Rekvalifikační účetní kurzy
ms excel manazerske nastroje
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Controlling, finační řízení, manažerské účetnictví

Celkem nalezeno - 521 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (35)






Moderní asertivita v praxi aneb naučte se říkat ano

2018-08-23 - Na tomto semináři zjistíte, jaký je rozdíl mezi pozitivním přístupem k životu, pokud se naučíte říkat správně "ano" místo negativního postoje "ne". Budete umět se zastat sami sebe a sebejistě se projevovat. Naučíte se pozitivní principy rozhodování a projevu, které vám do života přinesou pozitivní změny. * Moderní asertivita v praxi aneb naučte se říkat "ano" • jak slova utvářejí skutečnost i naše zkušenosti, • síla slova ano, • zkuste vynechat ne, • čím lépe řeknete ano, tím méně budete muset říkat ne, • význam vlastní sebejistoty, • jak si určit vlastní priority – co opravdu chceme, • uplatnění metody ano v praxi – nácviky nejběžnějších situací, • pochopení osobních pozitivních postojů, • přijetí vlastního názoru do života, získání respektu u ostatních, • nácviky v průběhu celého semináře....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Podřízený zaměstnanec od A do Z

2018-08-23 - Získáte ucelené informace o průběhu pracovního procesu zaměstnance. Projdete vše od výběru zaměstnance přes komunikaci ve složitých situacích, předávání pozitivní i negativní zpětné vazby, řešení menších i větších konfliktních situací, motivování podřízených k práci až po ukončení pracovního poměru. Součástí semináře je i nácvik modelových situací a probírání příkladů z praxe. * Podřízený zaměstnanec od A do Z • jak si vybrat kvalitní podřízené, • základní povinnosti vůči podřízeným, • adaptační proces a jeho průběh, • jak se orientovat v základních lidských povahách, • jak motivovat podřízené, • co dělat a jak postupovat: - když se zaměstnanci daří dobře plnit své úkoly, - když se občas projeví nějaký pracovní problém, - když zaměstnanec neplní, co plnit má, - když zaměstnanec řekne "tohle dělat nebudu", - když zaměstnanec nepřijde do práce, - když má zaměstnanec osobní problémy, • jak se připravit na hodnotící pohovor se svým podřízeným, • jak předávat zpětnou vazbu, • jak rozvíjet své podřízené, • opravdu mohu některé úkoly delegovat? • jak skončit pracovní poměr, • příklady z praxe, modelové situace....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Nově na manažerské pozici - kompaktní know-how pro úspěšný start

2018-08-23 - Trénink u vás posílí jistotu v zacházení s vašimi podřízenými i nadřízenými a vytvoří základ pro vaši efektivní komunikaci i v nesnadných situacích Připravujete se na roli manažera? Nechte se vést profesionály, jejich zkušenostmi a radami z praxe. Dozvíte se například to, jak se nezačíná, co nikdy neříkat, jak ale naopak uděláte dobrý dojem, jak si získáte své podřízené, a především, jak je máte vést. Pokud se obáváte neuznané autority, neschopnosti řešit konflikty nebo tlaku vedení, nemusíte. Naučíte se základním pravidlům a jejich dodržování vám zajistí úspěch. Kurz je určen: začínající manažeři    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: dozvíte se, jak překonat změnu rolí a jak si získat kolegy, z nichž se stali vaši podřízení   naučíte se efektivně komunikovat s podřízenými a správně je vést   poznáte klíč k rozvíjení potenciálu sebe samých i svého týmu   osvojíte si řešení modelových konfliktních situací     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Excelentní realizace ve vaší firmě - rockefellerovy návyky 2.0

2018-08-23 - Seznamte se s Rockefellerovými návyky 2.0, díky kterým poběží procesy ve vaší firmě bez zbytečných komplikací a vy hravě dosáhnete stanovených cílů. Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: naučíte se dělat srozumitelné a uvěřitelné strategie na jednu stránku identifikujete stav realizačních dovedností ve vaší firmě zjistíte, na co se zaměřit, aby změny byly rychlé a výsledky lepší získáte návod, jak pravidelným rytmem komunikace zlepšit angažovanost a informovanost    ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Otevřený kurz MotivP: Motivace zaměstnanců

2018-08-24 - V tomto programu se zaměříme na to, jak využít prvky hry („hrát si a vyhrávat“) při motivování svých podřízených. Účastníkům představíme hravé rámce, na základě kterých následně rozpracujeme různé formy motivačních her. Cílem je, aby nakonec zaměstnanci sami vytvářeli motivační hry pro zpestření své práce, kterou budou dělat s větším nadšením a to šířili dál. Výstupem bude databanka aktivit, kterou lze následně aplikovat v rámci svého pracoviště. Cíle:   Seznámit se s východisky a teorií motivace Analyzovat motivační a demotivační faktory Porozumět principům hry při vedení lidí Vytvořit prvotní návrh motivačních her ...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



JAK SE VYPOŘÁDAT S PROBLEMATICKÝM ZAMĚSTNANCEM - letní seminář

2018-08-24 - Určeno pro všechny zaměstnavatele, kteří při zajišťování svých činností najímají a propouští zaměstnance. Zejména pro jednatele, členy představenstva, ředitele, manažery a právníky. V neposlední řadě také pro vedoucí zaměstnance a pracovníky personálních (HR) oddělení a pro mzdové účetní. Cíl: Zaměstnanci si vypráví mnoho příběhů o nepříjemnostech, které musí u některých zaměstnavatelů snášet. Avšak mnoho zaměstnavatelů by mohlo vyprávět příběh zcela opačný, kdy jim zaměstnanec způsobil nemalé obtíže, zejména při propouštění. Zaměstnavatelé však mají řadu možností, které jim mohou pomoci komplikacím se zaměstnanci předejít. Cílem tohoto semináře je proto prostřednictvím informací, modelových případů, praktických doporučení a odpovědí na otázky účastníků předestřít správné postupy tak, aby zaměstnavatelům umožnily při řešení komplikací postupovat bez chyb. Obsah: Úvod * Stručný úvod tématu, nastínění aktuálnosti tématu Prevence (před přijetím a ve zkušební době) * Informace o uchazeči o zaměstnání * Význam přijímacího pohovoru * Co má být v pracovní smlouvě * Zkušební doba a možnosti jejího prodloužení (tzv. „druhá šance“) Nástroje řízení zaměstnance (průběh pracovního poměru) * Dovolené nástroje (kontrola a hodnocení včetně nastavení odpovědnosti vedoucích zaměstnanců, nastavení odměňování se zaměřením na (ne)nárokovost prémií) * Zakázané nástroje Možnosti ukončení spolupráce * Vytýkací dopisy * Dohoda o rozvázání pracovního poměru * Výpověď pro porušení pracovních povinností * Výpověď pro neuspokojivé pracovní výsledky * Okamžité zrušení pracovního poměru * Výstupní dokumenty ze zaměstnání Závěrečná doporučení Metody výuky: Sdělení informací, uvedení modelových případů, praktických doporučení a odpovědi na otázky účastníků. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Emoční inteligence a její využití v profesním a osobním životě

2018-08-27 - Účastníci semináře si uvědomí význam emocí v profesním i osobním životě. Zlepší svoje schopnosti zvládat vlastní emoce i emoce druhých lidí a účinně s nimi pracovat. Seznámí se s projevy emoční inteligence a naučí se tyto projevy analyzovat. Zlepší svoji schopnost komunikovat empaticky a předejít tak náročným a konfliktním situacím. * Emoční inteligence a její využití v profesním a osobním životě • čtyři dovednosti emoční inteligence, • emoční únos, • vztah IQ (inteligence rozumové) a EQ (inteligence emoční), • kompetence emoční inteligence, • základní osobní hodnoty jako součást emoční inteligence. • práce s emocemi, zpracování vlastních emocí a zvládání emocí druhých, • je asertivita součástí emoční inteligence?, • zvládání emočně nepříjemných a vypjatých situací....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



20703-2: System Center Configuration Manager - správa mobilních zařízení a cloudové služby

2018-08-27 - Předpokládané znalosti Základy networkingu, což obnáší mimo jiné základní networking protokoly, topologie, hardware, media, routing, switchcing a adresování   Znalost principů AD DS (Active Directory Domain Services) a jejich správa   Instalace, konfigurace a správa počítačů se systémem Windows   Základní koncept práce s PKI, porozumění skriptování a Windows PowerShell syntaxe, rolí a správu Windows Serveru, konfigurace pro iOS, Android a zařízení Windows Mobile   Základní znalost práce s Configuration Managerem z kurzu 20703-1A   Potřebné základní znalosti získáte po absolvování kurzů 20697-1, 20697-2 a 20411   Zaměření kurzu Tento kurz je určen pro zkušené odborníky na informační technologie (IT), kteří jsou typicky popsáni jako správci podnikových počítačů (Enterprise Desktop Administrators – EDA). Tyto EDA nasazují, spravují a udržují počítače, zařízení a aplikace ve středních, velkých a podnikových organizacích. Významná část tohoto publika používá nebo zamýšlí používat nejnovější pobočku správce konfigurace a Intune dohromady pro správu a nasazení počítačů, zařízení a aplikací. Sekundární publikum pro tento kurz jsou jednotlivci, kteří mají zájem o převzetí Exam 70-703: "Správa System Center Configuration Manager a integrace Cloud Services." Studijní materiály Originální literatura Microsoft v anglickém jazyce v ceně kurzu   Příprava na certifikaci Tento kurz slouží jako příprava na zkoušku 70-703.   # Module 1: Extending the Configuration Manager infrastructure to support Internet-based and mobile devices   Module 2: Managing clients on the Internet   Module 3: Managing Microsoft Store for Business apps by using Configuration Manager   Module 4: Managing Office 365 apps by using Configuration Manager   # Module 5: Mobile device management by using Configuration Manager   Module 6: Hybrid MDM with Configuration Manager and Intune   Module 7: Device platform enrollment by using Configuration Manager MDM   Module 8: On-premises mobile device management using Configuration Manager   ...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu



Tajemství nejlepších spíkrů - prezentační dovednosti krok za krokem

2018-08-27 - Prezentujte své projekty, myšlenky či produkty zajímavě, jasně a sebejistě Patří k vaší profesi prezentování nabídek, projektů nebo výsledků práce kolegům, nadřízeným či klientům? Potýkáte se s trémou a cítíte, že vaše prezentační dovednosti potřebují posílit? Osvojte si základní metody přípravy a provedení prezentace. Naučte se pracovat s emocemi, zaujmout posluchače a pohotově reagovat na otázky. Projdete s námi přípravou prezentace krok za krokem a prakticky si procvičíte nově nabité znalosti. Dozvíte se, jakých chyb se vyvarovat a jaké jsou vaše přednosti. Díky intenzivnímu tréninku zvládnete své příští prezentace a veřejná vystoupení bez problémů. Kurz je určen: všem zájemcům o zvládnutí základních metod prezentace a zdokonalení prezentačních dovedností    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: projdete celým procesem od přípravy až po provedení a vyhodnocení prezentace   naučíte se, jak působivě a srozumitelně prezentovat svoji osobu, firmu, produkty či projekty   poznáte způsoby, jak zaujmout publikum a přimět jej k aktivní účasti na prezentaci   osvojíte si techniky pro zvládnutí trémy a nejistoty   naučíte se pohotově reagovat na otázky i na nečekané situace   zlepšíte svou pohotovost při komunikaci a vyjadřování   vše si vyzkoušíte na své vlastní prezentaci, kterou používáte a nebo vás čeká     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Manažer na startovní čáře - jak uspět v roli manažera

2018-08-27 - Položte základy své vlastní manažerské strategie, na nichž budete dál stavět Někdo je rozeným vůdcem, jiný bojuje s nejistotou. Nikdo není perfektním manažerem od prvního dne ve funkci. Mnoha začátečnickým chybám však můžete předejít. Seznamte se s praktickými nástroji, které vám roli začínajícího manažera usnadní – ať už jde o delegování úkolů, rozhodování, time management či řešení konfliktů. Otestujte si své schopnosti a odhalte oblasti, které potřebujete rozvíjet. Kurz je určen: začínajícím manažerům   zaměstnancům, kteří z role spolupracovníka přecházejí do role nadřízeného   začínajícím podnikatelům   zakladatelům start-upů    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: zjistíte, jaké předpoklady pro manažerskou práci máte a na čem musíte dále pracovat, abyste byli úspěšní   osvojíte si užitečné nástroje pro vedení lidí a zvýšíte svou sebedůvěru v manažerské roli   poznáte zásady asertivní komunikace a manažerského rozhodování a zlepšíte nejen komunikaci, ale i schopnost delegovat   naučíte se identifikovat demotivátory v práci zaměstnanců a jejich odstraněním zvýšíte jejich spokojenost     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Kde nejvíce chybujeme v pracovním právu – pro náročné (záznam on-line)

2018-08-28 - Neuvedeno * • ÚVOD (aktuální stav právní úpravy v roce 2015, všeobecná ustanovení zákoníku práce – smluvní volnost, závislá práce, účastníci pracovněprávních vztahů, zastupování, základní zásady, odbory, rovné zacházení, diskriminace) • POVINNOSTI ZAMĚSTNAVATELE PŘI VZNIKU, ZMĚNÁCH A SKONČENÍ PRACOVNÍHO POMĚRU A VE VZTAHU K ODBORŮM (postup před vznikem pracovního poměru, způsoby vzniku pracovního poměru, náležitosti pracovní smlouvy, zkušební doba, rozbor jednotlivých způsobů rozvázání pracovního poměru, porušení povinností zaměstnance jako důvod k rozvázání pracovního poměru, konkrétní příklady soudních rozhodnutí a jejich dopad do praxe) • DOHODY O PRACÍCH KONANÝCH MIMO PRACOVNÍ POMĚR (Dohoda o pracovní činnosti, dohoda o provedení práce – rozdíly s pracovním poměrem, možnosti, výhodnost, limity rozsahu práce) • PROBLEMATIKA ZÁSADY ROVNOSTI A NEDISKRIMINOVÁNÍ V PRACOVNĚ-PRAVNÍCH VZTAZÍCH (antidiskriminační zákon a pracovní právo) • ODPOVĚDI NA DOTAZY...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



FINANČNÍ KONTROLA A INTERNÍ AUDIT VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ (záznam DVD)

2018-08-28 - Neuvedeno * On-line kurz je zaměřen na výklad problematických oblastí a nejasností v činnosti kontroly, poskytuje příklady pro tvorbu pravidel a vnitřních předpisů o kontrole. 1. Podstata kontroly, její druhy a účel. 2. Povinnosti orgánů veřejné správy stanovené v zákoně o finanční kontrole a dalších předpisech – praktická aplikace a problémy. Zdůraznění poslední změny právních předpisů. 3. Vnitřní a veřejnosprávní kontrola, její změny po poslední novele zákona. 4. Kontrolní systém v obci, kraji, příspěvkové organizaci, státním orgánu. 5. Úloha kontrolních útvarů, útvaru interního auditu a výborů zastupitelstva. 6. Příklad dotazníku ke zhodnocení kontrolního systému. 7. Pravidla výkonu vnitřní kontroly a interního auditu. 8. Vnitřní předpisy o kontrole, dokumentace předběžné kontroly. 9. Omezení pro kontrolu a interní audit (utajované informace, citlivé osobní údaje aj.). 10. Možnost nebo povinnost oznamovat podezření na trestný čin. 11. Diskuze k právům a povinnostem kontroly. POZNÁMKA Obsah záznamu je platný k 12. 6. 2014. Dosud nedošlo k žádným změnám předpisů, téma je stále aktuální....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



PRACOVNÍ SMLOUVY A JAK NA NĚ Z POHLEDU PRAXE (záznam DVD)

2018-08-28 - Neuvedeno * Úvod do problematiky • vývoj pracovních smluv ve vazbě na postupné novelizace pracovního práva po roce 1989 • pracovní smlouva a nový občanský zákoník 2014 • postup před vznikem pracovního poměru – předsmluvní odpovědnost, příslib zaměstnání • zákonné náležitosti pracovní smlouvy – druh práce, místo výkonu práce, den vzniku pracovního poměru, zkušební doba • pracovní poměr na dobu určitou • další dispozitivní obsah pracovních smluv – dovolená, pracovní doba, odměňování, BOZP a PO, konkurenční doložka, výpovědní doba, stanovení práv a povinností zaměstnance, odstupné, dohoda o odpovědnosti, stanovení práce přesčas z pohledu její paušalizace a další • vše výše uvedené propojené s praktickými příklady a aktuálně platnou judikaturou....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



SKONČENÍ PRACOVNÍHO POMĚRU (záznam DVD)

2018-08-28 - Neuvedeno * Úvod do problematiky • zákonný rámec problematiky skončení pracovního poměru • obecné vymezení forem a podmínek pro skončení pracovního poměru (ze strany zaměstnance, ze strany zaměstnavatele) • zákonné podmínky po podání výpovědi (ze strany zaměstnance, ze strany zaměstnavatele) • praktické řešení výpovědí ze strany zaměstnavatele (rušení zaměstnavatele, přemístění zaměstnavatele, organizační změny, zdravotní důvody, ztráta zdravotní způsobilosti, nesplnění požadavků pro řádný výkon práce, neuspokojivé pracovní výsledky, neplnění povinností zaměstnance, porušení léčebného režimu) • neplatné rozvázání pracovního poměru z pohledu práva a platné judikatury – důsledky pro zaměstnance a zaměstnavatele • skončení pracovního poměru dohodou • zrušení ve zkušební době • doba určitá a skončení pracovního poměru • diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



STYLISTIKA MODERNÍHO E-MAILU – OBCHODNÍ I OSOBNÍ KORESPONDENCE (záznam DVD)

2018-08-28 - Neuvedeno * Příklady z praxe • první a poslední dojem • zásady správné stylistiky a výstavby textu obecně • slovní zásoba (synonyma, cizí slova) • jak na slovosled • předložkové vazby – častá úskalí • pozitivní komunikace • zdvořilost – samozřejmost nebo přežitek? • praktické procvičení. Doporučujeme zakoupit také záznam: ÚPRAVA PÍSEMNOSTÍ PODLE NORMY ČSN 01 6910 – ZMĚNY A NOVINKY ROKU 2014 (záznam DVD)...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 521 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (35)



 
Novinky & Aktuality

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

Mzdy
mzdy | 2018-06-29 

Modul Mzdy
mzdy | 2018-06-22 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde