Rekvalifikační účetní kurzy
controlling finacni rizeni manazerske ucetnictvi
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Controlling, finační řízení, manažerské účetnictví

Celkem nalezeno - 412 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28| ... >> poslední (28)






Vylaďte svůj styl vedení lidí: zaměřeno na koučování

2019-06-13 - ů zaměstnanců. Přijďte si vyladit svůj manažerský styl. Naučíte se: Koučování jako jeden ze stylů vedení lidí Co je a není koučování V čem je koučování účinné Manažerské situace vhodné pro koučování (kdy a koho koučovat a kdy raději ne) Osobnost a dovednosti manažera kouče Jak vést koučovací rozhovor - teorie i praxe   Víte, co Vám to přinese? Dokážete rozlišit, kdy koučování použít, k čemu je dobré a bude se Vám lépe se svým odřízenými vycházet.     ...
AldEkon účetnictví - Podrobnosti o kurzu



Metody financování startupů

2019-06-14 - Seminář vás seznámí s problematikou vstupu investora do společnosti a obvyklými způsoby financování a porovnáním jednotlivých způsobů. Budou vám předestřena možná rizika související s jednotlivými způsoby. Na praktických příkladech bude prezentováno praktické využití akcií se zvláštními právy, kmenových listů a zvláštních podílů. * • obchodní korporace, • převod podílu, • převod akcií, • zápůjčka, • příplatek mimo základní kapitál v s.r.o., • zvýšení kapitálu v s.r.o., • zvýšení základního kapitálu v a.s., • příplatek mimo základní kapitál v a.s., • podíly a akcie se zvláštními právy, • prioritní akcie, • kmenové listy, • praktické využití jednotlivých cenných papírů a zvláštních podílů. Dotazy, diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Konto pracovní doby – praktický návod krok za krokem

2019-06-17 - Lektor vás na semináři postupně seznámí se základními a praktickými úkony, které je třeba pro nastavení funkčního konta pracovní doby u těch firem, které v důsledku sezónnosti, nárůstu či výkyvu zakázek potřebují využívat pracovní dobu zaměstnanců v pružnějším režimu dle aktuálních potřeb. * • princip konta pracovní doby, základní pojmy, • výhody zavedení do praxe, • změny oproti pravidelné pracovní době, • zákoník práce a související předpisy, • vnitřní předpis, kolektivní smlouva, nastavení SW, • vedení docházky a povinná dokumentace, • nastavení vyrovnávacích období, • vyúčtování konta pracovní doby. Případy z praxe, dotazy a diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Vyjednávání v obtížných situacích – nácvik vyjednávacích taktik

2019-06-18 - Na tomto semináři si prostřednictvím nácviků a řešení situací z praxe upevníte dovednosti při vedení vyjednávací komunikace – negociace. Prakticky si vyzkoušíte různé typy vyjednávacích taktik, poznáte a posílíte své silné stránky ve vyjednávání. * Vyjednávání v obtížných situacích – nácvik vyjednávacích taktik • případové studie podle připraveného scénáře, • praktický nácvik vyjednávacího procesu, • rozbor situace, příprava na vyjednávání, • průběh vyjednávání (metody a taktika), • nátlakové techniky, týmová vyjednávání, • jak rozeznat "slabé stránky protistrany", • efektivní metoda BATNA. Seminář je veden intenzivní interaktivní formou....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Finance a controlling pro nefinanční manažery (PRAHA) ... Prohloubení znalostí pro ty, kteří chtějí uspět

2019-06-18 - Popis Obchodní zručnost, kvalitní technologie nebo umění motivovat ostatní Vás mohou přivést do centra pozornosti, ale nezaručí Váš finanční úspěch. Majetek a znalosti stojí peníze a tak představují spíše závazek, chcete-li výzvu, k dosažení finančního efektu. Naučte se spojovat odborný a ekonomický aspekt svých rozhodnutí a dívat se na Váš podnik s nadhledem a ve správných souvislostech. S výkonem každé manažerské funkce téměř vždy souvisí potřeba ekonomicky myslet. Po absolvování semináře budete schopni: vidět za každým rozhodnutím ekonomické dopady (zisk, výši nepřímých nákladů závisejících na způsobu obsluhy zákazníka, ocenění rizika apod.), chápat chování určitých ekonomických veličin v závislosti na vlastních rozhodnutích (včetně těch budoucích) a včas o tom komunikovat s dalšími odpovědnými osobami, které jsou dotčeny. 1. den 9:00 - 12:30 Úspěch v podnikání – pohled manažerů vs. pohled účetních Zjištění Hospodářského výsledku – ukázka na obchodním případu Cash-to-cash cyklus 1. den 13:30 - 17:00 Účetnictví – k čemu slouží a jak funguje Ukazatele ziskovosti a jejich význam EBIT, EBITDA, hrubá marže, krycí příspěvek souvislosti s Cash Flow 2. den 9:00 - 12:30 Investice životní cyklus účetní a manažerské odpisy a jejich uplatnění Střediskový, procesní a projektový pohled na výkonnost 2. den 13:30 - 17:00 Rozpočty a kalkulace Strategické a operativní plánování budget forecast ...
Controller Institut - Podrobnosti o kurzu



Finanční analýza, její úloha a užití ve finančním a ekonomickém řízení firmy, podniku a businessu

2019-06-19 - Na semináři se naučíte praktickým metodám, technikám a výpočtům při provádění kvalitní finanční analýzy (dále jen FA) a finančního řízení, včetně odvození standardních a strukturovaných finančních ukazatelů, včetně z nich odvozeného rozhodování a jejich aplikace do současné praxe. Dozvíte se: • jak sladit a využít mezinárodní a národní FA a jejich vstupy a výstupy, ale i informační a analytickou podporu, včetně finančních výkazů a jejich položek, ale i jejich konkrétní úpravy a přizpůsobení, • jak odvodit a užít rozhodující finanční poměrové ukazatele – FPU (financial ratios) v nadnárodním i syntetizujícím pojetí kvalitního finančního řízení se všemi jeho zásadními preferencemi a metodami, • jak správně odvodit a vyhodnotit výsledky ekonomického a finančního zdraví, majetkové a finanční situace firmy a její hospodárnosti, nákladovosti, finanční struktury, výkonnosti i hodnoty a tyto výsledky použít pro zlepšení strategie řízení a vedení firem, podniků, organizací a * Pojetí, úloha a aplikace FA při finančním řízení: FINANČNÍ ANALÝZA (FA) – nástroj pro měření a řízení finanční efektivity a výkonnosti firmy • logika konstrukce a podstata finančních poměrových ukazatelů (FPU) užívaných při FA • základní struktura, cíle i užití FPU v současné praxi • vztah a kooperace finančního a ekonomického řízení a FA. Vstupy, výstupy a struktura FA a jejich ukazatelů (provozních, finančně-strukturálních a investičních) a jejich standardní benchmarking: Finanční účetnictví a finanční výkazy (financial statements) jako primární – datový vstup FA • základní druhy FPU (mezinárodní – CIMA a lokální) a jejich cílení při finančním řízení • FA – nástroj pro měření, hodnocení a řízení finanční efektivity a výkonnosti firmy, organizace a businessu • rozklad, hierarchie a vztahy FPU a jejich klíčové vstupní konstrukční složky (provozní zisk, aktiva/kapitál, finanční a kapitálová struktura, tržby). Odvození klíčových finančních poměrových ukazatelů (FPU), jejich interpretace a užití pro finanční řízení a rozhodování: Odvození a užití provozních (operating) FPU • odvození a užití finančně-strukturálních FPU • odvození a užití investičních FPU • použití mezinárodních finančních výkazů a struktury i odvození (IAS/IFRS a CIMA) mezinárodních FPU i jejích referenčních hodnot u reálné mezinárodní společnosti – mezinárodní firmy a komplexní případová studie • mezinárodní a „best pracice“ přístup a struktura FA, její odvození a užití • současný zásadní investorský pohled na firmu přenositelný na jakýkoliv business, podnikání i investici • užití tzv. investičních FPU a aktivního kapitálové trhu ve FA, řízení, businessu, podnikání i investování. Konstrukce kompletní finanční analýzy v reálném podniku a její závěry a doporučení: Standardní techniky FA a strukturování FU (absolutní, procentní a rozdílové finanční ukazatele FA) • indexová analýza, trendová analýza, vertikální a horizontální analýza • kompletní FA pro reálnou obchodně-výrobní společnost a komplexní případová studie • český-národní přístup a struktura FA a její odvození a užití. Rozvinutí FA v dnes zásadním taktickém a strategickém horizontu a její doplnění tzv. soustavami FPU a bankrotními modely: Rozvinutí FA pro měření, hodnocení a ovlivňování budoucí finanční stability a výkonnosti • standardní soustavy FPU a jejich konstrukce a aplikace • konstrukce bankrotních modelů pomocí standardizovaných soustav FPU (mezinárodní Z-test a Quick test a národní IN06) s podporou jejich analytické podpory (CIMA, Damodaran a MPO) • zásadní prediktivní rozvinutí FA do budoucna a s vazbou na stabilitu a celkovou hodnotu firmy (EV). Komplexní pohled a užití FA v současném ekonomickém a finančním řízení a CM: Pojetí a užití FA jako metody a základního nástroje finančního řízení společnosti • komplexní a strategické pojetí FA a její užití pro soudobý CM (Corporate Management) a moderní manažerské účetnictví včetně controllingu • FA a je užití př...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Úvod do neštěstí aneb jak na opravdovou sebemotivaci

2019-06-19 - Budete umět rozpoznat, jaké nefunkční mechanismy v komunikaci sami používáte. Uvědomíte, si, kde vznikají vaše demotivace a jak k tomu někdy sami aktivně přispíváte. Dokážete se rozhodnout, které nekonstruktivní životní a pracovní strategie opustíte (a které ne :-). A zejména – budete se cítit svobodněji, šťastněji a motivovaněji. * Úvod do neštěstí aneb jak na opravdovou sebemotivaci • způsoby vyhledávání demotivace na pracovišti, • umění demotivovat druhé, • zvládání pozitivní atmosféry v týmu, • umění nekonstruktivní komunikace, • šíření negativní energie a obrana proti entusiasmu kolegů, • kreativní způsoby hledání chyb v systému, • komunikační hry "ano, ale..." a "hádej, co mi je" v pracovní praxi. • čím nás vlastně semináře "o štěstí a motivaci" demotivují, • čtyři základní pilíře neštěstí, • rozpoznání blížícího se štěstí a účinné protistrategie :) Trénink pracuje s technikou paradoxní intence....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Zlepšete si koncentraci, paměť, tvořivost, motivační schopnosti

2019-06-20 - Ovládnutí profesionální koncentrace, motivace, stimulace – jak vykonávat jakokukoliv cílevědomou činnost rychleji, přesněji, s menším počtem chyb a s menší únavou. Jak dotahovat náročnější pracovní a studijní projekty do úspěšného konce ?– jak neztroskotat v krizi po opadnutí počátečního nadšení. Vše o zvládnutí prokrastinace. Lepší zapamatování prekérních anglických slovíček a frází. Další možnosti dle dotazů a oblasti zájmu účastníků. Lektor je československým průkopníkem kurzů o paměti, má zde bezkonkurenčně nejdelší praxi a je schopen zodpovědět každou praktickou ukázku o fungování paměti, pokud odpověď na ni existuje. * Zlepšete si koncentraci, paměť, tvořivost, motivační schopnosti První část: • probírání slabých stránek tzv. "vynaložené pevné vůle", • příčiny masového prokrastinování obyvatelstva u pracovních i životních projektů a předsevzetí, • nový originální systémový psychický model profesionální koncentrace, • vnitřní a vnější faktory dosahování úspěchu, • faktory vytrvání v předsevzetích a jejich dotahování do úspěšného konce Druhá část: • paměťové dovednosti, • využití poznatků o profesionální koncentraci ke zlepšení paměti, • zjišťovací a zpětně poznávací paměť, • test dosavadního stavu vaší paměti, • probrání paměťové asociační listiny, • retest zlepšených paměťových schopností, • možnosti a meze využití tohoto zlepšení nejen ve vztahu k zapamatování si různých faktů, ale i k vyhrávání soubojů v nejrůznějších konfliktech, • využití při efektivním zachycování vlastních kreativních nápadů. Motivace a sebemotivace prolíná všemi kapitolami o profesionální koncentraci. Tvořivost – prolíná všemi kapitolami. Její praktické lepší využití bude po kouskách nacvičováno v průběhu dopoledne i odpoledne. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Výkaz cash flow prakticky včetně nácviku sestavení výkazu

2019-06-25 - Cash flow vám na semináři vysvětlíme od A do Z, a to nejefektivněji, jak to jen jde. Účetní a poradce naučíme CF sestavit, a to vše srozumitelnou formou. * • úvod do problematiky, • vysvětlení smyslu výkazu, • výuka teorie, legislativní rámec, doporučení ČÚS, • metody sestavení výkazu, • výuka sestavení na praktických příkladech, • orientace v hotovém CF – co lze z výkazu vyčíst, kritické body, • procvičování – vlastní sestavení výkazu CF. Dotazy, diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



„Nezlobte se, nevotravuju?“ Etické zásady v komunikaci

2019-06-27 - Morálka a slušné chování v životě i v práci, společenská odpovědnost a filantropie Jak na trapasy, když se někdo neumí slušně chovat Výzbroj prvního dojmu, etika [žurnalistická, lékařská, lektorská, lidská…] Galantnost a slušnost jako nový životní styl, co dělat/říkat a co nikdy Etické chování na pracovišti i v životě [spirituální inteligence, ekologie, společenská odpovědnost, sestavení morálního desatera…]....
Agentura Salvia, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Letní škola marketingu

2019-07-02 - V průběhu tohoto cyklu se naučíte aktuálním marketingovým dovednostem: jak myslet marketingovým způsobem, tvořit vlastní strategii a řídit se jí, budovat a zhodnocovat vlastní značku, jak se odlišit od konkurence, získávat a udržovat zákazníky, prodávat marketingovým způsobem a ještě mnohem víc. * Letní škola marketingu 1. modul: 2. 7. 2019 • Moderní principy marketingového myšlení a řízení...čehokoli Jak myslet marketingovým způsobem – jak se odlišit od konkurence – jak získávat nové zákazníky – jak zhodnocovat stávající klienty a pečovat o ně – jak se měnit v průběhu času – jak se na věc dívat očima zákazníka – jak udělat z firmy marketingově a prozákaznicky orientovanou společnost...lepší než konkurence. 2. modul: 3. 7. 2019 • Tvorba a řízení značky směrem k zákazníkům a vlastnímu personálu Tvorba značky – oživení již existující značky – značková identita a osobnost – logotyp, logo a značkový slogan – budování hodnoty značky – zavedení značky do vnitřní personální politiky – zavedení značky do vnější komunikační politiky firmy – dohled nad konzistencí značky – co-branding aneb kooperace značek 3. modul: 9. 7. 2019 • Tvorba a realizace marketingových strategií, produktů a služeb Tvorba marketingové strategie firmy, organizace, týmu – strategické koncepty pro podporu produktu, služby, řešení – strategické koncepty pro různé cílové trhy, segmenty a skupiny – rozpracování strategického konceptu do taktického plánu – vznik a řízení marketingového oddělení. 4. modul: 10. 7. 2019 • Realizace účinné propagace a komunikace, práce s veřejným míněním Tvorba komunikační strategie – definování kreativního konceptu – základy marketingového a reklamního copywritingu – tvorba PR strategií – tvorba krizových komunikačních scénářů – briefing komunikační agentuře – řízení tendrů na komunikační agenturu – spolupráce s agenturou apod....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Moderní principy marketingového myšlení a řízení...čehokoli

2019-07-02 - Na tomto semináři se dobře seznámíte s tím, jak nyní vypadá marketingová propagace, reklama a moderní marketingové myšlení. Dozvíte se, jak využívat nejnovějších trendů v propagaci vaší firmy, přitom tak, abyste byli lepší než vaše konkurence. * Moderní principy marketingového myšlení a řízení...čehokoli • jak myslet marketingovým způsobem, • jakými cestami se odlišit od konkurence, • jak získávat nové zákazníky, • možnosti, jak zhodnocovat stávající klienty a pečovat o ně, • změna marketingového přístupu v průběhu času, • marketing očima vašeho zákazníka, • jak udělat z firmy prozákaznicky a dobře marketingově zvládnutou společnost, která bude lepší než konkurence....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Řízení nákladů firmy, organizace i businessu a rozpočtování aktivitami, řízení nákladovosti a zvyšování ziskovosti-profitability v pojetí ABC a TDABC

2019-07-09 - Na semináři se naučíte řídit komplexní náklady (finančně účetní a zejména manažerské) včetně jejich ekonomického odvození a užití, dále dílčí (např. dodavatelskou, produktovou a zákaznickou, logistikou a distribuční) i celkovou nákladovost a ziskovost (profitabilitu ve smyslu jejího zvyšování). Dále si osvojíte řízení hodnoty firmy, organizace i businessu, a to v nejmodernějším i aktuálním pojetí. To je standardně představované renomovanou praxí prověřenými metodami i systémy. Jsou jimi řízení nákladů aktivitami ABC (Activity-based Costing) a jeho nejmodernější a pro současnou dynamickou praxi flexibilnější, zjednodušující i méně zdrojově náročný přístup označovaný jako „časové“ ABC (Time-driven ABC – TDABC), včetně moderního rozpočtování aktivitami ABB, rozvinutými až na procesní i hodnotové řízení a jeho praktické užití. Budou probírány i reálné aplikace z kvalitní praxe, včetně případových studií ve smyslu jejich praktického využití pro lokální potřeby řízení a fungo * Pojetí, struktura a odvození zdrojů a nákladů pro jejich soudobé produktivní řízení: Struktura a definice nákladů a výdajů ve finančním účetnictví • zdroje a náklady v manažerském účetnictví i controllingu • řízení nákladů (Cost Management) a relevantní náklady pro řízení, včetně moderního pojetí nákladů tvořeným aktivitami – ABC a nejmodernějšího „časového“ TDABC • tradiční a moderní řízení nákladů a rozpočtování (Budgeting), srovnání a jejich vztah k současnému celkovému ekonomickému a finančnímu řízení (EFŘ) i zhodnocování firmy, organizace, ale i businessu. Odvození klasického ABC a příčinných ABC nákladů, zásadní význam ABC modelu v moderním řízení: Nevýhody i selhání tradičního nákladového modelu – TM, jeho užití (variabilních a fixních nákladů včetně jejich % alokací), praktická aplikace včetně statického rozpočtování • požadavky na moderní řízení nákladů • rozvinutý nákladový systém (Cost system) s využitím příčinného nákladování aktivitami ABC • úplné odvození ABC jako zásadního nákladového modelu tzv. „klasického“ (původního) ABC • realizační etapy a zavedení klasického ABC modelu a jeho prověření v praxi. Nejmodernějšího „časové“ TDABC (TIME-DRIVEN ABC), jeho předpoklady a odvození a praktické aplikace: Rozvinutí ABC zjednodušujícím „časovým“ TDABC a nákladově komplexně objektového ABC řízení nákladů • produkty, včetně služeb, dodavatelé, zákazníci a jejich segmenty, komplexní logistika, najímané služby včetně zásadní ICT podpory atd. • datové a informační podpory ABC a TDABC (firemní a podnikové ERP; ICT podpora a nadstavbový manažerský informační systém – MIS) • odvození a využití produktivních analýz i kalkulace a řízení nákladů podle činností (aktivit) i dnes zásadních procesů (ABC, activity-based costing) • „časové“ a transakční TDABC (Time-driven ABC) zásadní zejména pro „nevýrobní“ a hegemonní službové (např. banky, telekomunikace, komplexní logistické firmy, včetně jejich základní „business segmentace“ jako jsou produkty a zákazníci, jejich vztahy, linie a segmenty atd.), společnosti a současné organizace • organizace veřejného sektoru – OVS • srovnání a užití klasického ABC a TDABC • případová studie (rekalkulace transakcí klasického ABC pomocí TDABC a výhody „zjednodušujícího“ TDAB po organizačních jednotkách – departments, reálné výrobně-obchodní firmy) • „časová rovnice“ TDABC parametricky příčinně trasující zdroje představované ABC náklady přímo na aktivity pomocí kapacitních sazeb CCr (Capacity costs rates) • odvození konkrétní „časové rovnice“ a sazeb nákladových příčin CCr z praxi dosažitelných dat (ERP) konkrétní firmy. Praktické využití TDABC v nákladovém a firemním a organizačním řízení, včetně případových studií s cílem zvýšení ziskovosti – profitability a jeho příklady z praxe: Odvození a užití TDABC, dílčí a celkové ABC a TDABC nákladování produktu a zákazníků • odvození i kalkulace TDABC nákladů a zisku vzhledem k tzv. firemním režiím i problematickým N (nepřímým a r...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Jak být vidět a slyšet při prezentaci? Vzbudit zvědavost a zájem!

2019-07-17 - Víte, že lidé si pamatují více to, jaká jste měli gesta, mimiku, oblečení a jaká byla atmosféra, než na vaše grafy a fakta? A víte, že tohle se dá docela jednoduše spojit? Seznámíte se s principy prezentace a komunikace prostřednictvím příběhu, zapracujete na na vlastních technikách a variantách prezentace. * Jak být vidět a slyšet při prezentaci? Vzbudit zvědavost a zájem! • trocha teorie, jen z jiného pohledu: – základy prezentace a komunikace verbální i neverbální, – jak získat partnerovu pozornost, – jak přijímat negativní signály, • praktická část: – práce s konkrétní prezentací, – tvorba základního příběhu, – práce s vašimi technickými pomůckami, které používáte, – práce s prostorem a publikem. Práce v malé skupině, počet účastníků je omezen....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Efektivní řízení rizik od základů

2019-08-06 - Chcete se seznámit s pracovními rolemi vhodnými pro řízení rizik? Víte, co a jakou výhodu znamená Operational Excellence? Znalost rizik a jejich řízení je často tím, co odlišuje dobré firmy od lepších. Kurz poskytuje ucelený přehled o rizicích v podnikové praxi, jejich identifikaci, klasifikaci a o metodách, jak snížit jejich případné dopady. Program kurzu je zaměřen na základní analýzu a dělení rizik, na přípravu katalogu rizik a na to, co může pro řízení rizik znamenat koncept procesně řízené organizace. Seznámíte se s návrhem interních kontrol a jejich správnou implementací. * • organizace a její rizika, • procesy pro řízení rizik, • princip COSO, • firemní procesy a jejich dělení, • zásady Operational Excellence, • procesní mapy, • atributy interní kontroly, • testování interních kontrol a role externího či interního auditu. Dotazy a diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 412 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28| ... >> poslední (28)



 
Novinky & Aktuality

Rostou mzdy roste riziko
mzdy | 2019-01-14 

Mzdy a personalistika | Money
mzdy | 2018-11-29 

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde