACE – jak ji získat a dlouhodobě udržet * Jak poznám vlastní motivaci a motivaci druhých lidí (seznam všeho, co je spouštěčem motivace a také demotivace) * Vnější motivace – „cukr a bič“ * Vnitřní motivace v budoucnosti – osobní cíle („touha, kterou oslabují překážky“) * Každodenní vnitřní motivace – spokojenost „tady a teď“ (vztahy, spolupráce, smysl) * AKCESCHOPNOST a VÝKON – jak si poručit a poslechnout se * Hranice výkonu jedince a skupiny * 4 principy, které limitují náš výkon a učení se * Jak poznat, že je někdo na hranici svého stávajícího výkonu * Překážky a jak s nimi pracovat a posouvat hranice výkonu * Myšlení zaměřené na problém a myšlení zaměřené na řešení * Případová studie, modelování situací z praxe Metody výuky: Interaktivní seminář, práce ve dvojicích, v malých skupinách, zážitkové hry, cvičení, modelování situací z praxe, praktikování, tvorba akčního plánu. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



GDPR v praxi a institut Pověřence ochrany osobních údajů # pro malé a střední firmy

2018-09-01 - Jak pracuje personalista s GDPR, uvedení praxe přímo v programu GDPR, osobní údaje, institut Pověřence ochrany osobních údajů a mnoho dalšího....
ERSTES, spol. s r.o. - Podrobnosti o kurzu



MANAGEMENT A VEDENÍ LIDÍ pro nově a nedávno jmenované manažery - 2denní

2018-09-03 - Motto: „Když změníte způsob, jakým se na věci díváte, věci, na které se díváte, se změní.“ - Wayne Dyer, autor a řečník Určeno pro všechny manažery a vedoucí projektů nezávisle na oboru působení, kteří teprve nedávno nastoupili na manažerskou pozici a chtějí si upevnit a rozšířit manažerské znalosti a dovednosti tak, aby mohli v této pozici co nejdříve uspět. Cíl: Na konci semináře budou mít účastníci jasný obraz o tom, jaké úkoly a překážky je v manažerské funkci čekají a budou schopni se s nimi od počátku úspěšně vyrovnat. Obsah: * Role a poslání manažera – rozdíl mezi manažerem a vůdcem, klíčové manažerské kompetence při liniovém a projektovém řízení, styly vedení lidí a jejich využití * Přijímání, rozdělování a stanovování cílů – parametry dobrých cílů, od strategických až po operativu, jak dobře převzít cíle od nadřízených a předat je dále * Delegování úkolů – proč a jaké úkoly delegovat a jaké ne, příprava a vedení delegovacího rozhovoru, styly delegování – od příkazu po předání pravomocí, jak se vypořádat s námitkami * Motivace spolupracovníků a podřízených při plnění úkolů, motivační faktory a jakých chyb se v motivaci vyvarovat * Kontrola a hodnocení úkolů a výkonu pracovníků – poskytování kritiky a pochvaly, podávání a přijímání zpětné vazby, oceňování a jeho význam v praxi * Budování výkonných týmů – skupina nebo tým, fáze vzniku týmu, jak NASA buduje týmy Metody výuky: Moderovaná diskuze účastníků, maximální zaměření na procvičení praktických situací, hraní rolí, osobní testy, skupinové a samostatné práce, případové studie, videotrénink. Každému tématu je věnován ucelený blok zahrnující význam tématu pro praxi, zásady provádění a nácvik konkrétních modelových situací se zpětnou vazbou pro účastníky. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Základy podnikání

2018-09-03 - Certifikovaný rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro zahájení podnikání. Orientuje se v administrativních a ekonomických podmínkách podnikání. Má základní manažerské a marketingové dovednosti. Orientuje se v problematice evropských fondů a možnostech jejich čerpání. Dovede využít počítač k podpoře svého podnikání. Umí vypracovat vlastní podnikatelský záměr.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Právní minimum pro podnikatele   Ekonomie v podnikání   Manažerské a marketingové dovednosti   Možnosti čerpání z evropských fondů, zpracování projektů   Využití počítače v podnikání   Podnikatelský záměr a jeho struktura   Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 15 školicích dnů / 3 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Petr Grešl, Ing. Michal Bureš, Valérie Laurenčíková, MBA, Dr. Alexandr Perutka CSc., Petr Cvrkal, Ing. Oldřich Bartůněk a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/zaklady-podnikani/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/zaklady-podnikani.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení kurzu. Dále je nutno podat žádost s cca 3týdenním předstihem před datem konání kurzu. Takto budete mít uvedený kurz zcela ZDARMA.Naše společnost NIKDY nechce hradit kurz předem a nepožaduje po účastníkovi ŽÁDNÉ platby. A to i v případě, že účastník neuspěje u závěrečné zkoušky (to se u nás stává velice výjimečně). Všechny platby si řešíme přímo s úřadem práce bez Vaší účasti.Postup je následující: Vyzvedněte nebo si stáhněte ze stránek úřadu práce Žádost o rekvalifikaci, kterou vyplňte. Speciálně věnujte pozornost zdůvodnění potřebnosti kurzu a vazbu na Vaše profesní směrování. Doporučuje se mít nějaký doklad nebo příslib o zaměstnání po ukončení tohoto rekvalifikačního kurzu.   Nechte si od nás zaslat díl C k žádosti. Zašleme Vám jej ma...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Základy administrace CUCM (Cisco Unified Communication Manager)

2018-09-03 - Hlavním cílem je připravit budoucí administratory IP telefonie na činnosti, které je čekají v denním životě. Patří mezi ně úpravy stávajících uživatelů, telefonních přístrojů a tvorba číslovacího plánu. Dále manipulace s příchozími a odchozími čísly a jiné dovednosti. Školení bude z velké části obsahovat praktická cvičení na lepší pochopení probírané látky. Použitý HW a SW bude od společnosti Cisco Systems. S načerpanými znalostmi můžete absolvovat prometrický test číslo 642-447, který je součástí CCNP Voice certifikace. * Hlavním cílem je připravit budoucí administratory IP telefonie na činnosti, které je čekají v denním životě. Patří mezi ně úpravy stávajících uživatelů, telefonních přístrojů a tvorba číslovacího plánu. Dále manipulace s příchozími a odchozími čísly a jiné dovednosti. Školení bude z velké části obsahovat praktická cvičení na lepší pochopení probírané látky. Použitý HW a SW bude od společnosti Cisco Systems. S načerpanými znalostmi můžete absolvovat prometrický test číslo 642-447, který je součástí CCNP Voice certifikace. Možnosti implementace v různých typech sítí (LAN, WAN, MAN)   Možnosti implementace v různých typech sítí (LAN, WAN, MAN)   Inicializace a nutné podklady pro instalaci nového CUCM   Základní služby CUCM   Import uživatelů a device pomocí BAT   Registrace telefonů a hlavni položky konfigurace   Číslovací plán a úrovně práv pro jednotlivé uživatele (nouzové, místní, mezinárodní atd…)   Možnosti připojení zařízení třetích výrobců (non Cisco)   Lokalizace uživatelského prostředí   Nastavení switchů pro IPT (VLANy, QoS)   Víceúrovňový management prostředí - ccmadmin x ccmuser   Propojení do VTS pomocí hlasových bran - protokoly H.323, MGCP   Manipulace s čísly pomocí překladových pravidel   Nouzový provoz pobočky při výpadku sítě WAN - SRST   Konference, MOH a transkoding   IP Phone Services   Možnosti tarifikace   Znalost konfigurace přepínačů a základy VOIP....
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Asistent/ka, sekretář/ka

2018-09-03 - certifikovaný profesní rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici Asistenta/asistentky. Zná pravidla písemné a elektronické komunikace, jakož i komunikace po telefonu. Zná zásady úspěšné komunikace a prezentace včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Zvládá úkoly spojené s řízením kanceláře a organizací porad. Orientuje se v problematice hospodaření s časem a zvládání stresu. Dovede ve své činnosti využít osobní počítač.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Umění komunikovat   Asertivní a krizová komunikace   Komunikace po telefonu   Pravidla písemné a emailové komunikace   Jak vést a řídit kancelář   Příprava porady a její dokumentace   Timemanagement   Zvládání stresu   Prezentační dovednosti   Základy společenského chování   Počítač v kanceláři     Součástí ceny kurzu je zkouška profesní kvalifikace 62-008-M.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 11 školicích dnů / 2 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Michal Bureš, CSc., Mgr. Rostislav Peška, Ing. Petr Grešl, Dr. Alexandr Perutka a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/asistent-asistentka/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/asistent-asistentka.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení kurzu. Dále je nutno podat žádost s cca 3týdenním předstihem před datem konání kurzu. Takto budete mít uvedený kurz zcela ZDARMA.Naše společnost NIKDY nechce hradit kurz předem a nepožaduje po účastníkovi ŽÁDNÉ platby. A to i v případě, že účastník neuspěje u závěrečné zkoušky (to se u nás stává velice výjimečně). Všechny platby si řešíme přímo s úřadem práce bez Vaší účasti.Postup je následující: Vyzvedněte nebo si stáhněte ze stránek úřadu práce Žádost o rekvalifikaci, kterou vyplňte. Speciáln...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Manažer - pracovník obchodu a služeb

2018-09-03 - Certifikovaný rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro manažerskou činnost na pozici samostatného pracovníka obchodu a služeb. Zná problematiku řízení činností, obchodní taktiky, zvládá základy profesionální komunikace, zná základy marketingu, včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Je připraven na vedení samostatných obchodních jednání a prodeje. Zná zásady prezentace ve fyzické i virtuální podobě. Dovede pro práci využít počítačové programy MS Excel, MS Word a MS PowerPoint.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Komunikační a prezentační dovednosti   Asertivita a krizová komunikace   Timemanagement a vedení lidí   Zásady budování a vedení týmu   Vedení projektů - projektový management   Vedení obchodního jednání a obchodní dovednosti   Základní internetová gramotnost   Základy marketingu a internetový marketing   MS Office - dokumentace a výkaznictví   MS Excel pro manažery   MS PowerPoint   MS Project pro vedoucí projektu   Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 15 školicích dnů / 3 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Michal Bureš, CSc. Dr. Aleandr Perutka, CSc, Ing. Vladimír Bříza, MBA., Ing. Jaroslav Chlouba, Mgr. Rostislav Peška a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/manazer-prodeje/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/manazer-prodeje.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení kurzu. Dále je nutno podat žádost s cca 3týdenním předstihem před datem konání kurzu. Takto budete mít uvedený kurz zcela ZDARMA.Naše společnost NIKDY nechce hradit kurz předem a nepožaduje po účastníkovi ŽÁDNÉ platby. A to i v případě, že účastník neuspěje u závěrečné zkoušky (to se u nás stává velice výjimečně). Všechny platby si řešíme přímo s úřadem práce bez Vaší účast...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Zpětná vazba, hodnoticí pohovor a motivace zaměstnanců

2018-09-03 - Kurz přináší personalistům a manažerům cenné informace podstatně ovlivňující výkon a spokojenost zaměstnanců a to v oblasti poskytování zpětné vazby, hodnocení a motivace zaměstnanců. Účastníci kurzu získají, formou modelových situací a případových studií si ujasní klíčové poznatky jako např. význam zpětné vazby a motivace, dopady nevhodně poskytované zpětné vazby na výkon zaměstnance, metody poskytování zpětné vazby, způsoby vedení hodnotících pohovorů a principy motivace, načasování těchto metod, práce s negativní reakcí na hodnocení a tipy pro zajištění pozitivního dopadu těchto metod na zvýšení efektivity práce zaměstnanců. * Kurz přináší personalistům a manažerům cenné informace podstatně ovlivňující výkon a spokojenost zaměstnanců a to v oblasti poskytování zpětné vazby, hodnocení a motivace zaměstnanců. Účastníci kurzu získají, formou modelových situací a případových studií si ujasní klíčové poznatky jako např. význam zpětné vazby a motivace, dopady nevhodně poskytované zpětné vazby na výkon zaměstnance, metody poskytování zpětné vazby, způsoby vedení hodnotících pohovorů a principy motivace, načasování těchto metod, práce s negativní reakcí na hodnocení a tipy pro zajištění pozitivního dopadu těchto metod na zvýšení efektivity práce zaměstnanců. Podávání zpětné vazby   Podávání zpětné vazby   Vedení hodnoticího rozhovoru   Motivace a odměňování zaměstnanců   Praktická cvičení   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 521 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8| ... >> poslední (35)



 
Novinky & Aktuality

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

Mzdy
mzdy | 2018-06-29 

Modul Mzdy
mzdy | 2018-06-22 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde