Rekvalifikační účetní kurzy
controlling finacni rizeni manazerske ucetnictvi
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Controlling, finační řízení, manažerské účetnictví

Celkem nalezeno - 563 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (38)






Základy podnikání

2018-05-28 - Certifikovaný rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro zahájení podnikání. Orientuje se v administrativních a ekonomických podmínkách podnikání. Má základní manažerské a marketingové dovednosti. Orientuje se v problematice evropských fondů a možnostech jejich čerpání. Dovede využít počítač k podpoře svého podnikání. Umí vypracovat vlastní podnikatelský záměr.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Právní minimum pro podnikatele   Ekonomie v podnikání   Manažerské a marketingové dovednosti   Možnosti čerpání z evropských fondů, zpracování projektů   Využití počítače v podnikání   Podnikatelský záměr a jeho struktura   Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 15 školicích dnů / 3 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Petr Grešl, Ing. Michal Bureš, Valérie Laurenčíková, MBA, Dr. Alexandr Perutka CSc., Petr Cvrkal, Ing. Oldřich Bartůněk a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/zaklady-podnikani/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/zaklady-podnikani.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení kurzu. Dále je nutno podat žádost s cca 3týdenním předstihem před datem konání kurzu. Takto budete mít uvedený kurz zcela ZDARMA.Naše společnost NIKDY nechce hradit kurz předem a nepožaduje po účastníkovi ŽÁDNÉ platby. A to i v případě, že účastník neuspěje u závěrečné zkoušky (to se u nás stává velice výjimečně). Všechny platby si řešíme přímo s úřadem práce bez Vaší účasti.Postup je následující: Vyzvedněte nebo si stáhněte ze stránek úřadu práce Žádost o rekvalifikaci, kterou vyplňte. Speciálně věnujte pozornost zdůvodnění potřebnosti kurzu a vazbu na Vaše profesní směrování. Doporučuje se mít nějaký doklad nebo příslib o zaměstnání po ukončení tohoto rekvalifikačního kurzu.   Nechte si od nás zaslat díl C k žádosti. Zašleme Vám jej ma...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Kde nejvíce chybujeme v pracovním právu – pro náročné (záznam on-line)

2018-05-28 - Neuvedeno * • ÚVOD (aktuální stav právní úpravy v roce 2015, všeobecná ustanovení zákoníku práce – smluvní volnost, závislá práce, účastníci pracovněprávních vztahů, zastupování, základní zásady, odbory, rovné zacházení, diskriminace) • POVINNOSTI ZAMĚSTNAVATELE PŘI VZNIKU, ZMĚNÁCH A SKONČENÍ PRACOVNÍHO POMĚRU A VE VZTAHU K ODBORŮM (postup před vznikem pracovního poměru, způsoby vzniku pracovního poměru, náležitosti pracovní smlouvy, zkušební doba, rozbor jednotlivých způsobů rozvázání pracovního poměru, porušení povinností zaměstnance jako důvod k rozvázání pracovního poměru, konkrétní příklady soudních rozhodnutí a jejich dopad do praxe) • DOHODY O PRACÍCH KONANÝCH MIMO PRACOVNÍ POMĚR (Dohoda o pracovní činnosti, dohoda o provedení práce – rozdíly s pracovním poměrem, možnosti, výhodnost, limity rozsahu práce) • PROBLEMATIKA ZÁSADY ROVNOSTI A NEDISKRIMINOVÁNÍ V PRACOVNĚ-PRAVNÍCH VZTAZÍCH (antidiskriminační zákon a pracovní právo) • ODPOVĚDI NA DOTAZY...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Integrovaný systém managementu - Modul I. - Základy IMS

2018-05-28 - Integrovaný systém řízení [Integrated management system – IMS] je jednotný způsob vedení a řízení organizace, který mimo jiné splňuje požadavky pro řízení kvality, environmentu a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.Akademie TÜV SÜD Czech pro Vás připravila komplexní školení, které Vámumožní získat poznatky ze všech těchto oblastí řízení a o jejich vzájemnýchvazbách, a to od základního kurzu až po úroveň poradce integrovaného sys-tému řízení. Komu je školení určeno * všem pracovníkům organizace, kteří se v rámci svého pracovního zařazení aktivně podílí na tvorbě a zabezpečování funkčnosti systémuObsah školení * zásady systémových managementů * základní orientace v systémových managementech jakosti, environmentu a BOZP * systémové normy, jejich úloha a struktura * akreditační a certifikační systémy * rozbor požadavků normy ISO 9001 * rozbor požadavků normy ISO 14001 * rozbor požadavků specifikace OHSAS 18001 * praktické příklady řešení požadavků noremCo Vám školení přinese =gt; =gt; =gt; =gt; Získáte základní přehled o problematice systémů řízení. Seznámíte se sezásadami systémového řízení v oblasti jakosti, enviromentu a BOZP, naučítese pracovat s normami a podrobně se seznámíte s požadavky norem ISO9001, ISO 14001 a specifikací OHSAS. Zároveň Vám pomůžeme zorientovatse ve vzájemných vazbách těchto standardů a jejich praktickém uplatnění....
TÜV SÜD Czech s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



FINANČNÍ KONTROLA A INTERNÍ AUDIT VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ (záznam DVD)

2018-05-28 - Neuvedeno * On-line kurz je zaměřen na výklad problematických oblastí a nejasností v činnosti kontroly, poskytuje příklady pro tvorbu pravidel a vnitřních předpisů o kontrole. 1. Podstata kontroly, její druhy a účel. 2. Povinnosti orgánů veřejné správy stanovené v zákoně o finanční kontrole a dalších předpisech – praktická aplikace a problémy. Zdůraznění poslední změny právních předpisů. 3. Vnitřní a veřejnosprávní kontrola, její změny po poslední novele zákona. 4. Kontrolní systém v obci, kraji, příspěvkové organizaci, státním orgánu. 5. Úloha kontrolních útvarů, útvaru interního auditu a výborů zastupitelstva. 6. Příklad dotazníku ke zhodnocení kontrolního systému. 7. Pravidla výkonu vnitřní kontroly a interního auditu. 8. Vnitřní předpisy o kontrole, dokumentace předběžné kontroly. 9. Omezení pro kontrolu a interní audit (utajované informace, citlivé osobní údaje aj.). 10. Možnost nebo povinnost oznamovat podezření na trestný čin. 11. Diskuze k právům a povinnostem kontroly. POZNÁMKA Obsah záznamu je platný k 12. 6. 2014. Dosud nedošlo k žádným změnám předpisů, téma je stále aktuální....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



PRACOVNÍ SMLOUVY A JAK NA NĚ Z POHLEDU PRAXE (záznam DVD)

2018-05-28 - Neuvedeno * Úvod do problematiky • vývoj pracovních smluv ve vazbě na postupné novelizace pracovního práva po roce 1989 • pracovní smlouva a nový občanský zákoník 2014 • postup před vznikem pracovního poměru – předsmluvní odpovědnost, příslib zaměstnání • zákonné náležitosti pracovní smlouvy – druh práce, místo výkonu práce, den vzniku pracovního poměru, zkušební doba • pracovní poměr na dobu určitou • další dispozitivní obsah pracovních smluv – dovolená, pracovní doba, odměňování, BOZP a PO, konkurenční doložka, výpovědní doba, stanovení práv a povinností zaměstnance, odstupné, dohoda o odpovědnosti, stanovení práce přesčas z pohledu její paušalizace a další • vše výše uvedené propojené s praktickými příklady a aktuálně platnou judikaturou....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



SKONČENÍ PRACOVNÍHO POMĚRU (záznam DVD)

2018-05-28 - Neuvedeno * Úvod do problematiky • zákonný rámec problematiky skončení pracovního poměru • obecné vymezení forem a podmínek pro skončení pracovního poměru (ze strany zaměstnance, ze strany zaměstnavatele) • zákonné podmínky po podání výpovědi (ze strany zaměstnance, ze strany zaměstnavatele) • praktické řešení výpovědí ze strany zaměstnavatele (rušení zaměstnavatele, přemístění zaměstnavatele, organizační změny, zdravotní důvody, ztráta zdravotní způsobilosti, nesplnění požadavků pro řádný výkon práce, neuspokojivé pracovní výsledky, neplnění povinností zaměstnance, porušení léčebného režimu) • neplatné rozvázání pracovního poměru z pohledu práva a platné judikatury – důsledky pro zaměstnance a zaměstnavatele • skončení pracovního poměru dohodou • zrušení ve zkušební době • doba určitá a skončení pracovního poměru • diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



STYLISTIKA MODERNÍHO E-MAILU – OBCHODNÍ I OSOBNÍ KORESPONDENCE (záznam DVD)

2018-05-28 - Neuvedeno * Příklady z praxe • první a poslední dojem • zásady správné stylistiky a výstavby textu obecně • slovní zásoba (synonyma, cizí slova) • jak na slovosled • předložkové vazby – častá úskalí • pozitivní komunikace • zdvořilost – samozřejmost nebo přežitek? • praktické procvičení. Doporučujeme zakoupit také záznam: ÚPRAVA PÍSEMNOSTÍ PODLE NORMY ČSN 01 6910 – ZMĚNY A NOVINKY ROKU 2014 (záznam DVD)...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



ÚPRAVA PÍSEMNOSTÍ PODLE NORMY ČSN 01 6910 – ZMĚNY A NOVINKY ROKU 2014 (záznam DVD)

2018-05-28 - Neuvedeno * Úvod – norma ČSN, proč a jak • přehled změn • jednotlivé změny tematicky + příklady • časté dotazy a připomínky • kam dál – související dokumenty....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Asistent/ka, sekretář/ka

2018-05-28 - certifikovaný profesní rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro činnost na pozici Asistenta/asistentky. Zná pravidla písemné a elektronické komunikace, jakož i komunikace po telefonu. Zná zásady úspěšné komunikace a prezentace včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Zvládá úkoly spojené s řízením kanceláře a organizací porad. Orientuje se v problematice hospodaření s časem a zvládání stresu. Dovede ve své činnosti využít osobní počítač.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Umění komunikovat   Asertivní a krizová komunikace   Komunikace po telefonu   Pravidla písemné a emailové komunikace   Jak vést a řídit kancelář   Příprava porady a její dokumentace   Timemanagement   Zvládání stresu   Prezentační dovednosti   Základy společenského chování   Počítač v kanceláři     Součástí ceny kurzu je zkouška profesní kvalifikace 62-008-M.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 11 školicích dnů / 2 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Michal Bureš, CSc., Mgr. Rostislav Peška, Ing. Petr Grešl, Dr. Alexandr Perutka a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/asistent-asistentka/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/asistent-asistentka.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení kurzu. Dále je nutno podat žádost s cca 3týdenním předstihem před datem konání kurzu. Takto budete mít uvedený kurz zcela ZDARMA.Naše společnost NIKDY nechce hradit kurz předem a nepožaduje po účastníkovi ŽÁDNÉ platby. A to i v případě, že účastník neuspěje u závěrečné zkoušky (to se u nás stává velice výjimečně). Všechny platby si řešíme přímo s úřadem práce bez Vaší účasti.Postup je následující: Vyzvedněte nebo si stáhněte ze stránek úřadu práce Žádost o rekvalifikaci, kterou vyplňte. Speciáln...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Manažer - pracovník obchodu a služeb

2018-05-28 - Certifikovaný rekvalifikační kurzPo absolvování kurzu je absolvent připraven pro manažerskou činnost na pozici samostatného pracovníka obchodu a služeb. Zná problematiku řízení činností, obchodní taktiky, zvládá základy profesionální komunikace, zná základy marketingu, včetně asertivního řešení konfliktů a krizových situací. Je připraven na vedení samostatných obchodních jednání a prodeje. Zná zásady prezentace ve fyzické i virtuální podobě. Dovede pro práci využít počítačové programy MS Excel, MS Word a MS PowerPoint.Rámcová témata rekvalifikačního kurzu: Komunikační a prezentační dovednosti   Asertivita a krizová komunikace   Timemanagement a vedení lidí   Zásady budování a vedení týmu   Vedení projektů - projektový management   Vedení obchodního jednání a obchodní dovednosti   Základní internetová gramotnost   Základy marketingu a internetový marketing   MS Office - dokumentace a výkaznictví   MS Excel pro manažery   MS PowerPoint   MS Project pro vedoucí projektu   Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Praktické části kurzu probíhají na produkční technice, u některých kurzů přímo u odborných firem.   Výuka probíhá vždy 8 hodin denně / 5 dní v týdnu, po vzájemné dohodě účastníků ponecháváme v průběhu kurzu volné dny.   Celková délka kurzu je 15 školicích dnů / 3 týdny.   Podrobný harmonogram kurzu (termínově dle témat z podrobné osnovy) včetně volných dnů vždy zasíláme před zahájením kurzu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA. Ing. Michal Bureš, CSc. Dr. Aleandr Perutka, CSc, Ing. Vladimír Bříza, MBA., Ing. Jaroslav Chlouba, Mgr. Rostislav Peška a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /rekvalifikacni-kurzy/kurz/manazer-prodeje/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/manazer-prodeje.pdfMožnost proplacení kurzu úřadem práce:Kurz můžete hradit sami, nebo si jej nechat UHRADIT úřadem práce. A to za podmínek, že jste na úřadu práce vedeni a že splňujete podmínky Vašeho úřadu práce ke schválení kurzu. Dále je nutno podat žádost s cca 3týdenním předstihem před datem konání kurzu. Takto budete mít uvedený kurz zcela ZDARMA.Naše společnost NIKDY nechce hradit kurz předem a nepožaduje po účastníkovi ŽÁDNÉ platby. A to i v případě, že účastník neuspěje u závěrečné zkoušky (to se u nás stává velice výjimečně). Všechny platby si řešíme přímo s úřadem práce bez Vaší účast...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



VEDENÍ MZDOVÉ AGENDY PRO ZAČÍNAJÍCÍ (záznam DVD)

2018-05-28 - Neuvedeno * • Druhy pracovněprávních vztahů a dopad zúčtování těchto vztahů do mzdových nákladů – odvod zdravotního a sociálního pojištění – pracovní poměr a dohody konané mimo pracovní poměr – mzdové formy odměňování. • Minimální mzda – zaručená mzda a její nejnižší úrovně. • Mzdové příplatky ze ZP a nad ZP. • Přesčasová práce a náhradní volno, pracovní pohotovost, překážky v práci. • Hlášení a výpočty zdravotního a sociálního pojištění – povinnosti mzdové účetní. • Daň ze závislé činnosti – postupy při výpočtu odvodu daně, slevy na dani, daňové zvýhodnění a další související s danou oblastí. • Průměrný výdělek – co vše spadá do průměrného výdělku. • Dovolená – krácení, zůstatky, převod dovolené, přepočet dovolené při přechodu na jiný režim práce – rovnoměrný a nerovnoměrný režim pracovních směn. • Neplacené volno, překážky v práci z pohledu zaměstnavatele a zaměstnance, neomluvená absence – dopad do zúčtování. • Jak postupovat při výpočtu náhrady při prvních 14 dnech dočasné pracovní neschopnosti. • Srážky ze mzdy a jejich provádění. • Potvrzení o zaměstnání a další související doklady, které je organizace povinna vystavovat zaměstnanci – termíny. • Zákonné pojištění. • Zaměstnávání ZPS – jak postupovat v dané oblasti – plnění ZPS za kalendářní rok. • Povinnosti mzdové účetní při roční uzávěrce – termíny, hlášení. • Praktické příklady....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Pracovní právo pro mzdové účetní v roce 2015 (záznam on-line)

2018-05-28 - Neuvedeno * Uplatnění nového občanského zákoníku • otázky v souvislosti s nástupem do zaměstnání • povinnosti mzdové účetní ke státním orgánům při vzniku a skončení pracovního poměru • pracovní smlouva a její náležitosti • pracovní poměr na dobu určitou • dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr vybrané problémové okruhy z oblasti skončení pracovního poměru a pracovní doby se zaměřením na rozhodovací praxi soudů • odstupné ve vztahu k nezaměstnanosti, odchodné a odbytné • mzdové otázky, nová právní úprava srážek ze mzdy podle NOZ • pracovní doba • kontrola léčebného režimu zaměstnavatelem, zkušenosti • dovolená na zotavenou obecně, v nerovnoměrném rozvrhu a v kratší pracovní době, výpočet, krácení • mateřská dovolená, její návaznost na dovolenou na zotavenou, rodičovský příspěvek, návrat na pracoviště v průběhu nebo po rodičovské dovolené • zaměstnávání cizinců • zaměstnávání osob se zdravotním postižením....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



VEDENÍ OSOBNÍ AGENDY ZAMĚSTNANCŮ (záznam DVD)

2018-05-28 - Neuvedeno * ÚVOD DO PROBLEMATIKY: Historická úprava pracovněprávních vztahů v ČR • aktuální stav právní úpravy v roce 2015 • všeobecná ustanovení zákoníku práce – smluvní volnost, závislá práce, účastníci pracovněprávních vztahů, zastupování, základní zásady, odbory, rovné zacházení, diskriminace. ZÁKLADNÍ PRÁVNÍ VYMEZENÍ PROBLEMATIKY – PRÁVNÍ PŘEDPISY UPRAVUJÍCÍ OSOBNÍ EVIDENCI: Ochrana osobních údajů v českém pracovním právu • problematika práva na ochranu osobních údajů • osobní údaje zaměstnance • citlivé údaje zaměstnance • zaměstnavatel – správce osobních a citlivých údajů • základní složky osobní evidence • vymezení obsahu osobního spisu • jednotlivé fáze, kdy lze danou informaci od zaměstnance legálně získat. JAKÉ INFORMACE A KDY MŮŽE/MUSÍ ZAMĚSTNAVATEL OD ZAMĚSTNANCE ZÍSKAT: Zákonem zakázané druhy informací, které nesmí zaměstnavatel získávat • zákonem povolené výjimky • osobní údaje v dokumentech osobní evidence • mzdové listy • identifikace zaměstnance • problematika utajení výše mzdy zaměstnance. VZOROVÝ OBSAHO OSOBNÍHO SPISU: Jednotlivé dokumenty a jejich dovolený obsah • skončení pracovního poměru a osobní spis zaměstnance....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Zákoník práce – pracovní doba a její rozvržení z pohledu praxe ve firmách (záznam on-line)

2018-05-28 - Neuvedeno * • zákonný rámec pracovní doby a doby odpočinku, • pracovní doba a doba odpočinku – nové koncepce pracovní doby, rovnoměrné a nerovnoměrné rozvržení pracovní doby, problematika vyrovnávacího období, kratší pracovní doba, maximální délka směny, rozvrh týdenní pracovní doby, pružné rozvržení pracovní doby, konto pracovní doby, přestávky v práci, nepřetržitý odpočinek v týdnu, práce přesčas, noční práce, práce v sobotu, neděli a ve svátek, pracovní pohotovost, evidence pracovní doby, • překážky v práci na straně zaměstnance – nemoc, návštěva lékaře v pracovní době ve vazbě na rozvržení pracovní doby, • dovolená ve vazbě na rozvržení pracovní doby....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Vedení mzdové agendy pro zkušené (záznam on-line)

2018-05-28 - Neuvedeno * • Dovolená v praxi – nárok a čerpání dovolené u zaměstnanců a důraz bude kladen na dovolenou u matek mezi MD a RD – jak mohu matce krátit dovolenou a kdy, přepočet dovolené pro zkrácený úvazek, změnu pracovního rozvrhu aj. – uvedení konkrétních příkladů a výpočtů, • vedení mzdové agendy u matek při MD a RD, • příjem u matky po dobu MD a RD, • průměrný a pravděpodobný výdělek v praxi a jeho úskalí - stanovení pravděpodobného výdělku – například u matek po RD a ostatních zaměstnanců po dlouhodobých překážkách v práci, • srážky ze mzdy a dopad změn k 1. 9. 2015 v OSŘ – konkrétní příklady, • změny v ZP od 1. 10. 2015....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 563 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (38)




[?]
 
Novinky & Aktuality

Mzdy
mzdy | 2017-11-01 

Stát pošle poště 800 milionů za ztrátové služby. Zaměstnancům vzrostou mzdy říká Chovanec
mzdy | 2017-03-03 
Že za ztratove služby pošte pošle penize stat domluvili ministri Chovanec a Babiš. Pul miliardy ma jit na vyšši vyplaty zamestnancu.

Vedení účetnictví | Praha | avanibusiness.cz
účetnictví | 2017-03-01 
Spolehlive a rychle zpracujeme dane. Vedeni ucetnictvi a mezd online. Poradenstvi. Vedeni ucetnictvi dane mzdy. Poradenstvi

Šance na podnikání nejen pro nezaměstnané
mzdy | 2017-03-01 
#8222 Projekt podnikatelsko-zamestnaneckych družstev je zameren na podporu podnikani pro osoby ohrožene na trhu prace. System podpory je nastaven tak aby co nejvice pomohl všem zajemcum o zahajeni podnikani. Je urcen všem kteri by si chteli otestov

Vláda schválila zvýšení nemocenské při dlouhodobé pracovní neschopnosti
nemocenské | 2017-02-28 
Vlada schvalila zvyšeni nemocenske pri dlouhodobe pracovni neschopnosti lt br gt Vlada dnes projednala navrh MPSV ktery zlepši socialni situaci lidem pri dlouhodobe pracovni neschopnosti. Opatreni zajisti zmirneni ekonomickeho dopadu zpusobneho

Vláda rozhodla o příspěvku na opravy silnic či růstu nemocenské
nemocenské | 2017-02-28 
Praha - Vlada na svem dnešnim zasedani rozhodla o trimiliardove financni pomoci krajum na opravy silnic nižšich trid. Kabinet take rešil otazku rustu nemocenske dlouhodobe

Archiv nabídky pracovních míst Účetní do Oddělení účetnictví
účetnictví | 2017-02-28 
07.02.2017 Archiv nabidky pracovnich mist | Nabidka plati do 24. unora 2017 Statni fond životniho prostredi ceske republiky vyhlašuje vyberove rizeni na pozici ucetni do Oddeleni ucetnictvi Hledame otevrenou komunikativni a peclivou osobnost ktera by

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde