Rekvalifikační účetní kurzy
ms excel manazerske nastroje
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Controlling, finační řízení, manažerské účetnictví

Celkem nalezeno - 567 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (38)






Základy marketingu

2018-05-24 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Kurz je určen pro ty, kteří se potřebují naučit správné využití marketingu. Naučí se správně řešit a zpracovat marketingovou strategii, která povede k cíleným výsledkům. Účastníkovi budou probraná témata demonstrována jak teoreticky tak prakticky, pro co nejefektivnější pochopení dané problematiky. Naučí se zde základní části marketingu, které jsou obsaženy v marketingovém mixu 4P a marketingovém komunikačním mixu. V kurzu je kladen důraz na správné pochopení zákazníka pro co nejefektivnější přínos na obou stranách. Dále se v kurzu naučíte, jak sestavit reklamní kampaně tak, aby zaujaly a byly co nejvíce prospěšné. Dozvíte se také, jak tyto marketingové aktivity měřit, vyhodnocovat a poučit se z nich pro navazující marketingové využití. Samozřejmostí je volná diskuze a zodpovězení vámi položených otázek.Kurz je určen manažerům, vedoucím projektů a všem, kteří se podílí na marketingových aktivitách v jakémkoliv sektoru.Cílem kurzu je prohloubit znalosti z oblasti marketingu. Dovést účastníka k pochopení a využití marketingových principů a aktivit v širokém spektru firemního a osobního využití. Na kurzu účastníci získají potřebné znalosti a dovednosti, které pomůžou v konkurenčním boji dnešní doby. Na kurzu je kladen velký důraz na pochopení důležitosti zákazníka. Pochopení jeho potřeb a chování je základním principem marketingu. Účastníci kurzu budou dále seznámeni s možnostmi analýz, které jsou nutné pro měření marketingových aktivit, vyhodnocování úspěšnosti a stanovení dalších postupů pro firemní rozvoj.Přínos kurzu pro účastníky: Prohloubení znalostí z oblasti marketingu   Vysvětlení marketingové terminologie   Praktická aplikace na modelových případech   Možnost konzultace vlastních projektů v rámci kurzu   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Úvod   Marketingový mix 4P   Marketingové plánování   Základní tvorby kreativní reklamní kampaně   Složení komunikačního mixu   Strategické cílení na zákazníka     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát. Na kurz může být navázáno státní zkouškou profesní kvalifikace Specialista marketingu 66-021-NRozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Manažer

2018-05-24 - Absolvent vzdělávacího programu Manažer je plně seznámen s problematikou profese Manažer . Získá manažerské, komunikační a psychologické dovednosti a schopnosti. Zná základní manažerské postupy a techniky, jak vést kolektiv. Umí efektivně plánovat, organizovat, vést, rozhodovat a kontrolovat jemu svěřené organizace....
Aktivní život od A do Z - Podrobnosti o kurzu



Lean Canvas vs. SWOT a jejich využití v praxi řízení projektů

2018-05-24 - Seminář je vhodný pro všechny pozice, které se zabývají řízením projektů. Ozřejmuje možnost výběru a použití uvedených metod a především ukazuje jejich použití v praxi. * Lean Canvas vs. SWOT a jejich využití v praxi řízení projektů • jak nedémonizovat řízení projektů a jít na ně prakticky, • SWOT a jeho význam dnes, • jak potlačit subjektivitu a mít své projekty podepřeny daty, • Lean Canvas schéma, • kdy, jak a jakou volit metodiku, • nástrahy i benefity zvolených metod, • příklady z bohaté praxe lektora....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Analýza návratnosti projektů (Business Case) - metody vyhodnocování investic v praxi

2018-05-24 - Osvojte si praktické postupy pro efektivní rozhodování o vašich investicích Analýza návratnosti je nedílnou součástí přípravy každého většího projektu. Osvojte si roli controllera a poznejte nejběžnější metody posuzování investic a jejich praktické využití, včetně výhod i rizik jednotlivých postupů. Zorientujte se ve všech fázích procesu analýzy ekonomické návratnosti projektů a naučte se správně posuzovat ziskovost a návratnost plánovaných investic. Kurz je určen: finančním specialistům, manažerům a ředitelům   projektovým manažerům   pracovníkům zodpovědným za investice a realizace projektů    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: seznámíte se s nejběžnějšími metodami vyhodnocování projektů   zjistíte, jak posoudit vhodnost investice, její ziskovost i dobu návratnosti   na praktických příkladech pochopíte problematická místa jednotlivých metod   naučíte se rozpoznávat, jakou kontrolní metodu použít, když původní postup selhává   získáte užitečná doporučení pro svou praxi a vyměníte si zkušenosti     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



GDPR prakticky - ochrana osobních údajů - Vedení účetnictví a semináře nejen v Praze

2018-05-24 - Cíl semináře: Seznámit posluchače s aktuálními informacemi ohledně nařízení EU na ochranu osobních údajů (GDPR). Praktický průvodce aplikací nařízení se zaměřením na software pro účetnictví daně a mzdové agendy. Komu je seminář určen: podnikatelům. účetním, mzdovým účetním, členům statutárních orgánů apod....
PRAGOECON Consulting, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Zákoník práce - pracovněprávní problematika v praxi HR

2018-05-24 -   Právní sytém ČR a EU   Občanský zákoník a pracovní právo - §5, neplatnost právního jednání, adhezní smlouvy, předsmluvní odpovědnost, přijetí nabídky s dodatkem, potvrzovací dopis   Zákoník práce   Všeobecná ustanovení   Základní povinnosti zaměstnanců a vedoucích zaměstnanců   Pracovní poměr (vznik, změny, ukončení, dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr), pracovní doba a doba odpočinku   Odměňování – základ+ zákonné příplatky, mzdový výměr   Překážky v práci – na straně zaměstnance a zaměstnavatele   Dovolená, náhrada škody   BOZP – povinnosti zaměstnavatele, povinnosti zaměstnance, zákon o specifických zdravotních službách - zdravotní prohlídky, periodická školení   Řešení příkladů z praxe   Zákon o inspekci práce – opakování probrané látky, pokuty při nedodržení ZP     ...
DMC management consulting - Podrobnosti o kurzu



Základní dovednosti manažera

2018-05-24 - Chcete prohloubit své znalosti a dovednosti z oblasti vedení lidí? V našem semináři máte možnost. Získáte informace nejen o tom, jak nejlépe řešit vzniklé problémy a komplikace, ale hlavně díky nácviku v průběhu semináře je budete umět použít v praxi. Naučíte se mnoho metod, které Vám pomohou zefektivnit svou dosavadní práci a vedení svých zaměstnanců. Kurz probíhá promocí interaktivního výkladu a diskuse s lektorem a zaměřuje se také na skupinovou práci, manažerské hry, cvičení, modelové situace, případové studie. Absolvování kurzu se doporučuje všem manažerům, obchodníkům, odborným pracovníkům či pracovníkům na vedoucích pozicích, kteří se chtějí naučit, jak efektivně komunikovat nejen se svými pracovníky, ale i s obchodními partnery....
Středisko vzdělávání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Prodejní a obchodní dovednosti moderního obchodníka

2018-05-24 - Na školení prodejních a obchodních dovedností se naučíte, co je nezbytně nutné pro to, abyste mohli být úspěšným obchodníkem. František Husák s 20letou praxí v obchodě vás provede příklady z praxe a obchodními technikami, které skutečně fungují. Kurz se realizuje výhradně v malých skupinách [3 – 7 lidí]....
Rh+ marketing - Podrobnosti o kurzu



Komunikace po telefonu

2018-05-25 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm až deset. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Kurz je určen zejména pro začínající operátory call centra. Pro operátory s praxí nabízíme audit, zpětnou vazbu a koučink komunikace po telefonu.Cílem je získání základů komunikačních dovedností pro začínající operátory call centra. Celý výukový program je veden interaktivní formou – kombinace teorie se cvičeními z praxe. Budou realizovány praktické nácviky konkrétních situací individuálně i v týmu (např. způsoby kontaktování zákazníků, zjišťování potřeb, reakce na námitky, aj.).Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Úvod a společné stanovení pravidel výcviku   Práce s hlasem   Otevření a uzavření rozhovoru.   Vedení rozhovoru.   Empatické naslouchání.   Kladení otázek.   Zvládání námitek.   Ukázky řešení konkrétních situací   Diskuze     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Mgr. Rostislav Peška, Ing. Mgr. Adam Novák, Ing. Marek Laurenčík MBA a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /manazerske-vzdelavani/kurz/komunikace-po-telefonu/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/komunikace-po-telefonu.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Behaviorální interview

2018-05-25 - Odkaz na: elearning Behaviorální interview Popis produktu Cíl kurzu V kurzu se dozvíte, co je behaviorální rozhovor a čím se odlišuje od ostatních druhů rozhovoru. Pochopíte, že nestaví na geniálních otázkách s cílem odhalit vše o druhém. Jedná se spíše o způsob myšlení, které lze využít i při hodnocení, nastavování rozvoje a vedení druhých lidí. Při behaviorálním interview se zabýváme pozorovatelným chováním jedince v minulosti či budoucnosti, které chceme vidět tady a teď. K tomu používáme systém na sebe navazujících otázek. Na základě nich vytváříme hypotézy, které dále v rozhovoru testujeme.   Obsahová náplň Osvojíte si behaviorální způsob myšlení   Naučíte se klást behaviorální otázky směřující k příkladům   Předvedeme Vám různé scénáře interview   Naučíte se vyhodnocovat interview   Cílová skupina manažeři,   vedoucí pracovníci,   personální specialisté,   vedoucí týmu,   lidé pracující v týmu,   asistentky,   jakýkoliv jiný zájemce o tematiku     Cena bez DPH: 665,5 Kč Délka kurzu: 55 minut Lektor: František Hroník E-learningový kurz má formu videa, které moderuje profesionální lektor. Společně s výkladem moderátora může divák sledovat powerpointovou prezentaci kurzu. Po shlédnutí kurzu je účastníkovi nabídnut kontrolní test.  V případě úspěšného složení získává účastník certifikát. Poznámka k ceně Po zaplacení získáte k e-learningovému kurzu neomezený přístup.To znamená, že sis jej budete moci opakovaně přehrávat. Kurz vám zůstane dostupný navždy.   Pro nákup kurzu je třeba si na stránkách zřídit vlastní účet. Zadat potřebujete pouze základní údaje. Díky účtu na našem portálu získáte přehled nad svými aktivitami. Naleznete zde pohromadě všechny zakoupené e-learningové kurzy. Jako bonus Vám budeme pravidelně zasílat tematické příspěvky z konferencí a motivační SMS zprávy.   E-learning do LMS systémů ...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Základy podnikání

2018-05-28 - Certifikovaný rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro zahájení podnikání. Orientuje se v administrativních a ekonomických podmínkách podnikání. Má základní manažerské a marketingové dovednosti. Orientuje se v problematice evropských fondů a možnostech jejich čerpání. Dovede využít počítač k podpoře svého podnikání. Umí vypracovat vlastní podnikatelský záměr.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Právní minimum pro podnikatele   Ekonomie v podnikání   Manažerské a marketingové dovednosti   Možnosti čerpání z evropských fondů, zpracování projektů   Využití počítače v podnikání   Podnikatelský záměr a jeho struktura   Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 15 školicích dnů / 3 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Petr Grešl, Ing. Michal Bureš, Valérie Laurenčíková, MBA, Dr. Alexandr Perutka CSc., Petr Cvrkal, Ing. Oldřich Bartůněk a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/zaklady-podnikani/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/zaklady-podnikani.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení kurzu. Dále je nutno podat žádost s cca 3týdenním předstihem před datem konání kurzu. Takto budete mít uvedený kurz zcela ZDARMA.Naše společnost NIKDY nechce hradit kurz předem a nepožaduje po účastníkovi ŽÁDNÉ platby. A to i v případě, že účastník neuspěje u závěrečné zkoušky (to se u nás stává velice výjimečně). Všechny platby si řešíme přímo s úřadem práce bez Vaší účasti.Postup je následující: Vyzvedněte nebo si stáhněte ze stránek úřadu práce Žádost o rekvalifikaci, kterou vyplňte. Speciálně věnujte pozornost zdůvodnění potřebnosti kurzu a vazbu na Vaše profesní směrování. Doporučuje se mít nějaký doklad nebo příslib o zaměstnání po ukončení tohoto rekvalifikačního kurzu.   Nechte si od nás zaslat díl C k žádosti. Zašleme Vám jej ma...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Kde nejvíce chybujeme v pracovním právu – pro náročné (záznam on-line)

2018-05-28 - Neuvedeno * • ÚVOD (aktuální stav právní úpravy v roce 2015, všeobecná ustanovení zákoníku práce – smluvní volnost, závislá práce, účastníci pracovněprávních vztahů, zastupování, základní zásady, odbory, rovné zacházení, diskriminace) • POVINNOSTI ZAMĚSTNAVATELE PŘI VZNIKU, ZMĚNÁCH A SKONČENÍ PRACOVNÍHO POMĚRU A VE VZTAHU K ODBORŮM (postup před vznikem pracovního poměru, způsoby vzniku pracovního poměru, náležitosti pracovní smlouvy, zkušební doba, rozbor jednotlivých způsobů rozvázání pracovního poměru, porušení povinností zaměstnance jako důvod k rozvázání pracovního poměru, konkrétní příklady soudních rozhodnutí a jejich dopad do praxe) • DOHODY O PRACÍCH KONANÝCH MIMO PRACOVNÍ POMĚR (Dohoda o pracovní činnosti, dohoda o provedení práce – rozdíly s pracovním poměrem, možnosti, výhodnost, limity rozsahu práce) • PROBLEMATIKA ZÁSADY ROVNOSTI A NEDISKRIMINOVÁNÍ V PRACOVNĚ-PRAVNÍCH VZTAZÍCH (antidiskriminační zákon a pracovní právo) • ODPOVĚDI NA DOTAZY...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Integrovaný systém managementu - Modul I. - Základy IMS

2018-05-28 - Integrovaný systém řízení [Integrated management system – IMS] je jednotný způsob vedení a řízení organizace, který mimo jiné splňuje požadavky pro řízení kvality, environmentu a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.Akademie TÜV SÜD Czech pro Vás připravila komplexní školení, které Vámumožní získat poznatky ze všech těchto oblastí řízení a o jejich vzájemnýchvazbách, a to od základního kurzu až po úroveň poradce integrovaného sys-tému řízení. Komu je školení určeno * všem pracovníkům organizace, kteří se v rámci svého pracovního zařazení aktivně podílí na tvorbě a zabezpečování funkčnosti systémuObsah školení * zásady systémových managementů * základní orientace v systémových managementech jakosti, environmentu a BOZP * systémové normy, jejich úloha a struktura * akreditační a certifikační systémy * rozbor požadavků normy ISO 9001 * rozbor požadavků normy ISO 14001 * rozbor požadavků specifikace OHSAS 18001 * praktické příklady řešení požadavků noremCo Vám školení přinese =gt; =gt; =gt; =gt; Získáte základní přehled o problematice systémů řízení. Seznámíte se sezásadami systémového řízení v oblasti jakosti, enviromentu a BOZP, naučítese pracovat s normami a podrobně se seznámíte s požadavky norem ISO9001, ISO 14001 a specifikací OHSAS. Zároveň Vám pomůžeme zorientovatse ve vzájemných vazbách těchto standardů a jejich praktickém uplatnění....
TÜV SÜD Czech s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



FINANČNÍ KONTROLA A INTERNÍ AUDIT VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ (záznam DVD)

2018-05-28 - Neuvedeno * On-line kurz je zaměřen na výklad problematických oblastí a nejasností v činnosti kontroly, poskytuje příklady pro tvorbu pravidel a vnitřních předpisů o kontrole. 1. Podstata kontroly, její druhy a účel. 2. Povinnosti orgánů veřejné správy stanovené v zákoně o finanční kontrole a dalších předpisech – praktická aplikace a problémy. Zdůraznění poslední změny právních předpisů. 3. Vnitřní a veřejnosprávní kontrola, její změny po poslední novele zákona. 4. Kontrolní systém v obci, kraji, příspěvkové organizaci, státním orgánu. 5. Úloha kontrolních útvarů, útvaru interního auditu a výborů zastupitelstva. 6. Příklad dotazníku ke zhodnocení kontrolního systému. 7. Pravidla výkonu vnitřní kontroly a interního auditu. 8. Vnitřní předpisy o kontrole, dokumentace předběžné kontroly. 9. Omezení pro kontrolu a interní audit (utajované informace, citlivé osobní údaje aj.). 10. Možnost nebo povinnost oznamovat podezření na trestný čin. 11. Diskuze k právům a povinnostem kontroly. POZNÁMKA Obsah záznamu je platný k 12. 6. 2014. Dosud nedošlo k žádným změnám předpisů, téma je stále aktuální....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



PRACOVNÍ SMLOUVY A JAK NA NĚ Z POHLEDU PRAXE (záznam DVD)

2018-05-28 - Neuvedeno * Úvod do problematiky • vývoj pracovních smluv ve vazbě na postupné novelizace pracovního práva po roce 1989 • pracovní smlouva a nový občanský zákoník 2014 • postup před vznikem pracovního poměru – předsmluvní odpovědnost, příslib zaměstnání • zákonné náležitosti pracovní smlouvy – druh práce, místo výkonu práce, den vzniku pracovního poměru, zkušební doba • pracovní poměr na dobu určitou • další dispozitivní obsah pracovních smluv – dovolená, pracovní doba, odměňování, BOZP a PO, konkurenční doložka, výpovědní doba, stanovení práv a povinností zaměstnance, odstupné, dohoda o odpovědnosti, stanovení práce přesčas z pohledu její paušalizace a další • vše výše uvedené propojené s praktickými příklady a aktuálně platnou judikaturou....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 567 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (38)



 
Novinky & Aktuality

Mzdy
mzdy | 2017-11-01 

Stát pošle poště 800 milionů za ztrátové služby. Zaměstnancům vzrostou mzdy říká Chovanec
mzdy | 2017-03-03 
Že za ztratove služby pošte pošle penize stat domluvili ministri Chovanec a Babiš. Pul miliardy ma jit na vyšši vyplaty zamestnancu.

Vedení účetnictví | Praha | avanibusiness.cz
účetnictví | 2017-03-01 
Spolehlive a rychle zpracujeme dane. Vedeni ucetnictvi a mezd online. Poradenstvi. Vedeni ucetnictvi dane mzdy. Poradenstvi

Šance na podnikání nejen pro nezaměstnané
mzdy | 2017-03-01 
#8222 Projekt podnikatelsko-zamestnaneckych družstev je zameren na podporu podnikani pro osoby ohrožene na trhu prace. System podpory je nastaven tak aby co nejvice pomohl všem zajemcum o zahajeni podnikani. Je urcen všem kteri by si chteli otestov

Vláda schválila zvýšení nemocenské při dlouhodobé pracovní neschopnosti
nemocenské | 2017-02-28 
Vlada schvalila zvyšeni nemocenske pri dlouhodobe pracovni neschopnosti lt br gt Vlada dnes projednala navrh MPSV ktery zlepši socialni situaci lidem pri dlouhodobe pracovni neschopnosti. Opatreni zajisti zmirneni ekonomickeho dopadu zpusobneho

Vláda rozhodla o příspěvku na opravy silnic či růstu nemocenské
nemocenské | 2017-02-28 
Praha - Vlada na svem dnešnim zasedani rozhodla o trimiliardove financni pomoci krajum na opravy silnic nižšich trid. Kabinet take rešil otazku rustu nemocenske dlouhodobe

Archiv nabídky pracovních míst Účetní do Oddělení účetnictví
účetnictví | 2017-02-28 
07.02.2017 Archiv nabidky pracovnich mist | Nabidka plati do 24. unora 2017 Statni fond životniho prostredi ceske republiky vyhlašuje vyberove rizeni na pozici ucetni do Oddeleni ucetnictvi Hledame otevrenou komunikativni a peclivou osobnost ktera by

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde