Rekvalifikační účetní kurzy
controlling finacni rizeni manazerske ucetnictvi
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Controlling, finační řízení, manažerské účetnictví

Celkem nalezeno - 480 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (33)






FMEA v praxi

2019-08-19 - FMEA - Failure Mode and Effect Analysis do češtiny překládáno jako analýza možných vad a jejich důsledků, je metoda, jejímž cílem je již ve fázi vývojenového výrobku definovat všechny možné vady související s daným výrob-kem - procesem a pro potenciálně nejrizikovější vady realizovat preventivníopatření. Požadavky norem pro dodavatele v automobilovém průmyslu [QS-9000, VDA 6.1] ji zahrnují mezi povinně používané nástroje v různých fázích vzniku výrobku.Komu je školení určeno* manažerům jakosti* vedoucím odborných oddělení* pracovníkům odborných oddělení odpovědným za jakost* konstruktérům* manažerům a vedoucím projektových týmů* manažerům ostatních systémů managementu [IMS, EMS, BOZP]Obsah školení* FMEA – vývoj* proč aplikovat FMEA* základní principy a praktické příklady* analýzy rizik – výskyt, význam, možnost odhalení* návaznost FMEA k dalším nástrojům jakosti* přínos FMEA a vliv na náklady* ověření získaných informací ve workshopu.Co Vám školení přinese. Seznámíte se s možností praktického využití FMEA ve Vaší organizaci a získáte přehled o významu této metody jak pro výrobu, tak pro služby. Dozvíte se, jak metodu FMEA aplikovat v konstrukci, výrobě, procesech a službách a budete mít možnost konzultovat s odborníkem pro Vás zatím těžko řešitelný problém....
TÜV SÜD Czech s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



EFEKTIVNÍ FORMY KOMUNIKACE, přesvědčování (argumentace) a vliv řeči těla - 2denní

2019-08-19 - Určeno pro všechny, kteří mají zájem se rozvíjet v přesvědčovacích a argumentačních dovednostech a mají zájem je efektivně podpořit řečí těla. Cíl: * Rozpoznat svoje silné a slabé stránky v komunikaci a přesvědčování * Naučit se využívat osvědčené a efektivní formy komunikace (nejen) při přesvědčování a argumentaci * Posílit svůj projev pomo...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Finance a controlling pro nefinanční manažery ... Prohloubení znalostí pro ty, kteří chtějí uspět

2019-08-20 - Popis Obchodní zručnost, kvalitní technologie nebo umění motivovat ostatní Vás mohou přivést do centra pozornosti, ale nezaručí Váš finanční úspěch. Majetek a znalosti stojí peníze a tak představují spíše závazek, chcete-li výzvu, k dosažení finančního efektu. Naučte se spojovat odborný a ekonomický aspekt svých rozhodnutí a dívat se na Váš p...
Controller Institut - Podrobnosti o kurzu



Komunikační MMA umění

2019-08-20 - Dobrá komunikace by neměla být agresivní či manipulativní, ale bohužel ne každý se tímto pravidlem řídí. Absolvováním tohoto semináře budete připraveni na obojí. MMA (mixed martial arts) je zkratka pro využití těch nejúčinnějších technik v bojovém umění – MMA v komunikaci znamená výběr těch nejúčinnějších preventivních a sebeobranných komunikačních technik v těch nejnáročnějších životních i pracovních situacích. * Komunikační MMA umění • jak mluvit s lidmi, se kterými se prostě "nedá mluvit", • jak říkat NE lidem, kterým se NE nemá říkat (zákazník, nadřízený, tchán/tchýně..:-)), • jak přesvědčit druhé a překonat jejich prvotní nesouhlas, aniž bychom jimi manipulovali, • předcházení konfliktům pomocí dobrého kontraktu a tzv. "podvazovacích technik", • obrana proti komunikační šikaně, agresi a manipulaci, • práce se silnými emocemi v komunikaci, • jak komunikovat v nejnáročnějších situacích, • jak sdělovat nepříjemné zprávy a negativní zpětnou vazbu, • jak rozpoznat lež a manipulaci a jak se jí efektivně bránit, • jak rozpoznat blížící se konflikt a předejít mu (scénářová slova, scénářové hádky), • jaké komunikační hry lidé mezi sebou hrají a co z toho mají (Ano-ale, Hádej, co mi je..., Poslední spravedlivý...apod.), • trénink zvládání konfliktních situací v průběhu celého semináře....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



ROZHODOVÁNÍ - proč chytří lidé dělají mylná rozhodnutí

2019-08-21 - Určeno pro manažery a lidi, kteří dělají rozhodnutí. Schopnost rozhodnout se ve správný čas pro správnou věc je jak pro Váš osobní, tak profesní život klíčová. Každý máme svůj kritický hlas, který hodnotí každodenní rozhodování. Když řešíme nějaký problém, když se nám aktuálně nedaří nebo na sebe bereme odpovědnost. Často se snažíme ovlivnit věc...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Info webinář Controllingové vzdělávání ...

2019-08-22 - Popis Rádi byste dále rozvíjeli své kompetence v oblasti controllingu a ještě jste se nerozhodli jakou formu zvolit? Abychom Vám pomohli lépe se zorientovat v nabídce controllingového vzdělávání, připravili jsme pro Vás informační webinář k našim controllingovým cyklům, kde se dozvíte vše, co pro své rozhodnutí o dalším vzdělávání potřebujete...
Controller Institut - Podrobnosti o kurzu



7 nejčastějších chyb ve vedení lidí - Vyvarujte se typických manažerských chyb




Beze strachu

2019-08-22 - Sebezkušenostní workshop. Poznáte strach a obavy z jiné stránky a přestanete se bát. Dozvíte se, čím se strach živí a čeho se bojí, zjistíte, jak si svůj strach ochočit. Naučíte se tak zvládat věci, které byly dosud nemyslitelné. Zažijete nejodvážnější den tohoto roku a získáte sebedůvěru to zopakovat. * Beze strachu • lži a polopravdy – hlavní zdroj veškerého sociálního strachu a stresu, aneb co si nalháváme sami o sobě a o svém životě, • pojmenování vlastních strachů, obav a úzkostí, • strach jako domácí mazlíček – čím se živí, čeho se bojí, jak s ním žít a ochočit ho, • zvládání nemyslitelného – práce s vlastním strachem a jeho postupné překonávání, • sebezkušenostní trénink – experimentování se svojí odvahou. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



JAK SE VYPOŘÁDAT S PROBLEMATICKÝM ZAMĚSTNANCEM

2019-08-23 - Určeno pro všechny zaměstnavatele, kteří při zajišťování svých činností najímají a propouští zaměstnance. Zejména pro jednatele, členy představenstva, ředitele, manažery a právníky. V neposlední řadě také pro vedoucí zaměstnance a pracovníky personálních (HR) oddělení a pro mzdové účetní. Cíl: Zaměstnanci si vypráví mnoho příběhů o nepříjemnoste...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Anglicky za tři měsíce – ukázkový workshop v Olomouci

2019-08-23 - Pletou se Vám gramatické časy předpřítomný s minulým? Máte pocit, že Vám schází slovní zásoba? Nebo Vám zní předminulý a předbudoucí čas příliš exoticky? Pokud jste si na některou z otázek odpověděli ano, pak je workshop určen právě pro Vás. * Anglicky za tři měsíce – ukázkový workshop v Olomouci Ing. Mgr. Filip Slunský, spoluautor projektu Anglicky za 3 měsíce, dokáže vysvětlovat gramatiku tak jednoduše, že ji pochopíte už během workshopu a hlavně navždy. Důkazem pro Vás bude, že na workshopu porozumíte šesti gramatickým časům z dvanácti. Budou to přítomný, minulý, budoucí, předpřítomný, předminulý a předbudoucí. René Müller je trenérem paměti: s ním si osvojíte metody, jak se rychle učit novou slovní zásobu. Už během workshopu se naučíte více jak 50 slovíček za 50 minut. Po workshopu Vám připravíme přístup do webového portálu Langino, který je určen pro rychlé osvojování slovní zásoby a frází. Langino Vás učí fráze v celém kontextu a algoritmus na zkoušení slovíček se přizpůsobuje Vašemu mozku a křivce zapomínání. Lze se vůbec naučit anglicky za 3 měsíce? Na workshopu si sami potvrdíte, že s touto dvojicí ano!...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Anglicky za tři měsíce – ukázkový workshop v Praze

2019-08-25 - Pletou se Vám gramatické časy předpřítomný s minulým? Máte pocit, že Vám schází slovní zásoba? Nebo Vám zní předminulý a předbudoucí čas příliš exoticky? Pokud jste si na některou z otázek odpověděli ano, pak je workshop určen právě pro Vás. * Anglicky za tři měsíce – ukázkový workshop v Praze Ing. Mgr. Filip Slunský, spoluautor projektu Anglicky za 3 měsíce, dokáže vysvětlovat gramatiku tak jednoduše, že ji pochopíte už během workshopu a hlavně navždy. Důkazem pro Vás bude, že na workshopu porozumíte šesti gramatickým časům z dvanácti. Budou to přítomný, minulý, budoucí, předpřítomný, předminulý a předbudoucí. René Müller je trenérem paměti: s ním si osvojíte metody, jak se rychle učit novou slovní zásobu. Už během workshopu se naučíte více jak 50 slovíček za 50 minut. Po workshopu Vám připravíme přístup do webového portálu Langino, který je určen pro rychlé osvojování slovní zásoby a frází. Langino Vás učí fráze v celém kontextu a algoritmus na zkoušení slovíček se přizpůsobuje Vašemu mozku a křivce zapomínání. Lze se vůbec naučit anglicky za 3 měsíce? Na workshopu si sami potvrdíte, že s touto dvojicí ano!...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



SA 8000 - Interní auditor

2019-08-26 - Společenská odpovědnost se stává stále častější oblastí zájmu firem, kteréchtějí prezentovat svůj dobrovolný závazek chovat se v rámci svého fungo-vání odpovědně k prostředí i společnosti, ve které podnikají.Systém společenské odpovědnosti organizace může být ověřen nezávisloucertifikační společností v souladu s mezinárodně uznávaným standardem -normou SA 8000.Komu je školení určeno* vrcholovým manažerům společností, manažerům CSR a SA 8000, manažerům jakosti, pracovníkům v oblasti HR, HS a pracovního práva, pracovníkům odpovědným za zavádění a udržování systému SA 8000, pracovníkům provádějící interní audity dle SA 8000Obsah školení* společenská odpovědnost – pojmy, principy* měření společenské odpovědnosti – výběr norem* vznik a účel standardu SA 8000* požadavky standardu SA 8000, výklad požadavků SA 8000* role zainteresovaných stran* vazba mezi požadavky SA 8000 a zákonnými předpisy ČR [zákoník práce, související legislativa]* kompatibilita s ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001* SA 8000 – činnosti při auditu, příklady neshod* základní pojmy auditování dle ISO 19011* rozdělení auditů, programy auditů* techniky auditování* psychologie auditu* požadavky na kvalifikaci interních auditorů* provádění auditů – nejčastější neshody* ověření získaných znalostí, diskuzeCo Vám školení přineseZískání povědomí o principech CSR, obsahu standardu SA 8000 a udržová-ní systému sociální odpovědnosti podle SA 8000, vazby se systémy řízenípodle norem ISO. Získání znalostí o způsobu a technice provádění interníchauditů. Seznámení s praktickými zkušenostmi a problémy při aplikaci stan-dardu z pohledu certifikační společnosti....
TÜV SÜD Czech s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Základy administrace CUCM (Cisco Unified Communication Manager)

2019-08-26 - Hlavním cílem je připravit budoucí administratory IP telefonie na činnosti, které je čekají v denním životě. Patří mezi ně úpravy stávajících uživatelů, telefonních přístrojů a tvorba číslovacího plánu. Dále manipulace s příchozími a odchozími čísly a jiné dovednosti. Školení bude z velké části obsahovat praktická cvičení na lepší pochopení probírané látky. Použitý HW a SW bude od společnosti Cisco Systems. * Hlavním cílem je připravit budoucí administratory IP telefonie na činnosti, které je čekají v denním životě. Patří mezi ně úpravy stávajících uživatelů, telefonních přístrojů a tvorba číslovacího plánu. Dále manipulace s příchozími a odchozími čísly a jiné dovednosti. Školení bude z velké části obsahovat praktická cvičení na lepší pochopení probírané látky. Použitý HW a SW bude od společnosti Cisco Systems. Možnosti implementace v různých typech sítí (LAN, WAN, MAN)   Možnosti implementace v různých typech sítí (LAN, WAN, MAN)   Inicializace a nutné podklady pro instalaci nového CUCM   Základní služby CUCM   Import uživatelů a device pomocí BAT   Registrace telefonů a hlavni položky konfigurace   Číslovací plán a úrovně práv pro jednotlivé uživatele (nouzové, místní, mezinárodní atd…)   Možnosti připojení zařízení třetích výrobců (non Cisco)   Lokalizace uživatelského prostředí   Nastavení switchů pro IPT (VLANy, QoS)   Víceúrovňový management prostředí - ccmadmin x ccmuser   Propojení do VTS pomocí hlasových bran - protokoly H.323, MGCP   Manipulace s čísly pomocí překladových pravidel   Nouzový provoz pobočky při výpadku sítě WAN - SRST   Konference, MOH a transkoding   IP Phone Services   Možnosti tarifikace   Znalost konfigurace přepínačů a základy VOIP....
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Finanční řízení pro manažery

2019-08-26 - Finanční řízení bylo dříve velmi podceňovanou částí podnikové ekonomiky, v současné době se považuje za vrchol řízení celé firmy a velmi zásadně ovlivňuje stabilitu a životnost firmy. Na kurzu proniknete do zásadních oblastí finančního řízení od vytvoření firemní strategie a nastavení procesů, přes orientaci ve finančních výkazech a práci s daty, finanční analýzou, sledování zásadních ukazatelů jako cash flow, likvidita, solventnost, controlling, risk management, až po nastavení rozpočtu na financování firemních potřeb, nákladovost a produktivitu týmu. Kurz je doplněn mnoha příklady z praxe a zpracování vlastní „case study“. * Finanční řízení bylo dříve velmi podceňovanou částí podnikové ekonomiky, v současné době se považuje za vrchol řízení celé firmy a velmi zásadně ovlivňuje stabilitu a životnost firmy. Na kurzu proniknete do zásadních oblastí finančního řízení od vytvoření firemní strategie a nastavení procesů, přes orientaci ve finančních výkazech a práci s daty, finanční analýzou, sledování zásadních ukazatelů jako cash flow, likvidita, solventnost, controlling, risk management, až po nastavení rozpočtu na financování firemních potřeb, nákladovost a produktivitu týmu. Kurz je doplněn mnoha příklady z praxe a zpracování vlastní „case study“. Začínáme s finančním řízením   Začínáme s finančním řízením   Finanční výkazy - jak na to?   Kritéria rozhodování   Finanční manažerské zásady   Finance v rámci týmu   Praktické příklady   Vlastní "case study"   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Efektivní asistentka manažera

2019-08-26 - Na tomto kurzu Vás seznámíme s metodami, které Vám pomohou lépe vykonávat pozici asistenta / asistentky manažera. Dozvíte se nejen, jak se lépe „prodat“, zvýšit si sebevědomí a být si více jistí při vykonávání úkolů, ale také jak motivovat ostatní členy v týmu ke spolupráci, správně komunikovat v rámci organizace i směrem ven z ní. Naučíte se pracovat se stresem, lépe si plánovat vlastní čas a snáze zvládat náročné situace. Absolventi jsou schopni snáze si obstarat informace nutné k dokončení úkolu, lépe motivovat ostatní členy týmu, vystupovat profesionálněji a být tím pravým parťákem. * Na tomto kurzu Vás seznámíme s metodami, které Vám pomohou lépe vykonávat pozici asistenta / asistentky manažera. Dozvíte se nejen, jak se lépe „prodat“, zvýšit si sebevědomí a být si více jistí při vykonávání úkolů, ale také jak motivovat ostatní členy v týmu ke spolupráci, správně komunikovat v rámci organizace i směrem ven z ní. Naučíte se pracovat se stresem, lépe si plánovat vlastní čas a snáze zvládat náročné situace. Absolventi jsou schopni snáze si obstarat informace nutné k dokončení úkolu, lépe motivovat ostatní členy týmu, vystupovat profesionálněji a být tím pravým parťákem. Pracovní role asistentů   Pracovní role asistentů   Utváření profesionální image asistentů   Posílení profesionální komunikace   Účinná telefonická komunikace   Vedení firemní korespondence   Time Management a efektivní pracovní návyky   Modelové situace, praktické příklady   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 480 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (33)



  2002 - Connection refused