Rekvalifikační účetní kurzy
ekonomie pro manazery
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Controlling, finační řízení, manažerské účetnictví

Celkem nalezeno - 679 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7| ... >> poslední (46)






Data Protection Manager (DPM)

2018-02-27 - Kurz je určen pro síťové administrátory, pracující s produkty rodiny Microsoft, a seznamuje je s s možnostmi využití Data Protection Manageru (DPM) pro systémové zálohování, ochranu a obnovu. Účastníci se naučí nasadit a nakonfigurovat DPM, proberou možnosti zálohování všech důležitých služeb, jako je například Exchange či SQL, ukáží si obnovu dat ze zálohy a řešení případných potíží. * Obecné principy zálohování Kam zálohovat - DPM Disk PoolDPM Tape Library Nasazení DPM - plánování - nasazení - základní konfigurace Možnosti zálohování DPM - Data - Virtuální servery - Exchange - SQL - SharePoint - Bare Metal Recovery Sekundární záloha Obnovování dat Údržba DPM, troubleshooting ...
PC-DIR Real, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Pracovní doba, její rozvržení a pravidla s důrazem na formu nerovnoměrného rozvržení pracovní doby v roce 2018 z pohledu praxe ve firmách

2018-02-27 - Na semináři si osvojíte postupy při rozvrhování pracovní doby. Podrobně bude rozebrána problematika nerovnoměrného rozvržení pracovní doby z pohledu zákoníku práce a skutečné praxe ve firmách. Naučíte se řešit hlavní praktické problémy spojené s rozvrhem pracovní doby. Důraz bude kladen i na novelizovaná ustanovení zákoníku práce týkající se pracovní doby a jejího rozvrhování. * Zákonný rámec pracovní doby a doby odpočinku. PRACOVNÍ DOBA A DOBA ODPOČINKU: Nové koncepce pracovní doby • rovnoměrné a nerovnoměrné rozvržení pracovní doby • problematika vyrovnávacího období • kratší pracovní doba • maximální délka směny • rozvrh týdenní pracovní doby • pružné rozvržení pracovní doby • konto pracovní doby • přestávky v práci • nepřetržitý odpočinek v týdnu • práce přesčas • noční práce • práce v sobotu, v neděli a ve svátek • pracovní pohotovost • evidence pracovní doby. PŘEKÁŽKY V PRÁCI NA STRANĚ ZAMĚSTNANCE: Nemoc • návštěva lékaře v pracovní době ve vazbě na rozvržení pracovní doby. DOVOLENÁ: Ve vazbě na rozvržení pracovní doby. PRAKTICKÁ ČÁST: Modelové sestavení měsíčního nerovnoměrného rozvržení pracovní doby....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Jak připravovat, organizovat a vyhodnotit jazykové vzdělávání zaměstnanců

2018-02-27 - Seminář vás seznámí s hlavními předpoklady, které podpoří účinnost firemního jazykového vzdělávání. Dozvíte se, jaké se mohou vyskytnout nedostatky při řízení jazykového vzdělávání i jaké se stávají chyby při realizaci a kontrole výsledků jazykových kurzů. * Jak připravovat, organizovat a vyhodnotit jazykové vzdělávání zaměstnanců • nejčastější příčiny nízké efektivnosti jazykového vzdělávání a jak se jich zbavit, • stanovení cílů jazykového vzdělávání, • metody jazykového vzdělávání a jejich úspěšnost, • motivace zaměstnanců k jazykovému vzdělávání a její nástroje, • kontrola výsledků jazykového vzdělávání, • šest pravidel jak zvýšit účinnost jazykového vzdělávání, • nejčastější praktické otázky jazykového vzdělávání, • diskuze, sdílení zkušeností z praxe....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Finanční analýza - krok po kroku až k souhrnným analýzám

2018-02-27 - Přijďte se seznámit s metodami finanční analýzy jakožto pomocnými nástroji pro odhalení slabých a silných stránek společnosti. Poskytneme Vám ucelený pohled na průběžné vyhodnocování finančního zdraví firmy, na interpretaci výsledků finanční analýzy. Naučíte se řízení nákladů, vyhodnocovat vztah nákladů, tržeb a zisku, jak a kde nacházet volné finanční zdroje a mnoho dalšího. Součástí školení jsou i praktická procvičení. * Přijďte se seznámit s metodami finanční analýzy jakožto pomocnými nástroji pro odhalení slabých a silných stránek společnosti. Poskytneme Vám ucelený pohled na průběžné vyhodnocování finančního zdraví firmy, na interpretaci výsledků finanční analýzy. Naučíte se řízení nákladů, vyhodnocovat vztah nákladů, tržeb a zisku, jak a kde nacházet volné finanční zdroje a mnoho dalšího. Součástí školení jsou i praktická procvičení. Základní termíny finanční analýzy   Základní termíny finanční analýzy   Metody finanční analýzy   Rozdílové ukazatele likvidity   Ukazatele na bázi přidané hodnoty (MVA, EVA)   Poměrové ukazatele a jejich význam   Ukazatele likvidity (liquidity ratios)   Ukazatele aktivity (asset utilization ratios)   Ukazatele zadluženosti (debt ratio)   Soustavy poměrových ukazatelů - bonitní modely   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Správa pohledávek in house ... Cash is King aneb Jen zaplacený obchod je dokončený obchod

2018-02-27 - Popis Seminářem otvíráme sezónu kurzů a školení jaro 2018. Využijte příležitost a přijďte za speciální cenu 6 050 Kč bez DPH (sleva 50 % z běžné ceny). Popis: Seminář je zaměřen nejen na vše, co se týká pohledávek, kdy životní cyklus pohledávky začíná ještě před uzavřením obchodu kreditním posouzením potencionálního zákazníka, pokračuje správou aktivních pohledávek a končí buď zaplacením nebo případným vymáháním pohledávky. Součástí semináře jsou samozřejmě i možnosti externích vymáhání pohledávek, stěžejní však bude zejména vlastní správa pohledávek a kroky, které lze uskutečnit bez použití subdodavatelů. Přínos pro účastníky: Účastník semináře se v jeho průběhu seznámí s možnostmi jak nastavit kritéria pro prodej na splatnost, jak se starat o pohledávky v průběhu jejich splatnosti a jaké jsou základní postupy při vymáhání pohledávek. Po absolvování semináře by účastník měl být schopen zrevidovat stávající směrnice ohledně správy pohledávek ve společnosti, případně vytvořit nová pravidla a nové směrnice v této oblasti tak, aby byl zachován obchodní potenciál a zároveň bylo limitováno riziko plynoucí z nezaplacených dodávek. Obecný přehled o platební morálce v ČR a okolních státech Nastavení kritérií při rozhodování poskytnutí dodavatelského úvěru Možnosti zajištění pohledávek Péče o pohledávku v průběhu doby splatnosti Neuhrazené pohledávky a možnosti vymáhání Change management – kdo je zodpovědný za pohledávku Nastavení výkonnostních ukazatelů v oblasti pohledávek ...
Controller Institut - Podrobnosti o kurzu



10 kroků k posílení suverenity v obchodu - trénink okamžitě aplikovatelných metod

2018-02-27 - Buďte těmi, kteří udávají směr obchodního jednání a vyhrávají Zlepšete své vyjednávací schopnosti, buďte přesvědčiví, připravujte se správně na obchodní jednání a argumentujte adekvátně. Zkušený obchodník s vámi projde cestu deseti klíčových kroků k posílení suverenity uplatnitelných v denní obchodní praxi. Naučíte se na svou práci nahlížet z několika zorných úhlů a díky tomu budete úspěšnější a přesvědčivější! Kurz je určen: sales manažeři   zkušení obchodníci    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: naučíte se odhalit styl vyjednávání obchodního partnera a flexibilně na něj reagovat   posílíte schopnost hledání vhodných alternativ, abyste vyšli vstříc i nejnáročnějšímu klientovi   rozvinete schopnost empatie, vcítění se do potřeb a rozpoznání prodejních signálů zákazníka   procvičíte si techniky pro jednání s komplikovanými partnery a zvládání námitek     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Office management

2018-02-27 -   Cílem programu je zvýšit efektivitu práce díky správnému stanovení priorit a efektivnímu plánování. Účastníci si osvojí triky a techniky pro organizaci času a práce. Modul dále zahrnuje informace jak správně organizovat pracovní prostor, jak profesionálně a v co nejrychlejším čase vyřešit úkoly v oblasti administrativy, jak komunikovat s dodavateli a co nezapomenout při řízení kalendáře nadřízených. Modul seznámí účastníky s problematikou oblasti office managementu a připraví je na to jak dané problémy profesionálně vyřešit. Analýza časových a organizačních ztrát   Jak na největší zloděje času (vč. zkrocení e-mailů)   Využití emocionální inteligence v řízení času   Pravidla řízení projektů   Stanovování priorit (organizace času vlastní a organizace času nadřízeného)   Prioritizace úkolů (ABCD analýza)   Organizace pracovního prostoru – 5S v kanceláři     ...
DMC management consulting - Podrobnosti o kurzu



Zásady budování týmů a vedení týmů

2018-02-28 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Určeno pro manažery, personalisty, vedoucí týmů a další řídící pracovníky.Cílem kurzu je osvojení si dovedností v oblasti komunikace, budování a vedení týmu, organizace práce, asertivním prosazování a umění motivovat, vést a přesvědčovat. Naučíte se rovněž řešit konflikty v týmu a využít různých přístupů k zaměstnancům na základě jejich temperamentu či zkušenostech.Celý výukový program je koncipován jako výcvikový kurz, v něž se střídá výklad lektora s praktickým výcvikem a případně s "role plays" s videozáznamem, skupinovým řešením cvičných příkladů a sebepoznávacích testů. Při výuce je využívána didaktická technika.Přínos kurzu pro účastníky: Praktické nástroje - nejen pro personalisty   Umění motivovat zaměstnance k vyššímu výkonu - jednoduše, bez zbytečného úsilí   Koučování a vedení svých podřízených   Efektivní delegování úkolů   Řešení konfliktů na pracovišti a budování pozitivní atmosféry v týmu   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Úvod a společné stanovení pravidel výcviku.   Budování týmu, spolupráce v týmu   Dovednosti a schopnosti a jejich uplatnění v týmové práci   Individuální dispozice a jejich uplatnění v týmové práci   Osobnostní typologie a její aplikace v týmu   Role a pozice v týmu   Prezentace jednotlivých týmů   Aplikované principy efektivní firemní komunikace   Týmová cvičení - stres a antistres a jeho zvládání   Mocenské klima na pracovišti   Formální a neformální vůdce   Sociální pozice   Řešení problému ve skupinách   Transakční analýza a její uplatněni v komunikaci   Zásady asertivní komunikace   Kooperace a sociální dynamika skupiny   Prezentace manažerského pojetí řešení problému a jejich využití v řízení týmu   Akční plán - první kroky v praxi   Zhodnocení a závěr kurzu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vz...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Zaměstnávání cizinců v ČR a vysílání pracovníků do zahraničí v praxi – pojistné a daňové souvislosti

2018-02-28 - Seminář přináší aktuální výklady koordinačních nařízení EU pro oblast sociálního zabezpečení (nařízení Rady EU č. 883/2004 a jeho prováděcí nařízení č. 987/2009 a jejich novelizace). Výklad je podáván odborníky pro oblast sociálního a zdravotního pojištění (ČSSZ, Kancelář zdravotního pojištění). Účastníci budou seznámeni se změnami v navazující právní úpravě sociálního zabezpečení a zdravotního pojištění týkající se zaměstnávání cizinců a vysílání pracovníků v České republice. Účastníci budou také seznámeni s aktuální daňovou problematikou týkající se zaměstnávání cizinců a vysílání pracovníků se zaměřením na novelizovaná ustanovení zákona o daních z příjmů pro rok 2018, výsledky koordinačních výborů a aktuální české i zahraniční judikatury. Závěr přednáškového bloku bude věnován vysílání pracovníků českými společnostmi do států EU, notifikačním povinnostem a hrozícím sankcím za jejich nesplnění. Přednáška bude doplněna případovými studiemi s uvedením konkrétních povinností * 9:00–9:30 • Úvod do problematiky – rozdělení cizinců podle předpisů, které se na ně vztahují • Mgr. Magdaléna Vyškovská • základní informace o cizincích a jejich dělení na občany EU, EHP, Švýcarska, jejich rodinné příslušníky a občany třetích států podle toho, jaké předpisy se na ně vztahují, • základní povinnosti zaměstnavatelů při zaměstnávání těchto cizinců. 9:30–11:00 • Sociální zabezpečení – výklad koordinačních nařízení a bilaterálních smluv, nemocenské pojištění cizinců • Tomáš Novotný • účast na nemocenském pojištění ve vztahu k zaměstnávání cizinců a vysílání pracovníků do zahraničí, • dopad koordinačních nařízení a mezinárodních smluv o sociálním zabezpečení na účast na sociálním pojištění a odvod pojistného, povinnosti zaměstnavatelů a zaměstnanců, • určení příslušných právních předpisů při souběžně vykonávané činnosti ve více členských státech po novele koordinačních nařízení, • některé problematické otázky při používání koordinačních nařízení, • dokládání příslušnosti k právním předpisům (formuláře používané v rámci EU), uplatnění nároku na peněžité dávky v nemoci (náhradu mzdy v nemoci) při pobytu v jiném státě, než je stát pojištění. 11:15–12:45 • Zdravotní pojištění • PhDr. Mgr. Adam Ander • cizinci ve vztahu k systému veřejného zdravotního pojištění v ČR – cizinci ze států EU, ze států mimo EU, • definice pojmu zaměstnanec a zaměstnavatel pro účely veřejného zdravotního pojištění, • režim bilaterálních smluv o sociálním zabezpečení (rozsah nároků na zdravotní péči občanů smluvních států a jejich rodinných příslušníků), • zdravotní pojištění (věcné dávky nemocenského pojištění) dle EU legislativy, • rozsah nároků na zdravotní péči (evropské formuláře používané zdravotními pojišťovnami v rámci EU, postup při žádosti o vystavení formuláře S1), • nároky na rozsah zdravotní péče nezaopatřených rodinných příslušníků, • rozsah nároků na zdravotní péči občanů 3. zemí a jejich rodinných příslušníků (nejednoznačný výklad přeshraničního prvku), • plánovaná zdravotní péče v zahraničí (Směrnice Evropského parlamentu a Rady č. 24/2011), • typy průkazů zdravotního pojištění. 12:45–13:30 • Polední přestávka 13:30–16:30 • Daňová problematika • Mgr. Magdaléna Vyškovská • zdanění příjmů ze závislé činnosti dle variant činnosti (vyslaní zaměstnanci do ČR, zaměstnanci českého subjektu, pronájem pracovní síly), • zdanění příjmů členů statutárních orgánů a společníků pracujících pro společnost v ČR, • specifika stanovení základu daně u daňových nerezidentů, • výpočet základu daně podle různých kategorií zaměstnanců, • důsledky některých forem zaměstnávání cizinců v ČR pro jejich zahraniční zaměstnavatele, • právní a daňové aspekty vysílání pracovníků do zahraničí (směrnice 96/71/ES, zejména minimální pracovněprávní podmínky včetně minimální mzdy, notifikační povinnosti při vyslání a sankce za jejich nesplnění), • zdanění příjmů vyslaných pracovníků...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Cash flow v teorii i praxi

2018-02-28 - Na semináři se seznámíte s podstatou cash flow a jeho místem v soustavě finančního řízení, s metodami zjišťování cash flow. Na praktickém příkladu si objasníte sestavení výkazu cash flow podle současné metodiky MF ČR, charakteristiku faktorů, které peněžní toky ovlivňují a které je třeba respektovat při řízení CF. Seznámíte se s odlišnostmi v pojetí cash flow podle mezinárodních účetních standardů (IAS/IFRS), s metodami a postupy používanými při strategickém a operativním plánování cash flow a s využitím údajů o cash flow při finanční analýze. * Podstata cash flow (CF) • význam CF pro finanční řízení • výkaz CF a ostatní účetní výkazy • teoretické základy výpočtu CF • praktický příklad výpočtu jednotlivých částí výkazu CF a jejich vypovídací schopnost • pojetí CF v IAS • ukazatelé finanční analýzy vycházející z CF • rozhodovací úlohy s využitím CF • způsoby sestavení plánu cash flow – operativní plánování CF • strategické plánování CF • příklady • plánování budoucích peněžních toků • čistá současná hodnota (NPV) a vnitřní výnosové procento (IRR). 1. den: 28. 2. 2018; 9:00–17:00 • Ing. Jana Kotěšovcová Řízení cash flow: Řízení likvidity společnosti, operativní a strategické plánování cash flow • způsoby a metody plánování cash flow • praktické příklady. Finanční analýza a CF: Metody finanční analýzy využívající CF • ukazatele vypočítávané z údajů o CF a jejich vypovídací schopnost a využití • praktické příklady. Provozní cash flow a jeho řízení: Management pohledávek, zásob a peněžní hotovosti jako nástroj řízení CF ve firmě • prognózování cash flow • extrapolační techniky (extrapolace cyklů) • praktický příklad. Strategické řízení cash flow: Využití CF při hodnocení ekonomické efektivnosti projektů a investičních rozhodnutí – plánování budoucích peněžních toků • doba návratnosti z CF • průměrná výnosnost • dynamické ukazatele hodnocení ekonomické efektivnosti: čistá současná hodnota (NPV) • vnitřní výnosové procento (IRR) • praktické příklady. 2. den: 1. 3. 2018; 9:00–17:00 • Ing. Dana Kubíčková, CSc. Podstata cash flow: Peněžní a hmotné toky • význam CF ve finančním řízení • vykazování CF • výkaz CF a jeho vazba na další účetní výkazy • struktura výkazu CF a její vypovídací schopnost. Metody zjišťování CF: Údaj CF a údaj zisku/ztráty • vlivy působící na CF • přímá a nepřímá metoda • údaj o CF a jeho vazba na finanční řízení • praktické příklady. Sestavení výkazu CF podle metodiky MF ČR: Zdroje dat pro sestavení výkazu CF a jejich využitelnost • metodika sestavení jednotlivých částí výkazu • příprava účetních dat • peněžní prostředky a peněžní ekvivalenty • odlišnosti v pojetí výkazu CF v IAS/IFRS. Praktický příklad sestavení výkazu CF a interpretace údajů o CF pro finanční řízení. Po skončení výuky test IES, oprava a vyhodnocení....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



MS Excel - manažerské nástroje

2018-02-28 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Tento kurz je určen účetním, ekonomům a dalším zájemcům, kteří se chtějí naučit efektivněji využívat pro své potřeby tabulkový procesor. Je součástí bloku tří jednodenních kurzů, kam dále patří MS Excel - pokročilé výpočty a funkce a MS Excel - práce s databází a kontingenční tabulky.Uvedený kurz doplňuje cyklus třídenních jednodenních kurzů MS Excel pro ekonomy a manažery: MS Excel – pokročilé výpočty a funkce   MS Excel – práce s databázemi a kontingenční tabulky   MS Excel – manažerské nástroje   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Finanční funkce – komplexní shrnutí v příkladech   Základní statistické funkce   Propojení dat v rámci programů MS Office – specielně Word / Excel   Ochrana zápisu dat do buněk a sdílení souborů   Ochrana dat proti nechtěným přepisům a zálohování   Hledání řešení (zpětný výpočet proměnných)   Podmíněné formátování tabulek – rozšíření o praktické příklady   Ověřování vstupních dat na zápis hodnot nebo funkce   Scénáře   Práce s formulářovými prvky   Makra a jejich využití   Další možnosti programu Excel včetně komunikace s jinými aplikacemi   Diskuse a dotazy   Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek, Dr. Alexandr Perutka a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-excel-manazerske-nastroje/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-excel-manazerske-nastroje.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Kde nejvíce chybujeme v pracovním právu – pro náročné (záznam on-line)

2018-02-28 - Neuvedeno * • ÚVOD (aktuální stav právní úpravy v roce 2015, všeobecná ustanovení zákoníku práce – smluvní volnost, závislá práce, účastníci pracovněprávních vztahů, zastupování, základní zásady, odbory, rovné zacházení, diskriminace) • POVINNOSTI ZAMĚSTNAVATELE PŘI VZNIKU, ZMĚNÁCH A SKONČENÍ PRACOVNÍHO POMĚRU A VE VZTAHU K ODBORŮM (postup před vznikem pracovního poměru, způsoby vzniku pracovního poměru, náležitosti pracovní smlouvy, zkušební doba, rozbor jednotlivých způsobů rozvázání pracovního poměru, porušení povinností zaměstnance jako důvod k rozvázání pracovního poměru, konkrétní příklady soudních rozhodnutí a jejich dopad do praxe) • DOHODY O PRACÍCH KONANÝCH MIMO PRACOVNÍ POMĚR (Dohoda o pracovní činnosti, dohoda o provedení práce – rozdíly s pracovním poměrem, možnosti, výhodnost, limity rozsahu práce) • PROBLEMATIKA ZÁSADY ROVNOSTI A NEDISKRIMINOVÁNÍ V PRACOVNĚ-PRAVNÍCH VZTAZÍCH (antidiskriminační zákon a pracovní právo) • ODPOVĚDI NA DOTAZY...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



FINANČNÍ KONTROLA A INTERNÍ AUDIT VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ (záznam DVD)

2018-02-28 - Neuvedeno * On-line kurz je zaměřen na výklad problematických oblastí a nejasností v činnosti kontroly, poskytuje příklady pro tvorbu pravidel a vnitřních předpisů o kontrole. 1. Podstata kontroly, její druhy a účel. 2. Povinnosti orgánů veřejné správy stanovené v zákoně o finanční kontrole a dalších předpisech – praktická aplikace a problémy. Zdůraznění poslední změny právních předpisů. 3. Vnitřní a veřejnosprávní kontrola, její změny po poslední novele zákona. 4. Kontrolní systém v obci, kraji, příspěvkové organizaci, státním orgánu. 5. Úloha kontrolních útvarů, útvaru interního auditu a výborů zastupitelstva. 6. Příklad dotazníku ke zhodnocení kontrolního systému. 7. Pravidla výkonu vnitřní kontroly a interního auditu. 8. Vnitřní předpisy o kontrole, dokumentace předběžné kontroly. 9. Omezení pro kontrolu a interní audit (utajované informace, citlivé osobní údaje aj.). 10. Možnost nebo povinnost oznamovat podezření na trestný čin. 11. Diskuze k právům a povinnostem kontroly. POZNÁMKA Obsah záznamu je platný k 12. 6. 2014. Dosud nedošlo k žádným změnám předpisů, téma je stále aktuální....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



PRACOVNÍ SMLOUVY A JAK NA NĚ Z POHLEDU PRAXE (záznam DVD)

2018-02-28 - Neuvedeno * Úvod do problematiky • vývoj pracovních smluv ve vazbě na postupné novelizace pracovního práva po roce 1989 • pracovní smlouva a nový občanský zákoník 2014 • postup před vznikem pracovního poměru – předsmluvní odpovědnost, příslib zaměstnání • zákonné náležitosti pracovní smlouvy – druh práce, místo výkonu práce, den vzniku pracovního poměru, zkušební doba • pracovní poměr na dobu určitou • další dispozitivní obsah pracovních smluv – dovolená, pracovní doba, odměňování, BOZP a PO, konkurenční doložka, výpovědní doba, stanovení práv a povinností zaměstnance, odstupné, dohoda o odpovědnosti, stanovení práce přesčas z pohledu její paušalizace a další • vše výše uvedené propojené s praktickými příklady a aktuálně platnou judikaturou....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



SKONČENÍ PRACOVNÍHO POMĚRU (záznam DVD)

2018-02-28 - Neuvedeno * Úvod do problematiky • zákonný rámec problematiky skončení pracovního poměru • obecné vymezení forem a podmínek pro skončení pracovního poměru (ze strany zaměstnance, ze strany zaměstnavatele) • zákonné podmínky po podání výpovědi (ze strany zaměstnance, ze strany zaměstnavatele) • praktické řešení výpovědí ze strany zaměstnavatele (rušení zaměstnavatele, přemístění zaměstnavatele, organizační změny, zdravotní důvody, ztráta zdravotní způsobilosti, nesplnění požadavků pro řádný výkon práce, neuspokojivé pracovní výsledky, neplnění povinností zaměstnance, porušení léčebného režimu) • neplatné rozvázání pracovního poměru z pohledu práva a platné judikatury – důsledky pro zaměstnance a zaměstnavatele • skončení pracovního poměru dohodou • zrušení ve zkušební době • doba určitá a skončení pracovního poměru • diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 679 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7| ... >> poslední (46)



  2002 - Connection refused