zmeny-ve-mzdove-uctarne-a-personalni-oblasti-v-roce-2019-a-ocekavane-zmeny-pro-rok-2020 Rekvalifikační účetní kurzy
inakademia s r o

Seminář je určen pro mzdové účetní, personalisty a ostatní zaměstnance, kteří chtějí získat ucelený přehled o změnách ve mzdové účtárně v roce 2019 a chtějí se seznámit s připravovanými změnami pro rok 2020. *

Na semináři získáte aktuální přehled změn ve mzdové a personální oblasti v roce 2019 a pro rok 2020.

Program

Změny v pracovněprávní oblasti – změny v zákoníku práce a předpisech souvisejících v čase konání kurzu – dopad změn v roce 2020. Změny v dani z příjmů fyzických osob v roce 2020 a dopad změn v roce 2019. Změny v nemocenském pojištění: Nové redukční hranice pro rok 2020 • další změny v nemocenském pojištění – zrušení karenční doby. Změny ve zdravotním pojištění: Minimální vyměřovací základ v roce 2020 • pojištěnci státu • příjmy, z nichž se odvádí pojistné na sociální zabezpečení se zdravotním pojištěním • odvod pojistného u OSVČ, OBZP, pojištěnci státu • změna zdravotní pojišťovny • právo odhlásit se ze zdravotního pojištění a znovuodhlášení. Změny v sociálním zabezpečení: Maximální vyměřovací základ • odvod pojistného u zaměstnavatelů, OSVČ • dobrovolné důchodové pojištění • parametrické změny – minimální vyměřovací základ, minimální pojistné. Důchodové pojištění: Zaměstnávání důchodců a ohlašovací povinnosti • evidenční povinnost zaměstnavatele – § 37 zákona č. 582/1991 Sb. Pojem předdůchod: Souvislost s evidenční povinností zaměstnavatelů uvedenou v § 37 zákona č. 582/1992 Sb. Změny v provádění srážek ze mzdy v roce 2019 a v roce 2020: Provádění srážek ze mzdy – nezabavitelná částka pro rok 2020 • pojem čistá mzda • postup při insolvenci zaměstnance – insolvenční řízení a povinnosti zaměstnavatele • změny v oblasti insolvence v roce 2019; posuzování vyživovaných dětí v souvislosti se srážkami ze mzdy • souběh exekuce a dohody o srážce ze mzdy. Zaměstnávání osob se zdravotním postižením:

Plnění 4% podílu ZPS • upozornění na aktuální podmínky v dané oblasti pro plnění za aktuální rok. Zákonné pojištění zaměstnavatele: Za vznik pracovního úrazu a nemoci z povolání (úrazové pojištění). Další změny v právních předpisech týkajících se personální a mzdové oblasti. Dotazy a diskuze.

delete Tento kurz v daném termínu je již obsazen a/nebo byl přesunut na jiný termín

OD: 2020-02-28
   Hod:9:00-14:00

Interní kód kurzu: 79

Kurz   Změny ve mzdové účtárně a personální oblasti v roce 2019 a očekávané změny pro rok 2020
Personalistika (HR manažer, pracovní právo)
Termín   Od:2020-02-28
Začátek   9:00-14:00
Školící středisko (učebna)   Hotel Staré Časy, Havlíčkova 1080, Pardubice, 530 02, Česká Republika
Adresa   Hotel Staré Časy, Havlíčkova 1080, Pardubice, 530 02, Česká Republika
Pardubice
Poznámka k termínu   9:00-14:00 - 1900 (cena kurzu včetně DPH) - 1570
Podmínky účasti na kurzu   Úhradu jednodenních seminářů lze provést v hotovosti na místě před zahájením semináře, nebo bezhotovostním převodem na BÚ InAkademia s.r.o. . č. 226 404 382/0600 pod přiděleným variabilním symbolem, nejpozději 7 dní před akcí. Pokud bude vložné připsáno na BÚ InAkademia s.r.o. v době kratší, je nutné, aby se klient prokázal řádným dokladem o úhradě vybraného semináře. Úhradu vícedenních školících akcí lze provést jen na základě vystavené faktury, ve vyjímečném případě v hotovosti. Úhrada vícedenních akcí musí být provedena zásadně před začátkem konání akce.

* Pokud vyžadujete fakturu, je nutné zadat fakturační adresu, včetně IČ a příp. DIČ.
* U vícedenních školících akcí je nutné uvést fakturační adresu, IČO, příp. DIČ organizace. Zaslané přihlášky jsou závazné.

Bezplatné storno semináře přijímáme nejpozději 5 pracovních dnů před jeho zahájením. Po tomto termínu a v případě, že se přihlášený klient bez písemné omluvy na seminář vůbec nedostaví, je povinen uhradit plnou cenu semináře. Je možné za přihlášeného účastníka poslat náhradníka.

Bezplatné storno vícedenní školící akce přijímáme nejpozději do 20 dnů před jejím zahájením. Po tomto datu se lze domluvit s organizátorem akce na případném jiném postupu, který bude podmíněný stornovacími požadavky příslušného hotelu, ve kterém se vícedenní akce pořádají. Zahraniční školící akce se řídí storno podmínkami pořádající cestovní kanceláře.

V ceně našich jednodenních a vícedenních akcí jsou zahrnuty podkladové materiály lektora, drobné občerstvení, DPH. Kurzovné za rekvalifikační kurz podvojného účetnictví je od DPH osvobozeno.
Kurz pořádá firma (škola)   InAkademia s.r.o.
53002 Pardubice, Náměstí Republiky 2686

kurzhttp://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz/menu-objednat-kurz_723197_zmeny-ve-mzdove-uctarne-a-personalni-oblasti-v-roce-2019-a-ocekavane-zmeny-pro-rok-2020_inakademia-s-r-o-

Poslední aktualizace: 2020-02-26 19:26:02

Termín: 28.02.2020