Rekvalifikační účetní kurzy
ekonomie pro manazery
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Controlling, finační řízení, manažerské účetnictví

Celkem nalezeno - 483 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7| ... >> poslední (33)






Cash management a řízení likvidity ... Zajistěte si cestu ke stabilní likviditě

2018-11-20 - Popis Tento kurz je zaměřen na řízení peněžních toků podniku tak, aby byla pro podnik zajištěna dostatečná likvidita. Likvidita je klíčovým faktorem finančního zdraví podniku nejen v době rychlých změn na trzích. Období, které skýtá mnoho rizik, skýtá také mnoho příležitostí. Je proto velmi důležité nejen řídit rizika a zajistit provozní financování, klíčové je řízení a zajištění likvidity a z toho vyplývající schopnost podniku rychle reagovat na situaci na trhu. Využijte zkušenosti ostatních pro svůj růst. Operativní a finanční Cash flow Struktura a interpretace peněžních toků Cash Flow forecasting teoretické modely reálné modely vyhodnocení Zprostředkování a srovnání reality a plánu Řízení finančních prostředků zhodnocování financování Cashpooling vnitrostátní mezinárodní Matice finančního managementu ...
Controller Institut - Podrobnosti o kurzu



ZKOUŠKY Z PROFESNÍ KVALIFIKACE FLORISTA + jeden den na přípravu # pro floristy

2018-11-20 - Florista – kvalifikační stupeň č.3 Název Florista je považován za uznavaný ve všech evropských jazycích. Německo -Florist, Francie - fleuriste, Anglie – florist. Florista je umělec, který je tvůrcem rostlinné dokorace od malých po velké kompozice. Florista je člověk, který praktikuje nový směr umění - vyjádření pocitů a nálady s květin a okrasných rostlin Florista nejen sváže květy do kytice, ale sestavuje umělecké dílo, proto se mu říká – umělec. Zkoušky trvají jeden pracovní den zhruba 8-9hodin. Začínáme v 8:00 1. pisemný test 2. praktická část[ gratulační kytice, aranžmá, svatební kytice, smuteční kytice, korsáž, interierova dekorace] 3. ustni zkouška z vyhotovených prací - Zkoušející - autorizovaná osoba Pavlína Vitková - Na zkoušky může dohlížet zástupce MZ ČR. Ke zkoušce dostanete veškerý materiál - hotové dekorace si odvezete sebou Potřebujete své vlastní nářadí Tato certifikace je důležitým dokladem pro vázanou činnost florista...
kurzy floristiky - aranžování květin - Vitková Pavlína - Podrobnosti o kurzu



Manažerská výsledovka a krycí příspěvek pro nefinanční manažery ... Udržte hospodaření firmy pod kontrolou!

2018-11-20 - Popis Cílem semináře je: vysvětlit metody řízení a controllingu založené na sledování hrubé marže a krycího příspěvku, ukázat praktický význam specifických účetních ukazatelů pro operativní řízení, objasnit souvislosti mezi výkonností firmy a výsledkem hospodaření. To vše ZPŮSOBEM SROZUMITELNÝM i pro NEEKONOMY. Po absolvování budete umět: identifikovat příčiny neočekávaného vývoje výsledku hospodaření, využívat manažerskou výsledovku pro efektivní řízení ve své odborné oblasti, najít společnou řeč s ekonomy při vysvětlování dopadů konkrétních událostí. Objasnění základních pojmů: druhy zdrojů, přímé, variabilní a jednicové náklady Praktické problémy při sledování výsledku hospodaření Typy účetních výsledovek, jejich přednosti a nedostatky Bod zvratu a jeho chybné interpretace Model řízení založený na krycím příspěvku – simulace praktického využití Rozpočtové řízení a možnosti ovlivnění fixních nákladů Případové studie využití krycího příspěvku pro řízení Typické chyby a omyly ...
Controller Institut - Podrobnosti o kurzu



TIME MANAGEMENT

2018-11-20 - Možná často pracujete pod tlakem a potřebujete dokonale organizovat svůj čas, najít životní rovnováhu, žít a pracovat v pohodě. Plánování času, priority, zloději času, rozdělení úkolů, časový plán, delegování úkolů, work-life balance. CÍL KURZU Potřebujete trvale dosahovat vysoké pracovní výkonnosti, zvládat psychicky náročné situace a zároveň si udržet rovnováhu ve svém osobním životě? Naučte se plánovat si čas a práci tak, abyste se z toho nezbláznili. Umět předcházet, resp. zvlá...
AHA PR Agency, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Moderní timemanagement – 10 návyků pro váš čas a energii

2018-11-20 - Během semináře poznáte, jak lze přímočaře dokončit rozpracované úkoly. Seznámíte se s deseti kroky velmi efektivního přístupu a pochopíte, v čem spočívá krása využití těchto kroků a jak s jejich pomocí trvale zjednodušíte vše, co děláte. Zjistíte, jak lze uvolnit myšlení od naléhavých úkolů a přitom dát prostor vlastní tvořivosti. * Moderní timemanagement – 10 návyků pro váš čas a energii • co s námi dělají naučené zlozvyky, • rozdíly - "produktivita" versus "efektivita", • jak efektivně realizovat myšlenky a nápady, • kde brát motivaci a energii k dokončování úkolů, • 10 návyků jednoduchosti krok za krokem, • jaké jsou základní předpoklady k dokončování úkolů, • praktický trénink zavedení návyků do praxe na konkrétních situacích, • nové myšlenky, nové souvislosti, • diskuze, sdílení zkušeností. Seminář je veden s důrazem na intenzívní zapojení účastníků v přátelské a kreativní atmosféře....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



PRAKTICKÉ PŘÍKLADY A CVIČENÍ z pracovního práva a aktuality

2018-11-20 - Určeno pro personalisty, mzdové účetní, podnikové právníky, vedoucí pracovníky, odborové funkcionáře a další zájemce zabývající se problematikou pracovněprávních vztahů. Cíl: Na praktických příkladech ukázat a společně procvičit typické situace, novinky a změny v níže uvedených oblastech z hlediska pracovního práva. Obsah: * Praktické uplatnění občanského zákoníku v pracovněprávních vztazích * Sjednávání a ukončování pracovního poměru na dobu určitou a neurčitou * Zkušební doba – sjednávání a praktické problémy jejího uplatnění * Převedení na jinou práci * Modelové řešení skončení pracovního poměru * Formy rozvrhování pracovní doby, harmonogram směn, nepřetržité odpočinky * Limity práce přesčas, ve svátek * Odměňování mzdou a platem, příplatky, řešení sporných situací * Výpočet a čerpání dovolené * Náhrada škody v pracovněprávních vztazích – jak sjednávat dohody o způsobu náhrady škody, srážky ze mzdy (platu) * Aktuality ke dni konání semináře s ohledem na změny v právní úpravě * Řešení dalších modelových situací navržených účastníky semináře Metody výuky: Výklad, praktická cvičení, příklady z praxe. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Zvládání krizových situací proměnou komunikace

2018-11-20 - V průběhu tohoto workshopu si vyzkoušíte řešení pracovních i soukromých situací, ve kterých se necítíte komfortně, pociťujete nežádoucí emocionální zátěž anebo nedokážete dosáhnout cíle jednání. * Zvládání krizových situací proměnou komunikace • proč krizové situace vznikají, • kreativní možnosti komunikace v krizích, • tělo a jeho reakce na zjitřené emoce, • nácviky řešení krizových situací....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Personální controlling - jak zefektivnit HR procesy

2018-11-20 - Seznamte se s metodami personálního controllingu a jejich aplikací v praxi Personální controlling představuje nezastupitelný a moderní nástroj personálního managementu. Zaměřuje personální činnosti na podporu strategie podniku, spojuje plánování, kontrolu a hodnocení personálních procesů. Přispívá ke snižování personálních nákladů podniku, zvyšuje účinnost personálního řízení a umožňuje lépe předpovídat a hodnotit náklady a výsledky personálních opatření. Kurz je určen: personálním manažerům a specialistům   controllerům i dalším podnikovým specialistům   všem, kteří se zabývají zdokonalováním personálního řízení    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: naučíte se aplikovat controllingový přístup na personální oblast   seznámíte se s tvorbou personálních cílů a plánů   osvojíte si nástroje personálního controllingu a reportingu   naučíte se provádět personální průzkumy a analýzy   naučíte se vyhodnocovat efektivitu personálních opatření     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Finanční a investiční controlling - mějte ziskovost podniku pod dohledem

2018-11-20 - Veďte svou firmu po finanční a investiční stránce správným směrem Úspěšné vedení firmy znamená schopnost vidět souvislosti – a to i v oblasti finančního plánování a řízení, nákladů či investic. Rozšiřte své znalosti ze světa financí o problematiku finančního, nákladového, i investičního controllingu. Projděte se zkušeným lektorem celým procesem plánování a tvorby rozpočtů až po fázi sledování a rozboru výsledků i analýzu odchylek. Seznamte se na příkladech z praxe s různými aspekty kalkulace nákladů i s možnostmi úspor. Poznejte důležitost sledování pracovního kapitálu, především pohledávek a skladových zásob, i osvědčené postupy pro hodnocení a výběr investic. Kurz je určen: majitelům a jednatelům menších firem   finančním manažerům menších firem   pracovníkům controllingových oddělení   hlavním účetním větších firem se zodpovědností za firemní finance    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: prohloubíte své znalosti a pochopíte souvislosti mezi jednotlivými oblastmi financí   pochopíte souvislosti mezi jednotlivými oblastmi financí   naučíte se účinně plánovat a řídit náklady, investice a finanční toky   osvojíte si nový pohled na oblast financí a objevíte možnosti, jak zvýšit prosperitu své společnosti   získáte praktické rady i dovednosti při řešení konkrétních příkladů z podnikové praxe     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Zásady budování týmů a vedení týmů

2018-11-21 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Určeno pro manažery, personalisty, vedoucí týmů a další řídící pracovníky.Cílem kurzu je osvojení si dovedností v oblasti komunikace, budování a vedení týmu, organizace práce, asertivním prosazování a umění motivovat, vést a přesvědčovat. Naučíte se rovněž řešit konflikty v týmu a využít různých přístupů k zaměstnancům na základě jejich temperamentu či zkušenostech.Celý výukový program je koncipován jako výcvikový kurz, v něž se střídá výklad lektora s praktickým výcvikem a případně s "role plays" s videozáznamem, skupinovým řešením cvičných příkladů a sebepoznávacích testů. Při výuce je využívána didaktická technika.Přínos kurzu pro účastníky: Praktické nástroje - nejen pro personalisty   Umění motivovat zaměstnance k vyššímu výkonu - jednoduše, bez zbytečného úsilí   Koučování a vedení svých podřízených   Efektivní delegování úkolů   Řešení konfliktů na pracovišti a budování pozitivní atmosféry v týmu   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Úvod a společné stanovení pravidel výcviku.   Budování týmu, spolupráce v týmu   Dovednosti a schopnosti a jejich uplatnění v týmové práci   Individuální dispozice a jejich uplatnění v týmové práci   Osobnostní typologie a její aplikace v týmu   Role a pozice v týmu   Prezentace jednotlivých týmů   Aplikované principy efektivní firemní komunikace   Týmová cvičení - stres a antistres a jeho zvládání   Mocenské klima na pracovišti   Formální a neformální vůdce   Sociální pozice   Řešení problému ve skupinách   Transakční analýza a její uplatněni v komunikaci   Zásady asertivní komunikace   Kooperace a sociální dynamika skupiny   Prezentace manažerského pojetí řešení problému a jejich využití v řízení týmu   Akční plán - první kroky v praxi   Zhodnocení a závěr kurzu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vz...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS Excel - manažerské nástroje

2018-11-21 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Tento kurz je určen účetním, ekonomům a dalším zájemcům, kteří se chtějí naučit efektivněji využívat pro své potřeby tabulkový procesor. Je součástí bloku tří jednodenních kurzů, kam dále patří MS Excel - pokročilé výpočty a funkce a MS Excel - práce s databází a kontingenční tabulky.Uvedený kurz doplňuje cyklus třídenních jednodenních kurzů MS Excel pro ekonomy a manažery: MS Excel – pokročilé výpočty a funkce   MS Excel – práce s databázemi a kontingenční tabulky   MS Excel – manažerské nástroje   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Finanční funkce – komplexní shrnutí v příkladech   Základní statistické funkce   Propojení dat v rámci programů MS Office – specielně Word / Excel   Ochrana zápisu dat do buněk a sdílení souborů   Ochrana dat proti nechtěným přepisům a zálohování   Hledání řešení (zpětný výpočet proměnných)   Podmíněné formátování tabulek – rozšíření o praktické příklady   Ověřování vstupních dat na zápis hodnot nebo funkce   Scénáře   Práce s formulářovými prvky   Makra a jejich využití   Další možnosti programu Excel včetně komunikace s jinými aplikacemi   Diskuse a dotazy   Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek, Dr. Alexandr Perutka a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-excel-manazerske-nastroje/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-excel-manazerske-nastroje.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Automatizace práce v MS Excel pomocí maker

2018-11-21 - Naučíte se zaznamenávat své postupy v Excelu a zamezíte tak provádění posloupností několika operací stále dokola. Např. pokud zpracováváte stejné druhy dat stejným způsobem, lze po absolvování tohoto kurzu vše provést kliknuním na jedno jediné tlačítko, popř. stiskem jedné klávesové zkratky a ušetřit tak významně čas strávený nad zpracováváním dat. * Automatizace práce v MS Excel pomocí maker Zopakování základních pojmů MS Excel nutných pro tvorbu maker • problematika maker v MS Excel • zabezpečení maker • ukládání sešitů s makry • relativní a absolutní záznam makra • vlastní klávesová zkratka přiřazená k makru • makro pod ikonou v panelu nástrojů • tvorba jednoduchých maker s pomocí záznamníku • tvorba vlastních funkcí pro MS Excel • přiřazení akcí tlačítkům a formulářovým prvkům • práce ve VBA (Visual Basic for Application) • úprava kódu nahraného makra • práce v modulech • procedury Sub • psaní vlastních programů ve VBA • funkce MsgBox a InputBox • deklarace proměnných • použití podmínek If – Else • použití cyklů For Each, For-Next, Do-Loop • ošetření chyb v programu (On Error GoTo...) • tvorba vlastních funkcí (Function) • tvorba vlastních formulářů s aktivními prvky....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Jak se vyhnout nejčastějším chybám při uzavírání a realizaci smluv v obchodní praxi

2018-11-21 - Seminář seznámí účastníky s nejčastějšími chybami a nedostatky při uzavírání a realizaci smluv (předání, reklamace vad, uplatnění smluvních sankcí atd.) a navazující rozhodovací praxí soudů. Posluchači získají aktuální poznatky o zkušenostech z praxe při uzavírání a realizaci zejména kupních a smluv o dílo a obdrží detailní návod na co se v klíčových ustanoveních smluv zaměřit a jak vhodně upravit vzájemná práva a povinnosti a rozložit rizika mezi obě smluvní strany. Posluchači obdrží doporučení z obchodní praxe ke vhodným postupům při plnění vzájemných povinností ze smluv a zajištění dodržení povinností vyplývajících ze smluv. * • nejčastější chyby a nedostatky, • kdo je oprávněn za podnikatele smlouvu uzavřít, jaké normy jsou přísné a od kterých se lze odchýlit, význam překvapivých ujednání ve smlouvě • předsmluvní odpovědnost, • předkupní právo a jeho změny po novele občanského zákoníku, • postup při uzavírání smlouvy, forma smlouvy a její změny • smlouva o smlouvě budoucí • výklad klíčových ustanovení kupní smlouvy a smlouvy o dílo a vzájemné odlišnosti, • omezení obsahu smluv – ochrana slabší strany, • změna závazků: změna obsahu smlouvy, změna dlužníka, věřitele, • formulářové smlouvy, obchodní podmínky (a jejich konflikt), rámcové smlouvy, • povinnosti smluvních stran a následky jejich porušení – kontraktační doporučení, • předání a převzetí věci, přechod nebezpečí škody na věci – specifikace možných případů u obou smluvních stran a jejich variantní řešení, • nabytí vlastnictví a vedlejší ujednání, • přechod dluhů a přistoupení k dluhům, • zajištění a utvrzení dluhu, smluvní pokuty, • jak reklamovat a uplatnit práva z odpovědnosti za vady, • jak nastavit ukončení smlouvy v případě porušení povinností (výpověď, odstoupení), • výhody a úskalí rozhodčích doložek ve smlouvách, registr smluv. Diskuze a dotazy....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Excelentní paměť není pouhou iluzí

2018-11-21 - Vyzkoušíte si zajímavé techniky práce s vlastní pamětí. Zjistíte, jak několikanásobně zrychlit práci s informacemi, rozvinete svoji hravost a tím i svoji výkonnost bez zbytečného stresu. Natrénujete techniky zapamatování informací, rozvinete schopnost bleskových asociací. Odnesete si systém speciálních cvičení, která komplexně rozvíjejí schopnosti mozku. * Excelentní paměť není pouhou iluzí • co nám rodiče ani učitelé neřekli o soustředění a učení, • zázrak mezi ušima – náš mozek, jeho možnosti a fungování paměti, • boření mýtů – bývá paměť opravdu špatná, nebo je jen špatně trénovaná? • co s námi dělá paměť "na 24" hodin, • práce s čísly – z abstraktna na konkétno, • LOCI – praktický nácvik a využití antické metody, • master systém, • praktický nácvik špičkových technik pro rozvoj mozku a paměti, • trénink dlouhodobé paměti – práce s fantazií, zástupné symboly a další užitečné techniky rozvoje paměti, • úvod do rozloženého zkoušení ve vztahu k paměti....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Nástup nového zaměstnance do firmy z pohledu personalisty

2018-11-21 - Dozvíte se, jak by měla probíhat komunikace personalisty, přímého nadřízeného a nového zaměstnance ještě před nástupem. Odnesete si podrobný návod, co vše je třeba zajistit při nástupu nového zaměstnance, jaké dokumenty jsou součástí jeho osobní složky. Získáte informace, jak předejít případným dohadům z neinformovanosti v oblasti BOZP, PO a hygieny práce. Budete umět seznámit nového zaměstnance s prvotním školením při nástupu. * Nástup nového zaměstnance do firmy z pohledu personalisty • období před nástupem nového zaměstnance z pohledu personalisty, • příprava dokumentace: povinné i nepovinné dokumenty, • obsah osobní složky zaměstnance, • OOPP, popisy činností, • první den ve firmě – vstupní dokumentace, zajištění vstupních školení, • nastavení adaptace na základě priorit výkonu činností, • role mentora v prvních týdnech po nástupu, • dokumentace – hodnocení práce nového zaměstnance + hodnocení práce mentora, Ukázky z personalistické praxe po celou dobu semináře....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 483 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7| ... >> poslední (33)




[?]
 
Novinky & Aktuality

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde