zakonik-prace-se-zamerenim-na-pravni-minimum-pro-personalisty Rekvalifikační účetní kurzy
popis kurzu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní


Odkazy na podobné kurzy:

Seznam kurzů:

Celý výukový program je koncipován jako výcvikový kurz, v něž se střídá výklad lektora s praktickým výcvikem a případně s "role plays" s videozáznamem, skupinovým řešením cvičných příkladů a sebepoznávacích testů. Při výuce je využívána didaktická technika.

Kurz je určen manažerům nižší a střední úrovně, obchodníkům a vedoucím projektů, všem, kteří chtějí efektivně komunikovat se svými partnery.

Přínos kurzu pro účastníky:
  • Umění jasně stanovovat priority  
  • Efektivní plánování  
  • Tvořivé myšlení a maximalizace výstupů za určité období  
  • Efektivní komunikace  
  • Schopnost využít čas jako dobrého sluhu - ne jako špatného pána  
  • Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky:
  • Stanovení pravidel výcviku, vzájemné seznámení a kolečko očekávání  
  • Pojetí efektivity, pojetí času a jeho vztahu k penězům  
  • Work-life ballance  
  • Prokrastinace a způsoby, jak se jí bránit  
  • Proaktivita a její význam  
  • Křivka pozornosti  
  • Naléhavost a důležitost - Eisenhowerův princip  
  • Paretovo pravidlo  
  • ABC analýza - stanovování priorit, cvičný příklad na priority  
  • Osobní vize  
  • 3 úrovně cílů - strategie, taktika, operativa  
  • Plánovací systémy - nástroje manažera pro 21. století  
  • Efektivní komunikace a WIN to WIN princip  
  • Pochopení druhých jako klíč k úspěchu  
  • Aktivní naslouchání a efektivní učení  
  • Zásady delegování (x zadávání úkolů) - postup  
  • Kvadranty úspěchu a obnova sil  
  • Výkonnostní křivka  
  • Budování návyků  
  • Praktické rady k řízení času - workshop  
  • Akční plán - první kroky v praxi  
  • Zhodnocení a závěr kurzu  
  •   Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky:
  • Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.  
  • Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.  
  • Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.  
  • Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno ku">
  • Time, priority and self management - zdravé řízení sebe samých i svého života
    ... 26.09.2018 Praha  ... Top Vision

    Event Management od A do Z - jak naplánovat a uspořádat event, na který se nezapomíná
    ... 02.10.2018 Praha  ... Top Vision

    Dovednosti pro úspěšné asistenty/-ky - staňte se účinnou podporou managementu
    ... 09.10.2018 Praha  ... Top Vision

    Timemanagement
    ... 10.10.2018 Praha  ... JUBELA, s.r.o.

    Stress and Life Management - jak předcházet syndromu vyhoření
    ... 11.10.2018 Praha  ... Top Vision

    Krotitelé času - time management pro každý den
    ... 18.10.2018 Praha  ... Top Vision

    Time, priority and self management - zdravé řízení sebe samých i svého života
    ... 23.10.2018 Brno  ... Top Vision


    [?]


    ... Další podobné kurzy


    O firmě:

    Agentura BOVA - RNDr. Ivana Hexnerová

    Pořádáme odborné kurzy, školení , semináře v oblasti: obchodní, procesní, trestní, evropské, pracovní a správní právo, účetnictví, daně, clo, životní prostředí. Certifikované a akreditované vzdělávání dospělých, příslušné odborné tituly, publikace.

    Na vyžádání vystavíme účastníkovi potvrzení o účasti na semináři.

    ...další naše kurzy
     

    ŠKOLENÍ: Zákoník práce se zaměřením na právní minimum pro personalisty (Agentura BOVA - RNDr. Ivana Hexnerová)


    Osnova semináře: * Změny v zákoníku práce * Nařízení EU o ochraně osobních údajů GDPR – první zkušenosti, problémy-řešení * Použití nového občanského zákoníku v personálních vztazích * Možnost zvýšení práv pro zaměstnance nad rámec zákoníku práce (možnosti použití principu co není zakázáno, je dovoleno) * Základní zásady pracovního práva a jejich použití v personální praxi – zásady ochrany veřejného pořádku * Proč mají ženy nižší mzdu než muži * Předpisy, které musí a může vydat zaměstnavatel * Základní požadavky na práci personalisty v oblasti před vznikem pracovního poměru a po vzniku pracovněprávního vztahu (příslib zaměstnání, výběrové řízení, správné pracovní smlouvy, DPČ a DPP) * Souběh funkcí statutárních orgánů * Jmenování, odvolání, sjednání odvolatelnosti, konkurenční doložky * Skončení pracovního poměru – úloha personalisty * Povinnosti personálního oddělení po skončení pracovního poměru * Výklad pojmu „nepřihlíží se“ a neplatnosti * Úloha a postavení personalisty v dalších oblastech pracovněprávního vztahu (náhrada škody, dovolená, pracovní doba, překážky v práci) * Řešení vad právního jednání a jejich následků (neplatná právní jednání, jednání, k nimž se nepřihlíží, nelegální práce, Švarc systém) * Personální aspekty práce z domova, při agenturním zaměstnávání a zapůjčení (dočasném přidělení) zaměstnance * Posuzování práv a povinností při přechodu z pracovněprávních vztahů * Rozšířené možnosti pro zaměstnávání cizinců * Návody na řešení pracovněprávních situací: - vznik pracovního poměru, kdo může být jmenován, kdy a jak sjednat odvolatelnost zaměstnance, platnost ústní pracovní smlouvy, místo výkonu práce ve vztahu k cestovním náhradám, sjednání dalších náležitostí při práci z domova, změna pracovní smlouvy ze zdravotních důvodů, možnost zápočtu příplatku za přesčasy do mzdy, problémy s pracovním poměrem na dobu určitou - skončení pracovního poměru – sjednání jiné délky výpovědní doby, možnost odchodného, neexistence pojmu „pracovní kázeň“ a vliv na skončení pracovního poměru, důvody pro zvýhodnění zaměstnanců v odstupném i v délce dovolené, individuální přístup k zaměstnancům, rozdílný rozsah nároků u zaměstnanců * Diskuse, odpovědi na dotazy účastníků ...
    delete Tento kurz už byl smazán

    Pro aktuální kurzy pokračujte na hlavní nabídce:
    http://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz

    Agentura BOVA - RNDr. Ivana Hexnerová



    certifikat Účastník obdrží certifikát
    Cena:
        ... bez DPH: 1.975 Kč / Kurz
        ... včetně DPH: 2.390 Kč / Kurz

    Přihláška na školení/seminář


    a/nebo je možno poslat prostřednictvím serveru SKOLENI-KURZY.EU
    nezávaznou přihlášku na kurz a na budoucí termín, pokud Vám nevyhovují v současnosti nabízené termíny kurzů a/nebo pokud není termín kurzu k dispozici
     

    Zákoník práce se zaměřením na právní minimum pro personalisty


    Přednáší ...


    JUDr. Ladislav Jouza - advokát, rozhodce pracovních sporů podle oprávnění Ministerstva práce a sociálních věcí, spoluautor zákoníku práce, zákona o zaměstnanosti a dalších pracovněprávních předpisů, autor řady publikací z oblasti pracovního práva, za rok 2016 získal titul právník roku v oboru pracovního práva.


    Obsah kurzu/školení


    Osnova semináře:

    * Změny v zákoníku práce

    * Nařízení EU o ochraně osobních údajů GDPR – první zkušenosti, problémy-řešení

    * Použití nového občanského zákoníku v personálních vztazích

    * Možnost zvýšení práv pro zaměstnance nad rámec zákoníku práce (možnosti použití principu co není zakázáno, je dovoleno)

    * Základní zásady pracovního práva a jejich použití v personální praxi – zásady ochrany veřejného pořádku

    * Proč mají ženy nižší mzdu než muži

    * Předpisy, které musí a může vydat zaměstnavatel

    * Základní požadavky na práci personalisty v oblasti před vznikem pracovního poměru a po vzniku pracovněprávního vztahu (příslib zaměstnání, výběrové řízení, správné pracovní smlouvy, DPČ a DPP)

    * Souběh funkcí statutárních orgánů

    * Jmenování, odvolání, sjednání odvolatelnosti, konkurenční doložky

    * Skončení pracovního poměru – úloha personalisty

    * Povinnosti personálního oddělení po skončení pracovního poměru

    * Výklad pojmu „nepřihlíží se“ a neplatnosti

    * Úloha a postavení personalisty v dalších oblastech pracovněprávního vztahu (náhrada škody, dovolená, pracovní doba, překážky v práci)

    * Řešení vad právního jednání a jejich následků (neplatná právní jednání, jednání, k nimž se nepřihlíží, nelegální práce, Švarc systém)

    * Personální aspekty práce z domova, při agenturním zaměstnávání a zapůjčení (dočasném přidělení) zaměstnance

    * Posuzování práv a povinností při přechodu z pracovněprávních vztahů

    * Rozšířené možnosti pro zaměstnávání cizinců

    * Návody na řešení pracovněprávních situací:
    - vznik pracovního poměru, kdo může být jmenován, kdy a jak sjednat odvolatelnost zaměstnance, platnost ústní pracovní smlouvy, místo výkonu práce ve vztahu k cestovním náhradám, sjednání dalších náležitostí při práci z domova, změna pracovní smlouvy ze zdravotních důvodů, možnost zápočtu příplatku za přesčasy do mzdy, problémy s pracovním poměrem na dobu určitou
    - skončení pracovního poměru – sjednání jiné délky výpovědní doby, možnost odchodného, neexistence pojmu „pracovní kázeň“ a vliv na skončení pracovního poměru, důvody pro zvýhodnění zaměstnanců v odstupném i v délce dovolené, individuální přístup k zaměstnancům, rozdílný rozsah nároků u zaměstnanců

    *

    Diskuse, odpovědi na dotazy účastníků




     
    Školení Personalistika (HR manažer, pracovní právo) :
    Zákoník práce se zaměřením na právní minimum pro personalisty |
    homehttp://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz/kurz 76246 studium zakonik prace se zamerenim na pravni minimum pro personalisty

    Podtéma školení: Personalistika (HR manažer, pracovní právo)
    Kurz je nalezen v sekci: Počítačové kurzy a semináře - grafika, databáze, programování, web & internet, office, GIS
     

    Termíny kurzu

    Není vypsaný žádný termín školení, ...

     

    Blog Mzdy - RSM CZ
    mzdy | 2018-09-15 

    Aladdin - mzdy
    mzdy | 2018-08-20 

    [?]

    Kurzy | Gourmet Academy
    kurzy | 2018-09-13 

    Kurzy Brno
    kurzy | 2018-08-26 

    [?]
     

     
    Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde