1-vox-a-s- Rekvalifikační účetní kurzy
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

1. VOX a.s.




Rekvalifikační kurzy, školení a semináře


Daňový profesionál® – kompletně

Semináře cyklu jsou zaměřeny na výklad a procvičování daňových zákonů a souvisejících předpisů v praxi. Velká péče je věnována modelovým příkladům, které budete řešit pod dohledem lektorů. * Cyklus je rozdělen do 7 základních modulů, které na sebe volně navazují. Z nich si můžete vybrat dle svých potřeb jednotlivé moduly (semináře) nebo můžete absolvovat celý vzdělávací program za výhodnějších finančních podmínek. 1. MODUL 3. – 11. 2. 2020 • Modul „Daně – výklad nejdůležitějších zákonů“ se skládá ze 9 seminářů, které můžete s ohledem na ucelené téma absolvovat samostatně: 1. seminář 3. 2. 2020; 9:00–17:00 • Zákon o DPH se zaměřením na tuzemsko • Bc. Marta Šťastná 2. seminář 4. 2. 2020; 9:00–16:00 • Právní minimum pro daňové poradce • Ing. Mgr. Tereza Krupová, Ph.D. 3. seminář 5. 2. 2020; 9:00–18:00 • Zákon o daních z příjmů – právnické osoby • Ing. Ilona Součková 4. seminář 6. 2. 2020; 9:00–13:15 • Zákon o daních z příjmů – fyzické osoby • Ing. Jan Vorlíček 5. seminář 6. 2. 2020; 13:45–18:00 • Hmotný a nehmotný majetek z hlediska daní z příjmů • Ing. Ilona Součková 6. seminář 7. 2. 2020; 9:00–15:00 • DPH při obchodu mezi členskými státy EU a s třetími zeměmi • Bc. Marta Šťastná 7. seminář 10. 2. 2020; 9:00–13:30 • Mezinárodní zdanění příjmů – principy a detailní rozbor smluv • Ing. Václav Zíka 8. seminář 10. 2. 2020; 14:30–16:30 • Zákon o daňovém poradenství a Komoře daňových poradců • Mgr. Šárka Lásková 9. seminář 11. 2. 2020; 9:00–14:00 • Zákon o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu • Mgr. Markéta Hlavinová 2. MODUL 12. – 14. 2. 2020 • Modul „Právní předpisy nejenom pro daňové poradce (ZDP závislá činnost, pojistné na sociální zabezpečení, cestovní náhrady…)“ se skládá ze 4 seminářů, které můžete s ohledem na ucelené téma absolvovat samostatně: 1. seminář 12. 2. 2020; 9:00–13:00 • Zákon o daních z příjmů – závislá činnost • Ing. Iva Rindová 2. seminář 12. 2. 2020; 13:45–17:00 • Zákon o zdravotním pojištění • Ing. Antonín Daněk 3. seminář 13. 2. 2020; 9:00–16:00 • Zákon o pojistném na sociální zabezpečení • Ing. Marta Ženíšková 4. seminář 14. 2. 2020; 9:00–14:00 • Cestovní náhrady v širších právních souvislostech • Mgr. Magdaléna Vyškovská 3. MODUL 18. – 20. 2. 2020 • Modul „Příklady daňové (DzPO, DzFO, DPH)“ se skládá ze 3 seminářů, které můžete s ohledem na ucelené téma absolvovat samostatně: 1. seminář 18. 2. 2020; 9:00–17:00 • Daň z přidané hodnoty (příklady) • Bc. Marta Šťastná 2. seminář 19. 2. 2020; 9:00–17:00 • Daň z příjmů fyzických osob (příklady) • Ing. Matěj Nešleha 3. seminář 20. 2. 2020; 9:00–17:00 • Daň z příjmů právnických osob (příklady) • Ing. Otakar Machala 4. MODUL 25. – 27. 2. 2020 • Modul „Malé daně – výklad zákonů“ se skládá ze 5 seminářů, které můžete s ohledem na ucelené téma absolvovat samostatně: 1. seminář 25. 2. 2020; 9:00–17:00 • Zákon o spotřebních daních a ekologická daň • Ing. Ivo Šulc 2. seminář 26. 2. 2020; 9:00–17:00 • Zákonné opatření o ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Mzdová a personální speciálka pro rok 2020

Na seminářích získáte ucelený přehled o aktuální podobě pracovněprávních a mzdových předpisů, které je nezbytné znát při vedení mzdové agendy/mzdového účetnictví a případně při provádění mzdového auditu v roce 2020. * 1. seminář 11. 5. 2020; 9:00–17:00 • Zákoník práce a navazující předpisy pro firemní praxi v roce 2020 • JUDr. Miloš Hejmala Aktuální informace z legislativy, důležité změny v pracovněprávních a souvisejících předpisech • novela zákoníku práce od 1. 6. 2018, týkající se dlouhodobého ošetřování a některých změn zejména u dovolené, zkušenosti z praxe • novela zákoníku práce od 1. 7. 2019 – zrušení tzv. karenční doby u náhrady mzdy v prvních dvou týdnech pracovní neschopnosti a zkušenosti z firemní praxe, pracovněprávní dopady na zaměstnavatele a možnosti řešení • projednávaná novela zákoníku práce od roku 2020 (bude-li ke dni konání semináře přijata) • otázky pracovnělékařské služby – hlavní změny, zkušenosti z firemní praxe • problematika vzniku pracovního poměru – postup zaměstnavatele, příslib zaměstnání, vstupní lékařská prohlídka, zkušební doba, pracovní poměr na dobu určitou • problematika skončení pracovního poměru – jednotlivé zákonné formy skončení ze strany zaměstnance a zaměstnavatele, aktuální judikatura s tím spojená • zákon o zpracování osobních údajů – aktuální problematika spojená s GDPR z pohledu pracovněprávních vztahů, z pohledu ochrany osobních údajů zaměstnanců a vedení jejich osobní agendy zaměstnavatelem • novela ZP týkající se agenturních zaměstnanců • chyby v uplatňování pracovní doby a jejího naplňování u zaměstnavatele (způsoby a rozvržení, nepřetržité odpočinky, práce přesčas, příplatky ke mzdě a platu, dopad překážek v práci) • praktické otázky dovolené, dovolená při nerovnoměrném rozvržení pracovní doby, náhrada mzdy za dovolenou. Dotazy a příklady z praxe. 2. seminář 12. 5. 2020; 9:00–13:00 • Personalistika a bezpečnost práce v roce 2020 • Mgr. Petr Kaňka Komplexní přehled problematiky BOZP – výběr klíčových povinností organizací • povinnosti zaměstnavatele dle zákoníku práce • jakou dokumentaci má mít zaměstnavatel z pohledu legislativy – přehled všech existujících dokumentů • povinnosti zaměstnavatele v souvislosti s pracovními úrazy • systém školení v BOZP podle zákoníku práce a technicko legislativní školení ve vazbě na zdravotní způsobilost • systém ověřování zdravotní způsobilosti k práci, kategorizace prací • odborně způsobilá osoba (OZO) k zajišťování úkolů v prevenci rizik BOZP a jeho role • kontroly, kompetence orgánů státní správy a hrozící sankce. Diskuze a odpovědi na dotazy. 3. seminář 12. 5. 2020; 14:00–18:00 • Předpisy o zaměstnanosti v roce 2020 • JUDr. Ladislava Steinichová Předpisy o zaměstnanosti a postavení Úřadu práce • souvztažnost mezi zákonem o zaměstnanosti, zákoníkem práce a důchodovým a zdravotním pojištěním • uzavírání a ukončování pracovněprávních vztahů zaměstnavateli a vliv na evidenci uchazečů o zaměstnání a na poskytování dávek v nezaměstnanosti • volná pracovní místa, zaměstnávání cizinců a osob se zdravotním postižením, výkon činnosti dítěte • agentury práce a jejich činnost, včetně agenturního zaměstnávání • kontrola dodržování předpisů o za...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu



Mezinárodní standardy účetního výkaznictví (IFRS) – speciálka od A do Z

Po absolvování kurzu budete schopni komplexně porozumět požadavkům IFRS na účetní závěrku a požadavkům jednotlivých standardů na vykazování a oceňování položek aktiv, závazků a vlastního kapitálu v účetní závěrce. * 1. modul: V průběhu prvního modulu se seznámíte se základním přístupem IFRS k sestavení účetní závěrky a se základními odlišnostmi Mezinárodních standardů účetního výkaznictví oproti české (slovenské) účetní legislativě. Na praktických příkladech budou vysvětleny požadavky na vykazování a zveřejňování jednotlivých položek účetní závěrky podle IFRS. Jako studijní materiály obdržíte přehled hlavních požadavků každého standardu. 14. 7. 2020 • doc. Ing. Lenka Krupová, Ph.D., MBA Základní požadavky na účetní závěrku podle IFRS • Koncepční rámec IFRS • IAS 1 – Prezentace účetní závěrky • IAS 2 – Zásoby • IAS 7 – Výkazy o peněžních tocích • IAS 8 – Účetní politiky, změny v účetních odhadech a chyby • IAS 10 – Události po skončení účetního období. 15. 7. 2020 • doc. Ing. Lenka Krupová, Ph.D., MBA IAS 16 – Pozemky, budovy a zařízení • IFRS 16 – Leasingy • IFRS 15 – Výnosy ze smluv se zákazníky • IAS 20 – Vykazování státních dotací a zveřejnění státní podpory • IAS 21 – Dopady změn směnných kursů cizích měn • IAS 23 – Výpůjční náklady • IAS 24 – Zveřejnění spřízněných stran • IAS 34 – Mezitímní účetní výkaznictví. 16. 7. 2020 • doc. Ing. Lenka Krupová, Ph.D., MBA IAS 36 – Snížení hodnoty aktiv • IAS 37 – Rezervy, podmíněné závazky a podmíněná aktiva • IAS 38 – Nehmotná aktiva • IAS 40 – Investice do nemovitostí • IFRS 5 – Dlouhodobá aktiva určená k prodeji a ukončené činnosti • IFRS 8 – Provozní segmenty. 2. modul: Druhý modul vzdělávacího programu je zaměřen na tři samostatné okruhy: 1. Požadavky IFRS na vykazování a zveřejňování finančních nástrojů. 2. Požadavky IFRS na sestavení konsolidované účetní závěrky, včetně tzv. reportingu pro mateřskou společnost. 3. První přijetí IFRS podle IFRS 1. 11. 8. 2020 • doc. Ing. Lenka Krupová, Ph.D., MBA IFRS 3 – Podnikové kombinace • IFRS 10 – Konsolidovaná účetní závěrka. 12. 8. 2020 • prof. Dr. Ing. Michal Černý, Ph.D. IAS 32 – Finanční nástroje: Vykazování • IFRS 7 – Finanční nástroje: Zveřejňování • IFRS 9 – Finanční nástroje • IFRS 2 – Úhrady vázané na akcie. 13. 8. 2020 • doc. Ing. Lenka Krupová, Ph.D., MBA IFRS 1 – První přijetí Mezinárodních standardů účetního výkaznictví • případové studie na aplikaci vybraných standardů v praxi, při nichž budou též vysvětleny daňové dopady jednotlivých transakcí podle IAS 12 – Daně ze zisku a požadavky IFRS 13 na oceňování reálnou hodnotou (fair value). Po skončení výuky TEST IES....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU







Daně – výklad nejdůležitějších zákonů

Absolvováním seminářů získáte aktuální ucelený pohled na nejdůležitější daňové a související zákony. * 3. – 11. 2. 2020 • Modul „Daně – výklad nejdůležitějších zákonů“ se skládá ze 9 seminářů, které můžete s ohledem na ucelené téma absolvovat samostatně: 1. seminář 3. 2. 2020; 9:00–17:00 • Zákon o DPH se zaměřením na tuzemsko • Bc. Marta Šťastná 2. seminář 4. 2. 2020; 9:00–16:00 • Právní minimum pro daňové poradce • Ing. Mgr. Tereza Krupová, Ph.D. 3. seminář 5. 2. 2020; 9:00–18:00 • Zákon o daních z příjmů – právnické osoby • Ing. Ilona Součková 4. seminář 6. 2. 2020; 9:00–13:15 • Zákon o daních z příjmů – fyzické osoby • Ing. Jan Vorlíček 5. seminář 6. 2. 2020; 13:45–18:00 • Hmotný a nehmotný majetek z hlediska daní z příjmů • Ing. Ilona Součková 6. seminář 7. 2. 2020; 9:00–15:00 • DPH při obchodu mezi členskými státy EU a s třetími zeměmi • Bc. Marta Šťastná 7. seminář 10. 2. 2020; 9:00–13:30 • Mezinárodní zdanění příjmů – principy a detailní rozbor smluv • Ing. Václav Zíka 8. seminář 10. 2. 2020; 14:30–16:30 • Zákon o daňovém poradenství a Komoře daňových poradců • Mgr. Šárka Lásková 9. seminář 11. 2. 2020; 9:00–14:00 • Zákon o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu • Mgr. Markéta Hlavinová...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Finanční profesionál 2020® – finanční řízení pro vrcholový a střední management

Cyklus odborných přednášek a workshopů vás seznámí - s podnikovou strategií jako nástrojem úspěšného podnikání včetně celosvětových trendů, které ho ovlivňují, - s účetním výkaznictvím a s metodami finanční analýzy zkoumajícími firmu zevnitř, - navazujícím finančním plánováním a oceňováním firmy. Prakticky orientované workshopy jsou zaměřené na doplnění znalostí finančního managementu, a to na efektivní využívání progresivně se vyvíjejících technologií a prohloubení právních znalostí. * 1. den • 15. 6. 2020 9:00–13:00 • Strategie podniku • Ing. Josef Krause, Ph.D. Strategie a strategické řízení – základní podmínka přežití a rozvoje podniku • různá pojetí strategie podniku • principy strategického myšlení. Celosvětové trendy ovlivňující podnikání. 14:00–18:00 • Manažerské účetnictví • prof. Ing. Boris Popesko, Ph.D. Řízení hospodárnosti pomocí kalkulací a rozpočtů • vnitropodniková střediska a řízení nákladů podle odpovědnosti • informační systém nákladového účetnictví. 2. den • 16. 6. 2020 9:00–13:00 • Finanční analýza na bázi účetních výkazů • prof. Ing. Jiří Strouhal, Ph.D. Rozdíly mezi IFRS a českou úpravou • vypovídací schopnost účetních výkazů • základní ukazatele finanční analýzy a jejich interpretace • bankrotní a bonitní modely • praktické aplikace na konkrétní firmě. 14:00–18:00 • Investiční rozhodování • prof. Ing. Jiří Strouhal, Ph.D. Časová hodnota peněz • peněžní toky jako součást analytické části investičního projektu • základní kritéria hodnocení ekonomické efektivnosti projektu • zdroje financování investičního projektu • náklady kapitálu. 3. den • 17. 6. 2020 9:00–13:00 • Finanční plánování • Ing. Petra Štamfestová, Ph.D. Krátkodobé finanční plánování • řízení pracovního kapitálu • plánování cash flow • dlouhodobé finanční plánování • příprava střednědobých a dlouhodobých finančních plánů • praktické aplikace. 14:00–18:00 • Oceňování firmy • Ing. Petra Štamfestová, Ph.D. Základní cíl – růst tržní hodnoty firmy • faktory ovlivňující hodnotu firmy • metody hodnocení firmy • praktické aplikace. 4. den • 18. 6. 2020 WORKSHOP 1 9:00–13:00 • Právní základ pro manažery • Mgr. Ing. Tereza Krupová, Ph.D. Základy orientace v právu, přehled významných právních předpisů a jejich vazby • zaměstnávání fyzických osob v pracovněprávních vztazích podle nové právní úpravy • možnost odchylek od zákoníku práce • mzdová a další práva manažerů • statutární orgán zaměstnancem • zákaz konkurence a povinnost mlčenlivosti • profesní odpovědnost. WORKSHOP 2 14:00–18:00 • Využití informačních technologií ve finančním řízení • Ing. Josef Horák, Ph.D. Úvod do problematiky • práce s daty, jejich řazení, filtrování • finanční a statistické funkce v Excelu • analýza scénářů • vizualizace dat pomocí podmíněného formátování v tabulkách • kontingenční tabulky a kontingenční grafy. Na workshop si, prosím, přineste svůj notebook s nainstalovaným Excelem (nejlépe verze Excel 2010 a vyšší). Test IES....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Začínáme s účetnictvím – podrobně a na příkladech

Na semináři získáte přehled v oblasti účetnictví, poznáte podrobně systém účetnictví v ČR, seznámíte se se základy daňového systému a se vzájemnými souvislostmi mezi účetnictvím a jednotlivými daněmi, především daní z přidané hodnoty a daní z příjmů. Hlavním cílem semináře naučit vás je porozumět účetnictví a jeho výstupům, tzn. účetním dokladům a účetní závěrce. Seminář se skládá z řešení celé řady praktických příkladů, proto je vhodné si přinést kalkulačku s funkcemi. * 1. den • vznik a historie účetnictví, funkce a rozdělení současného účetnictví, • legislativní rámec účetnictví (zákon o účetnictví, ostatní související zákony, prováděcí vyhlášky a české účetní standardy se zaměřením na neziskový sektor), • obecně užívané účetní zásady (např. účetní jednotky, neomezeného trvání účetní jednotky, objektivity, opatrnosti apod.), • bilanční princip, rozvaha, druhy aktiv a pasiv, včetně příkladů, • náklady a výnosy – druhy a členění, výkaz zisku a ztráty (výsledovka), • účtový rozvrh, druhy účtů, účetní zápisy a knihy, typické změny rozvahových účtů, • inventarizace, • kontrolní prvky účetnictví, úschova účetních písemností, • účetní versus daňová soustava. 2. den • charakteristika jednotlivých účtových tříd rozvahy, způsoby oceňování, • náklady a výnosy, členění, účtování, • problematika DPH, • účtování ve tř. 0 Dlouhodobý majetek s návazností na tř. 5 a 6 včetně příkladů, oceňování dlouhodobého majetku, odpisy účetní a daňové. 3. den • účtování ve tř. 1 Zásoby (dopad do nákladů a výnosů), oceňování zásob, způsob A nebo B, příklady, • účtování ve tř. 2 Krátkodobý finanční majetek (dopad do nákladů a výnosů), oceňování, příklady. 4. den • účtování ve tř. 3 Zúčtovací vztahy (dopad do nákladů a výnosů), zákon o rezervách v souvislosti s pohledávkami-opravné položky, mzdy, příklady, • účtování ve tř. 4 Kapitálové účty a dlouhodobé závazky, zákon o rezervách – rezervy daňové a „nedaňové“, účtování o výsledku hospodaření, dani a odložené dani. 5. den • komplexní příklad včetně vyplnění formulářů pro rozvahu a výkaz zisku a ztráty, • náležitosti přílohy, zpracování účetní závěrky včetně povinných náležitostí....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Komplexní pohled na daňovou soustavu v roce 2020

Po absolvování seminářů získáte ucelený obraz o současném stavu a očekávaných změnách daňové legislativy. Lektoři vás upozorní na vybrané problematické oblasti v legislativě a praktickém životě. * 1. seminář: 18. 5. 2020; 9:00–18:00 • Daň z přidané hodnoty pro rok 2020 – komplexní pohled • Ing. Václav Benda Výklad bude zaměřen zejména na: Základní informace o aktuálním stavu národní a evropské legislativy v oblasti DPH a změnách zákona o DPH pro rok 2020 • vymezení základních pojmů • místo plnění při dodání a pořízení zboží • pořízení zboží a pravidla pro dodání zboží v řetězci a v režimu skladu • sazby daně v roce 2020 • prokazování osvobození od daně při dodání zboží do jiného členského státu • uplatňování nároku na odpočet daně v roce 2020 • zvláštní režimy pro cestovní službu a přenesení daňové povinnosti v roce 2020 • správa daně v tuzemsku se zaměřením na změny ve vazbě na novelu daňvého řádu • podávání daňvého přiznání a kontrolní a suhrnného hlášení v roce 2020. 2. seminář: 19. 5. 2020; 9:00–16:00 • Daň z příjmů právnických osob pro rok 2020 – komplexní pohled • Ing. Jiří Nesrovnal Daň z příjmů právnických osob 2019 a 2020, vybrané problémy: Aktuální schválené a připravované změny v ZDP v roce 2019/2020/2021 • novela ZDP – zákon č. 80/2018 Sb., implementace směrnice ATAD (omezení daňové uznatelnosti úroků, zdanění přesunů majetků a zahraničních dceřinných společností v ČR, zavedení zákazu zneužití práva do daňového řádu), změny v oblasti paušálu u FO, nová oznamovací povinnost při výplatách do zahraničí, změny v oblasti odčitatelné položky na výzkum a vývoj • Daňový balíček I. (sněmovní tisk č. 509) – zdanění výher, zdanění pojišťoven a korunových dluhopisů • Daňový balíček II. (sněmovní tisk č. 572) – nová povinnost oznamovat daňově usporná schémata • popis základních změn v oblasti daňového řádu (Sněmovní tisk č. 580) – zásadní změny v systému sankcí, prodloužení lhůty pro vracení nadměrného odpočtu, vracení nesporné části odpočtu • opravy chyb, výklady a aktuální judikatura. 3. seminář: 20. 5. 2020; 9:00–13:00 • Daň z příjmů fyzických osob pro rok 2020 – komplexní pohled • Bc. Marta Šťastná Aplikace výhod plynoucích ze smluv o zamezení dvojímu zdanění a zákona o daních z příjmů • daňové rezidentství • daňově transparentní entity • zdroj příjmů • stálá provozovna • dividendy, úroky a licenční poplatky • kontext pravidel EU • dopady projektu BEPS do smluv o zamezení dvojímu zdanění • zajištění daně versus srážková daň. 4. seminář: 20. 5. 2020; 13:30–17:00 • Zdaňování příjmů právnických osob v mezinárodním kontextu pro rok 2020 – komplexní pohled • Ing. Václav Zíka Aplikace výhod plynoucích ze smluv o zamezení dvojímu zdanění a zákona o daních z příjmů • daňové rezidentství • daňově transparentní entity • zdroj příjmů • stálá provozovna • dividendy, úroky a licenční poplatky • kontext pravidel EU • dopady projektu BEPS do smluv o zamezení dvojímu zdanění • zajištění daně versus srážková daň. 5. seminář: 21. 5. 2020; 9:00–17:00 • Daň z nemovitých věcí a daň z nabytí nemovitých věcí pro rok 2020 – komplexní pohled • Ing. Jana Proc...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Letní škola marketingu

Pod vedením zkušeného marketéra se přiučíte mnoha marketingovým dovednostem: jak myslet marketingovým způsobem, tvořit vlastní strategii a řídit se jí, jak budovat a zhodnocovat vlastní značku, jak se odlišit od konkurence a získávat a udržovat zákazníky, jak prodávat marketingovým způsobem...a ještě mnohem víc. * 1. modul: 8. 7. 2019 MODERNÍ PRINCIPY MARKETINGOVÉHO MYŠLENÍ A ŘÍZENÍ...ČEHOKOLI Jak myslet marketingovým způsobem • jak se odlišit od konkurence • jak získávat nové zákazníky • jak zhodnocovat stávající klienty a pečovat o ně • jak se měnit v průběhu času • jak se na věc dívat očima zákazníka • jak udělat z firmy marketingově a prozákaznicky orientovanou společnost...která bude lepší než konkurence. 2. modul: 9. 7. 2019 TVORBA A ŘÍZENÍ ZNAČKY SMĚREM K ZÁKAZNÍKŮM I VLASTNÍMU PERSONÁLU Tvorba značky • oživení již existující značky • značková identita a osobnost • logotyp, logo a značkový slogan • budování hodnoty značky • zavedení značky do vnitřní personální politiky • zavedení značky do vnější komunikační politiky firmy • dohled nad konzistencí značky • co-branding aneb kooperace značek. 3. modul: 14. 7. 2019 TVORBA A REALIZACE MARKETINGOVÝCH STRATEGIÍ, PRODUKTŮ A SLUŽEB Tvorba marketingové strategie firmy, organizace, týmu • strategické koncepty pro podporu produktu, služby, řešení • strategické koncepty pro různé cílové trhy, segmenty a skupiny • rozpracování strategického konceptu do taktického plánu • vznik a řízení marketingového oddělení. 4. modul: 15. 7. 2019 REALIZACE ÚČINNÉ PROPAGACE A KOMUNIKACE, PRÁCE S VEŘEJNÝM MÍNĚNÍM Tvorba komunikační strategie • definování kreativního konceptu • základy marketingového a reklamního copywritingu • tvorba PR strategií • tvorba krizových komunikačních scénářů • briefing komunikační agentuře • řízení tendrů na komunikační agenturu • spolupráce s agenturou apod....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Efektivní využití MS Office v každodenní praxi

V rámci celého semináře získáte komplexní přehled o práci s texty v MS Word v kombinaci s tabulkami, které zrychlí vaši každodenní práci v MS Excel. Výsledky se naučíte prezentovat v programu MS PowerPoint tak, aby byl celkový dojem ze získaných i prezentovaných dat co možná nejvyšší. * Práce s textem, tabulkami i prezentacemi – komplexně a v návaznostech v jednom semináři Textový editor MS Word • jak formátovat dokument (odstavce, nadpisy, používání stylů), • tabulační zarážky a jejich převod na tabulku a zpět, • pravidla při tvorbě mezer mezi odstavci a jejich dodržování, • záhlaví a zápatí – triky a pokročilé techniky, • jak vytvořit vlastní styl, • obsah dokumentu a jeho úpravy, • seznamy obrázků, tabulek, křížové odkazy a práce s nimi, • práce s objekty – obrázky, diagramy, • hromadná korespondence – dopisy, obálky, štítky... Tabulkový procesor MS Excel • základní i pokročilé tabulkové funkce, • podmíněné formátování s využitím funkcí excelu, • vzorce, opatření proti vzniku chyb ve vzorcích, • grafy – tvorba a úprava, • dynamické tabulky (které vám ušetří spousty času), • úvod do kontingečních tabulek. Správa prezentací v MS PowerPoint • rozložení prvků v prezentaci – tvorba předlohy všech snímků, • barevné motivy, animace snímků v prezentaci, • přechody a časování, • základní pravidla prezentování dat, • automatická prezentace, cyklická prezentace, • interaktivní prezentace – tlačítka akcí....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Moderní controlling a reporting (distanční studium)

Úkolem manažerů je data sbírat a analyzovat a převést hodnoty na informace. A díky nim zvyšovat profitabilitu výrobků a služeb a zefektivnit výkonnost celé firmy. K tomu slouží moderní controlling a reporting. Na kurzu se dozvíte, jak vyhodnotit finanční situaci firmy a její ekonomickou výkonnost a jak dobře porozumět obsahu reportovaných informací. Vyzkoušíte si postup moderní kalkulace i sestavení rozpočtu na příkladu výrobní firmy. Díky tomu pro vás bude snadnější firmu řídit a správně se rozhodovat o firemních aktivitách a jejím dalším směřování. Kombinace prezenčního a distančního studia vám umožní proniknout do této náročné problematiky ve velmi krátké době a díky testům završujícím každý ze tří modulů si ověříte její zvládnutí. * 5. 5. 2020; 9:00–16:00 • prezenční studium • východiska controllingu a reportingu – zdroj informací k hodnocení minulosti a řízení budoucnosti, • zdroje dat pro controlling a reporting, • manažerské účetnictví a jeho návaznost na controlling, • základní účetní výkazy – rozvaha, výsledovka a cash flow, • analýza trendů, odchylek a poměrových ukazatelů, • řízení nákladů, výpočet bodu zvratu a profitability výrobků a služeb, vliv změny objemu a struktury výkonů na zisk. 6. – 13. 5. 2020 • samostudium, test 14. 5. 2020; 9:00–16:00 • prezenční studium • finanční plán a plánovací proces, • role moderních metod tvorby podnikových rozpočtů, • význam kalkulací v řízení podniku, principy a metody alokace nákladů, moderní přístupy ke kalkulacím, • analýza potřeb uživatelů reportingu, • návrh struktury a obsahu reportů a reportingových procesů, • proces neustálého zlepšování controllingu a reportingu. 15. – 24. 5. 2020 • samostudium, test 25. 5. 2020; 9:00–16:00 • prezenční studium • bonita firmy – vyhodnocování a provázanost charakteristik finančního zdraví firmy, • řízení rentability na základě pyramidálního rozkladu poměrových ukazatelů bonity, • moderní finanční měřítka výkonnosti podniku – EVA, MVA, CFROI, grafický rozbor ekonomického směřování firmy, • volba a využití klíčových ukazatelů výkonnosti, • investiční controlling – investice a investiční rozhodování, úloha controllera v investičním procesu. Závěrečný test, jeho vyhodnocení a zpětná vazba lektorky....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Komplexní řízení nákladů, investic a projektů, rozpočtování – spojení i užití současné české a zahraniční praxe – pro náročné

Na kurzu a moderním vzdělávacím programu s distanční konzultační podporou se naučíte strukturovat a využívat finančně účetní, ale i širší manažerské a ekonomické pojetí, praktické odvození a užití nákladů (Cost, Expenses). Naučíte se také odvodit a používat jednotlivé nákladové formy, složky a druhy, ale i rozpočty a rozpočtování ve firemním a organizačním řízení, včetně řízení „nevýrobních“ tzv. obchodních a službových firem i organizací (SFO). To znamená i specifických a soudobých organizací strukturovaného veřejného sektoru a státní správy, včetně neziskových organizací (non-profits) se základním kritériem tzv. hospodárnosti, tj. v praxi i dodržení daného a strukturovaného rozpočtu, atd. Kurz vám umožní získat informace o kvalitním řízení firemních a podnikových i organizačních nákladů, včetně neopominutelných nákladů kapitálu a zásadní kompetence, jak náklady komplexně řídit v praxi, a to jak v tradičním finančním a kalkulačním pojetí, tak v moderním pojetí a praktick * Struktura, pojetí a odvození nákladů v manažerském účetnictví a při řízení nákladů: Struktura, ocenění a definice nákladů a výdajů ve finančním účetnictví, včetně odvození produktivních výsledovek a nákladových sald i zisku (např. účelové výsledovky a „náklady prodeje“ – Cost of Sales a „přímá i hrubá marže“ (Gross Margin, provozní EBIT, jádrový EBITDA) • náklady v manažerském účetnictví i controllingu a řízení nákladů (Cost Management) • soudobé relevantní náklady a jejich odvození, užití a řízení, včetně nákladů kapitálu i firemního WACC (vážených nákladů kapitálu) a užití nadstavbového tzv. ekonomického zisku/ přidané hodnoty EVA • vztah a užití komplexního řízení nákladů, včetně komplexního rozpočtování k současnému celkovému ekonomickému a finančnímu řízení, ale až i ke korporátnímu řízení (Corporate Management) soudobé společnosti a organizace i businessu. Tradiční nákladový model (TM), jeho pojetí a odvození nákladových složek, standardní nákladové analýzy, sestavy a kalkulace i jejich užití: Povaha, struktura a definice tradičního nákladového modelu a jeho praktické užití • rozbor a odvození jeho jednotlivých složek – variabilních – přímých a fixních – nepřímých, ale i v praxi problematických a strukturovaných režijních nákladů • paušální – přirážkové % alokace dnes zásadních a bytnících N – nepřímých a režijních nákladů, jejich nevěrohodnost a zkreslení např. pro zásadní dílčí nákladování (např. produkty a zákazníci – linie a segmenty, jejich typologie a současné nutné a široké nákladové i výkonnostní objekty, atd.), profitabilitu i cenotvorbu • standardní tradiční nákladové analýzy a kalkulace (variabilních – VC v ČR „vlastních“ a plně absorpčních – FAC; tj. „úplných vlastních nákladů“) a jejich odvození i využití v praxi • tradiční nákladování a cenotvorba – pricing • příklady a případové studie vlastních – VC a plných – FAC nákladů, nákladové cenotvorby (Cost + Product Pricing) • analýza odchylek a její užití rozpočtování a odvození i užití tradičních rozpočtů (dílčích a celkových), jejich vztahy a užití ve firemním, organizačním i projektovém řízení • nevhodnost a neúčinnost TM a jeho realizačních metod pro ryze obchodní a hegemonní službové společnosti a soudobé moderní firmy, podniky a organizace (SFO) vyžadující věrohodné a produktivní nákladové řízení a rozpočtování, včetně specifického řízení „fixní“ kapacity, podchycení, řízení a nákladování procesů i tvorby hodnoty v organizaci. Klasické a nutné moderní řízení nákladů ve firmě, podniku a organizaci i businessu: Tradiční řízení nákladů, jeho vstupy, metody, cíle, výhody a nevýhody praktických aplikací i TM • požadavky na moderní řízení nákladů a nákladový systém s využitím procesního a hodnotového i nákladově komplexně objektového řízení nákladů (produkty včetně služeb, zákazníci, komplexní logistika včetně e-commerce a CRM, ICT podpora a zásadní „interní a infrastrukturní služby“ – např. Ekonomika a Finance, Marketing a prod...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Řízení nákladů aktivitami-zvyšování ziskovosti moderně v příčinném pojetí ABC i TDABC – spojení i užití soudobé české a zahraniční praxe – pro náročné

Na semináři se naučíte řídit komplexní náklady (finančně účetní a zejména manažerské) včetně jejich ekonomického odvození a užití, dále dílčí (např. dodavatelskou, produktovou a zákaznickou, logistickou a distribuční, ale i interní např. klíčové podpůrné-inftrastrukturní služby jako: Ekonomika, Finance, Marketing a prodej, HR ..., ale dnes i zdrojově zásadní a v praxi bytnící IT/ICT a jeho podpora doplněné technologiemi s obtížně predikovatelným vývojem) i celkovou nákladovost a ziskovost (profitabilitu ve smyslu jejího zvyšování). Dále si osvojíte řízení hodnoty firmy, organizace i businessu, a to v nejmodernějším i aktuálním produktivním pojetí. Kdy nebude chybět ani současný klíčový investorský pohled na firmu, podnik a business konkurenčně se zhodnocující v čase (v případě firmy a podniku pak v neomezeném trvání jako jeden funkční a optimálně ekonomicky fungující celek) ani nezpochybnitelný test trhem. To je dnes standardně představované renomovanou praxí prověřenými me * Pojetí, struktura a odvození zdrojů a nákladů pro jejich soudobé produktivní řízení: Struktura a definice nákladů a výdajů ve finančním účetnictví • zdroje a náklady v manažerském účetnictví i controllingu • řízení nákladů (Cost Management) a relevantní náklady pro řízení, včetně moderního pojetí nákladů tvořeným aktivitami – ABC a nejmodernějšího „časového“ TDABC • tradiční a moderní řízení nákladů a rozpočtování (Budgeting), srovnání a jejich vztah k současnému celkovému ekonomickému a finančnímu řízení (EFŘ) i zhodnocování firmy, organizace (včetně org. veřejného sektoru – OVS), ale i jakéhokoliv businessu. Odvození klasického ABC a příčinných ABC nákladů, zásadní význam ABC modelu v moderním řízení: Nevýhody i selhání tradičního nákladového modelu – TM, jeho užití (variabilních a fixních nákladů včetně jejich % alokací), praktická aplikace včetně statického rozpočtování • požadavky na moderní řízení nákladů • rozvinutý nákladový systém (Cost system) s využitím příčinného nákladování aktivitami ABC • úplné odvození ABC jako zásadního nákladového modelu tzv. „klasického“ (původního) ABC • realizační etapy a zavedení klasického- tradičního ABC modelu a jeho prověření v praxi. Nejmodernějšího „časové“ TDABC (TIME-DRIVEN ABC), jeho předpoklady a odvození a praktické aplikace: Rozvinutí ABC zjednodušujícím „časovým“ TDABC a nákladově komplexně objektového ABC řízení nákladů • produkty, včetně služeb, dodavatelé, zákazníci a jejich segmenty, komplexní logistika, najímané a interně poskytované služby včetně zásadní ICT podpory atd. • datové a informační podpory ABC a TDABC (firemní a podnikové ERP; ICT podpora a nadstavbový manažerský informační systém – MIS) • odvození a využití produktivních analýz i kalkulace a řízení nákladů podle činností (aktivit) i dnes zásadních procesů (ABC, activity-based costing) • „časové“ a transakční TDABC (Time-driven ABC) zásadní zejména pro „nevýrobní“ a dnes hegemonní službové (např. banky a finanční společnosti, telekomunikace, komplexní logistické firmy, včetně jejich základní „business segmentace“ jako jsou produkty a zákazníci, jejich vztahy, linie a segmenty atd.), společnosti a současné organizace, tj i strukturované organizace veřejného sektoru (OVS) • srovnání a užití klasického ABC a TDABC • případová studie (rekalkulace transakcí klasického ABC pomocí TDABC a výhody „zjednodušujícího“ TDAB po organizačních jednotkách – departments, reálné výrobně-obchodní firmy) • „časová rovnice (TE)“ TDABC parametricky příčinně trasující zdroje představované ABC náklady přímo na aktivity pomocí kapacitních sazeb CCr (Capacity costs rates) • odvození konkrétní „časové rovnice“ a sazeb nákladových příčin CCr z praxi dosažitelných dat (ERP) konkrétní firmy. Praktické využití TDABC v nákladovém a firemním a organizačním řízení, včetně případových studií s cílem zvýšení ziskovosti – profitability a jeho příklady z praxe: Odvození a užití TDABC, dílčí a celkové ABC a ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Controlling pro podnikový management včetně příkladů a případových studií

Jaký je vztah řízení výkonnosti podniku z pozice vlastníků a z pozice managementu? Jaké manažerské výsledovky je vhodné pro potřeby ekonomického řízení sestavovat? Jak a proč se liší měření zisku opakovaných produktů a zakázkové činnosti? Jaký je obsah a členění nákladů pro potřeby ekonomického řízení? Jaké informace potřebuje manažer pro správné posouzení ziskovosti produktů a zákazníků? Jak souvisí kalkulace nákladů a stanovení ceny produktů a zakázek? Jak vhodnými propočty vyjádřit náklady produktů a zakázek? Jaké metody se používají při alokaci nepřímých nákladů? Jak zdokonalit plánovací proces? Kde jsou největší odchylky mezi podnikovými cíli a skutečnými výsledky, jak jim předejít? Jak řídit zisk a likviditu firmy? Jak účinně transformovat celopodniková hodnotová kritéria do systému řízení podnikových útvarů? Jak motivovat jednotlivé útvary, aby se chovaly podnikatelsky, ale zároveň svou iniciativou přispívaly k co nejl * Odborná garantka: prof. Ing. Jana Fibírová, CSc. Účinnost systému řízení firmy závisí na propojení jejího vrcholového řízení s řízením managementu na vnitropodnikových úrovních řízení. Úkolem controllingových informací je nejen hledat základní příčiny a faktory vývoje nákladů, výnosů a zisku, peněžních toků, ale i sledovat je takovým způsobem, aby bylo možné jejich vyhodnocení, zjištění příčin odchylek skutečného a předem stanoveného vývoje, určení odpovědnosti za tento vývoj. Předmětem zájmu je vytvoření komplexního systému informací, který podporuje rozhodování v několika základních průřezech řízení – po linii výkonů, procesů a odpovědnosti. 25. 5. 2020 (Po); 9:00–17:00 • Obsah, pojetí a členění controllingových informací (řešení dílčích příkladů) • prof. Ing. Jana Fibírová, CSc. Začlenění controllingu v podniku (vztah controllera a manažera, treasurera a controllera) • vypovídací schopnost koncepčně odlišných výsledovek pro vlastníky a management • manažerské výsledovky a jejich propojení s rozpočty středisek, kalkulací produktů • odlišnosti měření zisku opakovaných produktů a zakázkové činnosti • základní faktory a kritéria řízení efektivnosti, účinnosti a hospodárnosti procesu tvorby výkonů • pojetí a členění nákladů pro potřeby ekonomického řízení. 26. 5. 2020 (Út); 9:00–17:00 • Systém plánů a rozpočtů, řízení peněžních toků a likvidity (řešení případové studie) • Ing. Kateřina Knorová MBA Systém plánů a rozpočtů (základní cíle, otázky tvorby a využití, časová dimenze) • vztah hlavního podnikového rozpočtu (rozpočetní výsledovka, rozvaha a cash flow) a dílčích rozpočtů • obsah ekonomických kritérií velitelského rozpočtu • transformace podnikových plánů a rozpočtů na nižší úrovně • přímá a nepřímá metoda sestavení rozpočtu peněžních toků, jeho podrobnější členění • řízení solventnosti a likvidity. 27. 5. 2020 (St); 9:00–17:00 • Controlling produktů a zákazníků (řešení dílčích případových studií) • doc. Ing. Jaroslav Wagner, Ph.D. Controllingové informace pro rozhodování o ziskovosti výkonů a zákazníků • sestavení kalkulace nákladů výkonu a zakázky • principy a metody alokace nákladů (volba rozvrhových základen, přiřazování nákladů servisních útvarů, alokace na základě aktivit ABC) • význam kalkulace při cenotvorbě a vyjednávání o ceně se zákazníkem. 28. 5. 2020 (Čt); 9:00–17:00 • Manažerské účetnictví a řízení po linii odpovědností (řešení komplexní případové studie) • prof. Ing. Bohumil Král, CSc. Cíle odpovědnostního řízení a úloha manažerského účetnictví při naplňování těchto cílů • vztah organizační a ekonomické struktury podniku • typy odpovědnostních středisek a principy jejich řízení • centralizace a decentralizace v odpovědnostním řízení • aplikace hodnotových nástrojů a kritérií v odpovědnostním řízení. Test IES....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Experimentuj, tvoř, inovuj: kreativita a řešení problémů (nejen) v práci

Zažijete různorodé kreativní metody – od kreativní analýzy problému až po zajímavé "radikální" postupy. Naučíte se, jak v krátkém čase vygenerovat co největší množství nápadů / možných řešení, poznáte oblasti kreativního myšlení, jako jsou Design Thinking nebo Gamestorming. Dozvíte se, co je potřeba pro to, aby ve vaší kanceláři, v týmu nebo doma v obýváku zavládlo kreativní klima. * 1. den • Myslet jinak – 3 pilíře kreativity • Hravost – základní kámen kreativního myšlení • Představivost – mechanizmy podporující představivost a význam zapojení všech smyslů do kreativního procesu • Odvaha riskovat – podmínka inovativního myšlení u jednotlivců, týmů a organizací • Vidět jinak – Creative Problem Solving (verze 6.1.) • Jak funguje kreativní proces a jaké má fáze • Tvořit jinak - díl I.: Algoritmy pro generování nápadů 2. den • Myslet jinak – vytváření kreativních návyků • Co můžete udělat kdykoliv a kdekoliv pro rozvoj svého tvůrčího myšlení • Vidět jinak – kreativita začíná definováním problému • Techniky pro kreativní analýzu problému • Tvořit jinak – díl II. • Využívání intuice a inspirace náhodou • Design Thinking a jiné moderní přístupy k inovacím • Kreativní prioritizace aneb jak ze všech nápadů snadno a rychle vybrat to nejlepší ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Experimentuj, tvoř, inovuj: kreativita a řešení problémů (nejen) v práci

Zažijete různorodé kreativní metody – od kreativní analýzy problému až po zajímavé "radikální" postupy. Naučíte se, jak v krátkém čase vygenerovat co největší množství nápadů / možných řešení, poznáte oblasti kreativního myšlení, jako jsou Design Thinking nebo Gamestorming. Dozvíte se, co je potřeba pro to, aby ve vaší kanceláři, v týmu nebo doma v obýváku zavládlo kreativní klima. * 1. den • Myslet jinak – 3 pilíře kreativity • Hravost – základní kámen kreativního myšlení • Představivost – mechanizmy podporující představivost a význam zapojení všech smyslů do kreativního procesu • Odvaha riskovat – podmínka inovativního myšlení u jednotlivců, týmů a organizací • Vidět jinak – Creative Problem Solving (verze 6.1.) • Jak funguje kreativní proces a jaké má fáze • Tvořit jinak - díl I.: Algoritmy pro generování nápadů 2. den • Myslet jinak – vytváření kreativních návyků • Co můžete udělat kdykoliv a kdekoliv pro rozvoj svého tvůrčího myšlení • Vidět jinak – kreativita začíná definováním problému • Techniky pro kreativní analýzu problému • Tvořit jinak – díl II. • Využívání intuice a inspirace náhodou • Design Thinking a jiné moderní přístupy k inovacím • Kreativní prioritizace aneb jak ze všech nápadů snadno a rychle vybrat to nejlepší ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Odpolední kurz – základy účetnictví podnikatelských subjektů v praxi

Na kurzu získáte základní přehled o účetnictví, seznámíte se s principy účtování a základními účetními případy. Budete schopni se zorientovat v základech daňového systému, který je nezbytný pro účetní praxi. Důraz je také kladen na základní orientaci v účetní závěrce. * Teoretická část: 20. 4. 2020 • základní účetní principy, • právní úprava účetnictví v ČR, • povinnosti účetních, průběh účetního roku ve firmě, • základní přehled účtových tříd, • principy podvojnosti, • účetní doklady, jejich oběh ve firmě, • účtový rozvrh, účetní výkazy. 22. 4. 2020 • orientace v jednotlivých účetních třídách, • příklady účtování, • vystavování daňových dokladů. 27. 4. 2020 • majetek, jeho pořízení, vyřazení včetně účtování, • škody na majetku, • účetní a daňové odpisy, rozdíl, účtování, • zásoby včetně účtování. 29. 4. 2020 • základy DPH v účetnictví, • daňově uznatelné a neuznatelné náklady, • daň z příjmu právnických osob, • ostatní daně. 4. 5. 2020 • účetní práce na konci účetního období, • inventarizace, • dohadné položky, • opravné položky, • časové rozlišení. 6. 5.; 11. 5.; 13. 5. a 18. 5. 2020 • Praktická část: • naučíte se orientovat v účetní osnově, • sami si vyzkoušíte účtování nejčastějších účetních případů. Na závěr kurzu si mohou účastníci vyzkoušet znalostní test....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Konsolidovaná účetní závěrka podle českých předpisů a IFRS – speciálka

Na vzdělávacím cyklu se seznámíte s konsolidací podle českých předpisů a podle IFRS. Na praktických příkladech si procvičíte a ujasníte výpočet konsolidačního rozdílu, goodwillu, vliv přecenění na konsolidaci, metody konsolidace, vylučování vzájemných vztahů, sestavení konsolidovaného výkazu peněžních toků, konsolidaci zahraničních podniků, změny podílů při konsolidaci, dekonsolidaci, odloženou daň atd. * 1. seminář: 11. – 12. 5. 2020 • Konsolidovaná účetní závěrka podle českých předpisů • Ing. Libor Vašek, Ph.D. Základní terminologie • česká legislativa • definice konsolidačního celku • konsolidační pravidla, techniky konsolidací, konsolidační rozdíl • ekvivalenční, plná a poměrná metoda konsolidace • vylučování vzájemných vztahů • návaznost na budoucí období a vliv přecenění, vylučování vzájemných vztahů • konsolidace zahraničního dceřiného podniku. 2. seminář: 15. – 16. 6. 2020 • Konsolidovaná účetní závěrka podle IFRS • Ing. Libor Vašek, Ph.D. Koncepce konsolidované účetní závěrky v IFRS a odlišnosti vůči české účetní legislativě • zdroje pravidel a požadavků a jejich uspořádání s ohledem na řešenou transakci (akvizice – IFRS 3; konsolidovaná účetní závěrka – IFRS 10; přidružené a společné podniky (ekvivalenční metoda) – IAS 28; společná ujednání – IFRS 11; zveřejňování – IFRS 12) • plná konsolidace (konsolidace dceřiných společností) a ekvivalenční metoda (zachycení přidružených a společných podniků) – od akvizice pořízení až po řešení následných období • metoda akvizice v IFRS a odlišnosti vůči české úpravě • nákupy a prodeje dceřiných společností v průběhu období • změny podílů (navýšení, snížení) bez ztráty ovládání, dekonsolidace a změna míry vlivu z ovládání na podstatný vliv aj. • přímá a nepřímá technika konsolidace • vylučování vzájemných vztahů • konsolidace zahraničních podniků • vliv odložené daně na konsolidaci. V závěru cyklu TEST IES....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Rychločtení a racionální čtení – dvoudenní intenzifikovaná forma

Statistiky posledních let hovoří o zněkolikanásobení čtenářského výkonu u drtivé většiny absolventů tohoto semináře. Během semináře ztrojnásobíte až zpětinásobíte svůj čtenářský výkon a například zaznamenáte citelnou úlevu při zvládání každodenní záplavy e-mailů. Získáte čas u jakýchkoliv dalších textů – od vyhledávacích (internet) přes informační (administrativa) po studijní. Přímo během semináře se naučíte číst většinu běžných denních pracovních textů dvakrát až čtyřikrát rychleji – s výrazně efektivnějším zapamatováním podstatného a lepším ignorováním druhořadého. Seminář obsahuje i rychlostudium (= komplex zrychleného učení). Ovládnete hravou metodu NEANA – aneb jak NEstudovat Avšak NAstudovat. Zlepšíte svoji koncentraci, relaxaci, dozvíte se, jak zvládat vyrušení (zejména mobilová). Vše o skoncování s prokrastinací. Vše podstatné o paměti. * • úvodní testy čtenářského výkonu (rychlost, pochopení textu, schopnost odlišit podstatné), • důraz na několikanásobné zlepšení čtenářského výkonu přímo na semináři, • zlepšení koncentrace a paměti, • rychlovyhledávání, rychlostudium – základy racionálního čtení, • vedlejší efekty pro rychlostudium cizího jazyka, prezentační dovednosti, vyjednávání, ovládnutí angličtiny, • jak získat značnou informační konkurenční výhodu, přestože přísun informací je díky internetu velmi bohatý, • paměťová asociační listina, • jak třemi větami vystihnout podstatu textu, • jak ignorovat balast, • praktické čtecí způsoby skipping, scanning, skimming, studying, enjoying – pro každou situaci, se kterou se potkáte, • závěrečné testy. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Rychločtení a racionální čtení – dvoudenní intenzifikovaná forma

Statistiky posledních let hovoří o zněkolikanásobení čtenářského výkonu u drtivé většiny absolventů tohoto semináře. Během semináře ztrojnásobíte až zpětinásobíte svůj čtenářský výkon a například zaznamenáte citelnou úlevu při zvládání každodenní záplavy e-mailů. Získáte čas u jakýchkoliv dalších textů – od vyhledávacích (internet) přes informační (administrativa) po studijní. Přímo během semináře se naučíte číst většinu běžných denních pracovních textů dvakrát až čtyřikrát rychleji – s výrazně efektivnějším zapamatováním podstatného a lepším ignorováním druhořadého. Seminář obsahuje i rychlostudium (= komplex zrychleného učení). Ovládnete hravou metodu NEANA – aneb jak NEstudovat Avšak NAstudovat. Zlepšíte svoji koncentraci, relaxaci, dozvíte se, jak zvládat vyrušení (zejména mobilová). Vše o skoncování s prokrastinací. Vše podstatné o paměti. * • úvodní testy čtenářského výkonu (rychlost, pochopení textu, schopnost odlišit podstatné), • důraz na několikanásobné zlepšení čtenářského výkonu přímo na semináři, • zlepšení koncentrace a paměti, • rychlovyhledávání, rychlostudium – základy racionálního čtení, • vedlejší efekty pro rychlostudium cizího jazyka, prezentační dovednosti, vyjednávání, ovládnutí angličtiny, • jak získat značnou informační konkurenční výhodu, přestože přísun informací je díky internetu velmi bohatý, • paměťová asociační listina, • jak třemi větami vystihnout podstatu textu, • jak ignorovat balast, • praktické čtecí způsoby skipping, scanning, skimming, studying, enjoying – pro každou situaci, se kterou se potkáte, • závěrečné testy. ...
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU



Základy účetnictví podnikatelských subjektů v praxi

Na kurzu získáte základní přehled o účetnictví, seznámíte se s principy účtování a základními účetními případy. Budete schopni se zorientovat v základech daňového systému, který je nezbytný pro účetní praxi. Důraz je také kladen na základní orientaci v účetní závěrce. * Teoretická část: 1. den: • základní účetní principy, • právní úprava účetnictví v ČR, • povinnosti účetních, průběh účetního roku ve firmě, • základní přehled účtových tříd, • principy podvojnosti, • účetní doklady, jejich oběh ve firmě, • účtový rozvrh, účetní výkazy. 2. den: • orientace v jednotlivých účetních třídách, • příklady účtování, • vystavování daňových dokladů. 3. den: • majetek, jeho pořízení, vyřazení včetně účtování, • škody na majetku, • účetní a daňové odpisy, rozdíl, účtování, • zásoby včetně účtování. 4. den: • základy DPH v účetnictví, • daňově uznatelné a neuznatelné náklady, • daň z příjmu právnických osob, • ostatní daně. 5. den: • účetní práce na konci účetního období, • inventarizace, • dohadné položky, • opravné položky, • časové rozlišení. Praktická část: • naučíte se orientovat v účetní osnově, • sami si vyzkoušíte účtování nejčastějších účetních případů. Na závěr kurzu si mohou účastníci vyzkoušet znalostní test....
1. VOX a.s. - Podrobnosti o kurzu na serveru SKOLENI-KURZY.EU




Toto je pouze výpis několika školení a kurzů
Seznam všech kurzů najdete na partnerském serveru SKOLENI-KURZY.EU : 1. VOX a.s.
 
Novinky & Aktuality

mzdy | info.cz
mzdy | 2019-08-08 

mzdy
mzdy | 2019-08-08 

mzdy | Euroekonom.cz
mzdy | 2019-06-03 

Mzdy | www.zaoffice.cz
mzdy | 2019-04-09 

Mzdy - Accost
mzdy | 2019-04-05 

mzdy | Blesk.cz
mzdy | 2019-03-02 

Rostou mzdy roste riziko
mzdy | 2019-01-14 

[?]

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde