gdpr-ve-mzdove-a-personalni-cinnosti-zaznam-on-line Rekvalifikační účetní kurzy

Neuvedeno * Ochrana osobních údajů v personální a mzdové problematice 2019: • právní předpisy • co je osobní údaj a jeho rozlišení • zpracování osobních údajů, jejich úschova, archivace a výmaz • kdy je nutný souhlas se zpracováním osobních údajů a kdy nikoliv, co je a co není citlivý údaj, správce a zpracovatel • výběrová řízení a zpracování osobních údajů u uchazečů o zaměstnání, jak nakládat s osobními údaji, kopírování občanských průkazů, rodné číslo a jeho zpracován, výpisy z rejstříku trestů, údaje o zdravotní způsobilosti uchazeče, zaměstnance. Kopírování ostatních dokumentů – rodné listy dětí, oddací listy, rozhodnutí o přiznání invalidních důchodů – doba zpracování těchto osobních údajů • osobní dotazník – co má obsahovat a co je již nadbytečný údaj • Zákoník práce a § 312 Osobní spis a jeho obsah, kdo může nahlížet do osobního spisu, pracovní posudek § 314, potvrzení o zaměstnání – zápočtový list a jeho obsah § 313 • ochrana majetkových zájmů zaměstnavatele a ochrana osobních práv zaměstnance § 316 – citlivé osobní údaje • sankce za porušení povinností zaměstnavatele na úseku ochrany soukromí a osobních práv zaměstnanců – Zákon o inspekci práce. Zákaz diskriminace § 16 Zákoníku práce. Zajištění a zpracování osobních údajů ve vazbě na zaměstnávání agenturních zaměstnanců – smlouva mezi agenturou práce a uživatelem §§§ 307a,), 308 a 309 • instalace kamerových systémů , sledování elektronické pošty zaměstnanců zaměstnavatelem • zasílání osobních údajů zaměstnancům na jejich e-mail, např. výplatní lístek, atd. Archivace a skartace dat, jejich ukládání: • archivační lhůty v oblasti personálních a mzdových dokladů • archivace mzdových listů, dokladů o výplatě, osobních spisů, dokladů o srážkách ze mzdy, docházkové listy, pracovní výkazy, dovolenky, účetní záznamy, pracovní smlouvy,dohody o provedení práce a pracovní činnosti, další spisová dokumentace a písemnosti korespondence vedená se zaměstnancem (vytýkací dopisy, oznámení o kontrolách zaměstnanců) • archivace ostatních dokumentů a předepsaných tiskopisů – správa sociálního zabezpečení, zdravotní pojištění, prohlášení poplatníka daně a další důležité doklady spojené s poskytování slev a daňových zvýhodnění, doklady a výsledky ročního zúčtování daně • vnitřní firemní předpisy, pracovní řád, prémiový řád, mzdový řád, a další vnitropodnikové předpisy a jejich archivace a skartace, kolektivní smlouvy • jednotlivé formy archivace dat – analogová, digitální • ochrana dat – archiválií. Archivační místnosti. Ochrana dat před zneužitím, poškozením nebo zcizením • veřejné archivy, správa dat

GDPR ve mzdové a personální činnosti (záznam on-line)

OD: Říjen 2019 - Termín bude upřesněn

Interní kód kurzu: 16060

GDPR ve mzdové a personální činnosti (záznam on-line)

Kurz   GDPR ve mzdové a personální činnosti (záznam on-line)
Účetnictví obecně
Termín   Od:Říjen 2019 - Termín bude upřesněn
Poznámka k termínu   - - - - - kód: Z2040060 - 1 650 Kč + DPH Základní cena

[objednávka zboží]

kurzhttp://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz/menu-objednat-kurz_712143_gdpr-ve-mzdove-a-personalni-cinnosti-zaznam-on-line_1-vox-a-s-

Poslední aktualizace: 2019-10-28 20:31:55

Termín: 28.10.2019
online

Zpět ke kurzu: GDPR ve mzdové a personální činnosti (záznam on-line)