jak-budovat-znacku-zamestnavatele-jak-budovat-znacku-zamestnavatele Rekvalifikační účetní kurzy
popis kurzu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní


Odkazy na podobné kurzy:

Seznam kurzů:

Mluvený projev a rétorika
... Září 2019 Praha  ... EDUX, s.r.o.

Mluvený projev a rétorika
... Září 2019 Praha  ... EDUX, s.r.o.

Poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím a GDPR - jak poskytovat osobní údaje veřejnosti a subjektům údajů a neporušit právo?
... 19.09.2019 Praha  ... Agentura BOVA - RNDr. Ivana Hexnerová

Mluvený projev a rétorika
... Říjen 2019 Praha  ... EDUX, s.r.o.

Mluvený projev a rétorika
... Říjen 2019 Praha  ... EDUX, s.r.o.

Jak postupovat při zveřejňování informací o platech, odměnách a odměnách z dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr u zaměstnanců, jejichž platové náklady jsou hrazeny z veřejných prostředků
... 23.10.2019 Praha  ... Aliaves Co., a.s.

Mluvený projev a rétorika
... Listopad 2019 Praha  ... EDUX, s.r.o.


[?]


... Další podobné kurzy


O firmě:

Top Vision

Společnost top vision působí na trhu rozvoje manažerů již od roku 2001. Naše mnohaleté zkušenosti a zázemí největší vzdělávací skupiny v České republice EDUA Group dopomohly k vytvoření ucelené nabídky tréninků, seminářů a kurzů soft i hard skills dovedností, IT kurzů a školení. Samozřejmostí je možnost připravit pro klienty akce na míru, a to naším oddělením interního vzdělávání. Společnost top vision také pořádá zajímavá fóra a konference.

Naše akce ročně navštíví 7 000 účastníků, pořádáme 16 manažerských fór a přes 650 otevřených tréninkových a seminárních dnů. Disponujeme nejširší a nezávislou sítí manažerů, expertů a lektorů v České republice. Ročně na našich otevřených a interních akcích vystoupí více než 300 osobností.

S naší širokou nabídkou a vědomostmi se rádi podělíme i s Vámi.

...další naše kurzy
 

ŠKOLENÍ: Jak budovat značku zaměstnavatele - Jak budovat značku zaměstnavatele (Top Vision)


Objevte způsoby, jak přilákat talentované a angažované zaměstnance Kvalitní uchazeči o práci požadují více než jen nabídku volné pozice. Zajímá vás, jak získat talentované kandidáty, kteří pro vás budou chtít pracovat? Objevte cestu budování značky atraktivního zaměstnavatele. Poznejte, na čem uchazečům záleží, jak s nimi komunikovat a co ji...

Top Vision



Cena:
    ... bez DPH: 9.990 CZK / Kurz
    ... včetně DPH: 12.088 CZK / Kurz

Přihláška na školení/seminář


a/nebo je možno poslat prostřednictvím serveru SKOLENI-KURZY.EU
nezávaznou přihlášku na kurz a na budoucí termín, pokud Vám nevyhovují v současnosti nabízené termíny kurzů a/nebo pokud není termín kurzu k dispozici
 

Jak budovat značku zaměstnavatele - Jak budovat značku zaměstnavatele


Program (obsah kurzu/studia) ...

Objevte způsoby, jak přilákat talentované a angažované zaměstnance

Kvalitní uchazeči o práci požadují více než jen nabídku volné pozice. Zajímá vás, jak získat talentované kandidáty, kteří pro vás budou chtít pracovat? Objevte cestu budování značky atraktivního zaměstnavatele. Poznejte, na čem uchazečům záleží, jak s nimi komunikovat a co jim nabídnout. Naučte se definovat své poslání a představit firemní kulturu, vytvořte si ve své firmě strategii, která vám pomůže dělat efektivní a úspěšný HR marketing.

 

Kurz je určen:


  • HR manažerům

  • specialistům zodpovědným za nábor zaměstnanců a HR marketingovou komunikaci

  • ředitelům a majitelům firem, pro které je přitahování talentovaných lidí jednou z priorit


 

Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás:


  • objevíte, jaké výhody má pro firmu atraktivní značka zaměstnavatele

  • osvojíte si základy Employer Brandingu a poznáte, jak nastavit úspěšnou HR marketingovou strategii

  • zjistíte, co proces budování atraktivního zaměstnavatele obnáší a jak s ním začít

  • při praktických cvičeních budete formulovat poslání vaší společnosti, charakteristiky její firemní kultury i jedinečnou nabídku zaměstnavatele

  • příklady z praxe zahraničních i českých společností vám přinesou inspiraci, jak s kandidáty i zaměstnanci komunikovat


 



Obsah kurzu/školení

Objevte způsoby, jak přilákat talentované a angažované zaměstnance

Kvalitní uchazeči o práci požadují více než jen nabídku volné pozice. Zajímá vás, jak získat talentované kandidáty, kteří pro vás budou chtít pracovat? Objevte cestu budování značky atraktivního zaměstnavatele. Poznejte, na čem uchazečům záleží, jak s nimi komunikovat a co jim nabídnout. Naučte se definovat své poslání a představit firemní kulturu, vytvořte si ve své firmě strategii, která vám pomůže dělat efektivní a úspěšný HR marketing.

 

Kurz je určen:


  • HR manažerům

  • specialistům zodpovědným za nábor zaměstnanců a HR marketingovou komunikaci

  • ředitelům a majitelům firem, pro které je přitahování talentovaných lidí jednou z priorit


 

Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás:


  • objevíte, jaké výhody má pro firmu atraktivní značka zaměstnavatele

  • osvojíte si základy Employer Brandingu a poznáte, jak nastavit úspěšnou HR marketingovou strategii

  • zjistíte, co proces budování atraktivního zaměstnavatele obnáší a jak s ním začít

  • při praktických cvičeních budete formulovat poslání vaší společnosti, charakteristiky její firemní kultury i jedinečnou nabídku zaměstnavatele

  • příklady z praxe zahraničních i českých společností vám přinesou inspiraci, jak s kandidáty i zaměstnanci komunikovat


 






 
Školení Personální strategie a politika :
Jak budovat značku zaměstnavatele - Jak budovat značku zaměstnavatele |
homehttp://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz/kurz 82725 studium jak budovat znacku zamestnavatele jak budovat znacku zamestnavatele

Podtéma školení: Personální strategie a politika
Kurz je nalezen v sekci: Jazykové kurzy a školení , Kurzy, semináře a přednášky pro studenty
 

Termíny kurzu


21.10.2019 - Praha 1

9.990 Kurz bez DPH

Přihlásit
[Order] Objednat

21.10.2019 - 21.10.2019; v čase 09:00-16:30
Počet dní: 1
Počet dní: Národní 416/37 11000 Praha 1 - - - - - 9990 Kč bez DPH

 
2002 - Connection refused