Rekvalifikační účetní kurzy
controlling finacni rizeni manazerske ucetnictvi
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Controlling, finační řízení, manažerské účetnictví

Celkem nalezeno - 526 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (36)






Delegování – umění, které vám bude pomáhat každý den

2018-06-26 - Na tomto semináři si uvědomíte přínosy nejen pro vás osobně, ale i pro vaše podřízené a v konečném výsledku pro vaši firmu. Naučíte se rozpoznat příležitosti k delegování, budete schopni delegovat tak, aby vaši podřízení porozuměli, co a jak mají dělat. Společně se zamyslíme nad souvislostmi mezi delegováním, motivací lidí a řízením priorit. * Delegování – umění, které vám bude pomáhat každý den • co vlastně je delegování, • jak se delegováním zvyšuje efektivita manažerské práce, • pohled podřízených na delegování, • komu a co delegovat, • co rozhodně nedelegovat, • jak a jakým způsobem delegovat, • schopnost lidí plnit delegované úkoly, • důvěra – kontrola, • co nám přinese delegování, • delegování jako faktor motivace, • delegování jako nástroj rozvoje podřízených, • problémy, na které můžeme při delegování narazit, • delegování v praxi....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



KREATIVNÍ MYŠLENÍ A INOVAČNÍ ŘÍZENÍ

2018-06-26 - Motto: „Vše co jsme, je výsledkem našich myšlenek.“ Buddha Jste „probuzení“? Máte nekonečný zdroj energie, která z Vás sálá? Co je pro ostatní problém, Vy vnímáte jako výzvu? Potom jste ve své minulosti obdivuhodně pracovali se svými myšlenkami, nápady a pocity – dnes sklízíte zasloužené ovoce. Gratuluji a jen tak dál. Určeno pro nás všechny, kteří by toto vše rádi. Pro všechny, kteří věří, že nikdy není pozdě udělat první krok na své pomyslné pouti za sny. Kreativní je celý mozek. Stačí jen poznat jeho tajemství. Cíl: * Získat povědomí o obdivuhodných možnostech naší mysli * Uvolnit svůj skrytý kreativní potenciál * Rozšířit své znalosti univerzálních kreativních technik pro řešení problémů * Posilnit svou přirozenou kreativitu * Naučit se střídat koncentraci s relaxací mysli * Posílit sebevědomí a sebejistotu účastníků tréninku Obsah: * Mozek a kreativita (kreativní inteligence) * Jak pracuje mozek většiny z nás? Co se skrývá pod pojmem kreativita – síla kreativní inteligence dle T. Buzana * Propojení obou mozkových hemisfér * Jak lze propojením hemisfér ovlivnit míru kreativity? Praktická cvičení k dosažení vyššího (pracovního) výkonu * Kreativní myšlení jako přirozenost (test kreativního potenciálu) * Lze řídit své myšlení a vnímání? Individuální zpracování a následná interpretace testu kreativního myšlení * Praktický nácvik kreativních technik – 6 Hats lateral Thinking, Mind Mapping, Brainstorming, SWOT,… * Lze naučit člověka být kreativní? Seznámení s různými druhy každodenního tréninku kreativity * Kreativní proces vedoucí k inovacím – jak lze programovat inovace? 4 praktické kroky: 1. definice (řešeného problému a jeho žádoucího stavu), 2. vhled (hlubší pochopení problému), 3. nápady (sběr možných i nemožných řešení problému), 4. akce (výběr a realizace ideálního řešení problému) * Kompetence inovativního leadera/člověka * Porozumění sám sobě * Připravení plánu expertního rozvoje * Získání vnitřní rovnováhy * Vedení profesionální komunikace * Prezentování s cílem přesvědčit * Směřování k vytyčenému cíli (důsledně) * Práce se sítí vztahů * Prosazování inovací do praxe ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Jak předcházet pracovnímu stresu a efektu vyhoření

2018-06-26 - Číslo akreditovaného kurzu: AK - PV-57 - 2017 - Dlouhodobý stres v práci a syndrom vyhoření : Chodíte do práce a z práce za tmy, a máte pocit, že už Vám nezbývá vůbec žádný volný čas? Už řadu let potkáváte ty samé lidi v kancelářích? Stala se pro Vás práce stereotypem a ne potěšením? Máte strach, co po vás šéf zase bude chtít? Nechce se vám do práce, protože vás nepřívětivá kolegyně bude probodávat pohledem? To vše může zapříčinit pracovní stres, kvůli kterému se vám nebude chtít rán...
Aliaves Co., a.s. - Podrobnosti o kurzu



Vázaná kytice vysoká - Večerní kurz

2018-06-26 - Vázaná kytice vysoká - Večerní kurz (26.6.2018) Cena: 850 Kč Termín: 26.6.2018 (úterý) Pracovní postupy a techniky při tvorbě vysoké vázané kytice (pro zručnější začátečníky)....
Kurzy aranžování květin Centaurea - Podrobnosti o kurzu



Myslet jinak - staňte se studnicí originálních nápadů

2018-06-26 - Osvojte si kreativní techniky, aneb kreativita nejen pro kreativce Umění řešit problémy nekonvenčním způsobem představuje v dnešním firemním světě klíčovou konkurenční výhodu. Pracujete na pozici, kde se od vás očekává schopnost inovovat a uvažovat kreativně? Máte pocit, že vám dochází invence, a postrádáte inspiraci? Přijďte obohatit svůj styl práce a přemýšlení o kreativní přístupy, jež vám umožní opustit rutinu. Kreativita je dovednost, kterou si můžete osvojit. Pro každého z vás existují techniky, jak řešit problémy originálně a chytře. Kurz je určen: všem zaměstnancům, od kterých se očekávají inovativní řešení a nápady   lidem v kreativních profesích (copywriteři, grafici, designéři, inovátoři atd.)   každému, kdo chce rozšířit hranice svého uvažování a rozvinout svou kreativitu    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: naučíte se tvořivě analyzovat zadání, využívat aktivní imaginaci či pracovat s náhodnými podněty   osvojíte si techniky pro formulování problému, generování nápadů i výběr nejlepšího řešení   zjistíte, jak při setkáních vytvářet kreativní atmosféru, v níž vznikají nápady   z individuální i skupinové práce si odnesete nápady na řešení problémů z vaší vlastní praxe   seznámíte se s designovým myšlením, gamestormingem a dalšími moderními trendy z oblasti inovativního myšlení   osvojíte si umění řešit problémy nekonvenčním způsobem, a získáte tak konkurenční výhodu   na reálných příkladech poznáte, jak inovativní firmy vytvářejí svobodné a kreativní prostředí     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Základy procesního řízení

2018-06-27 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Počet posluchačů v kurzu je dán kapacitou učebny. Každý posluchač má k dispozici veškeré výukové materiály, a v případě potřeby počítač.Tento kurz procesního řízení se svou praktičností komplexně věnuje lidské i technické stránce implementace procesního řízení a nejmodernějším manažerským technikám, které musejí firmy zavést, chtějí-li dosáhnout špičkové konkurenceschopnosti. Manažeři a podnikatelé zde získávají praktické a srozumitelné informace pro implementaci procesního řízení ve firmě, přiblížení transformace firmy z funkční na procesně řízenou a zasazení procesního přístupu do kontextu řízení organizací. Kurz čerpá nejnovější poznatky na toto téma a zároveň odráží zkušenosti lektora s implementací procesního řízení v českých podnicích.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Rozdělení procesů v organizaci   Proces jako nástroj efektivního procesního řízení   Popis procesu   Podpora procesů IT   Hodnocení vyzrálosti procesu   Procesní mapa organizace   Lidská stránka zavedení a rozvoje procesního řízení     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Petr Grešl, Ing. Vladimír Bříza MBA, Ing. Jaroslav Chlouba, Ing. Marek Laurenčík MBA, Mgr. Rostislav Peška a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /manazerske-vzdelavani/kurz/zaklady-procesniho-rizeni/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/zaklady-procesniho-rizeni.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS Excel pro ekonomy a manažery

2018-06-27 - Základní délka kurzu jsou tři dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows a programu MS Excel na základní úrovni.Tento kurz je určen účetním, ekonomům a dalším zájemcům, kteří se chtějí naučit efektivněji využívat pro své potřeby tabulkový procesor, další související programy. Účastníci budou seznámeni s možnostmi a praktickými způsoby využití počítačových produktů pro účely ekonomických úseků firem, seznámí se s tvorbou užitečných aplikací a použitím matematických a jiných funkcí zabudovaných v programových produktech, získají inspiraci pro další využití počítačů pro odbourání rutinních činností. Po absolvování kurzu budou uživatelé schopni pracovat s databázemi, budou umět vzájemně komunikovat mezi několika tabulkami a využívat dalších možností programu.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Souhrnný příklad na procvičování opakování základních znalostí   Podmíněné formátování tabulek včetně podmíněných funkcí   Vzorce a výpočty, přehled funkcí s parametry a příklady použití   Finanční funkce v příkladech   Vkládání objektů a propojení   Ověřování vstupních dat   Ochrana da v Excelu   Scénáře a práce s nimi   Citlivostní analýza a MS Excel   Práce s databázemi v Excelu – importy, filtry a kontingenční tabulky   Manažerské funkce a výpočtové algoritmy   Na praktických ukázkách budou předvedeny možnosti práce s formuláři.   Makra - jednoduchou formou vysvětlena podstata maker a jejich smysl pro laika)   Krátký úvod do makroprogramování. Cvičení jednoduchých maker na příkladech.   Další možnosti programu Excel včetně komunikace s jinými aplikacemi   Komplexní příklad – opakování (vytvoření jednoduché aplikace)   Opakování a procvičení probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu jsou tři dny, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Leadership I.

2018-06-27 - Začínáte s vedením týmu? Vedoucí pozice je pro Vás novou příležitostí? Chcete se ve své roli osvědčit? Kurz nabízí nezbytné informace pro úspěšný start v pozici leadera, také možnost revize vlastních přístupů a praktický nácvik nových způsobů pro ostřílené vedoucí. Metoda kurzu: "learning by doing", aneb praxí a reflexí k ustálené dovednosti. * Začínáte s vedením týmu? Vedoucí pozice je pro Vás novou příležitostí? Chcete se ve své roli osvědčit? Kurz nabízí nezbytné informace pro úspěšný start v pozici leadera, také možnost revize vlastních přístupů a praktický nácvik nových způsobů pro ostřílené vedoucí. Metoda kurzu: "learning by doing", aneb praxí a reflexí k ustálené dovednosti. Manažerská praxe v novém kabátě   Manažerská praxe v novém kabátě   Já a moje role leadera   Pozitivní manažerská komunikace a prezentace   Veď, motivuje a půjdeme za tebou…   Mám zelenou: vedu, řídím,jedu   Deleguj!   Modelové situace   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Leadership II.

2018-06-27 - Jsou pracovní porady přežitkem? Je pravidelné setkání s členy týmu nesmyslný požadavek od vedení? Jsou konflikty v týmu negativním jevem? Stačí k motivaci přidat tlak a přitáhnout otěže? Leader s podobným smýšlením svůj tým k nadprůměrným výkonům rozhodně nedovede! Nejschopnější vojevůdci všech dob dobře věděli, že skupina nadšených, loajálních a dobře zorganizovaných dobrovolníků je efektivnější než armáda žoldáků. Přijďte si k nám pro další informace z oblasti leadershipu, které si nejen prakticky vyzkoušíte, ale které zpracujete do vlastní koncepce vedení svého týmu. * Jsou pracovní porady přežitkem? Je pravidelné setkání s členy týmu nesmyslný požadavek od vedení? Jsou konflikty v týmu negativním jevem? Stačí k motivaci přidat tlak a přitáhnout otěže? Leader s podobným smýšlením svůj tým k nadprůměrným výkonům rozhodně nedovede! Nejschopnější vojevůdci všech dob dobře věděli, že skupina nadšených, loajálních a dobře zorganizovaných dobrovolníků je efektivnější než armáda žoldáků. Přijďte si k nám pro další informace z oblasti leadershipu, které si nejen prakticky vyzkoušíte, ale které zpracujete do vlastní koncepce vedení svého týmu. Dejme hemisféry dohromady - vedení porad   Dejme hemisféry dohromady - vedení porad   Posviťte si na konflikt   1 + 1 = 10 aneb synergie   Hodnocení nebo zpětná vazba?   Koučink, cesta vedoucí k úspěchu   Vaše vlastní "case study"   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Kontingenční tabulky v MS Excel

2018-06-27 - V průběhu tohoto semináře se naučíte pracovat s daty z rozsáhlých tabulek tím nejlepším možným způsobem. Namísto složitých postupů ovládnete kontingenční tabulky, díky kterým ušetříte svůj čas využitelný jinak. Zjistíte také, jaké možnosti skrývá grafické vyjádření dat a jejich analýza. * Kontingenční tabulky v MS Excel • vytvoření kontingenční tabulky, kontingenční tabulky o více polích, • průvodce kontingenční tabulkou, • práce s tabulkami ze stejného i z jiného sešitu, • tvorba kontingenční tabulky z tabulek MS Access a jiných datových zdrojů, • jak slučovat data z více oblastí, jak vytvořit stránkové pole, • tvorba tabulky z jiné kontingeční tabulky, • nastavení polí hodnot – formáty zobrazených dat, • volba vlastního stylu a formy, • aktualizace kontingenční tabulky, změna zdroje dat a přesun KT, • filtrování a řazení dle polí, filtr sestavy, průřezy, nastavení a změna hodnotových polí, • různé zobrazení hodnot v KT, • počítané pole, počítaná položka, seskupení textových položek, číselných dat, kalendářních dat, • co je to KG a jeho tvorba, analýza KG (filtrování, průřezy, spojnice trendu), • prostorový graf (3D), • práce s daty kontingenční tabulky pomocí funkce ZÍSKATKONTDATA, • souhrny jako alternativa KT....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Výkaz cash flow prakticky

2018-06-27 - Cash flow vám na semináři vysvětlíme od A do Z, a to nejefektivněji, jak to jen jde. Účetní a poradce naučíme CF sestavit, a to vše srozumitelnou formou. * • úvod do problematiky, • vysvětlení smyslu výkazu, • výuka teorie, legislativní rámec, doporučení ČÚS, • metody sestavení výkazu, • výuka sestavení na praktických příkladech, • orientace v hotovém CF – co lze z výkazu vyčíst, kritické body. Procvičování: Vlastní sestavení výkazu CF. Dotazy, diskuze....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Finanční řízení pro manažery

2018-06-27 - Finanční řízení bylo dříve velmi podceňovanou částí podnikové ekonomiky, v současné době se považuje za vrchol řízení celé firmy a velmi zásadně ovlivňuje stabilitu a životnost firmy. Na kurzu proniknete do zásadních oblastí finančního řízení od vytvoření firemní strategie a nastavení procesů, přes orientaci ve finančních výkazech a práci s daty, finanční analýzou, sledování zásadních ukazatelů jako cash flow, likvidita, solventnost, controlling, risk management, až po nastavení rozpočtu na financování firemních potřeb, nákladovost a produktivitu týmu. Kurz je doplněn mnoha příklady z praxe a zpracování vlastní „case study“. * Finanční řízení bylo dříve velmi podceňovanou částí podnikové ekonomiky, v současné době se považuje za vrchol řízení celé firmy a velmi zásadně ovlivňuje stabilitu a životnost firmy. Na kurzu proniknete do zásadních oblastí finančního řízení od vytvoření firemní strategie a nastavení procesů, přes orientaci ve finančních výkazech a práci s daty, finanční analýzou, sledování zásadních ukazatelů jako cash flow, likvidita, solventnost, controlling, risk management, až po nastavení rozpočtu na financování firemních potřeb, nákladovost a produktivitu týmu. Kurz je doplněn mnoha příklady z praxe a zpracování vlastní „case study“. Začínáme s finančním řízením   Začínáme s finančním řízením   Finanční výkazy - jak na to?   Kritéria rozhodování   Finanční manažerské zásady   Finance v rámci týmu   Praktické příklady   Vlastní "case study"   ...
ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills - Podrobnosti o kurzu



Finanční controlling plánování a reporting ... Firemní finance a jejich řízení s využitím controllingových metod a nástrojů

2018-06-27 - Popis Ústředním motivem tohoto semináře je plán jako prvotní nástroj řízení controllera, provázaný do reportingu a rozboru odchylek až po odezvu v motivačních kritériích. Na kurzu se také naučíte: rozkrývat příčiny tvorby a spotřeby finančních zdrojů podniku zhodnotit dopad rozhodnutí managementu v nákladově-výnosové oblasti do finančního zdraví firmy osvědčené techniky k zajištění adekvátní výše cash-flow Seminář probíhá v PC učebně. 1. den Oběžný majetek, pracovní kapitál a jeho řízení Dlouhodobý majetek a controlling investic Účetní výkazy a klasické ukazatele finanční analýzy v controllingové praxi Hodnotový management, využití ukazatele ROCE, EVA Systém firemního plánování od prodejní výkonnosti až k plánovým výkazům účetní závěrky Strategie a roční plán Provázanost v plánu Plánování prodeje Plánování výroby Plánování nákupu Investiční plán Plán obslužných činností Plánování rozvahy a cash-flow Forecasting 2. den Případové studie z podnikové praxe zaměřená na 2 oblasti finančního controllingu: Systém finančního plánování od prodeje až po finanční výkazy z podnikové praxe (aneb od Prodeje k Výsledovce) Systém plánování Cash Flow z podnikové praxe (aneb od Finančního plánu ke Cash Flow) Reporting a motivační kritéria ...
Controller Institut - Podrobnosti o kurzu



Jak zvyšovat efektivitu vzdělávání zaměstnanců

2018-06-27 - Účinnost prostředků věnovaných na vzdělávání zaměstnanců je mnohdy problematická. Příčinou jsou chyby jak při plánování vzdělávacích akcí, tak i při jejich realizaci a následném hodnocení. Na semináři se proto dozvíte, kde se skrývají nejčastější příčiny nízké efektivnosti vzdělávání. Seznámíte se s cestami, jak účinnost vzdělávání zvýšit. * Jak zvyšovat efektivitu vzdělávání zaměstnanců • na co si dát pozor při plánování vzdělávacích akcí, • jak provádět analýzu vzdělávacích potřeb, • nejčastější příčiny nízké efektivnosti firemního vzdělávání, • jaké vzdělávací metody jsou úspěšnější a důvody, proč jsou úspěšné, • jak vybrat vhodného lektora či vzdělávací firmu, • jak a kdy je důležité výsledky vzdělávání hodnotit, • proč je důležitá motivace zaměstnanců a jak zaměstnance ke vzdělávání motivovat, • jak vzdělávání zaměstnanců lépe "prodat" vedení firmy. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Jak si zachovat svoji ženskost v pracovním životě a jak ji přímo podpořit?

2018-06-27 - Číslo akreditovaného kurzu: neakreditováno : Cíl kurzu: Osvojíte si malé a účinné kroky, které vedou k získání rovnováhy Vaší osobní trojnožky. Obsah: Teoretická část – 3 hlavní pilíře hodnoty – sebeúcta, sebedůvěra a sebevědomí (jak fungují, co ovlivňují, jak spolupracují). Praktická část – cvičení, která podpoří tyto 3 hlavní pilíře. Naši skutečnou ženskou hodnotu určuje pomyslná trojnožka sebedůvěry, sebeúcty a sebeuvědomění, respektive to, jak v r...
Aliaves Co., a.s. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 526 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (36)



 
Novinky & Aktuality

Modul Mzdy
mzdy | 2018-06-22 

Mzdy | Alfa Software s.r.o.
mzdy | 2018-06-21 

HK Mzdy letos vzrostou o 8 6 procenta HDP o 4 2 procenta
mzdy | 2018-06-10 

Mzdy
mzdy | 2017-11-01 

Stát pošle poště 800 milionů za ztrátové služby. Zaměstnancům vzrostou mzdy říká Chovanec
mzdy | 2017-03-03 
Že za ztratove služby pošte pošle penize stat domluvili ministri Chovanec a Babiš. Pul miliardy ma jit na vyšši vyplaty zamestnancu.

Vedení účetnictví | Praha | avanibusiness.cz
účetnictví | 2017-03-01 
Spolehlive a rychle zpracujeme dane. Vedeni ucetnictvi a mezd online. Poradenstvi. Vedeni ucetnictvi dane mzdy. Poradenstvi

Šance na podnikání nejen pro nezaměstnané
mzdy | 2017-03-01 
#8222 Projekt podnikatelsko-zamestnaneckych družstev je zameren na podporu podnikani pro osoby ohrožene na trhu prace. System podpory je nastaven tak aby co nejvice pomohl všem zajemcum o zahajeni podnikani. Je urcen všem kteri by si chteli otestov

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde