Rekvalifikační účetní kurzy
controlling finacni rizeni manazerske ucetnictvi
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

Controlling, finační řízení, manažerské účetnictví

Celkem nalezeno - 433 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (29)






Personální controlling: nástroj ke zvýšení efektivity personálního řízení

2018-10-23 - V průběhu semináře se seznámíte s personálním controllingem jako nástrojem řízení lidských zdrojů, jehož cílem je zvýšit účinnost personálního managementu a posílit autoritu personálního vedení podniku. * Personální controlling: nástroj ke zvýšení efektivity personálního řízení • co je strategický a co operativní personální controlling a proč má být personální controlling významnou složkou personálního řízení, • jak se provádí personální SWOT analýza a jak s výsledky pracovat, • nastavení personálních plánů a cílů, • personální opatření, • nástroje personálního controllingu, • personální ukazatele, jejich konstrukce a interpretace, • personální reporting a benchmarking, • hodnocení efektivity personálních opatření a návratnosti personálních výdajů, • kvalitativní personální controlling, • dotazování zaměstnanců a interpretace získaných výsledků, • personální standardy a personální manuál firmy, • zkušenosti z praxe, výklad a řešení ilustrativních příkladů....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



ZKOUŠKY Z PROFESNÍ KVALIFIKACE FLORISTA + jeden den na přípravu # pro floristy

2018-10-23 - Florista – kvalifikační stupeň č.3 Název Florista je považován za uznavaný ve všech evropských jazycích. Německo -Florist, Francie - fleuriste, Anglie – florist. Florista je umělec, který je tvůrcem rostlinné dokorace od malých po velké kompozice. Florista je člověk, který praktikuje nový směr umění - vyjádření pocitů a nálady s květin a okrasných rostlin Florista nejen sváže květy do kytice, ale sestavuje umělecké dílo, proto se mu říká – umělec. Zkoušky trvají jeden pracovní den zhruba 8-9hodin. Začínáme v 8:00 1. pisemný test 2. praktická část[ gratulační kytice, aranžmá, svatební kytice, smuteční kytice, korsáž, interierova dekorace] 3. ustni zkouška z vyhotovených prací - Zkoušející - autorizovaná osoba Pavlína Vitková - Na zkoušky může dohlížet zástupce MZ ČR. Ke zkoušce dostanete veškerý materiál - hotové dekorace si odvezete sebou Potřebujete své vlastní nářadí Tato certifikace je důležitým dokladem pro vázanou činnost florista...
kurzy floristiky - aranžování květin - Vitková Pavlína - Podrobnosti o kurzu



Příprava profesionální prezentace v MS PowerPoint

2018-10-23 - Prezentace mohou být vynikající, profesionální a přitom jednoduché. Tohle přesně je PowerPoint. Jedná se přímo o ukázku jednoduchosti – jen je potřeba vědět, jak se oprostit od zbytečně složitých postupů. * Příprava profesionální prezentace v MS PowerPoint • Microsoft PowerPoint a jeho široké možnosti při tvorbě prezentací, • jak si vytvořit vlastní šablony v prezentaci, • složení snímku aneb jak mít snímky přehledné, střídmé a čitelné – důležité zásady, • režimy zobrazení, • přechody snímků, • pozadí, předloha snímků, • záhlaví a zápatí, • doplnění efektů a animací, • práce s objekty v PowerPointu, • vytvoření fotoalba, vkládání videoklipů a zvuku, • přiřazení akcí objektům, • příprava prezentace pro různé příležitosti, • zásady dobrého prezentování aneb nic se nemá přehánět....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



NEUROVĚDY ve vedení lidí

2018-10-23 - Rychlý „kapesní“ průvodce světem neurověd pro manažery. Neurovědy hýbou světem. Poznatků o fungování mozku přibývá stejným tempem, jakým se šíří informační technologie. Kdo chvíli stojí, bude rychle zaostávat. Neurovědy začínají ovlivňovat i tradiční domény jakékoliv práce s lidmi, tedy managementu, leadershipu, koučování a všechny funkce HR. V budoucnosti nebudeme mluvit o „soft skills“ (čemuž nikdo pořádně nerozumí), ale o „human skills“, neboli dovednostech jednat s lidmi na základě moderních poznatků o „fungování“ člověka. Určeno pro všechny manažery, kteří pracují s lidmi a nechtějí již svou práci dělat „poslepu“, zejména pak pro vedoucí podniků, manažery, personalisty, trenéry a kouče, kteří se v oblasti potřebují rychle zorientovat a nasměrovat svoje další hledání. Obsah: * Vývoj neurověd posledních deseti let, hlavní představitelé výzkumu a zdrojů – odkazů pro manažery, vztah psychologie a neurověd, nejčastější mýty a proč některé z nich neplatí * Základní systémy (oblasti) a chemie mozku – manažerské minimum, co je třeba vědět o energii? * „Emoce do práce nepatří“, co jsou emoce, pocity a jak s nimi pracovat v managementu, které emoce musí manažer znát * Kde se rodí motivace? – co lidi skutečně přivádí do akce – rozhodování, odměňování a vytrvalost – výkon a FLOW – kdo a kdy plyne? * Cíle a práce s nimi podle pravidel mozku – priority a jak na ně – síla vizualizace aneb „pravá“ bude hýbat světem * „Starého psa novým kouskům“... ano nebo ne? – neuroplasticita, mozek jako plastelína – synapse a proč jsou důležité – návyky, kde se berou a jak je ovlivňovat * Sociální pohoda, klíč ke spolupráci lidí – (S)CARF, elementy pro pohodu v práci – Darwinovy mýty – jak dostat z týmu maximum * Intuice, mýty nebo skutečnost? – co je mindullness a proč se o ní dnes píše * Mozek a já – jak z kurzu vytěžit maximum, akční plány účastníků Metody výuky: Interaktivní seminář. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Odpovědnost pedagogických pracovníků

2018-10-23 - Číslo akreditovaného kurzu: neakreditováno Jste ředitel\ka školy, učitel nebo jiný pedagogický pracovník a zajímá Vás, kdy jste povinni dodržovat oznamovací povinnost? Kdy je pro Vás stěžejní odpovědnost za škodu či trestní odpovědnost? Jaká je úloha a povinnost školy v těchto případech? Odpovědi na tyto i jiné otázky Vám poskytne odborný seminář, kterým Vás provede dlouholetý praktik a odborník na vybrané téma PaedDr. et Mgr. Jan Kobliha. Cílem semináře je seznámit účastníky ku...
Aliaves Co., a.s. - Podrobnosti o kurzu



Efektivní komunikace – neverbální a verbální komunikace, zvládání konfliktních situací

2018-10-24 - Osvojíte si schopnost číst správně řeč těla druhých. Pochopíte, proč je důležité číst shluky gest a naučíte se je správně interpretovat. Porozumíte tomu, proč a jak jsou naše tělo a mysl propojeny. Dokážete svými gesty, postoji i mimikou pohotově změnit své vnitřní pocity i myšlenky, také emocionální rozpoložení druhých. Budeme si hrát s mocnou silou vašeho hlasu. Zdokonalíte se v práci se svým hlasem, odnesete si zajímavé hlasové techniky, které vás v komunikaci s druhými podpoří. Společně rozklíčujeme emoční náboj slov a jak s ním příhodně pracovat. Pochopíte, proč úspěšní lidé některá slova takřka nepoužívají. Nahlédneme do světa manipulátorů, odnesete si tipy a postupy, jak je rychle rozpoznat a nepodléhat jejich praktikám. Odnesete si tipy, jak se sebou pracovat, abyste v rozmluvách s druhými dosahovali svého záměru s větší lehkostí a k oboustranné spokojenosti. * Efektivní komunikace – neverbální a verbální komunikace, zvládání konfliktních situací Základy neverbální a verbální komunikace – první dojem, účinek mimiky, gest, vzdálenosti, správná interpretace signálů řeči těla druhých • komunikace a fyzický kontakt – odstranění negativních faktorů v neverbální oblasti (projevy nervozity atd.) – přesilové a antimanipulační taktiky neverbální komunikace – praktický trénink. Vlastní komunikační styl účastníka: Chybné slovní návyky • efektivní slovní formulace, ucelená sdělení a pozitivní vyjadřování • překážky a pravidla efektivního naslouchání • techniky kladení otázek. Dovednosti asertivního jednání • techniky, principy • 3 typy chování • přiměřené sebeprosazení • asertivní kritika a pochvala • dovednost odmítání a určení si hranic • typologie manipulátorů a antimanipulační techniky. Komunikace a řešení konfliktů – dovednost „ustát“ si svůj protichůdný názor • konstruktivní komunikace v konfliktních a vypjatých situacích • typologie konfliktních jedinců • sebevědomá prezentace názoru jako cesta z bludného komunikačního kruhu....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Zásady budování týmů a vedení týmů

2018-10-24 - Základní délka kurzu jsou dva dny. Kurz může být na požádání přizpůsoben do 1 - 3 dnů v závislosti na množství praktických cvičení a rozsahu probírané látky. Výuka probíhá na učebně v době od 9.00 do 16.00. Optimální počet posluchačů v kurzu je osm. Součástí kurzu jsou výukové materiály.Určeno pro manažery, personalisty, vedoucí týmů a další řídící pracovníky.Cílem kurzu je osvojení si dovedností v oblasti komunikace, budování a vedení týmu, organizace práce, asertivním prosazování a umění motivovat, vést a přesvědčovat. Naučíte se rovněž řešit konflikty v týmu a využít různých přístupů k zaměstnancům na základě jejich temperamentu či zkušenostech.Celý výukový program je koncipován jako výcvikový kurz, v něž se střídá výklad lektora s praktickým výcvikem a případně s "role plays" s videozáznamem, skupinovým řešením cvičných příkladů a sebepoznávacích testů. Při výuce je využívána didaktická technika.Přínos kurzu pro účastníky: Praktické nástroje - nejen pro personalisty   Umění motivovat zaměstnance k vyššímu výkonu - jednoduše, bez zbytečného úsilí   Koučování a vedení svých podřízených   Efektivní delegování úkolů   Řešení konfliktů na pracovišti a budování pozitivní atmosféry v týmu   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Úvod a společné stanovení pravidel výcviku.   Budování týmu, spolupráce v týmu   Dovednosti a schopnosti a jejich uplatnění v týmové práci   Individuální dispozice a jejich uplatnění v týmové práci   Osobnostní typologie a její aplikace v týmu   Role a pozice v týmu   Prezentace jednotlivých týmů   Aplikované principy efektivní firemní komunikace   Týmová cvičení - stres a antistres a jeho zvládání   Mocenské klima na pracovišti   Formální a neformální vůdce   Sociální pozice   Řešení problému ve skupinách   Transakční analýza a její uplatněni v komunikaci   Zásady asertivní komunikace   Kooperace a sociální dynamika skupiny   Prezentace manažerského pojetí řešení problému a jejich využití v řízení týmu   Akční plán - první kroky v praxi   Zhodnocení a závěr kurzu     Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vz...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



MS Excel - manažerské nástroje

2018-10-24 - Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.Tento kurz je určen účetním, ekonomům a dalším zájemcům, kteří se chtějí naučit efektivněji využívat pro své potřeby tabulkový procesor. Je součástí bloku tří jednodenních kurzů, kam dále patří MS Excel - pokročilé výpočty a funkce a MS Excel - práce s databází a kontingenční tabulky.Uvedený kurz doplňuje cyklus třídenních jednodenních kurzů MS Excel pro ekonomy a manažery: MS Excel – pokročilé výpočty a funkce   MS Excel – práce s databázemi a kontingenční tabulky   MS Excel – manažerské nástroje   Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky: Finanční funkce – komplexní shrnutí v příkladech   Základní statistické funkce   Propojení dat v rámci programů MS Office – specielně Word / Excel   Ochrana zápisu dat do buněk a sdílení souborů   Ochrana dat proti nechtěným přepisům a zálohování   Hledání řešení (zpětný výpočet proměnných)   Podmíněné formátování tabulek – rozšíření o praktické příklady   Ověřování vstupních dat na zápis hodnot nebo funkce   Scénáře   Práce s formulářovými prvky   Makra a jejich využití   Další možnosti programu Excel včetně komunikace s jinými aplikacemi   Diskuse a dotazy   Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky: Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.   Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.   Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.   Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.   Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.   Kurz vyučuje tým zkušených lektorů: Ing. Michal Bureš, CSc, Ing. Marek Laurenčík, MBA, Jan Andrš, Ing. Martin Štěpánek, Dr. Alexandr Perutka a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.   Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:. /pocitacove-vzdelavani/kurz/ms-excel-manazerske-nastroje/Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:. /file/ms-excel-manazerske-nastroje.pdf ...
JUBELA, s.r.o. - Podrobnosti o kurzu



EFEKTIVNÍ DELEGOVÁNÍ ÚKOLŮaneb jak účinně přenášet úkoly a pravomoci na jinou osobu

2018-10-24 - Určeno pro manažery, podnikatele, vedoucí pracovních a projektových týmů a všechny, kteří vedou další zaměstnance. Cíl: Seznámit účastníky s principy a základy delegování tak, aby je dokázali v praxi efektivně využít. Obsah: * Delegování není přikazování (jak využít situační styly vedení v praxi) * Delegování typu „správce“ šetří Váš čas i nervy a pomáhá podřízeným rozvíjet se * Co vše můžete delegovat * Základní překážky při delegování – při delegování se můžete setkat s řadou překážek – jak na straně těch, na které chcete delegovat, tak také na straně vlastní – podíváme se, jak na ně! * Příprava na delegování – řada vedoucích selhává při delegování, protože neumějí ty, na které chtějí delegovat, dobře připravit – podíváme se, jak nám může pomoci manažerské koučování před delegováním * Co chcete delegovat – co ihned, co do čtvrt roku a co do roka? Metody výuky: Interaktivní forma s důrazem na vlastní zkušenost a zapojení účastníků. Součástí výcviku jsou individuální i týmové práce, testy, hry a modelové situace. ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



AKTUÁLNÍ OTÁZKY ZÁKONÍKU PRÁCE

2018-10-24 - Cíl: Seminář se bude týkat aktuální legislativní situace v pracovním právu a bude veden s ohledem na její dopad do podnikové praxe. Obsah: * Novelizace zákoníku práce – jejich schválení a neschválení * Základní pravidla pro výpočet a poskytování dovolené * Povinnosti zaměstnavatele při zaměstnávání na dohody * Překážky v práci na straně zaměstnance a jejich vliv na pracovní dobu * Práce z domova a teleworking * Skloubení rodinného a pracovního života * Návrat zaměstnankyně z mateřské nebo rodičovské dovolené * Intenzita porušování povinností (kázně) a její vliv na možnost skončení pracovního poměru * Novinky v oblasti agenturního zaměstnávání * Diskuze, řešení praktických příkladů ...
Studio W - Podrobnosti o kurzu



Podnikové finance pro nefinanční manažery (BRNO) ... Vše podstatné pro ty, kteří chtějí porozumět financím

2018-10-24 - Popis Znalost ekonomických vztahů a principů finančního řízení je vyžadovaná u každého manažera a podnikatele. Seminář je ideálním odrazovým můstkem pro neekonomy, jež chtějí vstoupit do světa podnikových financí, finančního a manažerského účetnictví, podnikového hospodářství a controllingu. Interaktivní výklad a četné příklady z praxe Vám pomohou vybudovat solidní znalosti, na kterých budete moci založit své finanční plány a rozhodnutí, ale i osobní a kariérní růst. 1. den Zhodnocování financí, akciový trh Role financí v celkovém řízení firmy Výsledovka, Rozvaha Cash flow Návratnost investic, budoucí hodnota peněz Klíčové finanční ukazatele, Profitabilita Inovace, trvalé zlepšování Zadání Case study 2. den Pracovní kapitál Způsoby financování Zadání Business case Business case v týmech Business case, prezentace Role reportingu, Risk management ...
Controller Institut - Podrobnosti o kurzu



Jak na problematického zaměstnance - předcházení a řešení problémů

2018-10-24 - Seminář se zaměří zejména na následující okruhy: * Možnosti prevence budoucích problémů se zaměstnanci, pokud jde o přijímání zaměstnanců a sjednávání obsahu pracovní smlouvy * Možnosti řešení existujících problémů („fáze před propuštěním“), například možností postihnout zaměstnance snížením mzdy, přeřazením na jinou práci apod. * Propuštění – vysvětlení jednotlivých výpovědních důvodů (a vazeb mezi nimi navzájem, zejména pokud jde o odlišení neuspokojivých pracovních výsledků či nesplňování požadavků na výkon práce a méně závažného porušování pracovní kázně), a to - výpověď z důvodu nesplňování předpokladů/požadavků a neuspokojivých pracovních výsledků - výpověď a okamžité zrušení pro porušení pracovní kázně (soustavné méně závažné, včetně přípravy vytýkacích dopisů, závažné či zvlášť hrubé porušení) - výpověď pro zvlášť hrubé porušení léčebného režimu (bude vysvětleno, kdy lze využít tento nový výpovědní důvod a kdy bude lepší nepřiznat zaměstnanci náhradu mzdy) - výpověď z organizačních důvodů (účastníci budou provedeni celým procesem načasování a implementace organizační změny a budou seznámeni s potřebnou dokumentací k organizační změně a nejdůležitějšími soudními rozhodnutími v této oblasti) - výpověď ze zdravotních důvodů (obecně lze zaznamenat, že v poslední době narůstá počet případů, kdy zaměstnanci trpí zdravotními problémy, které jim neumožňují pokračovat v práci – v rámci semináře budou vysvětlena úskalí propouštění z tohoto důvodu, zejména pokud jde o zpochybnitelnost lékařských posudků a možnost dání výpovědi jen pokud nelze zaměstnance převést na jinou práci). * Diskuse s účastníky na probraná témata. Tento bod nicméně bude záviset na zájmu účastníků s tím, že lektor zodpoví otázky již v průběhu semináře. ...
Agentura BOVA - RNDr. Ivana Hexnerová - Podrobnosti o kurzu



Efektivní delegování - přirozené a racionální vedení lidí

2018-10-24 - Zapojte podřízené do své práce a uvolněte tak vlastní kapacitu pro důležitější úkoly  Díky správnému delegování významně posunete nejen svůj tým, ale i sebe osobně. Vytvořte pravidla a systém, který vám umožní hodnotit delegované úkoly a získat jistotu, že jdete správným směrem. Kurz je určen: zkušeným manažerům, kteří se chtějí zlepšit v delegování úkolů podřízeným   absolventům kurzu Leadership – vedení lidí a Manažerské dovednosti    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: zlepšíte se ve správném a efektivním zadávání úkolů podřízeným i kolegům   naučíte se rozpoznávat úkoly, které můžete zcela bez obav delegovat   poznáte adekvátní způsoby komplikací a jednání s problémovými podřízenými   delegované úkoly se naučíte vyhodnocovat podle kvality jejich splnění   dosáhnete kýžené efektivity a výkonnostního růstu celého týmu     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Cesta k sobě - poznejte sami sebe a naučte se řídit svůj život

2018-10-24 - Objevte, pro co máte talent, co vás naplňuje a z čeho čerpáte energii Cítíte, že vás vaše práce nenaplňuje? Pochybujete o tom, jestli „sedíte na správné židli“? Odhalte, do jaké míry řídíte svůj život tak, aby vedl k vaší vnitřní spokojenosti. Osvojte si účinné metody, jak najít své vnitřní energetické zdroje a jak je efektivně využívat v každodenním životě. Využijte cenných nástrojů – koučování, terapie a sebereflexe – k sebepoznání a objevte, kde se nachází „vaše místo“, jež vám dodá energii a chuť do života. Buďte odvážní a žijte svůj život naplno! Kurz je určen: těm, kteří hledají správné pracovní uplatnění, kde využijí svůj talent a schopnosti   všem, kteří hledají svou cestu k úspěchu a životnímu štěstí   každému, kdo se chce zbavit strachů bránících naplnění vysněných cílů   všem, kdo touží poznat sami sebe a využít svůj vnitřní potenciál    Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: dozvíte se PROČ – uvědomíte si, proč vidíte svět a sebe v něm tak, jak ho vidíte   ujasníte si, CO je pro vás důležité a kde se spojuje vaše nadšení, talent a chuť   objevíte JAK – díky praktickým technikám objevíte ukazatele správného směru sami v sobě   odhalíte své energické zdroje a naučíte se je efektivně využívat   poodhalíte roušku strachů, které vás brzdí, a dostanete tipy, jak s nimi pracovat     ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu



Zdravé a výkonné týmy - odstraňte dysfunkce, které omezují váš tým - týmová práce není schopnost, ale strategické rozhodnutí

2018-10-24 - Nedaří-li se vám dosahovat cílů a plánů, které si stanovíte, nemáte zdravý a výkonný tým! Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás: pomůžete vybudovat mezi členy týmu důvěru odstraníte bariéry v týmu a budete umět vysvětlit osobní zodpovědnost zlepšíte své rozhodovací procesy vytvoříte týmy schopné přizpůsobit se a iniciovat změny  ...
Top Vision - Podrobnosti o kurzu


Celkem nalezeno - 433 - kurzů, školení a/nebo rekvalifikacíSTRANA | (1) první << ... | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6| ... >> poslední (29)



 
Novinky & Aktuality

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

Modul pro mzdy a personalistiku
mzdy | 2018-07-01 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde