interni-a-externi-hr-marketing-a-jak-lepe-komunikovat-hodnoty-firmy-zamestnancum-a-uchazecum Rekvalifikační účetní kurzy
popis kurzu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní


Odkazy na podobné kurzy:

Seznam kurzů:

Audit personálních rizik
... 28.03.2019 Praha 2  ... Český institut interních auditorů, z.s.

ŠKOLA ZAČÍNAJÍCÍHO PERSONALISTY (záznam DVD)
... Březen 2019 online  ... 1. VOX a.s.

SKONČENÍ PRACOVNÍHO POMĚRU (záznam DVD)
... Březen 2019 online  ... 1. VOX a.s.

ŠKOLA ZAČÍNAJÍCÍHO PERSONALISTY (záznam DVD)
... Březen 2019 online  ... 1. VOX a.s.

ŠKOLA ZAČÍNAJÍCÍHO PERSONALISTY (záznam DVD)
... Březen 2019 online  ... 1. VOX a.s.

ŠKOLA ZAČÍNAJÍCÍHO PERSONALISTY (záznam DVD)
... Březen 2019 online  ... 1. VOX a.s.

Personalista, rekvalifikace MŠMT ČR
... 01.04.2019 Ostrava  ... Středisko vzdělávání s.r.o.


[?]


... Další podobné kurzy


O firmě:

Studio W

Po každém kurzu účastníci školení obdrží osvědčení o absolvování kurzu .
* Pořádáme kurzy pro vzdělávání dospělých v oblastech: manažerské, komunikační a obchodní dovednosti, rozvoj osobnosti, kurzy pro asistentky, obchodní a pracovní právo, personalistika, mzdové a finanční účetnictví, daně.

...další naše kurzy
 

ŠKOLENÍ: INTERNÍ A EXTERNÍ HR MARKETING a jak lépe komunikovat hodnoty firmy zaměstnancům a uchazečům (Studio W)


Motto: „Místo toho, aby byli zaměstnanci seznamováni s popisem své práce, měli by zaměstnanci seznámit zaměstnavatele s popisem své motivace.“ Jonas Ridderstrale Zaměstnanci zásadním způsobem vytváří pověst firmy – jak to dostat pod kontrolu a vytvářet skutečně dobré jméno firmy? Právě HR marketing je dnes samostatnou kategorií marketingu, která pomáhá budovat jméno značky a firmy. HR marketing umožní také výrazně ušetřit na náboru zaměstnanců zaměřením na efektivní komunikační kanály. Komplexní HR marketing umožní také zvýšit spokojenost zaměstnanců, jejich motivaci pracovat a jejich věrnost ke značce zaměstnavatele… Investovat do interní komunikace znamená zlepšit efektivitu práce. A ve výsledku to má samozřejmě vliv i na zlepšení komunikace se zákazníky a zvýšení jejich spokojenosti! Určeno pro * Pracovníky HR oddělení a personalisty * Vedoucí oddělení marketingu a PR specialisty, kteří řeší interní komunikaci Cíl: * Poznáte nové moderní komunikační trendy a marketingové nástroje pro HR * Pochopíte roli nových technologií v on-line komunikaci * Uvědomíte si, že nábor zaměstnanců je vhodný pro budování image značky * Uvidíte, že HR marketing pomáhá Integrované marketingové komunikaci značky * Získáte návod, jak pomáhat budovat firemní kulturu Obsah: * Příslib značky zaměstnavatele a Komunikační strategie dané značky * Hodnoty značky směrem dovnitř a ven – které vybrat * Jakou máte marketingovou strategii pro personalistiku? * Analýza náborové komunikace a firemní kultury konkurence * Chování uchazeče o zaměstnání – kde a jak hledá uchazeč práci * Trendy technologií – mobilní zařízení a mobilní web Sekce Kariéra na webu – jak vytvářet obsah * Uvítací balíček pro nového zaměstnance – co představuje úspěšný adaptační proces * Role výzkumu – spokojenost zaměstnanců * Jaké komunikační kanály zvolit pro interní komunikaci – nástěnky, časopis, e-mailing, letáky… * Video marketing – představení firemní kultury a virtuální prohlídka firmy * Sociální sítě – LinkedIn, Facebook, YouTube, Instagram a jednotná obsahová strategie * Storytelling – jak představit zaměstnancům interní projekty Metody výuky : Individuální přístup ke každému účastníkovi, aplikace na segment podnikání daného účastníka, aktivní trénink, výklad obohacený příklady z praxe, klademe důraz na osobní zážitek. ...
delete Tento kurz už byl smazán

Pro aktuální kurzy pokračujte na hlavní nabídce:
http://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz

Studio W



Cena:
    ... bez DPH: 4.300 Kč / Kurz
    ... včetně DPH: 5.203 Kč / Kurz


Termín kurzu již není k dispozici

a/nebo je možno poslat prostřednictvím serveru SKOLENI-KURZY.EU
nezávaznou přihlášku na kurz a na budoucí termín, pokud Vám nevyhovují v současnosti nabízené termíny kurzů a/nebo pokud není termín kurzu k dispozici
 

INTERNÍ A EXTERNÍ HR MARKETING a jak lépe komunikovat hodnoty firmy zaměstnancům a uchazečům


Přednáší ...

Vít BALOUŠEK, lektor a reklamní expert se zkušeností 25 let v marketingu, copywriter, konzultant a kreativní ředitel


Obsah kurzu/školení



Motto: „Místo toho, aby byli zaměstnanci seznamováni s popisem své práce, měli by zaměstnanci seznámit zaměstnavatele s popisem své motivace.“
Jonas Ridderstrale
Zaměstnanci zásadním způsobem vytváří pověst firmy – jak to dostat pod kontrolu a vytvářet skutečně dobré jméno firmy? Právě HR marketing je dnes samostatnou kategorií marketingu, která pomáhá budovat jméno značky a firmy. HR marketing umožní také výrazně ušetřit na náboru zaměstnanců zaměřením na efektivní komunikační kanály. Komplexní HR marketing umožní také zvýšit spokojenost zaměstnanců, jejich motivaci pracovat a jejich věrnost ke značce zaměstnavatele… Investovat do interní komunikace znamená zlepšit efektivitu práce. A ve výsledku to má samozřejmě vliv i na zlepšení komunikace se zákazníky a zvýšení jejich spokojenosti!


Určeno pro
* Pracovníky HR oddělení a personalisty
* Vedoucí oddělení marketingu a PR specialisty, kteří řeší interní komunikaci


Cíl:
* Poznáte nové moderní komunikační trendy a marketingové nástroje pro HR
* Pochopíte roli nových technologií v on-line komunikaci
* Uvědomíte si, že nábor zaměstnanců je vhodný pro budování image značky
* Uvidíte, že HR marketing pomáhá Integrované marketingové komunikaci značky
*
Získáte návod, jak pomáhat budovat firemní kulturu

Obsah:
* Příslib značky zaměstnavatele a Komunikační strategie dané značky
* Hodnoty značky směrem dovnitř a ven – které vybrat
* Jakou máte marketingovou strategii pro personalistiku?
* Analýza náborové komunikace a firemní kultury konkurence
* Chování uchazeče o zaměstnání – kde a jak hledá uchazeč práci
* Trendy technologií – mobilní zařízení a mobilní web Sekce Kariéra na webu – jak vytvářet obsah
* Uvítací balíček pro nového zaměstnance – co představuje úspěšný adaptační proces
* Role výzkumu – spokojenost zaměstnanců
* Jaké komunikační kanály zvolit pro interní komunikaci – nástěnky, časopis, e-mailing, letáky…
* Video marketing – představení firemní kultury a virtuální prohlídka firmy
* Sociální sítě – LinkedIn, Facebook, YouTube, Instagram a jednotná obsahová strategie
* Storytelling – jak představit zaměstnancům interní projekty


Metody výuky : Individuální přístup ke každému účastníkovi, aplikace na segment podnikání daného účastníka, aktivní trénink, výklad obohacený příklady z praxe, klademe důraz na osobní zážitek.




 
Školení Personální strategie a politika :
INTERNÍ A EXTERNÍ HR MARKETING a jak lépe komunikovat hodnoty firmy zaměstnancům a uchazečům |
homehttp://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz/kurz 75844 studium interni a externi hr marketing a jak lepe komunikovat hodnoty firmy zamestnancum a uchazecum

Podtéma školení: Personální strategie a politika
Kurz je nalezen v sekci: Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře , Management, marketing, prodej a ostatní manažerské kurzy a školení
 

Termíny kurzu

Není vypsaný žádný termín školení, ...

 

mzdy | Blesk.cz
mzdy | 2019-03-02 

Rostou mzdy roste riziko
mzdy | 2019-01-14 

[?]

Kurzy - Curatio
kurzy | 2019-03-08 

Kurzy | Vegmania.cz
kurzy | 2019-03-04 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde