Rekvalifikační účetní kurzy
jak prekonat nesouhlas trenink vyjednavani 2denni
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Controlling, finační řízení, manažerské účetnictví

Celkem nalezeno - 360 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (25)






Právní minimum pro finanční manažery ... Finanční ředitel – práva a povinnosti, právní minimum pro obchodněprávní vztahy

2018-12-11 - Popis Výklad semináře je veden dle nové právní úpravy reprezentované zejména občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb.) a zákonem o obchodních společnostech a družstvech (zákon č. 90/2012 Sb.). Lektor se zaměřuje zejména na praktické právně-ekonomické aspekty, které souvisí s výkonem vedoucí funkce v oblasti financí a podnikové ekonomiky. Obsah semináře je v maximální míře přizpůsobován očekáváním a potřebám účastníků. Právní postavení právnických osob (obecná ustanovení) Podnikatel a podnikání, obchodní firma, obchodní závod a jeho pobočky Postavení statutárních orgánů a jejich odpovědnost Zákonné zastoupení podnikatele Smluvní zastoupení podnikatele Základy práva obchodních korporací Závazkové právní vztahy a systematika jejich úpravy Vybrané smluvní typy v podnikání Obecné otázky odpovědnosti ...
Controller Institut - Podrobnosti o kurzu



Novinky v pravopise, stylistice a normě

2018-12-11 - Nového je více než hodně! Platí nová pravidla pravopisu, aktualizuje se korespondenční norma a mění se také stylistika firemní korespondence. Chcete-li držet krok s dobou a nekazit si image profesionálů zbytečnými chybami, nechejte se lektorkou provést všemi změnami. Uděláte si pořádek v tom, co je dnes jinak, než jste se učili ve škole, a doplníte to, co vás ve škole zapomněli naučit. Díky tomuto kurzu získáte jistotu v písemné komunikaci a nerozladíte své partnery a klienty už oslovením nebo hned prvním řádkem e-mailu. * Novinky v pravopise, stylistice a normě • ach ty čárky!, • velká písmena, • tituly, hodnosti, funkce, • jak oslovit a neurazit aneb pátý pád stále žije, • zkratky a značky, • moderní stylistika – jak se vypořádat s úředničinou, • nelogičnosti, nadbytečnosti a modernismy v úřednickém jazyce, • kouzelná slůvka a malé zrady v jazyce úředníka, • mezery na vás hodně prozradí aneb základy typografie, • norma ČSN 01 6910, • úprava písemností psaných textovými editory, • e-maily – co o nich říká norma, • záchranný kruh – kde najdeme rychlou pomoc....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Manažer jako kouč, koučování pro manažery

2018-12-11 - Pod vedením zkušené lektorky se v průběhu tohoto semináře naučíte využívat koučování v praxi. Zjistíte, s jakými principy je možné při koučování pracovat. Odnesete si praktické poznatky, jak koučovat jednotlivce a jak koučovat skupinu. Nacvičíte si poskytování zpětné vazby koučovacím stylem, dozvíte se také, jaké má mít předpoklady manažer – kouč. * Manažer jako kouč, koučování pro manažery • kdy je vhodné koučování využít a kdy nikoliv, • koučování jako jeden ze stylů situačního vedení, • východiska v koučování, cíle a užitek v koučování, • otázky – nástroj ovlivnění v koučování, • jak lze koučování využít i v komunikaci se spolupracovníky, • technika vedení koučovacího rozhovoru metodou GROW, • techniky a možnosti koučování týmu, • "strategie efektivního řešení" a její místo v koučování, • kdy, jak, koho koučovat nebo nekoučovat, • brainstorming – nástroj ke koučování skupiny....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Práce s vizemi a akčními plány pro rozvoj týmů i jednotlivců

2018-12-11 - V průběhu tohoto semináře poznáte, jakou cestou definovat vize jak pro rozvoj týmů, tak i pro individuální práci. Pochopíte principy práce s vision boardy, zjistíte, jak facilitovat diskuze k vizím a vše si na místě také vyzkoušíte. * Práce s vizemi a akčními plány pro rozvoj týmů i jednotlivců Co si odnesete, co si vyzkoušíte? • jak lze efektivně a realisticky definovat vize pro rozvoj týmů i práci s jednotlivci, • jak v týmech facilitovat diskuzi k vizím, • jaké kroky mají následovat po vytvoření kvalitní vize, • jak při zpracování kvalitní vize efektivně využít práci s vision boardy. • jak funguje práce s vizí také jako prevence syndromu vyhoření, • jak vyvážit práce s levou a pravou mozkovou hemisférou při práci s vizemi, V průběhu celého semináře budou probíhat nácviky práce s akčními plány....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Zaměstnávání cizinců ze třetích zemí v ČR a vysílání pracovníků do těchto zemí – dvoustranné smlouvy

2018-12-11 - Seminář se zabývá bilaterálními smlouvami o sociálním zabezpečení se třetími zeměmi a smlouvami o zamezení dvojího zdanění s těmito zeměmi. Mnohé české společnosti zaměstnávají zaměstnance ze třetích států a musí porozumět ustanovením bilaterálních smluv o sociálním zabezpečení a smluv o zamezení dvojího zdanění. Tyto smlouvy obsahují často odlišná pravidla od evropských koordinačních nařízení. Jedná se například o Ukrajinu, Rusko, USA, Turecko, Indii, Srbsko, Kanadu, Japonsko atd. Seminář proto přináší výklad těchto smluv včetně upozornění na odlišnosti od evropských koordinačních nařízení EU pro oblast sociálního zabezpečení. Jen některé smlouvy se vztahují na zdravotní pojištění, bude proto vysvětlena problematika těchto smluv a rozsah nároků osob, na které se tyto smlouvy z hlediska zdravotního pojištění vztahují. Probrána bude i problematika cizinců z nesmluvních států. Účastníci budou také seznámeni s aktuální daňovou problematikou týkající se zaměstnávání cizinc * 9:00–11:00 • Sociální zabezpečení – výklad bilaterálních smluv o sociálním zabezpečení • Tomáš Novotný • účast na nemocenském pojištění ve vztahu k zaměstnávání cizinců a vysílání pracovníků do zahraničí, • dopad mezinárodních smluv o sociálním zabezpečení na účast na sociálním pojištění a odvod pojistného, povinnosti zaměstnavatelů a zaměstnanců, • určení příslušných právních předpisů při činnosti vykonávané na území států, s nimiž Česká republika uzavřela mezinárodní smlouvu o sociálním zabezpečení, • dokládání příslušnosti k právním předpisům v případě států, s nimiž Česká republika uzavřela mezinárodní smlouvu o sociálním zabezpečení a uplatnění nároku na peněžité dávky v nemoci (náhradu mzdy v nemoci) při pobytu v jiném státě, než je stát pojištění. 11:30–13:00 • Zdravotní pojištění – výklad bilaterálních smluv o sociálním zabezpečení • Ing. Šárka Kněžická • účast na zdravotním pojištění ve vztahu k zaměstnávání cizinců a vysílání pracovníků do zahraničí (bezesmluvní státy), • dopad mezinárodních smluv o sociálním zabezpečení na účast na zdravotním pojištění a odvod pojistného, povinnosti zaměstnavatelů a zaměstnanců, • rozbor jednotlivých mezinárodních smluv o sociálním zabezpečení z pohledu zdravotního pojištění, • nárok na zdravotní péči v ČR a ve smluvních státech. 13:45–16:00 • Daňová problematika • Mgr. Magdaléna Vyškovská • zdanění příjmů ze závislé činnosti dle variant činnosti (vyslaní zaměstnanci do ČR, zaměstnanci českého subjektu, pronájem pracovní síly), • porovnání ustanovení vybraných smluv o zamezení dvojího zdanění, • příjmy členů statutárních orgánů v ČR, • specifika stanovení základu daně u daňových nerezidentů ze třetích států a omezení možností odpočtů některých slev na dani a nezdanitelných položek, • důsledky některých forem zaměstnávání cizinců v ČR pro jejich zahraniční zaměstnavatele, • zdanění příjmů vyslaných pracovníků za práci v zahraničí podle smluv o zamezení dvojího zdanění, • vznik stálé provozovny zaměstnavatele ve státě vyslání, • související povinnosti českého zaměstnavatele v ČR a ve státě vyslání, • zamezení dvojího zdanění u českých daňových rezidentů (zaměstnavatelů i zaměstnanců), • vynětí ze zdanění u příjmů některých zaměstnanců....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Pracovněprávní vztahy – osobní agenda zaměstnanců ve vztahu k ochraně údajů a GDPR, vedení osobního spisu po 25. 5. 2018

2018-12-11 - Problematika osobních údajů zaměstnanců v roce 2018 + GDPR – principy rovnováhy mezi oprávněnými zájmy zaměstnance a zaměstnavatele – základní zásady a regulace, nové informační technologie a zpracování dat zaměstnanců, základní právní rámec ochrany dat zaměstnanců v roce 2018, právní důvody pro oprávněnost zpracování osobních dat zaměstnanců, souhlas zaměstnance jako nejdůležitější kritérium, kdy není souhlas nezbytný – plnění smlouvy, zákonné povinnosti, oprávněný zájem, požadavek na transparentnost při správě dat na pracovišti, problematika posouzení vlivu na ochranu osobních údajů, Zpracování dat v souvislosti se zaměstnáním: GDPR aneb odpovědnost-riziko-seberegulace, posouzení proporcionality, problematika během přijímacího řízení, zpracování při prověřování v průběhu pracovního poměru, zpracování při dohledu nad užíváním informačních a komunikačních technologií na pracovištích zaměstnavatele, zpracování při monitorování využití informačních a komunikačních technologií mimo pracoviště zaměstnavatele – práce z domova, zpracování týkající se pracovní doby a docházky, kamerové sledování, GPS ve vozidlech, zpracování zahrnující zpřístupnění zaměstnaneckých dat třetím osobám, zpracování zahrnující mezinárodní předání personálních a jiných údajů o zaměstnancích. Obsah osobního spisu co do obsahu a délky uchovávání pro potřeby zaměstnavatele. Základní složky osobní evidence: Vymezení obsahu osobního spisu * jednotlivé fáze kdy, lze danou informaci od zaměstnance legálně získat. Jaké informace a kdy může – musí zaměstnavatel od zaměstnance získat: Zákonem zakázané druhy informací, které nesmí zaměstnavatel získávat * zákonem povolené výjimky * osobní údaje v dokumentech osobní evidence. Mzdové listy: Identifikace zaměstnance * problematika utajení výše mzdy zaměstnance. Vzorový obsah osobního spisu: Jednotlivé dokumenty a jejich dovolený obsah....
InAkademia s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



7 klíčových dovedností pro osobní restart - nastartujte změny a jděte za svým cílem

2018-12-11 - Začněte hned, nezastavujte se za startem a vytrvejte až do cíle Moderní doba nás zahlcuje přemírou informací, příležitostí, požadavků a kontaktů. Často pak děláme věci složitě a někdy se nemůžeme hnout z místa. Cítíte-li potřebu změny, zaměřte se na své jednání. Pomůžeme vám odhalit vaše vlastní postupy, které vedou k úspěšnému naplnění cílů, a naučíme vás, jak je vědomě využívat. V praktických cvičeních si ověříte, že nastartovat změny není složité, a objevíte vlastní cestu k vnitřní jistotě a spokojenosti. Kurz je určen: všem, kteří cítí, že k cíli mohou vést i jiné, poctivé a jednoduché cesty   všem, kteří chtějí získat dobrý základ pro svůj osobní rozvoj   všem, kteří hledají novou inspiraci pro svůj osobní i pracovní život   všem, kteří touží po změně     Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: posílíte svou schopnost lépe se rozhodovat, překonávat překážky a řešit problémy   zjistíte, jakým způsobem dosahujete úspěchu, a naučíte se tyto vzorce vědomě využívat   sebepoznáním získáte jedinečnou mapu, která vás povede k vašim cílům   jednoduchým způsobem nastartujete pozitivní změny ve svém pracovním i soukromém životě      ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Personální agenda - jak správně vést administrativu v oblasti HR

2018-12-11 - Získejte detailní přehled o vedení personálních spisů a dokumentů Personální agenda zahrnuje množství významných dokumentů od pracovních smluv přes údaje o zaměstnancích až po dokumenty určené pro orgány státní správy. V rámci vedení personální agendy potřebujete znát související legislativu a z ní vyplývající povinnosti. Získejte ucelený přehled o vedení personálních spisů, přijďte diskutovat o nejčastějších problémech, ať už jde o ochranu osobních údajů, zaměstnávání cizinců, či další témata z oblasti každodenní praxe HR oddělení. Kurz je určen: zaměstnancům HR útvarů   podnikovým právníkům   malým a středním podnikatelům   všem pracovníkům, kteří potřebují mít dobrou orientaci v oblasti personalistiky    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: detailně se seznámíte se všemi aspekty vedení personálních spisů   dozvíte se, jak nakládat s citlivými osobními údaji zaměstnanců během pracovního poměru i po jeho skončení   pochopíte vazby vaší práce na činnost orgánů státní správy a seznámíte se se všemi povinnostmi, které z těchto vztahů vyplývají   teoretické informace o vedení personální agendy doplní řada příkladů z praxe s ohledem na nejčastěji řešené problémy   získáte odpovědi na své otázky z vlastní praxe     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



První pomoc pro pracovníky v sociálních službách

2018-12-11 - Kurz je určen zájemcům z oblasti sociálních služeb. Na kurzu se účastníci naučí reagovat na situace, kdy je jejich klient v ohrožení zdraví či života. Kurz seznamuje s principy a pravidly první pomoci. Účastníci se naučí vhodné postupy pro práci s různými typy zdravotních problémů klientů.    Kurz je akreditovaný Ministerstvem práce a sociálních věcí pod číslem 2015/0126-PC/PP. * ...
ACZ, vzdělávací centrum - Podrobnosti o kurzu



Osobní údaje v personalistice a monitoring zaměstnanců po zavedení GDPR

2018-12-11 - Číslo akreditovaného kurzu: AK - PV-196 - 2010, Název akreditace: Právo na informace a ochrana osobních údajů v činnosti ÚSC Akreditace: MV : Obsah: představení nové právní úpravy přijaté v rámci EU, nastínění povinností českých zaměstnavatelů a doporučení dalšího postupu po účinnosti GDPR základní principy zpracování osobních ...
Aliaves Co., a.s. - Podrobnosti o kurzu



Efektivní komunikace – neverbální a verbální komunikace, zvládání konfliktních situací

2018-12-12 - Osvojíte si schopnost číst správně řeč těla druhých. Pochopíte, proč je důležité číst shluky gest a naučíte se je správně interpretovat. Porozumíte tomu, proč a jak jsou naše tělo a mysl propojeny. Dokážete svými gesty, postoji i mimikou pohotově změnit své vnitřní pocity i myšlenky, také emocionální rozpoložení druhých. Budeme si hrát s mocnou silou vašeho hlasu. Zdokonalíte se v práci se svým hlasem, odnesete si zajímavé hlasové techniky, které vás v komunikaci s druhými podpoří. Společně rozklíčujeme emoční náboj slov a jak s ním příhodně pracovat. Pochopíte, proč úspěšní lidé některá slova takřka nepoužívají. Nahlédneme do světa manipulátorů, odnesete si tipy a postupy, jak je rychle rozpoznat a nepodléhat jejich praktikám. Odnesete si tipy, jak se sebou pracovat, abyste v rozmluvách s druhými dosahovali svého záměru s větší lehkostí a k oboustranné spokojenosti. * Efektivní komunikace – neverbální a verbální komunikace, zvládání konfliktních situací Základy neverbální a verbální komunikace – první dojem, účinek mimiky, gest, vzdálenosti, správná interpretace signálů řeči těla druhých • komunikace a fyzický kontakt – odstranění negativních faktorů v neverbální oblasti (projevy nervozity atd.) – přesilové a antimanipulační taktiky neverbální komunikace – praktický trénink. Vlastní komunikační styl účastníka: Chybné slovní návyky • efektivní slovní formulace, ucelená sdělení a pozitivní vyjadřování • překážky a pravidla efektivního naslouchání • techniky kladení otázek. Dovednosti asertivního jednání • techniky, principy • 3 typy chování • přiměřené sebeprosazení • asertivní kritika a pochvala • dovednost odmítání a určení si hranic • typologie manipulátorů a antimanipulační techniky. Komunikace a řešení konfliktů – dovednost „ustát“ si svůj protichůdný názor • konstruktivní komunikace v konfliktních a vypjatých situacích • typologie konfliktních jedinců • sebevědomá prezentace názoru jako cesta z bludného komunikačního kruhu....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Manažerská personalistika se zaměřením na nábor pracovníků

2018-12-12 - Z tohoto semináře si odnesete přehled o tom, jak se chovají lidé, kteří hledají nové uplatnění. Díky těmto poznatkům se naučíte přesněji definovat, koho hledat do týmu, jaké pokládat otázky a jak zjišťovat potenciál uchazeče tak, abyste našli, koho hledáte. * Manažerská personalistika se zaměřením na nábor pracovníků • co je dobré a užitečné vědět o personálním marketingu v dnešní době, • jak vytvořit inzerát, na který rychle zareagují ti správní uchazeči, • jaký vzkaz váš inzerát předává zájemcům o vaši firmu, • jak může být dobrý popis pracovní pozice cestou k lepšímu rozhodování, • personální agentury ano či ne? • co vám může sdělit kandidátův životopis, • telefonický pohovor, • osobní pohovor, strukturovaný pohovor, jak se na něj připravit a jak jej vést, • otázky u pohovorů – na co se ptát a co lze zjistit i bez ptaní, • jak představit společnost i pozici kandidátovi, • řeč těla a co lze z řeči těla vyčíst, • II. kolo výběru, • nástup, zapracování nového pracovníka – důležité aspekty setrvání nového pracovníka ve vaší firmě....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Finanční controlling plánování a reporting ... Firemní finance a jejich řízení s využitím controllingových metod a nástrojů

2018-12-12 - Popis Ústředním motivem tohoto semináře je plán jako prvotní nástroj řízení controllera, provázaný do reportingu a rozboru odchylek až po odezvu v motivačních kritériích. Na kurzu se také naučíte: rozkrývat příčiny tvorby a spotřeby finančních zdrojů podniku zhodnotit dopad rozhodnutí managementu v nákladově-výnosové oblasti do finančního zdraví firmy osvědčené techniky k zajištění adekvátní výše cash-flow Seminář probíhá v PC učebně. 1. den Oběžný majetek, pracovní kapitál a jeho řízení Dlouhodobý majetek a controlling investic Účetní výkazy a klasické ukazatele finanční analýzy v controllingové praxi Hodnotový management, využití ukazatele ROCE, EVA Systém firemního plánování od prodejní výkonnosti až k plánovým výkazům účetní závěrky Strategie a roční plán Provázanost v plánu Plánování prodeje Plánování výroby Plánování nákupu Investiční plán Plán obslužných činností Plánování rozvahy a cash-flow Forecasting 2. den Případové studie z podnikové praxe zaměřená na 2 oblasti finančního controllingu: Systém finančního plánování od prodeje až po finanční výkazy z podnikové praxe (aneb od Prodeje k Výsledovce) Systém plánování Cash Flow z podnikové praxe (aneb od Finančního plánu ke Cash Flow) Reporting a motivační kritéria ...
Controller Institut - Podrobnosti o kurzu



New to a managerial position - compact know-how for a successful start

2018-12-12 - The training will contribute to your confidence in treating your subordinates well as their manager and will create foundations for your effective communication. Are you preparing for the role of manager? Let the experience and advice of professionals lead you. You will find out how not to start, what not to say, how to make a good impression, how to win over your subordinates, and how to lead people. If you are afraid that you will not have authority, you will not be able to solve conflicts, or will have difficulties coping with pressure, you do not have to be. You will lea the basic rules which will ensure your success. Kurz je určen: foreigners (with advanced level of English) who cannot take part in courses led in Czech   new managers    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: you will lea how to deal with a change of roles, and how to win over former colleagues who have become your subordinates   you will lea to communicate effectively with your subordinates and you will lea to lead them correctly   you will lea about the key to developing your own potential and the potential of your team   you will solve model conflict situations     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Motivujte, kritizujte a chvalte správně s Martinem Konečným - jak podat zpětnou vazbu tak, aby byla oboustranně akceptována

2018-12-12 - Změňte úhel pohledu při poskytování zpětné vazby a rozvíjejte své lidi k lepším výkonům Zpětnou vazbu dáváme nebo dostáváme každý den, a přesto se občas cítíme nekomfortně nebo jsme překvapeni zcela opačnou reakcí, než jakou jsme předpokládali či s jakou jsme sdělení zamýšleli. Pochválit kolegu, podřízeného či říci kritiku tak, aby byla oboustranně akceptována, není žádné umění. Je to „jen“ dovednost. Dovednost, která se dá naučit. Tréninků a postupů, jak zpětnou vazbu poskytovat, jsou desítky. Ale i tak nás v praxi často nakonec překvapí reakce partnera. Co slyší hodnocený a co si myslím, že říkám zpětnou vazbou já? Získejte zpětnou vazbu na svou zpětnou vazbu! Kurz je určen: všem zkušeným manažerům, kteří denně motivují, chválí i hodnotí výkony jiných lidí a cítí, že je možné se v této oblasti dále zlepšovat   všem, kteří si uvědomují, že pouze pomocí správně podané zpětné vazby, kritiky i chvály, lze dosáhnout skutečně požadovaných výkonů i motivace týmu   všem, kteří si chtějí vyzkoušet, jak vlastně působí mou podaná zpětná vazba na hodnoceného a odstranit nevědomé zlozvyky     Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: osvojíte si postupy pro efektivní přípravu a techniky poskytování zpětné vazby tak, aby byla oboustranně akceptována   vyzkoušíte si, jak vlastně vaše hodnocení vnímá a slyší ten, kterého se týká   uvědomíte si, jak zní pochvala či kritika z vašich úst, identifikujete a odstraníte své komunikační zlozvyky a stereotypy   posílíte svou schopnost aktivního naslouchání a respektování odlišeného názoru   naučíte se, jak ještě více využít hodnocení pro motivaci a rozvoj svých lidí     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 360 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (25)



 
Novinky & Aktuality

Mzdy a personalistika | Money
mzdy | 2018-11-29 

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde