pragoecon-consulting-s-r-o- Rekvalifikační účetní kurzy
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní







 

PRAGOECON Consulting, s.r.o.




 

Adresa:  Průběžná 78-1543
PSČ:  10000
Město:  Praha 10
Stát:  CZECH REPUBLIC
DIC:  CZ26463636

Společnost PRAGOECON Consulting, s.r.o. se zabývá kompletním vedením účetnictví, outsourcingem mzdové a personální agendy, účetním a daňovým poradenstvím, ekonomickým poradenství , zprostředkováním auditu a zprostředkovatelskou činností. Úzce spolupracujeme s právníky, daňovými poradci, exekutory, auditory a notářskou kanceláří. Pořádáním odborných seminářů se snažíme zajistit přístup k novým informacím široké veřejnosti. Námi pořádané odborné semináře jsou vedeny v duchu nejen exaktních výkladů na daná témata, ale na základě zkušeností jsou přizpůsobeny praktickým potřebám jejich účastníků. Možnost využití variability našich seminářů zajišťujeme spoluprací s lektory, kteří jsou elitou ve svých oborech, a důrazem na to, že jsou to odborníci s mnohaletými zkušenostmi nejen v oblasti teoretické, ale s návazností na využití získaných znalostí v praxi. Naším cílem je, abychom byli přínosem pro všechny, kteří buď v rámci své profese, nebo v rámci svého podnikání chtějí prohlubovat a obnovovat své znalosti nejen v oblasti daňové, účetní, mzdové a personální problematiky, ale i dalších oblastech, které se fungování běžné společnosti a jejího fungování dotýkají. Ve způsobu vedení seminářů se odráží fakt, že nejsme v roli pouze pořadatele, ale přenášíme sem své zkušenosti, poznatky, a potřeby těch, pro které jsou tyto semináře pořádány.


Kontaktní formulář

Zadané kontaktní údaje jsou a budou určeny pouze k vyřízení objednávky.

 
Chcete se přihlásit na kurz/školení?
Vyberte si kurz & termín a klikněte na tlačítko "Objednat"

Finanční podmínky účasti na kurzu/školení:
Objednávky potvrzujeme zasláním REZERVACE SEMINÁŘE. Pozvánka se zasílá až po úhradě ceny semináře. Pozvánky posíláme e-mailem, případně poštou nebo po dohodě jsou k vyzvednutí v sídle společnosti PRAGOECON Consulting, s.r.o., Strašínská 3205-11, 101 00 Praha 10. Pokud Vám do 7 dnů před zahájením semináře pozvánka nepřijde, informujte se, prosím, zda byla Vaše přihláška v pořádku doručena. Přihlášky se přijímají nejpozději 3 pracovních dnů před zahájením semináře. V případě výjimečného přihlášení v termínu kratším, je třeba konzultace s pracovníky společnosti.
 

PRAGOECON Consulting, s.r.o.
 

PRAGOECON Consulting, s.r.o. nabízí kompletní vedení účetnictví, outsourcing mzdové a personální agendy, účetní, daňové a ekonomické poradenství, ekonomické poradenství a zprostředkování auditu.

Úzce spolupracujeme s právníky, daňovými poradci, exekutory, auditory a notářskou kanceláří. Přejeme si, aby prioritou našich klientů bylo jejich podnikání, nikoliv zabývání se neustále se měnícími zákony a předpisy v oblasti daní, účetnictví a personalistiky.

Vedení účetnictví, účetní poradenství

Kompletní vedení účetnictví od naší společnosti zahrnuje svoz, zpracování i archivaci veškerých účetních dokladů, vedení skladové evidence a evidence majetku i účetní audit. Náš účetní a daňový servis zajišťuje optimalizaci daňové povinnosti, zajistíme též zpracování běžné či mimořádné účetní uzávěrky a podání (příp. odklad) daňového přiznání.

Personalistika, mzdy a mzdové poradenství

Evidence zaměstnanců zahrnuje zpracování mzdových listů, výpočet mezd a zpracování výplatních pásek i listin. Vypracujeme podklady pro odvod pojištění, daní a poplatků. Více na stránce Mzdové účetnictví. v případě zájmu též nabízíme ekonomické poradenství pro Řízení lidských zdrojů.

Ekonomické poradenství - firemní strategie, procesní řízení

Poradíme vám s definicí firemní strategie, s procesním řízením, řízením lidských zdrojů, financí i inovací. Důležitý je též Reporting a Controlling, v dnešní době je pak velmi aktuální kriové řízení.

Naše společnost v roce 2005, jako jedna z mála účetních a daňových kanceláří, úspěšně prošla certifikačním auditem QMS, jsme držitelem certifikátu kvality ISO EU 9001:2001 a máme pojištění proti podnikatelským rizikům (PDF).

Pořádání odborných seminářů

Pořádáním odborných seminářů se snažíme zajistit přístup k novým informacím široké veřejnosti. Námi pořádané odborné semináře jsou vedeny v duchu nejen exaktních výkladů na daná témata, ale na základě zkušeností jsou přizpůsobeny praktickým potřebám jejich účastníků. Možnost využití variability našich seminářů zajišťujeme spoluprací s lektory, kteří jsou elitou ve svých oborech, a důrazem na to, že jsou to odborníci s mnohaletými zkušenostmi nejen v oblasti teoretické, ale s návazností na využití získaných znalostí v praxi. Naším cílem je, abychom byli přínosem pro všechny, kteří buď v rámci své profese, nebo v rámci svého podnikání chtějí prohlubovat a obnovovat své znalosti nejen v oblasti daňové, účetní, mzdové a personální problematiky, ale i dalších oblastech, které se běžné společnosti a jejího fungování dotýkají. Více na stránce Odborné semináře.




 
Novinky & Aktuality

Mzdy a personalistika | Money
mzdy | 2018-11-29 

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

Blog Mzdy - RSM CZ
mzdy | 2018-09-15 

Aladdin - mzdy
mzdy | 2018-08-20 

Mzdy a personalistika
mzdy | 2018-08-17 

Mzdy | otazkyodpovedi.cz
mzdy | 2018-07-29 

Mzdy - Finance.cz
mzdy | 2018-07-15 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde