osobita-pece-o-zakaznika Rekvalifikační účetní kurzy
popis kurzu
logo skoleni-kurzy




Hledat kurz:



Finanční, právní, daňové, mzdové a účetní kurzy a semináře


 

Studium, školení, kurzy & rekvalifikace nejen pro účetní


Odkazy na podobné kurzy:

Seznam kurzů:

MZDOVÉ ÚČETNICTVÍ PRO PERSONALISTY (záznam DVD)
... Prosinec 2018 online  ... 1. VOX a.s.

Základy účetnictví - online kurz
... Prosinec 2018  ... APROFIT ACADEMY s.r.o.


[?]


... Další podobné kurzy


O firmě:

ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills

ICT Pro - profesionální služby v oblasti informačních a komunikačních technologií

STABILITA A ZKUŠENOSTI SPOLEČNOSTI NA TRHU VZDĚLÁVÁNÍ ICT
ICT Pro je na trhu od roku 1992, poskytovatelem školení a služeb IT formou IT vzdělávacího střediska je od roku 1995. Během své existence společnost vyškolila stovky vysoce odborných kurzů pro posluchače z mnoha desítek firem.

KOMPLEXNÍ NABÍDKA SLUŽEB – ŠIROKÉ PORTFOLIO SLUŽEB A KURZY IT
Nabízíme počítačové kurzy a školení IT pro uživatele, programátory, grafiky, správce sítí a systémů a další IT profesionály a to od uživatelských kurzů až po vysoce odborná školení top IT experty. Jedná se asi o 500 druhů školení a kurzů Microsoft, IBM, HP, Blue Coat, Cisco, Juniper, Fortinet, VMware, Oracle, Citrix, Check Point, Sun, Novell, SAP, Avaya, 3COM, Nortel a dále pak Linux - Unix, Tru64, Open VMS, Networking, Internetworking, bezpečnost IT, etický hacking, komunikační a VoIP technologie, ITIL, Prince, normy ISO, grafika, DTP a CAD.
Vedle kurzů, školení a konzultační činnosti nabízí ICT Pro také IT podporu, outsourcing a správu sítí různých platforem a operačních systémů, dále pak tvorbu rozsáhlých webových projektů a rovněž služby v oblasti vývoje náročných SW aplikací a v neposlední řadě i v oblasti HW a správy síťových prvků.

KVALITNÍ TÝM ODBORNÍKŮ – CERTIFIKACE A KREDITY
Pro zajištění ICT služeb využíváme kvalitních profesionálů s bohatými zkušenostmi z každodenní praxe se správou rozsáhlých sítí a systémů, s vývojem náročných webových a desktopových aplikací a rovněž osvědčených z mnoha realizovaných ICT školení. Tito naši špičkoví odborníci jsou navíc držiteli řady certifikací a technických titulů klíčových IT firem a svými zkušenostmi, hloubkou svojí erudice i šíří svého odborného záběru tak garantují nejen kvalitu a intenzitu poskytovaných služeb a školení, ale i patřičný nadhled a efektivní řešení ICT problémů v širokých souvislostech.

...další naše kurzy
 

ŠKOLENÍ: Osobitá péče o zákazníka (ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills)


Vztahy obecně mají obdobný průběh, úskalí i příčiny ukončení. Ať již jsou to vztahy osobní nebo obchodní. Počáteční úsilí vyvinuté pro získání zákazníka (partnera) po čase vystřídá tzv. usnutí na vavřínech, mylná představa o vztahové jistotě a poleví zájem o uspokojování jeho potřeb. Bezprizorní zákazník se najednou cítí (stejně jako partner) zklamán a záhy se objeví jiný obchodník, se stejným prvotním zájmem. Zákazník s námi obchodní vztah ukončí. Energeticky a nákladově je vždy náročnější získávání nových zákazníků, případně narovnání narušených vztahů, než kvalitní soustavná péče o zákazníka. Jak se vyvarovat těmto zásadním chybám se dozvíte v našem praktickém workshopu. * Vztahy obecně mají obdobný průběh, úskalí i příčiny ukončení. Ať již jsou to vztahy osobní nebo obchodní. Počáteční úsilí vyvinuté pro získání zákazníka (partnera) po čase vystřídá tzv. usnutí na vavřínech, mylná představa o vztahové jistotě a poleví zájem o uspokojování jeho potřeb. Bezprizorní zákazník se najednou cítí (stejně jako partner) zklamán a záhy se objeví jiný obchodník, se stejným prvotním zájmem. Zákazník s námi obchodní vztah ukončí. Energeticky a nákladově je vždy náročnější získávání nových zákazníků, případně narovnání narušených vztahů, než kvalitní soustavná péče o zákazníka. Jak se vyvarovat těmto zásadním chybám se dozvíte v našem praktickém workshopu. Význam péče o zákazníka   Význam péče o zákazníka   Nejčastější mýty o obchodních vztazích   Podstata vztahu se zákazníkem   První dojem se špatně napravuje   Cílené vytváření vztahu se zákazníkem   Nastavení standardů péče o zákazníka   Každodenní nezbytná péče o zákazníka   Souvislosti a činnosti na rámec povinností   Očekávání zákazníka   Budování důvěry a její udržení   Signály nespokojeného zákazníka   Zavedení systému péče zákazníka do své praxe   Konkrétní nástroje a jejich využití   Efektivní práce s databází zákazníků   Důležitost referencí   Maximální vytěžení zpětné vazby   Vnitrofiremní změny v návaznosti na zpětnou vazbu   Praktický nácvik   ...

ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills



certifikat Účastník obdrží certifikát
Cena:
    ... bez DPH: 5.900 Kč / Kurz
    ... včetně DPH: 7.139 Kč / Kurz

Přihláška na školení/seminář


a/nebo je možno poslat prostřednictvím serveru SKOLENI-KURZY.EU
nezávaznou přihlášku na kurz a na budoucí termín, pokud Vám nevyhovují v současnosti nabízené termíny kurzů a/nebo pokud není termín kurzu k dispozici
 

Osobitá péče o zákazníka


Program (obsah kurzu/studia) ...


    Význam péče o zákazníka


    Nejčastější mýty o obchodních vztazích


    Podstata vztahu se zákazníkem


    První dojem se špatně napravuje


    Cílené vytváření vztahu se zákazníkem


    Nastavení standardů péče o zákazníka


    Každodenní nezbytná péče o zákazníka


    Souvislosti a činnosti na rámec povinností


    Očekávání zákazníka


    Budování důvěry a její udržení


    Signály nespokojeného zákazníka


    Zavedení systému péče zákazníka do své praxe


    Konkrétní nástroje a jejich využití


    Efektivní práce s databází zákazníků


    Důležitost referencí


    Maximální vytěžení zpětné vazby


    Vnitrofiremní změny v návaznosti na zpětnou vazbu


    Praktický nácvik




    Diskuze, shrnutí, závěr


Obsah kurzu/školení

Vztahy obecně mají obdobný průběh, úskalí i příčiny ukončení. Ať již jsou to vztahy osobní nebo obchodní. Počáteční úsilí vyvinuté pro získání zákazníka (partnera) po čase vystřídá tzv. usnutí na vavřínech, mylná představa o vztahové jistotě a poleví zájem o uspokojování jeho potřeb. Bezprizorní zákazník se najednou cítí (stejně jako partner) zklamán a záhy se objeví jiný obchodník, se stejným prvotním zájmem. Zákazník s námi obchodní vztah ukončí. Energeticky a nákladově je vždy náročnější získávání nových zákazníků, případně narovnání narušených vztahů, než kvalitní soustavná péče o zákazníka. Jak se vyvarovat těmto zásadním chybám se dozvíte v našem praktickém workshopu.
  • Význam péče o zákazníka
  • Význam péče o zákazníka
  • Nejčastější mýty o obchodních vztazích
  • Podstata vztahu se zákazníkem
  • První dojem se špatně napravuje
  • Cílené vytváření vztahu se zákazníkem
  • Nastavení standardů péče o zákazníka
  • Každodenní nezbytná péče o zákazníka
  • Souvislosti a činnosti na rámec povinností
  • Očekávání zákazníka
  • Budování důvěry a její udržení
  • Signály nespokojeného zákazníka
  • Zavedení systému péče zákazníka do své praxe
  • Konkrétní nástroje a jejich využití
  • Efektivní práce s databází zákazníků
  • Důležitost referencí
  • Maximální vytěžení zpětné vazby
  • Vnitrofiremní změny v návaznosti na zpětnou vazbu
  • Praktický nácvik


Cíl školení / poznámka ke kurzu

Vztahy obecně mají obdobný průběh, úskalí i příčiny ukončení. Ať již jsou to vztahy osobní nebo obchodní. Počáteční úsilí vyvinuté pro získání zákazníka (partnera) po čase vystřídá tzv. usnutí na vavřínech, mylná představa o vztahové jistotě a poleví zájem o uspokojování jeho potřeb. Bezprizorní zákazník se najednou cítí (stejně jako partner) zklamán a záhy se objeví jiný obchodník, se stejným prvotním zájmem. Zákazník s námi obchodní vztah ukončí. Energeticky a nákladově je vždy náročnější získávání nových zákazníků, případně narovnání narušených vztahů, než kvalitní soustavná péče o zákazníka. Jak se vyvarovat těmto zásadním chybám se dozvíte v našem praktickém workshopu.




 
Školení Osobní rozvoj, psychologie :
Osobitá péče o zákazníka |
homehttp://www.rekvalifikacni-ucetni-kurzy.cz/kurz 61723 studium osobita pece o zakaznika

Podtéma školení: Osobní rozvoj, psychologie
Kurz je nalezen v sekci: Rekvalifikační kurzy, semináře a školení , Počítačové kurzy a semináře - grafika, databáze, programování, web & internet, office, GIS
 

Termíny kurzu


14.01.2019 - Brno

5.900 Kurz bez DPH

Přihlásit
[Order] Objednat

1 - 5900 - -


14.01.2019 - Praha

5.900 Kurz bez DPH

Přihlásit
[Order] Objednat

1 - 5900 - -


11.02.2019 - Brno

5.900 Kurz bez DPH

Přihlásit
[Order] Objednat

1 - 5900 - -


11.02.2019 - Praha

5.900 Kurz bez DPH

Přihlásit
[Order] Objednat

1 - 5900 - -

 

Mzdy a personalistika | Money
mzdy | 2018-11-29 

MZDY - RON Software | ron.cz
mzdy | 2018-10-04 

[?]

Online kurzy
kurzy | 2018-11-29 

Kurzy a akce | Apneaman
kurzy | 2018-11-11 

[?]
 

 
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více zde