interni-a-externi-hr-marketing-a-jak-lepe-komunikovat-hodnoty-firmy-zamestnancum-a-uchazecum Rekvalifikační účetní kurzy
popis kurzu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní


Odkazy na podobné kurzy:

Seznam kurzů:

Celý výukový program je koncipován jako výcvikový kurz, v něž se střídá výklad lektora s praktickým výcvikem a případně s "role plays" s videozáznamem, skupinovým řešením cvičných příkladů a sebepoznávacích testů. Při výuce je využívána didaktická technika.

Kurz je určen manažerům nižší a střední úrovně, obchodníkům a vedoucím projektů, všem, kteří chtějí efektivně komunikovat se svými partnery.

Přínos kurzu pro účastníky:
  • Umění jasně stanovovat priority  
  • Efektivní plánování  
  • Tvořivé myšlení a maximalizace výstupů za určité období  
  • Efektivní komunikace  
  • Schopnost využít čas jako dobrého sluhu - ne jako špatného pána  
  • Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky:
  • Stanovení pravidel výcviku, vzájemné seznámení a kolečko očekávání  
  • Pojetí efektivity, pojetí času a jeho vztahu k penězům  
  • Work-life ballance  
  • Prokrastinace a způsoby, jak se jí bránit  
  • Proaktivita a její význam  
  • Křivka pozornosti  
  • Naléhavost a důležitost - Eisenhowerův princip  
  • Paretovo pravidlo  
  • ABC analýza - stanovování priorit, cvičný příklad na priority  
  • Osobní vize  
  • 3 úrovně cílů - strategie, taktika, operativa  
  • Plánovací systémy - nástroje manažera pro 21. století  
  • Efektivní komunikace a WIN to WIN princip  
  • Pochopení druhých jako klíč k úspěchu  
  • Aktivní naslouchání a efektivní učení  
  • Zásady delegování (x zadávání úkolů) - postup  
  • Kvadranty úspěchu a obnova sil  
  • Výkonnostní křivka  
  • Budování návyků  
  • Praktické rady k řízení času - workshop  
  • Akční plán - první kroky v praxi  
  • Zhodnocení a závěr kurzu  
  •   Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát.Rozsah výuky a organizace výuky:
  • Kurz probíhá v malých skupinách prezenční formou na učebně.  
  • Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.  
  • Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.  
  • Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno ku">
  • Time, priority and self management - zdravé řízení sebe samých i svého života
    ... 26.09.2018 Praha  ... Top Vision

    Event Management od A do Z - jak naplánovat a uspořádat event, na který se nezapomíná
    ... 02.10.2018 Praha  ... Top Vision

    Dovednosti pro úspěšné asistenty/-ky - staňte se účinnou podporou managementu
    ... 09.10.2018 Praha  ... Top Vision

    Timemanagement
    ... 10.10.2018 Praha  ... JUBELA, s.r.o.

    Stress and Life Management - jak předcházet syndromu vyhoření
    ... 11.10.2018 Praha  ... Top Vision

    Krotitelé času - time management pro každý den
    ... 18.10.2018 Praha  ... Top Vision

    Time, priority and self management - zdravé řízení sebe samých i svého života
    ... 23.10.2018 Brno  ... Top Vision


    [?]


    ... Další podobné kurzy


    O firmě:

    Studio W

    Po každém kurzu účastníci školení obdrží osvědčení o absolvování kurzu .
    * Pořádáme kurzy pro vzdělávání dospělých v oblastech: manažerské, komunikační a obchodní dovednosti, rozvoj osobnosti, kurzy pro asistentky, obchodní a pracovní právo, personalistika, mzdové a finanční účetnictví, daně.

    ...další naše kurzy
     

    ŠKOLENÍ: INTERNÍ A EXTERNÍ HR MARKETING a jak lépe komunikovat hodnoty firmy zaměstnancům a uchazečům (Studio W)


    Motto: „Místo toho, aby byli zaměstnanci seznamováni s popisem své práce, měli by zaměstnanci seznámit zaměstnavatele s popisem své motivace.“ Jonas Ridderstrale Zaměstnanci zásadním způsobem vytváří pověst firmy – jak to dostat pod kontrolu a vytvářet skutečně dobré jméno firmy? Právě HR marketing je dnes samostatnou kategorií marketingu, která pomáhá budovat jméno značky a firmy. HR marketing umožní také výrazně ušetřit na náboru zaměstnanců zaměřením na efektivní komunikační kanály. Komplexní HR marketing umožní také zvýšit spokojenost zaměstnanců, jejich motivaci pracovat a jejich věrnost ke značce zaměstnavatele… Investovat do interní komunikace znamená zlepšit efektivitu práce. A ve výsledku to má samozřejmě vliv i na zlepšení komunikace se zákazníky a zvýšení jejich spokojenosti! Určeno pro * Pracovníky HR oddělení a personalisty * Vedoucí oddělení marketingu a PR specialisty, kteří řeší interní komunikaci Cíl: * Poznáte nové moderní komunikační trendy a marketingové nástroje pro HR * Pochopíte roli nových technologií v on-line komunikaci * Uvědomíte si, že nábor zaměstnanců je vhodný pro budování image značky * Uvidíte, že HR marketing pomáhá Integrované marketingové komunikaci značky * Získáte návod, jak pomáhat budovat firemní kulturu Obsah: * Příslib značky zaměstnavatele a Komunikační strategie dané značky * Hodnoty značky směrem dovnitř a ven – které vybrat * Jakou máte marketingovou strategii pro personalistiku? * Analýza náborové komunikace a firemní kultury konkurence * Chování uchazeče o zaměstnání – kde a jak hledá uchazeč práci * Trendy technologií – mobilní zařízení a mobilní web Sekce Kariéra na webu – jak vytvářet obsah * Uvítací balíček pro nového zaměstnance – co představuje úspěšný adaptační proces * Role výzkumu – spokojenost zaměstnanců * Jaké komunikační kanály zvolit pro interní komunikaci – nástěnky, časopis, e-mailing, letáky… * Video marketing – představení firemní kultury a virtuální prohlídka firmy * Sociální sítě – LinkedIn, Facebook, YouTube, Instagram a jednotná obsahová strategie * Storytelling – jak představit zaměstnancům interní projekty Metody výuky : Individuální přístup ke každému účastníkovi, aplikace na segment podnikání daného účastníka, aktivní trénink, výklad obohacený příklady z praxe, klademe důraz na osobní zážitek. ...

    Studio W



    Cena:
        ... bez DPH: 4.300 Kč / Kurz
        ... včetně DPH: 5.203 Kč / Kurz

    Přihláška na školení/seminář


    a/nebo je možno poslat prostřednictvím serveru SKOLENI-KURZY.EU
    nezávaznou přihlášku na kurz a na budoucí termín, pokud Vám nevyhovují v současnosti nabízené termíny kurzů a/nebo pokud není termín kurzu k dispozici
     

    INTERNÍ A EXTERNÍ HR MARKETING a jak lépe komunikovat hodnoty firmy zaměstnancům a uchazečům


    Přednáší ...

    Vít BALOUŠEK, lektor a reklamní expert se zkušeností 25 let v marketingu, copywriter, konzultant a kreativní ředitel


    Obsah kurzu/školení



    Motto: „Místo toho, aby byli zaměstnanci seznamováni s popisem své práce, měli by zaměstnanci seznámit zaměstnavatele s popisem své motivace.“
    Jonas Ridderstrale
    Zaměstnanci zásadním způsobem vytváří pověst firmy – jak to dostat pod kontrolu a vytvářet skutečně dobré jméno firmy? Právě HR marketing je dnes samostatnou kategorií marketingu, která pomáhá budovat jméno značky a firmy. HR marketing umožní také výrazně ušetřit na náboru zaměstnanců zaměřením na efektivní komunikační kanály. Komplexní HR marketing umožní také zvýšit spokojenost zaměstnanců, jejich motivaci pracovat a jejich věrnost ke značce zaměstnavatele… Investovat do interní komunikace znamená zlepšit efektivitu práce. A ve výsledku to má samozřejmě vliv i na zlepšení komunikace se zákazníky a zvýšení jejich spokojenosti!


    Určeno pro
    * Pracovníky HR oddělení a personalisty
    * Vedoucí oddělení marketingu a PR specialisty, kteří řeší interní komunikaci


    Cíl:
    * Poznáte nové moderní komunikační trendy a marketingové nástroje pro HR
    * Pochopíte roli nových technologií v on-line komunikaci
    * Uvědomíte si, že nábor zaměstnanců je vhodný pro budování image značky
    * Uvidíte, že HR marketing pomáhá Integrované marketingové komunikaci značky
    *
    Získáte návod, jak pomáhat budovat firemní kulturu

    Obsah:
    * Příslib značky zaměstnavatele a Komunikační strategie dané značky
    * Hodnoty značky směrem dovnitř a ven – které vybrat
    * Jakou máte marketingovou strategii pro personalistiku?
    * Analýza náborové komunikace a firemní kultury konkurence
    * Chování uchazeče o zaměstnání – kde a jak hledá uchazeč práci
    * Trendy technologií – mobilní zařízení a mobilní web Sekce Kariéra na webu – jak vytvářet obsah
    * Uvítací balíček pro nového zaměstnance – co představuje úspěšný adaptační proces
    * Role výzkumu – spokojenost zaměstnanců
    * Jaké komunikační kanály zvolit pro interní komunikaci – nástěnky, časopis, e-mailing, letáky…
    * Video marketing – představení firemní kultury a virtuální prohlídka firmy
    * Sociální sítě – LinkedIn, Facebook, YouTube, Instagram a jednotná obsahová strategie
    * Storytelling – jak představit zaměstnancům interní projekty


    Metody výuky : Individuální přístup ke každému účastníkovi, aplikace na segment podnikání daného účastníka, aktivní trénink, výklad obohacený příklady z praxe, klademe důraz na osobní zážitek.




     
    Školení Personální strategie a politika :
    INTERNÍ A EXTERNÍ HR MARKETING a jak lépe komunikovat hodnoty firmy zaměstnancům a uchazečům |
    homehttp://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz/kurz 75844 studium interni a externi hr marketing a jak lepe komunikovat hodnoty firmy zamestnancum a uchazecum

    Podtéma školení: Personální strategie a politika
    Kurz je nalezen v sekci: Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře , Management, marketing, prodej a ostatní manažerské kurzy a školení
     

    Termíny kurzu


    28.11.2018 - Praha

    4.300 Kurz bez DPH

    Přihlásit
    [Order] Objednat

    - 4 300 Kč (s DPH 5 203 Kč) v ceně studijní materiály, občerstvení, obědKč - CZK 9 - 17 h.

     

    Blog Mzdy - RSM CZ
    mzdy | 2018-09-15 

    Aladdin - mzdy
    mzdy | 2018-08-20 

    [?]

    Kurzy | Gourmet Academy
    kurzy | 2018-09-13 

    Kurzy Brno
    kurzy | 2018-08-26 

    [?]
     

     
    Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde