trenink-obchodniho-jednani-a-vyjednavani-pro-nakupci-4denni Rekvalifikační účetní kurzy
popis kurzu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní


Odkazy na podobné kurzy:

Seznam kurzů:

Microsoft Excel - makra a VBA
... Říjen 2019 Brno  ... Computer Agency o.p.s.

Povinnost nahradit majetkovou a nemajetkovou újmu v pracovním právu na praktických příkladech
... 04.11.2019 Praha  ... 1. VOX a.s.

Dítě při rozchodu rodičů ve světle dynamiky a systemiky rodinných vztahů - lektor je jedním z nejuznávanějších dětských psychologů
... 07.11.2019 Praha  ... Aliaves Co., a.s.

Microsoft Excel - makra a VBA
... Listopad 2019 Brno  ... Computer Agency o.p.s.

Microsoft Excel - makra a VBA
... Prosinec 2019 Brno  ... Computer Agency o.p.s.


[?]


... Další podobné kurzy


O firmě:

Studio W

Po každém kurzu účastníci školení obdrží osvědčení o absolvování kurzu .
* Pořádáme kurzy pro vzdělávání dospělých v oblastech: manažerské, komunikační a obchodní dovednosti, rozvoj osobnosti, kurzy pro asistentky, obchodní a pracovní právo, personalistika, mzdové a finanční účetnictví, daně.

...další naše kurzy
 

ŠKOLENÍ: TRÉNINK OBCHODNÍHO JEDNÁNÍ A VYJEDNÁVÁNÍ pro nákupčí - 4denní (Studio W)


...

Studio W



Cena:
    ... bez DPH: 14.900 Kč / Kurz
    ... včetně DPH: 18.029 Kč / Kurz

Přihláška na školení/seminář


a/nebo je možno poslat prostřednictvím serveru SKOLENI-KURZY.EU
nezávaznou přihlášku na kurz a na budoucí termín, pokud Vám nevyhovují v současnosti nabízené termíny kurzů a/nebo pokud není termín kurzu k dispozici
 

TRÉNINK OBCHODNÍHO JEDNÁNÍ A VYJEDNÁVÁNÍ pro nákupčí - 4denní


Přednáší ...

Ing. Tomáš RAŠKA, odborný konzultant s lektorskou i manažerskou praxí


Program (obsah kurzu/studia) ...

A. OBCHODNÍ DOVEDNOSTI pro nákupčí - 2denní


Cíl: Seznámit se se základními principy práce nákupčího, poznat zákonitosti obchodního vyjednávání s dodavateli s cílem dosáhnout maximálního prospěchu ze vzájemné spolupráce.

Obsah: Základní přístupy k vyjednávání a příprava na vyjednávání, aneb co vše je třeba udělat před usednutím k jednacímu stolu
* Definice pojmu „vyjednávání“
* Poziční a principiální vyjednávání – rozdíl mezi nimi, kritéria pro volbu adekvátního stylu vyjednávání
* Vyjednávací strategie
* Důvody, proč z vyjednávání získáváme méně, než můžeme
* Výhra-výhra koncept vyjednávání
* Důsledky (v dobrém i zlém) volby vyjednávacího stylu
* Členění dodavatelů z hlediska jejich významu, vliv velikosti dodavatele na volbu vyjednávacího stylu
* Zájmy a postoje ve vyjednávání – význam, použití pro dosažení cílů
* Fáze vyjednávání – porozumění logické struktuře ještě před vyjednáváním samotným
* Příprava na vyjednávání
* Stanovení cílů pro vyjednávání
* Optimální cíle
* Alternativní cíle
* BATNA (postup při nedohodě)
* Samotné vyjednávání, jeho struktura
* Uzavření vyjednávání
* Analýza vyjednávání
* Příprava argumentace
* Příprava reakcí na očekávatelné námitky druhé strany
* Příprava týmového vyjednávání
* Osoba hlavního vyjednavače
* Rozdělení rolí v týmu
* Sjednocení cílů
* Definice týmových postupů
* Řešení nesouladu a neshod v týmu před i během jednání
* Příprava vizuálních materiálů pro vyjednávání
* Prezentace
* Tabulky
* Grafy
* Komunikace s partnerem (dodavatelem) před samotným vyjednáváním
* Vyjasnění agendy
* Místo
* Čas
* Účastníci jednání
* Témata jednání
* Očekávaný časový průběh
* Oboustranná příprava – sdílení čísel a faktů, které budou předmětem jednání (odstranění nutnosti debatovat co je vlastně co při samotném jednání)


Metody výuky : Výuka probíhá velmi interaktivní formou na principu „školy hrou“. Účastníci budou mít možnost seznámit se s konkrétními příklady z praxe i s případovými studiemi a na základě jejich analýzy formulovat závěry přímo využitelné v praxi. Vyzkouší si jednotlivé dovednosti v modelových situacích s následnou videoanalýzou.


Termín konání: 7. - 8. října, 9 - 17 h. (oběd)
B. TRÉNINK VYJEDNÁVÁNÍ pro nákupčí - 2denní


Cíl:
* Prohloubení a intenzivní trénink vyjednávacích dovedností pro pokročilé nákupčí a absolventy semináře „Obchodní dovednosti pro nákupčí“
* Nácvik vyjednávání ve složitějších situacích – pod tlakem, s dominantními a těžko nahraditelnými dodavateli, řešení krizových situací v nákupu

Obsah: Vyjednávání od usednutí k jednacímu stolu až do jeho opuštění a kroky těsně následující
* Kde jednat – v domácím prostředí nebo u dodavatele? – výhody a rizika
* Neformální úvod – exkurze do výroby atd.
* Formální struktura vyjednávání
* Příprava jednací místnosti, rozesazení účastníků, občerstvení
* Úvod, ice break
* Uvedení jednání, představení agendy a struktury vyjednávání
* Práce s vizuálními pomůckami (prezentace, grafy, tabulky)
*
Časový plán
jednání
* Logická návaznost jednotlivých bodů jednání
* Struktura projednávání jednotlivých bodů
* Definice problému
* Definice a projednání variant
* Návrhy, protinávrhy
* Práce s ústupky
* Uzavření bodu
* Přerušení vyjednávání při nutnosti konzultace v týmu či s nadřízenými
* Praktické rady pro vyjednávání
* Nevhodné postupy při vyjednávání – etiketa (odbíhání, zvonění telefonů atd.)


Metody výuky : Výuka probíhá velmi interaktivní formou – případové studie, modelové situace, videoanalýza, samostatná práce i práce ve skupinách.


Termín konání: 21. - 22. října, 9 - 17 h. (oběd)


Obsah kurzu/školení

A. OBCHODNÍ DOVEDNOSTI pro nákupčí - 2denní


Cíl: Seznámit se se základními principy práce nákupčího, poznat zákonitosti obchodního vyjednávání s dodavateli s cílem dosáhnout maximálního prospěchu ze vzájemné spolupráce.

Obsah: Základní přístupy k vyjednávání a příprava na vyjednávání, aneb co vše je třeba udělat před usednutím k jednacímu stolu
* Definice pojmu „vyjednávání“
* Poziční a principiální vyjednávání – rozdíl mezi nimi, kritéria pro volbu adekvátního stylu vyjednávání
* Vyjednávací strategie
* Důvody, proč z vyjednávání získáváme méně, než můžeme
* Výhra-výhra koncept vyjednávání
* Důsledky (v dobrém i zlém) volby vyjednávacího stylu
* Členění dodavatelů z hlediska jejich významu, vliv velikosti dodavatele na volbu vyjednávacího stylu
* Zájmy a postoje ve vyjednávání – význam, použití pro dosažení cílů
* Fáze vyjednávání – porozumění logické struktuře ještě před vyjednáváním samotným
* Příprava na vyjednávání
* Stanovení cílů pro vyjednávání
* Optimální cíle
* Alternativní cíle
* BATNA (postup při nedohodě)
* Samotné vyjednávání, jeho struktura
* Uzavření vyjednávání
* Analýza vyjednávání
* Příprava argumentace
* Příprava reakcí na očekávatelné námitky druhé strany
* Příprava týmového vyjednávání
* Osoba hlavního vyjednavače
* Rozdělení rolí v týmu
* Sjednocení cílů
* Definice týmových postupů
* Řešení nesouladu a neshod v týmu před i během jednání
* Příprava vizuálních materiálů pro vyjednávání
* Prezentace
* Tabulky
* Grafy
* Komunikace s partnerem (dodavatelem) před samotným vyjednáváním
* Vyjasnění agendy
* Místo
* Čas
* Účastníci jednání
* Témata jednání
* Očekávaný časový průběh
* Oboustranná příprava – sdílení čísel a faktů, které budou předmětem jednání (odstranění nutnosti debatovat co je vlastně co při samotném jednání)


Metody výuky : Výuka probíhá velmi interaktivní formou na principu „školy hrou“. Účastníci budou mít možnost seznámit se s konkrétními příklady z praxe i s případovými studiemi a na základě jejich analýzy formulovat závěry přímo využitelné v praxi. Vyzkouší si jednotlivé dovednosti v modelových situacích s následnou videoanalýzou.


Termín konání: 7. - 8. října, 9 - 17 h. (oběd)
B. TRÉNINK VYJEDNÁVÁNÍ pro nákupčí - 2denní


Cíl:
* Prohloubení a intenzivní trénink vyjednávacích dovedností pro pokročilé nákupčí a absolventy semináře „Obchodní dovednosti pro nákupčí“
* Nácvik vyjednávání ve složitějších situacích – pod tlakem, s dominantními a těžko nahraditelnými dodavateli, řešení krizových situací v nákupu

Obsah: Vyjednávání od usednutí k jednacímu stolu až do jeho opuštění a kroky těsně následující
* Kde jednat – v domácím prostředí nebo u dodavatele? – výhody a rizika
* Neformální úvod – exkurze do výroby atd.
* Formální struktura vyjednávání
* Příprava jednací místnosti, rozesazení účastníků, občerstvení
* Úvod, ice break
* Uvedení jednání, představení agendy a struktury vyjednávání
* Práce s vizuálními pomůckami (prezentace, grafy, tabulky)
*
Časový plán
jednání
* Logická návaznost jednotlivých bodů jednání
* Struktura projednávání jednotlivých bodů
* Definice problému
* Definice a projednání variant
* Návrhy, protinávrhy
* Práce s ústupky
* Uzavření bodu
* Přerušení vyjednávání při nutnosti konzultace v týmu či s nadřízenými
* Praktické rady pro vyjednávání
* Nevhodné postupy při vyjednávání – etiketa (odbíhání, zvonění telefonů atd.)


Metody výuky : Výuka probíhá velmi interaktivní formou – případové studie, modelové situace, videoanalýza, samostatná práce i práce ve skupinách.


Termín konání: 21. - 22. října, 9 - 17 h. (oběd)




 
Školení Logistika - řízení nákupu a zásobování :
TRÉNINK OBCHODNÍHO JEDNÁNÍ A VYJEDNÁVÁNÍ pro nákupčí - 4denní |
homehttp://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz/kurz 6503 studium trenink obchodniho jednani a vyjednavani pro nakupci 4denni

Podtéma školení: Logistika - řízení nákupu a zásobování
Kurz je nalezen v sekci: Management, marketing, prodej a ostatní manažerské kurzy a školení
 

Termíny kurzu


07.10.2019 - Praha

14.900 Kurz bez DPH

Přihlásit
[Order] Objednat

- 14 900 Kč (s DPH 18 029 Kč) v ceně studijní materiály, občerstvení, obědKč - CZK 9 - 17 h.

 

mzdy | info.cz
mzdy | 2019-08-08 

mzdy
mzdy | 2019-08-08 

[?]

Kurz koruny k euru dnes stagnoval na dolar lehce zpevnila
kurz | 2019-09-19 

Kurz
kurz | 2019-08-19 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde