Rekvalifikační účetní kurzy
ms excel manazerske nastroje
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Controlling, finační řízení, manažerské účetnictví

Celkem nalezeno - 483 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (33)






Svatební kytice – pracovní techniky a postupy 17.11.2018

2018-11-17 - Svatební kytice – pracovní techniky a postupy 17.11.2018 Cena: 1 850 Kč Termín: 17.11.2018 (sobota) Pracovní seminář pro začátečníky. Důraz je kladen na procvičování všech základních technik, používaných při výrobě svatebních kytic. Náplň: Vázání kulaté kytice do spirály Práce s aranžovací hmotou na živé květy (svatební držák) Práce s dekoračními svatebními materiály (stuhy, dekorační dráty, svatební přízdoby) začišťování svatebního držáku Vlastní práce: kytice kulatá - pevně vázaná kytice převislá, vypichovaná do držáku korsáž pro ženicha ...
Kurzy aranžování květin Centaurea - Podrobnosti o kurzu



Interní auditor QMS - zdokonalovací

2018-11-19 - Norma ISO 9001 (v ČR vydaná jako ČSN EN ISO 9001:2009) řeší systém ma-nagementu kvality. Základem je uplatňování procesního přístupu ve všechorganizacích, které mají tento systém zaveden a certifikován. Mezi základ-ní požadavky normy patří i neustálé zlepšování a orientace na spokojenostzákazníka. Zavedení tohoto systému v organizaci napomáhá efektivněuspořádat všechny činnosti a přispívá ke zdravému fungování organizacejako celku.Proces zlepšování v sobě zahrnuje požadavek na vzdělávání zaměstnancůi v oblasti kvality. Každá společnost musí mít proškoleného interního audi-tora, který je kvalifikován provádět audity ve vlastní organizaci i u subdoda-vatelů. S rostoucím počtem zaměstnanců, nároky na vyšší kvalitu výrobkůa služeb a snahou motivovat a rozvíjet zaměstnance stoupá význam vzdělá-vání také dalších pracovníků v oblasti kvality.Akademie TÜV SÜD Czech pro Vás připravila několik typů školení zabývají-cích se systémem managementu kvality.                                                                       Komu je školení určeno                                  • interním auditorům systému managementu kvality, kteří si chtějí obnovit  platnost svého osvědčení• všem, již se podílí na zavádění a udržování systému managementu kvality  v organizaci a mají zájem rozšířit si své znalosti a dovednostiObsah školení• současný stav norem v oblasti managementu kvality a auditování• stručné opakování požadavků normy ISO 9001 se zaměřením  na nejčastější problémy při zavádění, certifikaci, udržování  a zlepšování systému kvality• interní audit – plánování, příprava, průběh a dokumentace• nejčastější chyby při provádění interních auditů• specifické dovednosti při vedení auditůCo Vám školení přineseObnovíte a rozšíříte si své znalosti a dovednosti potřebné pro vykonává-ní funkce interního auditora systému managementu kvality v organizaci.Budete mít možnost konzultovat své praktické zkušenosti s odborníkem.Dozvíte se, čeho se vyvarovat a jaké jsou nejčastější chyby při udržovánía auditování systému managementu kvality.Školení je ukončeno závěrečným testem, na jehož základě Vám bude vy-staveno osvědčení interního auditora QMS (platnost 3 roky od data vysta-vení). ...
TÜV SÜD Czech s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Jednodenní - k různým příležitostem - interiéry

2018-11-19 - Jednodenní Pracovní floristický seminář - interiéry...
kurzy floristiky - aranžování květin - Vitková Pavlína - Podrobnosti o kurzu



Manažerské účetnictví

2018-11-19 - Kurz je určen pro: Manažery a vedoucím pracovníky Podnikatele Ekonomy Všechny, které zajímá finanční a ekonomický chod firmy ...
Centrum služeb pro podnikání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



TRÉNINK ASERTIVNÍCH TECHNIK ve složitých situacích - 2denní

2018-11-19 - Určeno pro ty, kteří již znají základy asertivního způsobu komunikace a cítí potřebu dalšího zdokonalení ve využívání asertivních technik. Seminář je zaměřen na zvládání složitých situací pracovních i životních: jednání s manipulátory, agresory a jinak komplikovanými lidmi. Cíl: Prohloubení znalostí asertivních technik, analýza a řešení konkrétních situací z praxe. Umění zvládat krizové situace, při nichž hrozí velké ztráty sociální či materiální. Obsah: * Principy asertivní komunikace – zopakování a prohloubení základních pojmů * Rozpoznání manipulativních technik ze strany druhých * Férová a účinná obrana proti manipulativním postupům * Jednání s iracionálním, destruktivním, agresivním, nekompetentním partnerem * Jednání s partnerem, který má zdánlivě všechny trumfy na své straně (dodavatel, zákazník, nadřízený, ale také lidé v našem soukromí) * Emoce a racionalita v komunikaci * Vlastní emoce a jejich zvládání * Léčky a pasti v komunikaci – jak je rozpoznat a čelit jim * Jednání v krizových situacích Metody výuky: Seminář je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu. Modelové situace, samostatné úlohy, hry, videoanalýza. Na semináři se zabýváme analýzou konkrétních situací z praxe a života účastníků a návrhem řešení, samozřejmě při respektování diskrétnosti – nikdo není k ničemu nucen. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Internetový marketing

2018-11-19 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Kurz je určen pro ty, kteří se chtějí jít s dobou a orientovat se v širokém spektru internetového marketingu. Obsahem kurzu je teoretické a praktické znázornění vybraných částí internetového marketingu, pro co nejlepší pochopení a názorné zobrazení toho, co funguje a jak to funguje. Řeč bude nejen o SEO neboli optimalizaci webových stránek pro vyhledávače. V našem komplexním shrnutí internetového marketingu se dále dozvíte více o tom, jak efektivně využívat placenou PPC reklamu, hromadný e-mailing nebo sílu sociálních sítí. Na praktickém příkladu uvidíte, jak analyzovat data pomocí nástroje Google Analytics, nebo jak zjistit co nejvíce informací o konkurenčním webu a stanovení dalších postupů pro firemní rozvoj.Cílem kurzu je prohloubit znalosti z oblasti internetového marketingu. Dovést účastníka k pochopení a využití marketingových principů a aktivit na internetu v širokém spektru firemního a osobního využití. Na kurzu účastníci získají potřebné znalosti a dovednosti, které pomůžou v konkurenčním boji dnešní doby. Na kurzu je kladen velký důraz na pochopení důležitosti zákazníka. Pochopení jeho potřeb a chování je základním principem marketingu. Účastníci kurzu budou dále seznámeni s možnostmi analýz, které jsou nutné pro měření marketingových aktivit, vyhodnocování úspěšnosti a stanovení dalších postupů pro firemní rozvoj.Přínos kurzu pro účastníky: Orientace v nástrojích internetového marketingu   Schopnost efektivně plánovat marketingové kampaně a minimalizovat zbytečné investice   Usnadnění práce se zákazníkem – maximalizace výstupů   Přesné vyhodnocení kampaní z hlediska zvýšení obratu   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Internetový marketing a jeho specifika   Komunikační proces a vliv internetu   Dobrý web - dobrý základ   E-shop a podnikání na internetu   Mobilní web a mobilní aplikace   Nástroje internetového marketingu   SEO a jeho význam   Hromadný E-mailing   PPC kampaně   Virální marketing a sociální sítě   Analýza chování uživatelů   Provázanost internetových kampaní – praktický workshop     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát. Na kurz může být navázáno státní zkouškou k získání kvalifikace Specialista marketinguRozsah výuky a organizace výuky: Celková...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS Excel pro ekonomy a manažery

2018-11-19 - Základní délka kurzu jsou tři dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows a programu MS Excel na základní úrovni.Tento kurz je určen účetním, ekonomům a dalším zájemcům, kteří se chtějí naučit efektivněji využívat pro své potřeby tabulkový procesor, další související programy. Účastníci budou seznámeni s možnostmi a praktickými způsoby využití počítačových produktů pro účely ekonomických úseků firem, seznámí se s tvorbou užitečných aplikací a použitím matematických a jiných funkcí zabudovaných v programových produktech, získají inspiraci pro další využití počítačů pro odbourání rutinních činností. Po absolvování kurzu budou uživatelé schopni pracovat s databázemi, budou umět vzájemně komunikovat mezi několika tabulkami a využívat dalších možností programu.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Souhrnný příklad na procvičování opakování základních znalostí   Podmíněné formátování tabulek včetně podmíněných funkcí   Vzorce a výpočty, přehled funkcí s parametry a příklady použití   Finanční funkce v příkladech   Vkládání objektů a propojení   Ověřování vstupních dat   Ochrana da v Excelu   Scénáře a práce s nimi   Citlivostní analýza a MS Excel   Práce s databázemi v Excelu – importy, filtry a kontingenční tabulky   Manažerské funkce a výpočtové algoritmy   Na praktických ukázkách budou předvedeny možnosti práce s formuláři.   Makra - jednoduchou formou vysvětlena podstata maker a jejich smysl pro laika)   Krátký úvod do makroprogramování. Cvičení jednoduchých maker na příkladech.   Další možnosti programu Excel včetně komunikace s jinými aplikacemi   Komplexní příklad – opakování (vytvoření jednoduché aplikace)   Opakování a procvičení probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu jsou tři dny, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Koučování

2018-11-19 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Program je určený především pro manažery a týmové vedoucí se zájmem o maximalizaci výkonu svých lidí pomocí koučování. Koučování je velmi dynamicky se rozvíjející obor, který využívá celostního přístupu k člověku - zaměstnanci jako takovému a posiluje jeho vnitřní motivaci a vnímavost vůči dění ve firmě.Na kurzu koučování se naučíte využívat jednoduché a efektivní koučovací metody, které můžete aplikovat na pracovišti, doma, nebo třeba při sportu a ostatních volnočasových aktivitách. Během praktického workshopu se naučíte se koučovat sami sebe a rozvíjet svou osobnost.Celý výukový program je koncipován jako výcvikový kurz, v něž se střídá výklad lektora s praktickým výcvikem, skupinovým řešením cvičných příkladů a testů. Při výuce je využívána didaktická technika.Přínos kurzu pro účastníky: Schopnost efektivně využívat koučování při vedení lidí   Využití koučování v celkovém osobním rozvoji jednotlivce   Zlepšení pracovních vztahů a efektivnější delegování   Schopnost zvládat stresové situace   Praktický výcvik koučování při řešení reálných situací   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Koučování a jeho význam   Praktická aplikace koučování   Manažer jako kouč   Koučování a lidský mozek   Otázky v koučování   Kompetence a osobnost kouče   Koučovací sezení - praktický workshop   Koučování a výkon - akční kroky   Model G.R.O.W. - praktický workshop   Koučování a timemanagement - práce s časovou osou - praktický workshop   Disney strategie - praktický workshop     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Mgr. Rostislav Peška, Ing. Marek Laurenčík MBA a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /manazerske-vzdelavani/kurz/koucink/Podrobnou osnovu ke...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



ZÁVAZKY A SMLOUVY PŘI VEDENÍ ÚČETNICTVÍ A DANÍ

2018-11-19 - Lektor kurzu: Mgr. Ing. Tereza KRUPOVÁ, Ph.D. Vedoucí ústavněprávního oddělení Ministerstva spravedlnosti. Zkušená lektorka s odbornou praxí na Ministerstvu financí a v advokacii. Další informace: Účastníci školení obdrží certifikát o absolvování kurzu a podkladový materiál. Součástí školení je občerstvení a nápoje zdarma. ...
Intellego - vzdělávací agentura - Podrobnosti o kurzu



Jak úspěšně řídit změny - change management pro ty, kdo změny vytvářejí

2018-11-19 - Naučte se plánovat změny tak, aby nevyšuměly Už se vám někdy stalo, že změny, které jste naplánovali, nedopadly podle vašich představ? Měly sporné výsledky, nebyly dobře přijaty, nepodařilo se je nikdy dokončit a vypilovat, nebo dokonce úplně vyšuměly? Pak nejste sami, takto dopadá velké množství nejrůznějších firemních změn. Můžete na poli change managementu přidat svůj příspěvek k řadě neúspěšných pokusů, anebo přijít k nám. Naučte se řídit změny efektivně. Kurz je určen: top managementu a majitelům firem   vyššímu a střednímu managementu s reálným vlivem na realizaci změn   HR manažerům, manažerům odpovědným za rozvoj a zlepšování firem a jejich procesů, lidí a kultury   pracovníkům na vyšších řídicích postech ve státní správě, institucích a organizacích    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: ujasníte si, jaké zákonitosti a principy změn musíte jako management brát vážně a proč   naučíte se připravovat a realizovat své změny tak, abyste viděli jejich skutečné výsledky   zjistíte, jestli je bolest skutečně neoddělitelnou součástí změn – a kolik jí musí být   připravíte si a natrénujete klíčové kroky změn pro vaše firemní prostředí     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Trénink suverenity a techniky vedení lidí - leadership pro pokročilé

2018-11-19 - Zdokonalte se ve vedení motivačního a hodnoticího rozhovoru Jsou techniky vedení lidí, která znáte a používáte při vedení a delegování, ty pravé? Ne vždy vám fungují? Cítíte, že máte rezervy? Chcete působit suverénněji a jistěji? Co udělat proto, abyste vedli tým k lepším výsledkům? Odpovědi nejen na takové otázky naleznete v tomto tréninku. Zároveň poznáte i zkušenosti dalších kolegů, získáte zpětnou vazbu a objevíte techniky nové. Kurz je určen: zkušeným manažerům, kteří se chtějí zdokonalit ve vedení svých podřízených   absolventům kurzu Klíč k úspěšnému leadershipu    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: posílíte svou suverenitu v obtížných manažerských situacích a při vedení svých podřízených   natrénujete si řešení problémů, se kterými se ve své praxi setkáváte   díky lepší práci s emocemi budete lépe pracovat se svými podřízenými     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Zákoník práce se zaměřením na právní minimum pro personalisty + informace o novele ZP v roce 2019

2018-11-19 - Osnova semináře: * Změny v zákoníku práce * Novela zákoníku práce pro rok 2019 - Nově v počítání dovolené - Úpravy v dohodě o pracovní činnosti - Změny v doručování písemností - Nová forma zaměstnávání: sdílené pracovní místo - Minimální a zaručená mzda – nová úprava - Přechod práv a povinností – nové povinnosti zaměstnavatelů * Nařízení EU o ochraně osobních údajů GDPR – první zkušenosti, problémy-řešení * Použití nového občanského zákoníku v personálních vztazích * Možnost zvýšení práv pro zaměstnance nad rámec zákoníku práce (možnosti použití principu co není zakázáno, je dovoleno) * Základní zásady pracovního práva a jejich použití v personální praxi – zásady ochrany veřejného pořádku * Proč mají ženy nižší mzdu než muži * Předpisy, které musí a může vydat zaměstnavatel * Základní požadavky na práci personalisty v oblasti před vznikem pracovního poměru a po vzniku pracovněprávního vztahu (příslib zaměstnání, výběrové řízení, správné pracovní smlouvy, DPČ a DPP) * Souběh funkcí statutárních orgánů * Jmenování, odvolání, sjednání odvolatelnosti, konkurenční doložky * Skončení pracovního poměru – úloha personalisty * Povinnosti personálního oddělení po skončení pracovního poměru * Výklad pojmu „nepřihlíží se“ a neplatnosti * Úloha a postavení personalisty v dalších oblastech pracovněprávního vztahu (náhrada škody, dovolená, pracovní doba, překážky v práci) * Řešení vad právního jednání a jejich následků (neplatná právní jednání, jednání, k nimž se nepřihlíží, nelegální práce, Švarc systém) * Personální aspekty práce z domova, při agenturním zaměstnávání a zapůjčení (dočasném přidělení) zaměstnance * Posuzování práv a povinností při přechodu z pracovněprávních vztahů * Rozšířené možnosti pro zaměstnávání cizinců * Návody na řešení pracovněprávních situací: - vznik pracovního poměru, kdo může být jmenován, kdy a jak sjednat odvolatelnost zaměstnance, platnost ústní pracovní smlouvy, místo výkonu práce ve vztahu k cestovním náhradám, sjednání dalších náležitostí při práci z domova, změna pracovní smlouvy ze zdravotních důvodů, možnost zápočtu příplatku za přesčasy do mzdy, problémy s pracovním poměrem na dobu určitou - skončení pracovního poměru – sjednání jiné délky výpovědní doby, možnost odchodného, neexistence pojmu „pracovní kázeň“ a vliv na skončení pracovního poměru, důvody pro zvýhodnění zaměstnanců v odstupném i v délce dovolené, individuální přístup k zaměstnancům, rozdílný rozsah nároků u zaměstnanců * Diskuse, odpovědi na dotazy účastníků ...
Agentura BOVA - RNDr. Ivana Hexnerová - Podrobnosti o kurzu



Platební styk – aktuální změny právní úpravy včetně nejnovějších změn

2018-11-19 - Na semináři se seznámíte se změnami, k nimž v oblasti platebního styku dochází v ČR i v EU, a které si vyžádají úpravy v platebních systémech i ve smluvních podmínkách bank či nebankovních poskytovatelů platebních služeb. Jedná se zejména o nový zákon o platebním styku účinný od 13. 1. 2018. Budou vám také vyložena ustanovení těch právních předpisů, která se sice neměnila, ale jejichž aplikace se často stává předmětem sporů, případně při jejich výkladu došlo k posunu zejména vlivem judikatury. Zmíněny budou i připravované změny legislativy. Probrány budou právní předpisy české i evropské, včetně české i evropské judikatury. * • nový zákon o platebním styku, • nově regulované platební služby, • změna účtu, porovnatelnost poplatků, základní účet, • exekuce přikázáním pohledávky z účtu, • spotřebitelský úvěr jako platební služba, • anonymní účty, informace, evidence účtů, • aktuální judikatura, výklady. Diskuze a dotazy....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Projektové řízení

2018-11-20 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Tento kurz projektového řízení provádí účastníka procesem identifikace nutnosti projektu přes jeho začlenění do organizační struktury společnosti, vyhodnocení očekávané efektivity, realizace až po ukončení a vyhodnocení skutečné efektivity. Výuka bude ilustrována příklady z praxe. Probíhá formou výkladu, který je v průběhu celého semináře kombinován s řešením případové studie.Kurz je určen vedení týmů na úrovni vyššího i středního managementu, projektovým manažerům, členům týmu.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Definice projektu   Kdy vzniká projekt   Fáze projektu   Projektové portfolio   Začlenění projektu do organizace firmy   Analytická fáze - studie proveditelnosti   Přípravná fáze - základní pravidla projektového řízení   Detailní plánování projektu   SW nástroje pro řízení projektů   Techniky podporující správné naplánování projektu   Implementační fáze   Controlling a monitoring projektu   Prezentace projektu   Projektové řízení ve vztahu na účetnictví   Ekonomická analýza projektu   Projektové týmy   Praktické cvičení - příprava studie proveditelnosti konkrétního projektu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Petr Grešl, Ing. Vladimír Bříza MBA, Ing. Jaroslav Chlouba, Ing. Marek Laurenčík, MBA Mgr. Rostislav Peška a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.    Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /manazerske-vzdelavani/kurz/projektove-rizeni/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/projektove-rizeni.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Ekonomie pro manažery

2018-11-20 - Pro koho je kurz určen: Kurz je vhodný pro všechny, kteří se chtějí naučit orientovat v podnikové ekonomice a finančním řízení. ...
Centrum služeb pro podnikání s.r.o. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 483 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (33)




[?]
 
Novinky & Aktuality

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde