Rekvalifikační účetní kurzy
controlling finacni rizeni manazerske ucetnictvi
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Controlling, finační řízení, manažerské účetnictví

Celkem nalezeno - 598 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (40)






ÚČETNÍ OPERACE VYJÁDŘENÉ V CIZÍCH MĚNÁCH z pohledu účetního, daňového, z pohledu DPH, vč. problematiky zahraničních pracovních cest

2018-04-20 - Obsah: * Oceňování položek vyjádřených v cizí měně – ocenění dle zákona o účetnictví č. 563/1991 Sb. a zákona o DPH č. 235/2004 Sb. * Účtování o pohledávkách, dluzích, devizových účtech, hotovosti a šecích v cizí měně * Zjištění a zachycení kurzových rozdílů v průběhu účetního období a k rozvahovému dni * Samovyměření DPH při dovozu ze třetích států, při pořízení zboží z EU a při pořízení služeb z EU * Pravidla při poskytování cestovních náhrad při pracovní cestě do zahraničí, vč. vyúčtování cestovních výdajů * Praktické příklady účtování operací v cizí měně, vč. vyúčtování zahraničních pracovních cest, budou probrány na konkrétních příkladech ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Aktivně proti stresu a vyhoření aneb největší omezení jsou v naší hlavě

2018-04-20 - Během semináře si uvědomíte vlastní myšlenkové modely, které vás brzdí nebo které vám naopak v rozvoji pomáhají. Osvojíte si postupy, jak předejít stresu, syndromu vyhoření, jak dosáhnout pocitu uvolnění a nadhledu. Naučíte se aktivně pracovat se svojí vlastní sebedůvěrou, zlepšíte svoji schopnost koncentrace na věci, které jsou pro zdraví skutečně důležité. * Aktivně proti stresu a vyhoření aneb největší omezení jsou v naší hlavě • stres a jeho dopady na naše tělo i psychiku, • syndrom vyhoření a jeho příčiny, • projevy (příznaky) syndromu vyhoření, • jak postupují jednotlivé fáze syndromu vyhoření, • čím ještě a nečekaně škodíme sami sobě, • jak stresu a syndromu vyhoření předejít, • změňte situace nebo vaše reakce na ně – práce s vlastní myslí, • strach a obavy a jak se jich zbavit, • jak dosáhnout klidu, nadhledu a koncentrace, • tělo a pocity jako prostředek zpětné vazby, • nácvik technik aneb cvičení dělá mistra. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Google - mobilní aplikace pro manažery

2018-04-20 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač, a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Kurz je určen pro všechny, kteří chtějí naplno využívat svůj smartphone při práci a zajímají se o moderní technologie. Během kurzu se naučíte, jak jednoduše s pomocí mobilu řídit práci na projektech, úkolovat zaměstnance či kolegy, nebo efektivně komunikovat se zákazníky. To vše s pomocí chytrých Google aplikací, které jsou volně dostupné na internetu. Dozvíte se také, jak sdílet tabulky, soubory, nebo jak zefektivnit svůj osobní timemanegement s pomocí Google kalendáře. Naučte se naplno využívat potenciál, který nabízí moderní technologie, a usnadněte si život.Přínos kurzu pro účastníky: Využití Google aplikací ve vašem PC i v mobilu   Jak řídit firmu jen s pomocí telefonu – z domova, ze služební cesty, z pláže   Plánování událostí a sdílení dat   Vedení videokonferencí a využití mobilních kancelářských aplikací   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Google – více než vyhledávač   Google mapy   G- a jeho využití   Google kalendář   Google Drive   Google Docs   Google Talk   Google Plus a možnosti podpory Vašeho webu   Další užitečné aplikace pro Android, iOS a WindowsPhone   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Mgr. Rostislav Peška a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/google/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/google.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



7 nejobtížnějších situací manažera - Řešení s nadhledem a rozmyslem

2018-04-20 - Získáte potřebnou sebedůvěru a zlepšete své manažerské dovednosti Naučte se řešit obtížné manažerské situace, aniž byste museli slevit ze svých cílů, ale naopak se jim více přiblížit. Přinášíme Vám rozbor nejčastějších situací, ve kterých se jako exponovaní manažeři ocitáte. Vytvořte si přirozené návyky a proměňte i nepříjemné situace v nástroje růstu svého i celého pracovního týmu. Kurz je určen: Manažeři, kteří chtějí lépe rozvíjet své manažerské dovednosti   Manažeři, kteří se dostávají do obtížných situací a chtějí vědět, jak jim účinně předcházet    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: Zdokonalíte se v řešení situací, které pro Vás nejsou snadné   Intenzivně zapracujete na rozvoji svých manažerských dovedností   Prodiskutujete Vaše obtížné situace a poznáte názor kolegů i odborníka     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Prezentační a lektorské dovednosti kreativně a beze stresu

2018-04-20 - Získáte tipy pro přípravu přesvědčivé prezentace. Dozvíte se, jak se dá kreativně a moderně pracovat s flipchartem i dalšími pomůckami. Odnesete si užitečné dovednosti, které vám pomohou připravit a následně přednést prezentaci tak, aby si publikum vaše sdělení dobře pamatovalo. * Prezentační a lektorské dovednosti kreativně a beze stresu • jak prezentovat přesvědčivě a plynule tak, aby si publikum vaše sdělení pamatovalo, • tipy, jak i přes všechny univerzální návody zůstat sám sebou (= propojení s osobní značkou), • tipy na kreativní práci s flipchartem a dalšími pomůckami, které vaši prezentaci podpoří, • návody na originální a vizuálně moderní prezentace, • užitečné dovednosti, jak si publikum získat na svoji stranu a minimalizovat rušivé prvky, • nácviky prezentací v různých situacích a při různých příležitostech....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Asertivní desatero v praxi - trénink zvládání obtížných situací

2018-04-20 - Posilte sebejistotu a sebeúctu, osvojte si základní pravidla asertivní komunikace Naučte se asertivně něco nebo někoho odmítat! Odolávejte nátlakovým až manipulativním situacím! Nebojte se vyjadřovat svůj negativní názor! Asertivní chování posílí vaši jistotu a umožní vám komunikovat rovnocenně, nalézat kompromisy a také vzájemnou toleranci vůči partnerovi. Kurz je určen: všichni, kteří komunikují s lidmi a chtějí lépe zvládat situace, ve kterých se necítí komfortně    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: osvojíte si asertivní práva v komunikaci, a pochopíte rozdíl mezi asertivitou a manipulací   asertivní chování posílí vaši jistotu a umožní vám lépe zvládat nekomfortní situace   seznámíte se s asertivními principy rozhodování přímo ve své konkrétní situaci   při praktickém nácviku se naučíte vyslovovat i přijímat kritiku, pochvalu a nesouhlas    V ceně získáte: certifikát o absolvování, materiály, občerstvení.  ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Základy finanční gramotnosti

2018-04-20 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Cílem tohoto kurzu je seznámit a naučit absolventy správně vyhodnotit finanční rizika a zejména pro případ přijetí úvěru a jeho zajištění. Úvěr je ukázán v kontextu rodinného rozpočtu a na příkladu výpočtu hypotéky je ukázán praktický příklad výpočtu výhodnosti hypotéky.Celý výukový program je koncipován jako výcvikový kurz, v něž se střídá výklad lektora s praktickým výcvikem a případně s "role plays" s videozáznamem, skupinovým řešením cvičných příkladů a sebepoznávacích testů. Při výuce je využívána didaktická technika.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Stanovení si cílů a věcných potřeb včetně jejich finančního vyjádření   Způsoby financování a související rizika   Základní finanční matematika (úročení, anuita)   Vyhodnocení parametrů úvěru a kalkulace zátěže pro rodinný rozpočet   Ukázka kalkulace hypotéčního úvěru     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Petr Grešl, Ing. Vladimír Bříza MBA, Ing. Jaroslav Chlouba, Ing. Marek Laurenčík MBA a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /manazerske-vzdelavani/kurz/zaklady-financni-gramotnosti/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/zaklady-financni-gramotnosti.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Asertivita, způsob jednání a zvládání konfliktních situací

2018-04-23 - V průběhu tohoto semináře pochopíte chování svoje i druhých lidí, budete umět odhadnout reakci komunikačního partnera, přizpůsobit mu svoje jednání a získat ho na svoji stranu. Též získáte znalosti a dovednosti potřebné ke zvládnutí konfliktních situací, ke zefektivnění komunikace s lidmi. Natrénujete použití asertivního jednání v konkrétních vypjatých situacích. Získáte vnitřní rovnováhu a jistotu ve svém projevu. * Asertivita, způsob jednání a zvládání konfliktních situací PROBLÉMY, KONFLIKTY A JEJICH PŘEKONÁVÁNÍ: • zdroje konfliktů, • jak předcházet nedorozumění a konfliktům, • analýza silového pole, • technika překonávání konfliktu, • pravidla pro odstranění konfliktnosti diskuze, • sebeovládání, • praktický trénink. ASERTIVITA: • podstata a přínos asertivity, • sebedůvěra a sebeúcta jako základní předpoklad pro asertivní jednání, • asertivní techniky a jejich využití v praxi, • asertivní pochvala, asertivní kritika, • další komunikační styly: pasivita, agresivita, manipulace, • obrana a reakce proti manipulaci, • cvičení, praktický trénink. TYPOLOGIE: • jak s jednotlivými typy jednat, • temperament, • diagnostika vlastního typu osobnosti....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



NOVÉ PŘÍSTUPY K ŘEŠENÍ ÚKOLŮ a zvyšování osobního výkonu - 2denní

2018-04-23 - Určeno pro manažery, vedoucí a další pracovníky, kteří si uvědomují, že se bez nových přístupů k vedení lidí, informacím a komplexním úkolům v praxi v budoucnu neobejdou. Pro všechny, kdo chtějí zefektivnit svou práci v týmu i na osobních úkolech a udělat ji pro sebe zajímavou a objevnou. Cíl: Po tomto semináři budou mít účastníci jasný přehled o tom, kam směřuje management 21. století a vyzkouší si důležité a zajímavé techniky kreativního myšlení v praxi. Zároveň si odnesou přímo svoje vyřešené úkoly a úlohy. Klíčová slova tohoto semináře jsou fungování mozku, práce s vizualizací, zvládání komplexních projektů, kreativita, budoucnost a úspěch. Obsah: * Hlavní trendy ve světě podnikání posledního desetiletí – automatizace, nasycení trhů a co z nich plyne pro manažerskou práci, VUCA svět * Nejdůležitější poznatky o fungování našeho mozku, Whole brain thinking, co je to VAK, techniky vizualizace * Klíčové techniky pro praxi: * Práce se škálami, Balance wheel – kolo rovnováhy * Strategie Walta Disneyho (pro práci na projektech, vedení týmu i práci s klienty) * Myšlenkové mapy a sketchnoting (na papíře i digitálně) * Logické úrovně v práci manažera * Techniky užitečné pro rychlé a kvalitní rozhodování v nejistotě * Význam a využití matic v manažerské práci * „Chunk up“ a „chunk down“ pro řešení obtížných problémů * Práce s metaforami a obrazy * A další zajímavosti dle potřeb účastníků * Jak dostat techniky do praxe – praktické tipy, akční plány účastníků, příprava na „návrat do reality“ a jak začít s těmito technikami pracovat ve svých týmech a na svých úkolech Metody výuky: Praktické informace pro všechny ve velmi stravitelné formě, cvičení a ukázky na konkrétních příkladech účastníků, případové studie z bohaté praxe lektorky, diskuze, testy, hry. Lektorka se posledních osm let intenzivně věnuje využití kreativních metod v praxi, moderuje týmové diskuze a vede týmy i jednotlivce k vysokým osobním výkonům. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



MS EXCEL 2007/2010 pro manažery a ekonomy - 2denní

2018-04-23 - Určeno pro vedoucí pracovníky a manažery, účetní, ekonomy, ale také všechny, kteří se chtějí seznámit s pokročilými a méně používanými speciálními nástroji programu MS Excel. Obsah: * Sjednocení znalostí * Pokročilá práce s listy, trojrozměrné tabulky a funkce * Pokročilé funkce (finanční, datumové, statistické, databázové, vyhledávací, textové, informační, matematické) * Závislosti vzorců * Scénáře * Hledání řešení/Řešitel * Tabulky citlivostní analýzy * Databázové nástroje (Souhrny, Skupiny, Kontingenční tabulka a graf) * Externí zdroje dat (MS Access, MS Query, WWW) * Úvod do tvorby a využití maker Předpoklady: Bezpečná orientace v operačním systému MS Windows, znalosti na úrovni základního kurzu MS Excel (tvorba a formátování tabulek a jejich částí, základní matematické operace, základní funkce, grafy, třídění a filtrování dat). Poznámka: Účastníci budou pracovat v prostředí MS Windows XP/7 a MS Office 2007/2010. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



euroCALC - Rozpočtář [stavebnictví]

2018-04-23 - Pracujete jako rozpočtář a je pro Vás klíčové rychle sestavit nabídkový rozpočet, zpracovat výkaz výměr a nabídku společně s harmonogramem vytisknout? Pak je tento kurz určený právě Vám! Třídenní kurz. Podrobné informace o kurzu naleznete níže na stránce....
Callida, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Internetový marketing

2018-04-23 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Kurz je určen pro ty, kteří se chtějí jít s dobou a orientovat se v širokém spektru internetového marketingu. Obsahem kurzu je teoretické a praktické znázornění vybraných částí internetového marketingu, pro co nejlepší pochopení a názorné zobrazení toho, co funguje a jak to funguje. Řeč bude nejen o SEO neboli optimalizaci webových stránek pro vyhledávače. V našem komplexním shrnutí internetového marketingu se dále dozvíte více o tom, jak efektivně využívat placenou PPC reklamu, hromadný e-mailing nebo sílu sociálních sítí. Na praktickém příkladu uvidíte, jak analyzovat data pomocí nástroje Google Analytics, nebo jak zjistit co nejvíce informací o konkurenčním webu a stanovení dalších postupů pro firemní rozvoj.Cílem kurzu je prohloubit znalosti z oblasti internetového marketingu. Dovést účastníka k pochopení a využití marketingových principů a aktivit na internetu v širokém spektru firemního a osobního využití. Na kurzu účastníci získají potřebné znalosti a dovednosti, které pomůžou v konkurenčním boji dnešní doby. Na kurzu je kladen velký důraz na pochopení důležitosti zákazníka. Pochopení jeho potřeb a chování je základním principem marketingu. Účastníci kurzu budou dále seznámeni s možnostmi analýz, které jsou nutné pro měření marketingových aktivit, vyhodnocování úspěšnosti a stanovení dalších postupů pro firemní rozvoj.Přínos kurzu pro účastníky: Orientace v nástrojích internetového marketingu   Schopnost efektivně plánovat marketingové kampaně a minimalizovat zbytečné investice   Usnadnění práce se zákazníkem – maximalizace výstupů   Přesné vyhodnocení kampaní z hlediska zvýšení obratu   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Internetový marketing a jeho specifika   Komunikační proces a vliv internetu   Dobrý web - dobrý základ   E-shop a podnikání na internetu   Mobilní web a mobilní aplikace   Nástroje internetového marketingu   SEO a jeho význam   Hromadný E-mailing   PPC kampaně   Virální marketing a sociální sítě   Analýza chování uživatelů   Provázanost internetových kampaní – praktický workshop     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát. Na kurz může být navázáno státní zkouškou k získání kvalifikace Specialista marketinguRozsah výuky a organizace výuky: Celková...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS Excel pro ekonomy a manažery

2018-04-23 - Základní délka kurzu jsou tři dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows a programu MS Excel na základní úrovni.Tento kurz je určen účetním, ekonomům a dalším zájemcům, kteří se chtějí naučit efektivněji využívat pro své potřeby tabulkový procesor, další související programy. Účastníci budou seznámeni s možnostmi a praktickými způsoby využití počítačových produktů pro účely ekonomických úseků firem, seznámí se s tvorbou užitečných aplikací a použitím matematických a jiných funkcí zabudovaných v programových produktech, získají inspiraci pro další využití počítačů pro odbourání rutinních činností. Po absolvování kurzu budou uživatelé schopni pracovat s databázemi, budou umět vzájemně komunikovat mezi několika tabulkami a využívat dalších možností programu.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Souhrnný příklad na procvičování opakování základních znalostí   Podmíněné formátování tabulek včetně podmíněných funkcí   Vzorce a výpočty, přehled funkcí s parametry a příklady použití   Finanční funkce v příkladech   Vkládání objektů a propojení   Ověřování vstupních dat   Ochrana da v Excelu   Scénáře a práce s nimi   Citlivostní analýza a MS Excel   Práce s databázemi v Excelu – importy, filtry a kontingenční tabulky   Manažerské funkce a výpočtové algoritmy   Na praktických ukázkách budou předvedeny možnosti práce s formuláři.   Makra - jednoduchou formou vysvětlena podstata maker a jejich smysl pro laika)   Krátký úvod do makroprogramování. Cvičení jednoduchých maker na příkladech.   Další možnosti programu Excel včetně komunikace s jinými aplikacemi   Komplexní příklad – opakování (vytvoření jednoduché aplikace)   Opakování a procvičení probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu jsou tři dny, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Koučování

2018-04-23 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Program je určený především pro manažery a týmové vedoucí se zájmem o maximalizaci výkonu svých lidí pomocí koučování. Koučování je velmi dynamicky se rozvíjející obor, který využívá celostního přístupu k člověku - zaměstnanci jako takovému a posiluje jeho vnitřní motivaci a vnímavost vůči dění ve firmě.Na kurzu koučování se naučíte využívat jednoduché a efektivní koučovací metody, které můžete aplikovat na pracovišti, doma, nebo třeba při sportu a ostatních volnočasových aktivitách. Během praktického workshopu se naučíte se koučovat sami sebe a rozvíjet svou osobnost.Celý výukový program je koncipován jako výcvikový kurz, v něž se střídá výklad lektora s praktickým výcvikem, skupinovým řešením cvičných příkladů a testů. Při výuce je využívána didaktická technika.Přínos kurzu pro účastníky: Schopnost efektivně využívat koučování při vedení lidí   Využití koučování v celkovém osobním rozvoji jednotlivce   Zlepšení pracovních vztahů a efektivnější delegování   Schopnost zvládat stresové situace   Praktický výcvik koučování při řešení reálných situací   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Koučování a jeho význam   Praktická aplikace koučování   Manažer jako kouč   Koučování a lidský mozek   Otázky v koučování   Kompetence a osobnost kouče   Koučovací sezení - praktický workshop   Koučování a výkon - akční kroky   Model G.R.O.W. - praktický workshop   Koučování a timemanagement - práce s časovou osou - praktický workshop   Disney strategie - praktický workshop     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Mgr. Rostislav Peška, Ing. Marek Laurenčík MBA a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /manazerske-vzdelavani/kurz/koucink/Podrobnou osnovu ke...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Pohledávky, prevence jejich vzniku a efektivní vymáhání aneb jak předcházet neúspěšnému vymáhání a zajistit si efektivně své nároky

2018-04-23 - Na semináři budou simulovány konkrétní postupy od prověření obchodního partnera přes uzavření smlouvy až po vymáhání pohledávky dle právní úpravy v občanském zákoníku a souvisejících právních předpisech. Po absolvování semináře budete vědět, jaké jsou možnosti zajištění pohledávek a realizace jejich uspokojení v případě exekučního řízení nebo insolvence dlužníka. Bude vám poskytnut návod, jak sepsat kvalitní smlouvu a jak v konkrétních případech postupovat se zaměřením na praktická a efektivní řešení související zejména se zajištěním a vymáháním pohledávek. Zjistíte, jak probíhá vymáhání pohledávky v jednotlivých etapách civilního a rozhodčího řízení a na co si dát pozor. Budete rovněž upozorněni na výhody a úskalí rozhodčích doložek a jejich dopad do praxe. * Prověřování obchodního partnera a jeho solventnosti před uzavřením smlouvy: • justice, insolvenční rejstřík, rejstříky dlužníků, • centrální registr úvěrů. Tvorba kvalitní smlouvy, všeobecných obchodních podmínek a další obchodní dokumentace jako důkazu existence pohledávky: • definice klíčových pojmů a vzájemných práv a povinností (hrazení kupní ceny, dodání zboží a přechod nebezpečí škody na věci, přechod vlastnického práva, reklamace vad), • definice podmínek a mechanismů pro ukončení smlouvy, • nástroje pro zajištění pohledávek a jejich efektivita a nákladovost – zástavní právo, ručení, finanční (bankovní) záruka, zajišťovací převod práva, dohoda o srážkách ze mzdy, • odpovědnost za porušení povinností smluvních stran (např. smluvní pokuta, úroky z prodlení a jejich limitace), • promlčení a význam lhůt u pohledávek, • postoupení a započtení pohledávek, • způsoby řešení sporů (rozhodčí x civilní řízení – výhody a úskalí), • dokazování a průběh řízení. Pohledávky po lhůtě splatnosti a jejich vymáhání v ČR a v členských státech ES: • jak doložit vznik pohledávky, • kvitance, dlužní úpis, splátkový kalendář, • narovnání, • předžalobní upomínka, • předběžné opatření, • návrh na vydání platebního rozkazu, • úrok z prodlení, • náklady řízení, • evropský platební rozkaz, • exekuční řízení. Insolvenční řízení z pohledu věřitele: • praktické poznatky po účinnosti novely insolvenčního zákona, • výkon práva věřitele v insolvenčním řízení, • uspokojení pohledávek v insolvenčním řízení. Diskuze a dotazy....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 598 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (40)



 
Novinky & Aktuality

Mzdy
mzdy | 2017-11-01 

Stát pošle poště 800 milionů za ztrátové služby. Zaměstnancům vzrostou mzdy říká Chovanec
mzdy | 2017-03-03 
Že za ztratove služby pošte pošle penize stat domluvili ministri Chovanec a Babiš. Pul miliardy ma jit na vyšši vyplaty zamestnancu.

Vedení účetnictví | Praha | avanibusiness.cz
účetnictví | 2017-03-01 
Spolehlive a rychle zpracujeme dane. Vedeni ucetnictvi a mezd online. Poradenstvi. Vedeni ucetnictvi dane mzdy. Poradenstvi

Šance na podnikání nejen pro nezaměstnané
mzdy | 2017-03-01 
#8222 Projekt podnikatelsko-zamestnaneckych družstev je zameren na podporu podnikani pro osoby ohrožene na trhu prace. System podpory je nastaven tak aby co nejvice pomohl všem zajemcum o zahajeni podnikani. Je urcen všem kteri by si chteli otestov

Vláda schválila zvýšení nemocenské při dlouhodobé pracovní neschopnosti
nemocenské | 2017-02-28 
Vlada schvalila zvyšeni nemocenske pri dlouhodobe pracovni neschopnosti lt br gt Vlada dnes projednala navrh MPSV ktery zlepši socialni situaci lidem pri dlouhodobe pracovni neschopnosti. Opatreni zajisti zmirneni ekonomickeho dopadu zpusobneho

Vláda rozhodla o příspěvku na opravy silnic či růstu nemocenské
nemocenské | 2017-02-28 
Praha - Vlada na svem dnešnim zasedani rozhodla o trimiliardove financni pomoci krajum na opravy silnic nižšich trid. Kabinet take rešil otazku rustu nemocenske dlouhodobe

Archiv nabídky pracovních míst Účetní do Oddělení účetnictví
účetnictví | 2017-02-28 
07.02.2017 Archiv nabidky pracovnich mist | Nabidka plati do 24. unora 2017 Statni fond životniho prostredi ceske republiky vyhlašuje vyberove rizeni na pozici ucetni do Oddeleni ucetnictvi Hledame otevrenou komunikativni a peclivou osobnost ktera by

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde