Rekvalifikační účetní kurzy
ekonomie pro manazery
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Controlling, finační řízení, manažerské účetnictví

Celkem nalezeno - 521 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7| ... >> poslední (35)






ÚPRAVA PÍSEMNOSTÍ PODLE NORMY ČSN 01 6910 – ZMĚNY A NOVINKY ROKU 2014 (záznam DVD)

2018-08-28 - Neuvedeno * Úvod – norma ČSN, proč a jak • přehled změn • jednotlivé změny tematicky + příklady • časté dotazy a připomínky • kam dál – související dokumenty....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



VEDENÍ MZDOVÉ AGENDY PRO ZAČÍNAJÍCÍ (záznam DVD)

2018-08-28 - Neuvedeno * • Druhy pracovněprávních vztahů a dopad zúčtování těchto vztahů do mzdových nákladů – odvod zdravotního a sociálního pojištění – pracovní poměr a dohody konané mimo pracovní poměr – mzdové formy odměňování. • Minimální mzda – zaručená mzda a její nejnižší úrovně. • Mzdové příplatky ze ZP a nad ZP. • Přesčasová práce a náhradní volno, pracovní pohotovost, překážky v práci. • Hlášení a výpočty zdravotního a sociálního pojištění – povinnosti mzdové účetní. • Daň ze závislé činnosti – postupy při výpočtu odvodu daně, slevy na dani, daňové zvýhodnění a další související s danou oblastí. • Průměrný výdělek – co vše spadá do průměrného výdělku. • Dovolená – krácení, zůstatky, převod dovolené, přepočet dovolené při přechodu na jiný režim práce – rovnoměrný a nerovnoměrný režim pracovních směn. • Neplacené volno, překážky v práci z pohledu zaměstnavatele a zaměstnance, neomluvená absence – dopad do zúčtování. • Jak postupovat při výpočtu náhrady při prvních 14 dnech dočasné pracovní neschopnosti. • Srážky ze mzdy a jejich provádění. • Potvrzení o zaměstnání a další související doklady, které je organizace povinna vystavovat zaměstnanci – termíny. • Zákonné pojištění. • Zaměstnávání ZPS – jak postupovat v dané oblasti – plnění ZPS za kalendářní rok. • Povinnosti mzdové účetní při roční uzávěrce – termíny, hlášení. • Praktické příklady....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Pracovní právo pro mzdové účetní v roce 2015 (záznam on-line)

2018-08-28 - Neuvedeno * Uplatnění nového občanského zákoníku • otázky v souvislosti s nástupem do zaměstnání • povinnosti mzdové účetní ke státním orgánům při vzniku a skončení pracovního poměru • pracovní smlouva a její náležitosti • pracovní poměr na dobu určitou • dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr vybrané problémové okruhy z oblasti skončení pracovního poměru a pracovní doby se zaměřením na rozhodovací praxi soudů • odstupné ve vztahu k nezaměstnanosti, odchodné a odbytné • mzdové otázky, nová právní úprava srážek ze mzdy podle NOZ • pracovní doba • kontrola léčebného režimu zaměstnavatelem, zkušenosti • dovolená na zotavenou obecně, v nerovnoměrném rozvrhu a v kratší pracovní době, výpočet, krácení • mateřská dovolená, její návaznost na dovolenou na zotavenou, rodičovský příspěvek, návrat na pracoviště v průběhu nebo po rodičovské dovolené • zaměstnávání cizinců • zaměstnávání osob se zdravotním postižením....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



VEDENÍ OSOBNÍ AGENDY ZAMĚSTNANCŮ (záznam DVD)

2018-08-28 - Neuvedeno * ÚVOD DO PROBLEMATIKY: Historická úprava pracovněprávních vztahů v ČR • aktuální stav právní úpravy v roce 2015 • všeobecná ustanovení zákoníku práce – smluvní volnost, závislá práce, účastníci pracovněprávních vztahů, zastupování, základní zásady, odbory, rovné zacházení, diskriminace. ZÁKLADNÍ PRÁVNÍ VYMEZENÍ PROBLEMATIKY – PRÁVNÍ PŘEDPISY UPRAVUJÍCÍ OSOBNÍ EVIDENCI: Ochrana osobních údajů v českém pracovním právu • problematika práva na ochranu osobních údajů • osobní údaje zaměstnance • citlivé údaje zaměstnance • zaměstnavatel – správce osobních a citlivých údajů • základní složky osobní evidence • vymezení obsahu osobního spisu • jednotlivé fáze, kdy lze danou informaci od zaměstnance legálně získat. JAKÉ INFORMACE A KDY MŮŽE/MUSÍ ZAMĚSTNAVATEL OD ZAMĚSTNANCE ZÍSKAT: Zákonem zakázané druhy informací, které nesmí zaměstnavatel získávat • zákonem povolené výjimky • osobní údaje v dokumentech osobní evidence • mzdové listy • identifikace zaměstnance • problematika utajení výše mzdy zaměstnance. VZOROVÝ OBSAHO OSOBNÍHO SPISU: Jednotlivé dokumenty a jejich dovolený obsah • skončení pracovního poměru a osobní spis zaměstnance....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Zákoník práce – pracovní doba a její rozvržení z pohledu praxe ve firmách (záznam on-line)

2018-08-28 - Neuvedeno * • zákonný rámec pracovní doby a doby odpočinku, • pracovní doba a doba odpočinku – nové koncepce pracovní doby, rovnoměrné a nerovnoměrné rozvržení pracovní doby, problematika vyrovnávacího období, kratší pracovní doba, maximální délka směny, rozvrh týdenní pracovní doby, pružné rozvržení pracovní doby, konto pracovní doby, přestávky v práci, nepřetržitý odpočinek v týdnu, práce přesčas, noční práce, práce v sobotu, neděli a ve svátek, pracovní pohotovost, evidence pracovní doby, • překážky v práci na straně zaměstnance – nemoc, návštěva lékaře v pracovní době ve vazbě na rozvržení pracovní doby, • dovolená ve vazbě na rozvržení pracovní doby....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Vedení mzdové agendy pro zkušené (záznam on-line)

2018-08-28 - Neuvedeno * • Dovolená v praxi – nárok a čerpání dovolené u zaměstnanců a důraz bude kladen na dovolenou u matek mezi MD a RD – jak mohu matce krátit dovolenou a kdy, přepočet dovolené pro zkrácený úvazek, změnu pracovního rozvrhu aj. – uvedení konkrétních příkladů a výpočtů, • vedení mzdové agendy u matek při MD a RD, • příjem u matky po dobu MD a RD, • průměrný a pravděpodobný výdělek v praxi a jeho úskalí - stanovení pravděpodobného výdělku – například u matek po RD a ostatních zaměstnanců po dlouhodobých překážkách v práci, • srážky ze mzdy a dopad změn k 1. 9. 2015 v OSŘ – konkrétní příklady, • změny v ZP od 1. 10. 2015....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Sestavení výkazu Cash flow (záznam on-line)

2018-08-28 - Neuvedeno * • východiska výkazu, • metody sestavování výkazu, • peněžní ekvivalenty, • nepeněžní operace a jejich vliv na sestavovaný výkaz, • přehled standardních i méně obvyklých kroků při sestavování výkazu, • vazba výkazu s populárního ukazatele EBITDA, • jednoduchá analýza výkazu....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



ZVLÁDÁNÍ NÁTLAKOVÝCH TAKTIK, EMOCÍ A MANIPULACE při vyjednávání - 2denní

2018-08-29 - Určeno pro ty, které zajímá, jak při jednání s druhými zvládnout negativní emoce, jak si poradit ve chvíli, kdy na Vás někdo uplatňuje falešné argumenty, manipulaci či nátlakové taktiky. Obsahově navazuje na základní seminář o vyjednávání a rozšiřuje jej o speciální postupy a techniky, které uplatníte, když jednání neprobíhá férovým způsobem. Obsah: * K čemu jsou dobré emoce – emoční inteligence v jednání s druhými – jste emočně inteligentní? * Jak lze zvládat emoce sebe i druhých * Principy Nenásilné komunikace (NVC) a jak je prakticky využít, když je jednání emočně vypjaté * Trénink empatického naslouchání * Jak se bránit nepříjemným poznámkám a útokům * Jak čelit manipulaci a citovému vydírání – techniky, které lze použít v pracovním i osobním životě * Nátlakové taktiky a triky – jak je rozpoznat a bránit se jim * Falešné argumenty a odpovědi na ně Metody výuky: Moderovaná diskuze, modelové situace, videotrénink. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Info webinář Controllingové vzdělávání ...

2018-08-29 - Popis Rádi byste dále rozvíjeli své kompetence v oblasti controllingu a ještě jste se nerozhodli jakou formu zvolit? Abychom Vám pomohli lépe se zorientovat v nabídce controllingového vzdělávání, připravili jsme pro Vás informační webinář k našim controllingovým cyklům, kde se dozvíte vše, co pro své rozhodnutí o dalším vzdělávání potřebujete. Informační webinář se bude věnovat komplexnímu controllingovému vzdělávání, které našim klientům poskytujeme již více než 20 let. Tedy vzdělávacím cyklům Finanční controller a Diplomovaný controller. Naše cykly ale nezůstávají beze změn. Pravidelně revidujeme jejich strukturu a obsah tak, aby odrážely vývoj a nové trendy v oblasti strategického a operativního řízení podniku. Cíl však zůstává stejný: poskytnout komplexní přehled o tradičních i moderních pokročilých metodách controllingu vše ilustrovat ukázkami z praxe úspěšných podniků umožnit sdílení zkušeností úspěšných manažerů (lektorů seminářů) a ostatních účastníků Informační webinář se bude věnovat komplexnímu controllingovému vzdělávání, které našim klientům poskytujeme již více než 20 let. Tedy vzdělávacím cyklům Finanční controller a Diplomovaný controller. Jak cykly konrétně vypadají? To ukážeme na webináři. Projektová manažerka cyklů seznámí účastníky s organizačními záležitostmi, formou zakončení cyklů, dalšími bonusy a podporou při složení závěrečných zkoušek. Garant cyklů Tomáš Nekvapil představí koncepci našeho controllingového vzdělávání, přiblíží obsahy jednotlivých modulů a cíle tohoto vzdělávání. Účastníci zapojení do webináře, mohou v jeho průběhu online posílat své dotazy, které budou v druhé části zodpovězeny. ...
Controller Institut - Podrobnosti o kurzu



MS EXCEL 2007/2010 pro manažery a ekonomy - 2denní letní seminář

2018-08-29 - Určeno pro vedoucí pracovníky a manažery, účetní, ekonomy, ale také všechny, kteří se chtějí seznámit s pokročilými a méně používanými speciálními nástroji programu MS Excel. Obsah: * Sjednocení znalostí * Pokročilá práce s listy, trojrozměrné tabulky a funkce * Pokročilé funkce (finanční, datumové, statistické, databázové, vyhledávací, textové, informační, matematické) * Závislosti vzorců * Scénáře * Hledání řešení/Řešitel * Tabulky citlivostní analýzy * Databázové nástroje (Souhrny, Skupiny, Kontingenční tabulka a graf) * Externí zdroje dat (MS Access, MS Query, WWW) * Úvod do tvorby a využití maker Předpoklady: Bezpečná orientace v operačním systému MS Windows, znalosti na úrovni základního kurzu MS Excel (tvorba a formátování tabulek a jejich částí, základní matematické operace, základní funkce, grafy, třídění a filtrování dat). Poznámka: Účastníci budou pracovat v prostředí MS Windows XP/7 a MS Office 2007/2010. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



PERSONÁLNÍ CONTROLLING - výkony a náklady na zaměstnance - letní seminář

2018-08-29 - Určeno pro manažery a majitele firem, personální manažery a specialisty HR. Cíl: * Porozumět, jak personální controlling funguje a seznámit se s nástroji, které poskytuje * Využít „HR/personální controlling“ nebo „Controlling výkonů a nákladů na zaměstnance“ ve své firmě * Umět si zvolit nástroje personálního controllingu a vědět, jak je lze stanovit a vyhodnotit Obsah: * Controllingový přístup v oblasti řízení lidských zdrojů * Efektivní řízení nákladů spojených s personálními činnostmi * Stanovení přínosu personální práce a personálních útvarů k zajištění celopodnikových cílů * Klíčové ukazatele dopadu řízení zaměstnanců na finanční výsledky firmy * Výnosy a celkové náklady na jednoho pracovníka * Zisk před zdaněním na jednoho pracovníka * Ekonomická přidaná hodnota na jednoho pracovníka * Poměr celkových nákladů na odměňování k výnosům a k celkovým nákladům * Návratnost investic do lidského kapitálu (HC ROI) * Ukazatele produktivity, úrovně loajality a angažovanosti pracovníků * Průměrné náklady na odměňování * Mzdové náklady na jednoho pracovníka * Náklady na odměňování na jednoho pracovníka * Náklady na zaměstnanecké výhody na jednoho pracovníka * Poměr nákladů na zaměstnanecké výhody ke mzdovým nákladům * Variabilní složka jako část mzdových nákladů * Výkonnostní složka jako část mzdových nákladů * Časové příplatky jako část mzdových nákladů * Náklady na interní a externí vzdělávání na jednoho pracovníka * Náklady na vzdělávání a rozvoj ke mzdovým nákladům * Provozní indikátory efektivity HR služeb (personální oblasti) * Náklady personálního oddělení k celkovým nákladům a na jednoho pracovníka * Náklady na obsazení pracovní pozice * Náklady na nábor zaměstnanců Metody výuky: Řešení praktických problémů týkajících se personálního controllingu, diskuze, výměna zkušeností. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



7 nejobtížnějších situací manažera - Řešení s nadhledem a rozmyslem

2018-08-29 - Získáte potřebnou sebedůvěru a zlepšete své manažerské dovednosti Naučte se řešit obtížné manažerské situace, aniž byste museli slevit ze svých cílů, ale naopak se jim více přiblížit. Přinášíme Vám rozbor nejčastějších situací, ve kterých se jako exponovaní manažeři ocitáte. Vytvořte si přirozené návyky a proměňte i nepříjemné situace v nástroje růstu svého i celého pracovního týmu. Kurz je určen: Manažeři, kteří chtějí lépe rozvíjet své manažerské dovednosti   Manažeři, kteří se dostávají do obtížných situací a chtějí vědět, jak jim účinně předcházet    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: Zdokonalíte se v řešení situací, které pro Vás nejsou snadné   Intenzivně zapracujete na rozvoji svých manažerských dovedností   Prodiskutujete Vaše obtížné situace a poznáte názor kolegů i odborníka     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Seminář - Šťastní zaměstnanci neodcházejí

2018-08-29 - Obsah semináře:  Spouštěče fluktuace   Role HR a vedoucích v jednotlivých fázích životního cyklu zaměstnance   Faktory spokojenosti zaměstnance:praktické ukázky metodik ke zlepšování náboru, adaptace, pracovních podmínek a vedení lidí   Podvečerní posezení - inspirujeme se navzájem       ...
DMC management consulting - Podrobnosti o kurzu



Řízení týmu na dálku

2018-08-30 - Manažeři dnešní doby v globálním světě musí umět řídit týmy složené z lidí, kteří se nachází v odlišných koutech světa nebo pocházejí z různých zemí. Díky tomuto kurzu se naučíte vést mezinárodní týmy na dálku s ohledem na kulturní odlišnosti a pracovní prostředí, ve kterém společně komunikujete. Poznáte zásadní rozdíly mezi kulturami a zjistíte jak jim přizpůsobit svůj styl vedení. Uvědomíte si, co vše musíte znát o zemí odkud pocházejí vaši podřízení, či obchodní partneři. Naučíte se pružně reagovat na změny v týmu a jejich efektivní vyřešení, posílíte svou schopnost řídit mezinárodní týmy a projekty v zahraničí, vyhnete se zbytečným chybám i společenským faux-pas při řízení mezinárodních týmů, získáte praktická doporučení pro vlastní praxi. * Manažeři dnešní doby v globálním světě musí umět řídit týmy složené z lidí, kteří se nachází v odlišných koutech světa nebo pocházejí z různých zemí. Díky tomuto kurzu se naučíte vést mezinárodní týmy na dálku s ohledem na kulturní odlišnosti a pracovní prostředí, ve kterém společně komunikujete. Poznáte zásadní rozdíly mezi kulturami a zjistíte jak jim přizpůsobit svůj styl vedení. Uvědomíte si, co vše musíte znát o zemí odkud pocházejí vaši podřízení, či obchodní partneři. Naučíte se pružně reagovat na změny v týmu a jejich efektivní vyřešení, posílíte svou schopnost řídit mezinárodní týmy a projekty v zahraničí, vyhnete se zbytečným chybám i společenským faux-pas při řízení mezinárodních týmů, získáte praktická doporučení pro vlastní praxi. E-Leader   E-Leader   Kulturní odlišnosti – verbální i neverbální signály z pohledu různých kultur   Vliv kultury na jednání   Virtuální tým   Základní pravidla pro práci s virtuálním týmem   Interkulturní spolupráce na dálku   E-leadership:   Týmové dohody ke spolupráci a komunikaci na dálku   Příklady z praxe, modelové situace   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Vedení porad

2018-08-30 - Porady patří do životů většiny z nás. Chtěli byste dosáhnout větší efektivity a vést svůj tým či skupinu k rychlému řešení problému nebo potřebujete přesvědčit kolegy, aby ze sebe vydali to nejlepší? Přijďte si za námi osvojit dovednosti pro efektivní vedení porad, umění překonávat zaběhnuté způsoby myšlení, umění vyprodukovat nové přístupy k problémům, sledovat tok nápadů a myšlenek. Přesvědčíme vás o tom, že porady nemusí znamenat ztracený čas, ale mohou Vás posunout tam, kam potřebujete. * Porady patří do životů většiny z nás. Chtěli byste dosáhnout větší efektivity a vést svůj tým či skupinu k rychlému řešení problému nebo potřebujete přesvědčit kolegy, aby ze sebe vydali to nejlepší? Přijďte si za námi osvojit dovednosti pro efektivní vedení porad, umění překonávat zaběhnuté způsoby myšlení, umění vyprodukovat nové přístupy k problémům, sledovat tok nápadů a myšlenek. Přesvědčíme vás o tom, že porady nemusí znamenat ztracený čas, ale mohou Vás posunout tam, kam potřebujete. Analýza současného způsobu vedení porad   Analýza současného způsobu vedení porad   Význam efektivních porad   Různé typy porad a použití v praxi   Efektivní a neefektivní techniky vedení porad   Praktické metody a techniky kreativního řešení problému v týmu   Zásady přípravy metody   Vedení porady   Facilitační dovednosti   Trénink facilitace a vedení porad   Modelové situace   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 521 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7| ... >> poslední (35)



 
Novinky & Aktuality

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

Mzdy
mzdy | 2018-06-29 

Modul Mzdy
mzdy | 2018-06-22 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde