Rekvalifikační účetní kurzy
controlling finacni rizeni manazerske ucetnictvi
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Controlling, finační řízení, manažerské účetnictví

Celkem nalezeno - 477 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (32)






Microsoft Excel – manažerská analýza tabulek

2018-02-22 - Zaměření kurzu Kurz poodhalí možnosti správy a analýzy dat pomocí tabulkového procesoru   Výuka probíhá na praktických příkladech s použitím vzorových databází různých formátů podporovaných standardními ovladači ODBC pro Excel   Studijní materiály Doporučujeme k zakoupení: Mistrovství v MS Excel     Kurz je akreditován MŠMT ČR pro DVPP, číslo akreditace: MSMT-22812/2017-1-935   Možnosti a nástroje Excelu pro výpočty a analýzu velkých objemů dat včetně externích databází   Tabulka Excelu jako databáze, možnosti, omezení (velikost listu)   Práce s rozsáhlými tabulkami - souhrny, přehledy   Externí data - filtrování načítaných dat, kritéria   Formát buněk - možnosti vlastních číselných formátů, podmíněné formátování   Vzorce a funkce ve vzorcích - maticové vzorce, kombinace několika funkcí (vnořování funkcí)   # Rozšíření možností Excelu - scénáře, správce scénářů   Grafy - vytvoření dynamických grafů z tabulek obsahujících souhrny, přehledy a scénáře   Kontingenční tabulka a graf - analýza dat pomocí kontingenční tabulky, filtrování analyzovaných dat, kritéria   Automatizace opakujících se úkonů pomocí maker - umístění ovládacích prvků na listy, propojení s buňkami, přiřazení maker   Přenesení tabulek a grafů do Wordu a PowerPointu         ...
NICOM, a.s. - Podrobnosti o kurzu



CASH FLOW - přehled o peněžních tocích, aneb co z výsledovky nevyčteme

2018-02-22 - Určeno pro hlavní účetní, ekonomy, finanční analytiky, finanční ředitele. Cíl: Přiblížit význam a vypovídací schopnost přehledu o peněžních tocích neboli zisk je subjektivní, peníze jsou skutečné. Obsah: * Struktura přehledu o peněžních tocích * Interpretace přehledu o peněžních tocích na praktických příkladech * Sestavení přehledu o peněžních tocích nepřímou metodou a nejčastější chyby ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Otevřený kurz MotivP: Hodnocení zaměstnanců

2018-02-22 - Kurz je věnován tématu hodnocení pracovníků, jehož součástí je také hodnotící rozhovor a to jak jej vést. Odpovíme si na otázku, proč je hodnocení důležité a jak jej provádět, co vše musí být součástí hodnocení a podle kterých kritérií lze účastníky hodnotit. Účastníci se dozvědí, jak se správně připravit na hodnotící rozhovor a na co nezapomenout, v jakém prostředí je vhodné rozhovor vést.   Cíle:   Uvědomit si důležitost hodnocení a efektivního předání hodnocenému Identifikujeme klíčová kritéria pro hodnocení svých podřízených Vědět, jak se efektivně připravit na hodnotící pohovor Osvojit si principy vedení hodnotícího pohovoru ...
agentura Motiv P s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



EFEKTIVNÍ VEDENÍ TÝMU A NÁSTROJE LADĚNÍ VÝKONNOSTI - jak dosahovat špičkových a udržitelných výsledků

2018-02-22 - Interaktivní kurz, komentovaný výklad a prezentace, moderovaná diskuse, týmová práce i individuální cvičení a plánování. Poznejte opravdu efektivní způsoby vedení týmu a tajné nástroje ladění výkonnosti. Nalezení konkrétních odpovědí na to, jak být pro výsledky týmu užitečnější a které schopnosti rozhodují o tom, jak nejlépe využívat a zlepšovat potenciál týmu? SMYSL A CÍLOVÁ SKUPINA Jak lépe využívat a ladit lidské zdroje pro dosahování špičkových výsledků - pro manažery, vedouc...
AHA PR Agency, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Manažer na startovní čáře - jak uspět v roli manažera

2018-02-22 - Položte základy své vlastní manažerské strategie, na nichž budete dál stavět Někdo je rozeným vůdcem, jiný bojuje s nejistotou. Nikdo není perfektním manažerem od prvního dne ve funkci. Mnoha začátečnickým chybám však můžete předejít. Seznamte se s praktickými nástroji, které vám roli začínajícího manažera usnadní – ať už jde o delegování úkolů, rozhodování, time management či řešení konfliktů. Otestujte si své schopnosti a odhalte oblasti, které potřebujete rozvíjet. Kurz je určen: začínajícím manažerům   zaměstnancům, kteří z role spolupracovníka přecházejí do role nadřízeného   začínajícím podnikatelům   zakladatelům start-upů    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: zjistíte, jaké předpoklady pro manažerskou práci máte a na čem musíte dále pracovat, abyste byli úspěšní   osvojíte si užitečné nástroje pro vedení lidí a zvýšíte svou sebedůvěru v manažerské roli   poznáte zásady asertivní komunikace a manažerského rozhodování a zlepšíte nejen komunikaci, ale i schopnost delegovat   naučíte se hospodařit s časem i s vlastními silami, abyste byli dlouhodobě výkonní   zjistíte, jak lze správnou motivací a poskytováním zpětné vazby získat loajální a spokojené podřízené     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Finanční minimum manažera

2018-02-22 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Určeno pro manažery, personalisty, vedoucí týmů a další řídící pracovníky. Celý výukový program je koncipován jako výcvikový kurz, v něž se střídá výklad lektora s praktickým výcvikem, skupinovým řešením cvičných příkladů a testů. Při výuce je využívána didaktická technika.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky:Oblast osobních financíCílem této oblasti je seznámit a naučit absolventy správně vyhodnotit finanční rizika a zejména pro případ přijetí úvěru a jeho zajištění. Úvěr je ukázán v kontextu rodinného rozpočtu a na příkladu výpočtu hypotéky je ukázán praktický příklad výpočtu výhodnosti hypotéky. Stanovení si cílů a věcných potřeb včetně jejich finančního vyjádření   Způsoby financování a související rizika   Základní finanční matematika (úročení, anuita)   Vyhodnocení parametrů úvěru a kalkulace zátěže pro rodinný rozpočet   Ukázka kalkulace hypotéčního úvěru   Oblast firemních financíCílem této oblasti je seznámit absolventa kurzu se základy finančního řízení v komerční organizaci tak, aby byl schopen pochopit základy finančních procesů v organizaci, jejich důležitost a roli každého zaměstnance v nich. Základní pojmy z oblasti účetnictví   Základní matematika k účetnictví (výpočet DPH, odpisů)   Základní principy a výkazy v podvojném účetnictví   Analýza výsledovky a bilance vybrané firmy   Účetní evidence - rozdíly oproti podvojnému účetnictví     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Mgr. Rostislav Peška, Ing. Marek Laurenčík MBA a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /manazerske-vzdelavani/kurz/financni-minimum-manazera/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/financni-minimum-manazera.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



FMEA v praxi

2018-02-23 - FMEA - Failure Mode and Effect Analysis do češtiny překládáno jako analýza možných vad a jejich důsledků, je metoda, jejímž cílem je již ve fázi vývojenového výrobku definovat všechny možné vady související s daným výrob-kem - procesem a pro potenciálně nejrizikovější vady realizovat preventivníopatření. Požadavky norem pro dodavatele v automobilovém průmyslu [QS-9000, VDA 6.1] ji zahrnují mezi povinně používané nástroje v různých fázích vzniku výrobku.Komu je školení určeno* manažerům jakosti* vedoucím odborných oddělení* pracovníkům odborných oddělení odpovědným za jakost* konstruktérům* manažerům a vedoucím projektových týmů* manažerům ostatních systémů managementu [IMS, EMS, BOZP]Obsah školení* FMEA – vývoj* proč aplikovat FMEA* základní principy a praktické příklady* analýzy rizik – výskyt, význam, možnost odhalení* návaznost FMEA k dalším nástrojům jakosti* přínos FMEA a vliv na náklady* ověření získaných informací ve workshopu.Co Vám školení přinese. Seznámíte se s možností praktického využití FMEA ve Vaší organizaci a získáte přehled o významu této metody jak pro výrobu, tak pro služby. Dozvíte se, jak metodu FMEA aplikovat v konstrukci, výrobě, procesech a službách a budete mít možnost konzultovat s odborníkem pro Vás zatím těžko řešitelný problém....
TÜV SÜD Czech s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Google - mobilní aplikace pro manažery

2018-02-23 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač, a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Kurz je určen pro všechny, kteří chtějí naplno využívat svůj smartphone při práci a zajímají se o moderní technologie. Během kurzu se naučíte, jak jednoduše s pomocí mobilu řídit práci na projektech, úkolovat zaměstnance či kolegy, nebo efektivně komunikovat se zákazníky. To vše s pomocí chytrých Google aplikací, které jsou volně dostupné na internetu. Dozvíte se také, jak sdílet tabulky, soubory, nebo jak zefektivnit svůj osobní timemanegement s pomocí Google kalendáře. Naučte se naplno využívat potenciál, který nabízí moderní technologie, a usnadněte si život.Přínos kurzu pro účastníky: Využití Google aplikací ve vašem PC i v mobilu   Jak řídit firmu jen s pomocí telefonu – z domova, ze služební cesty, z pláže   Plánování událostí a sdílení dat   Vedení videokonferencí a využití mobilních kancelářských aplikací   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Google – více než vyhledávač   Google mapy   G- a jeho využití   Google kalendář   Google Drive   Google Docs   Google Talk   Google Plus a možnosti podpory Vašeho webu   Další užitečné aplikace pro Android, iOS a WindowsPhone   Opakování a procvičování probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Mgr. Rostislav Peška a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/google/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/google.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



Zákoník práce v roce 2018 ve znění dílčích novel

2018-02-23 - Program semináře: * Legislativní novinky v pracovním právu * Zaměstnávání na dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr * Návraty z mateřské a rodičovské dovolené * Výkon práce z domova * Dovolená po nepřijetí novely zákoníku práce * Novinky v agenturním zaměstnávání * Nejčastější chyby při rozvazování pracovního poměru * Řešení modelových situací z praxe * Další aktuální informace, diskuze, odpovědi na dotazy ...
Agentura BOVA - RNDr. Ivana Hexnerová - Podrobnosti o kurzu



Základy finanční gramotnosti

2018-02-23 - Základní délka kurzu je jeden den. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Cílem tohoto kurzu je seznámit a naučit absolventy správně vyhodnotit finanční rizika a zejména pro případ přijetí úvěru a jeho zajištění. Úvěr je ukázán v kontextu rodinného rozpočtu a na příkladu výpočtu hypotéky je ukázán praktický příklad výpočtu výhodnosti hypotéky.Celý výukový program je koncipován jako výcvikový kurz, v něž se střídá výklad lektora s praktickým výcvikem a případně s "role plays" s videozáznamem, skupinovým řešením cvičných příkladů a sebepoznávacích testů. Při výuce je využívána didaktická technika.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Stanovení si cílů a věcných potřeb včetně jejich finančního vyjádření   Způsoby financování a související rizika   Základní finanční matematika (úročení, anuita)   Vyhodnocení parametrů úvěru a kalkulace zátěže pro rodinný rozpočet   Ukázka kalkulace hypotéčního úvěru     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Petr Grešl, Ing. Vladimír Bříza MBA, Ing. Jaroslav Chlouba, Ing. Marek Laurenčík MBA a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /manazerske-vzdelavani/kurz/zaklady-financni-gramotnosti/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/zaklady-financni-gramotnosti.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MANAGEMENT A VEDENÍ LIDÍ pro nově a nedávno jmenované manažery - 2denní

2018-02-26 - Motto: „Když změníte způsob, jakým se na věci díváte, věci, na které se díváte, se změní.“ Wayne Dyer, autor a řečník Určeno pro všechny manažery a vedoucí projektů nezávisle na oboru působení, kteří teprve nedávno nastoupili na manažerskou pozici a chtějí si upevnit a rozšířit manažerské znalosti a dovednosti tak, aby mohli v této pozici co nejdříve uspět. Cíl: Na konci semináře budou mít účastníci jasný obraz o tom, jaké úkoly a překážky je v manažerské funkci čekají a budou schopni se s nimi od počátku úspěšně vyrovnat. Obsah: * Role a poslání manažera – rozdíl mezi manažerem a vůdcem, klíčové manažerské kompetence při liniovém a projektovém řízení, styly vedení lidí a jejich využití * Přijímání, rozdělování a stanovování cílů – parametry dobrých cílů, od strategických až po operativu, jak dobře převzít cíle od nadřízených a předat je dále * Delegování úkolů – proč a jaké úkoly delegovat a jaké ne, příprava a vedení delegovacího rozhovoru, styly delegování – od příkazu po předání pravomocí, jak se vypořádat s námitkami * Motivace spolupracovníků a podřízených při plnění úkolů, motivační faktory a jakých chyb se v motivaci vyvarovat * Kontrola a hodnocení úkolů a výkonu pracovníků – poskytování kritiky a pochvaly, podávání a přijímání zpětné vazby, oceňování a jeho význam v praxi * Budování výkonných týmů – skupina nebo tým, fáze vzniku týmu, jak NASA buduje týmy Metody výuky: Moderovaná diskuze účastníků, maximální zaměření na procvičení praktických situací, hraní rolí, osobní testy, skupinové a samostatné práce, případové studie, videotrénink. Každému tématu je věnován ucelený blok zahrnující význam tématu pro praxi, zásady provádění a nácvik konkrétních modelových situací se zpětnou vazbou pro účastníky. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



MS Excel pro ekonomy a manažery

2018-02-26 - Základní délka kurzu jsou tři dny. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Základním předpokladem k úspěšnému zvládnutí tohoto kurzu je alespoň základní znalost Windows a programu MS Excel na základní úrovni.Tento kurz je určen účetním, ekonomům a dalším zájemcům, kteří se chtějí naučit efektivněji využívat pro své potřeby tabulkový procesor, další související programy. Účastníci budou seznámeni s možnostmi a praktickými způsoby využití počítačových produktů pro účely ekonomických úseků firem, seznámí se s tvorbou užitečných aplikací a použitím matematických a jiných funkcí zabudovaných v programových produktech, získají inspiraci pro další využití počítačů pro odbourání rutinních činností. Po absolvování kurzu budou uživatelé schopni pracovat s databázemi, budou umět vzájemně komunikovat mezi několika tabulkami a využívat dalších možností programu.Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Souhrnný příklad na procvičování opakování základních znalostí   Podmíněné formátování tabulek včetně podmíněných funkcí   Vzorce a výpočty, přehled funkcí s parametry a příklady použití   Finanční funkce v příkladech   Vkládání objektů a propojení   Ověřování vstupních dat   Ochrana da v Excelu   Scénáře a práce s nimi   Citlivostní analýza a MS Excel   Práce s databázemi v Excelu – importy, filtry a kontingenční tabulky   Manažerské funkce a výpočtové algoritmy   Na praktických ukázkách budou předvedeny možnosti práce s formuláři.   Makra - jednoduchou formou vysvětlena podstata maker a jejich smysl pro laika)   Krátký úvod do makroprogramování. Cvičení jednoduchých maker na příkladech.   Další možnosti programu Excel včetně komunikace s jinými aplikacemi   Komplexní příklad – opakování (vytvoření jednoduché aplikace)   Opakování a procvičení probrané látky     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu jsou tři dny, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



System Center 2012 Configuration Manager - správa podnikových zařízení a aplikací (MOC20696)

2018-02-26 - Získejte pokročilé praktické znalosti v oblasti konfigurace a správy klientů a zařízení pomocí Microsoft System Center 2012 R2 Configuration Manager, služby Windows Intune a přidružený webových služeb. V tomto pětidenním kurzu si ukážete každodenní rutinní úkoly správy včetně toho, jak sledovat stav klientského softwaru, hardware i software inventáře, aplikací a integrace s Windows Intune. Dozvíte se také, jak optimalizovat Endpoint Protection, a vytvářet dotazy řízení a reporty. Tento kurz je určen i pro jednotlivce, kteří mají zájem o zkoušku 70-696. Tento kurz je určen pro zkušené IT profesionály, typicky charakterizované jako Enterprise Desktop Administrator (EDA). Tito administrátoři nasazuji, spravují a udržují osobní počítače, zařízení a aplikace v rámci středního až velkého firemního prostředí. Velká část kurzu se věnuje používání System Center 2012 R2 Configuration Manager a Windows Intune pro správu a nasazení počítačů, zařízení a aplikací. * Správa pracovních stanic a zařízení v podnikovém prostředí Příprava infrastruktury pro podporu správy pracovních stanic a zařízení Nasazení a správa klientů Configuration Manager Správa inventáře počítačů a aplikací Distribuce a správa obsahu použitého pro nasazení Nasazení a správa aplikací Správa mobilních zařízení díky integraci Windows Intune pomocí Configuration Manager Udržování softwarových aktualizací pro spravovaná PC Implementace koncového zabezpečení (Endpoint Protection) pro spravovaná PC Správa Secure Data Access Správa stavu klientů, napájení a vzdálené administrace Údržba jednotlivých umíštění v Configuration Manager ...
PC-DIR Real, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



System Center 2012 Operations Manager - pokročilá administrace (SCOM2)

2018-02-26 - Tento kurz rozšiřuje znalosti účastníků o pokročilé možnosti administrace nástroje System Center 2012 R2 Operations Manager. Účastníci se mimo jiné naučí pracovat s reporty, instalovat a konfigurovat služby Agentles Exception Monitoring (AEM) a Audit Collection Services (ACS), provádět migraci z verze 2012 SP1 na 2012 R2 a integrovat Operations Manager s nástroji Service Manager a Virtual Machine Manager. Probírány budou také novinky v dohledu .NET aplikací a síťové infrastruktury. Tento kurz přímo navazuje na předchozí školení SCOM1: System Center 2012 Operations Manager - základy administrace. Po absolvování obou kurzů získáte přehled o produktu Microsoft System Center 2012 R2, znalosti potřebné pro nasazení System Center 2012 R2 Operations Manager a znalost potřebné pro konfiguraci System Center 2012 R2 Operations pro možnosti dohledu infrastruktury * Reporty v Operations Manger - Instalace a konfigurace SQL Reporting Services, vytvoření modelu reportu, instalace reportingu, vytváření reportu Agentles Exception Monitoring (AEM) - konfigurace AEM, nasazení a konfigurace šablon zásad skupiny AEM Audit Collection Services (ACS) - instalace ACS komponent, podpora ACS pro dynamické řízení přístupu ve Windows Server 2012, povolení a konfigurace kolektorů a forwarderů, ACS reporty Synthetic Transactions - konfigurace (TCP, Service, OLE DB, Process, Web), nové monitorování dostupnosti webových aplikací a výkonu .NET aplikací, APM pro SharePoint 2013, monitorování aplikací 360 .NET Distributed Aplications - vytvoření, monitorování Zálohování a obnova - procesy zálohování a obnovy Migrace z Operations Manager 2012 SP1 na 2012 R2 - plánování a příprava migrace, migrace Management Packs, sledování migrace Integrace System Center 2012 - intergrace nástroje Operations Manager se System Center 2012 Service Manager, automatizace OM se System Center 2012 Orchestrator, optimalizace výkonu a zdrojů pomocí integrace Operations Manager se System Center 2012 Virtual Machine Manager ...
PC-DIR Real, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



System Center 2012 Service Manager (SCSM1)

2018-02-26 - Tento kurz seznámí účastníky s nasazením a správou nástroje System Center 2012 Service Manager od návrhu a systémových požadavků, přes vlastní instalaci a prvotní konfiguraci, až po využití v běžných praktických scénářích. Kurz je primárně určen pro IT profesionály, administrátory a analytiky, kteří znají a využívají další produkty rodiny System Center 2012 a potřebují prohloubit své znalosti s nástrojem SC 2012 Service Manager. * Historie, vývoj a licencování nástroje System Center 2012 Service Manager Použití ITIL a MOF v SC 2012 Service Manager Plánování nasazení SC 2012 Service Manager Instalace a konfigurace Správa zabezpečení Connectors Práce s incidenty Správa změn (Change Management) a aktivit (Activity Management) Release Management Service level management Správa Data Warehouse Reporty ...
PC-DIR Real, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 477 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (32)



  2002 - Connection refused